شمشون العرب – الجزء الأوّل | الحلقة الثّانية

الصبح….
اصوات ضحك وحاسس ان زبي واقف على اخره وحد بيمصه… فتحت عيوني وكانت لولا وسليم لاثنين يمصولي زبي ويتبدلوا عليه ويضحكوا… والاغرب انه الاثنين عاملين مكياج ولابسين قمصان نوم… سليم لابس باروكه بشعر أصفر ومع المكياج تحس انه بنت بحق وحقيقي وأمه مع عيونها الخضر خلتني طاير في السماء…
طبعا انا مش بنام بس كنت عامل نفسي نايم عشان ما يخافوش مني واحافظ على سري..
سليم: اديني شويه يا ماما انتي طولتي اكتر مني…
لولا: يا باي عليكي يا شرموطه بتحسبيلي الوقت كمان.. خدي اهو…
أخد سليم يمص زبي وأمه نزلت تلحس البيوض…و بعدين غيرو سليم يلحس بيوضي ولولا تمص زبي بحرفنه بعدها كل واحد فيهم جاي على جنب ومص زبي من الوسط وطالعين نازلين بلسانهم…
قربت أجيب وأهاتي ابتدت تطلع قمت واقف فوق السرير بسرعه وهما نزلوا على ركبهم قدامي وأخذت احلب زبي لحد ما نطرت كميه رهيبه على وششهم… ونزلت تاني نمت على ظهري وأبصلهم… لقيتهم بيلحسوا اللبن من وشوش بعض لحد ما خلصوا…
لولا: صباح الخير يا حبيبي…
سليم: صباح الخير يا جوزي يا حبيبي…
انا: صباح الخير…
لولا: ايه رايك في المفاجأه دي…
انا: جامده جدا بس فهموني بقا…
لولا: انا كنت عارفه ان ابني بيتناك فوق وانهم بيهددوه عشان كدا ما كنتش عارفه اعمل ايه فقررت اني اواجه وانيكه بالخيار عشان يبطل يطلع فوق وطبعا انت عارف اني ست زي كل الستات كنت بأسخن وانيك نفسي بالخيار كمان بس عمره ما حد لمسني حتى سليم ابني… بس انت شيء تاني… انا حبيتك من زمان لما كنت بتدافع عن ابني وحبيتك اكتر امبارح لما قلت انك حتخلص موضوعه مع الجيران…
سليم: اه يا حبيبي وانا كمان بحبك اوي كمان…
انا: بصراحة مش عارف اقول ايه بس الي اقدر اقوله اني اوعدكم احافظ على السر دا بينا واني أحميكم…
لولا: وبخصوص الحاجات الي انت قلت هتحتاجها اطلبها مني احنا عندنا فلوس كتير…
انا: تمام اقوم انا اخد دش الاول وسيبوني أخطط…
سليم بشرمطه: طيب حدخل معاك أساعدك هههههه…
لولا: لا يا لبوة انتي تدخلي تغسلي وشك وتلبسي هدومك وتنزلي لخالد في الكافيه تقوليله يطلع نتحاسب ونشوف ارباح الشهر دا…
انا: هي الكافيه الي تحت البيت دا بتاعكم؟؟
سليم: اه بتاعنا…
انا: طيب حدخل انا استحمى والبس…
استحميت وطلعت بالفوطه حوالين جسمي ورحت لاوضه سليم قعدت افكر البس ايه اصل ما جبتش هدوم غير الي كنت لابسهم ببص جمبي لقيت هدوم فوق السرير واضح انهم لسا جداد وفي اكياس كتير تاني جنب السرير… رحت فتحتهم لقيت كلهم هدوم على مقاسي…
لبست منهم وسمعت صوت لولا عالي شويه…
لولا: جرى ايه يا خالد انا قلتلك انسى الموضوع دا وما تتكلمش فيه تاني…
خالد ماسك الكافيه وبياخد نص الارباح وهو ابو سمر وفادي راجل اقرع قصير وبكرش عمره 48 متجوز ست تخينه جدا اسمها عايده… طمعان في الهام وورثها هي وابنها وبيزن عليها عشان يتجوزها…
خالد: بصي بقا يا الهام انا كلمتك كذا مره بخصوص الجواز وابنك حيكون زي ولادي بالضبط بس انتي مصممه ترفضي طلبي…
حاولت الهام تتكلم بس قاطعها خالد…
خالد: قبل ما تقولي اي حاجه بصي للفيديو دا…
أخذت الهام التليفون: يا لهوي يا لهوي…
خالد: شفتي اهو ابنك بقا خول عشان قلتلك ان ابنك محتاج اب ياقف معاه ويحميه ويربيه بس انتي مقفله دماغك… تصوري بقا لو الناس شافوا الفيديو دا حيقولوا ايه او بعباره اوضح حيعملوا ايه…
الهام: لا ابوس ايدك بلاش…
خالد: استني اكمل… اول حاجه حتكون فضيحه بجلاجل وثاني حاجه ابنك حيبقى مبوله لكل زب في المنطقه اما انتي بقا… اكيد الي وصل لابنك حيوصلك… وحتتفشخي…
الهام: اخرس يا حيوان…
خالد: حيوان؟؟ هههههه حاضر
سحب ايد سليم الي قاعد معاهم وعيونه في الارض وقعده فحجره …
خالد: تعالا يا حبيبي اقعد عند بابا الجديد…
و مسك سليم من فخاذه واخد يحركه فوق زبه…
انا: السلام عليكم…
قام سليم وراح قعد جنب امه…
خالد بصلي وبص لالهام: وعليكم السلام
الهام: وعليكم السلام…
انا: ايه يا عمتي انتي ما قلتيش ان جايلك ضيوف …
الهام: تعالا اقعد يا حبيبي… دا استاذ خالد جارنا وهو الي ماسك الكافيه … ( بصت لخالد) اعرفك بأحمد ابن اخويا… جاي يزورني…
خالد: اهلا اهلا يا ابني… انا كنت براجع مع مدام الهام حسابات الشهر دا… و( بص لالهام ) خدي دول ال10 الاف جنيه الي قلتلك عليهم بتوع الشهر دا…
خدت انا الاوراق وبصيت عليهم والحاجه الكويسه اني كنت ممتاز في الحساب الذهني… وبنظرات خفيفه عرفت انه حرامي وان في غلط كتير في الحسابات … وبعدها سلمت الاوراق لالهام…
انا: عمتي ممكن انزل مع استاذ خالد للكافيه شويه… اصل معتاد اشرب اكسبريسو لما اصحى قبل الفطار …
الهام: اه يا حبيبي اتفضل …

نزلت مع خالد للكافيه والاكسبريسو وصلت…
انا: الا قولي يا استاذ خالد…
خالد: اتفضل يا بني…
انا: انت عاوز تتجوز عمتي ليه؟؟؟
خالد: هاه؟؟
انا: بص يا خالد انا سمعت كل حاجه وفاهم كل حاجه بس بسالك عاوزها ليه عشان اعرف اقرر اساعدك والا لا؟؟
خالد: بصراحه في الاول عشان المرحوم كان صاحبي كنت بساعدها وكدا بس بعدها بقيت بحبها جدا اكيد انت شاب وفاهم معنى الحب…
انا: طيب انا اقدر اساعدك بس بشرط…
خالد: ايه هو…
انا: اول حاجه تسيب قصة التهديد دي نهائي… وتعطيني 100 الف جنيه…
خالد: نعم؟؟ 100 الف؟؟ حاجبهم منين…
انا: بص بقا الحسابات عندك كلها غلط وكافيه زي دا يجيب 10 الاف جنيه في الشهر عمرها ما حصلت يعني واضح انك نايم على مبلغ كويس السنين الي عدت دي كلها… وثانيا انت حتتجوزها وحيبقى ايجار الشقق والكافيه كله عندك… يعني انا ما طلبتش كتير…
خالد: طيب وايه الي يخليني اوافق تساعدني طالما الفيديو بتاع سليم عندي ؟؟
انا: دا سهل جدا اولا اعرفك انه اول ما ارفع التليفون واكلم ابويا في البلد خلال 24 ساعه حتلاقي البوليس هنا يحقق في قضيه قتل…
خالد: انت بتهددني وعاوز تقتلني يعني هههههه العب غيرها…
انا: بص بقا عندنا في البلد الشرف اهم حاجه وانت عارف الصعايده واول ما اكلم ابويا واقله ان اخته وابنها بقوا شراميط وان انت الي اغتصبتهم وخليتهم كدا حيتصل بالرجاله في الجبل واقل من 24 ساعه حتلاقيهم عندكم ويقتلوكم انت وعيالك ومراتك وعمتي وابنها… وبعد كدا بقا ابويا حيورث كل حاجه ويبقى انا اتمتع بقا بالورث دا هههههه…
خالد: انت شيطان مستحيل تكون بني ادم… طيب لو وافقت حتعمل ايه…
انا: اول حاجه تعملها تكتبلي شيك ب 100 الف جنيه دلوقتي… وشيك تاني بنفس الرقم استلمه لما تتجوز…
خالد: كدا يبقى 200 الف…
انا: مش خساره فيا والا ايه؟؟ هههههه
خالد: طيب موافق بس مش حديك شيك… حسلمك الفلوس في ايدك الليله…
انا: طيب اكتبلي رقمك في ورقه وانا حتصل بيك بليل لان الموبايل نسيته فوق…
خالد اخد ورقه وكتب الرقم واداهولي … عاوز حاجه تاني…
انا: اه عاوز اخد عمتي وابنها للمصيف واخد معاها مراتك وعيالك عشان يخدو على بعض وبالمره اطمن ان مراتك ما تعملش مشاكل مع عمتي بعد الجواز…
خالد: بس يعني…
انا: ما بسش يا خالد سبني اتكتك وما تقلقش وفي حاجه كمان…
خالد: ايه كمان…
انا: عاوزك تجهزلي 20 الف جنيه مصاريف للمصيف…
خالد: نعم 20 الف تاني؟؟
انا: طبعا ماهو مراتك وعيالك حيروحوا المصيف ببلاش وكمان مصاريف الاكل والشرب…
خالد: حاضر… حاجه تاني…
انا: لا كدا تمام يا جوز عمتي هههههه اطلع انا بقا سلام…
خالد: سلام…
سبته وطلعت لشقه الهام لقيتها قاعده لوحدها تعيط…
خدتها فحضني وبستها من راسها…
انا: اهدي يا لولا بقا…
الهام تعيط: اهدا ايه ما هو انت مش عارف ايه الي حيحصل…
بست عيونها: وانا ما يرضينيش العيون الحلوه دي تعيط… انا عارف كل حاجه وتقريبا اتصرفت ما تقلقيش انتي بس وريني الضحكه الحلوة بقا…
رفعت راسها من حضني وبصتلي…: اتصرفت؟؟ اتصرفت في ايه وازاي؟؟
انا: لا مش حقولك لحد ما اشوف ضحكتك وتديني بوسه من الشفايف دول…
الهام: والنبي يا ميدو مش قادره اضحك انا في مصيبه…
قلت ما بدهاش بقا وبقيت ازغزغها واضحكها وما سبتهاش الا وهي بتضحك
الهام: ههههه طيب طيب خلاص انا بضحك اهو هههههه
انا: لسا ناقص البوسه…
الهام: اهو امممممممه
انا: طيب انا سمعت كل حاجه وتكلمت مع خالد وقدرت اقنعه يبطل يهدد حاليا…
الهام: ازاي؟؟
انا: بصي انتي سيبيني اخطط وروحي جهزي الشنط للمصيف ولما نرجع بعد اسبوع حكون خلصت موضوع خالد ولو عاوزه ادخله السجن كمان…
الهام: طيب فهمني حتعمل ايه؟؟
انا: ما فيش وقت دلوقتي اعملي الي قلتلك عليه …
الهام ادتني بوسه تاني: حاضر يا حبيبي…
انا: عاوزك تطلعي لشقه خالد وتطلبي من مراته تروح معاكي المصيف هي وعيالها عشان الونس وكدا وان كل المصاريف عليكي وانك حتقنعي خالد…
الهام: حاضر…
انا: سليم فين؟؟ طلعلهم فوق تاني؟؟
الهام بحزن: طبعا فوق… تلاقي طيزه بتاكله…
انا خدتها فحضني تاني: ما تقلقيش حضبط كل حاجه المهم انك تكوني مبسوطه…
الهام: انا بحبك اوي يا احمد …
انا: وانا كمان يا بطتي… يلا اسيبك انا دلوقتي عشان ابدأ انفذ الي في دماغي…
سبتها وطلعت للسطوح بشويش وبصيت من خرم الباب لقيتهم كلهم ملط وبينيكوا بعض… طلعت زبي وابدأت احلبه عشان يوقف اكتر لحد ما بقا حديد فتحت الباب ودخلت وبقيت بحلب زبي… الكل اتنفض من مكانه واترعبوا الا سليم قرب مني ومسك زبي وابتدا يمصه وهو ساكت… الوحيده الي تكلمت كانت سمر عمرها 18 سنه
سمر: انت مين وازاي دخلت هنا؟؟
انا بابتسامه: انا احمد وسليم دا ابن عمتي وجاي انيكه هنا لان مامته تحت في الشقه ومش عارفين ناخد راحتنا حد عنده اعتراض…
ساره وهي بتبص لزبي الي واضح انه عجبهم: اه اهلا بيك يا احمد… ويا ترى انت زي سليم والا؟؟ (غمزتني)
انا: لا والا… وغمزتها…
سمر: لا بقا بص يا احمد احنا عندنا قوانين هنا لو عاوز تنضم…
انا: قوانينك حطيهم في طيزك يا شرموطه…
سمر بغضب: انت بتشتمني انا؟؟ طيب مش حتلمس حد فينا بقا وورينا عرض اكتافك…
انا: اه بشتمك انتي على اساس شتمت الحاجه خضرة… ثانيا عرض اكتافي حيبقى نفس عرض خرم طيزك لو نكتك بس انا مش عاوزك…
سمر: نعم مش عاوزني… انت فاكر نفسك مين…
انا: هههههه ايوه مش عاوزك اصل جسمك مش عاجبني خاصه اني عنتيل منطقتي وشفت اجسام اجمد منك 100 مره… يلا يا سوسو فلقس….
كل دا وسليم كان بيمص زبي واول ما سمعني فلقس واداني طيزه الي كانت جاهزه… ابتديت ادخل زبي فيه شويه شويه وصوته ابتدا يعلا ويتوجع…
سليم: اه بالراحه يا ميدو زبك كبير اوي خلي نصه بس يا حبيبي ااااه…
انا: طيب يا روحي اهو نصه بس…
بدات انيك سليم من غير ما ادخله كله وهو يتوجع ويصوت متل النسوان والكل باصص وساكت… ساره كانت بتلعب في كسها وبعدها قربت مني ولصقت فيا وايديها تحركهم واحده على صدري والتانيه على اكتافي…
ساره توشوشني: هو دا الزب الخارق الي نفسي فيه … ممكن اجربوا بعد سوسو؟؟
انا: لا صاحبتك مش عاوزاني اشارك…
ساره: سيبك منها وخليك معايا… الدور عليا بعد سليم…
انا: طيب اخلص الشرموطه دي وانتي بعده….
قمت رافع سليم بايديا ودخلت زبي تاني وفضلت انيكه وانا واقف…
الكل كانوا مش مصدقين الي بيحصل… صوت سليم كان عالي جدا مستمتع بدرجه رهيبه لدرجة انه جاب مرتين من غير ما يلمس زبه الصغير… تؤوهات وطلبات منه اني اوقف وانزله بس كنت هايج ومش سامعه لحد ما ساره نزلت ترضع بيوضي سخنت اكتر واكتر وقمت منزل سليم فوق زبي اكتر ودخلت ربع كمان ونزلت فطيزه ومن كتر كميه اللبن الي نزلته نزل منه كتير على وش ساره الي فضلت تلحسه وتبلعهم…
نزلت سليم الي اترمى على الارض من الاجهاد الي حصله… وساره شافت زبي الي لسا واقف زي الاسد خدته فبقها تنظفه من اللبن … شويه ولقيت فادي وايهاب جايين جنبها وبيلحسوا بيضاني ويبدلوا مع ساره في المص … ايديا كانت بتقفش بزاز ساره جامد … كانت مستمتعه رغم الوجع الي حساه… طلبت من فادي يجهز طيزها راح نازل تحتها يلحس خرم طيزها ويدخل صباع ثم اثنين لحد ما وصل ل3 قومتها … ورحت للسرير وسحبتها معايا … نمت على ظهري وخليتها تطلع فوقي وتنزل بطيزها وبعد محاولات ووجع قدرت تاخد تلات ارباع زبي وفضلت كدا من غير حركه لحد ما تعتاد عليه كانت نايمه على صدري وتلحس حلماتي وفادي نزل يلحس بيضاني وايهاب دخل زبره فيه من ورا قمت شخط …
انا: قوم يا خول من وراه ووسعلي طيزه بصوابعك لسيدك… انا بس الي انيك هنا انتم هنا شراميط تتناكوا بس… فااااهم؟؟؟
ايهاب: حاضر حاضر اهو…
بدأ ايهاب يبعبص فادي الي بيرضع ويلحس بيضاني الكبار ويحاول يدخلهم في بقه بس ما قدرش … وساره ابتدت تتحرك شويه شويه لحد ما بقت تتنطط وانا ماسكها من وسطها واساعدها… وارفع وسطي عشان يدخل اكتر وهي كانت مستمتعه رغم الالم والوجع الي حساه… فضلنا كدا شويه وقلت لازم افشخها قمت ونيمتها على ظهرها ورجعت رجليها لورا لحد ما لمسو بزازها الصغيره وحشرت زبي فطيزها وابتديت اشتغل نيك فيها بعزم وهمه… هيا اتوجعت جامد وابتدت تصوت خفت الجيران يسمعوها ونتفضح امرت ايهاب يقعد بطيزه على بقها تلحسها عشان تسكت وفادي يفلقس فوقها بحيث انه يدي طيزه لايهاب يكمل بعبصه ووشه على كسها يلحسه… فضلت انيك شويه واطلعه احشره في بقه فادي وارجع لطيز ساره… حسيت حاجه لازقه فيا من ورا وتحسس على اكتافي…بصيت ورايا لقيت سمر مغمضه عينيها من الشهوة وتحك بزازها فظهري…
انا: بتعملي ايه؟؟
سمر بصوت واطي ولسا مغمضه: عاوزاك…
انا: وانا مش عاوزك…
سمر انصدمت: ارجوك…
انا: قلتلك مش عاوزك … ارجعي مكانك…
سمر رجعت مكانها في الارض ومن كتر الشهوة الي هي فيها رجعت تلعب في كسها…
رجعت افشخ ساره الي خلاص ما بقاش فيها حيل خالص ونطرت نص لبني فطيزها والنص التاني فبق فادي…

قمت بصيت لسمر لقيت بركه ميه تحتها وعيونها مغمضه ومرميه على الارض وبصيت لساره لقيتها نايمه زيها…
سليم: برافو يا وحش انت فشختنا… صحيح استمتعت بس افتريت عليا جامد النهارده …
انا: البس هدومك ويلا ننزل…
فادي: واحنا يا احمد مش حتنيكنا وتكيفنا احنا كمان…
ايهاب: صحيح يا ميدو انا عاوز اتناك منك…
انا: لا مش وقته دلوقتي… لازم تصحوا الشراميط دول وتاخدو بالكم منهم … وبالليل تكلموا اهاليكم وتقوللهم انكم حتناموا عند سليم وتجولنا…
في الوقت الي كنت بكلمهم فيه كان سليم طلع واخد الموبايل الي كان مثبته في الشباك يصور الي يحصل فوق السرير وجنبه بشويه… نزلنا انا وسليم بس واحنا نازلين الدور السابع كان فيه شقتين واحده منهم كانت في بنت واقفه عمري بحياتي ما شفت جمال زيها بيضا زي الشمع وعيون في زرقه البحر لابسه حجاب زادها نور على نور وجمال على جمال كانت في نفس عمري تقريبا جسمها حلو جدا عود فرنساوي على بزاز متوسطه مقدرتش اشوف طيزها واحدد حجمها بسبب لبسها الواسع… بس الي لفت نظري اكتر بصتها كانت كلها غضب…
انا فضلت ساكت بس سليم كان يعرفها وسلم عليها… بس هي ما ردتش عليه…
بصتلي بغضب وقالت: انتو زباله وأوساخ…
دخلت وقفلت الباب جامد…
انا فضلت مبلم سليم كان يكلمني وانا مش سامعه كنت بأبص فمكانها الي كانت واقفه فيه …
سليم مسكني: مالك يا ميدو؟؟
انا: يلا ننزل…
نزلنا للشقه وكانت الهام وسليم يكلموني وانا مش معاهم …
الهام: هو ماله؟؟ حصل حاجه فوق؟؟
سليم بلبونه: حصلت حاجات… ميدو كان زي الوحش فشخني قدامهم وفشخ طيز ساره …
الهام: انت بتفكر بطيزك بس؟؟ بقلك احمد ماله من وقت ما رجعتوا دخل خد دش ورفض ياكل ودخل الاوضه ينام وقافل على نفسه…
سليم: امممم مش عارف هو كان كويس بس ممكن اخد على خاطره من كلام نور…
الهام: نور؟؟ نور مين؟؟
سليم: الست الي أجرت الشقه الي في الدور السابع مع حفيدتها مش انتي الي عرفتيني عليهم…
الهام: لا لا… مش حصدق… اوعى تقول ان نور كانت معاكم فوق؟؟؟
سليم: كانت معانا ايه؟؟ هي كانت واقفه على باب شقتهم واول ما شفتنا شتمتنا وقفلت الباب…
الهام: يا مصيبتي يعني نور شافتكم واتفضحتوا… الله يفضحك يا غبي…
سليم: اوف ماجاش في بالي … طيب نعمل ايه دلوقتي…
الهام: مش عارفه… مش عارفه… سبني دلوقتي افكر…

كنت قاعد في الاوضه وبأفتكر الموقفين الي حصلولي مع نور…
الموقف الاول: كنت معدي من الشارع من 4 ايام وسمعت بنت تصوت وواحد بيجري ناحيتي وماسك في ايده موبايل والبنت تصوت وتقول حرامي… بصيت حواليا لقيت الكل بيبص وساكت ولا واحد فيهم اتحرك… والحرامي لسا بيجري نحيتي قمت عملت حالي مش موجود اصلا وباصص للارض واول ما عدا بجنبي قمت اديته بدراعي فصدره وقع على الارض مغمى عليه مسكت التليفون الي وقع منه واول ما وقفت لقيت البنت بتشكرني جامد واخذت الموبايل من ايدي وسابتني ومشيت … كل كلامها وكل الناس الي حوالينا ما كنتش سامعه كنت غرقان في بحر عيونها…
الموقف الثاني: بعد ما خلصت مع خالد في الكافيه طلعت من هناك عشان اطلع للشقه… بس سمعت صوت بنت بتقول سيب ايدي يا متخلف يا زباله… الصوت دا انا سمعته قبل كدا … لا دا اتحفر في دماغي اصلا… عرفت انها نور من قبل ما التفت… بصيت ورايا لقيت واحد معايا في المدرسه ماسك ايدها وبيعاكسها وهي بتعافر معاه عشان يسيب ايدها… رحت من وراه واديته على قفاه…
انا: شيل ايدك لكسرهالك…
هو: أحمد… انا اسف يا احمد ما كنتش عارف انها تبعك…
(بصلها) انا اسف وحقك عليا…
سبنا وراح وهي بصتلي وابتسمت: انا مش عارف اشكرك ازاي… دي تاني مره تنقذني…
انا سرحان في جمالها وساكت…
نور مدت ايدها: انا اسمي نور وانت؟؟
انا مديت ايدي: أحمد…
اول ما مسكت ايدها كهربا ضربت جسمي…
نور حست بدا واتكسفت ووشها احمر شويه: تشرفنا يا احمد … انا لازم امشي دلوقتي ومتشكره جدا…
انا: هاه اه وانا كمان اتشرفت بيكي…
سبتني وطلعت للعماره بتاعت سليم قلت اكيد ساكنه هناك وطلعت وراها وحده وحده اشوف ساكنه فين…

صحيت من سرحاني على خبط على الباب فتحت لقيت الهام وسليم واقفين سبتهم ورحت مددت على السرير…
الهام دخلت وقعدت جنبي: نقول اعجاب والا حب يا ميدو؟؟
انا: مش عارف؟؟
الهام: وممكن الاثنين كمان…
انا: ايوه بس…
الهام: بس ايه؟؟ عشان شافتكم ؟؟ كدا لازم تكسر عينها يا ميدو…
نطيت ومسكتها من رقبتها: لا يا الهام الا نور فاهمه؟؟ الا نور…
الهام: اااه حاضر… حاضر… حموت سيب رقبتي…
سبتها ورجعت مددت… وهي جات جنبي ومددت وحطت راسها على صدري…
الهام: كنت باستفزك عشان اعرف هي بالنسبالك ايه… بس دلوقتي اتأكدت انك بتحبها… وعشان كدا انا حساعدك وحفهمها انك كنت بتساعدنا … قوم انت دلوقتي افتح موبايلك وشوف حتعمل ايه مع خالد وسيب نور دي بقا عليا…
انا: موبايلي؟؟ انا ما عنديش موبايل…
الهام: موبايلك اهو اشتريته الصبح مع الهدوم …
انا: ليه بس كدا انا كنت حشتري واحد…
الهام: ايه يا ميدو هو انا مش زي والدتك حبيبتك والا ايه وكمان انت من النهارده ابني زي سليم ودا واجبي…
خدتها فحضني وبستها: الله يخليكي ليا…
سليم: وانا ما ليش في الاحضان والا ايه؟؟ هههههه
الهام: انت اتوكس يا وكست عمري … بص بقا يا سليم حالك مبقاش يعجب وانا قررت بعد ما نرجع من المصيف وننتهي من الكابوس دا حخدك تعمل عمليه وبعدها حبعتك لطبيب نفسي…
سليم: ليه بس يا ماما… انا كدا مرتاح…
انا: سليم… انت لسا مش فاهم الي بيحصلكم… ركز يا سليم عشان تفهم…
سليم: حاضر انا مركز…
انا: عارف لو خالد نزل الفيديو في المنطقه انت وأمك حتبقوا شراميط وباب بيتكم مفتوح للي عاوز ينيك وكمان السكان حتتفتح عيونهم عليكم ومش حيدوكم فلوس الايجار الكافيه حتبقى سمعتها وحشه ومش حتدخلكم فلوس يعني حتبقوا على الحديده… وبعدها بوليس الاداب حيطب عليكم ويخدوكم للسجن انت وامك… عاوز يحصل كدا؟؟
سليم: لا لا مش عاوز يحصل كدا طبعا…
انا: وعارف لو خالد ما نزلش الفيديو عاوز ايه بالمقابل؟؟
سليم: اه يتجوز ماما…
انا: عارف لو اتجوزها حيحصل ايه؟؟
سليم: لا مش عارف…
انا: خالد حيكوش على كل حاجه فلوس الايجار وفلوس الكافيه وحيتحكم فيكم ويذلكم وممكن كمان يشغلك انت وأمك بفلوس… ترضاها مامتك تتذل لكلاب السكك؟؟
سليم: لا طبعا كله الا ماما…
انا: يعني لازم تسمع الكلام يا سليم وتروح للدكتور يرجعك طبيعي وبعدها تروح لطبيب نفسي… عشان تقدر ترجع راجل وتحمي الهام… وانا حكون في ظهرك في كل حاجه…
سليم: حاضر يا ميدو حعمل كل الي قلتولي عليه وححمي ماما…
انا: تمام دلوقتي بقا حتصل بخالد يجيبلي الفلوس…
اتصلت بخالد واتفقت معاه… وطلعتله لشقته فتح الباب واداني شنطه فيها الفلوس ونزلت…
الهام: ايه كل الفلوس دي…
انا: دي فلوسكم الي سرقها خالد منكم السنين دي كلها ولسا معاه في البيت كتير…
الهام: في البيت؟؟ عرفت ازاي انه مش شايلهم في البنك؟؟ ليه البيت بالذات…
انا: لاني طلبت منه يديني شيك بالمبلغ بس هو رفض ودا أكدلي انه الفلوس مش في البنك ولما اتصلت بيه كان في الكافيه وطلع لشقته جابلي الفلوس… يعني كل الفلوس الي عنده في البيت… وحاخدهم كلهم…
سليم: ازاي بقا؟؟ حتنزل بالليل تسرقهم؟؟
انا: ليه شايفني حرامي قدامك؟؟
الهام: طيب حتعملها ازاي؟؟
انا: لما نرجع من المصيف حتعرفي…
شويه وجرس الباب ضرب راح سليم يفتح…
سليم: اتفضلي يا طنط اتفضلي يا سمر ادخل يا فادي … ماما جوا…
الهام: اهلا اهلا يا ام سمر … ازيك
ام سمر: اهلا يا لولا جيت افرحك… خالد وافق نروح المصيف معاكم…
الهام: حلو اوي اوي كدا نتفسح ونغير جو… ازيك يا سمر… كبرتي واحلويتي يا بت…
سمر: متشكره يا طنط عيونك الحلوة…
الهام: طنط ايه بقا انتي تناديني لولا زي مامتك….
سمر: من عينيا يا لولا…
الهام: ازيك يا فادي…
فادي: بخير يا طنط شكرا…
الهام: طنط تاني؟؟ كدا ازعل… تعالا يا ميدو سلم على عايده ام سمر وفادي مرات عمك خالد….
انا: اهلا يا دودي ازيك…
عايده: هههههه دودي حلوه منك يا ميدو ازيك انت…
انا: بخير طول ما انتم بخير…
عايده: هههه باين عليك شقي…
انا: انا؟؟ خالص…
عايده: اه ما هو باين… تلاقيك مجنن البنات وراك في الجامعه…
الهام: جامعه ايه ياختي دا لسا صغير؟؟
عايده: صغير ايه؟؟ دا ما شاء الله طول بعرض…
الهام: والنعمه صغير من دور سليم… تصدقي انه اصغر من فادي بسنتين؟(فادي 20 سنه وسمر 22 )
عايده: والنبي مش مصدقه الله يحميك من العين…
انا: شكرا يا دودي…. فادي تجي تلعب معانا بليستيشن ؟
فادي: اه طبعا جاي…
سمر: خودوني معاكم…
عايده: اترزعي يا بت هو انتي لسا صغيره …
الهام: سيبيها ياختي معاهم وتعالي معايا للمطبخ نجهز كوبايتين شاي انتي مش غريبه…
دخلنا الاوضه وسليم وخالد بدأوا لعب وانا رحت مددت على السرير… وسمر جات قعدت جنبي ولزقت طيزها الكبيره في فخدي اليمين…
سمر: مش حترضى عني بقا وتريحني…
انا بثقل: لا…
سمر: ليه بس عشان الكلمتين بتاعت الصبح… يا سيدي انا اسفه…( مدت ايدها) ولو عاوز ابوس زبك كمان…
مسكت ايدها: ما هو دا الي انتي عاوزاه..
سمر: اه هو دا الي انا عاوزاه
انا: وانا مش عاوزك…
سمر: طيب سبني المسه بس… ما تكسرش بخاطري…
انا: مين قلك انك عندك خاطر عندي… انتي اصلا ما تنفعيش تكوني خدامه لزبي…
سمر: يا سيدي اامر انت بس وانا حكون كلبتك وخدامة زبك كمان…
بصيت على سليم وفادي لقتهم باصين علينا…
انا: بصوا هناك وكملوا لعب مش عاوز حد فيكم يبصلنا…
فادي وسليم: حاضر…
سمر: قلت ايه يا سيدي…
انا: لو عملتي الي حقولك عليه حوافق…
سمر: طيب أأمرني يا سيدي ومدت ايدها تلعبلي بزبي فوق البنطلون…
انا: لو جاوبتيني صح وعملتي الي أقلك عليه حوافق …
سمر: أأمر كلبتك….
انا: عاوزك تقلعي ملط وتروحي تجيبيلي ميه من المطبخ…
سمر: ازاي دي ماما وطنط الهام في الصالون حيشوفوني…
انا: اهو من اولها ابتدينا بازاي… (ضربتها كف) عاوز حاضر يا سيدي وبس…
سمر تقلع هدومها: حاضر يا سيدي…
قلعت ملط وفتحت الباب شويه تبص عليهم جيت وراها وفقعتها بعبوص في طيزها نطت من الرعب وفتحت الباب وراحت جري للمطبخ جابت الميه ورجعت وبصت لقت الهام تبص عليها وتضحك…
قفلت الباب وادتني الميه: طنط الهام شافتني يا فضحتي يا فضحتي ابويا حيقتلني…
انا بعد ما شربت ميه ونمت فوق السرير: ما تقلقيش مش حتفضحك ولا تتكلم… تعالي مصي زبي…

سمر نسيت الهام بسرعه ونزلت تمص ميلت شويه وحشرت صباعي فطيزها… وبقيت ابعبصها وهي تتأوه…
بعدت دماغها: روحي المطبخ تاني وجيبي خياره قصيره…
سمر: حاضر….
راحت بسرعه جابت خياره دخلتها فطيزها للاخر… ورجعت تمص لحد ما جبت فبقها…. شربت اللبن كله ونظفت زبي بلسانها…
انا: سيبي الخياره فطيزك والبسي هدومك…
سمر تلبس: حاضر…
انا: عاوز اعرف بقا الفيديو بتاع سليم عند مين بالضبط وازاي وصل لابوكي…
سمر: دي كانت غلطه… انا كنت بحب سليم زي اخويا ومش عاوزه أأذيه لانه طيب وغلبان… بس ساره اصرت اني اصوره عشان نفضل كاسرين عينه… وافقت وصورته عشان ما تصوروش هيا ويبقى الفيديو عندها …
انا: طيب ازاي وصل لخالد…
سمر: حصل موقف كدا كلت فيه علقه وبابا خد مني الموبايل بتاعي…
انا: موقف ايه…
سمر: كنت بحب واحد معايا في الجامعه وكان يكلمني بالليل نعمل سكس فيديو ومره كنت عريانه وبكلمه وانا عريانه وفاتحه الكاميره وبألعب في كسي… بابا كان نايم وقام يروح الحمام سمع صوتي قام فتح الباب عليا وشاف كل حاجه… اداني علقه واخد مني التليفون … وبعدها اكتشف فيديو فيه سليم بيتناك من فادي وايهاب…
انا: طيب والفيديو دا عند مين بالضبط…
سمر: بابا بعت الفيديو لموبايله ومسحه من موبايلي… يعني عند بابا بس…
انا: طيب انتي عارفه انه بكره بالليل رايحين المصيف…
سمر: ايوه عارفه وفرحانه اني حبقى معاك واشبع بالوحش دا…
انا: لا مش حتشبعي بيه الا لما تنفذي الي حطلبه منك…
سمر: اامرني يا سيدي وانا تحت امرك…
انا: لما ابوكي ينام الليله عاوزك تجيبيلي تيلفونه… وعاوزك تخلي الخياره فطيزك لحد ما ترجعيلي الليله… لو عملتي الي طلبته منك حعمل معاكي اجمد واحد وحهري طيزك…
سمر: حاضر يا سيدي… بس الخياره حتوجعني ازاي حسبها كدا لحد الليل…
انا: سمر… انسي كلمه بس وعاوزك من هنا ورايح تقولي حاضر يا سيدي وبس… (ضربتها قلم) فاهمه يا كسمك…
سمر: حاضر يا سيدي…
انا: يلا روحي اقعدي جنب أمك كدا…
طلعت سمر موجوعه من الخياره الي فطيزها… وقعدت جنب امها الي لحظت انها مش على بعضها…
الهام كانت بتبص لسمر وتضحك وفهمت اني عملتلها حاجه …. سمر مكسوفه من الهام لانها شافتها عريانه مرتين…
خلصوا سهر وعايده خدت ولادها وروحه …
قعدنا انا والهام وسليم نتعشى…
سليم: شفتي يا ماما ميدو عمل في سمر ايه؟؟؟ هههههه
الهام: والله بطني وجعني من الضحك لما شفتها طالعه عريانه من الاوضه ورايحه المطبخ… هههههه
سليم: والا لما حشرلها الخياره فطيزها وخلاها تقعد معاكم بيها…
الهام: هههههه وانا اقول البنت مش على بعضها ليه… حلو جدا دلوقتي قدرت يا ميدو تتحكم في اقوى وحده فيهم…
سليم: لا مش هي الاقوى ساره هي الي تتحكم في سمر واقوى منها بس مش مهم حخليهم خدامين عندك هما واهاليهم…
الهام بستني فبقي: والله مش عارفه اشكرك ازاي يا ميدو … روحي كلها ملكك…
انا حضنتها وبست دماغها: انتي الي حضنتيني فبيتك ولولاكي كنت حكون في الشارع دلوقتي… سيبك دلوقتي من القصه دي وخشي نامي عشان حجيب الجماعه افشخهم ومش عاوزك تظهري في البيت خشي اوضتك واقفلي على نفسك… لاني حقلهم اننا حطينالك منوم عشان يسهروا هنا…
الهام: اوامرك يا باشا…
خلصنا العشا والهام دخلت اوضتها… شويه ونزل فادي وايهاب فشختهم نيك وسبتهم مرميين في الاوضه ومعاهم سليم كمان وريحت الاوضه كلها لبن… خدت دش ودخلت الاوضه وفتحت موبايل فادي خدت نمرت سمر واتصلت بيها وخليتها تجبلي موبايل ابوها… مسحت الفيديو بتاع سليم…
مسكت سمر فقعتها واحد ابن متناكه لدرجه اغمى عليها من كتر ما جابت شهوتها خاصه انها كانت حاشره الخياره فطيزها لمدة طويله… قبل ما اجبهم رحت جنب فادي المرمي على الارض وفتحت الكاميرا من موبايل ابوه وابتديت اصور ابنه بيتناك مني فتح هو عينيه …
فادي: انت ايه ما تتهدش انا اتفشخت خلاص ارجوك طيزي ورمة…
انا: اسكت يا كسمك حنيكك انت وامك وابوك واختك… حنيكم كلكم… ايه رأيك انيكك وابوك بيتفرج علينا…
فادي هايج من الكلام: اه نيك بابا الخول الي بتنيكه ماما بخياره…
انا: اه حنيكه وحنيك أمك كمان قدام ابوك…
فادي: اه نيكها ونيكني معاها… دي كسها واسع اوي ولازمه زب حديد زي زبك….
انا هجت من كلامه وقربت من وشه ونطرت لبني عليه وفضلت اخد اللبن بزبي وادخله فبقه يمصه ويبلعه واعيد تاني لحد ما خلص كل اللبن … قفلت الفيديو وصحيت سمر رجعتلها الموبايل وخليتها تروح ….

مددت على السرير وغمضت عيوني افكر وسرحت لحد الصبح …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ