وجدي :: طيب ياجماعة هقوم انا علشان بجد محتاج اشرب كوباية قهوة
نعمة :: خدني معاك اكلي حاجة واشرب كوباية شاي
وجدي :: حد عايز حاجة ياجماعة نجبهالة واحنا راجعين
احمد/ رشا / زينب :: لا
وجدي اخد الهام ومشي
نعمة :: مش واخد بالك من حاجة
وجدي :: حاجة ؟ حاجة ايه
نعمة :: يعني مخدتش فالح بس تبص على زينب
وجدي بص كدة على كـس مراته لقاه هو كمان منفوخ وشافط الشورت جوه وكسها مرسوم على الشورت
وجدي :: ايه ده عملتيها ازاي دي
نعمة :: قلعت الكلوت
وجدي :: نعم ؟ امتي ده وفين وازاي ههههههه
ساعة ماسبتك وخرجت روحت الحمام قلعت الكلوت هناك
وجدي :: وحطتيه فين محدش فينا معاه شنط
نعمة :: رميتة في الحمام ههههههههه
وجدي :: يانهارك اسود رميتي الكلوت .
حظك يبقي عسل لو الشورت اللي انتي لابساه اتقطع ولا اتفتق
نعمة :: ياريت علشان كسي يبقي منه للهوا الطلق هههههههه
نعمة ووجدي دخلو الكافتريا واحمد طلب فنجان قهوة وطلب لنعمة سندوتشين جبنة رومي وكوباية شاي
نعمة :: بقولك ايه يا وجدي عايزة اقولك على حاجة وخايفة تزعل
وجدي :: تاني ؟ لا ياستي قولي مش هزعل
نعمة :: انا النهاردة خبط بأيدي في في
وجدي :: في ايه ؟
نعمة بصوت واطي. في بتاع احمد
وجدي :: انتي عايزة تضيقيني بس مش كدة
نعمة :: لا مش عايزة اضايقك ولا حاجة بس انا خبط فيه اربع خمس مرات من غير ما اقصد
وجدي :: وممسكتهوش بالمره وبقيتي بتدعكي فيه من غير ماتقصدي
نعمة :: انت بتتريق مش كدة
وجدي :: امال كلامك انتي ايه بجد
نعمة :: هههههههه لا مش بجد. هي مرة واحدة خبطة من غير ما اقصد وحسيتة وقف
وجدي :: بقولك ايه قولتلك قبل كدة. التخيل شئ وانك تعملي حاجة بقصد وبجد شئ تاني وانا ميمحش بيه
نعمة :: ياعم بهزر معاك متبقاش قافش كده، انتي شكلك لمستيه فعلا ولما لقتيني زعلت غيرتي كلامك
نعمة :: علشان مش عايزة ازعلك وفي نفس الوقت متعودتش اخبي عليك حاجة
وجدي :: يعني بصراحة كدة كنتي قاصدة ولا مكنتيش قاصدة
نعمة :: سكتت وبصت في الأرض ومبتسمة الابتسامة اللي متعود عليها وجدي
وجدي :: خلاص فهمت. كنتي قاصدة
نعمة :: بصراحة مقدرتش امسك نفسي يا وجدي وانا شايفة حجاتة قدامي كدة
وجدي:: طيب الموضوع ده ميتكررش تاني يانعمة ماشي وربنا يستر وميكنش حس او خد بالة انك قاصدة
نعمة :: لا مخدش بالة علشان انا خطفت اللمسة مطولتش
وجدي :: طيب عملتي اللي كان نفسك فيه منكررهاش تاني
نعمة :: ماشي
وجدي شرب القهوة ونعمة شربت الشاي. ورجعوا قعدو مع الشلة. وكانت الهام رجعت تاني
نعمة :: ايه ده انتي رجعتي يعني ؟
الهام :: مجليش نوم ولقيت نفسي قاعدة في الشاليه زي قرد قطع لوحدي قولت ارجع
زينب :: لا متجيش المهم انك ارتحتي لما روحتي الشاليه ولا لسة تعبانة ؟
الهام : لا ريحت شوية ودلوقت احسن
زينب :: في بالها :: ايوة مانا عارفة كنتي بتعملي ايه في الشاليه يابختك بيه
الهام :: بقولك ايه يا زينب الليلة هتباتي معايا يعني هتباتي معايا
زينب :: رجعنا تاني لنفس الطلب
رشا :: وفيها ايه لما تباتي معاها الليلة دي
مفرقتش يعني يازينب هنا شاليه وهناك شاليه
زينب :: خلاص ياستي هبات معاكي الليلة على رئ رشا هناك وهنا واحد
نعمة :: مش ناوين تنزلوا المايه تاني ولا ايه
احمد :: لا انا عن نفسي جسمي مكسر ومش نازل
زينب بصتلة كدة وقالت في بالها. ايوة كتر خيرك انت جسمك هيقدر على ايه ولا على ايه
وجدي :: قوم ياجدع بلاش كسل
احمد :: مش قادر بجد خليني انا هنا اتفرج عليكم من بعيد
شوية وجلال جه من الشاليه على البحر
احمد :: حمدلة بالسلامة ياجلال. الهام قالت انك كنت عند صاحبك
جلال :: يسلمك يا احمد اه صاحبي من ايام الجيش هو قريب من هنا مش بعيد روحت قعدت معاه شوية وجيت
الهام :: متأخرتش يعني ياحبيبي دانا قولت هتقعد اليوم كلة عند صاحبك
جلال :: لا انا قعدت يدوب معاه شوية وجيت
الهام :: بصوت طيب اعمل حسابك نعمة هتبات عندنا الليلة
جلال : ليه بس ياالهام الليلة بالذات كنت عايزك لوحدنا
الهام :: خلاص انا قولتلها وهي وافقت
جلال :: امرك ياالهام
ساميه :: مساء الخير ياسي حسين
حسين :: سامية مساء ازيك يابت
سامية :: كويسة الا اخبار الحاج نعمان ايه
حسين :: تعبان اوي يابت ادعيلة
سامية :: في بالها ربنا ياخده. ربنا يقومة بالسلامة
حسين :: قربي يابت عايزك
سامية :: اهو خير
حسين :: خدي يابت الغوشتين دول دهب عيار 21 يابت جبتهملك مخصوص
سامية :: ياحلاوة يا حلاوة دول عشاني انا
حسين :: امال ايه يابت هما اللي بيلبسوا الدهب احسن منك ولا احسن منك يعني
سامية :: يخليك ليا ومتحرمش منك ابدا
كدة انت تستاهل اني ادخل معاك المخزن
حسين :: دلوقت ؟
سامية :: ولا اقولك ما تجيلي البيت احسن
هناك هنبقي على راحتنا
حسين :: طب روحي وانا جاي وراكي طوالي
سامية مشيت وحسين نده على رياض علشان ياخد باله من المحل على يوصل مشوار وراجع
حسين راح بيت اللي كانت قاعدة ومستنياه علشان تديلة هدية الغوشتين الدهب وتخليه ينيكها ويتمتع بجسمها
حسين راح وفقع سامية الزبر التمام. وبعد ما ناكها وشبع منها. لبس هدومة ورجع المحل
شوية ولقي اسماء مراته جاتلة المحل علشان تشتكي له ان امة محطتش في بوقها ولا لقمة من الصبح ولا عايزة تاخد العلاج وعمالة تعيط على الحاج نعمان وبتقول انه مش هيقوم منها المرة دي
حسين :: طيب روحي انتي وانا جاي وراكي
خد بالك يارياض من المحل هوصل للبيت وراجع
حسين روح البيت لقي امة مفطورة من العياط على الحاج. واول ما شافت حسين مسكت فيه علشان يوديها المستشفى تقعد تحت رجلين الحاج وتخدمة
حسين :: ياما مينفعش ممنوع حتي عصام لسة مكلمة وبيقولي انه منعين عنة الزيارة خالص ولا بيشوف حد ولا حد بيشوفوا
هتروحي انتي تعملي ايه
الحاجة امينة :: ابص عليه ابوك مش هيقوم ياحسين ابوك اتحمل اللي جبال متتحملوش
حسين :: طيب يا اما اهدي انتي بس وابوس ايدك كلي لقمة. لحسن انتي محتاجة تاكلي علشان تاخدي العلاج بتاعك
الحاجة فاطمة:: مش عايزة اكل مش عايزة علاج انا عايزة اشوف ابوك . عايزة اخليه يسامحني قبل ما يموت
حسين :: يسامحك على ايه ياما بس
الحاجة امينة : على حاجات كتيرة اوي ابوك فضل مخبيها وساكت. وادي اخرتها طب ووقع ومش هيقوم منها مش هيقوم ياحسين ابوك خلاص راح مني
حسين فضل يتحايل على امة تقوم من على الأرض وتاكل علشان تاخد العلاج لكنها رفضت الاكل تماما
ومكنش قدام حسين غير انه يتصل بعصام يعرفة
عصام قاله انه يحاول باي طريقة يأكلها لانة مش هيقدر يسيب ابوه لوحده ولان عصام كان متوقع في اي لحظة تيجي الممرضة وتقولوا ابوك تعيش انت
اخر النهار الكل راح الشاليه بتاعة والهام اخدت زينب وعيالها بعد ما راحوا الشاليه بتاعها الاول جابت هدوم ليها وللعيال وراحت بيهم الشاليه بتاعها. وجلال رحب بيها اخر ترحاب بس غصب عنة مش بمذاجة
الهام :: نورتي الشاليه ياحبيبتي
زينب :: الشاليه منور بيكي يا الهام
الهام :: تعالي بقي اوريكي الأوضة اللي هتنامي فيها معايا احنا هنام هنا انا وانتي
وجلال يبقي ينام في الأوضة الصغيرة
زينب :: لا يا الهام انا هنام انا والعيال في الأوضة الصغيرة وانتوا ناموا في اوضتكم
الهام :: يابت انتي هبلة. بقي انا هسيبك الليلة دانتي وحشاني اوي وهتنامي معايا في ريحي على السرير انتي والعيال وبعدين اصلا انا ناوية اسهرك للصبخ هنفضل نرغي طول الليل
زينب :: خلاص زي ماتحبي انا عايزة بس استحمي الأول واحمي العيال دي لحسن مايه البحر بتهري
الهام ::حاضر ياحبيبتي الحمام اخر الطرقة
زينب اخدت عمر وامير وحمتهم ولبستهم هدومهم. وزينب دخلت تستحمي
جلال :: ايه يا الهام مش هتعملي اكل ولا ايه
زمان زينب والعيال جاعوا
الهام :: انا في المطبخ ياحبيبي بعملهم الأكل
جلال :: امال زينب فين
الهام :: حمت العيال وهي دخلت تستحمي
جلال :: كدة. طيب اعملي الأكل بقي بسرعة ولما تخلصي اندهيلي انا فوق في الأوضة بتاعتي
الهام :: لا انت هتنام الليلة في الأوضة الصغيرة وانا وزينب هنام في الاوضة الكبيرة
جلال :: ماشي. اروح اخد هدومي من الاوضة الكبيرة
زينب استحمت ولبست جلبية من بتوعها وبعدين خرجت كانت الهام عملت العشا
والكل قعد واتعشي وبعدين زينب اخدت العيال وفرشت ليهم على الأرض ونيمتهم
الهام طلعت ودخلت الأوضة
الهام :: ليه كدة يازينب نيمتي العيال عالأرض
زينب :: معلش علشان ميزحموش الدنيا وبعدين انا فارشة تحتهم
الهام :: يابنتي كدة ممكن ياخدو رطوبة من الارض
زينب :: لا مش من ليلة يعني
الهام :: مقولتليش بقي ايه رائيك في الشاليه ده
زينب :: جميل يا الهام
الهام :: انتي هتنامي بالجلبية دي
زينب :: اه عادي يعني. وبعدين هو انتي مش قولتي هنفضل نرغي ومفيش نوم
الهام :: اه بس مش لدرجة انك تفضلي قاعدة متكتفة كدة واحنا في الأوضة
زينب :: ياستي مش هتفرق. عادي يعني
الهام :: لا مفيش حاجة اسمها عادي . قومي افتحي الدولاب ونقي قميص من قمصاني
انا جايبة كل لبسي معايا لاننا بقالنا فترة
ولا اقولك فيه معايا قميص شورت وقطعة من فوق هيريحك اوي استني اقوم اجبهولك
زينب :: ياستي متتعبيش نفسك
الهام :: اتعب نفسي ده ايه هو انا هسافر ده الدولاب اهو. فينه فينة. اهو . خدي ياستي
زينب :: ده جميل فعلا جبتيه منين ده
الهام :: ده جبهولي جلال البسيه يلا خليني اشوفة مظبوط عليكي ولا لا
زينب قامت وقلعت الجلبية والهام عنيها على كسها شافتها لابسة كلوت احمر وكسها منفوخ نفخة مش معقولة
الهام :: جميل اوي عليكي يا زينب
زينب :: والنبي صحيح استني كدة ابص عليه في المرايا
زينب بصت عليه وعجبها اوي عليها وبصت تحت شافت كسها باين فيه بردو
الهام :: ايه ده يابت ههههههه انا نفسي اعرف هو الكوكو بتاعك ده منفوخ كدة على طول
زينب :: احترمي نفسك بقي ما انتي كمان عندك واحد مش عايزة اقول
الهام وزينب معدية من جنبها راحت مسكاها من كسها وقالت عصام بيقدر على ده ازاي ههههههههههه
زينب :: يابت اتلمي بقي هو انتي بقيتي كدة ازاي
الهام :: اقولك على سر
زينب :: قولي ياختي
الهام :: من افلام السكس
زينب :: افلام ايه ياختي
الهام :: افلام سكـس هههههه ايه عمرك ما شفتي افلام سكس
زينب :: يعني ايه مش فاهمة ايه افلام سكـس دي
الهام ،:: دي افلام متصورة في بلاد بره. فيها العلاقة اللي بين الرجالة ومراته
زينب :: انتي بتهزري حاجة زي كدة هيصورها ازاي ومين اللي هيقبل يصور مراته
الهام :: لا انتي مش فاهمة هما بيجبوا ناس تمثل انهم متجوزين وبيصورو كل حاجة
زينب :: كل حاجة ؟
الهام :: ههههههههه كلة كلة
زينب :: وانتي عرفتي الحاجات دي منين وجبتيها ازاي مدام افلام بلاد بره
الهام :: هههههههه كلة هنا وشاورت على تليفونها بالنت
زينب :: انا مش فاهمة اي حاجة اصلا
فضلت الهام تشرح ل زينب يعني ايه نت وان اي حاجة موجودة فيه كل اللي عليها تكتب اللي عايزه. واللي مبيعرفش يقرا ولا يكتب فيه بحث صوتي وراحت مورايها
ازاي بتبحث على اي حاجة على النت
زينب :: يالهوي ده بصحيح التلفون ده فيه كل حاجة طيب لو جوزك عرف هيموتك
الهام :: ههههههههه انتي غلبانة اوي اذا كان جوزي هو اللي علمني وبنقعد انا وهو نتفرج على الافلام دي قبل ما ينام معايا
زينب :: احيييييه بقي جوزك هو اللي بيفرجك
الهام :: بره بلدنا الموضوع ده عادي وبيساعد على التسخين . بالك يابت يازينب انا لما بتفرج مع وجدي. بنفضل للصبح انا وهو على السرير ويمكن يعمل معايا مرتين
تحبي اشغلك فيلم ؟
زينب :: لا. فيلم ايه انا هتفرج على قلة الأدب دي واشوف . ياختاااااي. لا. لا لايمكن
الهام :: طب ايه رائيك هشغلك فيلم ستات مع بعض
زينب :: وايه ده كمان ستات مع بعض؟
الهام :: بصي انا هطلع اللاب بتاع وجدي من الدولاب علشان نتفرج انا وانتي
زينب :: لا لا يا الهام مش عايزة
الهام :: لا هنتفرج
الهام جابت اللاب من الدولاب وطفت نور الأوضة وطلعت على السرير جنب زينب
وشغلت فيلم سحاق
الفيلم بنتين في عمر العشرين صحاب
في شقة تبع البت ام شعر اصفر
بعد ما امها دخلت ليهم العصير البت بنتها قامت وقفلت باب الاوضة عليهم بالمفتاح وراحت طلعت جنب صاحبتها وفضلو يبوسوا في بعض والكاميرا مقربة من شفايفهم وهما مقطعين بعض بوس ومص شفايف. وواحدة فيهم اخدت لسان صاحبتها وبقت عمالة تمص فيه
زينب اول مرة تشوف فيلم كدة وبدأت تشعر بالاثارة الرهيبة في كل جسمها وايدها جنبها قافلة صوابعة على كفها وبقت شغالة تقفل بأيده اكتر. والهام بتراقب نظرات زينب
وردود افعال وشها
البنتين مقطعين بعض بوس وتحسيس والكاميره بتجبهم من كل الزوايا.
قلعو هدومهم وبقوا عريانين ملط وبدأت كل واحدة تاخد بزاز التانية تمص فيها
الهام بصت لزينب اللي كانت عنيها شبه مقفوله وبوقها تقريبا مفتوح
الهام عرفت ان الشهوة عند زينب على اخرها
الهام نزلت شوية بجسمها لتحت ونامت على المخدة وبقت عمالة تفعص في بزازها جنب زينب .اللي اخدت بالها من الهام
شوية والهام خرجت بزه من بزازها وبقت بتفرك في حلمة بزازها وتتأوه
زينب في قمة قمة هيجانها والبنت اللي في الفيلم. فاتحة رجلين صاحبتها والكاميره عاملة زوم على لسانها وهو بيتحرك على كسها
الهام قامت ومسكت اللاب من ايد زينب وحطتة جنبها وراحت قايمة ومالت عليها
ومسكت شفايف زينب بشفايفها وبدأت تمص فيهم
زينب ايدها عايزه تحضن الهام لكنها متردد واول ما الهام مسكت بزازها وفعصت فيهم
ايد زينب حضنت الهام وضمتها عليها جامد
والأتنين بقوا مقطعين بعض احضان وتحسيس
الهام طلعت فوق زينب وركبت فوق منها وطلعت بزازها الأتنين بره وبقت عمالة ترضع في الحلمة وتمص فيها وزينب عمالة تحضن فيها وتتأوه
الهام نزلت تحت افخاد زينب ومسكت الشورت بصوابعها وراحت منزلة الشورت بتاعها وقلعتهولها نزلت بشفايفها وبقت عمالة تبوس كسها من فوق الكلوت وتلحس فيه. وزينب عمالة تحسس على راسها. وتشدها من شعرها وترفع وسطها وكسها لشفايفها
الهام بصوابعها مسكت الكلوت وزينب رفعت رجليها ل الهام علشان تقلعها الكلوت
في اللحظة دي كان جلال طلع فوق علشان ييخبط على الهام وياخد منها اللاب وفوجئ
بصوت اهات جاي من الأوضة
حط ودنة على الباب وسمع صوت اهات زينب ومراته بتقولها
كل ده كـس عصام كان بيكفيكي ازاي
الهام نايمة على بطنها ورافعة رجلين زينب لفوق وفاردة لسانها وعمالة تلحس في كـس زينب وتنزل بطرف لسانها لخرم طيزها
زينب :: اااااه ااااااااه اااااااااااااااااااه
الهام دخلت صباعين في كـس زينب ولسانها عمال يلحس في زنبورها
جلال فتح الباب براحة والهام وزينب في عالم تاني مش حاسين بالباب اللي اتفتح
الهام عمالة تنيك زينب بصوابعها وتمص في زنبورها شويه والهام نامت على السرير وقالت لزينب الحسي كسي
زينب قامت وقلعت القطعة اللي فوق وبقت عريانة ملط ونامت على بطنها تحت فخاد الهام وفتحت كسها بصوابعها وبقت بتلحس في كسها والهام بتتلوي تحت منها ومسكها من شعرها وبتتأوه بصوت عالي
جلال قلع الشورت والتيشرت وقرر يدخل يشاركهم السرير لكنة خاف من رده فعل الهام وقرر انه يكتفي بالفرجة
الهام قامت ونامت فوق زينب ( 69 ) زينب مسكت الهام من وسطها وخلتها تنزل بكسها على شفايفها مسكت زنبورها وبقت عمالة تمص فيه ودخلت صباعها في خرم طيزها
والهام فاتحة كـس زينب بصوابعها وعمالة تلحس في كسها
اححححح احححححح كمان كمان يا زينب
اوووووف اووووف ايوووة كدة ايووووووه
زينب :: براحة . اي اي بتوجعيني يا الهام
اااااه اووووووف
الهام قامت من على زينب وراحت قاعدة
قدام زينب ودخلت رجل عكس رجلها وخلت كسها يلمس كـس زينب وفصلوا الأتنين يحكوا اكساسهم في اكساس بعض واهاتهم وشرمتطهم بقت فوق احتمال جلال وبقي عمال يدعك في زبره اوووي لغاية ما حس باللبن بينزل منه شلال. وخرجت منه اهاااا
خلت زينب قامت مفزوعة وبصت على الباب شافت جلال ورا الباب وعمال يدعك في زبره
زينب يامصيبتي. يامصيبتي.
الهام :: متخفيش يازينب جلال انا ايه اللي جابك هنا
جلال مشي بسرعة قبل الهام تهزقة قدام زينب
زينب لبست هدومها وهي خايفة ومرعوبة والهام بقت عمالة تهدي فيها وقالتلها متخفيش من جلال ده جزمة في رجلي
وبدأت تحكي لزينب عن ميول جلال وعن علاقتها بمصطفى بعلم جوزها
الهام مكناش خايفة من زينب وحكت ليها بكل سهولة. بعد اللي عملوه مع بعض. وضمنت انها مش هتفضحهم ولا هتقدر تفضح نفسها
زينب في نفسها لعنت اليوم اللي باتت فيه مع الهام لكن الهام علشان تضمن سكوت زينب راحت جابت خيارة وقفلت عليهم الباب بالمفتاح علشان تتطمن ان زينب متخفش من جلال يدخل عليهم وسهرو للصبح وهي بتنيك فيها وزينب مقدرتش تقول لا لأن خلاص اللي حصل حصل. غير انها انسانة ديما هايجة وكسها ديما محتاج للزبر