مددت على السرير وغمضت عيوني افكر وسرحت في الي انا فيه لحد الصبح …
بصيت حواليا في الاوضه لقيت 3 شباب نايمين على الارض وكلهم عراة…
في الوقت دا خدت بالي اني انا كمان نايم عريان ….
ايه الريحه النتنه دي؟؟
الاوضه رحتها كلها لبن …
شويه وقمت من السرير وصحيتهم عشان يرجعوا بيوتهم وفطرت انا والهام وسليم بعد ما حكيتلهم الي حصل بعد ما ناموا… نزلت شربت اكسبريسو في الكافيه وقابلت خالد الي رحب بيا جامد اتكلمنا شويه فخطتي واقنعته اني كلمت ابويا الي اصلا كان عاوز يجوز الهام غصب لو لزم الامر وهو طلع غبي واقتنع… وانا طالع قابلت نور نازله في السلم… حاولت اكلمها بس رفضت تسمعني او ترد عليا اصلا… طلعت الشقه وخلصت اليوم في البيت لحد ما جات الساعه 7 اتجمعنا كلنا وروحنا بالاتوبيس…
وصلنا لاسكندريه كان في شاليه تبع واحد صاحب جوز الهام اتصلت بيه قبلها بيوم وطلبت منه يأجره ليها اسبوع وهو وافق بس بشرط انه ما ياخدش منها حاجه لان جوزها كان ليه جمايل كتيره عنده وبعتلها المفاتيح…
دخلنا الشاليه ونزلنا الشنط كان دورين الدور الاول صاله كبيره جدا ومطبخ كبير وحمام… والدور التاني 3 اوض وحمام في كل اوضه… دخلنا الشنط وقسمنا الاوض انا وسليم اوضه وفادي وسمر اوضه والهام وعايده اوضه… كل الاوض كانت فيهم سرير واحد كبير… قررنا ننام من التعب…
صحينا الصبح وفطرنا وحننزل البحر لبست شرت وطلعت بصيت برا لقيت المكان فاضي ومافيش حد في الشاليهات الي جنبنا… ولا على الشاطئ…
رجعتلهم لقيت سليم وفادي لابسين شرت وقاعدين في الصاله يستنوني والهام وعايده لابسين عبايات خفيفه سمر لسا فوق… قلتلهم اننا لحالنا هنا… شويه ونزلت سمر لابسه بيكيني وكاش مايو …
عايده اتخضت لما شافتها: ايه الي انتي لبساه يا بت روحي اقلعيهم والبسي حاجه محتشمه شويه…
سمر: يا ماما البس ايه انا جايبه معايا غير دا…
الهام: مالك يا الهام سيبي البت تلبس الي يعجبها ماهو قلك ان مافيش حد هنا غيرنا …
عايده: بس يا سمر ما يصحش في شباب معانا…
الهام: شباب ايه ياختي دول عيال عمرهم 18 وزي اخواتها كمان… سيبيها بقا…
فضلت سمر وعايده يقنعوها…
انا: خلاص لو وجودي هنا مدايقك سيبيها تلبس الي عاوزاه وانا حروح اعوم بعيد عندكم لحد ما تخلصوا…
عايده: مدايقه منك ايه بالعكس دانا مطمنه انك معانا وحتحمينا لو حصلت حاجه…
الهام: اقلك حقلع انا كمان اهو…
قلعت الهام العبايه وجسمها الي يجنن بان… وكانت لابسه بيكيني
عايده ضحكت: هههههه يخيبك يا لولا… انتي كمان قلعتي…
انا: طيب خلاص حنزل انا الميه…
طلعت انا والشباب للميه وخدنا كوره معانا نلعب شويه ولقيتهم كلهم نزلوا الميه وبقوا يلعبوا معانا… بتاعي وقف من كتر ما حكيتوا في طيز سمر والشباب… وصلت الكوره عند عايده وانا كنت في الوسط رحت هجمت عليها عامل حالي حاخد منها الكوره وحشرت زبي في طيزها العملاقه الي كلها لحمه وايدي راحت قفشت بزها وشلتها بسرعه وفضلت احك شويه والمس جسمها وايديها شويه لحد ما سبتلها مساحه تمرر الكوره لفادي كنت اقدر اخد منهم الكوره بس كنت عاوز اتحرش بيها اكتر واهيجها مع الوقت كانت كل ما تيجي الكوره عندها تمسكها وتديني ظهرها احك زبي في طيزها… هي كانت عجباها الحركه وترجع بطيزها ورا اكتر عشان يدخل اكتر…
تعبنا من اللعب والهام قالت حاتخرج ترتاح شويه فقررنا نطلع نرتاح شويه ونرجع … طلعنا كلنا وكان زبي واقف بدرجه واضحه للجميع بصيت لعايده لقيتها بتبص عليه في الدرا وتعض على شفايفها…. قعدنا على الشط شويه نهزر ونضحك … قامت الهام طلبت من عايده تقلع وتاخد راحتها بس هي رفضت في الاول وتحججت انها مش لابسه مايو وجايبه معاها ملابس داخليه عاديه كيلوت وستيانه… مع الحاح الجميع وخاصه فادي وافقت بشرط ما يضحكوش على جسمها الي كله لحم وشحم… وانها حتقلعهم في الميه لما تنزل…
نزلنا الميه وعايده قلعت الجلبيه بس مش باين كتير من جسمها غير بزازها العملاقه المحشورين حشر في الستيانه لانها في الميه… رجعنا نلعب وكان الدور على فادي في الوسط بس عايده اعترضت بسبب اني ما اخدتش الكوره منهم… رجعت انا في الوسط وبقيت باخد وقت اكتر مع عايده لما تكون الكوره عندها وبحشر زبي فيها لدرجة اني طلعت زبي من الشورت وبقيت احكه وازنقها اكتر وكان راس زبي موجه لخرم طيزها بالضبط حست هي بيه ونطت لقدام ومررت الكوره وبصتلي بصه فهمت منها انها مش عاوزه كدا رجعنا نلعب ودخلت زبي تاني في الشورت كانو كلهم يدولها الكوره لانهم فاهمين الي بيحصل ومستمتعين خاصه فادي وسمر الي عاوزيني افشخ امهم ويعرصوا عليها… رجعت لعايده وحشرت ايدي اليمين في بزها وايدي الشمال نزلتها لكسها وسحبتها ليا لحد ما كنت حاسس ان زبي خلاص حيعمل ثقب في الشورت والكيلوت بتاعها ويدخل في كسها او طيزها… سحبت ايديا واخدت منها الكوره الي وقعت من ايديها…
الهام: انا تعبت خلاص مش لاعبه…
عايده: ليه بس كدا…
الهام: خليكي انتي هنا وانا حدخل اجهز الفطار واندهلكم…
عايده: لا ما ينفعش لازم اساعدك …
قمت خطفت الجلابيه من ايدها ورمتها لالهام…
الهام: وريني حتخرجي ازاي يا بطه هههههه…
عايده: يا كسوفي لا يا لولا هاتيها ارجوكي…
الهام خرجت من الميه خلاص: خليكي هنا مع الولاد وخليهم يعلموكي العوم… مش قلتي انك عاوزه تتعلمي…
عايده: ايوه بس كدا ما ينفعش…
الهام ضحكت: ههههه ياختي اتمتعي وعيشي اللحظه مره في حياتك… باي ..
فادي: ميدو ممكن تعلم ماما تعوم اصل هي تقيله عليا…
عايده: بتقول ايه يا واد؟؟
انا: عيب عليك يا فادي دودي خفيفه اوي…
نزلت تحت الميه ودخلت بين رجليها ووقفت بيه وزقتها لورا ونزلت في الميه تخبط لقتني بامسكها من ورا ورفعتها كانت ايديا قفشه بزازها الكبار وزبي بين فلقتين طيزها…
انا: شفت قلتلك خفيفه…
عايده تحاول تتنفس ومسكت ايديا عاوزه تبعدهم….
عايده: ليه كدا يا ميدو عاوز تغرقني…
فادي: خلاص يا ماما انا وسليم نعلم سمر واحمد يعلمك…
انا: سيبي نفسك خالص…
عديت ايدي اليمين ورا ظهرها وايدي اليسار ميلت شويه ورفعت رجليها وخليتها تنام فوق الميه… عايده كانت ساكته وسابت نفسها خالص… فادي وسليم عملو نفس الشي لي سمر بس كانوا بيقفشوا بزازها ويبعبصوها…
انا كمان ابتديت احرك ايديا تحت ظهرها خاصه لما شفت بزازها الكبار طالعين فوق الميه زبي وقف تاني قربتها مني اكتر وابتديت احركه فجنبها وايدي الي تحت بقيت بألعب بطيزها… كانت هي مغمضه عيونها ومستمتعه لحد ما حست ان ايدي دخلت تحت الكيلوت وابتديت العب في كسها الكبير… برقت وحاولت تقوم قمت مدخل صباعي فكسها اتأوهت وبصتلي وانا فضلت ادخل صباعي واخرجو وحده وحده… بصت على اولادها لقيتهم بيلعبوا بعيد عننا شويه ومش حاسين بينا… غمضت عينيها واستسلمت خلاص وصوت تؤوهاتها ابتدا يعلا ….
قمت طلبت منها توقف على رجليها ودخلتها لمستوى تكون الميه مغطيه بزازها… وجيت وراها وزنقتها بين زبي الي بين فلقات طيزها وصباعي الي يلعب في كسها والتانيه الي ماسك بزها تفعيص … عايده ساحت خالص وابتدت تتحرك بطيزها كأنها بتنيك نفسها… طلعت زبي ودخلته بين فخادها وكإنها ما صدقت قفلت عليه رجليها وابتديت انيكها كدا… شويه وسحبته وسحبت الكيلوت على جنب ودخلته فيها وطلعته ودخلته تاني وفضلت انيكها كدا لحد ما سرعت شويه وجابت شهوتها وتعبت … قمت جيتها من قدام ورفعت رجلها وخليتها تعدي ايديها ورا رقبتي عشان ما توقعش وابتديت انيكها كدا طبعا وزنها تقيل بس وسط الميه تبقى اخف وكمان انا بقوة 1000 حصان يعني وزنها عادي بالنسبالي … لما جابت تاني نزلتها ورجعتلها من ورا وفضلت انيكها لحد ما نزلت فيها وجابت هي مره ثالثه معايا… بعد ما خلصت قربت منها وبستها…
انا: انتي جميله اوي… بحبك…
عايده دمعت: حرام عليك يا احمد انا اول مره اخون جوزي…
انا: طيب حسألك سؤال… جوزك مشبعك نيك وممتعك معاه زي ما متعتك؟؟
عايده فكرت شويه: الحقيقه لا هو يدوب مرتين في الاسبوع ولازم ااااه… أقولك… كس امه المفيد اتمتعت…
انا: ايوه كدا يا دودي… يلا نطلع بقا نخد دش ونريح شويه…
عايده: حطلع كدا؟؟
انا: سيبي نفسك يا دودا احنا فمصيف ولوحدنا… يلا بينا
خدتها من ايدها وطلعنا واول ما وصلنا للشاليه سحبت ايدها عشان ما يشوفوناش …
دخلنا جوا الشاليه ولقينا الهام لابسه فستان قصير جدا يدوب مغطي طيزها وبزازها الكبار شويه وتطلع منه لابساه كدا على اللحم من غير اي حاجه تحته… وبصت لعايده الي داخله بالستيانه والكيلوت بس وكإنها مش لابساهم اصلا…
الهام: ايوه كدا يا دودي خدي راحتك وبلاش كسوف… يلا اطلعوا خدو دش مع بعض وانا حنده للولاد يجو يفطروا…
عايده فهمت قصدها ايه: انتي بتقولي ايه… لا طبعا انا حستحمى في الحمام دا الي تحت وخلي احمد يستحمى فوق…
الهام بضحك: لا طبعا دا ايه امال مين الي حيدعكلك ظهرك يا دودي…هههههه قلتلك خدي راحتك…. زي ما خدتوا راحتكم في الميه… وانا ستر وغطا عليكم….
عايده: تقصدي ايه بكلامك دا؟؟
الهام: والنعمه يا دودي ما قصدي حاجه… بصي انا شفت كل حاجه عملتوها في الميه ومش ممانعه دا… كل واحده وظروفها… وما تقلقيش كإني ما شفتش حاجه…
عايده بصتلي وسكتت كإنها بتقولي اتكلم وطلعنا من الورطه دي…
انا: خلاص يا دودي… لولا شافتنا ومبقاش ينفع نخبي عليها… ( مسكتها من وسطها) يلا نطلع نستحمى قبل ما يرجعوا…. وبالمره ااااه (غمزتها)
عايده بصت لالهام ونزلت عيونها للارض من الكسوف والندم… راحتلها الهام وباستها من خدها…
الهام: دودي ما عاش ولا كان الي يخليكي تنزلي عيونك للارض ارفعي راسك لفوق … انتي زي اختي ويا ما قلتيلي الكلام دا وياما اشتكيتي من خالد في الموضوع دا وانك محرومه… عيشي حياتك يا دودي واتمتعي وانا حساعدك كمان وأغطي عليكي… يلا اطلعوا بسرعه قبل ما ييجوا …
خدت عايده الي لسا مكسوفه وطالع في السلم وقمت اديتها بعبوص ابن متناكه… شهقت ونطت لفوق… وبصت لورا لقت الهام بتضحك عليها…
عايده: كدا يا ميدو… طيب والنبي لأقتلك فوق ( ومسكتني من زبي تسحبني وراها) …
دخلنا عملنا واحد تاني تحت الدش فشختها فيه لدرجة ان كسها ما بقاش ينفع يتناك حشرته بين بزازها وخلصت النيكه بلبني على وشها…
في الوقت دا فادي وسليم ناكوا سمر في الميه ورجعوا الشاليه لقوا الهام مستنياهم…
سمر: هي ماما فين؟؟
الهام ضحكت: هههههه تعبانه شويه ودكتور ميدو بيكشف عليها فوق…
سمر: يا بختها هههههه…
فادي: تعبانه ازاي مش فاهم؟؟
الهام: هههههه زي ما تعبت انت وايهاب امبارح وكشف عليكم ميدو واداكم الحقنه…
فادي نزل وشه للارض: اااه فهمت…
الهام: انا عارفه كل حاجه… يلا يا خول منك ليه خذوا الشرموطه دي وادخلوا استحموا…. 5 دقائق والاقيكم خلصتم…
الكل جرى: حاضر…
خلصنا انا وعايده وراحت اوضتها تلبس كانت مجهزه جلبيه بيتي عشان تلبسها بس لقت مفاجأه مستنياها…
رفعت الجلبيه لفوق لقت تغييرات كبيره فيها… ضحكت ولبستها ونزلت لقتني نازل انا كمان لابس شرت بس من غير بوكسر ومش لابس حاجه من فوق بصيت عليها وانصدمت… كانت لابسه شبه الفستان شكله غريب بس جميل لازق على جسمها وعامل سبعه من الصدر وبزازها اغلبهم طالعه برا منه وحلماتها مرسومين رسم عليه… ويدوب مغطي طيزها الي بتترج يمين وشمال ومع كل حركه منها لحم طيزها يبان… زبي وقف عليها تاني … مسكت ايدها ونزلتها معايا …
الكل مصدوم من كميه اللحم الي قدامهم… فادي زبه وقف على مامته لاول مره والدياثه الي فيه وهو شايف مامته لابسه كدا ونازله معايا اشتغلت…
فادي: ايه دا يماما… اول مره اشوفك جميله كدا…
عايده: بجد يا حبيبي؟
سمر: اه يا ماما بجد انتي قمر…
قعدنا تغدينا وكنت باكل بايد والايد التانيه في كس عايده… ما سبتهاش الا وهي منزله مرتين…
بعد الغدا كانت الشمس حاميه فقررنا نقعد في الشاليه لحد ما تخف شويه… فقعدنا نشرب شاي مع شويه مكسرات وحاجات خفيفه… قامت سمر قالت انها شافت قزايز في الاوضه مش فاهمه قزايز ايه وطلعت جابتهم… طلعت قزايز ويسكي… عايده طلبت منها ترجعهم مكانهم.. بس انا غمزت الهام فاقترحت نجرب كاس والا اتنين عشان نعيش تجربه جديده وخاصة انها عارفه ان الشباب حيجربوها من غير ما ياخدوا بالهم … يبقى خليهم يجربوها قدامنا احسن من وراهم … عايده اقتنعت بس رفضت تشرب… بس ولادها والهام الي بقت تزن عليها زي الشيطان اقنعوها…
شربت كاس والتاني والتالت… ولانه كلنا اول مره سكرنا… وانقلبت القاعده لجنس جماعي كنت انا البطل فيها… الوحيده الي ما نكتهاش هي الهام… صحيح انها مصتلي وبستها بس غير كدا لا… ودا الشيء الي خلاها تستغرب خاصه اني منعت فادي يلمسها وخليته ينيك طيز أمه عايده الي ما كانتش حاسه بحاجه غير النشوه ومش شايفه الاشخاص الي حواليها بعد المليطه والفشخ الي حصل نمنا من التعب…
كنت ممدد على الارض مستنيهم يصحو وسمر نايمه فوقي بالمقلوب كانت راسها فوق زبي وكسها فوق صدري… والبقيه مرميين على الارض… صحيوا على صويت عايده…
عايده: يا مصبتي يا مصبتي… ايه الي انتوا عاملينه كدا…
قومي يا كلبه يا واطيه البسي هدومك…
و نزلت ضرب في سمر… قمنا كلنا مرعوبين وحاولنا نهديها بس هي مش راضيه تهدا لحد ما سمر دفعتها عنها…
سمر: بتشتميني وتضربيني انا ليه… بصي لنفسك الاول… انتي مش لابسه حاجه كمان…
عايده انصدمت وبصت لنفسها وحاولت تغطي بزازها وكسها بايديها: يا لهوي يا لهوي…
سمر: دلوقتي يا لهوي… من شويه كنتي بتضربيني… وعشان ايه عشان انتي الي اجبرتيني اتناك وانفتح لما كنتي سكرانه… لا ودخلتيه بايدك كمان بعد ما مصتيه انتي وابنك…
صدمه ورا صدمه لعايده وابتدت تفتكر الي حصل…
و ازاي بعد ما شربت الكاس الثالث بشويه قالت ان الجو حر وقلعت هدومها وخلاتهم كلهم يقلعوا وافتكرت ازاي بتتكلم عن زب كل واحد فينا وان زبي عجبها جدا واول مره تشوف الطول دا وازاي ابتدت ترضع فيه وخلتني انيكها من طيزها وكسها وخلت فادي وسمر يرضعوه وانيكهم…
بعد ما افتكرت كل دا حطت ايديها الاثنين على بقها وبرقت لما افتكرت ازاي خلتني افتح بنتها غصب عنها وخلتني انيك ابنها عشان ما يتكلمش… هنا غمضت عيونها ووقعت في الارض اغمى عليها…
بعد نص ساعه فتحت عينيها بعد ما سكبنا ميه عليها وشممناها عطر… وفتحت جوله جديده عياط ودموع هي وبنتها… بس هديت شويه لما بنتها قالت انها مسامحاها… واقنعتها انا بجوازي من بنتها لما اوصل لل21 …
الهام جهزت العشا بعد ما الكل خد دش وتعشينا في صمت تام… بعدها غمزت لسمر تحصلني فوق…
طلعت فوق وحصلتني سمر دخلنا اوضتها ونزلتها تمص شويه وهريت طزها الكبيره ضرب لحد ما بقت حمرا… وبعدها من غير ما اسخنها حشرت زبي فكسها الي لساته ضيق وبدأت انيك… صوتها علي… وفجأه الباب اتفتح ولقيت امها جايه علينا بتضربها وتشتمها…
عايده: تاني تاني يا سمر… بقيتي شرموطه يا بنت الشرموطه…
سمر: اه بس بقا كفايه ضرب اه…
انا: يا دودي سبيها بقا محنا اتفقنا تحت وقلت حتجوزها…
عايده: تتجوزها؟؟ يعني حتبقى شرموطه وفاتحالك رجليها كل يوم لحد ما تتجوزها… انت بتضحك عليا…
انا: طيب اعملك ايه انا دلوقتي؟؟ غصبتيني افتحها ودلوقتي مش عاوزانا نستمتع شويه؟
عايده قعدت فوق السرير وعيطت: انا الي جبته لنفسي… انا الي جبته لنفسي…
جيت جنبها وبست راسها وضميتها لصدري: بس بقا يا دودي انتي مكبره الموضوع …
سمر لصقت في امها من الجنب التاني: ماما بس بقا خلينا نستمتع شوي …
عايده: انتي بتقولي ايه يا سمر…
سمر: طيب ايه رايك تشاركينا وتعلميني…
عايده: ايه؟؟ انتي اتجننتي…
انا مسكتها من بزازها اقفش فيهم وبحك زبي الي لسا واقف في بطنها على جنب: ايوه كدا… لازم تعلمينا…
عايده بصتلي وحاولت تبعدني وتتكلم قمت خطفت شفايفها فبوسه وأقرص حلماتها وسمر مسكت ايدها ونيمتها على ظهرها ونزلت تمص بزها التاني فوق الجلبيه الي لابستها وايدها التانيه بتلعب في كس أمها…
عايده فضلت تعافر شويه لحد ما سخنت وقلة مقاومتها قمت حشرت زبي في بقها ادخله واخرجه بالراحه لحد ما بقت تمص لوحدها.. سمر رفعتلها رجليها ونزلت تلحسلها كسها…
عايده هاجت: اه الحسي يا لبوه… الحسي كس أمك الشرموط يا شرموطه …
سمر: ايوه انا شرموطه طالعه لماما ههههه…
قمت قلعتها الجلبيه خالص وكانت مش لابسه حاجه تحتها… وركبت فوقها وبقيت انيك بزازها الكبار وراس زبي يدخل في بقها المفتوح… انا هجت من الموقف والوضع دا واتفتحت نافوره لبن في بق عايده ووشها…
قامت سمر طلعت جنبها تمص لسان امها وتلحس اللبن من وشها… وفضلوا يبوسوا فبعض بصيت على جنب لقيت فادي واقف عريان وبيبصلنا ويحلب في زبره… نديت عليه واشرت على زبي وجا جري يرضع ويلحس زبي الي وقف تاني شويه وقمت دخلت زبي كله فكس عايده الي صوتت …
عايده: اه بالراحه يا خول اه…
انا بنيك بغوشميه: مين الخول يا شرموطه؟؟
عايده: اه انت الي خول… اه بالراحه طيب…
انا: طيب حوريكي مين الخول…
و مسكت فادي من دماغه ونزلته فوق كس امه وحشرت زبي في بقه: ارضع يا خول وذوق طعم كس امك…
و اطلع زبي من بق فادي واحشره كله في كس عايده واعيد الكره وعايده بقت تصوت وتقولي سامحني يا دكري … ابني وجوزي خولات… انت دكر وأسد…
هديت النيك شويه وبقيت أقولها اني حنيكها قدام جوزها… واني حدخل زبي فبقه وبعدها ادخله في كسها زي ابنها… واني حنيك ابنها وبنتها قدام ابوهم واخليه يعرص عليهم كلهم وبعدها انيكه هو كمان… من الكلام الكل هاج والكل كان عاوزني انيك خالد معاهم… نكتهم كلهم وفشختهم ونمنا كلنا فوق بعض …
خلصنا الاسبوع بين بحر وميه ونيك… سليم وامه الهام ما لمستهمش خالص من بعد اول يوم وكان دا اتفاقي معاهم وكان دورهم بس انهم يصورونا أكتر من فيديو … اسبوع كامل كنت بنيك فيه عايده وبنتها وابنها الي كساسهم وطيازهم بقت واسعه من كتر النيك… وخلتهم ادمنوا على زبي ومش حيقدروا يبعدوا عليه… وعرفت منهم ان خالد عنده فلوس كتير في خزنه في اوضه النوم…
رجعنا القاهره وكان خالد مستنينا وفرحان كان فاكر اني اقنعت الهام… وخليت الهام تبتسمله وسحبته على جنب وقلتله اوعى يتكلم في الموضوع دا حاليا لحد ما ابويا يجي الاسبوع الجاي ويكتبوا الكتاب واني خايف يكلمها يبوظ كل حاجه عملتها…
دخلنا كل حد لشقته نرتاح … وصحينا تاني يوم عادي ما فيش جديد غير انه سمر وفادي وسليم رفضوا يطلعوا للسطوح مع ساره وايهاب واتحججوا بالتعب من السفر… وانا طبعا رفضت وقلتلهم لما اعوزكم اناديكم…
طبعا كنت انا الي قلتلهم ما يطلعوش عشان كنت مخطط لحاجه بالليل…
بالليل رجع خالد لشقته واتعشى وقعد اتفرج في التليفزيون شويه… قام عشان ينام ودخل اوضة النوم لقى عايده نايمه فوق السرير عريانه وماسكه خياره بتنيك نفسها بيها…
خالد: ايه كسك بياكلك هههههه…
عايده: اه ماهو عشان دكري هاريني نيك…
خالد: رجعنا لنفس الموشح…
عايده: اه رجعنا تعالا يا متناك ساعدني انا شرقانه وعلى اخري…
خالد: طيب وطي صوتك العيال لسا صاحيين…
عايده: مايهمكش من الولاد اقلع يا حيلتها وتعالا الحس كسي…
قلع خالد هدومه وراح يلحس كس عايده الي ما صدقت ومسكت دماغه بايديها لاثنين كأنها عاوزه تدخل دماغه فكسها…
بعد شويه: هات امصه على الله ينفع وياقف…
خالد وقف جنبها وهي مسكته بصباعين من صغره وخدته كله فبقها تمصه… وحشرت صباعين في طيزه تبعبصه وهو سخن وهاج بس زبه وقف نص وقفه…
بعد 10 دقائق
عايده: ايه يا راجل هو مش ناوي يوقف خالص…
خالد بكسوف: ما انتي عارفه يا عايده….
عايده: بص بقا يا توقفه وتنيكني في الليله السودا دي يتجيبلنا دكر ينيكنا احنا الاثنين يا خول…
خالد بصعبانيه: كدا يا عايده … عاوزه تكسري عيني يعني
و كمان انتي عارفه اني ما بتناكش من رجاله… يدوب خيار عشان يوقف…
عايده: طب هات طيزك يا حيلتها بلكي يوقف ونخلص في ليلتك السودا دي …
خالد فلقس واداها طيزه ودخلتله الخياره مره واحده وهو صوت وبعدها سكت وفضل يستمتع … وعايده بقت تدور الخياره فطيزه عشان توسعها اكتر…
خالد: بتعملي كدا ليه عاوزه توسعيها اكتر من كدا…
عايده: تعال دخله واسكت يا متناك مش شايف وقف كدا ازاي…
خالد: هههههه تصدقي صح…
لف ودخل بين فخادها المليانين لحمه ودخل زبه الي وقف بس لسا صغير وبدأ ينيكها وهي تنيكه بالخياره… شويه وقفلت رجليها ورا ظهره وسحبت الخياره من طيزه…
خالد: ليه ليه… سحبتيها ليه… اه… اه… ايه دا… دي اتخن واطول… اه
بص وراه لقاني فوقه….
خالد: انت بتعمل ايه يا كلب يا خول… قوم من فوقي…
انا: الخول الي قاعد يتناك في طيزه يا خول… مش كدا يا دودي…
عايده ضحكه: هههههه ايوه كدا…
خالد: يبقى انتوا متفقين عليا مش كدا؟؟ اه اه بالراحه يا حمار…
عايده: بقا يا راجل يا ناقص عاوز تتجوز عليا وانت اصلا خول طب ما تشبع الاولانيه وبعدها فكر في التانيه…
خالد: اه اه يا طيزي… يا عم بالراحه… انا كنت عاوز مصلحتنا يا عايده… ومصلحتك انتي كمان … اه اه زبك دا والا حديده… ااااه…
انا ‘: عجبك يا خول؟؟
عايده: طبعا يا فحلي عجبوا مش شايف صوته بقا عامل ازاي ولا اجدع شرموطه… ارزع يا دكري ارزع كمان في طيز جوزي الخول…
خالد: اه بس بقا يا عايده الله… اه اه
عايده: بس ايه؟؟ دا حيفشخنا احنا لاثنين يا شرموطه… ومن النهارده اسمك خوخه واحمد راجل البيت وانت مجرد مبوله لزبه فااااهمه؟؟
خالد: اااه… اااه يا طيزي…
عايده قرصت حلمة بزه جامد: فاهمه والا لا يا خوخه عاوزه اسمع صوتك …
خالد: اه اه فاهم…
عايده: يخيبك يا منيل انت جبت تاني… مش عوايدك يعني هههههه…
خالد: مش شايفه الثور الي عمال يرزع من الصبح فوقي… اه اه…
عايده: عاوزاه يجيبهم يا خوخه؟؟
خالد من الشهوه: اه اه خليه يجيبهم اه…
عايده: جبهم في طيزه يا دكري شبعها لبن…
انا سخنت من كلامهم ومبقتش قادر من سخنيه طيزه قمت كبست زبي فيه للاخر وجبت لبني وهو بقا يصوت زي النسوان… فضلت فوقه لحد ما نام زبي وطلع من طيزه… جيت جمب عايده وخدتها فبوسه… خالد دفعته عايده من فوقها ووقع من على السرير وفضل نايم على الارض…
عايده: ريح شويه يا دكري عشان تكيفني انا كمان وتفشخني…
انا: اريح من ايه انا مش تعبان اصلا… خلي خوخه تمصه شويه وهو حيقف…
خالد: لا الا المص…
عايده: تعالي يا شرموطه مصي… والا والنبي افقع صوت وافضحك اقول جوزي الخول جاب واحد ينيكنا انا وهو…
خالد: حرام عليكي ليه كدا…
عايده: عشان دكري عاوز كدا… يلا يا شرموطه تعالي مصي… والا…
خالد: حاضر حاضر اهو…
قام خالد وعينيه في الارض وطلع فوق السرير ومسك زبي بايديه يحركها ونزل بلسانه يلحسه قامت عايده مسكت دماغه وزقتها لتحت وانحشر زبي فزوره وبقت تنزله وتطلعه عشان يمصه اكتر…لحد ما زبي قام تاني وخالد اتخنق… رحت رفعت رجلين عايده وبدأت انيكها واطلعه ادخله فبق خالد وارجعه لحد مقربت اجيب فقعتها الزب التمام وجبت على وش جوزها الي اجبرته عايده يشرب اللبن كله…
عملت التالت معاهم نكت خالد وعايده فطيزهم وسبتهم مفشوخين وقمت خدت الموبايل الي كنت تاركه على جنب يصور ورجعت لشقة الهام الي رحبت بيا وكانت فرحانه اني انتقمتلها منهم وفرجتها على الفيديو…
طلبت من سليم يجيب اللاب توب بتاعه وينزلي كل الفيديوهات على فلاشه وكارت ميموري كمان للامان… وبعد ما خلص خبتهم في الاوضه ورجعت قعدت معاهم…
الهام: انا مش مصدقه اني خلصت منهم بجد مش عارفه اشكرك ازاي…
انا: تشكريني ايه يا لولا؟؟ هو انا مش ابنك كمان؟؟
لولا: وأكتر كمان واللهي…
انا: يعني خلاص خلصانه وما فيش شكر بينا…
الهام كانت لابسه قميص نوم قصير وعريان جدا … قربت مني ولزقت فيا…
الهام: طب ايه… ماليش من الطيب نصيب…
انا: لا يا لولا ما ينفعش… انا اعتبرتك ام ليا ومش عاوز ابصلك او اعمل معاكي حاجه من دي… انتي اطهر وانظف ست وخليكي فنظري ام احسن…
الهام حضنتني: والنبي ما عارفه اقولك ايه بس الي اقدر اقوله الحمد لله الي بعتك ليا…
سليم نط ناحيتنا وحضن امه: لا بقا انا كدا غرت وعاوز حضن من ماما انا كمان..
انا: دلوقتي فاضل خطوه صغيره نكسر بيها ظهر خالد…
الهام: كل دا ولسا ما كسرتش ظهره؟؟
انا: طبعا… لازم نرجع الفلوس الي سرقها منكم…
سليم: صح عندك حق… دول بتاعنا ولازم يرجعوا…
انا: حسب الحسابات الي عملتها في اكتر من 500 الف جنيه لسا معاه…
الهام: عارف لو رجعتهم حلال عليك ومش خساره فيك… والا ايه رأيك يا سليم؟؟
سليم: اه طبعا مش خساره فيه…
انا: لما تجي الفلوس نتكلم المهم دلوقتي عاوزك تاخدي سليم بكره للدكتور عشان العمليه وبعد ما تخلصي تاخديه لطبيب نفسي…
الهام: انا كنت حقلك كدا برضه…
انا: طيب فاضل حاجه تانيه بس ونكون خلصنا…
سليم: ايه هي؟؟
انا: عاوز معلومات عن عيلة ساره وايهاب لازم ننتقم منهم هما كمان ونكسر عينهم…
الهام: لا دول بقا موضوعهم سهل اقدر اطردهم بسهوله…
انا: لأ عاوز اادبهم الاول وعاوز اعرف كل حاجه عنهم…
الهام: طيب… ابوهم اسمه عماد شغال في السعوديه ينزل مره في السنه يقعد شهر هنا ويرجع… وأمهم بقا مياده دي لو تشوفها تقول انها لسا صغيره ومش متجوزه… دايما موجوده في النادي او الجيم ومش مهتمه بعيالها خالص …
انا: حلو يعني طريقها سهل جدا… طيب روحوا نوموا الوقت اتأخر… تصبحوا على خير…
الاثنين: وانت من اهله…
رحت اوضتي الجديده مددت على السرير واخدت كتاب اقراه اضيع وقت… الصبح سمعت صوت الباب رحت فتحت وانا ناسي اني لابس البوكسر …فتحت ولقيت…