أنا وشوشو (بنت خالتي) الحلقة السابعة

وقفنا الحلقة اللي فات لما خلصت مع شوشو ونمنا عريانين زي ما احنا

المهم نمنا وصحينا الصبح مكنتش قادر اقوم هلكان من النيكة بالليل

شوشو جهزت الفطار وجت فطرنا سوا وقامت تخد شاور عشان تنزل شغلها

خلصت حمامها وجت الأوضة ملط عليها الفوطة بس نشفت نفسها ولبست هدومها قطعه قطعه وانا عريان زي ما انا متغطي بدفاية خفيفه وهي عماله تبص لي وتضحك وتقولي عارفه انك هتموت وتقوم تمسك فيا دلوقتي بس بعينك

قلت لها لولا اني عارف انك تتأخري على شغلك مكنتش سيبتك تنزلي كده

قالت هتعمل ايه يعني ؟ وبتضحك

قلت لها وحياتك عندي لو قمت لك ما هسيبك غير وانا منزلهم فيكي تاني

شوشو : ههههههه لا خلاص خلاص خليك انا لبست ونازلة برخم عليك بس

انا : لحقتي نفسك

شوشو:منت مبتصدق مش هتسيبني انزل

انا : طب يلا من هنا عشان مقمش ليكي وزقلتها بالمخده

لبست هدومها ونزلت راحت شغلها انا كملت نوم وصحيت دخلت استحميت عشان افوق من الهلكة اللي فيها

استحميت ولبست هدومي وشربت كوباية شاي وقعدت افكر ازاي اوصل ل اماني واخليها تأمن لي ومتخافش مني

فكرة يمين فكرة شمال لحد ما دماغي هتتفرتك لاني خايف من رد فعلها في النهاية

المهم امي اتصلت علي وقالت تعالي ابوك عايزك تعمل معاه حاجة

نزلت روحت البيت وقضيت اليوم كله هناك وشوشو اتصلت علي لما جت ملقتنيش قلت لها مع ابويا في البيت هخلص واجيلك قالت هستناك نتغدى سوا قلت لها لا اتغدي انتي وهبقى اتعشي معاكي وقفلت معاها

بعدين نزلت للعيال على القهوة بالليل كان في ماتش شفناه وبعدين كلمت شوشو قلت لها انا جاي اجبلك حاجه معايا قالت لا يا حبيبي تسلملي تعالي انا مستنياك

رحت فتحت دخلت لقيتها في المطبخ بتعمل حلويات دخلت وراها حضنتها بقولها بتعملي ايه قالت بعمل حلويات وكيكه

قلت لها ليه ده كلو عندنا فرح ولا ايه قالت عمك احمد قبل ما تكمل افتكرت ان جوزها جاي بكرة خلاص

قلت لها اه صح هو جاي بكرة خلاص

شوشو:اااه يا حبيبي

انا : مممم طيب

شوشو:افرد وشك ده انت بتقعد معايا اكتر منه هو بييجي يومين ويمشي اما انت بقى مكمل معايا وبتغمز

انا : مقلتش حاجة يجي بالسلامة وانا جوايا متدايق طبعا

سبتها وخرجت الصالة خلصت اللي في ايدها وجت قعدت جمبي وقعدت تتكلم معايا

شوشو:رحت فين الهاردة

انا : خالتك اتصلت قالت تعالي ابوك عاوزك رحت اشوفهم عاوزين ايه

شوشو:كان عايز ايه ؟

انا : في حاجات تبع شقة احمد كنت بنقلها معاه خلصت واتغديت معاهم ونزلت القهوة مع العيال شوية وجيت عليكي

شوشو:ماشي يا حبيبي تتعشى الاول ولا اجيب لك حلويا

انا : اي حاجة مش فارقه

قامت المطبخ عملت سندوتشات وجابت حليب معاها وكيكه وقعدنا ناكل

اانا : في جديد مع خالتي اماني ؟

شوشو: سهمت كده وقالت لا هي كلمتني النهارده بتطمن علي

انا : اشمعنا يعني ؟

شوشو: هو انت شايف اللي حصل عادي ما هي مفكرة اني مصدومة زيها كده

انا : امممم اه وقالت لك ايه ؟

شوشو:قالت عملتي ايه وهل كلمك في حاجة ولا لا ؟قلت لها لا مفتحش معايا حاجة انا اصلا مكسوفه منه ومش عارفه ابص في وشه

معرفش هو بيفكر ازاي دلوقتي ولا شايفنا ايه انا حتي فكرت اقوله متجيش تاني

اماني : انا مش عارفه انتي نمت ازا امبارح انا منمتش طول الليل وعماله اعيط

شوشو : اللي حصل حصل هو كان يعني مسكنا مع راجل ما احنا نسوان في بعض

اماني : بس بردو ده شافنا عريانين ونايمين ولا اللي بتنتاك

شوشو : هو احنا يعني كنا عاملين حسابنا انه هييجي واحنا لسه نايمين، وبعدين اللي حصل حصل نفكر في اللي جي

اماني : هتعملي ايه معاه ؟

شوشو : مش عارفه انتي ايه رأيك ؟ امشيه ولا ايه ؟

اماني : هتمشيه ازاي ؟ المفروض نعرف هو بيفكر في ايه وهل هيتكلم ولا لا عشان منبقاش مفضوحين عند خالتك

شوشو : شكله واد راجل مش هيتكلم عشان هو قالي انه فهم اننا محتاجين كده وبدل ما نروح لحد ونقع في الغلط

انا : كل ده وبتقولي مفيش جديد ؟

شوشو:اسمع بس للآخر

انا : سامع اهو ..

اماني : هو جوزك جاي امتا ؟

شوشو : هيركب بكرة العصر يعني على 11 ولا 12 هيكون وصل

اماني : مصطفى هيمشي بكرة ؟

شوشو : ااه وبفكر لما احمد يمشي مكلمهوش

اماني : انا خايفه انه يفهم انك مبقتيش عايزاه يروح ويعمل حاجة

شوشو : طب اعمل ايه ياختي اقوم اولع في نفسي

اماني : اتعاملي عادي لحد ما نشوف هيتصرف عادي ولا هيتكلم ووقتها ناخد رد فعل معاه

شوشو : احنا هنستناه اما يتكلم

اماني : يمكن يطلع زي ما قلتي وميفتحش بوقه

شوشو : وقتها انا اللي هبوسه من بوقه ههههههههه

اماني : اتلمي يبت ده انا خايفه على الواد منك

شوشو : ههههه لا الخضة دي قطعت خالص

اماني : على رأيك المهم اتعاملي عادي لحد ما نشوف هنعمل ايه

شوشو : ماشي يا حبيبتي وقفلنا مع بعض

انا : يعني كل ده وتقوليلي محصلش اومال لو حصل بقى وبرقت لها كده بهزار

شوشو:مهي بتسأل عشان خايفه فبتطمن

انا : وانتي لي قلتي لها انك عاوزة تمشيني ؟

شوشو:اومال اقولها اني بنام معاك يا واد شغل مخك كده

انا : فاهم بهزر بس

شوشو:انا قلت لها كده عشان متشكش في حاجة وتعرف اني زيي زيها في الموضوع

انا : طب عايزين ناخد خطوة في الحوار ده بقي

شوشو:لا خطوة ولا اتنين خليك فيا وخلاص بدل ما نرجع نقول ياريتنا فضلنا مع نفسنا

انا : هيا ممكن ترفض وتفضحنا يعني ؟

شوشو: مش موضوع تفضحنا بس مش بالسهولة انها توافق انها تتناك يعني ولا تنام معاك

انا : نفكر سوا ونشوف نقاط الضعف ونلعب عليها سوا ونشوف اخرها ايه

شوشو:مش عارفه اما نشوف الايام الجاية هنعمل ايه

انا : هنعمل كتير ههههه

شوشو:وسخ ودماغك بقت زباله

انا : ههههه لا ده انا مؤدب خالص اهو ورحت قارصها في بزها اليمين

شوشو:شوشو : آآآآه اتلم يا واد

انا : هو انا عملت حاجة

شوشو:طب كل خلص اللي قدامك عشان ندخل ننام كانت الساعه عدت 12 ونص

انا : حاضر اكلت الحلويات اللي جابتها وخلصت ودخلت الحمام وخرجت، رجعت الأوضة لقيتها فردت جسمها على السرير ولابسة البرموده والبلوزة البيضه

شوشو:اطفي النور يلا ونام

انا : هننام على طول ولا ايه ؟

شوشو: ااه اومال عايز ايه ؟

انا : مفيش حاجة كده ولا كده ؟

شوشو: لا بلاش عشان عمك احمد وجسمي ميعلمش ونتفضح

انا :ممم طيب ماشي وطفيت النور ودخلت جمبها وشي في وشها

شوشو:متنح في وشي كده ليه

انا : بحب ابصلك

شوشو: لا متبصليش ونام عشان بنكسف

انا : ههههههه لا نامي انتي وانا هبصلك شوية وانام

شوشو: شايفني حيطة نام ياد

انا : اهو وغمضت عيني وفتحتها بهزار كده وقربت منها شوية

شوشو:ابعد شوية الجو حر

انا : احنا هنتلكك منا بعيد اهو وبقيت اخد نفسها وهي تاخد نفسي

قربت من شفايفها بوستها بوسه

شوشو:اممم مش قلنا بلاش

انا : مش هعمل حاجة انا هبوسك بس

شوشو:هتتعبني كده وهنقوم مش هننام

انا : ما ده المطلوب ههههه

شوشو:يا حبيبي انا عايزه كل وقت اكون معاك فيه بس عشان خاطر احمد مياخدش باله اني جسمي معلم من ايدك او بوقك

انا : حاضر يا شوشو هبوسك بوسه كمان وانام

شوشو: طب يلا عشان انام

انا : قربت منها ولزقت بشفايفها اممممممم وطولت في البوسة

حسيتها خلاص مش قادرة تتنفس سبت شفايفها

انا : مالك ؟

شوشو:كفاية بقى مش قادرة

انا : خلاص يلا ننام وبوست خدها ونمنا وشنا في وش بعض

صحيت بالليل لقيت ضهرها لي وشكل طيزها يجنن وهي نايمة مليانه ومشدوده في البرمودة اللي لابساها وطبعا الكلوت باين لانها برموده فيزون فحاجة تهيج الحديد

قربت منها وبقيت لازق فيها وهي نايمة وز.بي بدأ يقف على طيزها وفضلت احكه من على الهدوم فيها لحد ما نزلت وهي في سابع نومه ونمت مكاني متحركتش

صحيت الصبح على صوتها وهي بتصحيني

شوشو: صح النوم قوم يلا نفطر سوا

انا : لا سبيني انام شوية

شوشو:قوم وبطل كسل

انا : هنام شوية واقوم اكل

شوشو:هتسيبني افطر لوحدي يعني

انا : اووف خلاص هقوم اهو

قمت راحت ماشيه قدامي ببص على طيزها لقيت اللبن ناشف على طيزها اوووف شكله يجنن

دخلت الحمام وغسلت وشي ودخلت وراها المطبخ حضنتها من ضهرها ونمت على كتفها قلت لها هتوحشيني

شوشو:مكفكش بالليل ولا ايه ؟

انا : هو احنا عملنا حاجة ما احنا نمنا

شوشو:معملناش بس انت عملت

انا : ايه يعني بوسة

شوشو: بوسة بس وبتغمز

انا : ههههههههه اومال ايه ؟

شوشو:انا عارفه ياخويا قمت لقيت طيزي غرقانه

انا : اووووف غرقانه ازاي

شوشو: شوف انت عملت ايه بالليل

انا : عملت اهبل ايه اللي حصل ما انا نمت

شوشو: يا راجل وراحت حاطة ايدها على طيزها وقالت اللبن ده بتاع مين

انا : اووووف فين ده ورحت حاطط ايدي على طيزها هو ده لبن دي طيزك اللي لبن يا شوشو وبقيت اقفش فيها انا اصلا هموت وانيكها في طيزها بس مش راضيه اخرنا تقفيش وبعبصه بس

شوشو: اممممم طب اتلم مش وقته عشان نفطر

انا : مش لازم نفطر ورحت قافش في طيزها اوووي بقت تقف على طراطيف صوابعها وغمضت عنيها

شوشو:كفاية بقى اعصابي تعبت متنساش اني رايحة الشغل لسه

انا : وانا تعبت من طيزك اكتر يا شوشو. وشديتها بحضني اوووي وبقفش لسه في طيزها ورحت مدخل ايدي في البرموووده وشديت الكلوت لحد ما دخل في طيزها اوووف

شوشو:ااااه ايييي بالراحة هتعورني

انا : سلامتك من الاه يا شوشو

وخلت ايدي في الكلوت وبقت على طيزها اووووف نعمة واحساس ابن متناكة لما بلمس طيزها بس

ورحت حاطط صوباعي الوسطاني بين الفلقتين طالع نازل وهي اخخخخخخخخخخ احححححح

وانا مكمل طالع نازل ورحت واقف على خرمها ومطلع صوباعي بليته من ريقي ونزلت على الخرم تاني اول ما لمسته راحت شخره ومصوته

اخخخخخخخخخخخخخخ ااااااااه بس كفاية كفاية واعصابها سابت بصيت عليها لقيتها غرقت نفسها

نزلت ميتها اوووف

شوشو:كفاية مش قادرة

انا : انتي لحقتي

شوشو:معرفش اول ما بتلمس خرمي مبحسش غير وانا بتنفض وبجيب

انا : اووووف خرمك ؟

شوشو:ااه خرمي اممممم

انا : اووووف ورحت ماسك شفايفها بوس ومص دقيقتين وسبتها قالت هدخل اغسل قلت لها لا هنفطر الاول وبعدين نغسل سوا

خلصت الفطار وفطرنا ولا كأن حصل حاجة ودخلت تستحم دخلت وراها وقلعت هدومي

شوشو:عشان خاطري خليك بره

انا : هنستحمى بس مش هنعمل حاجة ووعدتها

بس طبعا مخليناش من الفرك والبعبصه والتقفيش والدعك وغسلنا وخرجنا لبست هدومها ونزلت الشغل وانا لبست واخدت غياراتي ومشيت

روحت البيت لقيت امي واختي قعدت معاهم شوية وبعدين دخلت اوضتي نمت شوية

صحيت على صوت امي بتصحيني عشان اتغدى

قمت اتغديت كان واحشني اكل امي اووي

اكلت وقعدنا نضحك ونهزر كلنا وعدى اليوم 

شيماء كلمتني قالت مشيت بدري ليه ؟

قلت لها عشان تعرفي توضبي حاجتك وتعملي اكل براحتك وبصراحة خفت اقعد انتي عارفه بقى هههههههههه

شوشو:كويس انك مشيت ده انت مصيبه

انا : جه ولا لسه ؟

شوشو: على وصول خلاص

انا : تمام هتوحشيني لحد ما يمشي

شوشو:وانت كمان يا قلب شوشو

انا : يلا هنام انا بقى وانتي خليكي في ليلتك وبعتلها غمزة

شوشو:هههههههه لا انا مميزة عندي كل ليلة مش زي الناس العادية

انا : طبعا طبعا

وقفلت معاها ونمت وطبعا كل ده عاوز اوصل لحل مع خالتي اماني بس مش عارف

جه بعد العصر لقيت امي بتقول ل اختي

ابقي عدي على أماني بنت خالتك هاتي منها الحاجة اللي قلت لها عليها

انا اول ما سمعت اسم اماني بس افتكرت شكلها وهي بتداري نفسها مني لما دخلت عليها وشيماء بتنيكها بالخيارة وشكل كسها المقلبظ اللي هموت واعضه اوووف

قمت على الحمام جري ممسكتش نفسي ونزلتهم على شكل جسم اماني وطيزها وكسها

استحميت وطلعت لقيت اختي بتلبس الكوتشي بتاعها ونازلة بقولها رايحة فين قالت راحة ل اماني اجيب منها حاجة ل امك

قلت لها طب استني هاجي معاكي انا كده كده نازل لاصحابي

امي سمعتني قالت وماله روح مع اختك متسيبهاش تمشي لوحدها

اصلا اماني بعدنا بكام شارع مفيش خمس دقايق مشي

وصلت اختي وفضلت مستني تحت اختي طلعت فوق دقيقه لقيت اماني بتنادي علي من البلكونة اطلع يا صاصا واقف تحت لي يا حبيبي

قلت لها هستنى هنا ولا هيا هتقعد

قالت لا هعبي لها الحاجة وخلاص قلت لها خلاص هستنى قالت عيب اطلع فوق متقفش في الشارع

دخلت وطلعت لقيت الباب مفتوح واماني جاية من جوا اول ما شفتها قلبي دق

اي يا صاصا مش عاوز تطلع ليه ينفع تقف في الشارع

قلت لها انا اصلا كنت رايح القهوة امي اللي دبستني في المشوار معاها قلت لها كده عشان متفكرش اني رايح لها

قالت ده انت غلس اقعد لحد ما اعبي الحاجة واجي ودخلت هيا واختي جوا

كانت لابسه عباية بيتي عادي زي ما بنشوفها وعليها طرحة بس طبعا اللي فات كوت ومن يوم ما فكرت فيها وفي جسمها كوم تاني وز.بي وقف

ناديت عليها يا خالتي عايز اروح الحمام

اماني : يا حبيبي البيت بيتك روح زي ما انت عايز

دخلت الحمام غسلته بمياه باردة عشان يهدي شوية وبنشف ايدي بالفوطة لقيت سبت الغسيل

فتحته لقيت هدوم ليها ولعيالها ولجوزها وهدوم داخلية صغيره طبعا دي بتاعت عيالها شكلهم يهيج بس مقربتش ليهم لحد ما طلعت سنتيانة نبيتي اوووف كلوت لون بينك فاتح مدي على اورانج كده

طلعتهم فردتهم على الغساله وقعدت اشم فيهم اووووف على ريحة العرق اللي جواهم

ببص على الكلوت لقيته مفتل من عند فتحة الكس بالظبط اللي هو احااا اي الهيجان ده واشمعنا المكان ده الكلوت عامل كده

مدريتش بنفسي غير وانا حاطه على مناخيري وبلعب بز.بي وشلته من على مناخيري وحطيته على ز.بي وقعدت امرش فيه فضلت شوية لحد ما نزلت وهديت

رجعت كل حاجة مكانها وغسلت ز.بي ولبست وطلعت لقيتهم خلصوا وقاعدين يتكلموا في الصاله

رحت قعدت معاهم كانت مجهزة عصير شربت وقلت لاختي يلا ولا ايه

اماني : مالك ياد مستعجل ليه مبقتش عايز تيجي عندنا ولا ايه ؟

انا : لا يا خالتي بس عشان العيال مستنيني على القهوة

اماني : اما انت معفن صحيح حتى الخمس دقايق اللي هتقعدهم معانا هو احنا بنشوفك كل يوم

حسيتها بتتعامل عادي ولا اكن حصل حاجة

قلت يبقى مفيش فايده معاها

رديت عليها : لا طبعا خلاص قاعد اهو

قعدت تسألني عامل ايه واخبارك وعامل ايه عند البت شوشو

قلت لها اهو بضيع وقت عندها بدل ما هي قاعده لوحدها لحد ما عمو احمد ييجي اسلمه الامانة وامشي وضحكت

اماني: ههههههه يخليك لينا يا حبيبي وميحرمناش منك

شوية وقمنا مشينا مروحتش ل اصحابي روحت على البيت كنت اتأخرت عليهم اصلا فروحت وخلاص

قعدت مع اخويا شوية وطلعنا اللاب بتاعه وقعدنا نلعب بلايستيشن شوية وقمنا اتعشينا وكل واحد دخل على سريره ماسك موبايله

فتحت واتساب عشان اشوف شوشو فاتحه لقيتها قافله

فتحت ماسنجر لقيتها نشط منذ ساعتين

قلت زمانهم نايمين ولا عم احمد شايف شغله ما هي فرصته وجت له بقى قعدت اقلب على الفيس شوية لقيت رسالة جاية من شوشو على الواتساب

شوشو: صاحي لي لحد دلوقتي ؟

انا : مجاليش نوم ففتحت شوية انتي اللي فينك ؟

شوشو : موجودة اهو

انا : دخلت لقيتك قافلة من ساعتين

شوشو : كنت نايمة

انا : بعتلها غمزة نايمة ازاي ها

شوشو : ههههههه لا نايمة يمعفن كنت مفرهده ونمت شوية

انا : وقبل ما تنامي اي اللي فرهدك

شوشو : عمك احمد وطلعت لسانها

انا : فرهدك ؟

شوشو : انا اصلا مفرهده جاهزة هو انت بتحلني ههههه

انا : عملتوا اي طيب ؟

شوشو : زي ما انت بتعمل وضحكت

انا : زيي ؟

شوشو : مش اوي يعني انت اكتر شويتين

انا : بتثبتيني يعني ماشي ماشي

اه صحيح انا رحت ل اماني النهارده ؟

شوشو : رحت لييييه ؟

انا : امي بعتت رحمة تجيب حاجات من هناك معرفش جيبالها زبده بلدي ولا ايه اهي حاجة شرياها لامي

شوشو : اااه ما انا عارفة بنت خالتك اماني اللي بتجيب لنا على طول

انا : معرفش بقى رحت مع رحمه جبتها وجيت

شوشو : وبعدين ؟

انا : ولا حاجة رحنا جبنا الحاجة ومشيت

شوشو : وخالتك استقبلتك ازاي ؟

انا : ده اللي مستغربه ولا اكن حاجة حصلت وبتضحك وتهزر عادي وزعلت اني مطلعتش مع رحمة على طول

شوشو : طيب كويس هيا لازم تبين لك انها مش خايفه وان اللي حصل عدى وخلاص وكويس انك اتعاملت عادي

انا : ايوة ده اللي حصل وجبت الحاجة وجيت

شوشو : ماشي يا روح قلبي هقوم اخد دش عشان عمك احمد قرب يخرج من الحمام

انا : تمام

وقفلت معاها على كده

بكده يبقى انتهت الحلقة السابعة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *