العراف – السلسلة الثانية | الجزء الرابع

وقفنا المرة اللي فاتت عند

نهلة: اخر حاجة فكرها ايه.
انا: الفرح والهجوم اللي حصل.
نهلة: انت يا حبيبي بقالك 3 شهور في غيبوبة من وقتها علشان كده بنطمن عليك.
انا: متقلقيش انا كويس اهووو. وافتكرت وقتها حلم ابويا لما قالي انت مش بني ادم طبيعي وجسمك بيستحمل حاجات مفيش بني آدم طبيعي يقدر عليها.
خرجت نهلة ليهم برة ووشها مبسوط.
امي: طمنيني في ايه عمار كويس.
لميس: انطقي يا نهلة عمار كويس.
نهلة: مبروووووووووك العراف رجعلنا بالسلامة
الكل في نفس الوقت: بجد وفرحوا اوي وبقوا مبسوطين اني قمت ليهم بالسلامة.
رجعت نهلة لاوضة الكشف تاني.
الدكتور: قوم يا عمار اتحرك كده على رجلك.
انا: اهو قمت واديني بتحرك.
دكتور تاني: غريبة اوي اي إنسان طبيعي لو دخل في غيبوبة لاكتر من شهر المفروض اجهزة الجسم او الوظائف بتاعتها بتكون سايبة أثر.
الدكتور: بظبط انا مستغرب برضو ازاي عمار مفهوش اي أثر.
انا: مش مهم يا دكتور المهم اني قمت بالسلامة ممكن اخرج امتي بقي.
الدكتور: يعدي 24 ساعة على فوقانك من الغيبوبة ونطمن عليك وتقدر تخرج.
وخرج الدكتور ونقلوني لغرفة عادية وبعد شوية لقيت شخص غريب بيستأذن انه يدخل.
صخر: عمار باشا احنا في خدمتك هنا.
انا: انت مين…؟
صخر: انا صخر من رجالة الجحيم وحضرتك في حمايتي من النهاردة انا ورجالة الجحيم.
انا: مين اداكم الأمر انكم تنزلوا من الجبل وتخرجوا من الجحيم..؟
صخر: ايمان هانم بعتت لينا وجاين فورا لما عرفنا الوضع يا عراف.
انا: انت عارف كل حاجة بقى على العموم يا صخر معاك كام شخص برة وحوالين المستشفى.
صخر: حوالي 40 شخص لان في 10 ماتوا.
انا: تمام عايزك تكملهم ال50 شخص تاني وتجهز الرجالة في عربيات الجحيم علشان انا خارج بكرة وانت خليك على بابي يا صخر.
صخر: اؤامر العراف مُجابة.
خرج صخر من عندي وبعد شوية لقيت امي ولميس وسوزان ونهلة ونهال كلهم دخلوا يشوفوني.
امي: اخيرا فوقت كنت هموت من غيرك بجد، بطل بقي جنانك وكل مرة تضحي بنفسك علشاني.
انا: متقلقيش عليا عمر الشقي باقي، ومادام رجالة الجحيم هنا يبقي انت عرفتي حاجات صح ولا ايه.
امي: صح يا حبيبي عرفت ان محمد ابوك كان بياخدك وانت صغير تتمرن زي رجالة الجحيم بظبط علشان كده انت فوقت من الغيبوبة جسمك مفهوش اي أثر.
انا: صح يا حجة، ممكن تيجي في حضني بقي احضنك وابوسك.
جت امي نهى في حضني واديتها بوسة في رأسها وطبطبت عليها في حضني.
لميس: نورت يا حبيبي ورجعتلي بالسلامة كده تخوفني عليك يا عمار تقولي ابعد عن الشغل وانت اللي حاطط نفسك في النار.
انا: متقلقيش يا حبيبتي عليا انا كويس وبعدين خدي من ده كتير انا معرفش الأيام الجاية مخبية ايه بس مادام رجالة الجحيم هنا يبقي مش خير خالص هههههه.
لميس جريت ودخلت في حضني وسط الكل وباستني من خدي وقالتلي بطل رخامة وبلاش تقلقني عليك تاني ولما فاقت لنفسها لقت الكل بيضحك عليها.
انا: محدش يكسفها دي مراتي العسولة اللي بحبها.
نهلة: وحشتني يا حبيبي عارفة ان الايام الجاية وحشة عليك بس عشاني خاطري بلاش جنان تاني وخليك عاقل بقي ممكن.
انا: ممكن يا روحي بس تعالى في حضني وجت نهلة اختي في حضني بوستها من خدها وفضلت في حضني شوية اكنها خايفة اني امشي وابعد عنها.
سوزان: نورت يا عراف، ووحشتني كمان بس خليك عاقل على رأيهم واهدي بقي.
انا: بنورك يا سوزان متقلقيش عليا هبقي كويس.
نهال: سندي وضهري مش كل شوية هلاقيك مرمي في الارض كده انت خرع خالص هههههههه.
انا: اه يا جزمة انا خرع طب لما اقوملك دلوقتي هههههه.
نبيلة: نورت يا بطل نورت يا سندنا كلنا اياك تتهور تاني وتعمل حاجة من دي.
انا: بنورك يا حلوة انت.
بعد شوية سألتهم هي فين ايمان.
امي: برة مستنيه تدخلك ومكسوفة لانها معرفتش تحميك كويس.
انا: خليها تدخل يا امي بعد اذنك نديها.
بعد دقيقتين دخلت ايمان الاوضة وايمان العراف هي عمتي والمجهول اللي كان في حياتي بقاله فترة كبيرة وليها نفوذ في كل حتة لانها كبيرة العرافين لان محدش يعرف اني عايش من عيلة العرافين بسبب تغيير اسمي.
ايمان: نعم يا عمار طلبتني في حاجة مهمة.
انا: اه في عايزك بس ثواني، ممكن تسبونا لوحدنا شوية.
امي والكل: حاضر بس بلاش جنان خليك عاقل.
خرج الكل لبرة وايمان قعدت وبدأت تكلم.
ايمان: انا اسفة يا حبيبي معرفتش احميك كويس وحصل الهجوم وانت اضريت بسببي.
انا: متقوليش كده انا كنت عارف بالهجوم انه هيحصل بس كان اللي يهمني حمايتكم وبس مش مهم عندي اي حاجة تانية
ايمان: انت بتهزر مادام كنت عارف بالهجوم مقولتليش ليه كنت جبتلك رجالة الجحيم قبلها.
انا: عشان انا عايزهم يفتكروا اني لقمة سهلة وان سهل اوي اموت او يحصلي حاجة.
وبعدين يا عمتي انت نزلتي رجالة الجحيم ليه انا مطلبتش منك تعملي كده.
ايمان: كنت عاوزني اشوفك بتروح مني واتفرج يعني كان لازم ادخل وطلبت ان الحراسة تمشي واتواصلت مع محسن مديرك ومشي الحراسة والجحيم اللي بيحميك دلوقتي انت ناسي هما مين ويقدروا يعملوا ايه.
انا: لا مش ناسي بس انت بوظتي كل الخطة اللي كنت حاطتها للتنين و التفاحة الحمراء.
ايمان: المهم انت ناوي على ايه يا عراف هترجع شغلك ولا هتشوف العيلة وتبقي العراف الكبير.
انا: مقررتش لسه اي حاجة انا يدوب فايق من كام ساعة ملحقتش اقرر في حاجة مهمة عايز اقولك عليها.
ايمان: ماشي هسيبك تقرر براحتك، ايه هي الحاجة المهمة…؟
انا: عايز مفتاح الجبل.
ايمان: امممممم مفتاح جبل ايه ايه الكلام الغريب ده
انا: بلاش نلف وندور على بعض انت وشك قلب الوان اول ما قولتل مفتاح الجبل اخلصي يا ايمان متنسيش اني العراف هااا.
ايمان: عرفت منين بحوار مفتاح الجبل انا مفيش مرة كلمتك عن الموضوع ده.
انا: عرفت وخلاص ملكيش دعوة عايز مفتاح الجبل وعايزك تعرفيني على الحراسة على اني العراف الحالي والكبير بتاعهم.
ايمان: يعني قررت تبقي العراف بدالي خلاص.
انا: مقولتش هكون بدالك ولا همسك الشغل انا قولت عرفيني عليهم يا ايمان مش عايز اعيد كلامي مرتين.
ايمان: حاضر يا عمار متضايقش نفسك انا اسفة.
انا: حصل خير بس متكررش تاني تقدري تخرجي.
خرجت ايمان من عندي ووقفت تكلم مع امي برة.
امي: في ايه مالك زعلانة ليه عمار كويس.
ايمان: متقلقيش هو كويس بس شخصيته اتغيرت معايا وبقي بيتحكم وبيدي اؤامر كمان اكني قاعدة قدام عزت العراف.
امي: غريبة عمار عمره ما عامل حد فينا وحش او بيدي اؤامر غير في شغله وبس.
ايمان: مش عارفة بس هو طلب مني كذا طلب بصيغة الامر ولما اعترضت قالي اسمعي الكلام ونفذيه ومتكررش تاني انا ايمان العراف خوفت…ابنك ناوي على ايه.
امي: ونبي ياختي معرفش ناوي على ايه بس هنشوف.
بعدها بشوية خبطت ايمان على باب اوضتي.
انا: ادخل.
ايمان: جيت يا عمار اعرفك على صخر الحارس الشخصي بتاعك والمسؤول عن رجالة الجحيم اللي تحت امرك وبتحميك.
صخر: أهلا يا عراف باشا.
انا: اهلا بيك يا صخر اتفضل انت استني وشكرا ليكي يا ايمان تقدري تخرجي.
انا: اسمعني كويس يا صخر انا عارف ان رجالة الجحيم متربية على حماية العراف وبس ومش مهم عيلته بس ده لازم يتغير من النهاردة ومن اللحظة دي رجالة الجحيم هتحمي عيلة العراف بنفس اهمية العراف ذات نفسه فاهمني ولا لا.
صخر: فاهمك يا عراف باشا.
انا: هتدي امر للرجالة اللي برة دلوقتي ان حماية عيلتي اللي معايا دائما مهمة زي حمايتي بظبط وكمان عايزك تاخد جزء من الرجالة اللي هنا تبعتها الفيلا تامن الدنيا كويس اوي وتأمن الشارع اللي فيه الفيلا وعايزك تشتري كل الفيلل اللي جمبنا وتسيبهم فاضيين بس على كل سطح فيلا عايز رجالة بتأمن الدنيا مش عايز اي راجل يكون في الشارع عايز الدنيا تبان هادية واكن مفيش حاجة.
وكمان تأمن على بعد 3 كيلو من الفيلا بالكاميرات والدورون وابعت هات رجالة تاني من الجحيم لو اللي معاك مش مكفين بأمر من العراف.
وخد معاك اهلي كلهم ماعدا نهلة هانم ولميس هانم سيبهم هنا.
في حد تاني فى الحراسة اللي هنا هتعرفني عليه.
صخر: امرك يا عراف، موجود رعد الحارس الشخصي التاني لحضرتك ياباشا.
انا: اتفضل يا صخر ونفذ اللي قولتلك عليه وخلى بالك كويس اوي على اهلى هااا. وابعتلي رعد
خرج صخر من الاوضة وقابل ايمان العراف في وشه وامي والكل واقفين برة.
ايمان: خير يا صخر عمار باشا عايز ايه.
صخر: العراف طلب حماية العيلة زي حمايته بظبط وامر ان كل الفيلل اللي جنب الفيلا بتاعته نشتريهم ونأمن قبل الفيلا ب3 كيلو على الأقل وكمان الكل هيروح الفيلا ماعدا لميس هانم ونهلة هانم.
لميس: انا كده كده مش همشي غير وعمار معايا.
نهلة: وانا هفضل عشان اتابع حالته برضو واكيد هو محتاجني في حاجة تانية.
ايمان: عمار ناوى على ايه انا بدأت اخاف بجد انا حاسة ان عزت العراف عايش.
امي: ربنا يستر لأن انا عارفة الايام دي كويس وعيشتها كتير مع محمد قبل ما يموت بسبب عمي عزت.
صخر: عن اذنكم لازم نتحرك وهسيب مع لميس هانم ونهلة هانم رعد الحارس الشخصي التاني للعراف.
رعد: متقلقش يا صخر انا موجود اتحرك انت.
صخر: تمام يا رعد والعراف عايز يشوفك ادخلوا وسيب 2 رجالة من فرقتك مع الهوانم.
رعد: تمام يا صخر.
دخل رعد لوحده عليا الاوضة.
انا: ادخل يا رعد.
رعد: حضرتك طلبتني اتفضل.
انا: انت دلوقتي المسؤول قدامي لحد ما اقوم من السرير بحماية نهلة ولميس ودول حمايتهم زي حمايتي بظبط فاهم يا رعد وفرقتك كلها هتكون لحماية لميس ونهلة وبس مش عايز منك حاجة تانية غير كده.
رعد: اؤامر معاليك تتنفذ ياباشا متقلقش من اي حاجة.
انا: تقدر تخرج وتدخلي لميس هانم بعد 5 دقائق.
خرج رعد وطبعا مش محتاج اوصفه ليكم لانه زيه زي صخر بظبط من ناحية هيئة الجسم لكن بشرته خمرية.
بعدها بشوية لميس دخلت…..
انا: وحشتيني اوووي امتي هخرج من هنا.
لميس: قريب يا حبيبي هتخرج هخلى نهلة تشوف الدكتور وهو هيبلغنا.
انا: طب تعالى في حضني فاكرة الحادثة الأولى عملت فيكي ايه ههههه.
لميس: بطل تكسفني واتلم عشان انا على اخرى ونفسي فيك اوووي وانت وحشتيني لكن لما نرجع بيتنا….المهم عايزني ليه.
انا: انت من النهاردة السر بتاعي اي حاجة هتحصل معايا هتعرفيها واياك يا لميس تقوليها لحد وقتها هتخسريني للابد.
لميس: متقلقش يا حبيبي انا سرك وضهرك ومقدرش ازعلك ابداً ولا اخسرك قولي في ايه مالك.
انا: دلوقتي انا ابويا بيظهرلي في الحلم بس وقت ما بكون في المستشفى وعامل حوادث غير كده مبيظهرش، ولما قولتله الحكاية دي قالي هتعرف كل حاجة لما تأخد مفتاح الجبل من ايمان وانا فعلا طلبته من ايمان بس هي متعرفش اني عرفت الحكاية دي من ابويا عن طريق الحلم.
لميس: حاجة غريبة فعلاً ومفتاح الجبل ده يطلع ايه مكان يعني هناك وليه مفتاح ولا دي كلمة سر لحاجة تانية.
انا: مش عارف لسه بس اللي حاسه اني لما هروح هناك هعرف حاجات كتير مستخبية زي ان طلع ليا اخوات غير نهلة.
لميس: ايه بتقول ايه اخوات غير نهلة ازاي…؟
انا: ابويا قالي كده في الحلم قالتله عندك اسرار تاني قالي ليك اخوات تانية غيرك انت ونهلة بس هتعرف كل حاجة في وقتها لما يكون معاك مفتاح الجبل.
لميس: خلاص يا حبيبي متستعجلش ومترهقش نفسك في التفكير لما عمتك تيجي وتكلم معاك تاني وقتها فكر هتعمل ايه.
في مكان منعرفش عنه حاجة
كملت وحطت حاجتها في شنطة السفر.
ندى: انت رايحة فين.
سيلين: رائحة اسكندرية ورايا شغل.
ندى: انت بتستهبلي صح
سيلين: وفيها اى؟ عندي شغل مهم هناك ولازم أروح، والولد مش هيرضى يقعد عند حد، خلاص إتعلق بيا
هزت ندى يدها بعصبية لأ بقى بعد ما إتجننتي رسمي هتجنيني معاكي؟
وبتكمل ندى: طب انت قررتي إنه تستني أهله يجوا، سهل إنهم يجوا هنا، بس هيدورا عليكي في إسكندرية إزاى؟، يعني أكيد هيعرفوا عنوانك وانت مين، شغل مافيا بقى، بس هيجيبوا عنوانك في اسكندرية منين.؟
ابتسمت سيلين: منك انت يا ندى
ندى: نعم ياختي هما ممكن يوصلوا ليا؟
سلين: اه طبعا مش انت قولتي شغل مافيا، يبقى أكيد هيوصلوا ليكي، عشان كده مش هقول عنواني هناك ليكي
مسكت ندر ايد سيلين ” وهي خايفة
ندى: لا قوليلي، عشان قبل ما يعذبوني اعترفلهم، مش هتسيبي صاحبتك تتعذب صح؟
سيلين وهي بتضحك: لا صاحبتي جدعة أوي متستهلش.
شخص قدامه صف من الرجالة الضخمة جسمهم يخوف، واقفين بإحترام لـرئيسهم، وهو واقف قدامهم وحاطط ايده في جيب بنطلونه وباصص ليهم بنظرة شر.
رامي: لسه محدش فيكم عارف يلاقيه؟، إزاى خطفوه منكم، إنتوا كنتوا نايمين بقى، ما أنا مشغل شوية اغبية معايا.
محدش قدر يفتك بوقه ويكلم.
رامي: كلكم مطرودين، بس في حساب مستنيكوا، لازم تاخده قبل ما تمشوا بس هو سابوهم ومشي وكلهم عارفين ان هيحصلهم حاجة صعبة اوي عليهم
ابراهيم: لسه لغاية دلوقتى ملقتهوش؟
رامي: لسه، أنا مش عارف إزاي إختفى كده، ده حتى مفيش حد من أعدائي خطفه
ابراهيم: يبقى أكيد مش مخطوف
رامي: قصدك اى؟
ابراهيم: لو كان حد خاطفه كان طلب منك مقابل عشان يراجعه، بس ده محصلش، يبقى أكيد لوئ مش مخطوف
رامي: إزاى مش مخطوف؟ طب هو كل ده فين؟
ابراهيم: بص مفيش غير حل واحد، إننا نعمل إعلان عن مكافئة لـ اللي يلاقيه
رامي: أنا إديتهم أوامر بكده فعلًا
ابراهيم: كويس جدًا، بس أنا حاسس إن لوئ لقى عيلة تانية ليه
رامي: انت اجننت انت بتقول ايه.
ابراهيم: أيوة لقى عيلة تانية ليه، انت ناسيه خالص يا رامي، ولو هو لاقى حد يديله الحنان و يعوضه مش هيسيبه، لما تلاقيه ياريت تراجع علاقتك بيه.
في مبني الامن العام.
محسن داخل مكتب فضل….
فضل: ايه الاخبار يا محسن في اي جديد.
محسن: في خبرين ياباشا الاتنين مهمين لينا.
فضل: قول يا محسن اي خبر منهم واخلص.
محسن: الخبر الاول ابن رامي ضايع ونزل اعلان بمكافاة للي هيلاقي الولد ويبلغ عن مكانه هياخد تمنها ومن احساسي كده ان الولد مش مخطوف ولا ضايع بس متقلقش احنا بدأن نفرغ كاميرات المكان وتحركات الولد من وقت ما خرج لحد ما اختفي وهنعرف هو مع مين قبل رامي.
فضل: ركز يا محسن رامي راجل مافيا وكلنا عارفين كده بس مفيش مرة عرفنا نمسك عليه اي عملية وهو بينفذها لانه عارف هو بيعمل ايه كويس وعايزين نفهم اي حكاية ابنه لؤي دي تمام.
محسن: تمام ياباشا الخبر التاني العراف قام بالسلامة وصحي وهو كويس ومفيش في جسمه اي أثر.
فضل: ازاي ده كان في غيبوبة بقاله 3 شهور اقل حاجة هيحتاج لعلاج فيزيائي علشان يعرف يتحرك بشكل طبيعي.
محسن: لا ياباشا مش هيحتاج لاي حاجة لان العراف مكنش طفل عادي كان بيتمرن من صغره زي رجالة الجحيم.
فضل: تفتكر هيقرر ايه، خصوصا وانه يعتبر عرف انه الكبير بتاع العيلة.
محسن: معرفش بس من واقع خبرتي وشطارة عمار اتوقع انه هيختار الانسحاب من الشغل وهيتفرغ للعيلة.
فضل: واحنا هنسيبه يشتغل في السلاح ويكون كبير البلد كلها ومحدش يقدر يكلمه.
محسن: بص ياباشا عمار قادر يعمل ايه حاجة من دلوقتي مش عايزين ننسي ان رجالة الجحيم حواليه يعني عمار بقي تحت ايده جيش كامل الشخص منهم بمقام 10 رجالة في بعض.
يعني العراف لو ماشي ب2 حراسة هو قدام الناس ماشي معاه شخصين بس في الحقيقة هما 20 شخص.
فضل: هنشوف يا محسن هيحصل ايه متنساش مستنيك بعد بكرة في حفلة عيد ميلاد بنتي.
محسن: متقلقش ياباشا هاجي انا والمدام هتبعت دعوة لعمار ولا لا.
فضل: هبعتله دعوة ولو خرج أكيد هيجي انا عارف ان عمار بيحبني وهيجي.
عند امي وباقي العيلة.
امي: عمار اشتري الفيلل اللي جنبنا كلها وده معناه ان عمار بيفكر ياما هيفصل كل عيلة لوحدها او هيجي باقي العيلة من البلد وهتستقر هنا وهيكونوا تحت عينه.
ايمان: معرفش ناوي على ايه بس اللي مستغرباه انه لما فاق ودخلتله طلب مني حاجة غريبة اوي.
امي: طلب منك ايه…؟
ايمان: قالي عايز مفتاح الجبل ودي عبارة ميعرفهاش غير 3 انا وعزت ابويا ومحمد اخويا والاتنين ميتين وانا واثقة اني مجبتش سيرتها قدام عمار فهو عرف منين معرفش.
امي: ويطلع ايه مفتاح الجبل ده.
ايمان: هقولك………..
عند شاتاي في الشركة…..
وصلت اكتشا الشركة وبقيت السكرتيرة تحت ايد شاتاي وده خلي ماريا تتغاظ ازاي اكتشا اللي لسه مكملتش يومين في الشركة تبقي المساعدة الشخصية والسكرتيرة المباشرة لشاتاي.
شاتاي: اكتشا تعاليلي فوراً.
اكتشا: اؤامرك ياباشا اؤمرني..
شاتاي: جهزي نفسك نازلين مصر.
اكتشا: حاضر ياباشا.
شاتاي لما خرجت اكتشا اكلم مع كولكان…
كولكان: باشا انت ناوي تواجه العراف ولا ايه خصوصا انه فاق وبقي قادر يتحرك.
شاتاي: متقلقش مش هنعمل حاجة دلوقتي بس لازم نتحرك على مصر ونثبت رجلنا هناك ونتعرف على ناس تقيلة برضو ونوح كده كده هيساعد في كل الامور دي وتالت هجوم هيحصل على العراف هيبقي من نوح قريب اوي.
كولكان: شكلها هتولع ياباشا اؤامرك هنفذ فورا وهجهزلك الطيارة الخاصة.
عند نبيلة ونهال في الفيلا في اوضة نبيلة.
نهال: شوفتي عمار حتى بعد ما فاق وهو تعبان بس شكله حلو اوي ومز اوي في نفسه.
نبيلة: احترمي نفسك ده جوز اختك يا غبية
نهال: وفيها ايه بلاش اعبر عن اعجابي يعني تعالى هنا بقي وشدت نبيلة عليها.
وحشتيني يا بلبلة انت ووحشني جسمك 3 شهور مدوقتش طعم عسل كسك….نبيلة ساحت من كلام نهال ليها وبدات تحس انها هايجة اوي لدرجة سايبة نفسها لنهال و راحو حضنين بعض و بوس من كل حته و راحت نهال قلعت نبيلة لبسها كله و مسكت الحلمه وهاتك يا لحس وبوس وعض ونبيلة بتصرخ بصوت مكتوم
بحبك بحبااااااااك أكتر يا نهال انا مش حسه بنفسى بوسي ومصي بزازي قوى ااااااه ااااااه براحه براحه مش قوى كده و راحت نبيلة عاملة نفس الموضوع مع نهال قلعتها كل الهدوم ونهال بزها كان حلو و الحلمه لونها وردى و قعدت نبيلة تلحس و تلحس فى كل ناحيه وبعدين قلعت نهال الشورت الى كانت لابسه ونهال نامت على ضهرها و فتحت رجلها و نبيلة راحت حطه ايدها على فتحت كس نهال و قعدت تفرك فيه براحه و راحت حطه صبعها فى بقها علشان تبله
و قعدت تفرك فى كس نهال ونهال هتولع من كتر الهيجان و تقلها براحه يا مامي براحه أى أى اااااااااااه اااااااااااه بسرعه يا متناكه قوى يا شرموطه ااااااااااااااه كسى بيكلنى مش قدره راحت نبيلة موطيه و حطة بقها على كس نهال و قعدت تلحس فيه ونهاا بتعيط من كتر مهى هايجه و بتصرخ باهات مكتومة اااااااااه ألحسى قوى يا بنت المتناكه يالى أمك شرموطه زيك ونبيلة كل متسمع الشتيمه تهيج أكتر و بتلحس أسرع ونهال تصرخ ااااااااااه أى أى أى أى بسرعه قوى قوى قوى حجبهم أهم اااااااه اااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه و راحت منزله من كسها ونبيلة مسكتتش الشرموطه لأ قعدت تلحس فى كس نهتل لحد ما نهال راحت قايمه و مقلعاها البنطلون و الأندرو ونبيلة عمالة تضحك و تقلها براحه علشان اطرى براحه على مامتك يا روحي بس نهال مهتمتش و قعدت تلحس لنبيلة كسها جامد ونبيلة تصرخ اااااححححح ااااااااااااه الحسي كس امك الحسي يا نهال جامد ااااااااااه نفسي في زوبر يدخل في كسي اااااححححح نفسي في زوبر عمار ينيك كسي اااااااااااااه ونهال مركزة في كل كلمة نبيلة بتقولها بس مش حابة تفصلها وفضلت تدخل لسنها جوه كسها ونبيلة بتقولها أسرع يا بنت المره المتناكه أسرع ااااااااه اااااااااااااااااه كسي نار من لسانك نيكني بصوابعك ونهال ما صدقت بدأت تدخل صوباعها في كس نبيلة وفضلت تنيكها ورايحة جاية وهي منهارة ومش قادرة وعمالة تنزل في عسل.
قامت نهال وعملت وضعية المقص وبقي كس نبيلة وكس نهال على بعض وفضل نهال رايحة جاية تحك كسها في كس امها لحد ما صرخوا هما الاتنين سوا ونزلوا عسلهم مع بعض وراحت نهال نامت في حضن امها نبيلة وهما عريانين ومريحين اكساس بعض.
في مكان منعرفش عنه حاجة
ندى بتكلم سيلين في التليفون
ندى: شوفتي الاعلان ابو الطفل اعلن عن مكافأة كبيرة للي هيقول على مكان الطفل ناوية على ايه.
سيلين: مش عارفة يا ندى بس انا خايفة على مرعوبة ومش عارف اتصرف ازاى وكمان اتعلقت بالولد شوية وهو اتعلق بيا مش عارف افكر ازاى.
ندى: بتستهبلي صح هو ايه اللي اتعلقتي بالولد انت مجرد انقذتي حياته من الناس اللي كانت عايزة تخطفه مش كفاية حياتك المدمرة كمان عايزة تدمريها اكتر.
سيلين: هفكر يا ندى واقولك ناوية على ايه متقلقيش عليا انا كويسة
قفلت سيلين مع ندى وهي مش عارفة هتعمل ايه وانها وحيدة الاخوات وامها ماتت من فترة وهي بقت عايشة لوحدها وخايفة من ابو الطفل لانها عرفت من لؤي ان ابوه بيسافر كتير وشغله خطر وكمان رئيس عصابة ومافيا.
نامت سيلين من كتر التفكير وخدت لؤي في حضنها وناموا سوا.
على الجانب التاني.
رامي: لسه مفيش اي اخبار برضو عن اللي خطفوا لؤي.
ابراهيم: لسه يا رامي واهدي شوية هنوصله بس المهم نوصله قبل ما حد من اعدائك او الامن العام يعرف عنه حاجة.
رامي: تمام يا ابراهيم حاول تدور عليه وحاول تفرغ الكاميرات من اول ما خرج وبعد عن الحراسة لحد ما اختفي.
ابراهيم: ماشي يا رامي هقوم اشوف الحوار ده.
خرج ابراهيم وفضل رامي يفتكر انه قد ايه هو كان وحش مع لؤي من وقت ما والدته ماتت وهي بتولده وهو من وقتها مبقاش يحب يقعد مع لؤي ولا يشوفه حتى بسبب انه شبه مامته اوي وكل لما يقعد قدامه بيفتكرها ويزعل علشان كده علاقته بلؤي وحشة جدا ولا اكنه ابوه أصلا.
في مبنى مقر التفاحة الحمراء.
وصل خبر ان شاتاي قرر ينزل مصر لنديم.
نديم: لازم نشوف الحوار ده ونفضل مراقبين شاتاي من بعيد لبعيد لانه شكله ناوي على نية وحشة اوي وهيستعجل وهيبوظ كل حاجة.
زين وباقي الاعضاء: متقلقش ياباشا هنفضل مراقبينهم وتحت الرقابة.
في مكان تاني جديد.
بيتصل شخص على رقم مصري: كل حاجة تمام متقلقوش خالص انا تمام والدنيا ماشية زي الخطة بظبط.
الآخر: طب حلو اوي عال العال اتمني تستمر الدنيا حلوة كده.
المتصل: متقلقش كل حاجة تمام وتمام جدا كمان وقريب اوي هتسمع اخبار حلوة.
الآخر: اتمني خلى بالك على نفسك سلام.
على طريق فيلا عمار بتنزل اشخاص على بُعد 4 كيلو وبتبدأ تزرع قنابل في كل حتة على الطريق.
شخص غريب: تمام ياباشا زرعنا القنابل على الطريق واول ما يعدي من الطريق هنضغط على الزرار ونخلص منه.
الآخر: تمام يا رجالة العراف لازم يموت خلوا بالكم لحد يشوفكم سلام……..

يتبع الى اللقاء في الجزء الخامس من السلسلة الثانية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ