طلعت نمت وعملت الواحد المتين مع لميس وهريت كسها الطري المبطرخ ده وخدتها في حضني ونمت
تاني يوم الصبح
لميس: عمار حبيبي اصحي كل ده نوم.
انا: مفيش مني اي استجابة ومش بصحي
لميس: عمار اصحي يا عمار وبتهز فيا جامد ومفيش اي استجابة مني.
لميس بعلو صوتها وصريخها عماااااااااااااار أقوووووووم.
الكل اتجمع في الاوضة.
سيلين: عمار اقوم يا عمار انا مشبعتش منك اقوم يا حبيبي ونبي يا عمااااااااااااار
نهلة والكل بيعيطوا: يا عمااااااار قوم يا عمااااااااااار.
انا: يخربيتك ابوكم احا في ايه حد يصحي حد كده ما انا بتنفس اهو مالكم في ايه بهزر معاكم احا 😂😂
نهى: ياشيخ اولع فيك دلوقتي خضتنا يا رخم اوووف.
لميس: بتستهبل بجد ينفع كده تخضني عليك واخاف انك موت.
انا: بتحبوني اوي كده مكنتش اعرف اني مهم عندكم اوي كده.
الكل: بنحبك طبعا وجريت سيلين ونهلة ولميس في حضني.
انا: يخربيتكم اجسامكم بطل على جسمي مش قادر هههههه.
سيلين: يا قليل الادب انا غلطانة اني خايفة عليك.
نهلة: انت براحتك يا باشا بس برضو قليل الادب هههههه.
لميس قربت من ودني: وحشتني عايزة اتناك هههههههه.
انا: يلا برة بقي الكل برة النهاردة اخر يوم في السلسلة ولازم أركز ونشوف ورانا ايه ولمحت ماسأل واقفة وسطهم قولتلها في افكاري استنيني في المكتب.
ماسأل: هزت دماغها فهمت انها فهمتني.
قمت استحميت وظبطت حالي وحضنت لميس وفضلت اتغزل فيها شوية واحب فيها لاني فعلا بحبها.
ونزلت اوضة المكتب ولقيت ماسأل قاعدة على الكرسي بتاعي.
انا: خليكي زي مانت انا هاجي اخدك على حجري يا حلوة.
خدتها فعلا على رجلي وهي قربت مني وقالتلي…..
ماسأل: اللي طلبته جاهز ومستنيك كمان.
انا: كويس اوي، ومتكرريش اللي عملتيه من شوية تاني تمام.
ماسأل: كان لازم يحصل من غير ما تعرف علشان نشوف جسمك هيستجيب ولا لا.
فلاش بااااااااااااك
أوزيس: ماسأل طالب منك حاجة ضرورية جداً.
ماسأل: عارفة يا مولادي عايز تختبر جسد العراف وتشوف هيقدر يتنقل بين العالمين ولا لا صح.
أوزيس: صح يا ماسأل لازم اعرف الكلام ده قبل نهار الصبح.
ماسأل: تمام يا مولاي.
رجوع من الفلاش باك
ماسأل: كان لازم نفهم جسمك قادر يستحمل ولا لا علشان الأيام الجاية.
انا: ممنوع نهائي تعملي كده طول ما انا في البيت ونايم جمب لميس تمام ولا لا.
ماسأل: تمام يا حبيبي، بس جاهز امتي علشان رحلتك لازم تبدأ.
انا: لما اخلص اشغالي هنا علشان النهاردة نهاية السلسلة.
ماسأل: سلسلة ايه يا قلبي.
انا: ولا حاجة طنشي.
دخل صخر واستأذن قبل دخوله…
صخر: كل حاجة جاهزة والرجالة كمان جاهزة تحب نتحرك امتي.
انا: ومين قالك انكم لوحدكم اللي هتتحركوا انا جاي معاكم.
صخر: مستحيل انت مستهدف.
انا: نفذ الأمر يا صخر.
خرج صخر وكانت ماسأل لسه واقفة.
ماسأل: انت بتهزر صح…انت فاهم انت عايز تروح فين
انا: اه فاهم رايح فين ومش عايز اسمع اعتراض يا ماسأل تمام.
ماسأل: اسفة بس خايفة عليك وبحبك أعمل ايه طيب..
انا: متقلقيش وحصل خير يا روحي وبوستها من شفايفها البطل دول.
ماسأل: اححححححح انا ماسكة نفسي عنك بالعافية وملتزمة بالاتفاق بعد أسبوع.
انا: عايز ادخل العالم عندك حدديلي معاد مع اوزيس ويكون مجمع مجلس العشيرة كلها.
ماسأل: انت ناوي على ايه مش عارف اقرأ افكارك المرادي.
انا: حتى لو قرأتي افكاري مش اتفقنا ان سرنا ميخرجش برة ولا ايه.
ماسأل: مجبتش اي سيرة لحد عن اي حاجة طلبتها مني يا حبيبي انت.
انا: ماشي يا ماسأل هقوم اجهز بقي.
خرجت عند صخر وبلغته الاتي:
انا: انهى فيلا من دول اللي متحولة لقيادة العمليات بتاعتنا.
صخر: الفيلا الخلفية اللي ورا الفيلا بتاعتك علشان لو حصل حاجة فيها ملجئ امن ضد الرصاص وكل حاجة.
هفهمك يا عزيزي القارئ تعال نرجع فلاش باك صغير.
فلااااااااااش بااااااااك
انا: عايزك تشتري كل الفيلل اللي حوالينا قبل خروجي من المستشفى وتتأكد من تأمين كل فيلا وتخصص منهم فيلا للعمليات الخاصة بينا ويكون جواها ملجئ تحت الأرض محمي من الرصاص واي مقاومة هتحصل الكلام ده عايزه يخلص خلال أسبوع يا صخر عندنا اهم خطوة لازم نعملها قبل ما نحط رجلينا في العالم الجديد بتاعي.
صخر: اؤامرك يا عراف كل حاجة هتخلص خلال أسبوع.
رجوع من الفلاش باك
دخلنا القاعدة العسكرية بتاعتنا أو قاعدة العمليات الخاصة وبدأت اقلع هدومي ولبست واقعي الرصاص وأمنت نفسي كويس اوي
وسحبت سلاحين من الدولاب بتاع الاسلحة مسدسات 9ملى باللون الأسود في دهبي مخصصين للعراف فقط.
وكل الفريق جهز وعلى رأسهم صخر و30 شخص من رجالة الموت.
كلهم لابسين زي لبس ال999 واقوي كمان.
صخر: جاهزين ياباشا.
انا: وانا كمان جهزت يا صخر.
صخر: هتخرج كده بلبسك العادي ومجرد واقي رصاص وشكرا.
انا: اه يا صخر انا عارف انا بعمل ايه متقلقش.
خرجنا من الفيلا في العربيات المصفحة ونسيت اقولكم اننا خرجنا بليل طبعا لاني قضيت طول اليوم في المكتب مع ماسأل انتوا عارفين ان الوقت معاهم بيجري اسرع من عندنا.
واتحركنا ب8 عربيات مصفحة كل عربية فيها 4 اشخاص جاهزين للموت ايوة يا عزيزي احنا رايحين للموت برجلينا لان مينفعش العراف يتعمل عليه هجوم مرتين…..مرة في السلسلة الأولى في بدأيتها ومرة في اخر السلسلة الأولى وهيفضل ساكت.
بعد مرور شوية وقت وصلنا للمكان المطلوب وحصل الاتي:
صخر: وصلنا ياباشا احنا على بُعد كليو من الفيلا المطلوبة حابب ندخل بهدوء ولا هنعمل قلق كبير.
انا: مبخفش من حد هندخل دخلة ليلة الدخلة على العروسة يا صخر 😂
صخر في اللاسلكي: جاهزين يا رجالة !!
الكل: جاهزين يا فندم.
انا: يلا بينا …….
في مبني الامن العام مكالمة من مجهول…
محسن: ايه الاخبار عندك كل حاجة تمام.
الصوت: تمام ياباشا وكل حاجة ماشية بالساعة ومحدش شاكك في حاجة.
محسن: واخبار شاتاي ايه مفيش اخبار عن الافكار اللي عنده او ناوي على ايه.
الصوت: في حاجة غريبة يا فندم بتحصل دلوقتي اتصلوا بينا ان في 8 عربيات على بُعد كيلو مننا مصفحين وشكلها مجزرة يافندم.
محسن: 8 عربيات مصفحة اكيد هو مفيش غيره اللي يقدر على كده دلوقتي.
الصوت: مين ده يافندم !!!
محسن بخوف: العرااااااااف.
جري محسن على مكتب فضل باشا واستدعي سارة واحمد.
فضل: في ايه يا محسن مالك اهدي.
محسن: في مصيبة العراف اتحرك.
احمد: اتحرك ازاي يافندم.
محسن: كنت بتواصل مع المجهول اللي لينا عند شاتاي وبلغني ان في 8 عربيات مصفحة بانت على الكاميرات انها على بُعد كيلو منهم ومفيش غيره اللي يقدر على كده يا فضل.
فضل: احا يعني العراف اتحرك خلاص وأعلن العهد الجديد (اسم السلسلة الثالثة).
محسن: يعني ايه العهد الجديد …!!!
سارة: العراف أعلن نفسه خلاص وقعد على العرش.
احمد: بس اخر مرة اكلمنا معاه عمار مقالش اي خطة وقال لسه مقررتش هعمل ايه ولا هكون مع مين.
فضل: عمار مش غبي……متنساش انه العراف من قبل حتى العيلة.
محسن: طب ايه نخرج قوة ال999 وننزل ليهم ولا هنسيبه ولا هنعمل ايه.
فضل: انت بتهزر هنزل 999 على العراف ورجالة الجحيم رجالتنا اللي هتموت يا محسن مانت عارف.
سارة: هنستني ونشوف ممكن مجرد تهديد.
في قصر العراف
لميس: هو عمار راح فين يا ماما.
نهى: معرفش يابنتي هو مش كان في المكتب اصلاً ومخرجش منه.
نهلة: لا خرج وقالي رايح شغل مهم وراجع تاني بس اللي مستغربة منه رجالة الموت مش وسط الحراسة اللي برة.
سيلين: رجالة موت ايه انا مش فاهمة حاجة هو اخويا في خطر ولا في ايه بظبط.
سوزان: بصي يا سيلين باباكي الله يرحمه كان كبير العيلة وقبله جدك ودلوقتي عمار واحنا اقوي عيلة في مصر والعالم كله بشغلنا وحاجات كتير وعندنا جيش حرفيا مش مجرد حراسة والجيش ده بيتقال عليه الجحيم والجحيم مكون من 4 اقسام او 5 من ضمنهم رجالة الموت زي ال999 وأقوي كمان فهمتي يا حبيبتي.
سيلين: يعني من الاخر عمار في خطر.
وهما قاعدين لقوا رعد بيكلم في اللاسكلي وبيستأذن بدخول سارة.
رعد: الاستاذة سارة حابة تدخل يا لميس هانم.
لميس: دخلها يا رعد وتعال معاها.
دخلوا سارة ورعد…..
لميس: صخر فين يا رعد.
رعد: صخر مع العراف في شغل يا فندم.
نهلة: ورجالة الموت ليه مش برة.
رعد: معرفش يا فندم انا مسؤول عن رجالة الجحيم وحراسة البيت معرفش اي معلومة تانية وحتي لو اعرف مينفعش أقول.
سارة: انا هقولكم عمار فين لان جالنا اخبارية اصلاً وجيت هنا علشان افهم اي حاجة تساعدنا.
نهى: عمار كويس ولا في ايه يا سارة.
سارة: كويس لحد دلوقتي يا طنط.
لميس: عمار فين يا سارة انطقي واخلصي.
سارة: عمار أعلن السيادة والعرش، عمار دلوقتي قدام فرد من الاعداء القديمة عند فيلا بتاعته ب8 عربيات مصفحة.
لميس: عمار كده اختار خلاص وأعلن نفسه العراف.
سارة: بظبط كده حتى الأمن العام مش هيقدر يدخل ولا يمنع اللي هيحصل لان العراف اقوي بكتير ومش عارفين هنواجه ازاي.
نهى: خير خير متقلقوش عمار ذكي مش غبي وعارف هو بيعمل ايه، متزعليش مني يا سارة وبلغي كمان محسن وفضل انهم معرفوش يحموا عمار مرتين قبل كده يبقي لما يختار اللي عايزه محدش يلومه اصلاً وانت عارفة ان حتى رئيس دولتك ميقدرش يعمله حاجة.
سارة: عارفة وانا مش ضد عمار يا طنط وانتوا عارفين كده كويس وكده كده ناوية استقيل واكون معاه.
في مقر التفاحة الحمراء
نديم: العراف دلوقتي بيعمل أو عملية خاصة باسم العهد الجديد.
صوت: ولو حصلت العملية هيحصل ايه في العالم وخصوصا في مصر.
نديم: العالم كله هيعرف ان العراف اقوي بكتير وخصوصاً ان العملية لاكبر عدو ليه في العالم برضو شاتاي التنين.
صوت: احا يعني هو دلوقتي قدام فيلا شاتاي في مصر وناوي يقتله…؟
نديم: لا مش شاتاي نفسه فرد من أهم اعضاء جماعة التنين ولو مات كده العراف أعلن العهد الجديد والسيادة.
صوت: هنساعد العراف ولا هنبقي ضده يا باشا.
نديم: مينفعش نبقي ضد العراف لو نجح في العملية دي، خصوصاً قولتلك ان دي أكبر رأس في البلد عنده.
صوت: يعني هتبلغ الاعضاء كلها بالكلام ده اننا معاه ولا ضده.
نديم: محدش هيعرف لاننا هنبقي ضده فعلاً بس بشكل تاني وحركات تانية.
في مقر غريب عننا وأول مرة نشوفه
شخص: في مصيبة يا فندم مصيبة.
الباشا: في ايه يابني انطق واخلص بيحصل ايه بظبط.
شخص: عمار العراف أعلن العهد الجديد.
الباشا بخوف ورهبة: نعم أعلن العهد الجديد.
شخص: ايوة يا فندم اعلن العهد الجديد، ودلوقتي في 8 عربيات مصفحة ب30 راجل من رجالة الموت تبع الجحيم غير باقي الرجالة اللي جاية من الجبل وقربت توصل بالطيارات المصفحة.
الباشا: هو ناوي على ايه دي لو حرب ضدنا مش هيعمل كده.
شخص: احنا ليه خايفين منه يا باشا وخصوصاً اننا الاقوي يعني.
الباشا: للاسف هو الاقوي يا كمال لانه الأب الروحي لأكبر مجلس في العالم كله.
كمال: نعم يعني العراف هو الأب الروحي لمجلس العهد….؟
الباشا: اه يا كمال ومفيش دولة هتقدر تقف قدامه لو العهد الجديد بدأ.
عند العراف
صخر: جاهزين يا رجالة وكل الطيارات وصلت.
الكل: جاهزين يا صخر ووصلنا كلنا وخدنا الاماكن كمان.
انا: يلا يا رجالة
نزلت من العربية وورايا الرجالة على شكل مجموعات كل مجموعة مكونة من 4 اشخاص باسلحة M4 محدثة ومعدلة، صخر انت هتمسك اليمين وانا هتحرك ناحية الشمال وهيكون معاك 8 اشخاص يلا يا صخر ولما تمسك مكانك بلغني.
صخر: اؤامرك يا عراف.
انا: يلا يا رجالة الباقين يتحركوا ورايا مجموعة هتبص للضهر وتتحرك بضهرها، ومجموعة تركز على اليمين ومجموعة تركز على الشمال ومجموعة ورايا.
وصل صخر المكان وبلغني انه مسك موقعه وانه شايف الحراسة اللي قدامه خلاص وجاهز للضرب.
وصلت انا كمان للمكان وجهزت المجموعات اللي معايا ابدا يا صخر.
وبدانا الضرب على الحراس اللي قدمنا وهما من جوا….
نوح: شاتاي العراف وصل وبيهجم عليا احا انا لو وقعت انت عارف انك خسرت مصر نفسها باللي فيها يا شاتاي.
شاتاي في التليفون: حاول تهرب يا نوح لو قدرت تهرب احنا محتاجينك أكيد.
عندي برة بضرب على الحراس اللي قدامي ووقعت واحد بطلقة في رأسه والتاني اللي جمبه وقع بنفس الطريقة متنساش ان تمريني يا صديقي زي تمرين الجحيم واقوي منهم لاني قديم.
صخر: عمار كل الجهة اللي عندي نضيفة خلاص…
انا: قدامي 8 لسه يا صخر اصبر، وبدأت اوقع في الباقين ومعايا المجموعات اللي تحت قيادتي طبعاً ومحدش مننا اتصاب ولا حاجة لاننا متدربين على العمليات دي.
انا: كلير يا صخر.
صخر: كلير يا عراف.
قربت من باب الفيلا وكسرت الباب برجلي وحواليا رجالة الموت.
انا: انت فاكرني يا نوح مش هعرف اوصلك ومش عارف شخصيتك يعني يا نوح.
نوح: كنت عارف انك ذكي وهتلاقيني بسهولة بس مش هتقدر تلاقي التنين يا عراف.
انا: قصدك شاتاي بقي مش التنين، لا متقلقش هيقع هو كمان بس مش السلسلة دي.
نوح: انسي انك تعرف مني حاجة او تعرف حتى باقي الاعضاء التانية وامكانهم فين.
انا: ما قولتلك مش محتاجك يا غبي طخ وخد رصاصة في رأسه ومات نوح عضو من اعضاء جماعة التنين.
صخر: مبروك العهد الجديد يا عراف.
انا: العهد الجديد بيكم يا رجالة الجحيم ولا ايه يا رجالة.
الكل: العهد الجديد والعراف على السيادة.
في الأمن العام
محسن: العراف نجح يا فضل وأعلن نفسه على العرش خلاص.
فضل: نقول مبروك للايام السوداء اللي هتحصل، اصبر كمال بيتصل اهو.
كمال على التليفون: العهد الجديد بدأ يا فضل لازم نحط خطتنا كويس اوي الفترة الجاية.
فضل: صعب يا كمال حتى الباشا عارف كده كويس.
كمال: خليها للايام يا فضل وهنتقابل قريب اكيد.
في مقر التفاحة الحمراء
نديم: أهلاً بالعهد الجديد الايام الجاية مش خير خالص لازم نركز كويس.
الاعضاء: متقلقش يا نديم هنحاول نواكب العهد الجديد.
في مكان شاتاي ورجالته
شاتاي: نوح مات والعراف عرف شخصيتي مادام وصل لنوح لازم كده الاعضاء التانية تأمن نفسها كويس اوي بدل ما حد فيهم يقع.
اكتشا: العراف بدأ العهد الجديد يا شاتاي خلاص.
كولكان: ناوي على ايه يا باشا وجودك هنا خطر لازم نرجع المقر تاني خصوصا العراف وقع نوح اللي كان مأمن دخولك هنا.
شاتاي: انا هموت وأعرف العراف عرف شخصيتي ازاي كده يأما في جاسوس بينا أو العراف زي ما بيقولوا بقي بيعرف الماضي والحاضر من الجن.
اكتشا: أكيد مش الجن مفيش الكلام الاهبل ده وبعدين لازم نتحرك فورا مفيش وقت يلا.
وفعلا كولكان جهز الطيارة الخاصة وسافر شاتاي من مصر ورجع تركيا.
في قصر العراف في البلد
جابر: سمعت اللي حصل يابويا
وهدان: اه عرفت العراف أعلن العهد الجديد يا جابر ومعني كده العراف بقي كبير العرافين رسمي خلاص.
سليم: كده لازم اسافر للقاهرة علشان اكون جنب العراف وأكيد هيتحدد اجتماع للمجلس العالي في دولة من الدول.
وهدان: بظبط بس استني لما يجيلك الامر انك تسافر يا سليم لان ممكن العراف ينقل كل العيلة في القاهرة.
مرات جابر: وليه يستني الامر، ما لازم نبقي هناك مش أعلن نفسه الكبير ولازم يعملنا الاجتماع ويفهمنا الفلوس هتتوزع كل شهر ازاي والمكسب.
وهدان: وانت مالك انت وبتدخلي ليه ده كلام رجالة وبس وبعدين لو قادرة تقفي قدام العراف روحي اقفي.
في قصر العراف القاهرة
لميس: عمار وصل اهو.
صخر: داخل عليهم لوحده.
لميس: فين عمار يا صخر مجاش ليه معاك.
صخر: العراف سافر في شغل سري وخاص بيه ورفض اي حد يروح معاه ورجع كل الحراسة هنا.
نهى: وحصل ايه يا صخر في المكان اللي كنتوا فيه.
صخر: بدأ العهد الجديد يا نهى هانم.
سوزان: يا فرحتنا بالعراف والعهد الجديد.
نهلة: يعني ايه العهد الجديد.
ايمان: كل عراف لما بيقرر يمسك العيلة والشغل وكل حاجة بينتقم من عدو من الاعداء وبتكون أول عملية هي بداية العهد الجديد للعراف الجديد وكل اللي جاي هتبقي صراعات وكلام تقيل اووووي.
سيلين: انا خائفة انا كنت عايشة حياة هادية ليه عمار بيعمل كده.
لميس: غصب عنه يا سيلين اخوكي اقوي شخص دلوقتي فلازم يأمن نفسه كويس اوي قولي يرجعلنا بالسلامة ده المهم وبس.
سارة: هقول حاجة غريبة ومحدش يستغرب بس مبروك علينا العهد الجديد يا جماعة.
في مكان جديد وشركة معروفة وليها اسمها.
انا: عايز اقابل عامر باشا لو سمحتي.
السكرتيرة: نقوله مين يا فندم وفي معاد سابق ولا لا.
انا: قوليله عمار العراف وهو هيعرف لوحده ولو معندهوش وقت هتلاقي هو اللي خارج بنفسه.
بتدخل السكرتيرة عند عامر.
عامر: نعم يا هاجر في حاجة.
هاجر: شخص برة اسمه عمار العراف طالب يقابلك.
عامر: بتقولي ايه عمار العراف دخليه بسرعة.
انا بعد دقيقة: مرضتش اكسر عليك الباب وادخل بمزاجي واحترمت نفسي اهو.
عامر: حبيبي ياخويا وحشتني والله مختفي فين.
انا: احا ياض يعني مسمعتش كل اللي حصل.
عامر: عرفت طبعا يا صاحب العهد الجديد.
انا: جهز الفريق ومستنيك في المقر يا عامر بعد يومين من دلوقتي.
خرجت من عند عامر صديقي ودراعي اليمين في الفريق الخاص بيا.
بعد ساعتين وصلت الجبل وخصوصا السرداب.
ماسأل: مبروك العهد الجديد يا حبيبي.
انا: طول مانت معايا يبقي مبروك علينا يا حلوة جاهزة.
ماسأل: جاهزة يا روحي يلا بينا.
مسكتني ماسأل واتنقلنا للعالم التاني في لمح البصر
ولقيت نفسي في قاعة العشيرة وكل المجلس مستني وكرسي العرش فاضي اللي قدام أوزيس.
أوزيس: أهلا يا عراف ومبروك عهدك الجديد.
انا: مبروك علينا يا أوزيس.
الاعضاء: يا مرحب يا عراف أهلا في بيتك التاني.
انا: أوزيس أول حاجة ماسأل هتتنقل للعالم البشري، ثاني حاجة عايز ايفسون تيجي، ثالث حاجة هكون أمير العشيرة.
أوزيس: ما تيجي تقعد مكاني احسن يا عراف ههههه.
انا: هيحصل يا أوزيس بس مش دلوقتي وعايزك كمان تجهز جيش من العشيرة مكون من 4 مجموعات كل مجموعة عندها قوة مختلفة ….قوة المعرفة، قوة قراءة الافكار، قوة جسدية، قوة النار والرياح.
أوزيس: انت ناوي على ايه يا عراف.
انا: العهد الجديد يا أوزيس عن اذنكم هقوم اقابل ايفسون.
في مكان ايفسون جوا العشيرة
ايفسون: دخلتك عليا عرفت انت مين على طول من شكلك تعال يا حبيبي.
انا: كويس انك عرفاني يا ايفسون، محمد العراف موصيني عليكي.
ايفسون: وحشني اوي حبيبي الغالي ابوك ده، أؤمرني يا عمار عايز ايه.
انا: عايز ماسأل تكون بشرية يا ايفسون وتعيش في عالم البشر بشكل نهائي.
ايفسون: وهي موافقة على كده، موافقة يا ماسأل.
ماسأل: موافقة طبعا يا ايفسون.
ايفسون: بس في مشكلة يا عمار، ماسأل لو بقيت بشرية هتفقد قوتها قراءة الافكار.
انا: عارف يا ايفسون ومش فارق معايا بس عايزها بشرية وتعيش جنبي.
ماسأل: مع احترامي ليك يا عمار بس انا مش موافقة على كده.
انا: قصدك ان قوتك اهم يعني ولا مش موافقة على ايه بظبط.
ماسأل: طبعا لا، مش مهمة القوة بالنسبالي انت المهم انت فهمتني غلط، انا قصدي مش موافقة ان القوة تضيع انا هنقلك القوة دي.
انا: بس انا مش فارقة معايا القوة يا ماسأل.
ماسأل: عمار انا بسمع كلامك دائمًا من قبل ما اشوفك حتى وانا حابة اسمع كلامك، اسمع كلامي مرة القوة هتبقي ليك.
ايفسون: يبقي كده لازم جوازكم يبقي بعلاقة كاملة يا عمار.
انا: فاهم يا ايفسون هنجيلك الصبح بقي سلام.
مشيت انا وماسأل ودخلنا الاوضة بتاعتنا اللي اتبنت لينا مخصوص وبقيت اوضة الامير خلاص.
دخلت انا وماسأل الاوضة وماسأل فهمت انا ناوي على ايه.
طلعت خدت شاور وكمان ماسأل خدت شاور في الحمام التاني ولبست احلى لانجيري على جسمها.
انا: وااااااو شكلك يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده.
ماسأل: عيونك اللي حلوة وحشتني اوي من صغرك هموت عليك بجد.
قربت من ماسأل ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد…..ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي…اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي…..ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،…. هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي…..ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي…..اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.
خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وحسيت كمان ان قوتي بقيت اكتر واقوي من الاول بسبب جسمها وكل لما بشرب شهوتها بحس اني اقوي من الاول وخصوصا حجم زبري الي اصلا كبير في الطبيعي دلوقتي بقي اكبر من الاول وهي غرقتني من شهوتها ونزلت بتاع مرتين على في بوقي.
طلعت بوستها وقولتلها الحسي شهوتك يا لبوتي وهي ما صدقت اشتمها وبدأت تلحس في وشي وتدوق عسلها وكل ده ايدي على كسها بفرك في زنبورها.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا
وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير احااااااااااااا احححححح نار في كسي وطيزي جننتني يا عمار اااااااااه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من الهيجان وانا بعمل كده
روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت البوكسر وخرج زبري من عرينه.
ومسكت ايدها وحطيتها على زبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر وكبر عن الاول
وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه
وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى ومع مين مع الانسان اللى هى حبته وعشقته كاول حب حقيقي ليها
فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلن على الوضع ده بتاع ربع ساعة ارضع بزازها وافرش كسها لحد ما قربت اجيبهم.
قربت من ودنها وقولتلها جاهزة تكوني مراتي يا لبوتي.
ماسأل: جاهزة اوي يا دكري يلا بقي دخلوووو
قربت رأس زبري من كس ماسأل وضغط براحة على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني براحة
اهدي متتحركيش وهبقي براحة وبدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وسيبته شوية وفضلت رايح جاي في كسها اللي فتحته ودمها وعسلها مغرقين زبري وملاية السرير وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه اخيرا بقيت مراتك احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة لان قوتي اقوي بكتير لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم في كسها وهي راحت في دنيا تانية وكل ده زبري واقف لسه ولا اكني جبت اصلا وخدتها تاني على زبري وجبت في كسها تاني بعد نص ساعة نيك كامل في كسها الجامد ده والوردي المحمر اححححححح عليه بجد.
خدتها في حضني وفضلت أحسس على شعرها وجسمها وهي كل الي عليها تبوس فيا وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي اني من غير قوة دلوقتي وانت بقيت ملكي وملك قلبي يا حبيبي
صحينا تاني يوم الصبح
لبست وظبط حالي وخرجت عند ايفسون انا وماسأل
ايفسون: وشك نور يا ماسأل اكتر مانت حلوة اصلا.
انا: جاهزة يا ايفسون.
ايفسون: اه الترياق جاهز اهو المهم انت دلوقتي بقيت تقرأ الافكار ولا لا.
انا قرأت افكار ماسأل: زبرك جنني اوي يا عمار وهموت ويفشخني تاني.
انا قربت ودني من ماسأل: عيوني ليكي هفشخك.
ماسأل بصدمة: مبروك يا حبيبي القوة لائقة عليك فعلا.
ايفسون: اشربي الترياق ده يا ماسأل لما تكوني في العالم البشري ووقتها عمرك هيكون 23 سنة وهتعيشي حياة البشر بس بصحة اقوي وجمال مش هيختفي ولا هيتغير مع العجز الكبر وانت نفس الكلام يا عمار مهما هتكبر شكلك مش هيكبر زي باقي البشر هتكون كبير لكن مش هتتغير زي الباقي.
انا: شكرا يا ايفسون وهجيلك كتير متقلقيش مادام القوة بقيت عندي يبقي هقدر اتنقل انا وماسأل براحتنا.
خدت ماسأل في حضني واتنقلنا للسرداب.
ماسأل: عمار انا كده هدخل بيتك فجأة كده من غير ما لميس تعرف.
انا: لميس هتتفهم الوضع وانا واثق من كده متقلقيش يا حبيبتي.
ماسأل: طلعت الترياق وشربته كله وفعلا بعدها بشوية ماسأل حست بكل حاجة بتختفي من عندها ومبقتش جنية ولا عندها قوة.
انا: مبروك يا حبيبتي وجودك جمبي في العالم بتاعنا.
ماسأل: مبروك لعهدك الجديد وانا بين ايدك.
خدت ماسأل واتحركت على القاهرة ووصلت بعد 3 ساعات للقصر.
انا: نورتي قصرك يا حبيبتي.
ماسأل: بنورك يا حبيبي.
نزلت انا وهي وفتحت باب الفيلا ولقيت الكل مستني في الريسبشن كالعادة
نهى: كنت فين يا حبيبي قلقت عليك.
انا: انا كويس وبخير احب اعرفكم يا جماعة ماسأل مراتي.
لميس: مين ياخويا بتقول مين مسمعتش كويس.
انا: ماسأل مراتي يا لميس وبعدين نكلم.
لميس بزهق وحزن: حاضر يا عمار عن اذنكم.
نهلة: بتهزر صح القمر دي مراتك احا دي اجمل من حوريات البحر حتى.
سيلين: انت قمر بجد فعلا اللي يشوفك يرتاح نفسيا.
ماسأل وهي ماسكة ايدي: شكرا ليكم.
انا: اطلعي اوضتك يا ماسأل.
وانا هخرج وهرجع بليل نكلم يلا سلام.
في مكان جديد وغريب ومنعرفش عنه حاجة
بيدخل عمار العراف للمكان ده وهو هيبة وقوة وشموخ بشكل اكتر ومختلف عن قبل كده
الصوت1: أهلا بيك يا عراف.
الصوت2: أهلا بيك يا عراف.
الصوت3: أهلا بيك يا عراف.
الصوت4: أهلا بيك يا قائدنا العظيم.
العراف: أهلا بيكم في العهد الجديد !!!!!!!
الي اللقاء مع العراف السلسلة الثالثة (العهد الجديد)