البيت الكبير | الجزء الثالث – الحلقة السادسة عشرة

السمسار بتاع مصر اتصل بعصام وقاله لقيت فيله كويسه مش نفس المساحة هي اصغر شوية بس حلوة و في نفس المنطقة تبعد اربع شوارع بس عن الفيلا بتاعتك

عصام : والمطلوب فيها كام

السمسار :الراجل بيقول عايز فيها كذا وممكن تخلص على كذا

عصام : طيب انا كلها كام وهنزلك مصر

السمسار : يعني اكلم الراجل واتفق معاه

عصام : ايوه خلص معاه وخدلي ميعاد

السمسار : تمام وانت عارف انا نسبتي مش هتقل عن …

عصام : مش هنختلف كل اللي هتطلبه هتاخده

عصام قفل مع السمسار وقال معلش يا حاج سعيد تليفون مهم

الحاج سعيد : ولا يهمك يا عصام يا بني

عصام : عديت فلوسك يا حاج سعيد

سعيد : اه يابني مظبوطين

عصام : طيب هنقوم دلوقت انا وانت علشان نخلص عقد البيت في الشهر العقاري

سعيد : ماشي. هقوم دلوقت بس اطلع اشيل الفلوس فوق واجيلك

عصام : ماشي يا حاج

الحاج سعيد طلع شال الفلوس في الأوضة بتاعه فوق وبعدين اخد عصام وطلع بيه على الشهر العقاري بتاع البلد سجلوا البيت باسم عصام وبعدها عصام ركب عربيته ومشي على بلدهم وراح دوار العمدة

العمدة : ايه عملت ايه

عصام : خلاص البيت بقى بتاعي والعقد الرسمي اهو

العمدة : وريني كده… ايوه كده تمام اوي

كده البيت بقى تحت تصرفنا

عصام : طيب انتوا هتبدوا حفر امتى

العمدة : لا مش دلوقت خالص. لازم نصبر شوية .. المهم دلوقت ان البيت بقى بتاعتنا

عصام : ماشي اسيبك انا دلوقت

العمدة : لا تمشي ايه انت نسيت اللي قولتلك عليه ؟

عصام : موضوع ايه

العمدة : تيجي معايا تشتريلي العربية

عصام : انت خلاص نويت تشتري العربية

العمدة : ايوه وانا زي ما قولتلك مبعرفش في العربيات

عصام : ماشي يا عمدة .. نخليها بكرة ولا بعده علشان ننزل المركز

العمدة : خلاص بعد بكرة الصبح نروح نشتريها

عصام : طيب عايز مني حاجة تاني

العمدة : لا خلاص روح انت للمحل بتاعك

 

………….. بعد مرور أيام ……….

 

العمدة اشتري العربية وفيه واحد بقى بيجيله كل يوم يعلمه السواقة عليها لغاية ما بقى بيعرف يسوق وبيروح وبيجي بيها

العمدة : بقولك ايه يا عصام انا شايف المحلات بتاعتكم مبقاش فيها بضاعة

عصام : اه احنا خلاص هنخلص البضاعة ومنمشي نعيش في مصر

العمدة : تسيبوا البلد ؟ ليه كده ؟ والشغل اللي بينا هنا انت ناسيه

عصام : لا مش ناسيه ومصر مش بعيدة عن البلد دهما ساعتين تلاتة بالكتير وهكون هنا

العمدة : ليه اصلا ماشيين من البلد

عصام : خلاص يا عمدة احنا مبقاش لينا عيش هنا بعد اللي حصل

العمدة : يا بني لو كان على موضوع كرم والقضية والكلام اللي اتقال فالناس بتنسى

عصام : خلاص يا عمدة احنا قررنا وهنروح نعيش في البيت اللي اشتراه ابويا قبل ما يموت

العمدة : وناويين على امتى

عصام : خلاص ممكن اسبوع ولا عشر ايام بالكتير

العمدة : خلاص انا شاري منكم البيت والمحلات مش هتبعوهم برضو

عصام : لا يا عمدة كل حاجة هتفضل زي ماهي محدش يعرف الايام مخبيه ايه

العمدة : طب واخواتك البنات مش ليها في ورث ابوك

عصام : يا عمدة انا عرفت انك اتكلمت مع الهام وانا مرضتش ساعتها اكلمك مع اني اضايقت جدا منك .. وعموما انا هريحك

بعد ما نخلص المصلحة اللي بينا كل واحدة من اخواتي هديها حقها

العمدة : انا مكنتش اقصد حاجة يا عصام ويوم ما اتكلمت

عصام : خلاص يا عمدة اللي فات مات وانا مش حابب اتكلم في حاجة راحت

العمدة : انت تعرف ان ابوك زمان عرض عليا اشتري بيت معاه في مصر وانا مرضتش

انا حاسس ان ابوك كان بيقرا المستقبل لما اشتري البيت ده . اهو انتوا دلوقت رايحين تسكنوا فيه

عصام : بتنهيد . الظاهر كده يا عمدة

العمدة : طيب اقوم انا اروح الدوار ولو حصل جديد بخصوص الشغل اللي بينا هتصل بيك

 

………….

أحمد : بقولك ايه يا رشا يا حبيبتي

رشا : ايه يا حبيبي

أحمد : انا خلاص قررت اقفل العيادة اللي في البلد وافتح واحدة في القاهرة ونعيش في مصر انا وانتي

رشا :مع اني هزعل عليها اوي علشان دي بتخدم ستات البلد الغلابه بس مش هقولك لا علشان الكل هنا خلاص هيسافر مصر، وانا مش عايزة اعيش لوحدي هنا

أحمد : انا هكلم عصام وحسين علشان يشوفوا مشتري للبيت كله بالعيادة. ونقعد مع بعض ونشوف انا ليا ايه

رشا : اللي انت شايفه صح يا أحمد اعمله بس انا خايفه ليكون عصام وحسين مش معاهم الفلوس اللي يدوك بيها حقك

أحمد : مش معاهم ؟ ازاي يعني .. امال حقوقنا هنسكت عليها

رشا : انا مقولتش تسكت بس بالراحة وانت بتتكلم معاهم وعصام اخويا اكيد مش هياكل حقك

أحمد : انا هتكلم معاهم بالليل وهشوف هما هيقولوا ايه

…………….

الحاجة أمينة : ايه يا أسماء عاملة ايه مع جوزك .. بتعملي اللي قولتلك عليه

أسماء : بلجلجه . اي ايوه يا مرات عمي بعمل امال ايه

الحاجة أمينة : بتعملي ؟ بت انتي انتي بتكدبي عليا وانا بعرفك لما بتكدبي

احنا مش اتفقنا انك هتحطي من الاحمر والاصفر اللي خليت البت سامية تجبهملك

وخلتها تعلمك تتزوقي ازاي ؟ والقمصان اللي عندك دي كلها هتلبيسها امتى

يابت يا خيبة جوزك هيتجوزك عليكي واحنا خلاص كلها كام يوم وهنسيب البلد وهننزل مصر. وهناك الستات كلها تخطف العين

أسماء : يا مرات عمي مانا بتكسف وكمان متعودتش ابقى زي ما انتي عيزاني اعمل وكمان الكلام اللي بتقولهولي ده صعب اقوله

الحاجة أمينة : يا بت متخلنيش اقوم عليكي

لو قومت هكسرك خالص ومش هخليكي لا تنفعي لحسين ولا لغيره. يا بت افهمي انا لساني دلدل معاكي الرجاله كلها عايزة الست على السرير مش خايبه زيك عايزين الست تبقي فاهمه وتبقي .. بصي من الأخر تبقي شر موطة .. عارفه يعني ايه شر موطة . وبعدين ده جوزك هو انتي هتتشر مطي مع حد غريب

أسماء : حاضر. اوعدك الليلة هعمل كل اللي قولتيلي عليه

 

…………

 

الهام : مش فاهمة يا جلال انت موافق يعني ؟

جلال : ايوه موافق طبعا .. موفقش ليه

الهام : يعني انت عايزني اكلم صاحبك واتس

جلال : ايوه وتفهميه انك اخدتي رقمه من ورايا وانك معجبة بيه

الهام : طب وانت مش خايف يفضحك ويفضحني في الشغل؟

جلال : يفضحك .. مانتي ماشوفتيش نظراته ليكي لما كان هنا .. ده غير انه كل شوية يتلكك في الكلام ويجيب سيرتك

الهام : يتلكك ازازي ؟

جلال : يعني مره يقولي اني محظوظ بيكي وانه بيتمنى يجيب مراته هنا وانه بيحسدني عليكي

الهام : مصيبة ليكون عرف انك ديوث

جلال : لا طبعا معرفش انتي بتقولي ايه

الهام : المصيبة انك متضمنش ولما قرونك بتطلع ممكن تفضحني وتفضح امك

جلال : لا مش لدرجة اني افضح نفسي في مكان شغلي ومع صاحبي

الهام : طيب اعمل حسابك انا الليلة بايته تحت

جلال : ايه هتنامي مع ابويا الليلة

الهام : ايوه هو اتصل بيا من شوية

جلال : طب بالراحة عالراجل، ده كبير ومش حملك ههههههههههه

الهام : كبير ؟.. ده ولا اللي عنده عشرين سنه هههههههههههه

جلال : طيب انا هنزل دلوقت وعايزك تشغلي بهاء . واوعي تنسي زي ما فهمتك انتي اخدتي رقمه من تليفوني وانا نايم

الهام : ماشي

 

سعاد : بقولك يا ست صباح البت الهام دي انا حاسة كده ان شكوتها في البيت بتكبر كل يوم عن يوم

صباح : وانا في ايدي ايه. دي واكله دماغ الواد وابوه

سعاد : ايه ده والعمدة كمان ؟ والنعمة دي كنت حاسة

صباح : انا بشوف بعيني اللي مفيش واحدة تتحمله ومش قادرة افتح بوقي لاني لو فتحت بوقي هتفضح وهتبقي مصيبة

سعاد : طيب يا ست صباح لازم نلاقي طريقه نكسر عينها

صباح : هي اللي زي دي عينها ممكن تتكسر

اسكتي اسكتي جلال نازل

جلال : مساء الخير ياما

صباح : مساء الخير يا جلال .. نازل الساعة اتنين ؟

جلال : مانتي عارفه النهارده اجازة ومبصدق اخد راحتي في النوم

سعاد : اقوم اعملك حاجة تاكلها

جلال : لا انا همشي وهاكل انا وبهاء بره

صباح مصمصت شفايفها .. بهاء. طيب

جلال مشي وسعاد قعدت تاني على الأرض جنب صباح

سعاد : ماهو لازم نكره العمدة فيها ونشوف طريقة نكسر بيها عين الشر موطة دي

الحاجة : انتي غلبانة .. عارفة دي بتخلي عمك العمدة ينزل على رجليه وايده ويبوس رجليها علشان ينول رضاها

سعاد : يا نصيبتي ؟ معقول

صباح : دي قادرة وفاجرة وعينها متتكسرش ابدآ

 

الهام بدأت فعلا تراسل بهاء صاحب جوزها على الواتس

 

الهام : مساء الخير

بهاء : مساء النور .. مين حضرتك

الهام : انا واحدة معجبه بيك وما صدقت اجيب رقمك

بهاء : واحدة معجبه بيا ؟

الهام : ايوة

بهاء : وحضرتك تعرفيني ؟ وجبتي رقمي منين

الهام : ايوه طبعا اعرفك وجبت رقمك منين ده سر .. مش انت شغال في …..

بهاء : ايوه .. طيب يا حضرتك تقولي انتي مين يا متبعتيش رسايل تاني

الهام : براحتك .. سلام

 

جلال : مالك يا عم مركز في التليفون كده ليه

بهاء : لا ابدا الظاهر كده حد يعرفني وبيهزر معايا

جلال : مش فاهم

بهاء : فيه حد بيكلمني على انه ست على الواتس وعايز يفهمني انه واحدة ومعجبة بيا

جلال : ومالوا يا عم اتسلى

بهاء : يا عم اتسلى ايه تلاقيه حد من صاحبنا اللي في الشغل وهو اللي عايز يتسلى عليا

جلال : بص انت مش هتخسر حاجة واطلب منه انه يسمعك صوته.. اقصد صوتها

بهاء : لو بعتت تاني او بعت تاني هطلب كده

بقولك ايه انت كلت

جلال : لا مع ان مراتي كانت محضره الأكل وانا قولتلها انك مستنيني على القهوة

بهاء : يا عم فيه حد مراته تبقى عملاله الاكل ويقول لا

جلال : تنك كده انبر عليا

بهاء : هههههه معلش مانت عارف قاعد هنا لوحدي. وانت عارف الست بالنسبه للراجل ايه

جلال : ايوه عارف ههههه طيب يا عم ماهو فيه واحدة معجبه بيك شوفها يمكن تطلع ست فعلا وتنيكها وتشبع نيك

بهاء : انت هتخليني اكلمها دلوقت كده ههههههههههه

جلال : يا عم انا لو مكانك اكلمها. واحاول اعرف هي مين مش بعيد تطلع ست بجد

بهاء : يعني انت شايف كده .. طب تصدق انا هكلمها . بس مش دلوقت

 

………………….

بالليل بعد ما عصام وحسين روحوا البيت واتعشوا أحمد طلب من عصام وحسين انه عايز يتكلم معاهم

عصام : انا سامعك اتفضل

حسين : فيه حاجة يا أحمد ولا ايه

أحمد : لا يا حسين انا بس زي ما انتوا عارفين ان اشتغلت في مستشفى كبيرة في مصر وفكرة اني ابقى ما بين هنا وهناك بقى متعب جدا ليا

عصام : ايوه عارفين اكيد

أحمد : علشان كده انا فكرت افتح عيادة في القاهرة تكون قريبة من البيت بتاع مصر

حسين : ومالوا احنا مش هنكرهلك الخير

عصام : انا كده فهمت انت عايز تبيع العيادة

أحمد : البيت كله يا عصام عايز ابيعه

حسين : البيت كله ؟ هو البيت كله بتاعك ؟

أحمد : استنى معلش يا حسين .. كده كده اختك نعمة وجوزها هيستقروا في مصر هما كمان وفعلا البيت مش محتاجينه نبيعه مفيش مشكلة ونشوف أحمد ميراثه ايه

ونخصم البيت منه مع تمن المعدات الطبية اللي فيه ونديله باقي حقه

أحمد : وانا مش عايز منكم اكتر من كده وحق اختكم رشا في الميراث انا مش هتكلم عليه علشان ده بتاعها هي ومطلبتش مني اتكلم نيابة عنها

حسين : كده عداك العيب

أحمد : وحق اخواتنا كمان قريب جدا هدهولهم

أحمد : طيب انا بستأذنك يا عصام انت وحسين تشوفوا شاري للبيت وانا لما الاقي شقة في القاهرة تصلح عيادة هبقى انقل معداتي من هناك

عصام : ماشي.. انا هطلع انام

حسين : وانا كمان

حسين دخل الأوضة واول مافتح الباب شم ريحة برفان حلوة جدا والنور كان مطفي وكان متوقع انه هيدخل يلاقي مراته أسماء نايمة، لكنه بمجرد ما فتح النور ولف بجسمه ناحيه السرير وهو ماسك طرف الجلابية علشان يقلعها بص لقي واحدة قاعدة على السرير متزوقه وشعرها سايح على جسمها ولابسه قميص نوم بمبي قصير

حسين وقف مبرق ل أسماء وبقي عمال يدعك في عنيه مش مصدق ان دي أسماء مراته

قرب منها وأسماء على السرير مكسوفه وباصه تحت .. حسين راح قعد على السرير وحط ايده تحت خدها ورفع وشها وكانه اول مره يشوفها وقال يا دييييييييني انتي اتغيرتي كده ازاي

أسماء بصت تاني وعلى وشها حمره الخجل وابتسامه مليانه كسوف

حسين قام وراح قالع الجلبيه وطفي النور وراح طالع عالسرير جنب منها

انا مش مصدق معقول انتي أسماء مراتي

أسماء : يعني دلوقت عجباك

حسين : عجباني وبس ؟ دانتي تهوسي وراح مايل عليها وحط ايده على بزازها ونزل بشفايفه تحت رقبتها وبقي بيبوس فيها

وايده بتحسي على بزازها

أسماء : ااااه اااااااه .. يا رب اعجبك كده على طول

حسين : الليلة انا حاسس اني متجوز واحدة تانية خالص .. وزي ما تكون ليلة دخلتي

أسماء : طيب يلا بقى وريني هتعمل ايه مع عروستك

حسين بشفايفه بيبوس كل حته في أسماء

هعمل كده امووواه .. وهعمل كده وكده

أسماء : وايه كمان . انا عايزة شرح بالتفصيل

حسين شفايفه رايحة لكل حته في جسمها وراح نازل لغاية ما وصل لبين فخادها

رفعهم وهو بيبوس رجليها ويلحس في فخادها لغاية ما وصل لكسها. وشاف كسها معمول بالحلاوه ولابسه كلوت فتلة داخل بين شفرات كسها

حسين : وكلوت فتلة كمان ؟ وقرب على كسها وبقي عمال يحسس عليه بشفايفه ويبوسه وبعدين باعد الفتلة من كسها وبطرف لسانه بقى بيلحس كسها

ااااااه ااااااااه بالراحة يا حسين … بالراحة يا حبيبي على كسي اااااااااه

حسين مستغرب ان دي مراته .. دي طول عمرها عاملة زي المخدة ونادرا لما بتبقى بالحاله دي

حسين بصوت كله هيجان مالك يا وليه .. ايه اللي مغيرك كده

أسماء : من هنا ورايح مش هتلاقيني غير كده .. اااااييي ايييي .. لسانك حلو اوي على كسي ااححححححححححححححححححححححححححححححححح ححححححح

 

فتح كسها بصوابعه ودخل لسانه جواه وبقي عمال يا خد عسلها اللي نازل من كسها ويبلعه

وبعدين راح قايم وقالع الباس والفنلة

وأسماء نيمته بإيدها على ضهره وراحت مفلئسه ومسكت زبه بإيدها

ايه ده. زبرك ماله واقف اوي كده ليه . معقول الزبر ده كله بتاعي انا .. امممم امممم طعمه حلوو اوووي ممممم ممممممم اااااااه

انت حاطط على راس زبرك ايه عسل. اااااه

 

حسين : مالك بقيتي شر موطة كده ليه

أسماء : مش عايزني شر موطة ممممم.وامص زبرك وانا بتشرمط كده مممممم.. يا لهوي. ايه ده . اااااححححححح

بيضانك مالها محلوة كده ليه يا راجل انت

ونزلت بلسانها تلحس في بيضانه. وحسين ماسكها من راسها وبقي بيتأوه من المتعة

 

قام وراح منيمها على ضهرها وطالع فوق منها 69 وفتح رجليها وبلسانه بقى عمال يلحس خرم كسها وصوابعه بتدعك في زنبورها وأسماء بتتلوى تحته وماسكه زبره وعمالة ترضع فيه

بعد مص ولحس لبعضهم حسين راح قايم ورفع رجلين أسماء لفوق وحط زبره في كسها خلاها صرخت من المتعة

حسين : يخرب بيتك هتفضحينا

 

أسماء : محدش له عندنا حاجة، واحد وفاشخ مراته وبينيكها هما مالهم ااااااااه

زبرك تخين اوووي وماليني يا حسين ااااااحححححححححححححححح

نكني يا حبيبي .. نكني اووووي

حسين : اه لو اعرف بس انتي اتغيرتي فجأة كده ازاي

أسماء : نيك يا راجل .. نكني جامد … ااااوووووووف .. ده وقت سؤالات .. ايوووه كده .. ايوه ايووه .. كمان ااااااخ ااااااااخ .. زبرك جميل يا حسين

حسين نام فوقها وزبره كله في كسها وبقي عمال يطلع وسطه شوية ويرجع يدخل زبره فيها اووي

يالهووووي . يا لهووووي .. حلو اووي الوضع ده .. اديني كمان … ايوه كده .. دكه فيا جامد

حسين بقى عمال ينيك في مراته ويدك زبره في كسها وحاسس كأنه نايم مع زينب ويمكن مراته الليلة اجمل من زينب كمان

قام وخلاها تفلئس وراح ماسك زبره وراح مدخله في كسها من ورا ومسك فيها

وبقي بيدخل نص زبه ويرجع يطلعه

اااااااااااااخراااااابي اااااااااااخرابي على المتعة

انت بتنيك ولا بتولعني .. جميل اووووي يا حسين . اااااااااااه اااااااااه

 

حسين : انتي الليلة حاجة تانية خالص

أسماء : المهم اكون عجباك يا حبيبي

حسين : يا رب تفضلي على طول كده

أسماء : طول ما زبرك هيبقى في كسي هفضل كده على طول .. دخل زبرك كله فيا

اااااييي اااااييييي .. كمان كمان يا حسين

حسين فضل ينيك أسماء شوية بالراحة وشوية بعنف لغاية ما جاب لبنه في كسها

وأسماء نامت على بطنها وزبر حسين خرج من كسها واللبن بقى عمال ينزل على الملايه غرقها .. وحسين راح نايم جنب منها وهو مش مصدق ان دي … أسماء مراته

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ