وقفنا المره اللي فاتت عند اما علاقتي بشيماء اتطورت وبقت اكتر من المتجوزين وبقت هيا اللي بتطلب مني العلاقة اكتر بس بردو كانت حاطة حاجز في حاجات معينه وهي اني المسها ببتاعي من ورا ( طيزها)
كانت خايفه وبتزعل لما بحاول المسه بيه من ورا مع اني قلت لها هلمس بس, بس بتخاف ل مقدرش امنع نفسي وادخله فمكنتش بحب ازعلها وبقيت بلعب بصوابعي ولساني وكده من غير ما ز.بي روح ناحيتها
واستمر الوضع كده يوميا اكل ونيك وحمى ونوم ده اليوم بتاعنا لحد ما جوزها ييجي من السفر يكمل عليها اليومين اللي هيقعدهم وانا اروح بعد ما يمشي وهكذا
لحد ما في يوم قالت لي ان مش هينفع ننام مع بعض وكده الفترة دي بقولها ليه قالت تعبانه ومش هينفع قلت لها طيب خلاص نريح النهارده قالت لا الاسبوع ده كله قلت لها ليه كل ده فهمتني انها عندها الدورة ومينفعش وغلط عشان هيضرها ويضرني وفهمت كده من وقت للتاني بنقضيها بوس واحضان وتحسيس بدون ما اروح عند كسها، وكنت بهري طيزها ضرب وتفعيص لحد ما كانت صوابعي بتعلم عليها
وف مرة واحنا قاعدين اماني اختها اتصلت عليها
ودار الحوار التالي
اماني:ازيك يبت يا شوشو وحشاني
شوشو:انتي اكتر يا حبيبتي عاملة ايه
اماني:كويسه يروحي انتي اخبارك
شوشو: كويسه يروحي اخبارك واخبار العيال
اماني:كلهم كويسين بيسلموا عليكي
شوشو:سلميلي عليهم كتير حبايب خالتو
اماني:حاضر يقلب اختك ، بتعملي ايه ؟
شوشو:ولا حاجة قاعده كنت بكلم احمد ولسه مخلصه معاه وانا وصاصا قاعدين قدام التلفزيون
اماني:هو عندك ، سلميلي عليه
شوشو: حاضر ياحبيبتي بيسلم عليكي كتير
اماني:عيزاكي في موضوع
شوشو: أؤمريني يا حبيبتي خير
اماني: خليكي بعيد عن مصطفى
شوشو:حاضر ثواني وراحت مشاورة لي اسكت فسكت، خير يا حبيبتي
اماني:عوزاكي تعدي علي بكره شوية
شوشو:فهمت قصدها وابتسمت ، اعدي عليكي امتا ؟
اماني:الصبح او بعد ما تخلصي شغلك بس قبل العصر عشان العيال هيكونوا في مدارسهم
شوشو:هههه هو الراجل رضي عليكي ولا ايه
اماني:انا عارفه ياختي لقيته بيقولي الصبح ان العيال رايحين عيد ميلاد صاحبتهم وبيقولي اي رأيك قلت له خليهم يروحوا يغيروا جو لقيته بيقول طب واحنا مش نغير جو زيهم وقعدوا يضحكوا
شوشو:ههههههه فرصتك وجت ليك يبت ، العيال مش موجودين اهو تاخدوا راحتكم مع بعض شوية
اماني:ياختي اتنيلي منتي عارفه اللي فيها ضغط وسكر وشغال بالحبوب وبيصعب علي وبيتعب
شوشو:معلش ينونا اهو احسن من الركنه وقعدوا يضحكوا
اماني:يخيبك بت انا غلطانه اني بقولك حاجة
شوشو:ههههه خلاص يقلبي هعدي عليكي متقلقيش ملناش بركة الا باسامه ده يوم المنى وضحكت
اماني:حاضر بس اما تجيلي
شوشو:جيالك يا قلبي حاضر
خلصوا المكالمة ولقيت شيماء بتضحك وبتقولي اهو عمك اسامه الروح دبت فيه وقعدت تضحك
انا: وهي عيزاكي ليه
شوشو:عايزه تعمل حملة نضافه العيد بتاعها قرب وتضحك
انا:ههههه طب مقمتيش تكلميها لي بعيد
شوشو:منا كده كده كنت هقولك على اللي هيحصل فكسلت الصراحة
انا:هتروحي لها امتى
شوشو:مش عارفه ممكن اخلص شغل واعدي عليها
انا: طب ما تخليها هيا اللي تجيلك هنا وخلاص مش لازم تروحي لها
شوشو:وانت مالك انت تيجي ولا اروح لها
انا:منا هقعد اتفرج… ضحكت
شوشو:اتلم يقليل الادب عاوز تتفرج على ايه
انا:ع اللي هتعمليه ل اماني
شوشو:منت عارف انا هعمل ايه
انا:عارف بس اتفرج اشوفك بتعرفي تعملي ولا لا
شوشو:هبقى اجرب عليك عشان تشوف بعرف ولا لا وضحكنا
انا:لا لا مش عاوز خلاص
شوشو:متجرب ياخي
انا:لا خلاص شكرا
شوشو: قليل الادب عاوز تتفرج على بنت خالتك
انا:عشان يبقى شوشو واختها
شوشو:اتلم يامعفن
انا:بكلمك جد ما تخليها تيجي هنا نفسي اشوفك وانتي بتعملي لها وبدأت اقرب منها واحسسس على فخادها
شوشو:وانا لو جبتها هنا هتقف تتفرج ازاي لا طبعا عاوز تفضحنا
انا:هنتصرف، وافقي انتي بس وهاتيها هنا واحنا نشوف حل وايدي بتلعب بفخدها رايح جاي
شوشو:لا مش هجيبها مش ناقصه فضايح خلي الطابق مستور
انا:متخافيش مش هتشوفني ولا هتحس بيا وهنتفق انا وانتي ازاي اشوفها
شوشو:لا بردو مش موافقه
انا:قربت منها وبدأت ابوس في شفايفها واقولها وحياتي عندك يا شوشو وهي مغمضه ورجعت راسها لورا وانا ابوسها وبعدين اقولها ها قلتي اي وهي مبتردش خالص لحد ما قرصتها في فردة بزها
شوشو:ااااه يا حيوان بالراحة وجعتني
انا:منتي سرحتي ومبترديش علي
شوشو:عاوز ايه ؟
انا:خلي اماني يجي تعمليلها حلاوة هنا
شوشو:وبعدين يعني
انا:هتفرج انا بقى وانتي بتعملي لها
شوشو:لا بتحلم انسى
انا:طب قوليلي بس هيا مجتش تعمليلها هنا قبل كده ؟
شوشو:لا جت كتير
انا:طب كويس اهو يعني مش هتعترض
شوشو:لا بردو
انا:طب كنتوا بتقعدوا فين وانتوا بتعملوا ؟
شوشو:ف الأوضة بتاعتي او بتاعتك
انا:طيب نفكر الاول لو جت انا اقدر اشوفها ازاي ولو نفع كلميها تيجي
شوشو:كانت رايحه من تحسيسي وتقفيشي لبزازاها من فوق الهدوم اووووف انت زنان ومش هتسكت الا اما تودينا في داهية وتفضحنا
انا:مفيش فضايح ولا حاجة قومي نشوف كده ازاي اقدر اشوفكم
شوشو:هتعمل ايه ؟
انا:ولا حاجة هنبص في الاوضتين ونشوف انهي مكان ينفع اشوفكم فيه من غير ما تاخد بالها
شوشو:لا طبعا في كلا الحالتين هتاخد بالها انت عبيط
انا:بس قومي مش هنخسر حاجة
شوشو:اوووف زنان وقامت ماشيه معايا دخلنا اوضتها
انا:بتقعدوا فين في الأوضة
شوشو:زي ما انا قعدت وانت عملتلي او على الارض
انا:وقعدت الف في الأوضة عشان اشوف مكان اقدر اشوفهم فيه ويكون متداري ملقتش
شوشو:مش قلت لك
انا:طب تعالي نروح الأوضة التانية
شوشو:تعالي ومشينا لحد الأوضة التانية طبعا كانت اوسع عشان مفيش اطفال وسريرين فاضيين ودولاب وتسريحة وبلكونة
انا:هتقعدوا فين لو عملتوا هنا ؟
شوشو:يممكن على الارض في الحته الفاضيه بين السريرين او هنا على السرير
انا:طبعا فكرة اني ادخل الدولاب صعبه لان كده اي حركة هتفضح فقلتلها تعالي وفتحت شباك الاوضة اللي بيطل على البلكونه
شوشو:هتعمل ايه ؟
انا:ثواني بس وطلعنا البلكونة ، اول ما طلعنا راحت عاملة ستاير البلكونة عشان محدش يشوفنا واحنا في البلكونة وهي كانت بلبس البيت بردو
قلت لها لو سبنا الشباك مفتوح او عملنا فتحة فيه وقفلتي البلكونة علي من جوه هيا عمرها ما هتحس بحاجة وانا كده كده الستاير مغطياني بره
شوشو:انت اتجننت عايزنا نفتح الشباك وانا بنتف لها انت عبيط
انا:لا طبعا هنخليه مقفول بس ممكن نعمل فتحة في الشيش تكون كاشفة الأوضة او الحلقة اللي هتقعدوا فيه
شوشو:لا طبعا انا بقول تشيل الفكرة دي من دماغك خالص احسن
انا:استني بس ، ادخلي انتي جوة كده واقعدي مكان هتعملوا سواء على الأرض او على السرير
شوشو:وبعدين
انا:ادخلي بس وانا هقولك ؟
شوشو:طيب ودخلت الأوضة وانا واقف ورا الشباك بحاول اشوف مش عارف
انا:تعالي يا شوشو كده
شوشو:جت لي وقالت ها
انا:قلت لها احنا نفتح فتحه في الشيش مجرد ما احط عيني عليه بس اقدر اشوف ومش هيكون كبير
شوشو:قالت صعب وهنكسره كده ومعرفش ايه
انا:هنحاول عرفنا عرفنا معرفناش خلاص هنحاول بس
شوشو:اما نشوف اخرتها معاك
انا:دخلت المطبخ وجبت مفكات وحاولت اخرم في الشيش اخد مني وقت طويل بس خرمت حته في الشيش من الجنب مكنتش كبيره اوي وناديت عليها تعالي كده
شوشو:جت شافت الفتحه قالت ينيلك انت هببت ايه ؟
انا:اي رأيك مش باينه خالص اهي
شوشو:طب استني ادخل كده وشوف هتشوف ولا اي ودخلت الأوضة وقعدت على الارض
انا:كنت شايف جزء بسيط من قعدتها فقلت لها روحي كده على السرير
شوشو:حاضر راحت على السرير كان ظاهر شوية بس
انا:روحي على السرير التاني بحيث يبقى في وش الشباك
شوشو:راحت على السرير فظهر السرير كله
انا:كويس اوي هوسع الفتحه سنه بسيطة ويبقى كده تقعدوا على السرير
شوشو:بصت في الفتحه فلقت السرير ظاهر قدامها قعدت تضحك وقالت انا مش عارفه بسمع كلامك ازاي تعمل ده تخيل بساعدك تشوف اختي عريانه ايه الجنان ده
انا:اووووف انتي بتغاري ولا اي يا شوشو وحطيت ايدي على طيزها
شوشو:اتلم يا حيوان احنا في البلكونه
انا:الستاير مش ظاهرة حاجة
شوشو:استنى ندخل جوة ودخلت
انا:وسعت الفتحة سيكا ودخلت لها
شوشو:خلصت
انا:ايوة خلصت كلمي اماني بقى قولي لها تعالي هنا قبل ما تنام يلا
شوشو:مسكت الموبايل وكلمت اماني وفتحت الاسبيكر طبعا زي المرة اللي فاتت
اماني فتحت وقالت الوو
شوشو : صحيتك ياحبيبتي
اماني لا يا حبيبتي صاحيه
شوشو : بقولك ايه ما تيجي انتي الصبح وخلاص
اماني : خير في حاجة ولا اي ؟
شوشو : لا يقلبي مفيش بس الدورة عندي وانتي عارفه بتتعبني فممكن مقدرش انزل الشغل بكرة
اماني : مصطفى بينزل امتي ؟
شوشو: هوزعه انا الصبح واكلمك
اماني :خلاص ياقلبي هجيلك الصبح وقفلوا مع بعض
انا ز.بي بقى زي الحديد من الموقف والتخيل اللي هشوفه الصبح
شوشو: ارتحت كده
انا:لسه هرتاح اما اشوفكم ههههه
شوشو:خد بالك بقى ومتعملش حركة كده ولا كده ومتنساش شبشبك في الصالة خده معاك وموبايل تعمله صامت عشان ميرنش وانا هقولها اني وزعتك تجيب حاجة أو نزلت لاصحابك
انا:اشطا يا قلبي
شوشو:يلا قوم نتخمد بقى
انا: ما لسه بدري
شوشو:اخلص يلا قوم نام (حسيتها متدايقه كده)
انا:مالك يا شوشو زعلانه ليه ؟
شوشو: مش زعلانه
انا: لا زعلانه
شوشو:مفيش خلاص
انا:لو مش عايزة خلاص انا مش عاوزك تكوني زعلانه
شوشو:وانت هتستفاد ايه من اللي هيحصل بكرة
انا:عاوز اشوف احساسكم وانتوا بتعملوا كده
شوشو:انا هعملها مش هعمل انا
انا:عارف عاوز اشوف احساسك انتي وخالتي ايه
شوشو:طيب ووجهت وشها الناحية ونامت
انا:قربت منها وحضنتها من ورا
شوشو:اتهد ونام
انا:هناام هو انا عملت حاجة؟ ولزقت فيها اوي وز.بي بقى بين رجليها ناحية كسها
شوشو:لم نفسك ونام
انا:طب متزقيش هنام اهو
شوشو:اتخمد
انا: تصبحي على خير
شوشو:ردت علي ونامت
صحينا الصبح على 9 كده قمنا فطرنا ودخلت اخدت دش وانا رحت ليفت ضهرها وطبعا مبطلتش تقفيش فيها وخلصنا ولبست وكلمت اماني قالت لها مصطفى نزل وقدامة ساعتين لحد ما ييجي مستنياكي وقفلت معاها
انا لميت حاجتي ودخلت البلكونة واستنيت خالتي جت قعدوا شوية في الصالة وبعدين اماني قالت لها هنقعد فين
شوشو: خليكي في الأوضة التانية طراوة عن دي وعشان الحلاوة متسيحش بسرعه انا ز.بي راح شادد من الكلام
اماني دخلت الأوضة وشغلت النور وحطت الحاجة اللي بايديها على السرير وبتبص في المراية شايف نصها بس وراحت داخلة بين السريرين وبدأت تقلع هدوما
كانت فكت الطرحة بره راحت رافعه العباية اللي لبساها انا كنت ولعت اكتر
عمري ما تخيلت اشوف حد من قرايبي بطريقة وحشة وافكر فيهم بالطريقة دي دلوقتي بقيت بنام مع بنت خالتي وبشوف اختها وهي بتقلع هدومها
المهم قلت العباية كان تحتها تيشرت نص كم بامبي وبنطلون اسود والتيشرت جوه البنطلون وطيزها لي اوووف اول مرة اشوف بنت خالتي اماني كده باللبس ده وجسمها فتااك الصراحة
عندها تقريبا 41 سنه وعندها بنتين وولد اكبرهم في 1 جامعه والبنتين واحده في 1 ث وواحده 2ث والجسم كيرفي امكانيات في كل حاجة صدر وفخاد وطياز حاجة كده مدملكة في نفسها
خرجت بره شوية ودخلت هيا وشيماء قالت لها شغلي المروحه وشغلت المروحه وكانت كلها عرق وراحت تقعد على الارض
شيماء قالت لها خلينا على السرير عشان ضهري تاعبني من الدورة وقاموا قعدوا على السرير شيماء فتحت الكيس وبدأت تجهز الحلاوة وخالتي قاعده على السرير وفاتحين موضوع بيتكلموا فيه
وشيماء قالت لها يلا راحت خالتي رافعه التيشرت اللي لبساه واحااااااااااااا
جسم ابيض اوووووي وصدر ملبن طررريييي اوووي عليه سنتيانة نبيتي شاده اوي على صدرها وتحت باطها شعر اوووووووووف
انا مكنتش بحب الحاجات دي خالص والشعر بقرف منه بس بقيت اما بشوفه عليهم بهيج اكتر من يوم شيماء
الموقف خلي ز.بي يقف اوووووي وبقي ناااار ودماغي وقفت معااااه ازاااي بيقعدوا ملط قدام بعض كده ومبيهيجوش على بعض اووووف
المهم شيماء قالت لها نبدأ ب ايه قالت لها دراعي الاول وبدأت تعمل دراعها وشكل صدرها بيتهز مع الحركة نااار اوووي
وشيماء خلصت ايديها وراحت خالتي رافعه دراعها وشيماء دخلت على باطها اوووف على الهيجان وبدأت تتوجع
وشيماء تقولها سايبه نفسك معفنه كده ليه
اماني: هعمل لمين يعني
شيماء : لنفسك بدل ما كل مره تسيبيه يعشش كده وتتوجعي منه
اماني : ياختي مبقاش لي نفس لحاجة وشيماء تشد واماني اهه بالراحة يبت وانا ز.بي كان بينقط من الهيجان اللي وصلت له
قعدوا بتاع نص ساعه في شعر باطها وبعد ما خلصت جابت لها المراية تشوف نفسها اوووف حاجة ناار ومكان الحلاوة احمر ددمم وباطها بقى احمر اوووي
قامت اماني وراحت قالعه البنطلون اخخخخخخخخخخخخخخخ احححححححح
لابسه كلوت بيج وشفايف كسها باين انهم تخان وفي شعر طالع من الكلوت كسم الهيجان اللي وصلت له وقتها عاوز اخرج انط عليهم الاتنين
شيماء قالت لها حطيتي المخدر قالت لها اه اما كلمتيني قمت حطيت، وبدأت تنتف شعر رجليها وهي بتتوجع خلصت رجل ودخلت على التانية وانا في قمة هيجاني لحد ما خلصت الرجلين شيماء قالت لها اشربي شوية انا ضهري وجعني
وقعدوا يتكلموا واماني في وشي سانده ضهرها على الحيطة ومربعه رجليها ولابسة كلوت وسنتيانة بس على الجسم الابيض اللي بقى احمر من الحلاوة بقى يجنن
وشيماء لابسه قميص بيتي عامل زي الكت كده بس مش كت وواصل تحت ركبتها سيكا وتحته كلوت بس مش لابسة سنتيانة
وانا شايفهم الاتنين قدامي وشيماء فين وفين الاقيها بتبص ناحية الشباك وهما بيتكلموا عادي وانا كل ما بفتكر انها شيفاني بتفرج عليها و على لحم اخواتها بولع اكتر
قامت شيماء قايله لها يلا قبل ما الواد مصطفى ييجي احنا طولنا معرفش انك سايبه نفسك تعفني كده
وراحت اماني رافعه رجليها وقالعه الكلوووت
انا نطرت من الموقف وز.بي نطر طبعا كنت مطلعه من البنطلون
وشفت كس اول مر اشوفه في حياتي مش زي بتاع شيماء لا كان مقلبظ وتخين وشفايفه تخينه وفيه جلد اكبر من شيماء وراحت فاتحه رجليها وشيماء نزلت تفرد على كسها وتشد وانا بهيج واولع وصوتها بدأ يطلع ايي براحة يا شوشو
وشوشو ترد عليها براحة كتر من كده اعمل ايه وتشد وهي تتوجع اووف اييي
وفضلوا على كده بتاع تلت ساعه لحد ما بدأ يظهر كس اماني من غير شعر طبعا كان احمر وفي غمقان سيكا وراحت نايمة على ضهرها وفاتحة رجليها اكتر شيماء بتعملها الشفايف والحته اللي تحت كسها وقبل طيزها كسم الحلاوة والهيجان
واماني تصوت من ايدها ومره واحده راحت قايله لها وسعي ادخل الحمام اجيلك
شيماء: ياختي اقعدي خلينا نخلص هيا اول مره يعني انا مفهمتش اي قصدها وقتها وكملت عمايل راحت اماني مصوته ومنزله مياه زي الحمام ومغرقه شيماء والسرير انا وقتها كنت نزلت للمرة التالته وانا بتفرج بس
شيماء: يخربيتك غرقتيني ، مش نقطتين كل مرة
اماني: سوري يقلب اختك غصب عني محستش منتي عارفه اني بنزل كتير
شيماء :ولا يهمك يقلب اختك خلاص خلصنا اهو وقومي اتشطفي
كملت تنضيف فيها وراحت اماني واخده وضع ابن متناكة على ركبها وبقت طيزها وكسها كلهم في وشي اححاااا
وشيماء عملت الخط اللي داخل على طيزها واول طيزها من اخر ضهرها موقف ابن متناكة كله هيجان ومتعه وهما ذات نفسهم هيجانين والدليل على كده اللي نزل من اماني ولقيت حاجة صغيرة طالعه من كسها زي حباية كده عرفت بعد كده من شيماء انه اسمه الزنبور
المهم خلصوا وقعدوا شوية وشيماء قالت لها قومي يلا اتشطفي قامت اماني لابسه السنتيانة بس وطيزها بتترج يمين وشمال بجسمها الابيض الناعم كنت هموت واشوف صدرها
قامت دخلت الحمام رحت باعت لشيماء على الواتس مش قادر يا شوشو هموت
شيماء بعد شوية : اتلم يلا مش عاوزه فضايح
انا:هي راحت فين
شوشو:بتستحم
انا:اووووف الباب مقفول
شوشو:باب ايه ؟
انا:الحمام
شوشو:ااه مقفول
انا:طب انا هخرج على اساس اني لسه جاي من بره
شوشو:لا اوعى هيا كلها شوية وهتمشي
انا:هطلع مش هعمل حاجة وانتي افتحي باب الشقة بالراحة وانا هضرب الجرس على اساس اني جاي من بره وخلاص وهي كده كده في الحمام
شوشو:مكنتش موافقه لحد ما اقنعتها وطلعت لقيت هدوم اماني على السرير وقعدت اشم بعرقها وف كلوتها ومكان المياه اللي نزلت منها على السرير وز بري قدامي على اخره
وطلعت ضربت الجرس وشيماء قالت حاضر جاية وقالت مين قلت لها مصطفى قالت ثواني على اساس انها هتدخل تلبس حاجة قال يعني مبشوفهاش كده
وراحت على الحمام قالت لاماني مصطفى جه وبيضرب الجرس خدي بالك وانتي طالعه
قالت لها طب افتحيله وهاتيلي الغيار بتاعي من جوه
كانت هيا فتحت لي طبعا وراحت جابت لها الكلوت والتيشرت والبنطلون وادتهم ليها بقولها مين اللي هنا قالت خالتك اماني جوه في الحمام
قلت لها ماشي واستنيتها طلعت كانت لبست الهدوم بتاعتها وعليهم اسدال من بتاع شوشو بس كان ماسك عند صدرها وطيزها لانها اعرض من شوشو بكتير من المنطقتين دول
وسلمت علي وباستني وقعدنا نتكلم وانا هموت من الهيجان اللي قدامي دي كانت من شوية ملط بتنتف كسها اوووف
قعدت ارخم عليها واقولها اي الحلاوة دي يخالتو انتي بتيجي عند اماني بتحلوي ولا ايه
قالت ايه يا واد مالك
انا:اول مره اشوف وشك محمر ومنور كده
شوشو:ههههه اصل شوشو دي الحته السكرة فاللي بييجي عندها بينور وقعدت تضحك مبحبش اتكلم عن نفسي كتير
وقعدنا نضحك
شوية واماني قالت لها همشي انا يا شوشو عشان العيال زمانهم رجعوا من المدرسة وعايزين يتغدوا
شيماء: طب اقعدي نتغدى سوا وبعدين روحي غديهم
اماني: انتي عايزة اسامه يفضحني ويقولي اتغديتي من غيري
شيماء : هههههه لا خلاص كله الا زعل سمسم (زي ما بنت خالتي اماني بتدلعه)
ودخلت لبست هدومها وسلمت علي وقالت لي ابقى عدي على بنت خالتك شوية يا واد سيبك من شوشو ومشيت
هيا مشيت من هنا وقفلنا الباب قبل ما تطلع من البوابه كنت فوق شيماء بوس ومص وتحسيس وتقفيش وهي مبقتش قادرة تقف وحطيت ايدي على كسها لقيته كله غرقان مياه
وقعدت احسس عليه من فوق الكلوت وهي توقولي لا حوش ايدك اااه بيوجعني اووي من غير ما تلمسسه اييييي
ودخلنا الأوضة اللي كانوا فيها وع نفس السرير قلعتها القميص ونزلت فوقها مص بشفايفها وبرضع في بزازها وحلاتها اللي كانوا واقفين على اخرهم بقلها ايه دول قالت اوووف بيوجعوني من زمان مقدرتش البس السنتيانة عليهم
وقعدت اقولها اماني طلعت مكنه وانا معرفش الهدوم بتخبي كتير فعلا وهي كل اللي عليها اههه اااه
وانا اقولها كنت هموت وادخل عليكم وهي قالت مدخلتش ليه
قلت لها اوووف كنتي هتخليني اعمل لايه
شيماء: اوووف تنام علي
انا:قدام اختك ؟
شوشو:وتنام عليها هيا كماان
انا:ااااه اووووف
شوشو:عجبتك ؟
انا:ايه دي ؟
شوشو: بنت خالتك اماني ؟
انا:اوووووف جامده اووي يا شوشو يبخت اسامه بيها
شوشو:انا ولا هيا ؟
انا:انتي حاجة تانيه يا شوشو بس اماني تخينه عنك وانتي عارفه بحب الرفيعين اكتر (طبعا بكسب ثقتها) عشان متغيرش منها وتقفش
شوشو:كنت بتفكر في ايه وانت بتتفرج
انا: كنت عاوز ادخل اشاركك
شوشو:عاوز تلعب في كس بنت خالتك
انا:اووووف بتقولي ايه ؟
شوشو:كنت عاوز تلعب في كس اختي قددامي
انا:ااااااااه اوووووووف يا شوشو
شوشو:هجت علي ولا عليها
انا:عليكم انتم الاتنين اوووي حتى ريحتيها في السرير اووووف
شوشو:شفتها وهي بتنزل
انا:اه نزلت اكتر منك يوم ما عملت لك
شوشو:ااااه هيا دايما بتنزل كتير وانا بعملها
انا:اوف لييه بقى
شوشو:عشان جوزها مبيلمسهاش كتير فوقت ما المسها بتنزل
انا:انتي بس يعني ؟
شوشو:مهو انا بس اللي بنتف لها مش حد تاني فانا اكتر واحده بلمسها وعارفه انها بتتعب على طول وتنزل
انا:يبختك يا شوشو بتلمسي كس اختك
شوشو:اااه اح ماله كس اختي
انا:تخين اوي ومليان وفيه حباية كده
شوشو:حباية ايه ؟
انا:معرفش كانت فووق كده
شوشو:راحت منزله الاندر بتاعها وكان جواه فوطة بس نضيفه وفتحت كسها ب ايدها وشاورت على حاجة في سقف كسها وقالت زي دي ؟
انا:اووووووووف اااه زيها
شوشو:ده زنبور بنت خالتك بيبقى عامل زي الحمامة بتاعتككم كده
انا:اووووووف اول مرة اخد بالي منه عندك
شوشو: كس بنت خالتك اماني ولا كسي وهما بشعرتهم
انا:احاااااااا كسك انتي يا شوشو نااار وحطيت ايدي عليه
شوشو:اااااه شيل ايدك بسرعه ااااه
انا:شيلت ايدي ونمت عليها حاضنها واندمجنا في بوسة بتاع ربع ساعه وقعدت ارضع في صدرها واعض في الحلمة والعب في طيزها بصباعي وهي تصوت وتشخر لحد ما نزلت بدأت تهدي
شوشو:تعبت اوووي النهاارده
انا:هو احنا لسه عملنا حاجة
شوشو:لا كفاية صدقني مش قادرة جواااه نااار استني يومين وناخد راحتنا
انا:حاضر يا قلبي نستنى عشان خاطرك وقمنا دخلنا الحمام ناخد دش
دخلنا تحت الدش وحضنتها من ضهرها وقعدت ابوس في رقبتها والعب في صدرها وانزل على بطنها وسرتها وشعرتها وكسها والخط اللي بين طيزها وكسها لحد ما داخت وجابت ونزلت مصت لي ز.بي شوية ومنزلش كتير لانه كان اتحلب وانا في البلكونه 3 مرات
خلصنا حمام وطلعنا عملنا غدا واتغدينا وقعدنا قدام التلفزيون
وع الساعه 9 بالليل اماني كلمت شيماء في التليفون
في الحلقة السادسة هنعرف ايه اللي دار بين شيماء واماني في المكالمة وفي اضافات نار اكتر .. انتظرونا