كافيه المتعة | الجزء الرّابع – الحلقة السّابعة

هايا: ماشي ي شهاب هحاول بجد واصلا انا اشتريت من السنتر عندك هدوم غير ستايل لبسي يعني مقفله شوية ومش اوبن زي كدا بس محتاجه وقت مش اكتر
نونو: معاكي كل الوقت ي حبيبتي وانا فرحت جدا لما لاقيت بتحاولي تغيري من لبسك وسيبتك براحتك
انا: طب كويس جدا كدا انتي بدأتي تتعودي اهو

فضلت قاعد معاهم شويه نتكلم ف اي حاجه لحد ما قاموا مشيوا عل الساعه 1 وانا كملت شويه ف الكافيه عل الساعه 2 كنت قومت مشيت رجعت البيت…. وصلت لاقيت نرمين لسه صاحيه قدام ال Tv

انا: اطعم مسا عل عيونك ي قمر
نرمين: مساء الخير ي حبيبي… جعان اقوم احضرلك اكل
انا: لا تمام ي قمر هشرب قهوه بس…. اعملك عصير معايا او حاجه تانيه عايزاها
نرمين: عايزه اشرب قهوه… خليك انا هقوم اعمل “شهاب احمد”
انا: اولا مفيش شرب قهوه… ثانيا بقي خليكي انتي مرتاحه انا هعمل ليا وهعملك عصير
نرمين: ع خاطري ي شهاب عايزه قهوه جدا
انا:نرمين احنا اتكلمنا قبل كدا وقولنا بلاش قهوه مش عايز اللي ف بطنك ينزل مدمن هههه
نرمين: واحده بس عشان خاطري ومش هشرب تاني
انا: ماشي ي ستي هعملك معايا بس بلاش تتعودي عل كدا لان قلبي مش هيحن واضعف ههههه
نرمين: حبيبي حبيبي هههه

عملت قهوه ليا ولنرمين ورجعت قعدت معايا

انا: امال نوال فين والبنات
نرمين: البنات رجعوا من شوية ودخلوا ناموا وماما نامت من بدري انت عارف شغل البيت كله بقي عليها وانا بصراحه زهقت من القاعده وحاسه بملل وفراغ
انا: مهو بردو مش عايزك تعملي اي حاجه تأثر عليكي وانتي لسه ف البدايه وعلي ما افهم يعني بيبقي الجنين لسه ف بداية النمو واي حاجه ممكن تأثر عليه
نرمين: يعني هفضل قاعده كدا من غير حركه
انا: خلاص سهله النهارده هاخدك معايا وانا نازل اوصلك للسنتر اهو تغيري جو ومنها تتابعي المشروع بتاعك
نرمين: متقولش بس المشروع بتاعك دي لازعل منك
انا: طب ازعلي كدا ع هنزل فيكي بوس لحد ما اقطعلك شفايفك وانا بصراحه نفسي هههه
نرمين: مجرم وبتستغل اي ظروف قدامك ههههه
انا: الحياه فرص ي نرموو هههه والفرصه معاكي لازم تستغل لان بيبقي طعمها حلو الصراحه هههه
نرمين: طب قوم بقي وصلني للسرير لاني تعبانه
انا: اشطا جدا هههه عارف انا البدايه دي
نرمين: ههههههه انت قليل الادب بس بحبك

اخدت نرمين ودخلت الاوضه غيرت هدومي وهي كانت لابسه ترنج بيت سكسي كالعاده هههه

انا: ناويه تنامي بالترنج ولا اي يسطي
نرمين: بذمتك حد يقول لمراته يسطي هه
انا: طول ما انتي لابسه الترنج هتبقي اسطي
نرمين: لا علي اي… بس مش قادره اقلع الترنج
انا: ولا تتعبي نفسك خالص سيبيلي انا التعب دا هههه
نرمين: بس براحه ع خاطري ي شهاب

قومت قلعت قدومي كلها م عدا البوكسر لاني بتكسف شويه….. وقعدت نرمين عل السرير قلعتها جاكيت الترنج والبنطلون كمان يلا مهي هيصه بقي هههه….بعد ما قلعت نرمين الترنج ظهر قدامي كل الحلويات

انا ك شهاب مهما نمت مع نسوان او بنات بردو بالنسبه ليا نرمين اهم واجمل شخص بعمل معاها علاقه يمكن دا بسبب ان فعلا بحبها حتي من غير النيك…

انا: اوبا بقي اي الحاجات الجامده دي
نرمين: عل فكره دا طقم جديد عجب هاله ف لاقيتها جايبهولي معاها من السنتر وبصراحه عجبني وكنت حاسه انك هتيجي بدري فلبسته ع افرجك عليه
انا: اممم عشان كدا صاحيه لحد دلوقت…. بس الصراحه هاله ذوقها جامد جدا والكقم عليكي تحفه بجد
نرمين: بجد عجبك الطقم..
انا: ي بنتي انتي اي حاجه من ناحيتك بتعجبني فشخ لانك انتي اللي بتحلي الحاجه

مسكت نرمين من رقبتها شديتها عليا ونزلت ف شفايفها بووس لفتره يمكن مكنتش عايز اسيبها اصلا وبدأت انيمها عل السرير براحه جدا وانا ببوسها وايدي بتسرح عل جسمها من بزازها ل وسطها لتحت الاندر اللي تقريبا كان غرقان من شهوتها… بدأ صوت اهااات نرمين يعلي قومت سايبها تاخد نفسها شوية وقلعت انا البوكسر كان استاذ “نشأت” واقف عل اخره مع انه كان لسه متنيل مع كرستين من يومين تقريبا بس قدام نرمين مبيقدرش يقاومها…. دخلت نرمين لنص السرير وقلعتها البرا بتاعتها وبدات ابوس ف بزازها وارضع فيهم براحه والعب ف الحلمه وايدي عل كسها تحت الاندر بحركها وافرك فيه بشويش جدا ونرمين زي التعبان تحتي عماله تتحرك من هيجانها وشهوتها… استمرت عل الوضع دا شوية حلوين لحد ما لاقيت نرمين بتقفل رجليها عل ايدي قومت مزود دعك ف كسها بسرعه شويه وبرزازها ف بووقي بمصهم وارضعهم اجمد لحد م لاقيتها بتترعش وايدي غرقت من عسلها نزلت شهوتها بس كميه مش قليله خالص

انا: شكلك كدا كنتي محتاجه جنس من بدري ومقولتيش
نرمين: انت عارف ي شهاب مبعرفش اطلب حاجه زي كدا وبتكسف جدا اقولك تعالي نام معايا
انا: ي بنتي انتي مراتي يخربيت ام دماغك انتي لي محسساني اني بتشحتي مني الحاجه دي
نرمين: معلش بقي ي شهاب مش عارفه اغير طبعي ف بلاش تزعل مني عشان خاطري
انا: ي نرمين انا زعلان عليكي مش منك
نرمين: لا متزعلش انا يكفيني بس انك كلو يوم بترجع من بره تنام جمبي وتاخدني ف حضنك
انا: بردو ي نرمين دي حاجه تعتبر مهمه ف حياة كل الناس ومينفعش انك تفضلي تكتمي ف نفسك كدا “شهاب احمد”
نرمين: حاضر ي شهاب هحاول بجد ابقي جريئه ف النقطه دي وهقولك وقت ما احب
انا: اتمني تنفذي كلامك دا لان فعلا الحوار دا بيزعلني
نرمين: لا خلاص متزعلش… انت لسه مرتحتش ي شهاب وصاحبك دا واقف عايز يعضني شكله هههه
انا: لا متخافيش مش هيعضك دا هياكلك بس
نرمين: ي مااما لا بخاف منه… براحه ع خاطري
انا: متقلقيش ي بنتي عارف وضعك وهبقي براحه

قومت من جمب نرمين و وقفت عل الارض جمب السرير وخليت نرمين عل طرف السرير نايمه عل ضهرها ونزلت عل كسها عل طول خلعت الاندر بتاعها ومسكت كسها بسنااني لحس ومص وشد ف زنبورها بسناني بس براحه اللي هو بهيجها تاني وايدي طلعت عل بزازها ادعكهم وانا بحلس واشد ف حلمتهم لحد ما لاقيت نرمين خلاص دخلت ف المود من تاني وبدات تتأوووه واهااتها طلعت… قومت وقفت قدام كسها وبقيت احرك زوبري عل شفرات كسها براخه خالص واستمريت شوية عل الوضع دا ادعك ف كسها واحركه يمين وشمال ومره ادخل راسه واخرجها تاني لحد ما هي اللي طلبت بصوتها اللي ضاع اني ادخله ف كسها… بدأت ادخل زوبري فيها براحه خالص ادخله واخرجه لفتره مش قليله وبحرص شديد لحد ما حسيت كسها بيضيق عل زوبري وشوتها بتنزل وكنت انا كمان بنزل لبني معاها لحد ما هدينا احنا الاتنين وبدأت نرمين تفوق وقومنا خدنا شاور مع بعض ولبسنا هدوم خفيفه ودخلنا عل السرير نمنا نوم عميق

صحيت عل الساعه 12 الضهر كانت نرمين لسه نايمه و ببص عليها لاقيتها مفتحه عينيها وعماله تبصلي

انا: اي ي بنتي بتبصيلي كدا لي هههه
نرمين: عاجبني وعايزه ابصلك شويه.. عندك مانع ههه
انا: لا مانع اي.. تحبي ارجع انام تاني ع تاخدي راحتك
نرمين: لا خلاص انت بوظت اللحظه اصلا هههه
انا: صاحيه من بدري ولا اي
نرمين: من نص ساعه تقريبا بس لاقيتك ماسك ايدي وانت نايم ف محبتش احركها ع مش اصحيك
انا: اصيله ي ام سعاد ههههه
نرمين: ام سعاد مين دي بقي 🤨
انا: لا بقولك ي هرمونات انتي ابوس ايدك متركزيش
نرمين: لا مهو انا مش هسمي بنتي سعاد ي شهاب
انا: ي نرمين دا قلش ومش معني كدا هسميها سعاد يعني… احنا بدأنا هرمونات حمل وتقفيل دماغ ولا اي
نرمين: امم لا خلاص كدا براءه ههه
انا: طب يلا نقووم ولا خلينا كمان شويه
نرمين: لا يلا عشان نفطر سوا وتقعد معانا النهارده شويه بقالك كتير مبتقعدش معانا وبتنزل بدري
انا: لا متقلقيش انا بتاعك النهارده ي بطل ههه

قضيت اليوم معاهم لحد الساعه 8 بليل

انا: الساعه بقت 8 ي نرمين يلا قومي البسي وانتو ي بنات جهزوا نفسكم ع تنزلوا السنتر ونرمين هتبقي معاكم
نوال: هتنزلي ازاي كدا ي بنتي وانتي تعبانه
نرمين: هنزل اغير جو واشم هوا ي ماما زهقت من قاعدة البيت والملل دا ومش بعمل اي حاجه قاعده وبس
هاله: ايون بقي سيدة الاعمال نرمين هانم
نرمين: بلا نيله ولا فاهمه اي بيحصل اصلا انا نازل اغير جو ومليش دعوه بالسنتر واللي بيحصل فيه
هاله: لا مينفعش انتي صاحبة المكان ولازم تبقي عارفه كل حاجه فيه امال سيدة اعمال ازاي ههه
انا: ايوون قوليلها ي هاله دي فاهمه انها نازله تتفسح
هاله: متقلقش انا هاخدها افسحها ف السنتر ههه
نرمين: انت هتتفقوا مع بعض عليا بقي
انا: لا هنتفق ولا حاجه.. انتي حره دي فلوسك

قومنا لبسنا كلنا ونزلنا خدتهم وصلتهم للسنتر وقعدت معاهم شوية وكملت انا بعد كدا للكافيه

انا: اي الاخبار ي حسام… ف مشاكل تاني النهارده.؟
حسام :لا لا كله تمام ي هندسه… متزعلش مني معلش انا كنت بتكلم وقولت كلامي دا بسبب خوفي عل الشغل
انا: ي حسام انا عارف بمشي اموري ازاي وانت لما يكون معاك مشكله تيحي تقولي بس تتكلم عن نفسك بس
حسام: معلش ي هندسه من قلقي شكلي بوظت الدنيا
انا: ولا يهمك ي حسام… وصيلي عل قهوه بقي
حسام: من عنيا ي هندسه تأمر…
انا: حبيبي… اخلع انت وانا هدخل المكتب

كالعاده مراجعة فواتير وتقضية اليوم ف اي حاجه مع متابعة السنتر ونرمين ويبقي الوضع كما هو لمدة اسبوع…. يوما ما وانا ف الكافيه لاقيت ماجد بيرن عليا

انا: حبيبي الغالي عامل اي ي باشا
ماجد: واطي انت.. خدت مصلحتك مني وخلعت
انا: هو احنا بينا غير المصالح ي ريس… انت متصل دلوقت عشان مصلحه اكيد ههههه
ماجد: مهما احاول معاك بردو هتغلبني بالكلام
انا: مش قصة كدا بس بحب ابقي صريح مع نفسي
ماجد: عشان كدا انت عاجبني ودماغك مكيفاني عل الاخر… خلينا ف المهم بقي… ف شحنة عربيات جايه الميناء بعد بكره بس المره دي عددها كبير
انا: بقولك اي ي باشا… ما تخليك صريح معايا وتقولي اي كمية العربيات اللي بتجيبها دي.. الحوار مش عربيات بس
ماجد: اي ي شهاب انت هتشغل دماغك عليا
انا: لا وعلي اي بلاها خالص…. عموما عندي حوار كدا هيحصل بعد بكره ومش هبقي فااضي
ماجد: حلو اوي الكلام دا…. انت بتخلع مني ي شهاب
انا: لا بخلع ولا حاجه ي برنس بس بحب اكون صريح مع نفسي زي م قولتلك وانت مش صريح معايا خالص
ماجد: حاسس بتغيير ف اسلوب وطريقة كلامك المره دي غير اي وقت تاني.. مالك ف اي
انا: متقلقش انا نفس الشخص بس انت اللي متغير “شهاب احمد”
ماجد: متخلينيش ازعل ي شهاب ونفذ المطلوب احسن
انا: للاسف الطريقه بتاعة التهديد دي مش بتنفع معايا… اوعي تكون فاكر ي باشا اني اقتنعت بكلامك ليا يوم المشكله مع ابنك وانك عارف انه غلطان ومبتحبش الغلط والكلام دا… عارف كويس انك اتشديد جامد من اللي اعلي منك وهو دا اللي انا كلمته ع متفكرش تعمل معايا حاجه زي ما بتعمل مع كل الناس اللي ابنك عامل معاهم مشاكل… انا مش لوحدي ي باشا واقدر اعمل كتير
ماجد: واضح ان عيارك فلت ي شهاب
انا: انت بدأت تغلط وتجنبآ للغلط ف سلام ي باشا لان مش فاضي وعندي حوارات كتير

قفلت الخط قبل ما يرد وانا عارف اللي عملته دا فيه غلط كتير بس كان لازم يحصل لان مش حلو هفضل ساعي بريد بالنسبه له وفي الاخر يرميلي شوية فكة والاسم انه بيعمل معايا الصح وفي الاساس هو بيغفلني وبياكل من ورايا عيش جامد وكنت متأكد انه بيتاجر ف حاجه غلط لانه شمال اصلا وهنشوف هيحصل اي مع الوقت

فلاش باك

من فتره وانا مع كرستين
انا: بقولك اي انا ناوي اعمل حوار مع ماجد
كرستين: حوار اي مش فاهمه
انا: من الاخر زهقت منه ومن اسلوبه اللي حاسس انه ممتلكتي واني واحد من الخولات بتوعه يأمر والمفروض اني انفذ وبس من غير حتي ما افهم… عايز اخلع منه بس لازم ابوكي يكون معايا وفي ضهري ع لو ماحد فكر يأذيني لانه هيحاول يعمل كدا اكيد دا وسخ
كرستين: طب هقول ل بابا اي ولا ازاي
انا: تكلميه عادي وتفهميه ان ماجد من يوم المشكله وهو بيحاول معايا ع اشتغل معاه ف الشمال وبما اني رافض ف بيرخم عليا… يعني اظبطي الكلام ي كرستين وقوليله ان لو حصل حاجه هنكلمه وقتها
كرستين: خلاص تمام فهمت هعمل اي متقلقش
انا: ابقي عرفيني بس لما تكلميه و رده اي
كرستين: تمام هكلمه بكره وهعرفك حصل اي بالظبط

عوده من فلاش باك

فضلت ف الكافيه بعد مكالمتي مع ماجد لحد ما لاقيت الباب ببتفتح مره واحده وحسام داخل جري ورا ماجد

انا: تمام ي حسام اطلع انت بره.. اتفضل ي باشا
ماجد: انت خليت فيها باشا ولا زفت
انا: اهدي ي باشا صوتك عالي وتلاقيه واصل للصاله بره والناس هتفتكر اننا بنتخانق ودا مش حلو ليك
ماجد: انت بارد كدا ازاي ي ابني انت
انا: لان مش شايف اني قولتلك حاجه تزعلك للدرجه… عايز افهم انا بستلم وبمضي عل اي يعني مش حابب ابقي زي العبيط ف وسط الحوارات دي كلها ومظنش ان دي حاجه تزعلك بس انك تهددني وتقولي نفذ المطلوب احسن ف دي تزعلني جامد وانا لما بزعل بعيط زدموعي بتنزل لوحدها واتأثر جامد.. يرضيك اعيط..؟؟
ماجد: عايز اي ي شهاب وليه التغيير دا
انا: قولتلك ي باشا انا عايز افهم اي اللي بيحصل
ماجد: مفيش حاجه بتحصل ع تفهمها ي شهاب
انا: خلاص اللي تشوفه تمام… عموما انا مش فاضي بعد بكره وممكن تشوف حد من رجالتك يخلص الحوار
ماجد: انت بتخلع ي شهاب وقت ما اكون محتاجك
انا: انت محتاجني ع ابقي كبش فدا وقت ما يحصل حاجه ي باشا… انا مش عيل صغير ولا عبيط
ماجد: انت بتجيب الكلام العبيط دا منين
انا: بما انه كلام عبيط خلي حد من رجالتك يخلص الحوار وتوفر شوية الفكه اللي بترميهم ليا
ماجد: اهااا كدا انا فهمت انت بتلف عل اي
انا: مش اللي ف دماغك خالص ي باشا.. مش مبدأي دا
ماجد: اي هو مبدأك بقي ي باشمهندس شهاب
انا: افهم انا بمضي عل اي ويكون ف صراحه
ماجد: كالعاده بتمضي عل عربيات وتوصلهم ليا وقصاد دا بتاخد مبلغ كويس مقابل خدمتك يعني مش ببلاش
انا: خلاص تمام… مش عايز انا المقابل دا وتسلم عل اللي كل المقابل اللي فات ي باشا بس مجبر مستلمش الشحنه بتاعة المره دي لان فعلا مش فاضي
ماجد: هات من الاخر ي شهاب
انا: من الاخر..!؟ طب بص ي باشا انا عارف ان العربيات دي بتبقي فيها حاجه مش شرعيه سواء بقي مخدرات او سلاح مش عارف بقي بس اني احط نفسي ف ف حوار زي دا عشان خاطر 200 او 300 الف ف دي معادله حسابيه مش متكافئه خالص
ماجد: وانت بقي جيبت منين الكلام دا
انا: تقدر تقول كدا مجهود ذاتي بس معلومات صحيحه
ماجد: رجعنا لنفس النقطه بردو…. عايز كام؟
انا: مع انه مش مبدأي زي ما قولتلك والاهم عندي هو الصراحه بينا بس تمام… هاخد 5 مليون بس
ماجد: انت بتقول اي.. اتجننت ولا اي
انا: لو شايف ان دا جنان ف معاك حق الرفض
ماجد: متصعبش الموقف عل نفسك ي شهاب
انا: صدقني كدا المعادله تمام وكلنا هنبقي مبسوطين
ماجد: انت لي واثق من نفسك اوي كدا وبتقنع نفسك اني هوافق… ممكن اخلي حد من رجالتي يخلص زي ما انت قولت
انا: مش هتعمل كدا ي باشا لانك عارف ان الموضوع ممكن يأذيك قبل ما يأذي الراجل بتاعك لكن انا بالنسبه ليك لو حصلي حاجه ف كلب و راح ولا تعرفه
ماجد: تمام ي شهاب… خلص الموضوع وهتلاقي المبلغ ف حسابك بعد ما استلم منك الشحنه
انا: لا المره دي المبلغ كامل قبل ما اتحرك من هنا… لو موافق ف الشحنه هتتأخر شويه عل ما استلمها
ماجد: دا لي بقي الشروط دي
انا: ع كدا اتأكدت ان الموضوع فيه حاجه شمال
ماجد: لو عل المبلغ ف تمام.. لكن لي التأخير
انا: اللي يهمك ي باشا ان الحاجه توصلك سليمه بس هتتأخر اسبوع بالكتير لحد ما اظبط نفسي واشوف رجالتي اللي ف الميناء غير الناس بتاعتك
ماجد: انت كمان ليك رجاله ف الميناء
انا: تعليمك ي باشا لازم ابقي مأمن نفسي كويس… عايزك بس تكلم الراجل اللي تبعك ف الميناء تبلغه ان استلام الشحنه هيتأخر اسبوع وياريت تكلمه دلوقت قبل ما توصل للميناء وسيب الباقي عليا “شهاب احمد”
ماجد: تمام تمام… بكره الصبح المبلغ هيبقي ف حسابك
انا: تمام يبقي اتفقنا بس كمل الاتفاق وكلم الراجل

طلع فونه ورن عل الراجل اللي ف الميناء وقاله عل التأخير واللي ف دماغي حصل فعلا

ماجد: اظن كدا اللي انت عايزو حصل بالحرف
انا: انت كدا تمام والباقي عندي ي باشا… يوووه نسيت اشوفك تشرب اي.. عندي دي ي رياسه
ماجد: متعوضه ي شهاب… انت عندك. كتير كدا
انا: **** يزيد ويباارك ي باشا… شرفتني

نهاية الجزء السابع…. 🖤

تعليق واحد على “كافيه المتعة | الجزء الرّابع – الحلقة السّابعة

  1. اسامة ابراهيم يقول:

    القصه جميله و مشوقه اقترح إعادة صياغه القصه لتصبح صالحه لمشروع فيلم اجتماع من الدرجه الاولى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ