أنا وشوشو (بنت خالتي) الحلقة السادسة

وقفنا الحلقة اللي فات لما بنت خالتي أماني اتصلت على شيماء واحنا قاعدين

شيماء ردت عليها وبعدين اخدت الموبايل ودخلت تكلمها في الاوضة انا استغربت اول مرة تعمل كده فقلت اسيبها براحتها

المهم دخلت الاوضة وقفلت الباب وبعد 10 دقايق طلعت وقعدت عادي ولا اكن في حاجة وانا سبتها بردو معاتبتهاش وقلت هتتكلم متكلمتش

قلت لها أماني عايزة ايه ؟قالت مش عايزة حاجة كانت بتاخد رأيي في حاجة كده ؟

قلت لها حاجة ايه دي ما هي كانت هنا ؟ قلت يمكن في حاجة شيماء محكتش لي عليها

قالت انت واد زنان

انا:خلاص مش عايز اعرف انا بسأل بس

شوشو:ده انت رخم هقولك هقولك

أنا:براحتك تقولي ولا متقوليش

شوشو: انت هتتقمص

أنا:لا عادي هتقمص ليه

شوشو: يوووه عليك يا رخم

أنا:بصيت وابتسمت وخلاص

شوشو: الموضوع وما فيه عمك اسامه تعب ومكملش معاها وهي قاعده حزينة على عمرها

أنا: تعب ازاي مش فاهم

شوشو: كان اخد الحباية ووطت له ضغطه وفرهد وقالها مش قادر اخد نفسي ونام

أنا: يعني الليلة ضاعت كده

شوشو: اه وقاعدة تندب على حظها

أنا: وانتي قلتي لها ايه

شوشو:قعدت اهديها اقولها متزعليش ما هو غصب عنه وكده

أنا:هو عادي بتحكوا لبعض ولا ايه

شوشو: ايوة عادي هيا بتعمل حاجة مبعملهاش ولا ايه وضحكت

أنا: ضحكت وقلتلها لازم تعرفوا بعض يعني طب خلوني معاكم في الموضوع طيب

شوشو: اتلم يلا

أنا:حاضر هتلم ، هديتيها شوية ولا لسه زعلانه

شوشو:زمانها بتاخد دش دلوقتي وهديت شوية

أنا:ز.بي وقف مجرد الكلمة والتخيل وانتي ايه اللي عرفك

شوشو: هيا قالت هقوم اخد دش عشان اهدي وانام

أنا: ثواني بس تهدي من الزعل ولا حاجة تانية

شوشو:من الاتنين وضحكت

أنا: بكلمك جد على فكرة

شوشو: مهو عمك اسامه …. يسامحه مكملش فلسه تعبانه قلت لها املي البانيو بتاعك واقعدي فيه شوية لحد ما تهدي

أنا:ز.بي شد اكتر وهجت عليها يعيني عليكي يا بنت خالتي مش عندك مصطفى زي شوشو كان هداكي

شوشو: اتلم يوسخ دي بنت خالتك

أنا: هو انا قلت حاجة ولا اقدر اقول ياعسل انت

شوشو:بحسب

أنا:متحسبيش عشان متتعبيش وضحكنا

شوشو:لقيتها بتسألني بتقولي غيريتي الملاية مكان التنضيف اللي جه عليها مياه

أنا: قلتي لها اي ؟

شوشو: قلت لها ملحقتش الواد مصطفى دخل ولقيته بينادي علي بيقولي في مياه واقعه على السرير

أنا:قالت لك ايه ؟

شوشو:قالت يالهوي اخص عليكي يا شوشو

شوشو: يبت هو يعني يعرف دي مياة ايه هو شمها وانا قلت له هتلاقي خالتك وقعت كوباية المياه ولا حاجة

بس هو قالي لا ليها ريحه مش مياة دي

اماني: يالهوي ياريتني كنت غيرتها قبل ما امشي

شيماء:خلاص يبت الموضوع عدى وغيرتها خلاص

أماني : طيب كويس مش ناقصه فضايح

أنا:اوووف انتي قلتيلها اني شمتها كمان

شوشو: اهه

أنا: اومال لو عرفت اني عارف دي مياة ايه ونازلة منين بقى وضحكت

شوشو: هو ده حاجة دي خالتك خزان مياه

أنا:ازاي ؟

شوشو: من قلة النوم مع عمك اسامه بتخزن بقى ووقت ما يييجي الافراج بتنفجر

أنا:مش فاهم بردو

شوشو:يعني انا لما بنام مع عمك احمد كل اسبوع غير اما بنام معاه كل شهر

أنا: ازاي بردو

شوشو:شهوة الست أعلى من الرجالة ومجرد ما تتركن شوية الشهوة بتزيد تتخزن عندها واول ما تيجي فرصه للعلاقة كل ده بيطلع منها عن طريق المياه اللي انت شفتها

أنا: اوووف فهمت يعني خالتي اماني كده ؟

شوشو:اااه اقولك على سر

أنا:قولي

شوشو: احيانا بتستعمل حاجات عشان تريح نفسها

أنا:حاجات ايه دي وبتستعملها ازاي مش فاهم

شوشو: شفت الخيار

أنا:ز.بي شد اكتر وفاهم الكلام بس بستعبط ، ماله الخيار ؟

شوشو: في ستات بيشوفوا اي حاجة تدخل جوا مهبلهم بحيث انهم يفضوا شهوتهم احسن ما يتجهوا لحاجات تانية حرام

أنا:يعني ايه بردو ؟

شوشو:يعني بتدخل الخيار اكنه ز بر ..فهمت؟

أنا:اوووف احا بجد ؟

شوشو: ايوة

أنا: وخالتي اماني كده ؟

شوشو: مش على طول لما بتكون على اخرها بس

أنا:هيا معرفاكي حاجة زي دي ازاي

شوشو:يبني دي اختي وهي اللي مربياني ومفيش بينا حاجة بتستخبي

أنا:يعني انتي بتحكيلها بردو كده ؟

شوشو: احيانا واحيانا عشان لو حكيت لها بتعبها وجوزها بعييد عنها

أنا:وهي بتحكيلك بقى بتعمل بالخيار

شوشو:ااااااه

أنا:حسيت ان في حاجة غلط مع شوشو واماني وقلت لها طب مقلتلهاش تعمل كده ليه النهارده ؟

شوشو: ضحكت قالت معندهاش

أنا:قلت لها ايه ده ؟

شوشو: قالت الخيار اللي عندها صغير

أنا: احا انتي بتتكلمي جد

شوشو:ايوة بجد صغير هههههههههه

أنا: طب ما تبعتي لها الكبير من عندك

شوشو: هيا زمانها اتصرفت مش هتستنى ده كله

أنا: يخربيت هيجانك يا شوشو اانتي واماني

شوشو:اتلم ياد دي اختي

أنا:شوقتيني لاختك اوي

شوشو: لا بقولك ايه انا حاجة وهي حاجة تانية

أنا:هو انا بقولك هروح انام معاها انا بهزر معاكي

شوشو:ده اللي ناقص

أنا:ضحكت وقلت لها هي اللي هتيجي تنام معانا هههههههههه

شوشو: عشان تموتني انا وانت

أنا: ما تيجي نتخيل كده انها معانا

شوشو:انت مجنون

أنا:نتخيل بس مش هنجيبها يعني وحسيتها بدأت تفكر في الموضوع

شوشو:لا مش عايزة اتخيل

أنا:قربت منها قلت لها يعني انتي تعبتيها وانتي بتنضفي وف الاخر تسبيها تعبانه كده

شوشو:امممممممم

انا: كان مفروض تريحيها وبوستها من شفايفها وسرحت خالص

شوشو:اريحها ازاي

أنا:مجربتيش تريحيها قبل كده خالص يعني

شوشو: اممم لا

أنا:ولا مره

شوشو:لا

أنا:بجد ولا بتكذبي على صاصا

شوشو:بجد

أنا: ولا ريحتي نفسك قبل كده وبدأت امسك بزها اليمين وابوس ف رقبتها

شوشو: اووووووف كتير

أنا: طب ما كنتي تريحي اختك زي ما بتريحي نفسك كده

شوشو: امممم اااه

أنا:ايه مالك بتهيجي عليها ولا ايه

شوشو:اوووف فكرتني بأول جوازها

أنا:ماله

شوشو:وانا بنضف لها شعرتها كانت بتمسك ايدي وتحكها جامد ف كسها

أنا:اوووف وبعدين

شوشو:مكنتش اعرف اي ده وبقولها مالك

قالت بكرة تجربي الز بر وتعرفي

انا: اووووف هي قالت لك كده

شوشو:اااه كانت بتقول انا بقيت واحده مفتوحه

أنا: احا وكنتي بتعملي ايه ؟

شوشو:كنت بسيب لها ايدي لحد ما تهدي خالص وتنزل ميتها واحيانا لبن زي الرجاله

أنا:احاااااا بجد

شوشو:وحياتك عندي هي اللي علمتني اعمل كده لما اكون تعبانه

أنا:اوووووف طب ودلوقتي مبتحكش ايدك

شوشو:لا من زمان معملتش كده

أنا:نزلت ايدي على كسها من فوق القميص اللي لبساه وقعدت ادعك ، كنتي بتعمليلها كده وادعك ف كسها

شوشو:اوووووووف ااااه بالراااحه

أنا:اجيبهالك تريحك ولا اروح اريحها انا

شوشو:اووووووووف لا ريحني انت

أنا: عاوزاني اعمل ايه ؟

شوشو: قوم اركب على شوشو

أنا:اححححح اركب اعمل ايه ؟

شوشو:نيكهااا ف كسها

أنا:خخخخ احا ودلت صباعي ف كسهاا

هنجيب اماني معانا نريحها

شوشو:اااه بالراحة كسي

أنا:ااه ايه اجيبها

شوشو:اوووف لا

أنا: زمان كسها بياكلها يا شوشو منتي عارفه اختك

شوشو:احااا سيبك من كسها خليك ف كسي

أنا:انتي وهي يا شوشو كسكم جامد اوووي وطيزك انتي وهي اووووووف ورفعت القميص لحد سرتها وبدات احسس على طيزها

شوشو:اممممم اححححححححح

أنا:هجيب ماني احسس على طيزها كده

شوشو:اووووووف سيب طيزها وخليك ف طيزي

أنا:عجباني يا شوشو

شوشو:ايه دي

أنا:طيازكم انتم الاتنين بس انتي أحلى عشان طيزك صغيرة عن اماني ودخلت صباحي على فتحة طيزها ولمست الخرم راحت شخره

شوشو: خخخخخخخ احااااا

أنا:ايي مالك يا شوشو

شوشو:طيزي يلا بالراحة يخربيت امك

أنا: اي رأيك نجيب اماني معانا ، طبعا وقت النيك هيا بتبقي ف حالة تانيه وسهل تعمل اي حاجة ف قلت اضغط عليها شوية واشوف هتقول ايه

شوشو:لا هجيبها ازاي هتفضحنا

أنا:نخطط لها زي الحلاوة كده

شوشو:امممم انت اتجننت رسمي

أنا: جربي بس

شوشو:لا طبعا هروح اقولها مصطفى بينيكني تعالي اتناكي معايا

أنا: نحاول نشوف لها حل يا شوشو

شوشو:لا وشيل الموضووع من دماغك

أنا: نيمتها ونمت فوقها وطلعت ز.بي ولمست كسها

شوشو:اممممم اااه

أنا:تخيلي اني بنيكك دلوقتي واماني دخلت علينا

شوشو: هتدبحني انا وانت

أنا:لا هتدخل معانا ما هيا تعبانه اكتر منك

شوشو:اوووف بس مش مجنونه زيي كده

أنا:صدقيني هتطلع اجن منك بس جربي ورحت مدخل ز.بي ف كسها

شوشو: ااااه بالراجه ااااه

أنا: ها هتجربي ؟

شوشو: لا مش عارفه

أنا: طب هقولك على حل ؟

شوشو:قووول

أنا:م تجبيها هنا وحاولي تفاتحيها في الخيار ولا ايام زمان لما كانت بتحك ايدك ف كسها وشوفي اخرها ايه لو لقتيها تعبانه خليها تريح نفسها او جربي ريحيها

شوشو: وبعدين

أنا:لو وصلنا لكده يبقى كده مشينا نص السكة

شوشو:مش هقدر

أنا:جربي بس. وانا بنيك وهي بدأت تزووم اكتر امممم اههه

شوشو: اااه اممممم طب ول وصلنا لكده نعمل ايه

أنا: اخليكم مندمجين وادخل اكني جاي من بره واشوفكم وبعدين انتي تتخضي اكني معرفش حاجة طبعا وانا ازعل واطلع وانتي تحاولي تكلميني تفهميني انها تعبانه وجوزها بعيد عنها وانتي بتريحيها وكده

وتقولي لها انا قلت له كذا وهو تفهم الموضوع

شوشو:انت مجنون يلا ، انت بتسمع هندي كتير ولا ايه ؟

أنا:هههههههههه صدقيني لو اماني تعبانه مش هنتعب كتير وهنوصلها بسهولة وبردو مش هتعرف باللي كان بيننا قبل كده اكننا بنبدأ صفحة جديدة سوا

شوشو:مش عارفه هعمل ازاي كده بس نجرب الله يستر ومنروحش ف داهية

أنا: لا تقلقي ، اضربي على الحديد وهو سخن وهاتيها بكره وانا مش هنا واما تيجي بقى انتي تعملي اللي قلنا عليه ولو اوك ابعتيلي على الواتس وانا هاجي على البيت

شوشو:اشمعنا بكرة ؟

أنا:عشان كلها يومين وجوزك جاي وهي كده كده تعبانه

شوشو:بتخطط وتنفذ كمان

أنا:ههههههه بردو اللي عايز اريحكم

شوشو:اصيل من يومك يا صاصا وضحكنا

أنا:ماليش بركة الا بيكم وبكساسكم يا شوشو وضحكنا

شوشو:هههه يقليل الادب سيب كساس بنات خالتك ف حالهم

أنا:منا سايبهم اهو هو انا عملت حاجة

شوشو:اومال ايه اللي ف كسي ده

أنا:هههه ده ز.بي يا شوشو ورحت رازعه راحت مصوته ااااه يحيوان كسسسي اووووف

شوشو:ااااااه اووووف بالراااحه ايييييي كسسسسسي

أنا:شغال نيك ورزع ووطيت على صدرها خدته ف بوقي والحلمة كانت على اخخرها

شوشو:ايييي بزي ااااه

أنا:برضه ف بزازها اممممم واعضعض ف الحلمات وهي كل اللي عليها ااااه اححححح اوووووف اييييييي

لحد ما نزلت جواها وهي نزلت ونمت جمبها عريان مقمناش من مكاننا ونمنا عريانين صحيت قبلها لقيتها جمبي عريانه

ز.بي وقت رحت قايم بايسها ف شفايفها ونازل على بزازها بوس ولحس ومص بدأت تصحي وتفوق لاقتني ماسك حلمة بزازها ف بوقي والايد التاني بتفعص ف البز التاني

شوشو:دي صباح الخير بتاعتك

أنا:أحلى صباح ده ولا ايه يا شوشو

شوشو:ده صباح النيك مش الخير

أنا:هههههههه هو في أحلى من كده على الصبح ورحت نايم فوقها وحاكك ز.بي ف كسها لحد ما راحت مسكاه ومدخلاه ف كسها ورزعتها واحد على الصبح وجبت جواها وقمنا اخدنا دش اديتها واحد ف الحمام مع التقفيش والبعبصه ف طيزها والضرب عليها

خلصنا طلعنا فطرنا ولبست نزلت راحت شغلها قلت لها متنسيش الحوار اللي اتفقنا عليه قالت لا انا لغيت الفكرة دي اصلا

قلت لها ليه؟ قالت وقت النيك متاخدش على كلامي حاجة 

قلت لها هنجرب بس نفع نفع منفعش خلاص

قالت ماشي هشوف وباستني ونزلت الساعه 12 ونص لقيتها بترن علي بتقولي انزل عشان خالتك هتيجي معايا

قلت لها هتيجي ليه ؟

شوشو:قلت لها عاوزاكي شوية الواد مصطفى مش هنا تعالي اقعدي شوية معايا

أنا:طيب كويس خليني معاكي على الواتس بقى لو حصل حاجة لاغيني

شوشو:ماشي بس انجز نفسك عشان نص ساعه وجايين

أنا:خلاص هلبس الكوتشي وانزل على طول

قمت لبست ونزلت رحت البيت هناك قعدت مع امي واختي شوية وامي هزأتني طبعا لانها مبقتش تشوفني بس متطمنه اني مع شيماء ودي حاجة كويسه

المهم قعدت ساعه اتنين لقيت شيماء بعتالي نص ساعه وتعال فرحت وز.بي وقف من الهيجان والفرحه

قمت دخلت الحمام غسلته بمياه باردة عشان يهدى شوية ونزلت رايح لبيت شوشو

بعتلها واتس انا طالع مردتش قلت يبقى مش فاضيه شوية وطلعت فتحت ودخلت على طول يا شوشو يا شوشو انتي جيتي طبعا سمعت الصوت بتاعهم كانوا ف قمة هيجانهم

اول ما صوتي قرب من الاوضة سمعت شيماء بتقول متدخلش متدخلش كنت انا خلاص بقيت قصاد الأوضة لقيت اماني نايمة على السرير وشيماء ماسكة خياره وبتدخلها ف كسها

وقاموا يجروا يتداروا انا طبعا اتصدمت وسبتهم ومشيت رحت الأوضة بتاعتي ورزعت الباب عدى بتاع ربع ساعه محدش عبرني لقيت شيماء داخلة تخبط قلت لها مش عايز اشوف حد انا بلم هدومي وماشي

شيماء فتحت الباب وبتبص لي وبتضحك وبتقولي خالتك هارية نفسها من العياط

وعماله اهدي فيها مش راضية فقلت لها هروح اتكلم معاه وافهمه هو كبير وفاهم بدل ما يقول لامه ويفضحنا

وجت تكلمني بقى شوية وطلعت معاها رحت لقيتها ف الاوضة لابسه هدومها وشيماء قالت لها مصطفى جاي يعتذرلك انه دخل من غير ما يخبط

قالت احنا اللي مكانش ينفع نعمل كده، وسامحني يابني غصب عني بس اوعى تقول لأمك حاجة

قلت لها متقلقيش يا بنت خالتي، شوشو فهمتني وانا اسف وكده ورحت بوست راسها وقلت لها انا هنزل دلوقتي ومش هاجي غير بالليل خليكم براحتكم بقى

اماني: لا يا حبيبي انت فاهم غلط خليك انا ماشية اصلا

انا : لا هزعل بجد ومش هسامح نفسي، انا فهمت شوشو وفهمت ان ده صح ليكم ف خليكي براحتك

اماني: وشها احمر مش عارفه اقولك ايه

انا : ولا حاجة. وسبتها وطلعت بره وشيماء ورايا

شوشو: يخربيت دماغك

أنا:اضربي بقى على الحديد وهو سخن

شوشو:ازااي

أنا:هاتي سيرتي بطريقتك لحد ما توصلي لاخرها

شوشو:انت مش سهل

أنا:سهل ولا صعب ههههه

شوشو:لا رخامه وخبطتني ف كتفي ومشيت

أنا:لاغيني واتس بقى

قفلت الباب ورايا ودخلت ل اماني يكملوا اللي بيعملوه

نزلت قابلت اصحابي قعدنا نلعب بلايستيشن شوية وبعدين لقيت شوشو بترن علي كان عدى بتاع ساعه ونص مش كتير رديت عليها

شوشو:انت فين ؟

انا : عند … صاحبي بنلعب بلايستيشن

شوشو: تمام متتأخرش

انا: خالتي مشيت ؟

شوشو: اه نزلت من شوية

انا : تمام مش هتأخر شوية وجاي

قفلت معاها ولعبت ماتشين كمان ومشيت

وصلت البيت فتحت ودخلت ناديت على شوشو لقيتها ف الحمام فتحت ودخلت لقيتها بتاخد دش

انا : من غيري

شوشو: خليك لحد ما اخلص وجيالك وبتتكلم بحده كده

انا : اي مالك ؟

شوشو : قلت لك استنى اما اخلص واجيلك

انا : حاضر وطلعت وقفلت الباب ورايا وطلعت الصالة قاعد مبضون

عدي بتاع 5 دقايق ولقيتها طالعه لابسة البورنس ولافه شعرها بالفوطة ودخلت على اوضتها

استنيتها لحد ما خرجت وجت الصالة وقعدت ووشها مقلوب

انا :مالك مبوزة كده ليه اي اللي حصل ؟

شوشو : ياريتني ما سمعت كلامك وبدأت تعيط

انا :خير في ايه حصل ايه ؟

شوشو : انا عمري ما شفت اماني مكسورة كده بالطريقه دي وانا اللي اعمل فيها كده بعلمي

انا : ايه اللي حصل ؟ واماني مالها ؟

بصت لي ومسحت عنيها وبدأت تحكي

قلت لها لا احكيلي من الاول خالص من اول ما رحتي عندها ورجعتوا سوا

شوشو : طيب وبدأت تحكي

شوشو : كلمتها وانا خارجه من الشغل قلت لها استنيني على اول الشارع انا جايه اهو وقامت لبست ونزلت وقابلتها وجينا سوا

جينا دخلنا قالت مصطفى فين ؟قلت لها خرج لأصحابه تقريبا وقلعت هدومي وفضلت بالهدوم اللي تحت ودخلت الحمام وخرجت لقيت بنت خالتك قاعده بعباية نص كم ف الصالة

قعدنا نتكلم ونحكي وبسألها على اللي حصل مع عمك اسامه قعدت تحكي حصل ايه زي ما قلت لك كده

وبعدين سألتها وارتحتي لما قعدتي ف البانيو وبضحك قالت ولا الهوا فضل ينقح علي بتاع ساعه لحد ما فركت فيه

شوشو: هههه رجعتي لايام زمان

اماني : اعمل ايه حظي ونصيبي راجلي بقى يفرهد بالحباية ما بالك من غيرها

شوشو: معلش ياحبيبتي انتي عارفه تعب جوزك واعراضه والمفروض مياخدش الحاجات دي

اماني : مهو مبناخدش من الحاجات دي غير وطيان الضغط والتعب يلا هنقول ايه

شوشو: قوليلي عملتي ايه بقى ههههه

اماني : بس يبت اتلمي سيبيني في خيبتي

شوشو: لا هتقولي احكي احكي

اماني : عملت زي ما قلتيلي مليت البانيو مياه ودخلت قعدت فيه انه يهدي مفيش فايده خلصت ولبست وطلعت دخلت انام بقيت افرك مش عارفه انام من الاكلان

دخلت الحمام تاني وفركت فيه شوية لحد ما ارتحت

شوشو: يخيبك يعني ريحتي نفسك ف الحمام

اماني: اعمل ايه اهو احسن من مفيش

شوشو : فاكرة يبت ايام زمان كنتي بتعملي ايه

اماني: ههههه ودي تتنسي ايام مراهقة حلوة

شوشو: منتي عايشاها اهو ياختي حتي اسألي ده واحت حاطه ايدها بين رجليها

اماني : ههههههههه اتلمي يبت هو احمد مش شايف شغله ولا ايه

شوشو: عشان متزعلهاش قالت لها الحال من بعضه يا اختي

اماني : يادي النيلة ايه الحظ الهباب ده

شوشو: هباب بس اهو على الاقل انتي ريحتي نفسك انما انا مش لاقيه اللي يريحني

اماني: ايه نسيتي بتريحي ازاي ولا ايه

شوشو: ههه لا مش عاوزه اريح كده هتعب اكتر

اماني : اهو احسن من مفيش

شوشو: انتي شايفه كده

اماني : اهو ده اللي طايلينه ياختي

شوشو : حيث كده بقى هدخل الحمام واجيلك

اماني : خدي يبت يهايجه رايحه فين اقعدي واتهدي دلوقتي اما امشي ابقي اعملي وهببي اللي انتي عايزاه

شوشو: هههه طلعالك هجيبه منين

قلت لها طب ما تيجي نعيد ايام زمان اهو نريح بعض شوية

اماني: ايه يبت مالك اول مره اشوفك كده

شوشو: مش بقولك الحال من بعضه وبدأت احط ايدي على كسي من فوق الاسترتش واحركها

اماني : شوف البت الهايجه مش مستحملة لحد ما امشي وهتموت وتتناك ازاي

انا : احااا هيا قالت كده ؟

شوشو: ااه زي ما سمعت كده

انا: كملي كملي

شوشو: ههههههه ومين سمعك ما تيجي يلا

اماني: انتي مجنونه يبت ولا مالك ده انتي كنتي بتخافي المسك

شوشو: الحوجه بقى هعمل ايه وبدأت اقول اه اممم واماني متنحه مع اللي بعمله

اماني : طب قومي ندخل الأوضة ل صوتك يطلع وتفضحينا يقولوا بتتناك في الصالة هههههههه

شوشو: هههههه يلا بسرعة مستعجلة

قمنا دخلنا الأوضة وقلعت هدومي ونمت على السرير وبنت خالتك جت جمبي بتبص على جسمي مش مصدقه اللي بعمله

شوشو: بقولك ما تروحي تجيبي خيارة من التلاجة وتيجي

اماني : احا يبت هيا وصلت للخيار

شوشو: يلا يبت بقى خلصي

اماني : اه يهايجه

شوشو: هايجه واختها هايجه ههه

اماني قامت جابت الخيارة وجت لقت شيماء فاشخه نفسها حرفيا وعماله تقطع ف بزازها وتفرك ف كسها

شوشو: حطي عليها زيت من اللي على التسريحه وتعالي يلا بسرعه

اماني : تعليمي ده ههههه

شوشو: هههه طبعا

اماني زيتت الخيارة وجت قعدت قدام شيماء وشيماء فاتحة نفسها على الاخر

شوشو: يلا حطيها زي الز بر اوووووف

اماني : اه يا وسخة عمرها ما حصلت

شوشو: يلا يبت اااه اااه

اماني بدأت تحط الخيارة على كس شيمااء وشيماء تتأوه ااااه امممم ااااه كمااان وأماني تدخل اكتر ف الخيارة وشيماءء اووووف ايييي كمااان

اماني : عاجبك كده

شوشو: اييي ااااه كممان كماان

اماني تدخل وتطلع وشيماء تصوت وتشد ف بزازها وتقرص الحلمة وفضلوا على الوضع ده بتاع عشر دقايق لحد ما شيماء نزلت وغرقت السرير

اماني : ارتحتي ياختي اهو غرقتينا وغرقتي السرير اهو

شوشو: ااممم منتي غرقتي السرير امبارح ولا نسيتي، بس الفرق ان محدش هيشم سريري زي امبارح

اماني: فكرتيني قلتيله ايه صحيح ؟

شوشو: زي ما قلت لك امبارح بس هو بيقول انها ليها ريحه حلوة

اماني : قوليله خالتك شخت على السرير ههههههههههه

شوشو: ههههههههه فكرة بردو

اماني : قومي ياختي غسلي قومي

شوشو: انتي مش عايزة حاجة قبل ما اغسل

اماني : عايزة ترديلي اللي عملته معاكي

شوشو: لو عاوزه فرصه مش هتتعوض ههههههه

اماني : انا من ساعة ما شوفتك هيجانه كده وانا كسي بياكل فيا اصلا

شوشو: طب يلا نشوفه عاوز ايه الكوكو ده وحطيت ايدي عليه

اماني : اوووف استني اما اقلع الهدوم قامت قلعت العباية اللي لبساها كان تحتهم سنتيانة وكلوت

شوشو: يلا تعالي مكاني وسبيلي نفسك

اماني : بالراحة يبت كفاية امبارح

شوشو: ههههه يلا متضيعيش وقت

اماني اتعدلت مكان شوشو وشوشو فتحت رجليها وقعدت تحسس على كسها واماني احت ف عالم تاني ااااه ااااي اححححح كمان ادعكي اكتر ايييييي

وشوشو نازلة دعك ف كس اختها ولعب ف بزازها واماني شغاله صوت احححح كسي نااار كمااان يا شوشو اووووف يخربيت امك هيجتيني اووووف ااااه ايييي

شوشو: استني اجيب خيارة غير دي

اماني: يعني خارجه من كس الغريب كملي كملي مش قادره

شيماء مسكت الخيارة وبدأت تنيك ف كس اختها اماني

واماني اشتغلت شر مطة اححووو يالهوي اووووف

كسي محتاج الز بر اوووي يا شوشو ااااه

ريحي اختك حبيبتك اممممم ااااه كمان كمان

احوووو كمااان اكتر خليني ارتاح ااااه اووووف

شيما بدأت تزود ف الدخول والطلوع وصوت اماني شغال ااااه وبدأت تنزل حاجات بسيطة وانا مكملة لسه

لحد ما انت جيت ودخلت وهي مكنتش لسه جابت

انا : اووووف يعني انا جيت قطعت عليكم وهي لسه هيجانه

شوشو: اااه حتي لما دخلت وشفتنا وطلعت رحت اوضتك قعدت تلطم ومكنتش دريانة بالدنيا واترمت على الارض تعيط وتلطم على وشها وانا قعدت اهدي فيها واقولها هنسكته متخافيش

وهي تعيط وتقول هيفضحنا على اخر الزمن اماني وشيماء بينيكوا بعض وهتبقي فضيحتنا على كل لسان وقدام خالتك هيبقى شكلنا خرا وتعيط

قعدت اهدي فيها واقولها هنفهمه اننا بنعمل كده عشان منعملش حاجة غلط ونضر نفسنا وهو كبير وهيفهم

متقلقيش انا هتكلم معاه بس انتي امسكي نفسك

وقمت جيت لك الأوضة وبعد ما انت مشيت

دخلت لها قالت انتي قلتيله ايه

شوشو: قلت له على اللي احنا عملناه واننا محتاجين كده لاننا متجوزين وجوزي بعيد عني وانا محتاجه ده وخالتك اماني عمك اسامه تعبان ومبقاش بصحته وهي محتاجه لده

واحنا اخوات وسرنا مع بعض احسن ما حد فينا يتجه لسكه وحشه ف انت استر على خالاتك اللي مربيينك ومتقولش لحد

اماني : وهو صدق ؟

شوشو: قعدت افهمه واقوله انت كبرت وبكره لما تكبر وتتجوز هتفهم اللي حصل حصل ليه واننا عندنا حق

اماني: يالهوي يالهوي اخرتها نتفضح قدام عيالنا ياريتني ما سمعت كلامك

انتي اللي هيجتيني وتلطم على وشها وتعيط

اخدتها ف حضني وقعدت اتكلم معاها واقولها خلاص اهدي اللي حصل حصل نفكر في حل احسن الصويت والعياط مش هيقدموا ولا يأخروا الواد شافنا بلبوص وبننيك بعض بالخيار هنعمل ايه

اماني تعيط طبعا وتدعي على نفسها والخوف ماسكها انا كمان بحاول ابين اني خايفه زيها بس صعبت علي عمري ما شفتها مكسورة كده

انا: وعملت ايه ف الاخر ؟

شوشو: هديتها وقومتها حميتها لانها مكنتش قادرة تقف وقعدنا شوية لحد ما هديت وعنيها خفت من الورم من كتر العياط وقلت لها هنتصرف متقلقيش وهنشوف حل بس انتي اتعاملي عادي ولا اكن حصل حاجة عشان منبانش قدامه اننا خايفين، وهنشوف اخرتها ايه معاه

اماني: وحياتي عندك مش عايزة يبصلي بصه وحشه

شوشو: هو هيبص لك لوحدك انا مش عارفه هقعد معاه ازاي بعد اللي حصل بس لازم نتصرف متقلقيش

اماني : … يستر وميفضحناش وقامت مشيت وانا كلمتك وخلاص

انا : يعني مكملتوش بعد ما مشيت

شوشو: بقولك قعدت تلطم وتصوت هنكمل فين يغبي كويس انها مسكت نفسها موقعتش من طولها ياريتني ما سمعت كلامك

انا : طب وبعد كده ؟

شوشو :لا مفيش بعد كده كفاية اللي حصل

انا : طب هتقوليلها ايه ؟

شوشو: انا هتصرف

انا : طب انتي مش شايفه انه ينفع معاها حاجة ؟

شوشو: ممكن تروح فيها اسكت خالص

انا : خلاص ماشي زي ما انتي شايفه

شوشو: قوم معايا نعمل عشا

انا : يلا

قمنا عملنا عشا وسندوتشات وقالت اعملك فشار قلت لها اعملي عملت فشار وقعدنا قدام التلفزيون ناكل فشار ونامت على رجلي

وانا قعدت العب ف شعرها واحسس على وشها ورقبتها وانزل على اول صدرها المسه بطراطيف صوابعي واطلع تاني لحد ما بدأت تهيج معايا وتنهج

قلت لها تعالي ندخل ننام يلا

قمنا دخلنا اول ما دخلنا رحت قالع البنطلون والتيشرت وفضلت بالبوكسر والحمالات وز.بي عامل خيمة ف البنطلون هيا شافته وعضت على شفايفها

بصيت لها وضحكت قلت لها ده مش خيارة ومسكت ايدها حطيتها على ز.بي اول ما مسكت ز.بي شد على الاخر ورحت حاضنها ونازل بوس فيها ومقلعها البادي اللي هيا لبساه

ونزلت مص ورضاعه ف بزازها الصغيرين وهي تزووم مممممم ااااه ااححح براحة يا واد اووووف اييييي

وطلعت الحس ف رقبتها وهي غمضت عينها وراحت ف عالم تاني وقمت من عليها نزلت البنطلون لحد ركبتها وقعدت اشم كسها من فوق الكلوت والحس شفايفه من على الكلوت وهي بقت تشخر وتشد راسي عليها اااااه اااهه كمان الحس كس امك كمااان

اوووف ااااه اوووي قلعهولي اااه

انا : اقلعك ايه ؟

شوشو: قلعني الكلوت ده اااهه

قلعتها الكلوت وظهرليي كسها اوووف محمر من كتر النيك بتاع اختها فيه وشفايفه حمرا اووووف

نزلت عليه ابوسه والحس ف شفايفه وهي تشخر وتصوت وتشد راسي على كسها لحد ما مناخيري بقت جوا كسها وبقت توحوح اووووي وقالت قوم اركبني

انا : ااححح اقوم ايه ؟

شوشو: قوم اركبني يلا بسرعه

انا : احااا اوووف واتعدلت ونمت عليها راحت ماسكة ز.بي وحطاه على فتحة كسها وبدأت ادخل بالراحة وهي تتأوه جامد ااممم ااااااههه ايييييي كمان كمااان

وصوتها على اوي رحت واخد شفايفها ف شفايفي وقعدت امصمص فيها لحد وتعض ف شفايفي وراحت شاده نفسها وقفلت رجليها على ضهري وكسها قفل على ز بري راح ناطر اللبن كله جوة كسها وجابت معايا واللبن اختلط بعسلها وبقي ينزل من كسها على طيزها

لحد ما ز.بي انكمش وخرج ونمت جمبها ابص لها وتبص لي

قلت لها اماني ولا انا

قالت احا الز بر الحقيقي يفرق

انا: طب واماني ؟ مش نفسك تساعديها ؟

شوشو: نفسي بس خايفه عليها تروح مننا

انا : هنحاول نشوف حل يبقى اقل ضرر بحيث لو وافقت يبقى كويس موافقتش يبقى بردو علاقتنا تفضل زي ما هيا محدش يعرف عنها حاجة

شوشو: خايفه امشي وراك اخسر اختي

انا : مش هتخسري حد بالعكس لو نجحنا اختك هتبقي اقرب ليكي اوي

شوشو: مممم طيب اما نشوف اخرتها معاك انت وز برك ده وراحت قرصاه

انا : ايييي بالراحة مش كده

شوشو: نام نام ولا هتقوم تستحمي

انا : هتستحمي ؟

شوشو: لا الصبح قبل ما انزل الشغل وخلاص

انا : وانا كمان هستحم الصبح واتغطينا بغطا خفيف ونمنا عريانين زي ما احنا

بكده انتهت الحلقة السادسة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *