الزمان والمكان مش مهم …المهم انا حاسس بإيه …و شامم ايه… ايه الريحه النتنه دي؟؟
الاوضه رحتها كلها لبن … رجعت نمت على ظهري عشان احاول اجمع واعرفكم وصلنا كدا ازاي…
عاوزين تعرفوا انا مين؟؟ حاضر حقلكم استنوا عليا شويه عشان افتكر معاكم….
انا أحمد جبار عمري 18 سنه من عيله فقيره أبيض بعيون سودا نفس لون شعري جسم يعتبر أقوى من الي في سني ودا شي وراثي ابا عن جد كتافي أعرض من زمايلي بكتير وطولي كمان خاصه زبي طويل وعريض وتحس انه مش بتاع واحد في سني وطبعا دا وراثه من ابويا الي اخدت منه الجسم بس وباقي صفاتي للمرحومه امي الي ماتت وهي بتولدني بعد جواز سنه بس…
طبعا ابويا كرهني بعد موت والدتي الي كان بيعشقها بس احيانا بيعطف عليا ودا خلاني افهم انه تأثير موت والدتي هو الي بيخليه يكون شديد معايا….
ابويا بقا ما حاولش يتجوز بعد والدتي لسببين اولهم انه كان بيعشق امي وثانيا ظروفه الماديه صعبه جدا ومش حمل جواز ومصاريف تاني بس طبعا كان مش حارم نفسه من الجنس ومش مهم ست او خول المفيد يريح نفسه من غير خساير فلوس وطبعا كان يجيبهم عندنا ويقفل الباب …
كنت بأسمع صوت تأوهات من الاوضه بتاعته ودا خلاني ابص عليه من خرم الباب وتعلمت كل حاجه بس كنت بأستغرب ازاي يعطوه فلوس بعد ما ينيكهم وخاصة الرجاله… ومع الوقت فهمت ان دا شغل بابا وبيصرف على البيت منه…
من وانا صغير بحس بانتصاب كبير يتحول لألم كلمت ابويا في الموضوع دا وقالي كل ما يوجعك ادخل للحمام واحلب بتاعك لحد ما تخف … المشكله بقى ان الوجع دا بيجي اكتر من مره في اليوم على حسب مجهودي الي عملته طول اليوم يعني احيانا 5 واحيانا اوصل لل10 …
مش عارف قوتي نعمه او نقمه من وانا صغير خدني ابويا لدكتور عشان يعملي تحاليل واشعه بسبب اني كسرت كبايه اللبن بسناني وبلعت القزاز… وكمان انه ملاحظ اني ما بنامش خالص …
الدكتور شك في الموضوع وعملي تحاليل وخد عينه من مكان جنب العمود الفقري في ظهري وجنب ركبتي وقال انه حيعملي تجربه الحصان الالكتروني عشان يقيس مدى قوتي …
و بعد التجارب والتحاليل طلعت النتيجه قوة 1000 حصان… طبعا في ناس من الحكومه مش عارف مركزهم كانوا مع الدكتور يكلموا ابويا وادوه كارت وشهاده طبيه الكارت كان فيه امضاء الريس والشهاده الطبيه بتقول اني لما اكبر ممنوع ادخل الجيش او السجن او الملاعب او اي مكان فيه تجمع سكاني كبير وانه حيكون في مرتب شهري اخده طول حياتي لاني ممنوع اشتغل في اي وظيفه حكوميه او خاصة الا لو كان شغل خاص بيا مايكونش فيه احتكاك كبير بالتجمعات … وحددولي مواعيد مع طبيب نفسي لحد ما اوصل لل18 ومدرب كونغ فو كل دا عشان التأمل والفضفضه مع الدكتور النفسي يساعدوني في التحكم بعواطفي ومشاعري … عشان لو حسيت بالغضب الشديد ممكن تبقى كارثه للناس الموجوده حواليا… ابويا كان يوصيني ما اقولش لحد عن قوتي دي …
في يوم كنت قاعد في البيت لوحدي وسمعت طرق على الباب رحت أفتح لقيت واحد من الي كانوا يجو لبابا الاوضه اسمه جاسر ابن حتتي رفيع كدا وبنوتي …
جاسر: ازيك يا ميدو؟؟ بابا هنا؟؟
انا: اهلا… لا مش هنا…
جاسر: طب وسع كدا ادخل استناه جوا والا حتسبني على الباب كدا؟؟
انا: لا.. بابا قالي ما تدخلش اي حد وهو مش موجود…
جاسر: يا عم اي حد ايه دا انا صاحب ابوك وابن حتتك…
و الا انت خايف مني؟؟
انا: خايف منك ايه؟؟ دا انا افشخك…
جاسر: يا ريت…
انا باستغراب: ايه؟؟
جاسر: لا بأقلك يا ريت تدخلني انا تعبان خالص ولازم اقعد…
انا طبعا صدقته وسبته يدخل وقعدت معاه في الصالون…
جاسر: عارف يا ميدو انت شاب حلو اوي وطيب وكل الحته بتحبك وانا كمان بحبك…
انا: تشكر يا جاسر…
جاسر قام وقف: اه اه هي الكنبه دي قاسيه كدا ليه ما فيش حاجه طريه وحنينه كدا اقعد عليها …
انا: حاجه زي ايه يعني مش فاهم…
جاسر: بصراحه يا ميدو احنا بقينا اصحاب دلوقتي وحقلك من غير كسوف… طيزي وجعاني ومش حقدر اقعد على الكنبه دي ممكن اقعد على رجليك شويه لحد ما يجي ابوك والا انا ثقيل عليك…
انا فهمت هو عاوز ايه وانا بصراحه كنت عاوز اجرب… زهقت من كتر ما حلبت زبي وعاوز اجرب النيك …
انا: لا مش تقيل ولا حاجه تعال اقعد …
قعد جاسر على زبي وابتدا يتحرك شويه شويه لقدام وتحت ويتكلم في كتير مواضيع انا مش سامعهم اصلا ومركز بس في زبي الي وقف من حركاته…
جاسر قام وقف: اي دا اي دا الي انا قاعد عليه وريني كدا اشوف؟؟
انا: عاوز تشوف زبي يا جاسر ؟؟
جاسر حط ايده على زبي: اه وريني اشوف زبك قد ايه…
انا شلت ايده: لا قول انا مرا الاول..
جاسر: يا عم انا مرا وشرموطه كمان سبني اشوفو بقا..
سبته مد ايده وفتح البنطلون وطلع بتاعي وفتح عينيه من الصدمه… ما كانش متوقع ان زبي بالطول دا… فضل يلعب بيه بايديه شويه ويقيس طوله وقرب وشه منه وطلع لسانه قمت زقيته من دماغه وقع…
انا: لو عاوز اعملك زي ما بيعملك بابا لازم تدفع الاول….
جاسر ضحك: هههه انت عارف بقا وفاهم وانا بقول غلبان صحيح من شابه اباه ما ظلم … خد دي 10 جنيه…
انا: ال10 جنيه دي تحطها فطيزك… عندك كام في جيبك؟؟
جاسر: ايه يا عم عندك كام انت حتقلبني والا ايه دا ابوك يرضى بالقليل ….
انا: طيب خليك كدا مستني ابويا ولما يجي ححكيلو كل حاجه وكمان اطلع للحته افضحك…
جاسر خاف: لا يا عم خلاص موافق اهو 200 جنيه الي حلتي؟؟
خدت الفلوس منه وخبتها وشاورتله يقرب وسبته يتمتع بمص زبي وطبعا دي كانت اول مره وكنت حاسس باحساس عجيب اول مره احسه لحد ما حسيت برعشه جامده وجاسر طلعه من بقه وفضل يحلب فيه ويلحس لحد ما نطرت على وشه واللبن نازل على شفايفه وبيلحسهم بلسانه واخد زبي في بقه تاني يمصه ويلحس بواقي اللبن منه …
كل الاثاره دي وانا عيوني مغمضه ومش شايف ابويا الي واقف وعيونه تطلع نار من الغضب وباصصلي…
جاسر: انت لازم تنيكني يا ميدو زبك دا عسل …
فتحت عينيا وانصدمت من وش ابويا الي يخوف: با با…
من الخضه مش فاهم اعمل ايه اغطي نفسي او ادخل بتاعي في البنطلون او اعمل ايه…
بابا: بتعملوا ايه يا ولاد الكلب انا حقتلكم النهارده…
جاسر قام مرعوب وبص لابويا الي واقف وراه: علي اهدا يا علي وانا افهمك….
بابا: تفهمني ايه يا ابن الشرموطه اطلع برا وتنزل وانت الكدا اللبن على وشك …
جاسر: يا علي افهم بس…
بابا مسكه من قفاه ورماه برا: اطلع يا خول من هنا…
قفل الباب ودخل عليا ضرب وشتم لحد ما تعب … بعد ما خلص راح قعد قدامي كان ندمان انه ضربني كل الضرب دا حاول يكلمني…
بابا: أحمد يا بني….
قاطعته وانا بأعيط: ابنك؟؟ ابنك ايه دانت كنت حتقتلني… وعشان ايه؟؟ عشان بأعمل نفس الي انت بتعمله كل يوم…بس أقلك حاجه انا اشطر منك ( رميتله ال200 جنيه في وشه) 5 دقائق جبت دول… مش انت بتصرف عليا من الفلوس دي؟؟ طيب من النهارده مش حتشوفني تاني وحصرف على نفسي بنفسي وحبقى غني
و عارف كل دا بايه؟؟ بنفس طريقتك الي تعلمتها….
طلعت من البيت وسبت ابويا مصدوم ومش فاهم حاجه ومش قادر يتحرك من مكانه اصلا….
طلعت من البيت مش عارف اروح فين أصل ما فيش حد من قرايبي هنا فضلت ماشي لحد ما وصلت تحت البيت الي ساكن فيه واحد صاحبي طلعت وخبطت على بيته وفتحلي الباب
صاحبي دا اسمه سليم ولد فرفور كدا ضعيف وقصير بس طيزه مرفوعه لفوق وابيض وعيونه خضر وأكيد أي شخص يعشق الخولات حيحاول معاه بسبب شكله البنوتي … وطبعا في المدرسه كان الكل بيبعبصه في الاول كان بيزعق ويزعل بس بعد مده بقا يسكت وما يردش الفعل كأنه عجبته البعبصه وبقا مدمن عليها عايش مع مامته بعد موت ابوه في حادثه وسابلهم برج 12 دور عايشين على ايجار الشقق الي فيه …
فتح سليم الباب: أحمد؟؟ إزيك..
انا: بصراحه عاوزك في موضوع وما فيش حد يقدر يساعدني فيه غيرك…
سليم: طيب ادخل نتكلم جوا…
انا: مش قبل ما أقلك الي عاوزه وبعدين اشوف ادخل او لا …
سليم: انت قلقتني ليه يا بني في ايه…. ومالك متعور كدا ليه….
انا: اتخانقت مع ابويا وسبت البيت فلو عندكم شقه فاضيه ابات فيها كم يوم لحد ما ادبر حالي او حتى السطوح مش مهم…
سليم: بصراحه مش عارف أقلك ايه بس اتفضل وانا حكلم ماما واشوف حل…
دخلت معاه وقعدت في الصالون وسليم راح للمطبخ يكلم مامته شويه وجولي…
الهام أم سليم: يا أهلا يا أهلا بأحمد…
انا: ازيك يا طنط…
الهام: طنط ايه قلي يا لولا زي سليم والا حزعل منك …
انا: حاضر يا لولا…
الهام: نيجي للمهم دلوقتي بالنسبه للشقق الي عندي كلهم متأجرين وأوضه السطوح مكركبه ومش حينفع تبات فيها….
قمت من مكاني: طيب يا طنط انا لازم امشي دلوقتي واسف للازعاج…
و جيت امشي وقفت ومسكت ايدي….
الهام: تاني بتقلي يا طنط؟؟ ومتسربع كدا ليه انا ما خلصتش كلامي… انت صاحب ابني وهو كان دايما يحكيلي عنك وانك بتدافع عنه في المدرسه وما سبتش حد يضربه وسليم جدع ما يسبش صحابه فضيقه… يعني البيت بيتك تقعد فيه قد ما انت عاوز بس لازم تقول لابوك عشان ما يقلقش عليك…
انا: لا مش عاوزه يعرف انا فين ومش حكلمه تاني حتى لو نقلت لمحافظه تانيه…
الهام: طيب طيب يا حمش انت ما حدش حيقله روح انت وسليم اقعدوا في الاوضه لحد ما جهزلكم العشا…
انا: متشكر اوي يا طنط…
الهام: وبعدين بقا فطنط دي لازم تكبرني؟؟ والا انت شايفني عجزت؟؟
انا: لا لا مش قصدي حاضر حقولك يا لولا…
دخلت الاوضه مع سليم ولعبنا شويه بليستيشن وطبعا خسرت لاني اول مره العب اصلا ولولا ندهتلنا اتعشينا مع بعض طبعا حاولت تعرف سبب الخناقه مع ابويا بس انا سكت ما كنتش عارف اقولها ايه ماهو لو حكيت ممكن تخاف على ابنها وتطردني… بعد شويه سابتنا ودخلت تنام… ورحت انا وسليم أوضته كان فيها سرير كبير وكانت لولا جهزتلي غيار من بتاع ابنها بس كان ضيق عليا جدا … فاقترح عليا سليم اني ابات بالبوكسر بس وعشان يشجعني قلع هو كمان وفضل بالبوكسر بس كان جسمه أبيض على حمره خفيفه وحلمات بزازه وردي اول ما شفته كدا بتاعي وقف خاصه انه اداني ظهره ونزل يشيل بنطلونه الي وقع على الارض… لون فخاذه وشكل طيزه لما فلقس سحرتني… اول ما لف فضل متنح في شكل زبي الي واضح كبير من تحت البوكسر …
انا: مالك متنح كدا ليه؟؟
سليم: لا ما فيش حاجه….( سكت شويه) بقلك ايه يا احمد…. هو كبير كدا ليه؟؟
انا: مش فاهم مين الي كبير؟؟
سليم: بتاعك كبير كدا ليه…
لما انا سكت جا نحيتي ولمسه بصباعه: دا كبير كدا ازاي؟؟
انا: مش عارف الصراحه… ليه انت مش عندك زيه؟؟؟
سليم: اه عندي بس…. اه…. صغير شويه مش زي الي عندك….
الموضوع سخني اكتر من الاول فقلت اجرب ممكن اكمل النيكه الي حرمني منها ابويا عاوز اجرب انيك…
انا: ممكن اشوفه؟؟؟
سليم: بلاش عشان ما تضحكش عليا…
انا: واضحك عليك ليه هو انت الي اخترت يكون صغير؟؟ طيب أقلك نقلع مع بعض في نفس الوقت ايه رأيك؟؟؟
سليم وافق لانه عاوز يشوف زبي قلعنا مع بعض والاتنين فضلنا متنحين لبعض انا كنت متنح عشان زبه يعتبر نص بتاعي وما فيش انتصاب كبير يدوب واقف بس وهو متنح عشان شاف زبي كبير وواقف شادد حيله…
سليم: مممم مم.. ممكن المسه؟؟
انا: اه طبعا بس بشرط…
سليم: شرط ايه؟؟
انا: تبوسه…
سليم كان عاوز يعمل كدا فعلا بس كان عاوز يمسك نفسه شويه عشان ما يتفضحش…
سليم: لا يا عم بلاش …
انا قمت البس البوكسر: خلاص مش عاوز يلا ننام…
سليم: استنى استنى طيب انا موافق…
قرب سليم مني ونزل على ركبه وحاول يمسكه بايديه….
انا: ما تلمسوش الا لما تبوسه…
سليم: اوف بقا… حاضر
قرب شفايفه وخطف بوسه سريعه وبعدين مسكه بايديه وفضل يلعب فيه ويقلب فيه يمين وشمال وهو مستغرب….
انا: عجبك؟؟
سليم وهو سرحان: جدا؟؟
انا: عاوز تذوقه؟؟
سليم تايه ومش دريان بحاجه كأنه متخدر: اه عاوز اذوقه وأمصه…
قربت بتاعي من شفايفه ولمستهم بيه وهو فتح شفايفه تلقائيا وابتدا يدخله فبقه ويمصه بالراحه ويلحسه ويبوسه … دي تاني مره حد يمصلي صحيح هو مش خبره في المص زي جاسر بس واضح انه مش اول مرة… وبما انه مش اول مره اكيد ان طيزه مفتوحه قلت لازم اتأكد…
انا: انا تعبت من الوقفه تعالا نطلع فوق السرير احسن…
طلعت فوق السرير وسحبته جنبي خليته يقعد بطريقه تخليني اشوف طيزه قام هو مفلقس ونزل مص في زبي وانا ماسكه من دماغه انزلها وارفعها طبعا كنت خبرة من الي تعلمته من ابويا… شويه وبقيت احسس على رقبته وانا نازل لظهره وطيزه أول ما لمست طيزه بصباعي حسيته اترعش…. كنت عارف انه بيحب البعبصه بليت صباعي وبقيت أحسس على خرم طيزه من برا وهو يترعش ولسا بيمصلي… قلت لازم اشوفها مفتوحه والا لا… حاولت ادخل صباعي دخلت وهو نط لقدام شويه وطلعت احلى اه منه…
سليم: أحمد…
انا: سيبلي نفسك انا عارف انك بتحب البعبصه سبلي نفسك واستمتع…
اخر ذرة عقل عنده راحت واستسلمي ورجع يمصلي وانا فضلت ابعبصه كنت عاوز اشوف خرم طيزه رفعته شويه وقربت وشي لقيت خرم واسع ولونه وردي… حاولت ادخل صباعي التاني كمان دخل… دا اكيد بيتناك بعدين اشوف الحكايه دي…
لون خرمه الوردي خلاني افقد السيطرة على نفسي وابتديت الحسه بلساني وادخله جوا كأني بنيكه بلساني… هو بطل مص ويتأوه ما كانش حاسس بأي حاجه غير المتعه الي هو فيها لدرجة اني نزلته من عليا ونيمته على بطنه ونمت فوقه وهو مش حاسس بدا كله ابتديت ابوسه من رقبته وايديا ماسكه بزازه تفعيص ولعب في الحلمات وزبي على باب خرمو بزقه بشويش وهو يتغنج ومستمتع ولا اجدع شرموطه لدرجه انه بقا هو الي بيحك طيزه في زبي ويدفع لورا عشان بتاعي يدخل
سليم: دخله يا احمد يا حبيبي ارجوك…
انا: ادخل ايه؟؟؟
سليم: دخل زبك في طيزي…
انا: عاوزني اعملك ايه؟؟
سليم: ابوس ايدك نيكني يا احمد دخل زبك في طيزي ونكني ارجوك…
قمت زاقق زبي في طيزه ودخلت الراس وهو اتوجع وحاول يقوم من تحتي بس كنت اثقل منه ومش حايعرف يقومني…
سليم: خليك كدا ما تتحركش واقرص بزازي وبوسني يا حبيبي…
عملت الي كان عاوزه مني وابتديت اتحرك وانيكه بعد ما قدرت ادخل نص زبي بس…
سليم: نيكني كدا ما تدخلش أكتر من كدا لأموت…
طيزه كانت سخنه قوي وانا اول مرة انيك فضلت انيك فيه بنص زبي بس لحد ما ارتعشت وجبت لبني فطيزه وفضلت فوقيه كدا شويه وبعدين نمت جنبه كان مش قادر يتحرك مسكته ونيمته على صدري ورفعت دماغه وبست شفايفه ابتدا يتفاعل معايا في البوس… وانا بتاعي وقف تاني من لعبه فيه…
انا: عاوز تاني؟؟
سليم: اه بس استنى اروح الحمام انظفها من اللبن…
هو قام وانا شفت خيال حاجه اتحركت تحت الباب… اتفزعت في الاول لما فكرت ان الهام امه كانت بتبص علينا وشافتنا من خرم الباب بس طمنت نفسي لما افتكرت انها ما تكلمتش وهربت قبل ما نشوفها… ماهو ممكن تطردني من البيت لو شافتني بس بما انها هربت يعني ممكن عارفه ان ابنها بيتناك…
شويه ودخل سليم ونط فحضني وبسني: دا اسعد يوم في حياتي انا بحبك اوي يا ميدو…
انا: وانا كمان بحبك انت عارف انك صاحبي الوحيد…
سليم: مش عاوز اكون صاحبك بس عاوز اكون مراتك وأحبل منك…
بصيت للخيال الي رجع تحت الباب وعرفت ان مامته رجعت تبص علينا…
بوسته من شفايفه: بس نتفق من دلوقتي مراتي لما نكون لوحدنا… بس لما نكون مع الناس عاوزك تكون راجل شديد وقوي عشان ما حدش يذلك او يضحك عليك ومش عاوز مخلوق يعرف الي بينا…
سليم: بس… اه…
انا: بس ايه؟؟ في حد عارف انك بتتناك والا ايه؟؟
سليم: بصراحه… اه…
انا: مين وازاي وصلت لكدا؟؟
سليم: طيب ححكيلك كل حاجه من الاول…
انت عارف اني ماليش اخوات وكنت دايما بألعب مع فادي وايهاب اثنين صحابي ساكنين في الشقتين الي فوقنا هما دول السبب في كل حاجه كانوا اكبر مني بسنتين ودايما يلعبوا مع بعض في السطوح مرة طلعت السطوح وسمعت صوت رحت ابص عليهم لقيتهم عريانين ويمصوا لبعض دخلت عليهم وقلتلهم اني حشتكيهم لاهلهم ولفيت عشان انزل لقيت سمر اخت فادي وساره اخت ايهاب ودول اكبر مننا… كنت انا اصغر واحد فيهم… مسكوني وخلوني اقعد وفضلوا يتكلموا معايا ويحاولوا يقنعوني انهم بيلعبوا وان انا كبرت دلوقتي واقدر العب معاهم الي اكتشفتوا بعد كدا ان سمر وساره بيتناكوا منهم في طيازهم وكمان فادي وايهاب بيتبادلوا مع بعض بعد ما ينيكوا البنات ينيكوا بعض في الاول مسكتني سمر وساره يبوسوا فيا ويلعبوا ببتاعي الي كان صغير انا ما كنتش حاسس بلي بيحصلي كنت مغيب ومش دريان بحاجه نزلوا يمصوا بتاعي وندهوا لفادي كمان يمصلي كان مصو حلو شويه وايهاب قرب بتاعوا من شفايفه وطلب مني اني امص انا كمان رفضت بس بعد الحاحهم كلهم وان لازم الي يلعب معاهم لازم يعمل زيهم ابتديت امص بتاعه احساس ان حد بيمصلي زبي وزب تاني في بقي خلاني اهيج وانزل شويه لبن لاول مره في بق فادي الي شرب لبني واداني بتاعه امصه لحد ما حسيت انه ترتر في بقي انا قرفت بس هما قالوا ان دا لبن رجاله وانه لذيذ مش زي البول… خلصنا اليوم دا وبقيت اطلع العب معاهم كل يوم واشوفهم ينيكوا بعض وانا امص ويتمصلي بس حبيت اجرب انيك زيهم سمر وافقت بس بشرط الي ينيكها يتبعبص انا وافقت خاصة ان الي في المدرسه كانوا دايما يبعبصوني وكنت بزعل وتيجي انت تدافع عني وتضربهم بس ما كنتش متصور ان البعبصه حتكون في طيزي من غير هدوم في الاول زبي كان صغير نامت سمر على بطنها في الارض وانا دخلت بتاعي في طيزها وبدأت انيكها قامت ساره جات عند طيزي وابتدت تحسس عليها ونزلت تلحسها بلسانها احساس فضيع حسيتوا لاول مرة كنت فاكر ان دي هي البعبصه عندهم بعدت ساره عن طيزي بعد ما كنت باستمتع بلحسها بقيت انيك في سمر واطلب منهم يبعبصوني نزل فادي يلحسلي طيزي انا رحت في عالم تاني لحد ما حسيت صباع داخل خارج في طيزي مقدرتش اتكلم لاني كنت هايج على اخري لحد ما جبت فطيز سمر مرت الايام وطيزي ابتدت توسع اكتر واكتر لحد ما ادمنت البعبصه وابتديت في مرحله النيك كنت بأنيك ساره من طيزها وبمص زب ايهاب وسمر تلحس طيزي وتبعبصني وفادي بينيكها لحد ما حسيت حاجه تانيه كبيره دخلت في طيزي بصيت ورايا لقيت فادي مدخل زبه فيا وينيك حاولت اقوم مقدرتش وزب ايهاب في بقي مانعني اصوت شويه وقت وحسيت بلذه كبيره لذة الي ينيك ويتناك في نفس الوقت خلصنا وفضلت ساكت ما رديتش اي فعل خاصة ان بقي وطيزي مليانين لبن من ايهاب وفادي قربت مني سمر واخدتني فبوسه تلحس اللبن الي فاضل في بقي وشفايفي وساره نزلت تلحس خرم طيزي واللبن الي يقطر منه احساس جميل تاني من وقتها وانا بأنيك واتناك بس عشان زبي صغير اغلبهم كانوا سايبني انيك تقضيه واجب خاصه اني بجيب بسرعه لحد ما بقيت بحب اتناك اكتر من اني انيك ودا بعد ما بقيت بأنيك نفسي بالخيار زي… (سكت) …
انا: زي مين؟؟
سليم :اه… لا ولا حاجه اقصد زي ساره وسمر لما ما يقدروش يطلعوا ينيكو نفسهم بالخيار…
انا فهمت انه يقصد حد تاني بس قلت مش مهم كله حيبان مع الوقت…
انا: طيب ولسا بتروحلهم؟؟
سليم بكى بقهر: ماهو لازم اروح عشان ما يفضحونيش حاولت ابطل اروح كذا مرة بس في الاخر طيزي ترجعني ليهم وخاصة انهم هددوني انهم حيفضحوني وينشروا اشاعات اني بتناك منهم لو ماروحش..
انا: والي يريحك منهم؟؟
سليم بفرحه: اكون خدام زبه
ضحكت: خدام زبه يا شرموطه ؟؟ تاني؟؟
سليم: هههههه ماهو جوزي حبيبي
انا: طيب انا حتصرف بس محتاج لشويه حاجات حطلبها منك…
سليم: حبيبي انت تأمر بس… ايه حنقضيها كلام وبس الليله؟؟ …
انا: انا وعدتك بواحد تاني يا شرموطه يلا …
عملنا واحد تاني وبعد ما خلصنا طلع سليم من الاوضه رايح الحمام يستحمى ومن حسن حظه كان لابس شورت لانه قابل مامته في المطبخ سمعت صوتهم يتكلموا لبست البوكسر وقلت اروح اسمعهم بيقولوا ايه بس اول ما وصلت لولا كإنها حست اني جاي طلعت من المطبخ تقول :
لولا: طيب روح استحمى وانا حجهزلكم حاجة تاكلوها
و اول ما شافتني عريان وشافت جسمي قدامها سكتت خالص وفضلت تبص من فوق لتحت وشافت زبي مرسوم تحت البوكسر عضت شفتها وبعدين فاقت من الي هي فيه
انا: اسف اني طلعت كدا كنت فاكرك نايمه وسليم قال رايح الحمام كنت عطشان قلت اروح المطبخ اشرب …
لفيت عشان ارجع وقفني صوتها وايدها الي مسكت كتفي…
لولا: اي يا ميدو انت مكسوف مني … انا قلت البيت بيتك وانك مش ضيف لا انت صاحب مكان … وكمان انت من دور ابني وسليم نفسه بيمشي ملط احيانا في الشقه عادي…
انا: لا مش مكسوف بس اااه…
لولا: ما بسش أقلك اهو عشان ما تتكسفش تاني…
قلعت لولا الروب من هنا وزبي وقف من هنا كانت لابسه قميص نوم اسود تحت كسها شويه مع لون بشرتها البيضه المايله شويه للاحمر… وبزازها الكبيره الي كلها مش متخبي منها غير حلماتها انا تنحت فيها…
هي بقا شافت زبي وقف عليها حضنتني من كتافي وخدتني لاوضة السفرة وانا ماشي وايدي بتحك في بزها …
قعدتني وراحت تجيب الاكل وابتدت تأكلني بايدها وشويه تأكل سليم الي متنح ومش فاهم حاجه… خلصت اكل وقمت اغسل ايدي وسليم ومامته خدو المواعين للمطبخ… وقبل ما اطلع من الحمام لقيت لولا بتحضني انا اتخضيت وكنت عاوز اتكلم بس خدت شفايفي فبوسه دوبتني ما حسيتش الا وهي بتمصلي زبي اول ما خلصت وجبت لبني فبقها وقتها بس عرفت الموقف الي انا فيه…
مسكت دماغي ورجعت لورا وانا مش مصدق الي حصل ببص عليها لقيتها واقفه تلحس اللبن الباقي على شفايفها وقربت مني…
لولا: على فكرة انا مش ندمانه مع انك اول راجل في الدنيا أمص بتاعه… انا من اول ما تجوزت وجوزي ما يعرفش غير انه ينيكني دقيقتين ويجبهم وينام من غير لا بوس ولا اي حاجه تانيه ومن بعد موته ما حدش لمسني مع اني محتاجه الجنس جدا لان شهوتي قويه جدا لقيت الخيار هو الحل الوحيد … كنت خايفه من الفضيحه… بس بعد موقفك مع سليم من شويه وكلامك معاه وكلامه عنك اطمنتلك وعارفه انك حتحمي ابني وتكتم سرنا…
انا: مش عارف اقول ايه بصراحه ..
لولا: ما تقولش حاجه ويلا ننام والصباح رباح…
انا: طب افرضي سليم شافنا دلوقتي اعمل انا ايه وقتها… انا مش عاوز اخسر صاحبي..
لولا: مش قلتلك انك راجل ما تقلقش سليم بيغسل المواعين وعامل سماعات في ودانه بيسمع اغاني… ما هو دايما بيحب يساعدني في المواعين ويسمع الاغاني … وكمان بعد ما نيكته مش حيبقاله عين يتكلم يلا بقا ننام وبكره محضرالك مفاجأه…