وقفنا الجزء اللي فات عند لما دخلنا البيت ودخلنا ارتاحنا من السلم وقالت ادخل خد دش وانا بعدك وبعدين نفطر قولتلها لا هاخد دش في بيتنا قالت ليه هو انت ناوي تسيبني تعبانة وتمشي وانت السبب وابتسمت قولتلها انا السبب ازاي قالت ادخل خد دش ونتكلم واحنا بنفطر انا فكرت هنا في حاجتين اولا في الهيجان وطريقة كلامها الغريبة وثانيا عيب اسيبها تعبانة وهي لوحدها وعاوز اعرف انا السبب ازاي عشان أتأكد من نيتها فقولت لا طبعا مش هسيبك غير لما حد يكون معاكي قالت طب يالا على الحمام بقا واسمع الكلام قولت حاضر ودخلت اخدت دش سريع وخرجت ودخلت هي اخدت دوش ولقيتها داخلة عليا لابسة قميص نوم كت بس طويل ومش شفاف وعادي جدا قولت اووبا اللحم الأبيض المتوسط ظهر اتكسفت وقالت أنا حرانة وانت مش غريب طبعا ده انت اخويا حبيبي وبير أسراري والصدر الحنين وجوزي وبعدين قالت قصدي جوز بنتي وضحكت قولتلها كلمة جوزي طالعة منك عسل وضحكت وانا عمال افكر هي قاصدة ولا غصب عنها وخايف اخد أي خطوة اندم عليها خصوصا اني فعلا بحب خطيبتي بس كمان انا شاب ونفسي انيك وهي من علاقتي القوية بيها فهمت أنها محرومة من الكلام الحلو وأعتقد كمان أن حمايا في النيك مش مكفيها يعني لو حصل ونيكتها هيكون نيك ممتع عشان حماتي وكمان نيك فى أمان لاني طبيعي بروح عندهم في أي وقت ولا يمكن حد يشك ولما قالت جوزي زبي وقف اوي فقولتلها تصوري يا سوسو كان نفسي اسمع كلمة جوزي دي من زمان قالت اشمعنا قولت عاوز اجرب احساسي بيها لما اسمعها لقيتها ضحكت وقالت طيب يا جوزي يا جوزي يا جوزي وضحكنا فقولتلها طيب تعالي بقا يا مراتي قوليلي ازاي انا السبب انك تعبتي في الاتوبيس قالت مش مهم بقا خلاص قولتلها لا طبعا لازم اعرف طالما انا السبب قالت بصراحة مكسوفة اقول وسابتني ودخلت المطبخ عشان تحضر فطار وانا دخلت وراها ووقفت معاها فقولتلها اتكلمي من غير ما تبصي عليا وانا هقف وراكي وكأني مش موجود وقولي يا مكسوفة هانم وبعدين فيه ست تتكسف من جوزها وضحكت وفعلا وقفت وراها بس فيه مسافة بينا طبعا وبدأت تتكلم بعد تردد والحاح مني قالت انت طبعا شايف أن حماك بيرجع من الشغل متأخر وتعبان مع تقدم السن كمان وهو صاحب مرض قولتلها اه قالت متردش عشان اعرف اكمل كلام من غير كسوف فضلت ساكت وواقف وراها ومحافظ علي المسافة اللي بين زبي وطيزها وكملت كلامها قالت لما الاتوبيس اتزحم وانت من خوفك عليا وقفت ورايا بس الزحمة زادت وانت بقيت لازق فيا اوي وطبعا مع الزحمة والاتوبيس بيتهز وهو ماشي وكل ده عمل عندك إثارة ومعذور طبعا انت شاب وليك احتياجات ولما حصلت عندك الإثارة حسيت بيك وانا كمان حسيت بإثارة لما بقيت تلزق فيا جامد وتحك فيا وغصب عني لقيت نفسي برجع ورا عشان تلزق اكتر وتعبت جدا وكنت هقع من طولي فعلا لولا أنك سندتني انا هنا كان كل تفكيري في زبي اللي بينه وبين طيزها مش اكتر من خمسة سنتيمترات ولقيتها بتتنهد والمعلقة اللي بتقلب بيها الاكل وقعت منها روحت مقرب ماسك ايديها وزبي لزق في طيزها مش اوي وبقولها ايدك بتترعش ليه قالت عشان افتكرت اللي حصل في الاتوبيس وانا بحكيلك قولتلها طيب سؤال بس تجاوبي بصراحة قالت ماشي قولتلها لما كنا في الاتوبيس وحصل ده كله كنتي عاوزة المسافة تكون أطول من كدا قالت بسرعة اه وبعدين اتكسفت نزلت وشها لتحت وانا بردو ماسك أيدها بس لزقت اكتر وطبعا زبي واقف زي الحديد وبقيت ادوس علي طيزها وهي ساحت خالص وسيبت أيدها وحضنتها كأني بسندها وبقولها شكلك دوختي تاني قالت اممم وبوشوشها في ودنها وبقولها بس الاتوبيس اللي احنا فيه دلوقتي احلي وبوستها جنب ودنها
راحت مرجعة رأسها لورا سانداها علي كتفي روحت بايس رقبتها بالراحة لقيتها رفعت ايديها الاتنين حطتهم علي ايدي اللي حاضناها من فوق بزازها وبقيت ادوس علي طيزها وهي تدوس بطيزها علي زبي وبقيت ابوس رقبتها بوس سريع وبالراحة وهي بدأت تحسس علي ايدي ومسكت رقبتها في بوسة جامدة ونزلت ايدي مسكت بزازها اعصرها وهي تدوس علي ايدي وبدأت ادعك زبي في طيزها بالراحة واعصر بزازها وابوس رقبتها وبدأت الفها واحدة واحدة لحد ما بقينا في وش بعض وهي كأنها سكرانة وبقيت حاضنها وهي رفعت أيدها وحضنتني وبوست رقبتها بوسة جامدة وهي قالت احححححح وبعد ما هاجت حماتي سلمي وهي في حضني في المطبخ وببوسها في شفايفها ورقبتها وبسحبها بالراحة لغرفة النوم التي تقع بجوار المطبخ مباشرة ووصلنا الاوضة وانا مستمر في البوس والتحسيس على ضهرها وتقفيش بزازها وقعدت علي السرير وهي في حضني بردو وقعدت جنبي ونيمتها بالراحة وانا مستمر في البوس وهي تحضني بقوة وبدأت اعدل جسمها علي السرير عشان ارجلنا كانت علي الارض وبعد مجهود عدلت جسمها علي السرير وانا بجانبها ما زلت ابوسها واعصر بزازها واحسس علي بطنها وانزل بالراحة حتي وصلت إلي افخادها وبدأت ارفع قميص النوم الذي ترتديه وصارت يدي علي افخادها احسس عليهم وطرف اصبعي يلمس كسها بالراحة وهي في دنيا تانية وبدأت انزل الاندر بالراحة وهي تلقائيا من الهيجان كانت تساعدني بدون وعي بأن كانت ترفع وسطها حتي تمكنت من خلع الاندر من أرجلها بيدي في جزء وبقدمي الجزء الآخر وبدأت انزع عني البنطلون والبوكسر بيدي اليمين والشمال تحضنها وشفايفي لا تتركها وهي تحضني وتبادلني البوس ومغمضة العينين ولا يوجد منها غير أنها تتنفس بسرعة وتزوم وبعد ما نزعت ملابسي السفلية زبي لمس طيزها من الجنب وهنا هي زامت اكتر وحضنتني اكتر وانا بدأت احسس علي كسها بصباعي وفتحت رجلها وركبت عليها وبدأت افرش كسها بزبي وانا ماسك شفتها اللي فوق وهي ماسكة شفتي اللي تحت وبعصر بزها الشمال وقررت ادخل زبي في كسها عشان خلاص مش قادر اصبر اكتر من كدا وحطيت راس زبي علي فتحة كسها وهي فتحت رجلها اكتر شوية ورفعتهم شوية وبدأت اعضعض حلمة بزها من غير ما اطلع بزها من القميص وهي تزوم وتتنفس بصوت عالي وبسرعة وبدأت ادخل زبي وفعلا دخلت نصه وانتظرت اشوف أو اسمع رد فعلها ولم انتظر اكتر من ثانية واحدة وسمعت احلي اححححح وحسيت أن عظامي هتتكسر من قوة حضنها واول مرة تتكلم لقيتها بتقول اححح دخله كله وانا مركز مع الحلمة ولقيتها بتقول تاني احححح عشان خاطري بقا دخله كله وبتمسكني من طيزي عشان تخليني ادخله اكتر وانا اصلا مش مستحمل ولا هقدر استحمل ودخلته كله فعلا وهنا رفعت وشي ابصلها وقولتلها حلو كدا لقيتها مغمضة عيونها وبتقول اااااااااه حلو اوي وبدأت انيكها بالراحة وهي توحوح وتقولي كمان كمان اكتر وانا طبعا الناس اللي قرأت قصتي مع اختي عارفين اني بحب الكلام وقت النيك وبعتبر الكلام في النيك هو اكتر من نص متعة النيك نفسه وهي طبعا مكسوفة بردو تفتح عيونها عشان اول مرة فقولتلها معقولة القمر ده تحتي وفي حضني انا مش مصدق نفسي يا روح قلبي لقيتها حضنتني اوي وبتقول امممم ولقيتها بتدور على شفايفي وفعلا دخلنا في بوسة جامدة اوى و بقيت مش قادر اسيطر علي زبي بيرزع في كسها بقوة وسرعة وحاولت اطلع بزها الشمال وفعلا نجحت اني أطلعه ومسكت الحلمة ألحسها وابوسها وارضعها وهي احححح وقولتلها كسك مولع نار بيلسع زبي ولاول مرة تتكلم لقيتها بتقول انت اللي ولعته قولتلها كدا انا اللي لازم اطفيله ناره قالت اااه طفي ناري وناره وهي بخبرتها حست اني خلاص هجيب لقيتها بتقول احححح نااار هاتهم جوا وطفي النار
وانفجر بركان نار من زبي ولقيتها بتصرخ بس بصوت مش عالي طبعا وتقول اح اح اوف اوف لبنك سخن اوي هات كمان وبنبوس بعض بوس سريع وزبي داخل خارج بسرعة لحد ما خلصت قولتلها انا عارف ان النار اللي في كسك لسة موجودة بس مقدرتش امسك نفسي اكتر من كدا قالت ولا يهمك انت كدا اتأخرت بقولها ازاي قالت انت شاب والشباب بيكون مولع وسريع خصوصا مع الإثارة اللي شوفتها النهاردة قولتلها بس اكيد التاني هطول اكتر من كدا قالت ده اكيد طبعا وهنا انا اتأكدت من المناقشة دي أنها عاوزة تاني وكل الكلام ده وانا لسة نايم عليها وهي حضناني وفضلنا كدا لحد ما بقينا نتنفس بانتظام فقولتلها تعالي نروح الحمام سوا نغسل اللبن ده هنا بس فتحت عيونها بس مكسوفة اوي ولقيتها بتقولي بس شوف الساعة كام عشان العيال قولتلها لسة بدري وقومت من عليها ومديت ايدي امسك ايديها اساعدها تقوم وفعلا مسكت ايدي وانا شديتها قومتها وبوست ايديها لقيتها بتتنهد وبتحسس على شعري وبوستها في شفايفها بوسة سريعة كدا وهي تبادلت معايا البوسة وكأني جوزها مش خطيب بنتها ودخلنا الحمام سوا غسلت كسها وانا غسلت زبي وغسلت ايدي قبلها وهي وقفت تغسل ايديها لزقت فيها من ورا وبعصر بزازها لقيتها بعدت ايدي وبتقولي الحمام ديق وزقتني وجريت وهي بتضحك طبعا أنا عرفت أنها عاوزة تتدلع واجري وراها وكدا وفعلا جريت وراها ودخلت لقيتها قاعدة على السرير وانا بقيت ازغزغها وهي تضحك وتزغزغني واخطف بوسة وهي تخطف بوسة وبعدين قالتلي ثواني وراجعة ودخلت المطبخ ورجعت عاملة سندوتش حلاوة وقالت كل ده بالهنا مؤقتا قولتلها ايواا بقا تعجبني الست اللي تهتم بجوزها وتغذيه وتأكله الحاجة اللي بتكتر اللبن وضحكت وهي قالت طبعا لازم اخاف عليك
روحت حاضنها وبوست جبينها فقالتلي طيب كل السندويتش وانا صممت نقسمه سوا وفعلا خلصنا السندويتش وولعت سيجارة فقولتلها تحبي تقسمي السيجارة معايا كمان وضحكت وهي ضحكت وقالت لو حابب كدا ماشي مع اني من سنتين تقريبا او اكتر مشربتش سجائر قولت اوبا علي الدلع قالت طبعا دلع بس بطلنا دلع من زمان قولتلها لا هدلعك وتعملي كل اللي نفسك فيه وتحكيلي كل حاجة كنتي بتحبيها بس مش دلوقتي طبعا وناولتها السيجارة واخدت نفس منها وفضلت تكح وقالت مش قولتلك من زمان مشربتش قولتلها ده عادي انك تكحي وفعلا اخدت نفس تاني وتالت قالتلي انا دوخت اخدت منها السيجارة ولقيتها دايخة فعلا قولتلها طيب نامي على السرير ونامت فعلا وانا خلصت السيجارة ونمت جنبها وبقيت ابوسها وهي تبوسني وتحضني ومغمضة عيونها تاني بس حسيت من حضنها أنها من الدوخة مش قادرة تحضني اوي قولتلها شكلك زي السكرانة قالت فعلا انا سكرانة قولتلها احلي واجمل سكرانة قالت انا لو مش سكرانة مكنش ده كله حصل ومش قادرة اقاومك ولا اقاوم نفسي قولتلها طالما مبسوطة خليكي سكرانة واعملي اللي يعجبك ولينا كلام كتير مع بعض بعدين بس دلوقتي خلينا سكرانين قالت علي رأيك مش وقت كلام قولتلها لا اتكلمي واتكلم بس كلام ناس سكرنانين من الحب والمتعة وبدأت ابوس شفايفها وهي بتتجاوب معايا واقولها بحبك يا سلمتي وهي ترد تقول وانا بعشقك يا روح سلمتك وقولتلها انتي من دلوقتي مراتي فتحت عيونها وبصتلي اوي قولتلها اه مش قولنا نتكلم كلام ناس سكرانة قالت عندك حق يا جوزي وحضنتني اوي تداري كسوفها وانا ابوس رقبتها وخدودها وشفايفها واقولها ده انتي حلوة ودلوعة اوي يا مراتي يا عشيقتي وهي قالت ده انت اللي شقي وبتعرف تدلع مراتك يا جوزي يا حبيبي
فقولتلها طيب فيه واحدة تنام جنب جوزها وهي لابسة انا عاوز اشوف مراتي ملط في حضني قالت اولا اتكسف وثانيا انا لسة دايخة ومش هقدر اقوم أنا فهمت أنها عاوزاني اقلعها بنفسي قولتلها ولا تتعبي نفسك خالص ده قميص وسهل اقلعك ومن غير ما استني منها رد بدأت اقلعها وهي نايمة وهي بتساعدني أنها رفعت جسمها وبعدين رأسها لحد ما قلعتها القميص وبقت ملط وانا نزلت زي المجنون بوس ولحس ومص وعض في جسمها وهي شغالة اه اح اي وركبت عليها وهي فتحت رجلها ورفعتهم شوية قولتلها مراتي حبيبتي قالت نعم يا قلب مراتك قولتلها جوزك تعبان اوي ونفسه يرتاح قالت سلامتك من التعب يا روحي قولي اعملك ايه وانا تحت امرك قولتلها لا انتي مش تحت امري انتي تحت جسمي قالت يعني ايه وكل ده وزبي بيفرش كسها وزنبورها قولتلها بقولك ايه يا سلمتي اشرب من شفايفك بوسة عشان اسكر اكتر واتكلم واخدتها في بوسة جامدة وهي متجاوبة اوي معايا وقولتلها مراتي سلمتي قالت نعم يا روح سلمتك قولتلها كسك مولع زبي عاوز انيكك راحت مغمضة عيونها وحضنتني واخدت شفايفي في بوسة جامدة وبعدين قالت نيكني يا جوزي دخل زبك في كسي يا حبيبي وانا رزعت زبي مرة واحدة في أعماق كسها وهي صرخت بصوت متوسط وقالت احححح حلو اوي زبك ولع كس مراتك يا حبيبي نيكني نيكني وكأنها بتشجع نفسها انها تتكلم وفضلت تقول نيكني واححح بهيجان وبسرعة يمكن اكتر من عشر مرات تقول نيكني وانا شغال رزع في كسها وابوس رقبتها ولما احاول أمص رقبتها تقولي مص براحتك يا حبيبي بس اوعي تسيب علامة وبقيت أمص بزازها بالراحة قالت هنا مص براحتك محدش هيشوف بزازي غيرك فعلا علمت علي بزازها كذا علامة وبعدين قولتلها تحبي تركبي انتي عليا قالت ياريت قومت بسرعة من عليها ونمت على ضهري وهي بردو بسرعة ركبت ومسكت زبي بايدها ودخلته في كسها وراحت قاعدة عليه وقالت اححححححح وبقت تعض شفتها شديتها عليا حضنتها وقولتلها يالا اهو ركبتي نيكيني انتي بقا بكسك المتناك ده وهي عجبتها الكلمة ولقيتها بتسرع في النيك وتقول احححح قولتلها ايه كلمة نيكيني هيجتك ولا كلمة كسك المتناك قالت اححححح الاتنين وانا شغال بوس وتحسيس علي جسمها وشعرها وكل حتة تطولها أيدها قولتلها من كلمتين ولعتي كدا طيب نيكيني يا متناكة وهي بقت ترزع وتقولي بزازي يا هيما هجيب ودي كانت أول مرة تقول يا هيما من اول ما بدأنا نيك وتصرخ وتقول احححح بزازي عضهم وانا طبعا بدأت اسخن في النيك اوي عشان اجيب معاها وماسك بزازها ارضع واعض فيها وهي تصرخ اححح نيك كمان اوي وهات معايا وانا برزع زبي لفوق وهي بترزع كسها لتحت واقولها نيكي يا متناكة واعض في بزازها ومسكت الحلمتين ادعك فيهم واقولها هاتي يا متناكة وانا بنيكك عشان اجيب معاكي وهي تقول اااه متناكة وبنيكك اححححح هات وصرخنا احنا الاتنين احححححح وكتمنا صرختنا ببوسة جامدة والرزع شغال لحد ما خلصنا وراحت مغمضة وريحت رأسها علي كتفي وانا حاضنها احسس عليها وجات تقوم قولتلها خليكي مرتاحة قالت تقيلة عليك قولتلها لا طبعا فضلت نايمة لحد ما هدينا خالص ونزلت من عليا بس وهي حاضناني وفضلنا حاضنين بعض فترة وبعدين قالت كدا احنا ممكن ننام من غير ما نحس قوم نستحمي عشان اعمل الأكل قبل ما العيال يرجعوا وانت نام بعد ما تستحمي قولتلها لا هنستحمي سوا ونعمل الاكل سوا قالت بجد قولتلها طبعا يا روح قلبي قالت بحبك وقامت تجري من الكسوف أنها قالت بحبك وانا جربت وراها وفاهم أنها مكسوفة بس قولتلها انتي بتجري عشان خايفة اخدك في حضني تاني قالت قصدك تالت وضحكنا
واستحمينا وخرجنا عريانين ولبسنا ودخلنا المطبخ عشان نعمل الاكل وبدأت تجهيزات الاكل وسألتني تشرب شاي قولتلها خليكي انتي في تجهيز الاكل وانا هعمل شاي وفعلا عملت الشاي وهي كانت جهزت اكل بسيط مش محتاج وقت كبير والأكل علي النار وقالت تعالي نشرب الشاي واحنا قاعدين احسن من الحر ده قولتلها ماشي ودخلنا قعدنا وانا حاسس بيها عاوزة تتكلم ومكسوفة أو مش عارفه تبدأ ازاي وكانت قاعدة بعيد عني وكل شوية تبصلي وانا عامل اني مش واخد بالي وسألتها هما العيال بيرجعوا أمتي قالت يبدأوا من العصر قولتلها كويس باقي حوالي ساعة ونص قالت كويس ليه قولتلها عشان الاكل يكون خلص وسألتها تاني هما معاهم مفتاح الباب ولا بيخبطوا عليكي قالت خطيبتك بس اللي معاها مفتاح قولتلها اشمعنا يعني مع انها هي اخر واحدة بترجع قالت حماك اللي قرر كدا عشان هي الكبيرة قولتلها عموما بردو احسن فبصتلي بخباثة كأنها بتقول اني كدا ممكن انيكها تاني قولتلها هاتيلي السجاير من جوا وهاتي معاكي طفاية قالت حاضر وقامت جابتهم وولعت سيجارة وقولتلها خدي شدي نفسين وقولي الكلمتين اللي عاوزة تقوليهم ومترددة ابتسمت وخدت نفسين فعلا ورجعتلي السيجارة وقالت يعني حسيت اني عاوزة اتكلم قولتلها طبعا هو فيه حد بيحس بيكي ولا بيفهمك غيري قالت بصراحة مفيش غيرك فعلا وطبعا اكيد فاهم انا عاوزة اقول ايه قولتلها عاوز اسمعك ومش هقاطعك وبعد ما تخلصي ارد عليكي قالت طيب شجعني اتكلم قولتلها افردي نفسك علي السرير في حضني وحطي راسك علي صدري عشان احضنك واتكلمي قالت لا كله الا حضنك دلوقتي وضحكت قولتلها ماشي زي ما تحبي قالت لو اللي بحبه اكيد هيكون اقعد في حضنك بس حضنك مش هيخليني اعرف اتكلم خلينا كدا قاعدين بس هات سيجارة وفعلا اخدت سيجارة وانا ولعتلها وهي بتبصلي ومبتسمة بقولها ليه الابتسامة دي قالت بصراحة مبسوطة انك بتولعلي السيجارة قولتلها طيب ولعيلي انا كمان