كافيه المتعة | الجزء الرّابع – الحلقة الثّامنة

ماجد: اظن كدا اللي انت عايزو حصل بالحرف
انا: انت كدا تمام والباقي عندي ي باشا… يوووه نسيت اشوفك تشرب اي.. عندي دي ي رياسه
ماجد: متعوضه ي شهاب… انت عندك. كتير كدا
انا: **** يزيد ويباارك ي باشا… شرفتني

مشي ماجد وهو شايط ومكنش متوقع برودي دا وغروره اتفشخ لكن انا عملت حساب غروره دا ورميتله كلمتين اني مش لوحدي و معايا ناس تقيله بردو ع اكسر غروره واخليه ميفكرش حتي يعمل نمره عليا مع العلم اني عارف انه هيحاول يعمل حاجه تأذيني ع كدا قولتله ان استلام الشحنه هيتأجل اسبوع ع مش اخليه يعمل اي حاجه ومش يعرف انا هستلم الشحنه امتي لان ببساطه اسهل حاجه ممكن يبلغ عني لاني عرفت سره والكارثه الكبري هتترمي عليا وانا اللي هلبس الليله كامله وهو ولا يعرفني لان انا اللي بستلم ولو حد من القراء الجامدين قال طب مهي الشحنه بتتبعت عل اسمه هقوله لا انت غلطان لان الاشكال الوسخه اللي زي ماجد بيشغل ناس تحت منه تبقي ف وش المدفع وهو بعيد عموما انا حطيت نفسي ف مخاطره كبيره بس فيها مصلحه حلوه هتريحني فيما بعد الوقت بقي هيبين اللي هيحصل

طلعت فوني ورنيت عل الواد المعفن

انا: اهلا ي سي زفت عامل اي
امير: حبيبي اللي وحشني… بخير ي صاحبي
انا: مش بتسأل عليا لي يااض انت ولا خلتص بقيت رجل اعمال وعندك مشروع وهتتكبر علينا
امير: اتكبر اي ي عم ارحمنا…. فعلا الطلبات هنا كتير وانت فاهم لازم اكفي احتياجات المول بالبضااعه اللي بتخلص ع مش يقف والناس تخلع منه
انا: يعينك **** ي ابو الصحاب… الكافيه اخباره اي
امير: كله تمام ي شهاب انا لسه كنت مع اشرف اهو بشوفه لو محتاج حاجه وكتبلي ورقه بالطلبات اللي نقصااه هعمل حسابي وانا بجيب نواقص المول
انا: حبيبي ي صاحبي… عايزك بقي تركز معايا شوية ف حوار كدا عايزين نخلصه وهيطلعلك مصلحه جامده منه
امير: اشطا جدا بكره الصبح اكون عندك ونخلصها
انا: ي ابني اهدي شوية وحاول تفهم اي هي المصلحه متبقاش سريع القذف كدا لان فيها لبش
امير: يسطي طالما مصلحه انا راشق لبس بقي ولا منيكه مش فارقه واحنا مع بعض ندوس ف الحديد
انا: كدا يبقي احنا رايحين ف داهيه متقلقش
امير: طالما هنروح مع بعض اشطا موافق هههه
انا: طب اسمع بقي ي خفيف… فاكر ماجد بتاع مجلس الشعب اللي كان قاعد معانا ف الكافيه يوم الافتتاح
امير: ايون فاكر الراجل التقيل ف نفسه دا
انا: المصلحه هتبقي عليه هو ي ميرو ي حبيبي
امير: احاا لا فهمني بقي اي هي المصلحه بالظبط
انا: طب الكلام اللي هقوله ليك دا لو حد ثالث غيرنا عرفه يبقي احنا هنروح ف داهيه ف امسك لسانك بقي
امير: ي عم هو انا عيل صغير بتحفظني هعمل اي
انا: طب اسمع… انا كنت بشتغل مع ماجد دا استلم له عربيات جايه من برا بينزلها هنا ويبيعها ودا اللي انا كنت فاهم انه بيحصل بس مع الوقت بدات اشك انه شمال وبيتاجر ف مخدرات او سلاح يعني حاجات من دي المهم يعني ان من شوية بيكلمني ع استلم طلبيه جديده بس انا نكشت معاه اني عايز افهم اللي بيحصل وكدا ف طبعا رفض ولما انا رفضت وصدرت دماغي هو اتجنن وجالي الكافيه المهم رميت له كلام اني عارف انه بيتاجر ف المخدرات وطلعت انا صح مع اني كنت بهري وبنجم وخلاص ومسكته من ايده واتفثت ع اخلص له الطلبيه دي هاخد 3 مليون وطيعا هو وافق مجبر ع محدش هيحط نفسه ف المصيبه دي ويستلم والجو دا…. الاستلام بيبقي من الميناء عندك ف اسكندريه وانا قولتله يتصل بالراجل اللي تبعه هناك يقوله ان الاستلام هيتأخر شويه قيمة اسبوع ودا لان ماجد مش هيسكت لو عرف الوقت اللي هستلم فيه اكيد هيبلغ عني ع اتمسك ويبقي خلص مني وخد حق غروره اللي اتفشخ عل ايدي
امير: وانت ناوي تعمل اي بقي يسطي “شهاب احمد”
انا: بنسبه كبيره الطلبيه دي هتوصل بكره لانه مكلمني استلمها بعد بكره ف عايزك بكره تروح للميناء هبعتلك اسم الراجل اللي هناك ورقمه ف تكلمه تفهمه انك تبع ماجد وانه كلمه ع يأخر استلام الطلبيه لحد ما شهاب ينزل من السفر بس انا نزلت خلاص وهستلم الطلبيه ف معادها… بعد كدا تبقي تعرفني حصل اي وهو كلم ماجد ولا لا… ثم بقي لما نستلم الطلبيه عايزك تشوف مكان كويس نركن فيهم العربيات دي لحد ما اقولك هننزل بيها القاهره امتي بالظبط… اتمني تكون فهمت حاجه
امير: خلاص ي عم فهمت.. هتبعتلي رقم واسم الراجل بتاع الميناء ع اكلمه اقوله ان ماجد كان مأجل استلام الطلبيه لانك مسافر بس دلوقت انت نزلت وهتروح تستلم ف المعاد وعايزني اشوف رده اي وهيكلم ماجد ولا لأ وبعد. كدا اشوف مكان لتخزين العربيات
انا: حلو اووي.. بس عايزك تروح للراجل هناك الميناء
امير: ايون عارف قصدك اي وهعمل كدا بكره
انا: تمام جدا.. عل تليفون بقي وتعرفني اللي تم
امير: بس هيطلعلي اي يسطي من الحوار دا
انا: هيطلعلك مليون ي عم وكتير عليك
امير: زي الفل ي ابو الصحاب معاك وراشق
انا: خلصانه ي برنس… خد بالك من الكافيه بقي و اي حاجه اشرف عايزها وخد بالك منه ي امير
امير: متقلقش ي عم خلاص انا معاه
انا: تمام يسطي… يلا هستني فونك لما تخلص
امير: تمام ي حب هكلمك عل طول اما اخلص
انا: اشطا… سلام ي برو

طبعا عزيزي القارئ كان لازم انيم ماجد واقوله اني هتأخر ف الاستلام ع اشغله بس اللي مقلقني الراجل بتاعه ف الميناء ل يكلمه ويقول له اني هستلم ف الوقت المحدد ومش هأجل و دي بقي مهمة امير انه يتابع الراجل دا وشوف ردة فعله ويحاول يشغل دماغه ع ميكلمش ماجد

فضلت ف الكافيه…. شويه و كرستين جات الكافيه ولاقيتها مندمجه اوي مع الناس وخصوصا الناس اللي شغاله ف الكافيه بعد المشكله اللي حصلت معاهم

كرستين: اي الاخبار ي شهاب
انا: تمام انتي عامله اي… شايفك علاقتك بقت حلوه مع الناس وبقوا بيقبلوا منك الكلام وكله تمام
كرستين: قولتلك انا هتصرف ومصدقتنيش ههه
انا: ماشي يسطي… اعملي حسابك ع انا رخمت عل ماجد وعايزك تبقي جاهزه ع لو فكر يعمل معايا حاجه تكلمي ابوكي عل طول هو اللي هينفع معاه
كرستين: متقلقش انا كلمت بابا يوم ما قولتلي وهو قالي خليه بس يفكر يعمل حاجه وانا هدخله السجن
انا: حلو اوي كدا زي الفل ي باشا.. كملي بقي شغلك

عدي اليوم ف الكافيه وكرستين مشيت والطقم بتاع الشغل اتغير وجات هدي اللي شغاله بالنهار استلمت الشغل من حسام وانا كل دا قاعد مستني امير هيعمل اي مع الراجل بتاع الميناء

الساعه 9 طلعت فوني ورنيت عل امير كذا رنن ومردش غير ف الرنه الثالثه شكله لسه نايم الزفت

انا: احاا ي عم انت لسه نايم… شكلك مش قد كسم كلامك وانا اعتمدت عل عيل مش راجل
امير: اهدي ي عم شهاب انا كنت ف الحمام وبلبس اهو ع انزل اروح للراجل بتاع الميناء
انا: كسم الساعه 9 ي عم المفروض تبقي هناك من 8
امير: ي شهاب انا نايم متأخر بسبب المول وكمان احنا لسه بدري متقلقش ي عم كدا
انا: حقك مهو انت هتاخد كسم الفلوس ومش هتمضي عل حاجه ولا اسمك حتي هيتذكر ف اي حوار
امير: خلاص ي شهاب انا نازل اهو.. سيبني اكمل لبس
انا: انجز ي امير بلاش مرقعه ورن عليا لما تخلص
امير: حاضر ي عم… سلام بقي “شهاب احمد”

قفلت مع امير وناديت عل هدي تعملي قهوه وجابتها

هدي: القهوه ي هندسه بسدي رقم 3 ف اقل من ساعه
انا: انتي بتعديلي ولا اي ي هدي
هدي: مش القصد ي هندسه بس حرام عليك صحتك وانت شكلك صاحي من امبارح ومفطرتش كمان
انا: معايا حوار شاغلني شوية ومستني مكالمه
هدي: كل حاجه وليها حل ي هندسه بس انت كدا بتموتك نفسك بالبطئ
انا: عادي بقي ي هدي متركزيش معايا دلوقت
هدي: اللي تشوفه ي هندسه.. اعملك حاجه تانيه
انا: تسلمي ي هدي… صحيح انتي متجوزه؟
هدي: اممم كنت متجوزه بس اطلقت من سنتين
انا: لو عايزه تقولي السبب تمام لكن لو مش عايزه براحتك واسف عل التطفل واني بسأل ف حاجه شخصيه
هدي: مع اني مقولتش لحد قبل كدا السبب بس هقولك… طليقي من الناس اللي المخدرات عندهم اهم من ولاده ومراته وكان يشوف الفلوس معايا يتجنن وياخدها مني بالعافيه وكانت بتوصل انه يضربني
انا: عندك اولاد طبعا وعايشه فين دلوقت
هدي: عندي ولد وبنت وعايشه ف منطقه شعبيه شويه مأجره شقه هناك واهي مستوره وعايشه لولادي
انا: منطقه شعبيه يبقي بعيد عن هنا… ولادك ف مدرسه ولا لسه صغيرين جامد
هدي: اه يعني بعيده قيمة ساعه…. بنتي خلاص هتدخل المدرسة السنه اللي جايه وابني اصغر منها سنتين.. بس كدا كدا مش هوديهم المدرسه
انا: دا لي يعني… اي يمنعهم من المدرسه
هدي: هصرف عليهم منين ي هندسه… الحاله مستوره اه بس مش لدرجة مدرسه ومصاريف كتير
انا: طب اسكتي ي هدي **** يباركلك… اي *** بيستني اليوم اللي يروح فيه المدرسه ويبقي له صحاب حتي لو مع الوقت هيبقي فاشل بس دي طبيعه فينا كمصريين اول يوم دراسه دا له طعم تاني خالص غير اي يوم ومش بيتنسي كمان… انتي متعلمه ي هدي
هدي: انا واخده دبلوم تجاره اه وكنت عايزه اكمل تعليم وادخل كليه بس اهلي جوزني بسبب قلة الفلوس بردو
انا: طب يعني المفروض اللي انتي اتحرمتي منه تعوضيه ف ولادك مش تحرميهم منه بردو
هدي: نفسي فعلا اخليهم احسن حاجه ف الدنيا وصعبانين عليا خصوصا البنت لانها ذكيه وبتحب تروح الحضانه
انا: يبقي تسيبي كل حاجه عل **** وتنوي خير
هدي: حاضر ي هندسه هعمل كدا
انا: تمام ي هدي… روحي انتي ي باشا لشغلك

خرجت هدي تشوف شغلها وانا قعدت شويه مع نفسي لحد ما لاقيت امير بيرن عليا

انا: اي ي معلم اي الاخبار عندك
امير: ايوه ي شهاب باشا الراجل معايا اهو
انا: طب اديني اكلمه ي امير… اي الاخبار ي ريس
الراجل: ازيك ي هندسه واحشتنا ي راجل
انا: حبيبي ي مدير القلوب عند بعضها ي ريس
الراجل: هو لازم يعني يكون ف طلبيه لماجد باشا ع نعرف نشوفك هههه
انا: مشاغل معلش بقي…. الباشا كلمك امبارح ولا نسي
الراجل: لا ي باشا كلمني قال ان الاستلام هيتأخر
انا: ايون مهو كلمني امبارح قالي عل الطلبيه بس انا كنت بره مصر وقولتله قدامي 5 ايام عل ما اعرف انزل… بس اهي المصلحه بره وقفت ونزلت النهارده الفجر بس الباشا ميعرفش اني نزلت
الراجل: فهمتك ي هندسه يبقي انت عايز تعمله مفاجأه
انا: ههههه اي ي عم انت قاعد ف دماغي ولا اي
الراجل: عيب ي هندسه انا بقرأ تفكير الناس ههه
انا: لا انا كدا هقلق منك ههههه
الراجل: لا متقلقش ولا كأني عرفت حاجه… انت تيجي تستلم الطلبيه ولما توصل للباشا ابقي عرفني ع أأكد عل وصول الطلبيه له… كدا تمام بالنسبه ليك ي هندسه
انا: تمام ي غالي اتفقنا وانا قدام الباشا هرنلك
الراجل: خلاص ي هندسه اتفقنا… الطلبيه هتوصل الميناء عل العصر هكلملك العربيات تحملهم ويستنوك لحد ما تيجي بالسلامه تشرب معايا القهوه وتستلم
انا: تمام متفقين هكون عندك بكره بدري ع متأخرش ف الطريق انت عارف بكره الخميس والطريق بيبقي زحمه
الراجل: تمام اول ما يوصلوا هبلغ بتحميلهم ويباتوا عل العربيات جاهزين يطلعوا معاك بدري “شهاب احمد”
انا: خلاص تمام تسلملي ي مدير
الراجل: مع الف سلامه ي هندسه

قفلت مع الراجل العبيط دا وشويه امير رن عليا

انا: اي يسطي.. مشيت ولا اي
امير: انا خارج من الميناء اهو… دا عبيط ي عم
انا: ف مصلحتنا يسطي… المهم انا هجيلك النهارده بليل ونطلع بكره بدري نجيب العربيات… شوفت المكان اللي قولتلك عليه نخزن العربيات فيه؟
امير: كلمت واحد عنده مخزن حاويات قولتله هأجر منه المكان يومين وقالي تمام
انا: حلو اوي.. بكره تيجي معايا تاخد العربيات تدخلهم المخزن دا وتروق عل السواقين وتاخد ارقامهم وتقولهم لما نحتاجهم هنكلمهم ع ييجوا
امير: هي مش دي عربيات تبع الميناء؟
انا: لا دي عربيات اهالي كل سواق فيهم هو صاخب العربيه بس بيقفوا ف الميناء ع لو حد عايز يأجر عربيه باليوم او بالمشوار هما يتفقوا معاه
امير: دا فل اوي هي مظبطه نفسها اهي
انا: دا هي ماشيه بالبركه… هكلمك بليل وانا جاي
امير: خلاص تمام هستناك ي برنس
انا: اشطا ي معلم…. سلام

قفلت مع امير وفوني رن تاني كانت نرمين

انا: صباح الفل ي قمرايه
نرمين: انت فين ي شهاب قلقتني عليك
انا: ف الكافيه ي حب بخلص حوار معايا وجاي دلوقت
نرمين: كل دا لسه ف الكافيه ومنمتش ي شهاب
انا: كان حوار مهم ولازم يخلص… انا جاي البيت انام شويه لاني هسافر اسكندريه عل العصر كدا
نرمين: طب تعالي هستناك ع مش فاهمه حاجه
انا: تمام انا جاي دلوقت وهفهمك كل حاجه

قفلت مع نرمين وخرجت ل هدي بره قولتلها اني همشي ولو محتاجه اي حاجه تبقي تكلمني وهبقي موجود

وصلت البيت طلعت لاقيت نرمين محضره الفطار

انا: صباح الفل ي قمر…. تعبتي نفسك لي عل الصبح
نرمين: صباح الجمال ي حبيبي… لا تعب ولا حاجه اهو بسلي نفسي بدل ما انا مش بعمل حاجه
انا: طب يلا ع نفطر مع بعض بقي.. فين مامتك واخواتك
نرمين: راحوا شقتهم ع نبقي براحتنا
انا: عموما ي ستي انا رايح اسكندريه اجيب طلبية ل ماجد ومش هتأخر وكمان ابص عل الكافيه
نرمين: ي شهاب قولنا ماجد دا شكله مش تمام وانت قولتلي هتبطل شغل معاه لي بقي تروح اسكندريه
انا: دي اخر طلبيه هجيبها له متقلقيش وبعد كدا شكرا
نرمين: ياريت ي شهاب لاننا عايزينك معانا
انا: قولتلك متقلقيش اخر مره ويشوف نفسه بعيد عني لاني زهقت منه اصلا وهو اصلا شمال شكله
نرمين: كنت حاسه عل فكره انه ماشي غلط
انا: م علينا بقي سيبك منه.. م تيجي تنيميني ههه
نرمين: اممم انت بقي بيبي مبتعرفش تنام لوحدك ☺️
انا: ايون خايف اتووه ف الشقه وافضل اعيط
نرمين: هههه بعد الشر عليك ي حبيبي

قومت انا ونرمين دخلنا الاوضه غيرت هدومي ودخلنا عل السرير حرفيا نمت ف حضنها محسيتش بأي حاجه نهائي غير الساعه 4 العصر وهي بتصحيني ع اتغدا قبل م اسافر اسكندريه (نرمين دي خساره فيا) هههههه

نرمين: قوم بقي ي شهاب الساعه 4 هتتأخر
انا: طيب قايم اهو…(كملت نوم)
نرمين: يووه بقي ي شهاب طب اهو (شدت الغطاء)
انا: خلاص خلاص قايم ي مزعجه

قومت دخلت الحمام خدت شاور وقعدت اتغديت معاهم ولبست وخلاص هنزل ع اسافر

انا: خدوا بالكم من نرمين وباتي معاه ي نوال
نوال: متقلقش مش هسيبها سافر وانت مطمن
انا: وانتو ي بنات لو ف حاجه معاكم ف السنتر او محتاجين حاجه كلموني وانا هتصرف
هاله: تمام ي شهاب تروح وتيجي بالسلامه

قومت نزلت ركبت العربيه ورنيت عل امير

انا: اي يسطي انا جاي ف الطريق اهو
امير: تمام ي برنس انا بلبس ونازل المول اهو
انا: اشطا ي بروو… سلام

قفلت مع امير ورنيت عل الراجل بتاع الميناء

انا: مساء الفل ي باشا… اي الاخبار
الراجل: شهاب باشا كله تمام وكنت لسه هكلمك
انا: خير يباشا.. ف جديد ولا اي
الراجل: متقلقش كله تمام الحموله وصلت واتحملت كمان عل 5 عربيات وجاهزين تيجي تستلمهم
انا: طب زي الفل… بقولك ي غالي هو ينفع الراجل اللي كان عندك امبارح ييجي ياخد العربيات ع ينزل بيهم القاهره وانا كدا كدا جاي ف الطريق اول ما اوصل هجيلك عل طول امضيلك عل استلام الشحنه
الراجل: انت عارف ي هندسه مينفعش حاجه تخرج من عندي غير بالاستلام… بس ع الباشا الكبير عينينا ليك
انا: حبيبي ي غالي… عموما هكلم الراجل يجيلك ياخد العربيات يسافر بيهم هو ع الطريق ميتأخرش وهتلاقيني سايبلك معاه حاجه بسيطه كدا ع تعبك معانا ي غالي
الراجل: ي هندسه خيركم مغرقني و زياده كمان كدا هزعل منك بجد…. انت تأمرني ي هندسه من غير اي حاجه
انا: حبيبي ي مدير انت وقفت معايا كتير و دي اقل حاجه اقدر اقدمها ليك ياريت متكسفنيش
الراجل: مقدرش اكسفك ي هندسه وتسلم عل تقديرك
انا: حبيبي ي غالي… هكلم الراجل يجيلك دلوقت وانا مجرد ما اوصل اسكندريه هجيلك ع امضي بالاستلام يعني قدامي ساعه ونص كدا بالظبط “شهاب احمد”
الراجل: تمام ي هندسه وانا ف انتظار الراجل… وبالنسبه للاستلام مش مهم النهارده ي هندسه هتبقي واصل تعبان ف ارتاح النهارده وهستناك بكره الصبح ف المكتب تيجي براحتك عل الاقل تشرفني بفنجان قهوه
انا: ي باشا دا الشرف ليا… انا بس مش عايز يكون ف مشكله بسبب ان الطلبيه خرجت من غير استلام
الراجل: متقلقش ي هندسه كله تحت السيطره
انا: خلاص ي باشا اتفقنا بكره الصبح هكون عندك

قفلت معاه وكلمت امير قولتلك يطلع عل الميناء هيستلم العربيات ويعمل حسابه ف مبلغ 100 الف يسيبهم للراجل هناك ويقوله انهم من شهاب وياخد العربيات ويسيبهم ف المخزن اللي مأجره ويخلي السواقين تركن العربيات ويمشوا ونبقي عل اتصال معاهم وقت ما نحتاجهم

فلاش باك

انا: بقولك ي امير.. انت لاقيت مكان كويس؟
امير: اه يسطي لاقيت هنجر بيتخزن فيه حاويات تبع الميناء اجرته من صاحبه لمدة يومين
انا: حلو اوي بص عايزك تشوفلي كذا سواق برخصه درجه اولي ع العربيات لما تخرج من الميناء هنخلي السواقين يركنوها ويمشوا هما ويبقوا عل اتصال معانا والسواقين اللي هتجيبهم دول هما اللي هيركبوا العربيات وينزلوا بيهم القاهره ويرجعوا بالعربيات فاضيه
امير: طب لي اللفه دي ي عم
انا: السواقين بتوع الميناء ممكن يكونوا تبع العبيط اللي هناك دا وانا مش مأمن لأي حد حاليا ف انت تعمل زي ما قولتلك ومجرد ما اصحاب العربيات يمشوا تجيب السواقين بتوعك وتستني مني اقول تبعتهم القاهره امتي
امير: مش فاهم حاجه بس تمام اللي تشوفه

عودة من فلاش باك

خلصت مع امير وكملت الطريق ل اسكندريه و شويه لاقيته بيكلمني بيقولي ان كل حاجه تمام والعربيات ف المخزن واصحاب العربيات مشيوا وقالهم يسيبوا العربيات مفتوحه ع لو احتاجنا نحركهم

طلعت فوني ورنيت عل ماجد

انا: مساء الفل ي باشا… الفلوس موصلتش يعني
ماجد: موصلتش ازاي يعني.. الفلوس اتحولت من الصبح
انا: ازاي دا موصلنيش ماسچ ولا اي حاجه
ماجد: اتأكد الاول من حسابك وابقي كلمني
انا: طب خليك معايا ثواني ي باشا

طلعت فوني التاني اللي متصل بالحساب البنكي ودخلت عل ابلكيشن البنك وفتحت الحساب لاقيت فعلا تحويل بالمبلغ من 11 الصبح بس مكنتش شوفت الرساله

انا: اسفين ي رياسه عندي دي… تحب تستلم الطلبيه امتي….. عايزها دلوقت ولا بكره الصبح احسن
ماجد: دلوقت اي والصبح اي.. انت بتخرف ولا اي
انا: اعتبرني بخرف وامشي معايا عل الخط واديني رد
ماجد: لو تعرف دلوقت يبقي كويس اهو اخلص منك ف اسرع وقت وكل واحد يروح لحاله
انا: ههههه من ورا قلبك الكلام دا ي باشا بس تمام

قفلت مع ماجد وكلمت امير قولتله يجيب السواقين بتوعه ويركبهم العربيات ويبعتهم عل القاهره وبعتله العنوان اللي هيروحوا عليه بالظبط

8 تعليقات على “كافيه المتعة | الجزء الرّابع – الحلقة الثّامنة

  1. اسلام يقول:

    قصة رائعة فعلا ومشوقة وبرغم قلة الجنس فيها لكن احداثها جذابة للعقل والوقت
    وارجو نشر ما تبقى منها

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ