حكاية مصرية – الحلقة السّابعة

بعد ما خلصت نيك في سعدية ونطرت لبنى عليها وارتحنا شوية.. قامت وقعدت..

قلتها بتفكري في ايه..

قالت بفكر ازاي اجيب سناء…. قلتها انتي هتوقعيها بموضوع اني بحبها وهتجوزها.. وياريت متروحيش الشغل بكرا وتحاولي انهاردة تسحبيها في الكلام وتخليها تيجي بكرا الصبح…

قالت انا هروح انهاردة لخالتك واخليها تعملي حلاوة بدل ما انا معفنه كدا وتروق على وشي وبالمره علشان اظبط حوار صفوت دا.. قلتها كويس.. كنا قاعدين عريانين وللحظ كنا ناسيين الباب مش مقفول من جوا. مردود بس.. وفجأة لقينا قدريه قدامنا.. اتصدمنا وبقينا بنداري نفسنا.. طبعا سعديه متعرفش اني نكت قدريه امبارح..

قدريه قعدت تضحك.. وطلعت برا تقفل الباب ورجعت.. تقول مالك يا سعديه.. مكسوفه.. من امتى الكسوف.. ما انتي استاذه في الشرمطه.. وتضحك..

سعديه اتلخبطت وقالتلها متفهميش غلط يا قدريه.. احنا كنا بنتفق على خطه علشان نجيب محمود غصب عنه واتفقنا ان سمير هيفتح سناء بنت خالتي وتبقا واحده قصاد واحده. وسمير كان عايز يعرف هيعمل ايه. وكنت بس بعرفه.. قالتها واللبن اللي على جسمك دا ايه.. كنتي بتحلبي وتضحك.. سعديه ااكسفت ومسكت قميص النوم تمسح بيه..

قالتلها وكماان قميص افرنجي.. وتضحك..

قالتها.. ما تتلمي يا بت انتي.. ايه يعني.. بتناك ااه وانتي كمان بتتناكي وشوفي بقا.. ابقى شوفي حد يخلصك.. انا مليش دعوه بالموضوع.. قامت قدريه.. جريت عليها وفالتها يا بت بهزر.. انا بضحك معاكي.. تعرفي… انا مبسوطه انه مش حد غريب وكفايه فضايح بقا لينا.. انا عامله زي الأرض البور ولا حد معبرها. كل دا من سمعتنا اللي زي الزفت.. متزعلش يا حبيبتي.. بس ينفع كدا تنسوني من الليلة..

سعديه.. هو انتي مش مكفيكي العرص بتاعك. ولا صاحب المشغل ولا المشرف.. قدريه اتخضت وحطت ايدها علل بوقها وتتوه في الكلام وتغمز ليها. وتقولها بطلي الحركات بتاعتك دي يا سعديه. سمير ممكن يصدق….

قلتها مصدق يا متناكة.. والكلام دا ميحصلش تاني..

فالت حاضر يا اخويا.. بس خلصوني من النصيبه دي..

كلمت سعديه. وقلتها خلاص بقا يا سوسو.. بت هبله وغلطت..

سعديه مش عايزه قدريه تكسر عينها.. وقررت انها تشوف قدريه بتتناك مني…

سعديه : مش عايزه حته من الحلاوه.. اقلعي يا شرموطه..

قدريه : اقلع ايه يا بت انا بهزر.. انتي اتجننتي..

سعديه : ما هو انا شرطي بقا انك تقلعي وتتناكي دلوعتي قدامي..

انا : خلاص بقا يا سعديه.. معلهش سامحيها المره دي..

لا ابدا والنعمة ان ما قلعت.. ما هتعمل حاجه يا سمير ولا انا ساحبه البت..

قدريه.. : خلاص خلاص…. اهو.. وبدأت تقلع لبسها حته حته. وانا هجت علىها.. انا بحب جسم قدريه وكسها لانه ضيق.. وكأنها بنت… لقيت قدريه بتمسك زبي وتلعب فيه.. وقالتها تعالي مصي يا لبوه.. تعالي.. خدي في بوقك..

قدريه اصلا بتحب النيك بس بتمثل انها بتعمل كدا غصب مش زي سعديه….. خدت زبي في بوقها وعملت انها مغصوبه. وانا بضحك من جوايا.. وبعدين اندمجت وقعدت تمص. ولقيت سعديه ماسكة بزها وبتحطه في بوقي وتقولي سلي نفسك عقبال ما البت توقف زبك.. الحقيقه انا كنت هلكان. بس مع اللحم اللي قدامي زبي بدا يقف. وبدأت سعدية تهيج تاني من عض حلمة بزها.. ولقيتها نزلت ورفعت قدريه على السرير. وانا دخلت لجوا السرير.. وهي جت ورا قدريه وبدأت تلعب في كسها وطيزها وقدريه اتجننت. في بوقها زب وكسها سعديه بتلعب فيه وتضربها على طيزها.. تحط صباعها في كسها وتبله وتحطه في كس قدريه اااااه.. ليه محرمين من المتعه دي طول الوقت.. قعدت تبعبص في قدريه وهي تصرخ.. تقولها اومال عامله متضايقه ليه يا ام طيز واسعه.. وتبعبص وتضرب وهي تصرخ.. اااااه… براحه يا سعديه.. ايدك تقيله وترجع تمص زبي.. وانا بتفرج على سعديه بتحط بزها على كس قدريه وطيزها.. تمسك الحلمة وتحطها في كسها.. قعدت تحك بزازها في طيز البت اللي سخنت وبدأت تعض زبي اااااه.. براحه يا بت انتي..

سعدية نزلت تحتها وهي بتمص ونزلت مسكت بزازها تمص فيهم وتقفش فيهم وانا هموت من المنظر.. رفعت قدريه ونيمتها على بطنها ونزلت وراها اشم ريحة طيزها اللي بحبها وكسها.. وقعدت الحس وابعبص فيهم وهي في دنيا تانيه جسمها بيتنفض تحتي ومكسوفه تاخد راحتها.. قلتلها حد لحس طيزك زيي يا قدريه.. صاحب المشغل او المشرف.. قالت لا يا اخويا.. محدش بيرضى.. قلتها يبقا الطيز دي محدش يلمسها غيري يا بت انا اللي بقدرها .. قالت.. حاضر يا خويا….   سعديه اتضايقت من كلامي.. وقالت.. بص يا سمير.. دي مره واحده.. اوعي تفكر انك هتنيكها تاني.. فاهم… قلتها نخلص بس ونتكلم احنا التلاته..

قدريه فتحت بقا.. بعبصني يا سمير.. بعبص اختك.. طيزي يا سمير. اهم حاجة.. وسعديه تضحك.. قالت مش قلتلك.. دي عندها دودة في طيزها..

قدريه : اه عندي.. قولي اللي تقوليه. بس اتناك.. اتناك.. اتناك.. آآآآآآه. بدأت ادخل صباعين في طيزها.. وبلحس كسها الغرقان..

ولقيت سعديه من ورايا بتلحس بيوضي وتمص ف زبي وتشده لورا.. اااااه.. هيتكسر يا بت…

قدريه خلاص بتموت وتمسك الملايه بايدها هتقطعها. وتقول. كفايه يا سمير.. دخله بقا…. ولسه جاي ادخل في طيزها.. سعديه شدتني..

ونامت على ضهرها وشدتني عليها. ولفت رجليها عليا وقالت دخل زبك.. قمت دخلت زبي في كسها وبدأت انيك وقدريه نايمة على بطنها بتبص بغل.. وتقولها حرام عليكي يا مفتريه.. انتي لسه متناكة دلوقتي.. حرام عليكي..

قالتها بوسي رجلي الأول وتتأسفي على اللي قلتيه وانتي داخله.. وفعلا قدريه قامت باست رجليها وقالتلها انا اسفه. حقك عليا.. انا كنت بهزر..

فتحت رجليها وقالت روح المتناكة هتموت.. وبصراحة انا كنت عايز قدريه. قمت رميتها على بطنها وتفيت على طيزها وقمت حطيت زبي على الخرم.. وسعديه جت مسكت زبي وبدأت تدخل فيه. جوا طيز قدريه وبدأت انيك… يااااااه… ايوا كدا.. نيكني بقا.. ريح طيزي يا سمير آآآآآآه… هموت.. ارزع قوي.. انا قدريه ام طيز واسعه آآآآآآه.. وسعها كمان يا سمير.. اااااه

سعديه لفت قدام وشها وحطت كسها قدامها وقالت الحسي يا شرموطه… قالتها معرفش.. عمري ما جربت…. قالتها جربي والا هشيل الواد من فوقك ومليش دعوه بموضوعك مع محمود..

قالتها لا خلاص.. هجرب. وبدأت تلحس بطرف لسانها وهي بتتوجع من متعة النيك في طيزها وبدأت تحس ان الموضوع حلو.. بدأت تلحس وتبعبص كسها وطيزها.. سعديه كانت هايجه على المنظر.. دقايق وقامت ارتعشت وجابت شهوتها يااااااااااه… لسانك حلو يا بت.. وقدريه بدأت تهيج اكتر.. آآآآآآه. نيك يا سمير.. انت مالك.. آآآآآآه… نيك بسرعه… اااااه…عشر طيزي وعبيها لبن.. آآآآآآه.. بدأت تنتفض وانا هجت على الاخر. قلتها قربت انزل.. انزل فين.. قالت جوا.. اااااه يلا يلا اااااه. وبدأنا ننزل في نفس الوقت* اااااه.. َ كسم طيزك يا بت. اااااه… وهل تصرخ.. وهي بتنزل.. اااحخخخخححححح. آآآآآآه.. احح… آآآآآآه ونزلت وانا نزلت واترميت فوقها وببوس ضهرها.. ومديت ايدي لكس سعديه وهي مغمضه. العب فيه وبدأت الحس ايدي.. وسعديه بتبتسم ابتسامه حب ورضا وغمزت ليا.. وشاورت على قدريه اللي ماتت من المتعه.. رديت ليها الغمزه.. شوية وقمنا وامي جت. وخلصنا كل واحد اللي وراه وامي دخلت تريح.. وسعديه لبست وراحت لخالتي.. علشان تسحب سناء الصبح.. رجعت على المغرب ووشها منور وواضح انها اتروقت من حلاوة خالتي والفتله… غمزت ليا.. قالت جايه الصبح… قلتها عملتي ايه.. قالت سيحت السمنه على الآخر. البت من ساعة ما انت كلمتها وهي اصلا مش على بعضها. قلتها هو هيخطبك اول ما البيت بتظبط.. بس انتي بقا عليكي تدلعيه ليرجع في كلامه ويبص لهند وانتي عارفه هند حلوة وممكن تيجي عندنا الاسبوع دا تقعد يومين. ممكن تخطف دماغ الواد. اصل عمتي عايزه تجوزها ليه.. يعني دلعيه كدا ولو طلب منك حاجه متقوليش لا. صبريه عقبال ما البيت يخلص. انتي كدا كانك مراته وامي مصممه عليكي. يعني اعتبري نفسك متجوزه سمير.. وسألتني يعني اعمل ايه يا سعدية انا مش عارفه.. قلتها تعالي الصبح وانا اخليكم تقربوا من بعض واعلمكم الاتنين. ما انتوا اهبل من بعض وقعدنا نضحك…

انا : وبعدين

سعديه : قلت لخالتك ابعتيلي سناء الصبح انا قاعده من الشغل بالمره تساعدني ننضف البيت ونتسلى واهي تغير جو ونحكي مع بعض. خالتك وافقت علطول..

قلتها حلو.. مخططه لحاجه الصبح..

قالت انا هسيبك معاها واقولكم رايحه اجيب فول ولا حاجه وانت تقولها كلام حلو وتحاول تبوسها وتحضنها وانا ادخل عليكم وسيب الباقي عليا..

قلتها حلو كدا..

قعدنا والليل دخل وامي لقيتها بتقولي انت بتهرب امبارح.. قلتها لا يا حبيبتي.. انا قلت علشان صفوت ميتخنقش ويقول خلاص ويلوي بوزه علينا ويضر ابويا في الشغل ولا يطرده. لكن لو عايزه انهارده انا جاهز.. قالتلي لا انا تعبانه انهارده. خليها بكرا ولا يوم تاني ابوك قدامه اسبوعين. وضحكت.. ولما يبقا يرجع هنتصرف برضو. وضحكت ودخلت تنام..

دخلنا نمنا كلنا. والصبح لقيت سعديه بتمسك زبي و  تقولي يخرب بيتك انت كدا علطول.. فوقت وقلتها ايه كلهم راحوا شغلهم.. قالت اااه والسنيورة برا يا حلو..

خرجت وانا زبي لسه مش نايم قوي ورحت اسلم على سناء ومسكت ايدها وقلتها ازيك يا سناء.. اتكسفت وقالت تسلم يا سمير. لقيتها بتبص على زبي من تحت الجلابية قمت حاطط ايدي عليه اداري هي ضحكت ولفت وشها.. سعديه كانت جوا ندهت علينا ودخلنا. قالت ايه يا عرسان انتوا خلاص نسيتوا اني موجوده وقاعدين تحبوا برا. سناء اتكسفت وقالت بس بقا يا سعديه انا بتكسف. قامت سعدية قرصتها في صدرها وقالت يا بت انتي.اومال ايه الكلام بتاع أمبارح.. انا بحبه يا سعديه وعايزه اتجوزه يا سعديه..

سناء شدت جسمها واتكسفت وقالت يووووه بقا انتي محدش يقولك حاجه بعد كدا.

قلتها وانا كمان مش عايز اتجوز غيرك يا سناء ولا هبص لحد غريب. احنا لحم ودم بعض. وسعديه تصفر وتقول لا.. انا هروح اجيب فول واجي واسيبكم على راحتكم وضحكت وهي ماشيه ضربت سناء على طيزها وضحكت. وخرجت

سناء مكسوفه. مسكت ايدها وقعدتها على السرير وقعدت جمبها وقلتها صحيح الكلام اللي بتقوله سعديه دا يا سناء

سناء : متكسفنيش بقا يا سمير.. ما هي قالت واللي كان كان.

مسكت ايديها وقلتلها وانا بحبك قوي يا سناء.. فاكره زمان لما كنا انا وانتي بنلعب سوا.. بصت ليا وقالت فاكره.. وانت في مره ضربت واد علشان بيشد الجلابية.

قلتها اومال ايه. دا انت لحمي ودمي.. اومال اخاف على مين. مسكت وشها وخليتها تبص ناحيتي وقلتلها بصي ليا. هو انا مش عاجبك ولا ايه..

قالت لا لا لا انا بس اللي اول مره اسمع كلام زي كدا. وانت الف واحده تتمناك.

قربت منها وهي غمضت عنيها وبوستها في شفايفها.. وحضنتها جامد وانا بقولها انا مش حسيب حد ياخدك مني. وهي متردده وتقولي بس يا سمير. عيب اصل سعدية تيجي.. قلتها سعديه عارفه انك من انهاردة مراتي طالما انتي بتحبيني وموافقه.. قالت وانا اقدر أرفض يا سمير. دا انت غالي عليا قوي وخالتي اخدتها بعنيا..

قلتها اومال خايفه ليه هو انا ممكن اخلي بيكي. وعملت زعلان.

قالت لالا لا لا مقصدش. انا خايفه لسعديه تدخل.. قلتها سعديه بتحبك واول ما قلتلها اني عايزك فرحت وقالت دا بت قمر وفرحانه لينا. وهي ستر علينا انا وانتي لغايه ما نتجوز. وقدريه كمان قالت انا هفصلها قبل الفرح كام جلابيه تفصيل على مزاجي.. فرحت قوي وقالت انا طايره من الفرح. معقول انا حاسه اني بحلم. قلتها امي مصممه اننا نتجوز وبتحبك قوي.

وقمت حضنتها وببوس رقبتها والبت ساحت وتاهت خالص في الحلم الجميل. كأنها متخدره. نيمتها على السرير وبدأت ابوس رقبتها وخدودها وشفايفها وطلعت فوقها وكل دا وانا يقولها بحبك. انتي مراتي.. وبحلم بيوم الفرح.. وبدأت ارفع الجلابية من عليها من رجليها وهي تايهه ومغمضه وبتأن من المتعه.. رفعت الجلابية لغاية بطنها.. بدأت احط ايدي على فخادها واحسس عليها وهي تقول امممم اااه.. كفايه يا سمير. وانا كل ما تتكلم احط شفايفي على بوقها وادعك في فخادها ولغاية ما وصلت لبين رجليها وقامت قافله رجليها على بعض قلتها كدا يا سناء. لسه خايفه مني ومفكره اني ممكن اغدر بلحمي ودمى. وماسك صدرها من فوق الهدوم.. وايدي بتفتح رجليها.. وهي قالت لا يا سمير اخاف منك ازاي دا انت ابن خالتي وتخاف عليا. قلتها طب سيبي نفسك وعرفيني انك مش قلقانه مني. فتحت رجليها وبدأت احط ايدي على كسها من فوق اللباس. وادعك فيه وهي راحت في عالم تاني.. اااااه.. ااااه.. وانا بدأت اقدعها الجلابيه ولقيت صدرها البكر اللي لسه اول قطفه هتكون ليا.. وهي خلاص مش موجوده في الدنيا نزلت امص صدرها حلمات البكر الوقفه وبدأت الحس وادعك في كسها قوي.. كسها غرق اللباس مكان الفتحه وصوت حك اللباس في شعر كسها هيجني اكتر… دخلت سعديه وقالت يا حلاوه.. سناء اتخضت وخافت وبتغطي بزازها ََ

سناء : ايه يا بت مالك ما كلنا حبينا ونمنا مع حبيبنا قبل الجواز. يا بت احنا اهلك وسترك.. اتبسطوا وانا هعملكم فطار حلو وقامت قرصتها في بزازها وقالت يخرب بيت حلاوتك يا بت. لو راجل كنت اتجوزتك. وقالت يا بختك يا سمير هتفضل معاك القشطه دي طول العمر.. وقامت جايه شدت لباس سناء اللي خافت.. وقالت يا بت خدي راحتك. احنا اخوات وكلها كام شهر وتبقي واحده من ستات البيت. دا احنا هنقعد نحكي كتير وهتبقا ايام حلوه.. وقامت مشيت..

سناء اتطمنت خالص وبدأت تحلم.. وبدأت تفك خالص.. وقالت سعديه دي احسن من اختي.. طيبه خالص وانا بحبها ونفسي بجد نتجوز واقعد معاها.. قلتها كلهم   بيحبوكي يا سناء ونزلت ابوس فيها واقولها بحبك. وهي ارتاحت خالص ولفت ايديها حوالين ضهري وبدأت تحضن وتبوس فيا. بس مش عارفه تبوس ازاي.. علمتها ونزلت على صدرها الحس فيه. صدرها زي البرتقان الكبير كدا بس حلمتها كبيره شوية. طالعة لخالتها. وبدأت الحس وامص في بزازها وهي رجعت دراعتها لورا وشعر باطها خفيف وبني كدا شكله يجنن. ونزلت على بطنها وبدأت الحس لغايه ما وصلت لشعر كسها خفيف ومتوزع كدا على سوتها وبطنها من تحت وبدأت الحس. لقيتها بتقولي بتعمل ايه. هو ايه دا. قلتها اسكتي وانا هعلمك كل حاجه. وبدأت افتح رجليها واشوف كسها الصغير البارز وشعر كسها خفيف على الشفايف ونازل لطيزها وطويل.. بدأت الحس في كسها. طبعا بنت بنوت ومش عامله حسابها ان دا كله هيحصل. بس ريحته تهيج وعسل كسها من اول لمس بجسمها مغرق الدنيا. بدأت الحس كسها قوي وهي صوتها بيروح ااااه اااااه ااااه خرم طيزها غرقان من كسها بذات الحس وهي مفيش كلمه غير ااااه.. اااااه ااااه خلاص بقا.. ااااه ااااه.. بدأت اقلع الجلابيه من غير ما تحس واللباس وادعك في كسها بأيدي وادعك طيزها وقلت استغل الفرصه وقعدت بين رجليها ورفعت رجليها وهي مستسلمه خالص.. ومش فاهمه حاجه غير المتعه اللي اول مره تحس بيها وبدأت احرك زبي على كسها.. وبدأت ادخل زبي ودخلت راسه وبدأت ادخل اكتر. وهي آآآآآآه… بيوجع ااااه.. ااااه بدأت ادعك في زنبورها علشان متفوقش ولا تحس بالتعب. وبدأت ادخل اكتر.. اول مره احس كأني بنيك طيز مش كس. ضغطت اكتر زبي كله في كسها.. آآآآآآه يوجع يوجع يوجع لااااااه حرام عليك انت عملت إيه وبدأت اخرج زبي وعليه دم وبدا كسها ينزل منه دم.. ندهت لسعديه وقلتها هاتي حته قماش بسرعة. جت جري وقعدت تمسح وسناء بتعيط.. وسعديه تقولها مبروك يا عروسه. بتعيطي ليه دا المفروض تفرحي ان حبيبك عرف انك بنت بنوت وزي الفل. وقعدت تبوسها في خدها وانا امسك ايدها ابوسها.. وهديت ورحت قدام وشها.. وقلتها الف مبروك يا عروسه. الف مبروك يا حبيبتي يا مراتي.. ابتسمت وقالت  الله يبارك فيك يا حبيبي. وقالت بس خلي بالك انا ممكن اتقتل فيها لو حد تاني اتجوزني. قلتها دا انا اقتلهم كلهم ولا حد غيري ياخدك مني وبوستها على خدها..

سعديه : كفايه حب الوقتي.. قومي اشطفك واحطلك مطهر يا بت. حظك لسه جايباه امبارح من الاجزخانه.. قامت ماشيه ومش عارفه تقفل رجليها وانا مسحت زبي  واستنيت يخلصوا وادخل اغسل.. وانا حاسس اني خلاص هزل محمود واكسر نفسه ويمكن انيكه كمان علشان يبقا الروس اتساوت.. شويه ودخلوا وانا قمت اشطف زبي ورجعت.

سعديه قالت شوية كدا وكملوا يا عيال. مش علطول كدا او ادلعوا باي حاجه تانيه وضحكت ومشيت.. قمت قعدت جمبها وهي نايمة وقعدت العب في شعرها وابوسها واقولها بحبك. وهي تقولي انت سيدي وتاج راسي واوعدك اني هكون خدامة تحت رجلك. مسكت ايدها وقعدت ابوس فيها والحس دراعها وانزل لتحت. الحس دراعها من تحت ووصلت لباطها وبدأت العب في شعر باطها الناعم الطويل الخفيف. وبدأت الحس فيهم وهي داخت تاني ونزلت بزازها بتنده على شفايفي. بدأت الحس وامسك بأيدي وابوس وامص حلمة بزها واشدها بسناني واسيبها وبززها يتزج كأنه قطعة من المهلبية. قلبتها على بطنها وقعدت الحس وابوس في ضهرها اللي وانزل من وسط ضهرها واحده واحده لغايه ما وصلت لأول طيزها. طيزها كبيره بالنسبه لجسمها. طيز بلدي تهز اي راجل. لونها ابيض عادي مش قوي. بدأت احسس على طيزها من الفردتين. واعصر فيهم واشدهم بعيد عن بعض علشان يظهر ليا أجمل خرم طيز قابلته. خرم طيز بكر لبنت بنوت خرم ملفوف حواليه الشعر الخفيف وغامق اللون عن باقي الطيز ومحيطها نزلت أبوس والحس طيزها من بدايه الفرق بين الفردتين وانا نازل. وصلت حوالين الخرم وبدأت الف لساني حواليه. وسناء مسلمه نفسها ليا وصوت نفسها متقطع وتقول اااااه ااااه.. ايه ذا.. حلو قوي… انا حاسه بحاجات حلوه ياما.. اااااه.. بحبك يا سمير.. ااااه وبدأت الحس الخرم واشم ريحة خرم طيزها والحس فيه. ادوق طعم الخرم البكر مالح خفيف وهي تتلوي تحتي.. كمان اااااه.. ااااه.. كمان بدأت ادخل لساني في خرمها لقيتها بتشد اعصابها بشكل عفوي.. قلتها سيبي نفسك خالص فعلا سابت نفسها وانا بدأت ادخل صباعي واحده واحده واتف عليه. بدا يدخل بسهوله. اوووف.. خرمها سخن قوي. صباعي بيغوص جوا.. بدأت ادخل صباع تاني.. حست بوجع في الأول وبدأت أحرك بسرعة خرمها مفتوح.. قمت وبدأت ادخل زبي في طيزها في البداية كان صعب جدا َ بس قدرت ادخل راسه. صرخت آآآآآآه. شيله… لا يا سمير صعب قوي.. دخله قدام احسن.. ااااه.. قلتها شويه وهتخف الوجع وبدأت ادخل وهي   تصرخ.. قلتها اول مره بس وبعدين نتمتع براحتنا. دخلت اكتر وهي بتتوجع بس مبقتش تقول طلعه.. اااااه.. بيوجع ااااه.. حرام عليك.. ااااه.. بدأت ادخل اكتر.. دخل معظمه.. وبدأت ادخل واطلع براحه.. اتعودت على الألم الخفيف وبدأت تحس براحه شويه لمت بدأت العب في كسها. وبدأت تقول يلا.. كمل. وانا بدأت انيك اسرع. واقولها انا كدا بنيكك يا بت.. كدا ايه.. تقولي بتنيكني. ااااه نيك يا سمير… اااه.. لقيتها اترعشت وعرفت انها نزلت وانا كمان كنت خلاص مب قادر نزلت لبنى في طيزها ونمت فوقها..

شوية وسعدية قالت الفطار يا عرايس.. صوتكم جايب لآخر البلد.. وضحكت.. قمنا لبسنا وخرجنا وفطرنا وهما قعدوا شوية وبعدين سناء مشيت.. وانا قعدت مع سعديه.. قلتها كدا ناقص خطة ان الكلب دا يعرف ان دي قصاد دي.. بس انا عايز نجيبها بشكل ميضرش البت الغلبانه دي…. قالت اصبر كمان كام يوم علشان البت متكشش منك. وتزعل.. هنجيبها من حد تاني غيرك. قلتها شوفي هنعمل ايه وقولي قبل ما تنفذي.. شوية شوية وقدريه جت.. سألت عملتوا ايه.. سعدية طلعت لها حتة القماش بتاع دم شرف البت سناء.. خدتها وحسيت جواها بنظرة غل. وكأنها خدت حقها.. وشالتها معاها.. عرفت هي عايزه تعمل ايه…. امي جت والبنات بيطبخوا وقالت اعمل حسابك انهارده.. قلتها من غير ما تقولي يا قلبي. انا هموت عليكي ونفسي فيكي.. مشت تهز طيزها الكبيره وتضحك.. اتغدينا وقدريه مشيت برا وقالت جايه كمان شوية. عرفت ان المجنونه راحه لمحمود. وهتقوله.. قلت لسعدية شايفه المجنونه هتعمل ايه.. قالت متخافش.. وانا خرجت برا الدار اقعد تحت الشجره. شوية ولقيت محمود جاي من بعيد.. قلت عملتها.. ولقيته واقف قدامي وجاي يمسك فيا ويخنقني ويقولي يا خول يا بن الكلب دا انا هفضحك.. قولتله أفضح والكل يتفضح بقا.. وقعدت اضحك باستفزاز. وقمت فالت من ايده.. قلتله يلا روح أفضح.. ولا نقعد نتفاهم.. قالي مش هتفاهم معاك يا خول.. قلتله براحتك.. قعد اختك جمبك.. يتقال عليها زي ما بيتقال على امك.. قام جاي يمسك فيا.. قلته هصرخ والم عليك الناس.. وابقا قولهم.. قالي البت ذنبها ايه في كل اللي بينا.. قلتله نفس ذنب قدريه.. اتجوزها لو حتى كام شهر وعايز تطلق طلق.. قالي واختي قلتله انا كمان هتجوزها لو مشيت معايا كويس هسيبها.. منفعش هطلق.. قالي انا مش هتجوز دلوقتي. قلتله ولا انا.. بس انا يوم ما اتجوز مش هتجوز اختك الا لما تكون انت كتبت على اختي ودخلت.. قالي ماشي وحسابي معاك بعدين.. ضحكت ومشيت ولقيت قدريه جايه ورايا تجري.. وفرحانه وعماله تبوس ايدي وتقولي تسلم يا اخويا.. انا جميلك دا مش هنساه طول عمري.. قلتها ادخلي جوا وبعد كدا تريحي دماغك من الموضوع دا.. عرفت بعد كدا ان محمود ضرب اخته وزعلت مني قوي ان الموضوع طلع برا.. دخلت لقيت سعديه قاعده تسرح شعرها وتبص لنفسها في حتة مرايه مكسوره.. قلتها انتي نويتي ولا ايه.. ضحكت وقالت له.. الموضوع دخل دماغي ولو عرفت اوقعه وجبت منه حتة عيل يبقا انا كدا ارتحت خلاص. وأودع الفقر بقا.. قلتها متنسينيش بقا ساعتها.. ضحكت وقالت انا اقدر.. دا انت اللي جبتها في دماغي يا ابن الشياطين.. وضحكت. شوية ولقيتها بتقولي انا داخله انام علشان صاحيه بدري بكرا. قلتها ماشي.. سعديه كانت دخلت تنام بعد ما ارتاحت من موضوعها واتطمنت انه هيتجوزها غصب عنه.. وانا قعدت شوية وقفلت عليهم الباب بعد ما اتطمنت انهم نايمين.. ورحت لاوضة امي. اول ما فتحت لقيتها قامت.. قالت بنات الشرموطه دول كل دول صاحين.. دا انا كسي بياكل فيا. قلتها ليه هو صفوت اول امبارح معملش.. قالت عمل ايه المنيل ابو زب مرخي دا.. وضحكت. قلتها الصوت.. البنات هيصحوا… حطت ايدها على بوقها وقالت لا.. انت هنا انهاردة يعني هتناك.. انت السبب انا كنت ماشيه وراضيه. انت اللي فكرتني. ولا اشوف حد تاني.. قلتها اوعي تقولي كدا تاني. دا انا لو بموت اريحك.. قالت يا سموره تسلم…

قربت منها وولعت النور.. لقيتها لابسه قميص ستان فلاحي بس بيهبل عليها. قالت ايه رايك.. مش قلتلك عامله ليك مفاجأة.. صفرت وقلتها يخرب بيت الحلاوه.. وقربت منها وبدأت اادعك في جسمها وانا بقطع شفايفها وبعصر جسمها بأيدي.. وهي الهيجان الأربعيني مسك فيها وبدأت تعصر فيا وتضمني بصدرها ونمت فوقها وبدأت انزل حمالات القميص واكشف عن بزازها الكبيره والحلمات التخينه وبدأت اقطع جسمها بوس ولحس وقلعتها القميص كله وبدأ انزل للكس الطويل التخين المليان سوائل الحس وهي تضغط بكسه عليا وتقول ااااااح اححح.. احح خخخخ.. اااااه.. ارضع كس امك يا سمير.. ااااه.. اوووف.. الحس ياواد من فوق كدا من عند راس كسي اااااه ايوا كدا.. كمان بقا.. اااااه.. نيكني بلسانك.. اااه بعبصني يا سمير.. طيزي بتاكل فيا.. اااااه بدأت ادخل صباع في طيزها لقيتها واسعه قوي. قلتها طيزك واسعه ليه كدا يا أمه. ضحكت قوي وقالت اخلص يا واد انت لحد يصحى. دخلت صباعين وقعدت الف في طيزها اللي زي كس العروسه الجديده. وهي هايجه ونامت على بطنها. وانا نزلت الحس طيزها وادخل لساني والفه في طيزها.. آآآآآآه.. اااااه.. دخل لسانك جوا يا سمير.. قلتها انتي غاسله حلو.. قالت وحياتك عمري ما روقت كدا الا علشانك. انتي ابني واخاف عليك تتعب. بدأت اغوص بلساني جوا وهي بتوحوح من الهيجان. وبتشد طيزها علشان تبعدهم عن الخرم.. ااااه كمان يا سمير.. ااااه وصوتها يعلى.. بعبص كسي يا واد. اعمل كل حاجه.. كسها كأنه فتحة جيب جلابيه صغير.. دي عايزه ايد مش صباعي. شوية وقالت قوم اركب يلا. قلتها فين.. طيزك ولا كسك.. قالت طيزي الأول وبعدين كسي.. قمت ركبت طيزها ودخلت زبي من مره واحده وقلتها شدي أعصابك.. علشان خرمها يضيق على زبي.. واحس اني بنيك طيز مش كس.. ااااه.. ااااه كمان يا سمير. ااااه.. ااااه.. ااااه.. ارزع يا واد.. ارزع وهدى النار دي.. عايزاك لما تنزل لبنك يكون في طيزي. وتقفلها بكف ايدك. اااااه.. ااااه.. نسينا نفسنا وفجأة لقينا الباب بيفتح وسعدية دخلت.. وعملت فيها مصدومه. وامي لفت وشها وبكل بساطه قالتها ايه اللي صحاكي يا بت انتي. انا استغربت وكنت قايم امي مسكت على زبي..

سعديه. : الصوت اللي صحاني يا ستي.. بصيت لقيت سمير مش هنا.. كنت مفكره انه سبع البورمبه بتاعك.. صفوت افندي..

انا مزهول.. دا سعديه عارفه موضوع صفوت.. انا برضو قلت سعديه الخبيثة دي ازاي مش فاهمه القصه رغم ان صفوت بيجي هنا ويسهر وكلنا بننام وابويا مسافر.. يا ترى قدرية كمان عارفه.. اكيد عارفه ما هما الاتنين مش بيخبوا حاجه على بعض..

امي : هتفضلي واقفه كدا.. ايه مالك ولا نفرش الملايات لبعض قدام الواد…

سعدية : ولا نفرش ولا نلم يا ستي.. انا كنت راحه افك زنقتي سمعت الصوت قلت اتطمن.. انا راحه انام وضحكت

امي : خدي الباب وراكي يا بومه.. وبعد كدا متدخليش هنا وانا نايمه. وسمير هيبات معايا طول ما ابوكي مسافر. متدوريش عليه.

سعديه : ضحكت بشرمطه وقالت وماله يا ام سمير.. مينفعش تنامي لوحدك وضحكت وقفلت الباب وبتقول خلي بالك من امك يا سمير وضحكت

امي : الشرموطه الوسخه فوقتني.. وانت كمان زبك نام كدا ليه… قوم ادوقه يا واد. ولفت وقعدت وانا واقف على رجلي ومسكت زبي.. تبوس فيه وتلحس وانا هجت على الحوار وعلى بوق امي اللي بيلعب في زبي لعب.. اااااه كفايه.. هنزل. سابت زبي ولفت تاني وفتحت طيزها وانا نزلت ادخل زبي. جابت من بوقها ودعكت خرم طيزها وقالت كدا احسن.. انا هجت من الحركة. ونزلت ارزع في طيزها المتناكة دي. وبدأت اتعامل معاها انها متناكه ووشها مكشوف. قلت اجرب اشتمها واشوف رد فعلها..

عايزه فين يا متناكة.. عايزه فين يا شرموطه..

هاجت على الكلام. وقالت لي طيز امك المتناكة يا واد.. اشتم. انا عايزه اتناك يبقا انا متناكة ااااه.. نيك بقا.. طيزي دي هتموتني يا سمير. اااااه.. ااااه احوووووو.. كمان يا واد.. زبك ناشف وجامد مش زي الخول ابوك وصفوت.. ااااه.. اااه وانا نازل نيك فيها.. قلتها نغير يا شرموطه بقا.. قالت اللي تشوفه يا دكري.. انت دكري.. اوعي يا واد تنيك حد غيري.. انت ابني وبتاعي بس.. عايزاك تحافظ على نفسك ليا وبس واوعي تتهرب مني تاني يا سمير.. انت اللي عملت فيا كدا وفكرتني بالهم دا.

انا : انا محدش يدخل دماغي غيرك يا ست انتي.. انتي الكل في الكل

ونيمتني على ضهري ونزلت تمص في زبي شوية.. وقامت تدخل زبي في كسها. اوووف.. اول مره اجرب الوضع دا.. طيزها بتنزل على رجليا وزبي غاص في كسها وصدرها بيتهز قدامي..

وشي كان قدام الشباك الصغير اللي فاتح على المندره. ببص لقيت قدريه وسعديه بيتفرجوا.. اوف.. يا فضيحتك يا سعديه.. بنت وسخه خبيثة.. راحت صحت قدريه تتفرج معاها..

انا هجت اكتر وامي بدأت تزرع زبي في كسها وزبي غرقان في كسها ولحم سوتها وبطنها على شعرتي..

ااااه.. ااااه.. ايه الحلاوه دي.. زبك ناشف قوي يا واد.. من زمان محستش كدا. ااااه.. وانا أقولها بسرعة يا شرموطه.. اااااه.. اااه اهو ياواد. انا خلاص كسي هيرمي… كسي هيرمي.. قلتها استنى يا متناكة.. انا عايز اشبع طيزك لبن..

ضحكت وقالت يا قلبي.. فاكرني يا واد.. وقامت فلقست زي الكلب.. وقمت مدخل زبي في طيزها جامد..

اااااه براحه يا سمير.. كدا توجعني.. ااااه.. أوجع يا حبيي براحتك.. انا استحمل اي حاجه منك. ااااه.. و  رجعت ايدي لكسها من تحت وقعدت تدعك فيه.. ااااه.. ازرع بقا جامد.. افتري يا واد على طيزي..

قمت مطلع زبي. رجعت راسها وفتحت عنيها وبتبص بغضب.. قالت دخله يا سمير.. دخله بقا.. حرام عليك.. وطيزها بتطلع صوت من كتر الضغط بتاع زبي من شوية. هجت على شكلها.. وعلى طيزها المفتوحه.. وقمت مدخل زبي.. وقلتها هنا يا متناكة. قالت اخخخخ اااااه هنا.. وريني بقا انت دكر ولا مرخي.. ااااه.. قعدت انيك جامد بعنف في طيزها وهي تدعك في كسها.. لقيت طيزها بتمسك جامد على زبي وبتصرخ وتوحوح.. اااااه.. هرمي اهو.. على الباب اهم.. بسرعة بقا وانا هجت قوي وبدأت ازرع جامد ومش قادر.. قلتها هنطر يا شرموطة.. ااااه.. ااااه وزبي اتفجر في طيزها باللبن وهي بتصوت من الشهوه وكسها غرقان آآآآآآه اوووف اهم اهم اهم ااااه بنزل يا واد وزبك في طيزي. اااااه.. واترعشت ونزلت ونامت على بطنها مش قادرة تاخد النفس.. وانا نمت على طيزها وابوس في ضهرها واقولها متحرمش منك يا احلى ام في الدنيا.. شوية وقمت وماشي قالت لا نام في حضني.. قلتلها علشان لما البنات تصحى.. قالت ملكش دعوة.. نمت معاها للصبح وصحتني الصبح وقامت مشيت على السوق والبنات مشيوا على شغلهم.. وانا قمت على الزريبه…..

نكمل في الجزء الجاي..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ