مستلزمات التموين جوزتني حماتي – الحلقة السابعة والأخيرة

وقفنا في الجزء اللي فات عند لما مراتي دخلت الحمام واتكلمنا انا وسلمي حماتي شوية وضحكنا وانتظرت لما مراتي خرجت من الحمام وجات علي باب الاوضة وقالت انتوا لسة قاعدين ده انا قولت هلاقيكم مقطعين بعض وضحكت وقالت طيب انا هقعد برا شوية وقفلت الباب شوية بحيث انها تسمعنا وتشوفنا وانا بدأت اتكلم مع حماتي بصوت متوسط بحيث أن مراتي تسمع وقولتلها بصي يا سوسو بنتك واضح انها بتحبك اوي ولولا انها بتحبك مش هتعمل ده لأنها بتغير عليا اوي وانا عارف ان الوضع ده غريب علينا بس بنتك خططت للموضوع بذكاء وعملت اللي عملته عشان تشيل الكسوف اللي احنا فيه حاليا ومش عارفين نبدأ ازاي وعاوزك تتأكدي من حاجة أن لولا حبي ليها واحساسي بحبها ليكي وخوفها علينا من الغلط بسبب الحرمان لولا ده كله استحالة كنت أوافق قالت عارفة كل ده بس انا مش مستوعبة قولتلها ولا انا طيب اقولك فكرة حلوة تعالي اربط عيونك وتربطي عيوني عشان النظرة هي مفتاح الكسوف ومراتي حبت تعرفنا أنها سامعة قالت فكرة حلوة وفعلا عملنا كدا وقولتلها انا حمدي جوزك مش ابراهيم وتخيلي ليلة من لياليكم سوا وبدأت انا ابوسها واقفش بزازها وقلعت وقلعتها وهي كأنها في غيبوبة ونيمتها وبقيت ارضع بزازها وابوس شفايفها واقولها وحشاني يا مني وهي تقول وحشتني يا حمدي ودخلت زبي في كسها وبنيكها بهدوء واحنا متفقين نكون هاديين مفيش هيجان وأغلب الوقت نكون ساكتين وحسيت أن مني دخلت علينا بالراحة وطبعا مش عاجبها الهدوء والسكوت ده وشالت الغطا اللي علي عيني وبتشاورلي اني اتكلم وانا رفضت راحت شالت الغطا من عيون امها وقالت كدا مفيش مني وحمدي كدا انت بتنيك حماتك وانتي يا ماما ده جوز بنتك اللي زبه في كسك وهيما بيحب النيك بالكلام وسكوتكم ده يضيع المتعة انتي يا ماما حبيبتي وصاحبتي وخلاص بعد من زب جوزي دخل كسك مفيش كسوف بينا وسرنا واحد عاوزاكي تتمتعي ومتزعليش مني لما اقولك اتشرمطي هنا اتكلمت سلمي وقالت امك شرموطة يا مني قالتلها الست مننا يا ماما تحب تكون تحت اللي بينيكها شرموطة والراجل يحب الست تتشرمط عليه ولا نسيتي أن دي نصايحك ليا قبل ما اتجوز ومفيش حد غريب ده جوزي حبيبي وحبيبك وانا كنت شرموطه ودلوقتي بنت شرموطه وبصتلي وقالت نيك حماتك يا حبيبي افشخ كسها عشان تتشرمط ومراتي بتتكلم بشرمطة عشان تهيجنا وتقول لامها احلي حاجة لما البنت تشوف امها بتتناك وتتشرمط يالا يا ماما اتناكي من جوزي واتشرمطي عليه عشان يكيفك ويشبع كسك المحروم ده ولما انتي تتمتعي كأن كسي انا اتمتع وتقول احححح زبك حلو يا هيما وهو في كس ماما الشرموطة وهنا انا وسلمي قولنا احححح قالت مراتي ايوا كدا اسخنوا عاوزة احس اني بتناك معاكم اووووف يا ماما كسك بيبلع زب هيما وانا بدأت انيك وارضع بزازها وسلمي اخيرا حضنتني وقالت اححح ارضع اوي وعلي رأي المثل كل وبحلق عنيك نيكة واتحسبت عليك ومراتي ضحكت وقالت ايوا كدا يا مامتي يا لبوة وسلمي تقولها ماشي يا بنت اللبوة وانا قولت اخ منكم يا شراميط ردت مني عليا وقالت احنا شراميطك يا روحي انا وماما شراميط زبك وحماتي بقت توحوح وتتكلم بهيجان ومراتي بتراقب واحيانا تحسس على جسمي أو جسم امها وظهر علينا الهيجان ومراتي فرحت أننا اندمجنا وقولت هجيب ومراتي سالت امها وانتي يا ماما قالت أنا جبت وهجيب تاني اهو وبقت مني تهيجنا بالكلام وتقول ماما اتناكي من جوزي اتمتعي يا متناكة جوز بنتك وحماتي توحوح وتقول نيكني يا جوز بنتي وصرخنا ونزلنا سوا وفضلت نايم على حماتي وهي حاضناني وبتحسس علي ضهري وشعري ومغمضة عيونها ومراتي لما شافت كدا شاورتلي افضل نايم عليها وفضلت كدا شوية وبعدين مراتي قالت واضح انك يا ماما اتمتعتي وان زوبر جوز بنتك عجبك ردت عليها سلمي قالت يجنن يابختك بيه قالتلها يا عالم هتناك منه تاني ولا خلاص كدا بس مش مهم طالما بينيك مامتي حبيبتي كأني انا اللي بتناك ومن النهاردة هيما بقا جوزي وجوزك بس انتي مش ضرتي انتي مامتي حبيبتي وقوموا يالا اتشطفوا وتعالوا ودخلنا الحمام انا وحماتي اتشطفنا وخرجنا نمنا عادي لقيت حماتي بتديني ضهرها ومراتي قالت لامها في عروسة تدي ضهرها لجوزها يوم دخلتها لفي يا ماما خدي جوزك في حضنك ولفت فعلا وخدنا بعض بالحضن 

 

ومسكت ايد مراتي ولما مراتي لقيتني مسكت ايديها باست ايدي بحنان وروحنا في النوم كلنا واستمر الوضع كدا وكل مرة انيك فيها حماتي مراتي تخليها تزداد جراءة وشرمطة طبعا ده حسب خطتي إنما حماتي معايا لوحدنا اخر شرمطة لحد ما مراتي بقت صحتها احسن من الاول وحماتي رجعت بيتها وبقت مراتي كل كام يوم تقولي تعالي من الشغل بالليل علي حماتك وبات هناك معاها وانا طبعا في الاول كنت بعارض بس مني مراتي قالتلي احنا اتفقنا أنها مراتك وانت متجوز عليا بموافقتي ورغبتي ومتجوز صاحبتي الانتيم اللي بحبها وانا وهي بنحبك واستمريت كدا وحماتي كانت مبسوطة اوي وقالتلي أنها كانت بتتمتع اوي لما كنت انيكها ومراتي بتتفرج وبنتكلم احنا التلاتة قولتلها انا بقا نفسي انيكك انتي وهي سوا واشوفكم هايجين سوا وبتنيكوا بعض وبتتشرمطوا علي بعض وعليا وبتشتموا بعض قالتلي ياريت تخف والعلاج يجيب نتيجة قولتلها الدكتور متفائل وبيقول حالتها النفسية واضح انها كويسة جدا عشان بتتقدم بسرعة قولتله انا وامها وأولادنا بنعمل اللي محدش يعمله عشان تكون نفسيتها حلوة وتخف بسرعة قال انا ملاحظ كدا فعلا أن التقدم ده انتوا السبب الأساسي فيه قالت حماتي يعني نفسيتها بقت حلوة لما جوزها ناك امها وضحكت قولتلها شوفتي بقا فايدة النيك وضحكنا واستمرينا كدا وساعات مني مراتي تطلب أن حماتي تبات عندنا عشان عاوزة تتفرج علي فيلم سكس مباشر واستمر الوضع كدا حوالي شهرين وكان الشتاء خلص وكان عندنا موعد مع الدكتور وعملنا التحاليل والاشعات المطلوبة وروحنا للدكتور انا ومني وسلمي والدكتور فحصها وشاف التحاليل وقال دلوقتي اقدر اقولكم مبروك المدام بقت كويسة بس فيه نوعين علاج هنستمر عليهم على طول ومني عيطت من الفرحة فقال لها الدكتور انتي مديونة لجوزك وامك بالشكر عشان مجهودهم معاكي كان له تأثير كبير على حالتك وهزر معانا الدكتور وقال المفروض بقا كل واحد فيهم ياخد منك مكافأة وشكرنا الدكتور ومشينا وعند الباب لقيت السكرتيرة بتقولي ارجع للدكتور عاوزك قولتلهم طيب انزلوا وانا هحصلكم وكلنا قلقنا ولما الدكتور شاف علي وشي القلق قالي متخافش كدا مش هعمل زي الافلام واقول كلام يوجع انا بس عاوز اقولك علي مهلك وانت بتحتفل مع المدام وضحك وقال يعني مش عشان كان ممنوع تقرب منها تفترسها لا عاوزك تكون متماسك وكفاية عليكم مرة كل أسبوعين فاهمني طبعا قولتله اكيد وشكرته وحصلتهم ولقيت القلق في عيونهم فحكيت بسرعة قبل ما يموتوا من القلق ومشينا واحنا فرحانين بالتطور ده ومني قالت عاوزة اتمشي وفعلا اتمشينا وضحكنا كتير واشتريت حلويات احتفالا بالمناسبة دي ومني مراتي قالت الحلويات دي احتفالك انت بيا وماما هتحتفل بيا أنها تعزمنا على العشا وحماتي قالت عيوني وانا بقا احتفالي بيكم وشكري ليكم بعد ما نتعشي بس نص الحلويات دي تروح للاولاد قولتلها طبعا بس أمتي ده كله هيحصل قالت احنا نروح عند حماتك بس انت لوحدك اللي هتطلع بالحلويات تقسمها فوق وتنزل نروح للاولاد وماما تبات معانا قولتلها طيب ليه ده كله احنا ناخد الحلويات كلها علي البيت ونشتري تاني لما نروح عزومة امك قالت انا مش عاوزة اغرمك قولتلها انتي تستاهلي مصنع حلويات وضحكنا ومشينا فعلا علي بيتنا والاولاد فرحوا جدا وقضينا ليلة كلها ضحك وهزار وحلويات ومني قالت للاولاد ابوكم بكرة عزمني نخرج سوا واحتمال نتأخر عشان متقلقوش علينا وحماتي مش فاهمة حاجة بس انا فاهم مراتي ومتوقع اللي هتعمله بس لازم اعمل نفسي مش فاهم عشان هي تحس انها عاملة مفاجأة ودخلنا ننام ومراتي قالت لحماتي انتي بقا يا مزتي الصبح هنزل معاكي السوق نجيب الاكل واوصلك للبيت عشان اكيد مش هتعرفي تشيلي لوحدك وبعدين ارجع هنا تاني اعمل اكل للاولاد واصحي هيما ونجيلك وانتي علي مهلك في عمل الاكل مش مستعجلين ولو عاوزة تستني لما اجيلك ونعمله سوا عادي 

 

قالت ماشي وانا قولتلها احنا مش عارفين نعمل حاجة غير أننا نقول حاضر وبس ياتري ايه اللي في دماغك قالت خليكوا شاطرين كدا وكل حاجة تعرفوها في وقتها ونمت انا في النص عشان بصراحة وحشني حضن مراتي وهي لما شافتني عملت كدا من نفسي فرحت اوي وقالت منحرمش منك يا قلبي وكدا انت تستاهل اللي عملته عشانك واللي لسة هعمله وخدتها في حضني وهي قالت لامها طبعا انتي اتعودتي علي حضنه مفيش مانع تحضنيه من ضهره وفعلا ده اللي حصل وروحنا في النوم وفي نص الليل كانت مني مستغرقة في النوم اوي وحماتي قامت تدخل الحمام وانا قومت عشان ادخل الحمام بردو وفتحتلي ودخلت معاها ووشوشتها قولتلها لما تروحي بيتك اعملي سويت وظبطي نفسك اوي عشان فيه حفلة نيك بكرة بتقول ازاي قولتلها مفيش وقت اشرحلك نفذي بس اللي اقولك عليه قالت حاضر ورجعنا نمنا حاضنين بعض بردو ومحستش بحاجة غير الضهر لقيت مراتي بتصحيني وبتقول قوم يا كسلان لقيت شعرها مبلول وواضح انها اخدت دوش وده طبعا بعد ما عملت سويت وطبعا غازلتها سمعتها كلام حلو عن جمالها وعن جسمها اللي واحشني وبعدين فطرنا ولبسنا وروحنا عند حماتي كنا قربنا على العصر ولقيتها واخدة معاها شنطة صغيرة قالت إن فيها عباية تلبسها هناك مع انها دايما تلبس من عند امها وده اللي خلاني اتأكد أنها ناوية علي حفلة نيك ثلاثية جامدة وطبعا امها ليها فترة عندنا والشقة متبهدلة وامها معملتش حاجة في الشقة عشان تعمل سويت قبل ما نروح احنا ومني قالت نرتب الشقة الاول وبعدين نعمل الاكل قولتلهم وانا هنام قالوا ماشي واحنا لما نخلص ننام ونمت وصحيت لقيتهم نايمين وجعان اوي صحيت مني قولتلها الليل دخل علينا واحنا نايمين قالت طيب انت هتروح الشغل قولتلها لا طبعا مش هسيب حفلتك وانزل قالت أيوة كدا فل وامها صحيت علي كلامنا وفاقوا من النوم واتعشينا وقولتلهم هنزل اشتري حلويات عشان نسيت فقالت مراتي متجيش غير لما اتصل بيك يمكن نحتاج حاجة قبل ما ترجع ونزلت اشتريت الحلويات واتمشيت شوية لحد ما اتصلت مني وقالتلي اطلع ولما طلعت فتحتلي مني وقالت غمض عينيك ومسكتني دخلتني وقعدتني وقالت لما اقولك افتح عينيك تفتح وتقلع هدومك وتفضل بالبوكسر وتدخل تاخد دوش وتطلع من الحمام هتلاقي الحلويات جاهزة وفعلا ده اللي حصل ولقيت الحلويات احلي من اي حلويات لقيت مراتي لابسة قميص احمر يادوب مغطي طيزها ومفيش ولا اندر ولا برا وميكاب والشعر مفرود وقمر منور وحماتي لابسة قميص أبيض بردو قصير جدا ولا تقل جمال عن بنتها وانا صفرت وقولت كسم شهريار جنبي ومراتي قالت وكسم شهرزاد جنينا احنا النهاردة عبيدك يا سيدي احب افكرك وماما تسمعني من النهاردة مفيش بينا عيب ولا كسوف ولا ممنوع يعني لما نكون سوا احنا التلاتة هنكون شراميط في شقة دعارة وبيمتعوا الزبون أما لو انت معايا لوحدنا لينا أسلوبنا عشان هتكون مع مراتك ولما تكون مع ماما لوحدكم هتكون مع مراتك بردو تعملوا اللي يعجبكم وشغلوا اغاني واتحزموا وبدأوا رقص شراميطي اوي وتقول لامها انا صحيح بنتك ونزلتيني من كسك بس انا اللي هعلمك واعلم كسك الشرمطة وامها تقول علميني انا ماشي إنما كسمك شرموط لوحده والبركة في جوزك ومراتي حضنت امها وبيبوسوا بعض وناموا علي الارض وحضنوا بعض وهات يا بوس ورضاعة وتقفيش واهات ووحوحة وبعدين مراتي نيمت امها علي ضهرها وفتحت رجلها وبقت تبوس كسها وتقول ده الكس اللي انا نزلت منه ده لازم ادلعه وتلحس وتنيك امها بلسانها وبعدين بدأت انا ابعبص مراتي وهي بقت تاكل في كس امها وامها تصرخ وتقول بالراحة على كسي يا بت الشرموطة قالت مني انا مليش دعوة الراجل الخول ده السبب تعالي نبدل الوضع وشوفي بنفسك 

 

ونامت مراتي وفتحت رجلها وغمزتلي انا فهمت أنها عاوزاني انيك امها وهي بتلحس كسها وبدأت حماتي تبوس كس بنتها وتقول ده الكس اللي شبع نيك من زب هيما قالت مراتي لا يا احا مش بيشبع ابدا من زب حبيبي وانا بقيت ابوس طيز حماتي والعب في كسها وبعدين دخلت زبي في كسها وصباعي في طيزها وهي هاجت اوي وبقت تعض كس بنتها وصرخت مراتي وقالت هتاكلي كسي يا شرموطة قالتلها اه شرموطة يا بنت اللبوة جوزك المفترس بينيك كسي وطيزي سوا وعاوزاني احسس على كسك ده انا هاكله مراتي قالت نيك يا هيما ماما المتناكة وسلمي تهيج من شتيمة بنتها وهي لاحظت قالتلها انتي بتهيجي يا ماما من الشتيمة قالت امممم قالت وانا اقول انا بحب الشتيمة ليه بس انا بحب اتشتم واشتم وحبيبي مش بيزعل قالتلها أنا بصراحة خايفة يزعل قالت مراتي ده لو زعل يبقا ابن متناكة زيك وانا قولت اللي يزعل فعلا يكون ابن متناكة راحت حماتي قالت طيب نيكني يا كسمك اوي مراتي قالت نيك حماتك يا جوزي يا حبيبي يا خول يا متناك نيك ماما الشرموطة بنت المتناكة وحماتي هتموت بيني وبين بنتها وانا شغال نيك وابعت بوسه لمراتي ومراتي بتقول بقا بتتناكي من جوز بنتك يا لبوة اللي المفروض يقولك يا ماما وبصتلي قولتلها اه يا مني زبي بيحب كس ماما مش عجبك نيك ابنك يا ماما وهي تصرخ وتقول احححح وانا اقولها بنيكك يا ماما وهفشخ كسمك يا بنت اللبوة ومراتي تقول نيك حماتك اللبوة ونيك امك الشرموطة وافشخ اختك المتناكة اقولها خدي يا اختي زبي في كسك وحماتي ترد وتقول هات يا خويا زبك حلو نيكني ياخويا نيكني يابني نيكني يا جوز بنتي بحب زب يا جوزي وبعدين مراتي قالت لامها وانا صاحبة الحفلة مش هتناك يا كسمك وبدلوا الوضع ونيكت مراتي وهي بتلحس كس امها وقولت خلاص هجيب مراتي قالت استني واتعدلت بسرعة وشدت امها جنبها وقالت هات علي شفايفي وشفايف ماما وفعلا وبعدين مراتي بقت تمص شفايف امها وتخلي امها تمص شفايفها ويلحسوا وبعدين قالت لامها أظن دي اول مرة تدوقي لبن النيك قالتلها اه قالتلها كدا انتي خلاص بقيتي شرموطة رسمي يا مامتي وضحكنا ودخلوا خدوا دوش سوا وبعدهم انا كمان ولقيتهم مجهزين الحلويات وقعدنا ناكل ونهزر ومراتي قالت ايه رأيكم في حفلتي بقا ردت حماتي قالت حفلة ولا في الاحلام ولا عمري كنت افكر ولا احلم أن ده ممكن يحصل ومش مصدقة أن انا وبنتي بنتناك من راجل واحد ومش نيك عادي لا ده بمتعة الكلام ومتعة اللي مفيش حاجة ممنوع ولا عيب ردت مني على امها قالت ده عشان انتي عندك ميول شرمطة وكنتي عاوزة بس اللي يشجعك تتشرمطي براحتك وضحكنا وانا قولت عارفين يا حبايبي أن احلي حاجة في الدنيا أن يكون فيه تفاهم بين الزوجين خصوصا في النيك الاتنين قالوا طبعا وحماتي قالت اسألوني انا لاني محستش بمتعة طول عمري الا معاكم انا فعلا بحبكم حب مش عادي انتوا رجعتوني للحياة وبجد هيما حبيبي وعشيقي وجوزي حسسني اني لسة مرغوبة وقبل ما تعيط كانت مني تدخلت في الكلام وقالتلها ده عشان انتي يا مامتي مره شرموطة بنت متناكة وانفجرنا كلنا في الضحك واتفقنا أن كل أسبوعين حسب أوامر الدكتور نعمل حفلة زي دي وحسب أوامر مني مراتي اروح انيك حماتي وقت ما احب وحماتي تطلب تتناك وقت ما تحب

 

وكدا تكون القصة دي خلصت

تعليق واحد على “مستلزمات التموين جوزتني حماتي – الحلقة السابعة والأخيرة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ