العراف – السلسلة الثالثة | الجزء الأول

في مكان جديد وغريب ومنعرفش عنه حاجة
بيدخل عمار العراف للمكان ده وهو هيبة وقوة وشموخ بشكل اكتر ومختلف عن قبل كده
الصوت1: أهلا بيك يا عراف.
الصوت2: أهلا بيك يا عراف.
الصوت3: أهلا بيك يا عراف.
الصوت4: أهلا بيك يا قائدنا العظيم.
العراف: أهلا بيكم في العهد الجديد !!!!!!!
انا: جاهزين للسفر يا شباب.
إيلا(الصوت1): جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إيلا أقوي هكر بنت شوفتها في حياتي متخصصة في اختراق الانظمة الأمنية لاي مكان او مبني قوي اتعرفت عليها في تركيا لما كنت بخلص مهمة هناك …ملهاش علاقة بشغل الامن العام دي تبع فرقتي الخاصة
وصفة إيلا: بنت بشرتها خمرية وشعرها بني وطويل وعيونها بني غامق وشفايفها مرسومة بطريقة تخليك هتجنن وتأكلها طولها حوالي 170 سم وجسمها مشدود ورياضي وسكسي اوي بزازها حجمهم اكبر من الصغير بحاجة بسيطة ومشدودين لبرة ودائما حلمتها بارزة وواقفة في هدومها لانها مش بتلبس برا خالص وطيزها مرفوعة بسبب الرياضة ومشدودة ومعندهاش بطن اصلاً لانها بتحافظ على جسمها (مكنتهاش لسه ومعرفش هيجيلي مزاج ليها ولا لا) عندها 24 سنة.
إزيل(الصوت2): جاهز يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إزيل بيخترق أي خزنة في العالم بأي شكل من الاشكال ومدرب على فتح اي خزنة حتى لو الكترونية بمساعدة من إيلا طبعا لانها مسؤولة الاختراق الأمني.
أتعرف على إزيل من الجزائر لما كنت بخلص شغل هناك للامن العام وبطبيعة شغلي اني اوقات بستخدم الهكر بنفسي واحد هناك عرفني عليه لاني كنت محتاج حاجات من مبني الأمن الجزائري إزيل عنده 30 سنة ومش متجوز بس بتاع نسوان وميقدرش يعمل حاجة مع حد في الفريق لانه عارف ان غضبي صعب ومش هيقدر عليه
مونيكا(الصوت3): جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على مونيكا الايطالية اللي اتعرفت عليها وانا في اليونان بسبب الشغل برضو مونيكا حتة اجنبية طرية اوي الشعر الاصفر والعيون الزرقاء والجسم الابيض اللي بيلمع والبزاز الصغيرة الحلوة الطبيعية والعود الفرنساوي الاصلي فعلا وعندها 27 سنة.
عامر(الصوت4): جاهز يا عراف.
عامر بقي كان ضابط سابق في الامن العام وحب ينضم للفريق بتاعي وقتها لما ساب الشغل لانه بيعشق المغامرات ومجوز وعنده عيال وصاحب شركة من الباطن اللي زورتها وانتوا معايا.
انا: جهز الطيارة يا عامر لازم أكون في انجلترا خلال 3 أيام هخلص شوية حاجات في البيت وهرجع ليكم تاني ادربوا كويس اوي المرادي المهمة صعبة وجديدة عليكم.
الكل: تمام يا عراف جاهزين متقلقش.
ركبت الاسانسير وطلع بيه لفوق أيوة زي ما انت فهمت كده المبني تحت الأرض وده تمويه لاي حد يدخل المكان ورايا مش هيعرف اصلاً لان الزرار اللي بينزل للمبني مخفي بيظهر ببصمة صوباع الفريق وبصمة عين الفريق.
خرجت من المبني وركبت عربيتي الأودي Q7 وانا على الطريقي جاتلي مكالمة من فضل باشا ورديت.
انا: ايه الأخبار في حاجة ولا ايه يا فضل.
فضل اتصدم: مفيش حاجة بس قولت أقولك مبروك على العهد الجديد.
انا: تمام يا فضل ومتنساش ان العهد الجديد بيغير كل الناس فاهمني يا فضل.
فضل بخوف: أكيد فاهمك يا عراف، كمال باشا عنده علم بافعالك كده كده.
انا: انت وكمال وكمان اللي مشغلكم متعرفوش تعملوا حاجة يا فضل واللي عندكم أعملوه وانا مستني.
وقفلت السكة في وشه.

في مكتب فضل وهو قاعد مع محسن وكمال.
محسن: عملت ايه وكانت ردة فعله ايه.
فضل بكسوف: قفل السكة ومعجبهوش الكلام.
كمال: طبيعي يا فضل مانت رايح تهدد العراف اللي اصلاً الباشا ذات نفسه بيخاف منه بس مبين عكس كده لموا نفسكم انتوا الاتنين اليومين دول ومحدش يقرب من عمار العراف نهائي لحد ما نشوف الباشا هيعمل ايه.
الباب خبط وكانت سارة ودخلت.
فضل: ايوة يا سارة في حاجة.
سارة: بقدم استقالتي يا فضل باشا واتمني تقبلها.
محسن: ليه كده يا سارة مالك وليه بتقدمي الاستقالة اليومين دول بذات.
سارة: قررت أكون في العهد الجديد ومينفعش أكون مع العراف ومعاكم وانا مش هسيب عمار.
كمال: وافق على الاستقالة يا فضل وهي حرة في اختيارها.
فضل مضي على الاستقالة و وافق على استقالة سارة من مبني الأمن العام وخرجت من عندهم.

مسكت سارة التليفون واتصلت عليا وكان عندي علم بالي حصل بسبب قوتي اللي خدتها من أوزيس ومن ماسأل.
انا: مبروك على الاستقالة يا حلوة.
سارة متفاجئة: انت عرفت ازاي ده انا لسه خارجة حالا من مكتب فضل.
انا: عيب تسألي السؤال ده للعراف يا سارة وبعدين كنت عارف انك هتعملي كده.
سارة: حبيت اكون في العهد الجديد يا عراف.
انا: طب حضري نفسك علشان عندك سفرية كمان 3 أيام يا حلوة سلام.
سارة: سلام.

في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل قاعدة في اوضتها ومخرجتش منها زي ما انا قولتلها وكمان لميس مولعة نار وهتشيط من الغضب ومخرجتش من اوضتها هي كمان لاني أمرتها بكده قبل ما امشي.
وصلت البيت ودخلت ولقيت أمي وسوزان ونهلة وسيلين تحت ومفيش حد تاني.
انا: مساء الخير يا جماعة.
سوزان: مساء النور يا حبيبي مبروك العهد الجديد يا بطل.
انا: الله يبارك فيكي يا ماما سوزان.
سوزان بفرحة: انت قولت ايه مسمعتش كويس عيد كده تاني.
انا: يا ماما سوزان ههههههه.
سوزان جريت على حضني وحضنتها وبوستها في خدها بوسة أبن لامه الثانية.
نهى: يابختك ياختي بيقولك يا ماما وانا يقولي يا نهى ههههههه.
انا: عيب عليكي ده انت الخير والبركة يا حبيبتي وبوستها هي كمان من خدها بوسة خالية من اي شعور تاني غير أنها امي.
سيلين: انا خوفت عليك وسمعت حاجات كتير مكنتش احب اسمعها عنك ممكن نقعد ونكلم علشان عايزة افهم حياتك ايه بضبط وشكلها ايه بضبط.
انا: حاضر بس بعدين وخلى بالك محدش بيؤمرني وبسكتله بس هسيبك لانك اختي الدلوعة وبراحتك انت والصغننة اللي هناك دي ما تقومي يابت وتجيبي حضن انت كمان.
نهلة بتجري: وجت في حضني هي وسيلين وبكده أطمنت عليهم.
نهى: عايزك قبل ما تطلع في أوضة المكتب ممكن.
انا: أكيد ممكن تعالى يا ماما وانتوا كمان تعالوا احنا عيلة واحدة وكلنا مش غرباء عن بعض (انا قرأت افكار امي علشان كده جمعتهم كلهم).
انا: هقولك انا بدل ما تتعبي نفسك مين هي ماسأل واجوزتها ليه وانك رافضة الموضوع.
نهى مصدومة: انت عرفت ازاي اني عايزك في كده وبفكر في كده عمار انت دخلت الجبل صح.
انا: صح يا نهى وحصل اللي فهمتيه.
سوزان: يعني ماسأل هي ميثاق العهد الجديد صح.
انا: صح يا سوزان وقابلت ايفسون كمان.
نهلة: احنا مش فاهمين حاجة ياريت حد يفهمنا بيحصل ايه ومين ماسأل الحلوة دي اللي الواحد بيشوفها بيريل على نفسه وبيرتاح ليها ههههههه.
نهى: ماسأل تبقي جنية يا نهلة.
نهلة بخوف: احا نعم، اسفة بس اتصدمت ماسأل جنية وازاي بنشوفها اصلا.
انا: ماسأل بشرية زينا زيها ومش جنية ولا حاجة بيضحكوا عليكي يابنتي ما اديكي سلمتي عليها وشوفتيها بنفسك
ماسأل بنت راجل مهم اتعرفت عليه وحصل بينا اتفاق وشغل وعجبتني واجوزتها.
سيلين: اتمنالك السعادة هي فعلا حلوة وتستاهل وفعلا على رأي نهلة الواحد بيرتاح ليها على طول بس هتعمل ايه مع لميس.
انا: هصالح لميس بطريقتي متشلوش هم حاجة انتوا ينفع اطلع انام بقي.
الكل: اطلع يا حبيبي.
انا: اه صحيح ايمان ومي ونبيلة ونهال فين.
نهى: ايمان في اوضتها هي وبنتها، ونبيلة ونهال أكيد مع لميس لان من وقتها منزلوش خالص.

سيبتهم تحت وطلعت الاوضة عند ماسأل الأول
وأول ما دخلت من الباب لقيتها قامت مع على السرير وصحيت
ماسأل: وحشتني اوي كل ده سيبني لوحدي.
انا: حقك عليا بس كان عندي حاجة مهمة لازم تخلص.
ماسأل وهي بتقرب من ودني: مبروك العهد الجديد يا حبيبي.
انا باستغراب: وعرفتي ازاي يا روحي بالعهد الجديد.
ماسأل: حلمت بأيفسون وهي بتقولي، اه انا فقدت قوتي وبقيت بشرية بس لسه اقدر اتواصل مع العالم بتاعي عن طريق الاحلام.
انا: ماشي يا حبيبتي فهمت كلتي ولا لا.
ماسأل: لا ماكلتش حاجة مستنياك تيجي ونأكل سوا.
انا: طيب هقوم أكلم مع لميس وشوية وممكن اخدكم ونخرج نأكل برة لو لقيت لميس مش قافشة اوي هههههههه.
ماسأل: حد يكون مجوزك ويقفش دي هتكون خسرانة، بقولك ايه ما تسيبني انا أكلم معاها تكون انت خدت شاور وريحت وهاجي ابلغك عملت ايه.
انا: ماشي فكرة حلوة على الاقل هريح دماغي شوية.
دخلت الحمام وماليت البانيو ونمت فيه وفعلا غمضت عيني وماسأل كانت خرجت وراحت عند لميس وانا سرحت وافتكرت كل حاجة من يوم ما بقيت فاهم كل حاجة لحد اخر لحظة حصلت بيني وبين ماسأل دلوقتي قد ايه المسؤولية كبرت عليا وخصوصا بعد بداية العهد الجديد ودلوقتي الكل مستني الخطوة التانية من العراف هيعمل ايه بظبط ولازم تسمع وتكسر الدنيا علشان الكل يخاف.
معرفتش عد قد ايه وانا بفكر وكل ده بأخد شاور لحد ما لقيت باب الحمام بيتفتح عليا في اوضة ماسأل ولقيت لميس وماسأل بلبس البيت العادي داخلين عليا الحمام ولميس مبسوطة.
ماسأل: ارتحت ولا محتاج حاجة يا حبيبي.
انا: لا انا تمام وجسمي ارتاح وفك المهم بقيتوا حلوين مع بعض خلاص.
لميس: اه حلوين مع بعض متقلقش المهم تكون مرتاح.
انا: طب كويس اجهزوا بقي هنخرج نتعشي برة يا حلوين انتوا.
لميس وماسأل جروا يجهزوا وكانوا فرحانين اوي.

مسكت اللاسلكي وبلغت صخر انه يجهز هو ورجالة الموت ويحضر عربيتين غير عربيتي.
صخر: اؤامرك يا عراف.
رعد: هو خارج تاني ولا ايه.
صخر: اه يا رعد، بس انت بتسأل ليه.
رعد: لان العراف أعلن العهد الجديد وحياته بقيت في خطر أكتر من الاول يا صخر لازم نحلى بالنا.
صوت: الي قائد رعد في شخص على البوابة.
رعد: مين عندك يا سعد.
سعد حارس البوابة: استاذة سارة ضابط الأمن العام.
رعد: دخلها يا سعد بعد التفتيش من ياسمين. (متستغربش ياسمين تبعي من شركة حراسة لتفتيش الستات والبنات).
دخلت سارة وقعدت مع امي تحت وانا جهزت ولبست ونزلت لقيت ماسأل و لميس تحت.
انا: أهلاً يا سارة قدمتي استقالة بقي وهتوجعي دماغنا.
نهى: نعم هي قدمت استقالة ليه، ليه كده يابنتي.
سارة: عايزة اكون مع عمار في الشغل بتاعه.
ماسأل ولميس في نفس الوقت: اتلمي بدل ما نقوملك ههههههه.
سارة: ههههههه متخافوش ده انا اللي هنقلكم الأخبار هههههه.
ماسأل: كده حبيبتنا وكفاءة.
انا: انت اطورتي خالص بقيتي تقولي كفاءة كمان ههههه.
سارة خدي مفتاح فيلا من رعد واقعدي فيها الأيام الثلاثة اللي قولتلك عليهم وادربي يا سارة خلى رعد يدربك.
سارة: حاضر همشي اجيب هدوم من البيت وارجع تاني.
انا: تمام ثواني، في اللاسلكي: تعال يا رعد.
رعد بعد دقيقة: اؤامرك يا عراف.
انا: هتبعت 2 من عندك حراسة مع سارة هانم لحد بيتها ويطلعوا معاها لفوق لحد ما تخلص ويجيبوها وتيجي ومتركبش عربيتها ابعتهت بعربية مصفحة من بتوعنا.
رعد: اؤامرك يا باشا حالا تتنفذ.
سارة: عمار مفيش داعي لكل ده انا مش في خطر ولا حاجة.
انا: ياريت بعد كده اسمع كلمة حاضر بدون جدال منك.
سارة بكسوف: حاضر.
انا: يلا احنا بقي يا ماسأل انت ولميس علشان عايز ارجع انام ورايا شغل الصبح.

خرجنا أنا ولميس وماسأل وقعدنا في مطعم مشهور بس طبعا اتحجز كله بأسمي على حسابي لان محبش يكون حد عاملي جمايل خالص.
لميس: مبسوطة انك كبرت وبقيت مسيطر على كل حاجة كده بس الاهم من ده كله تفضل جنبنا بخير وسلامة.
انا: بحبك زي أول يوم عرفتك فيه ووجود ماسأل مش هيغير من حبي ليكي بالعكس انا بحبك بطريقة وهي بطريقة تانية.
ماسأل: وانا كمان بحبك اوي وانت عارف من قد ايه بحبك ومقدرش أعيش من غيرك ووافقت على كل حاجة علشانك.

في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة
سرداب موجود تحت الأرض في إنجلترا وكان موجود 5 أشخاص وكان باين إن كلهم من بلاد مختلفة وكان معاهم شخص خامس باين من ملامح وشه أنه شخص قوي جدا وكانو كالاتي:
اقوي شخص كان اسمه الملك هاري ملك إنجلترا السابق واقوي ملك مر علي تأريخ إنجلترا كان شكله طويل وليه دقن بيضاء اوي وعينيه خضراء وجسمه معضل.

تاني شخص كان ألب رئيس اسبانيا السابق شخص قوي وبرضو جسمه وسط معضل مالهوش دقن بس عينيه زرقاء وكمان شعره طويل

تالت شخص كانت الملكة كاترين ودي قمر بجد، طولها حوالي 165 سم وبزازها مرفوعة وطيزها برضو مدوره وشفايفها تجنن بصراحه جسمها جبار وعينيها عسلي حلوة أوي ملكة فرنسا سابقاً

الشخص الرابع رئيس دولة فرنسا مايكل وباين من شكله أنه قوي جدا وعريض العضلات وطويل الشعر وبيحب يبارز بالسيف أوي

الشخص الخامس كانت الملكة فرح من أصل عربي ولبسه التأج الملكي عيونها خضراء وبزازها مدوره وطيزها عريضة وشفايفها بتلمع من حلاوتهم وباين إن ليها هيبه في الاجتماع ده لانها ملكة البرازيل حالياً

الملكة فرح: عندنا اخبار عن وجود خطر قادم لينا الفترة الجاية بس منعرفش طبيعة الخطر لسه.
مايكل رئيس فرنسا: متقلقيش يا فرح اي حد هيدخل انجلترا هيكون عندنا علم بيه قبل حتى ما يفكر يركب الطيارة من بلده انجلترا اليومين دول مش مستحملة اي مشاكل كفاية اللي فيها ولا ايه يا هاري.
هاري ملك انجلترا السابق: بص يا مايكل حالياً ملكة انجلترا هي وابنها العبيط مبوظين الدنيا بس لازم نعزلها عن الحكم وارجع مكاني تاني بس محتاجين حاجات كتير علشان نقدر نعمل كده محتاجين شخص قوي ويقدر يقف قدام الملكة.
كاترين ملكة فرنسا سابقا: انا مع قرار هاري لازم الدنيا ترجع تستقر شوية وحاليا احنا محتاجين نكون ايد واحدة علشان نقدر نواجه اي خطر جاي لينا وكمان نحمي اعضاء التنين والتفاحة الحمراء اللي موجودين في كل دولة.
الملكة فرح: عندكم حق كلكم سبوني أفكر وهرد عليكم ولو وصل لحد فيكم خبر يبلغنا فورا وهنتقابل هنا برضو.

في قصر العراف (القاهرة)
رجعت البيت وكنت هايج اوي على لميس وماسأل
انا: بقولكم ايه احنا مش هنام هنا تعالوا معايا.
خرجت وخدت مفتاح من الفيلل التانية (لكل فيلا 2مفتاح) فتحت فيلا منهم وكانت الدنيا ضلمة وتمام التمام.
ماسأل: جينا هنا ليه يا عمار.
انا: كل واحدة فيكم تطلع تأخد شاور وتجهز علشان انا هايج عليكم يا لبوة انت وهي يلا وضربتهم على طيازهم طلعوا جريوا وهي بتترج وراءهم احححححح عليهم ناااار.
دخلت الاوضة وخدت شاور سريع وظبط حالي وبعد دقائق لقيت ماسأل ولميس داخلين عليا وكل واحدة لابسة لانجيري قصير يدوب مغطي طيزها بالعافية ماسأل لبسة أسود على بشرتها البيضاء وكان يجنن عليها ولميس لابسة نبيتي على بشرتها الخمرية وكان يجنن عليها اوي
انا: وااااااو شكلكم يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده.
ماسأل: عيونك اللي حلوة.
لميس: نجنن علشان احنا بتوعك وبس.
وبدأت ماسأل تحسس على جسم لميس وتقرب من شفايفها وتبوسها احححح عليهم ماسأل فهمت دماغي عايز منهم ايه من غير ما أكلم ولميس مستغربة وخايفة مني بس لما لقتني ساكت سابت نفسها لماسأل وبدأت هي كمان تحسس على بزاز ماسأل الطرية وداخلين في بوسة مع بعضهم وبياكلوا لسان بعض وكل ده وانا على سريري وزبري قايم قدامي عليهم.
ماسأل نزلت للميس اللانجيري وقربت من بزازها تمصهم ولميس خلاص بتنهار منها.
انا: تعالوا يا لميس.
قربوا عليا ودخلت لميس لعندي وقلعتني الشورت وخرجت زبري ومسكته هي وماسأل وبدأوا يمصوا في زبري واحدة ماسكة الرأس والتانية بتمص في الطول بتاعه بببضاني احححح تجننوا يا لبوة انت وهي اي الجمدان ده ااااااه نار من لسانك يا ماسأل وقربت دراعي من ماسأل وطيزها وبدات ابعبص فيها وهي عمالة تطلع اصوات مكتومة اااااه
قربت من ماسأل وشديتها عليا ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد…..ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي سيبتها بس ايدي شغالة تحسيس على جسمها وشديت لميس لعندي وبوستها فس في شفايفها الكريز دول وفضلت أكل في شفايفها وامصها وامص لسانها وخلاص الاتنين بقوا زي الزبدة السايحة في ايديا.
قربت لميس على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي…اااااه وحشتني يا عمار ااااااه جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وايدي شغالة تحسيس في كس ماسأل وماسأل ايديها بتحسس على بزازها وشوية على جسم لميس.
ماسأل: وحشك اوي كده يا لبوة.
لميس: اوي يا ماسأل بيعرف يمتعني اوي دكر معايا.
سيبتهم يكلموا وقربت من لحم صدر ماسأل الحلو ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي…..وماسأل بتموت ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،…. هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي سيبت بزاز ماسأل وروحت أرضع من بزاز لميس الحلوين اللي بحبهم أكتر لان طعمهم أجمد وفضلت بشد حلمتها جامد بسناني وهي اااااااه براحة يا عمار ونبي ااااااااه انت عنيف اوي انهاردة وماسك ماسأل من حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي…..ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي…..اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.
خرجت الحلمة اليمين من بوقي وسيبت لميس ودخلت حلمة ماسأل الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس وماسأل نار تحت مني برضع من بزازهم الحلوين دووول.
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وماسك كس لميس تحسيس وبعبصة لحد ما هي كمان جابتهم على ايدي بس لسه عايز أكل كس لميس الجامد ده خرجت لساني وهو غرقان من عسل ماسأل وحطيت ايدي علي كسها وقربت لساني من لميس وفضلت ألحس في كسها واشد زنبورها اوووي لبرة وهما اصواتهم غرقت الفيلا كلها وكل ده ومعايا لبوتين اجمد من بعض تحت مني.
شديت ماسأل لتحت مني وقربت زبري من كسها وبدأت أفرش كسها من أول زنبورها الواقف لحد تحت طالع نازل وهي اااااااه اااااااحححححح يا عمار كسي بقي نار نكني اوي بجد بقي ااااااااااه مش قادرة دخله ولميس قايمة بالواجب وماسكة بزاز ماسأل رضاعة ومص.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس وهي ااااااااه مش قادرة حرام عليك نكني بقي ااااااااه
قمت مدخل زبري كله مرة واحدة في كس ماسأل وبدأت انيكها رايح جاي في كسها الغرقان والحلو ده وكان فعلا كسها يجنن اووووي وهي ااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى تاني مره تيجى بالطريقة دي شلال خارج من كسها
فضلت انيك في كسها واجننها اكثر وارزع في كسها وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلت على الوضع ده بتاع نص ساعة انيك في كسها وافرشه وهي خلاص هتموت مني لحد ما نطقت كفاية يا عمار ابوس ايدك انا تعبت بجد ونزلت 5 مرات وانت مفيش فائدة كويس ان لميس موجودة تشيل عني خرجه بقي اااااااااه كفاية بجد هموت حطه في كس لميس يا حبيبي
قربت من لميس وقولتلها جاهزة يا لبوتي تشيلي عن اللبوة التانية شوية.
لميس: جاهزة اوي يا دكري يلا بقي دخله كسي جاهز اصلاً
قربت رأس زبري من كس لميس وضغط على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني، عمار زبرك حاسة انه بقي أكبر من الاول ااااااااه كنتي مستحملة ازاي يا ماسأل اااااااااه كسي يا عمار براحة يا حبيبي وفضلت رايح جاي في كسها اللي يجنن ده وعسلها مغرق زبري وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه ابوس ايدك نكني متعني بزبرك الحلو ده اححححححح نيك كسي يا حبيبي اححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة هي كمان لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 3 مرات ولا اكتر
قومي يا حلوة منك ليها علشان هجيبهم قاموا الاتنين ركعوا على الارض وكل واحدة ماسكة بزازها ومقربين من بعض اووووي ومسكت انا كمان زبري وحركته شوية ونطرتهم على بزازهم وكل واحدة من التانية فضلت ترضع وتلحس لبني من على بزاز التانية وكان شكلهم يجنن ولاد الجامدين مع بعض ولسه زبري واقف وناشف عليهم بس خلاص هما مبقوش قادرين.
ماسأل: عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس: مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا: ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا: بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس: أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل: متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في
النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين

الي اللقاء في الجزء الثاني من السلسلة الثالثة مستني توقعكم مين كان بيراقب العراف وهو هيسافر يعمل ايه في انجلترا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ