أنا وشوشو (بنت خالتي) الحلقة الأولى

انا اسمي مصطفى عندي 20 سنه القصة دي حصلت من فترة قريبة ومازالت مستمره

كأي شاب بيبدأ سنه يوصل ال 18 سنه بيبقى عاوز يخرج براحته ويروح مع ده وييجي مع ده بس كان ابويا دايما بيعمل معايا مشاكل

عشان بتأخر بره فكنا دايما على خناق اغلب الوقت واحيانا كان بيطردني لما بتأخر بره وهكذا

جه يوم كنت عاوز اسافر مع اصحابي الصيف اللي فات نروح مصيف بس ابويا رفض وزعقنا مع بعض وكان في الوقت ده بنت خالتي عندنا اسمها شيماء ودايما بنقولها يا شوشو

سنها مش صغير عندها 38 سنه ومتجوزه من من حوالي 11 او 12 سنه بس معندهاش ولاد وده لسبب صحي فيها

المهم عشان مطولش في المقدمة كانت عندنا وسمعت ابويا بيزعق لي وجت تشوف فيه ايه وتحوش عني وكده فابويا قالها ده صايع ومعدتش عايزه وعاوز يتربى، وفضل يقول ويزيد فهي ردت عليه قالت له طب خلاص سيبه دلوقتي وانا هكلمه وهاخده عندي لحد ما تهدى شوية قالها خديه معدتش عايزه 

 

قالت له مصطفى ده ابني حبيبي وانا هاخده عندي ملكش دعوه بيه، وسابنا ومشي وهي قعدت تتكلم معايا وتنصحني وتقولي انهم خايفين عليك وكلام من ده وانا اللي في دماغي في دماغي

المهم قعدت عندنا شوية وجت عشان تمشي فلقيتها بتقولي قوم غير هدومك عشان هتروح معايا قلت لها لا قالت لا مش هينفع تقعد مع ابوك في الوقت ده تعالي النهارده لحد ما يهدى شوية وابقى روح الصبح

هيا اللي مربياني انا واخواتي وبينها وبين امي حوالي 5 سنين مش اكتر فكان عادي اني اروح عندها واجي واقعد عندها، فرحت معاها وجوزها بيشتغل في محافظة تانيه وبييجي 3 ايام وبيشتغل 4 ايام محاسب في البترول

اخدنا بعضنا ومشينا وبعد ما روحنا قالت البيت بيتك عاوز تغير اوضتك هناك اهي روح غير يلا وتعال،

وكلمت جوزها قالت له مصطفى متخانق مع ابوه وانا اخدته عندي لحد ما ابوه يهدى وكده قالها مفيش مشكله وسلميلي عليه

دخلت غيرت في الأوضة وطلعت الصاله ملقتهاش كانت هي دخلت الحمام، فتحت التلفزيون وقعدت شوية وطلعت من الحمام قالت لي هدخل اغير هدومي واطلع اعمل عشا ناكل سوا

قلت لها ماشي يا شوشو. 

دخلت تغير وانا حسيت نفسي مزنوق دخلت الحمام عملت حمام وخلصت غسلت ايدي بدور على الفوطة لقيت هدوم متعلقة ورا الباب قلبت في الهدوم ملقتش الفوطه، بس الهدوم كان فيها ريحة زي ريحة العرق هيجتني الصراحة، لقيت نفسي بشيل الهدوم من على الشماعة وبشم فيها كانت عباره عن بادي نص كم وفانيلة كت كنت فاكرها رجالي بس لقيتها واسعه وعند الصدر معلمة وفيها بروز، فتوقعت دي مكان الصدر وانها حريمي مش رجالي. 

ما علينا دي كان اول مره يحصل مني كده تجاه شيماء لان دايما بنشوفها بلبس البيت عادي وبنقعد عادي وعمري ما فكرت في حاجة ناحيتها بس الشيطان كان شاطر وقتها ودخلني في مود هيجان مبقتش عارف اخرج منه، وز.بي بدأ يقف وانا بشم في الهدوم.

علقت الهدوم وبصيت على سبت الغسيل لقيت جواه هدوم فشلت الغطا لقيت هدوم ل شوشو ولجوزها، هدوم خارجي وداخلي وكله، قلبت في الهدوم وطلعت هدومها الداخليه وقعدت اشمشم فيها، والهيجان طلع على نافوخي ولقيت نفسي بمسك كلوتها وبحطه على ز .بي وبدعك فيه وانا مش حاسس بنفسي لحد ما جبت لبني جواه، وفقت بعدها واستغربت اللي حصل مني ازاي افكر كده واعمل كده في شيماء، وخفت لتعرف ففتحت الغساله وحطيت فيها الكلوت في وسط الهدوم اللي جواها وغسلت وطلعت كانت هيا طلعت المطبخ تعمل عشا.

لقيتها بتقولي تعالي ساعدني وخد الحاجة دي لحد ما اخلص اللي في ايدي قلت لها حاضر، ورحت المطبخ كانت غيرت ولبست بنطلون ترنج وبلوزه نص كم وده كان طبيعي اشوفها بيه عادي، لكن المره دي لقيت نفسي ببص لجسمها بطريقة غريبة وبفكر في حاجات متنفعش تحصل، وبصيت على ضهرها كانت السنتيانة ظاهره وطيزها عريضة سيكا.

هي جسمها مش كبير طولها تقريبا 165سم ووزنها 74 عندها سوة بتظهر في اللبس وصدرها مش كبير عشان طبعا مخلفتش فصدرها طبيعي مش كبير بس طيزها اللي عريضة شوية

المهم قعدت ابص وافكر فيها وفي جوزها وازاي عمري مبصيت ليها بهيجان وهي بطل كده، وقطعت تفكيري بكلامها بتقولي اعملك شاي بلبن ولا لبن بس قلت لها اي حاجة.

واخدت الحاجة وطلعت الصالة وخلصت وجيت بالحاجة قعدنا اتعشينا ونتكلم وقعدت تنصحني

شوية نصايح اني اسمع كلام ابويا وامي ومتزعلهمش والكلام ده وانا شوية بركز في كلامها وشوية بركز في صدرها وفتحة التيشرت اللي مبينه اول النفق اللي هموت واشوفه.

قلت لها هما لسه شايفيني عيل صغير انا كبرت وبقيت راجل يعني ميتخافش علي، قالت مهما تكبر وتكون راجل انت بالنسبالنا ابننا وبنخاف عليك وامك وابوك عندهم حق يخافوا عليك.

وانا بردو هكلمهم اقولهم يخفوا عنك شوية قلت لها ماشي، قالت واوعك تتخن صوتك علي وتعمل نفسك راجل يا واد يا صاصا، ده انا شوشو مش امك. وقعدنا نضحك

خلصنا اكل و قعدنا قدام التلفزيون، وبعدين قالت انا النوم كبس علي هدخل انام وانت براحتك والبيت بيتك وكده قلت لها ماشي يا شوشو.

دخلت اوضتها وانا فضلت قاعد قدام التلفزيون وهيجان على نفسي ولقيت نفسي بفتح مواقع سكس وبتفرج عليها، وجه مقطع واحد دخل على اخته وهي نايمة وقعد يحسس عليها ويتحرش بيها وركبها في الاخر لقيت نفسي بفكر اعمل كده، والشيطان خدني وعاوز يدخلني الأوضة عند شوشو، قمت رحت ناحية الحمام وبصيت على الأوضة لقيت الباب موارب مش مقفول كله، اتسحبت وبصيت بالراحة اشوفها صاحية ولا نايمة لقيتها نايمة وضهرها للباب وتانيه رجل وفارده رجل المنظر ولعني ولقيت نفسي بتسحب

وبدخل الاوضة والموبايل في ايدي وفتحت الكاميرا وبقيت اصور فيها وهي نايمة ولقيتها بتتقلب، خفت لتصحى رحت واخد بعضي وطالع، ودخلت الحمام قعدت اشوف الصور واتفرج عليها وطلعت الكلوت بتاعها من الغسيل وقعدت اشم فيه واضرب عشرة عليه لحد ما غرقته لبن وجبت كميات فظيعه اليوم ده، وحست اني تعبت فدخلت نمت وقفلت الباب، صحيت الصبح على صوت شوشو بتصحيني وبتقولي قوم يلا يا صاصا عشان نفطر سوا قبل ما انزل الشغل، قلت لها لا افطري انتي أنا مش هفطر، قالت لو مفطرتش معايا مش هفطر قمت، صحيت وانا متدايق مبحبش حد يصحيني، بس لما قمت لقيتها في وشي لقيتني ببصلها وبتنح فيها قلت لها والله لو امي اللي بتصحيني ما انا صاحي، بس عشان انتي شوشو فمقدرش اقول حاجة، قالت يخليك لي يا حبيبي.

فطرنا وكانت لابسه هدومها وخارجة، كانت لابسة جيبة جينز وبلوزة الجيبة كانت عاملة لها بطن (سوة) بطريقة بنت متناكة تهيج الحجر، عملت نفسي مش واخد بالي وسلمت علي ونزلت.

وقالت مفتاح الشقة اهو والبوابة لو حبيت تخرج، وسابتني ومشيت، هيا مشيت من هنا انا دخلت اوضتها من هنا ولقيت هدومها اللي قلعتها والكلوت والسنتيانة اللي كانت لابساهم، اوووف على الهيجان، وقعدت اتخيلها فيهم كلهم، والكلوت كان فيه رطوبة من مكان الكس قعدت ابوس فيه واشم فيه واحطه على ز.بي واضرب فيه لحد ما نزلت لبني، وفتحت دولابها وقعدت اتفرج على قمصان نومها وبراهاتها واندراتها ولقيت طقم عبارة عن قميص مفتوح الضهر اخره عند الوسط وتحته اندر فتله

قعدت اتخيل شكلها فيه وشكل طيزها والفتلة جواه، وكنت هيجان بطريقة فظيعة والوقت سرقني ومعرفش هي هتيجي امتا، قمت لامم هدومها وحاططها مكانها ورتبت الحاجة ومن غبائي نسيت اشيل الكلوت اللي ضربت عليه.

اخدت دش ونزلت رحت لصحابي، وبعد العصر لقيتها بتتصل علي بتقولي متتأخرش عشان عاملة غدا وهنتغدى سوا قلت لها ماشي.

شوية ورحت لها البيت لقيتها لابسه الطقم اللي كانت لابساه بالليل، دخلت الحمام لقيت الكلوت اللي انا ضربت عليه محطوط على الغسالة، وشي قلب وخفت وقلت ازاي انا بالغباء ده وبقيت خايف اوي.

رحت رصيت معاها الاكل وقعدنا ناكل وهي قعدت تكلمني وتقلي عملت اي بعد ما مشيت، وانا حسيت انها عرفت اني دخلت الاوضة وقلبت في حاجتها، قلت لها ولا حاجة قعدت قدام التلفزيون واخدت شاور ونزلت لاصحابي ابتسمت وقالت ماشي.

انا اتطمنت شوية وقلت جايز بتسأل عادي ماخدتش بالها، قالت لو في هدوم عاوز تغسلها سيبها في الحمام أو حطها في الغسالة وانا هشغلها، قلت لها ده هو طقم داخلي مش حوار يعني قالت ماشي.

كلنا وقمنا غسلنا وقعدنا قدام التلفزيون وانا عيني على التلفزيون وعيني عليها نايمة عالركنة وفاردة جسمها، والبنطلون هيتفرتك من عليها، لقيتها خدت بالها مني وقالت: بتبص لي كده ليه يا واد يا صاصا؟

قلت لها ولا حاجة. 

قالت شكلك كبرت وبقيت راجل، بس ميمنعش اني اللي مربياك ده حتي كنت بغسلك وبغيرلك الحفاضة، وقعدنا نضحك وبقولها كفاية فضايح ،قالت انت ابني البكر يا صاصا وكان نفسي يبقى عندي ابن يونسني ويبقى جمبي لكن …. نصيبي

قلت لها احنا ولادك يا شوشو قالت طبعا يا حبيبي .. يخليكم ليا.

قلت لها بس واضح ان عمو احمد بيحبك اوي، قالت اشمعنا؟ قلت لها انك كنتي عاوزاه يتجوز وهو رفض قال هي شيماء وبس. قالت .. صعبان علي كتر خيره مستحملني وعارف ان المشكلة مني انا بس .. يعوضه خير

قلت لها يا بخته بيكي يا شوشو بجد، عنده حتة عسلاية كده كلنا بنموت فيها وبنحسده عليها، قالت يخليكم لي يا حبايبي، بكره الله يكرمك ببنت الحلال وتبقى احلى من شوشو وتنسى شوشو، قلت لها لاي مكن شوشو الاصل والباقي تقليد، وضحكنا وقالت انها مضحكتش كده من زمان.

قلت لها انا في الخدمة، 

قالت خد بالك من صحتك ومتمشيش ورا اصحابك وابعد عن الوحشين وكده، قلت لها حاضر انا هروح بكره بقى، قالت لا خليك معايا يومين كمان لحد ما عمك احمد ييجي، قلت لها خايفة ولا ايه؟ قالت لا متعوده بس اهو تونسني اليومين دول.

قلت لها حاضر هروح بكره اجيب غيارات واجي، قالت شوف انت عاوز ايه وانا هروح اجيبهولك، قلت لها لا هروح الصبح وابويا في الشغل اجيب حاجتي واجي، قالت اللي يريحك.

قعدنا سهرنا قدام التلفزيون وعملت فوشار وقعدت جمبي وكلنا، ولقيتها بتنام وهي قاعدة، قلت لها ادخلي جوه نامي قالت لا مش نايمة خليني شوية قدام التلفزيون، قلت لها براحتك. 

شوية ولقيتها فردت جسمها وبتنام انا تنحت فيها ولوشها ولشفايفها وهموت وانزل عليهم ومسكت نفسي بالعافية وسيبتها نايمة.

قلت لها شوشو قومي ريحي جوه يلا وانا هدخل انام، قالت سيبني جمبك شوية. قلت لها طب اتعدلي عشان ضهرك ميوجعكيش، ونامت على رجلي. 

شوية جوزها رن جبت لها الموبايل وادتهولها قامت كلمته وقالت له مصطفى هيقعد اليومين دول لحد متيجي، قالها ينور يا حبيبتي، وكلمته وقالي خد بالك من بنت خالتك قلت له في عنيا متقلقش، قالت يخليك لي يا حبيبي وراحت بيساني، جوزها قالي ولا يا مصطفي خد بالك انا بغار عليها من الهوا، بس عشان عارف انها هي اللي مربياك فما اعترضتش، وكمان بتنباس. وقعدنا نضحك

وقلت له واحنا بنحسدك عليها والله يا عمو قال الله يخليكم لينا ويفرحكم وكده. 

طبعا البوسة دي عادي بتبوس وهي بتسلم، بس النهاردة وامبارح كان اي حاجة منها غير قبل كده بالنسبة لي.

قلت لها يا شوشو متكلمي امي خليها تخليني اطلع مصيف مع صحابي، قالت هما خايفين عليك عشان الشباب متهور وكده، انا هبقى اقولها تطلعوا كلكم وتغيروا جو، قلت لها ابويا مش راضي قال مش فاضي، قالت هكلمهم وهبقى اشوف عمك احمد لو كده ياخدك تغير معاه جو يومين هناك.

قلت لها ياريت، قالت عنيا ليك يا حبيبي، قلت لها هدخل انام بقى قالت خليك هنا متنامش لوحدك. 

انا انكسفت ووشي احمر، قالت ايه يا واد انت مكسوف؟ قلت لها يعني مش متعود. قالت انت ابني يا حبيبي، قلت لها حاضر ووشي هدي شوية وقعدنا نتكلم لحد ما راحت في النوم.

وانا معرفتش انام وفضلت متنح في وشها وز.بي وقف واتقلب يمين وشمال معرفتش انام بردو شوية ولقيتها ادتني ضهرها وبقت طيزها في وشي انا مقدرتش امسك نفسك وز.بي نزل في الهدوم ورحت مديها ضهري انا كمان ونايم لحد ما رحت في النوم

صحيت الصبح لقيتها جنبي وشي في وشها ونفسي ونفسها في وش بعض، لقيت ز.بي بيقف تاني وبقى خابط في ركبتها اللي كانت متنيه ناحيتي، بقيت احك ز.بي في ركبتها وانا عامل نفسي نايم لحد ما قربت انزل وفضلت اتحرك واخد من نفسها وعاوز اوطي على شفايفها وخايف اوي لحد ما نزلت تاني، وحسيت اني حقير وازاي اعمل كده، ولفيت نفسي الناحية التانية ومعرفتش انام تاني، شوية وهي صحيت قامت من جمبي ودخلت الحمام وجت ومفكراني نايم طلعت هدومها من الدولاب ولقيتها هتغير هدومها ففضلت متمادي اني نايم، وبدأت تقلع البلوزة ولقيت تحتها سنتيانة كحلي شاده صدرها شدة بنت متناكة، وكل شوية تبص تشوفني نايم ولا لا، وجت لحظة ما هتلبس الجيبة، لبست الجيبة على البنطلون وبعدين سلتت البنطلون وهي بتشيله لقيتها بتقلب فيه وتشمه اتاري اللبن بتاعي علم عليه.

ولقيتها بتشم وبتبص ناحيتي وبتضحك، ولبست بنطلون استرتش تحت الجيبة وطلعت وايبس ونضفت تحت صدرها وانا لقيت نفسي بدا يسرع وهي حست اني بدأت اصحي قامت عادلة هدومها ولبست بادي بسرعة وقالت مصطفى انت صحيت؟ مردتش عليها قالت يا مصطفى!

بدأت افتح عيني وبقولها صباح الخير يا شوشو، قالت صباح الخير يا حبيبي. 

كانت لبست بادي اسود على السنتيانة بس كان صدرها ناطر اوي، لكم ان تتخيلوا المنظر. قالت قوم يلا نفطر قلت لها حاضر، قمت وقفت لقيتها بتبص ناحيتي ومتنحة 

اخدت بالي ببص اشوفها بتبص على ايه لقيت البنطلون معلم اوي وباين انه غرقان لبن وحاجة احا، راحت بصالي وضاحكة، وانا دخلت الحمام جري وقلت يالهوي انا اتفضحت، وكنت خايف أخرج لها. شوية ولقيتها ندهت قالت ايه هتنام في الحمام، انجز عندي شغل.

طلعت طبعا مغيرتش هدومي، قالت اي اتأخرت كده ليه؟ قلت لها كنت هغير واخد شاور. قالت وده وقته؟ اقعد افطر بعدين بقى اعمل زي ما انت عاوز. 

قعدنا فطرنا وانا مكسوف ابص لها، لكن هيا بدأت تركز معايا وتقولي انت نمت امتا امبارح؟ قلت لها بعدك على طول، لقيتك سحبتي رحت ساحب انا كمان. قالت كويس. 

خلصنا اكل وقامت مشيت وانا قمت اخد دش وغيرت، وحطيت الهدوم في الغسالة وقعدت قدام التلفزيون ساعه اتنين تلاته نمت صحيت على صوتها وهي بتفتح الشقة وداخلة، قالت ازيك يا حبيبي عامل ايه؟ قلت كويس

قفلت الباب ودخلت قعدت على الكنبه وبتقلع الطرحه وبترفع ايدها انا شفت عرقها تحت باطها في الهدوم هيجني، اول مره اشوفها كده وهيجت اوي ومبقتش عارف الم نفسي، رحت مركز ناحية التلفزيون وريحة العرق سرحت في المكان وانا ولعت اكتر.

قالت منزلتش ولا ايه؟ قلت لها لا منزلتش قعدت قدام التلفزيون ونمت شوية صحيت على فتح الباب. قالت شكلك سهرت بالليل؟ قلت لا … نمت على طول. قالت ماشي هدخل اغير واجهز الغدا. قلت لها ماشي. قامت تغير وانا جه في بالي منظرها هي بتغير الصبح، والهيجان زاد. 

طلعت من الأوضة دخلت الحمام، ودخلت انا الاوضة اشم في هدومها وريحة عرقها اووف تجنن، والاسترتش اللي كانت لبساه عرقان مكان كسها حاجة احا وكسم الهيجان.

لميت نفسي بسرعة وطلعت الصالة، دقيقة وطلعت من الحمام ودخلت المطبخ تجهز الاكل، نادت علي وقالت هبعتك تجيب لي شوية طلبات من تحت قلت لها عنيا.

ادتني ورقه فيها طلبات قعدت اقراها، قلت لها ليه كل ده؟ قالت عشان عم احمد جاي بكرة وفرصة انت معايا تساعدني.

كانت عبارة عن لحمة وفراخ وفواكه وحاجات من دي، قلت لها حاضر يا شوشو، قالت وبعد ما تيجي هبعتك تجيب لي حاجة تانية بس خد هات دول الاول. وادتني فلوس نزلت جبت الحاجة وجيت رصيتها في الثلاجة والمطبخ، قالت هتروح المحل الفولاني قولها شيماء هتديك طلب هاته وتعال.

قلت لها حاضر ورحت المحل، البنت اللي هناك قالت انت طرف شوشو قلت لها اه، قامت مدياني شنطة خدتها ومشيت، الفضول قتلني اعرف اي ده. بعد ما دخلت البوابة فتحت الشنطة ببص فيها لقيت فيها كيسه فيها حاجة زي عجينة كده، بقرأ اللي عليها لقيتها حلاوة.

قلت احا بعتاني اجبلك الحلاوة يا شوشو؟ وهيجت اووي عليها وطلعت ادتهالها. قالت: قالت لك حاجة؟ قلت لها لا. قالت ماشي يا حبيبي.

والفضول قتلني، هتعمل الحلاوة وانا موجود؟ ازاي طيب؟ هي ممكن توزعني لما تيجي تعمل. اه يا عم احمد، يا بختك يا عمو احمد. والهيجان سري في جسمي كله مجرد ما تخيلت انها هتقعد تعمل حلاوة عشان جوزها اللي جاي الصبح، وقطعت تفكيري وهي بتقول هتنزل لاصحابك النهارده؟ قلت احا يبقى هتوزعني. قلت مش عارف، معرفش هيتقابلوا النهاردة ولا لا هبقى اعرفك لو هنزل. قالت ماشي يا حبيبي.

عملت الاكل وكلنا وخلصنا وعملت عصير قلت لها انا هنزل شوية بعد المغرب واجي قالت براحتك يا حبيبي زي متحب.

بعد المغرب نزلت تحت بتاع ساعه الا ربع وطلعت، انا عملت حوار النزول ده عشان تاخد راحتها وتعمل اللي هيا عايزاه وانا اطلع وهي بتعمل.

المهم طلعت فتحت ملقتهاش في الصالة، رحت رايح ناحية الاوضة لقيت الحمام مقفول، رجعت ناحية الباب وعملت صوت راحت قايله انت جيت يا صاصا؟ قلت لها اه يا شوشو.

قالت ماشي يا حبيبي وفتحت التلفزيون وقعدت على اساس انها هتكمل اللي بتعمله وانا هروح اتصنت عليها، ورحت ناحية الحمام حاولت ابص من خرم الحمام لقيت المفتاح جوة معرفتش اشوف حاجة، رجعت مكاني ودقيقتين لقيتها طلعت

قالت مقابلتش صحابك ولا ايه؟ قلت لها نزلت ملقيتهمش فرجعت بدل ما اقعد لوحدي في الشارع، قالت ولا يهمك يا حبيبي، ودخلت الأوضة 

أنا قمت دخلت الحمام واحا، بجد لقيت الحلاوة مفتوحة ومتاخد منها شوية وفيها شوية شعر، توقعت انها ملحقتش تكمل لما انا جيت وخرجت، وقعدت اشم في الحلاوة وهل الشعر ده من انهي منطقه اوووف على الهيجان.

طلعت من الحمام على الصالة وفتحت فيس وقعدت اتفرج على فيديوهات شوشو، طلعت من الأوضة دخلت الحمام وطلعت تاني دخلت الحمام ملقتش الحلاوة.

قلت اوووف يبقى هتكمل جوة الأوضة أحا على الهيجان، مجرد التخيل اني قاعد برة وهي جوة بتنتف كان كفيل انه يولع في جسمي كله.

اتسحبت ورحت ناحية الاوضة بصيت من خرم الباب، أووووووف لقيتها قاعدة على الارض ولابسة قميص بيتي وبتنتف رجليها أحا كسم الهيجان.

فضلت كده بتاع خمس دقايق خلصت رجل ودخلت على التانية وانا هموت واشوف هتوصل اخرها لفين، فضلت بتاع 10 دقايق في الرجل دي ولقيتها اتعدلت قدام التسريحة ومشفتش حاجة تانية، أملي خاب فرحت راجع الصالة قدام التلفزيون. 

مفيش خمس دقايق تليفونها رن، ببص لقيته احمد حبيبي (جوزها) سيبته يرن لحد الآخر، رن تاني قلت فرصه هروح اديه لها، رحت خبطت وقلت لها يا شوشو انتي صاحية، قالت اه يا حبيبي خير؟ قلت لها عمو احمد اتصل مرتين

قالت طيب ثواني يا حبيبي وطالعة. قلت لها ماشي. 

مفيش ثواني راح رانن تاني قلت لها رن تاني يا شوشو ارد عليه؟ قالت رد قوله في الحمام هتطلع تكلمك.

رديت ازيك ياعمو ازيك انت يا حبيبي اومال شوشو فين؟ كنت عاوز اقوله بتنتف لك نفسها. قلت له في الحمام وانا مرضتش ارد عليك، بس رديت عشان متقلقش، هتخلص وتطلع تكلمك. قال انتوا كويسين يعني؟ قلت له كويسين. قال تمام يا حبيبي انا حبيت اطمنها اني هركب الساعه 3 الفجر، قلت له تيجي بالسلامة يا عمو، واما تخرج هخليها تكلمك. 

رحت رايح ناحية الباب وقايلها الحوار، قالت ماشي يا حبيبي. وخرجت تاني شوية سمعت صوتها اه اه قلت أحا هيا بتعمل ايه؟ رحت ناحية الباب لقيت اه وتسكت شوية واه تاني رحت مخبط على الباب:

شوشو انتي كويسة ؟ قالت اه يا حبيبي، خليك بره وانا جيالك قلت احا. وبعدت عن الباب شوية وسامع صوتها اوووف وكمية الهيجان بقت رهيبة، وبردو الصوت شوية اه وشوية مفيش صوت لحد ما قالت اوووف انا في اللحظة دي كنت هفتح وادخل اشوفها بتعمل ايه ؟

رحت مخبط تاني وقلت لها شوشو ؟ انا سامع صوتك بتتوجعي انتي كويسه قالت اه كويسه اقعد بره لحد ما أجيلك، قلت لها طيب وطلعت دقيقة وخالتي رنت قلت لها خالتي بترن قالت هخرج اكلمها قلت لها ماشي. 

شوية ورنت تاني رحت رايح لها وقلت لها افتحي خدي الموبايل كلميهم وابقي اخرجي براحتك، قالت طيب ثواني. 

فضلت واقف، عدى دقيقة اتنين، لقيتها قالت افتح يا صاصا وحط الموبايل على السرير، قلت لها حاضر فتحت دخلت ببص عليها لقيتها حاطه طرحه على كتافها وايديها ورا ضهرها، قلت لها في حاجة ولا ايه؟

انتي كويسه؟ قالت اه مفيش بعمل حاجة كده هخلص واطلع لك، قلت لها ماشي. كانت دارت الحلاوة عشان مشوفهاش، متعرفش اني مولع عليها بره.

عدى 10 دقايق لقيتها طالعه وداخله على الحمام، طبعا مش هشوف حاجة. شوية وخرجت على الأوضة لبست وجت الصالة وانا هموت عليها بجد.

قالت آسفه يا حبيبي سيبتك لوحدك كل ده، قلت لها ولا يهمك، انا بس قلقت لما سمعت صوتك فكرتك تعبتي ولا حاجة، قالت لا يروحي انا كويسة. وابتسمت لي. قالت حتى امي مخلتنيش اعرف اخلص اللي ورايا، قلت لها خير عايزة حاجة؟ قالت لا كانت بتطمن تشوف احمد جه ولا لا وبتطمن علي عشان كنت قلت لها هروح ل خالتك اماني شوية (اللي هيا اختها) قلت لها ليه خير، قالت لا مفيش كنت عاوزاها في حاجة بس عشان مسيبكش لوحدك فطنشت بقى.

قلت لها مالكيش دعوة بي، اعتبريني مش موجود، روحي خلصي مشوارك وتعالي. قالت خلاص مش مشكله الصبح هبقى اعدي عليها. فهمت انها عايزاها تساعدها في الحلاوة، اوووووف حاجة اخر هيجان.

قلت لها لو عاوزة تروحي دلوقتي تعالي اوصلك واستناكي تخلصي وانروح سوا، قالت لا يا حبيبي خلاص، عمك اسامة هناك، هبقى اعدي الصبح بعد ما يروح شغله عشان عاوزاها في موضوع كده.

قلت لها موضوع ايه خير؟ قالت مفيش موضوع بيني وبين خالتك. قلت لها خير يعني قالت اه يا حبيبي وابتسمت كده قلت لها مفيش مشكلة براحتك، لو في مشكلة ولا حاجة انا موجود. قالت يخليك لي يا قلبي.

قلت لها كلمتي عمو احمد؟ قالت لا لسه. قلت لها طيب كلميه عشان ما يقلقش، انا قلت له هتخرجي من الحمام تكلميه، قالت حاضر يا حبيبي. ودخلت الأوضة تكلمه وقفلت الباب وانا رحت وراها ودار الحوار التالي:

ازيك يا حبيبي، اه مصطفى قالي

.. كنت في التواليت .. حبكت ترن يعني ..لا كنت بعمل حاجة كده وضحكت ..لا قاعد في الصالة مشغل التلفزيون والدش كان شغال ..غيور اوي، وبعدين مصطفى ده ابني انا اللي مربياه

.. لا خلصت من شوية وقاعدين قدام التلفزيون .. لا هروح لاماني الصبح امي كلمتني قالت جوز اختك هناك .. لا كنت قايله لها اني هعدي عليها شوية بعد الشغل، اه ما هي عارفه انك جاي ..

ههه واي يعني هما مبيعملوش وايه .. بس يا قليل الادب لما تيجي بقى .. لا بعينك ..وانت كمان وحشتني يا حبيبي .. تسلملي .. ..بالسلامه حبيبي .. سلام

استنتجت من الحوار إنه سألها اتأخرتي وقالت له بعمل حلاوة قالها ازاي ومصطفى عندك قالت له كنت فاتحه الدوش وهو قاعد قدام التلفزيون، وانه قالها اوعي يكون طلعتي صوت ورد فعلها انه غيور وانها مربياني، وانها هتروح لاماني اختها تكمللها اللي مكملتوش، ياترى هتكمل ايه وان خالتي عارفه بالموضوع انه جاي وهي بتجهز نفسها له

خلصت مكالمة انا رجعت مكاني وكلي هيجان وخرجت قعدنا قدام التلفزيون الساعه جت 10 ونص قالت هعمل عشا، قلت لها ماشي. عملت سندوتشات وشاي بلبن وجت اكلنا وقالت تعال نكمل السهرة في الأوضة لحد ما ننام، قلت لها ماشي 

دخلت قبلي وانا دخلت بعدها لقيتها مشغله فيديو على الموبايل وبتتفرج عليه كان فيديو كوميدي مسرح مصر، وقعدنا نتفرج سوا ونضحك وشكلها وهي بتضحك وصدرها بيتهز اييي ناااااااار اووووف

وبترفع ايدها على راسها وهي نايمة على جمبها وبتهرش تحت دراعها، كم البلوزة كان واسع وباطها باين اووووووف، حماررر ناااار مكان الحلاوة اووووف، كان في شعر صغير الصبح دلوقتي احمررر مكان الحلاوة.

اخدت بالها اني مركز معاها قالت قوم هات الريكسونا من على التسريحة، قمت جبتهالها، راحت مدخلاها من تحت البلوزة وحطت تحت باطها ده وباطها التاني وانا وشي احمرر من الكسوف، قالت اي يا واد مش قلنا انت ابني، قلت لها حاضر يا شوشو. قالت معلش اصل في نار تحت دراعي، قلت لها حساسية ولا ايه؟

ضحكت وقالت اه حاجة زي كده، قلت لها انزل اجبلك دوا ولا حاجة؟ قالت لا لا عما ييجي الصبح هتكون هديت، قلت لها سلامتك يا شوشو، قالت ايه يا واد انا مش تعبانة أنا زي القرد اهو، وقعدنا نضحك قالت انا بس كنت بزيل الشعر فبيعمل مكانه احمرار، مانت اكيد بردو الشفرة بتعمل كده معاك ولا مبتنضفش تحت دراعك؟ 

انا تنحت وقلبي دق بسرعة ووشي قلب الوان قلت لها لا طبعا بنضف عندك حق

قالت شاطر، النضافة حلوة بردو، وضحكت وانا وشي لسه ملون، قالت اي يا واد انا منكسفتش منك وقلت لك اهو، انت مكسوف من ايه؟ قلت لها معلش يا شوشو انتي عارفه اني بنكسف من خيالي.

قالت اومال لو عرفت انا عايزة خالتك اماني ليه هتعمل ايه بقى؟ قلت لها مش فاهم. قالت مفيش بضحك معاك. وقعدت تضحك قلت لها لا بجد في ايه؟ قالت مفيش يا واد يوغتي مكسوفة وقعدت تهزر معايا شوية

قلت لها شوشو! قالت نعم يا حبيبي؟ قلت لها هو انتم بتشيلوا بالشفرة زينا بردو؟ ضحكت وقالت احيانا اه لكن في طرق كتير للبنات عن الرجالة. قلت لها مش فاهم.

قالت في حاجة اسمها براون دي مكنه كهربائية، وف حاجة اسمها شمع، وفيها حاجة اسمها سويت، وفي حاجة اسمها واكس، وفي حاجة اسمها ليزر.

قلت لها حيلك حيلك ايه كل ده؟ ضحكت وقالت نعملكم ايه بقى مغلبينا معاكم، قلت لها هنغلبكم ليه احنا مالنا بيكم؟ ضحكت وقالت مهو كله عشانكم وقعدت تضحك.

انا بدأت اهيج قلت لها وايه افضلهم بقى؟ قالت كل ست بترتاح في حاجة. قلت لها انتي بتستخدمي انهي فيهم؟ قالت بستخدم البراون احيانا واحيانا السويت، واحيانا الشفرات، بس مش زي بتاعتكم احنا لينا شفرات مخصصة.

قلت لها امممم احنا مفيش اسهل من الشفرات عندنا، وقعدنا نضحك، قالت يا بختكم انت عارف انت كنت بتجيب لي ايه النهاردة ؟ قلت لها أجيب لك اي ازاي؟

قالت المحل اللي بعتك تجيب لي منه طلب، قلت لها اه ماله؟ قالت عارف كنت بعتاك تجيب ايه

قلت لها لا هي ادتني شنطه اخدتها وجيت على طول

قال كنت بتجيب لي سويت. قلت لها وايه السويت ده؟ قالت الحلاوة يعني اللي بنستخدمها في النضافة. قلت لها امممم يعني اما كنتي في الأوضة كنتي بتعملي سويت دي ولا حلاوة؟ قالت اهه

قلت لها طب انتي كنتي بتتوجعي ليه؟ هيا بتحرق ولا ايه؟ قالت لا بتوجع. وضحكت اوي. قلت لها يعني انتي كنتي بتتألمي منها؟ قالت اهه

قلت لها وبتعمل حساسية زي الشفرة؟ قالت اكتر بتعمل حمار وبيفضل يوم ولا اتنين لحد ما يخف، انت مش شايف عمالة اهرش تحت دراعي ازاي؟ قلت لها اممم

معلش يا شوشو مكنتش اعرف انتي بتعملي اي بس بحسبك تعبانة. قالت ولا يهمك يا حبيبي، انا لو رحت لخالتك كانت خلصت الموضوع في ساعة زمن

قلت لها وخالتي مالها؟ قالت كانت هتساعدني ومناخدش وقت. قلت لها يعني عادي حد يعمل لحد؟ قالت اه احنا ستات زي بعض واخوات مبننكشفش على الغريب

قلت لها ازاي مبتنكشفوش على الغريب؟ قالت في ناس بتروح البيوتي سنتر (الكوافير) وبتعمل جسمها كلها واللي بيعمله ليها الستت اللي هناك

قلت لها بجد ازاي؟ جسمها كله؟ قالت بتقلع خالص واي مكان فيه شعر هيا بتعمله ليها. قلت لها يالهوي عادي كده؟ قالت اه عادي، بس انا وخالتك اماني من صغرنا واحنا بنعمل لبعض فعادي احنا اخوات. 

قلت لها بتعملوا زي الكوافير كده؟ قالت اه زيهم كده. قلت لها خالص؟ قالت ايوا خالص، ما انا احيانا كنت بعمل لامك بردو (وراحت ضاحكة) بس هيا دلوقتي بتعمل هيا ورحمه اختك مع بعضهم بقالهم كام سنة،

قلت لها بجد؟ انتي عرفتي ازاي؟ قالت ما احنا ستات وعارفين وبنحكي لبعض عادي.

قلت لها وهتروحي تعملي اي عند خالتي اماني؟ مش انتي خلصتي؟ ضحكت وقالت لا لسه مكملتش، عمك احمد فصلني وخالتك فصلتني اكتر لما رنت وقالت عمك اسامه جه فمعرفتش اروح لها.

قلت لها طب ما تيجي هيا ليكي هنا، قالت لا بكرة هعدي الصبح عليها وهستأذن من الشغل ساعه بدري وخلاص

قلت لها ما في اي يوم وخلاص، مش لازم الصبح يعني. قالت عمك احمد جاي من السفر، وراحت ضاحكة قلت لها وايه يعني؟ قالت لا لازم ييجي يلاقيني نضيفة وكويسة، قلت لها امممم، قالت ده هو لما عرف اني كنت بنضف وانت هنا غار اوي اوي، قلت لها هو عرف ازاي

قالت سألني اتأخرتي لي فقلت له كنت بنضف ولقيته بيقولي ازاي ومصطفى عندك قلت له كنت في الحمام وبعمل ايدي ورجلي بس فاتطمن

قلت لها اشمعنا؟ قالت خاف ل اكون طلعت صوت وانا بعمل من الوجع

قلت لها بس انتي اتوجعتي فعلا، قالت الوجع ده حاجة وبتاع الصبح حاجة تانية خالص، قلت لها ازاي مش فاهم؟

قالت نام نام مش لازم تعرف، قلت لها عشان خاطري ازاي مش فاهم.

قالت انت بتنضف الشعر من كام منطقة في جسمك؟ اتكسفت ومعرفتش اتكلم، قالت اي ياواد ما تقول قلت لها 2، قالت ايه هم؟ قلت لها هنا تحت دراعي وبين رجلي قالت امم.

احنا بقى بننضف في كل مكان ممكن يطلع فيه شعر. ايد ورجل وضهر وباط وبين الرجلين وكله، انا ولعت اووووف.

قلت لها ممم ده انتو بتتعبوا جامد، قالت اووي، الموضوع صعب، فانا رايحه لخالتك تكمل اللي انا معملتهوش وضحكت.

قلت لها انتي عملتي ايد ورجل بس صح قالت اه وباطي وخالتك هتكمل الصبح، نام بقى عشان انت اسألتك كتير وانا زهقت من اسألتك، قلت لها بقى كده يا شوشو؟ قالت بضحك معاك بس، انا عماله اقولك حاجات وانت لسه مينفعش انك تعرفها دلوقتي، بس مش مشكلة ام بتعلم ابنها، وضحكت. قلت لها احلى ام دي ولا ايه وقعدنا نضحك.

قالت اوعى تقول لحد اني قلت لك حاجة من الحاجات دي، ولا امك تعرف اني قلت اني عملت لها وهي واختك بيعملوا، اوعااااااك قلت لها عيب عليكي يا شوشو.

قالت نام بقى عشان الوقت جري في الكلام ..قلت حاضر يلا ننام. 

حاولت انام معرفتش طبعا، كل ده ز.بي واقف وانا ماسكه بين رجلي وكاتم عليه، عدى بتاع ساعه ولقيت شوشو بتقولي منمتش لي قلت لها معرفش مش جايلي نوم لسه. 

قالت وأنا النوم طار من عيني قلت لها نامي انتي عشان انتي عندك شغل وهتروحي لخالتي، ضحكت وقالت عندك حق تصبح على خير وانا اتقلب يمين شوية وشمال شوية لحد ما حسيت اني بدأت انام، فنمت وحلمت اني بقلع شوشو هدومها وبشوف كسها وهو فيه شعر وبعمله ليها بالحلاوة واستحلمت وغرقت نفسي وغرقت السرير وطبعا كنا في الصيف مبنتغطاش.

انا كنت مفكر اني بحلم بس، لكن صحيت لقيت نفسي متغرق والبنطلون كله لبن والسرير مبقع، قمت دخلت الحمام لقيت شوشو في المطبخ بتعمل فطار قالت صح النوم يا حبيبي

قلت لها صحيتي من بدري ولا اي؟ قالت من نص ساعه يدوب دخلت الحمام وبجهز الفطار.

قلت احا بما انها صحيت قبلي يبقى شافت اللبن منظري بقى خرا دلوقتي قدامها، لتاني مره تشوفني بالمنظر ده

دخلت غيرت هدومي وطلعت لقيتها بتقول ابقي حط هدومك في الغسالة اغسلها لك، قلت لا كده كده انا مروح النهارده امي تبقي تغسلهم، قالت لا متروحش بيهم كده، اغسلهم هنا الاول. قلت لها مروحش بيهم كده ازاي؟ قالت وسخين يعني. انا فهمت قصدها قلت أحا يبقى شافت وعرفت

قلت لها حاضر، قالت يلا حطهم في الغسالة عشان اشغلها قبل ما انزل قلت لها حاضر.

دخلت الحمام لقيت الغساله فيها هدوم واندرات وبراهات اوف

طلعت لقيتها دخلت الأوضة، رايح ادخل الأوضة ببص لقيت الباب مفتوح وهي بتغير قلت أحا هيا مفكرة اني في الحمام ولا هي قاصده؟ ورحت متداري وقعدت ابص عليها لقيتها واقفه قدام المراية وبتدهن مرهم جوة الكلوت عرفت بعد كده انه مخدر موضعي

ز.بي بقى نار وانا شايفها بتمد ايدها جوة البنطلون والكلوت وبتدهن كسها، قمت رايح على الأوضة على اساس اني معرفش هيا بتعمل اي وداخل على طول هيا اتخضت قلت لها سوري يا شوشو معرفتش انك بتغيري، قالت لا خلاص انا غيرت وايدها لسه جوة الكلوت والمرهم في ايدها، لقيتني واخد بالي وديت وشي الناحية التانية، قالت ده مخدر موضعي، قلت لها مش فاهم قالت عشان متوجعش عند خالتك اماني.

قلت لها اممممم. وفضلت مكملة وانا عين على المراية وعين الناحية التانية عشان متشوفش اني باصص عليها، ولقيتها بتبص جوه الكلوت وبتوطي راسها انا رحت باصص في لحظة اووووف ااحاااا

اول مره اشوف كسس بجد، كان عليه شعر نار اوووف، وفي حاجة طالعة في الجناب زي جلده كده،

انا دخت وخرجت وهي خلصت وطلعت وكأنه عادي، وقالت هتعوز حاجة يا حبيبي انا رايحه الشغل شوية وهعدي على خالتك اماني واجي.

قلت لها ماشي وانا هستنى عمو احمد ييجي اسلم عليه وامشي، قالت البيت بيتك يا حبيبي براحتك.

نزلت وانا دخلت الأوضة قعدت امسك في هدومها اللي قلعتها ولقيت الكلوت كان فيه حاجة بيضه لازقه وطرية لسه اوووف، قعدت الحس فيها واشم ولعت ز.بي وقعدت ادعك مكان كسها لحد ما نزلت فيه خدته حطيته في الغسالة وطلعت خدت دش وقعدت قدام التلفزيون.

ساعه اتنين لقيت الباب بيفتح فكرته عمو احمد لقيتها شوشو قلتلها مرحتيش الشغل ولا ايه؟ قالت لا رحت بس رحت لخالتك لقيت سلايفها هناك، فسبتها وجيت. وكانت جاية مش طايقة نفسها، قلت لها طب ما تروحي ل امي؟ قالت لا امك ولا غيره مش عايزة حاجة من حد

قلت لها طيب خير متزعليش، لو ينفع اساعدك مكنتش قلت لا. ضحكت وقالت ابقي ساعد مراتك، قلت لها بقلك جد على فكرة لو كان ينفع كنت ساعدتك،

لقيتها بتبص لي وفضلت متنحة شوية، ودخلت كلمت جوزها.

قاله قدامه ساعتين بالكتير ويوصل البيت قالت ماشي يا حبيبي تيجي بالسلامة.

قامت طالعه قايله تعال يا صاصا، بص انا عمري ما كنت اتوقع اني اعمل حاجة زي كده، بس انت ابني وهتصون سري صح ولا لا؟ قلت لها طبعا يا شوشو قلقتيني خير؟ قالت اللي هتشوفه او هيحصل دلوقتي اكنك مشفتوش تمام؟

قلت لها حاضر انا ابنك وسرك واي كلمة هتفضل بيننا. قالت طيب ماشي اطلع واقفل الباب، وقامت تغير هدومها وجت لابسه قميص لونه بينك تحت الركبة بحاجة بسيطة.

قالت تعال، دخلت وراها الأوضة، قامت مطلعة الحلاوة وقعدت تعجن فيها ب ايدها وتبصلي وتضحك وتقولي يكش تعرف تعمل حاجة، انا لولا ان عمك احمد جاي مكنتش عملت كده، بس عشان مواعداه ومش عاوزاه ييجي يلاقيني مش نضيفه فبيتضايق.

قلت لها لو عاوزة اناديلك حد قوليلي، قالت لا انت اللي هتساعدني. 

انا ز.بي وقف قلت لها حاضر عنيا

راحت فارده حته على دراعها وورتني اعمل ازاي وافرد ازاي واشد ازاي، انا اتوجعت ليها بجد،

المهم قالت غمض عينك وامسك نفسك قلت لها حاضر غمضت عيني راحت قايله فتح عينك وامسك يلا اعمل زي ما قلت لك

قلت لها حاضر فتحت عيني لقيتها على السرير سانده ضهرها والقميص مرفوع لحد سرتها اوووووووف احا ايه الجمدان ده؟

الشعر مكنش كتير اوي بس منظره نااار، لقيتني متنح فيه اوي وببص له ووشي اتلون، قالت متتنحش، ولو مش هتعرف تمسك نفسك خلاص قوم، قلت لها لا خلاص.

وفردت الحلاوة على كسها وانتش وهي اممم اههه اممم اهه بالراحة يا واد اووف

افرد واتني وكسم حلاوة كسها نااار، انا ايدي تلمس كسها وز.بي ينطر.

وقعدت انضف لها بتاع نص ساعه واتوجعت وبقي احمر ددمم وبقي ينزل افرازات والتهب مكان الحلاوة وبقي كله احمر ددمم، قلت لها طب فيها ايه ما تسبيه بالشعر يا شوشو؟

قالت مينفعش لازم ابقى نضيفه، قلت لها شكله جميل اوي بالشعر. قالت اوف انت هجت ولا ايه؟

قلت لها ايه. قالت مفيش اما تتجوز ابقي خليها تسيبهولك بشعره، قلت لها ازاي؟ قالت بما انك بتحبه بالشعر ابقي قول لمراتك سيبي شعره متحلقهوش.

انا اوووووووووف بقيت نار، قلت لها ممم ماشي.

قلت لها في حاجة تاني؟ قالت لا خلاص كفاية عليك كده. بصت على البنطلون وضحكت وقامت الحمام ومقفلتش الباب وراها، عديت لقيتها بتستحم وضهرها للباب وشفت طيزها، اول مره اشوف طيزها، جسمها ابيض وطيزها ناار فيها مطبات احححح.

لفت لقيتني ببص عليها قالت امشي ياد يا قليل الادب، عمك احمد هيموتك. ضحكت ومشيت.

خلصت وطلعت لافه الفوطة، قالت ادهن المرهم ده، دخلت معاها راحت فاتحه الفوطة وماسكاها على صدرها وجسمها مندي نار، اول مره اشوف جسمها كده، وراحت فاتحه رجليها وكسها كله بقى قدامي، قالت انت شفت اللي محدش شافه ولا هيشوفه، اوعى كلمه تطلع بالغلط لاي حد، هخسرك طول عمري. قلت لها ازاي يا شوشو لا طبعا. 

وفردت المرهم على كسها وبقت تغمض عنيها وتعض على شفايفها وتقولي اه هنا، لا تحت، لا فوق لحد ما حست نفسها هتجيب قالت خلاص كفاية يا حبيبي روح غسل ايدك.

وانا صورة كسها مش مفارقة دماغي حاجة بنت متناكة اوووف

جت ورايا الحمام قالت لي لم نفسك عشان عمك احمد على وصول وكل هدومك متغرقة. قلت لها ايه؟ قالت لم نفسك بقى. ببص لقيت البنطلون كله لبن، قلت احا انا معييش غيارات تاني، قالت غير الداخلي دلوقتي وامسح البنطلون من بره لحد ما تروح، وبعدين نبقي نشوف مالك لما عمك احمد يخلص اجازته

كده الحلقة الاولى خلصت

4 تعليقات على “أنا وشوشو (بنت خالتي) الحلقة الأولى

  1. غير معروف يقول:

    قصة سيئة للغاية كإسلوب وحبكة وتفاصيل
    أسوء قصة قرأتها فى حياتى
    مضيعة للوقت
    لا يوجد بها أحداث
    كمان أن وصف الجنس فيها زبالة
    لا أنصح بقرائتها

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ