وقفنا الحلقة اللي فات عند اما صحيت مشيت قبل ما جوزها ييجي عشان بدأت اغار منه
المهم روحت البيت نمت نووم عمييق لدرجة امي بتصحيني بتقولي ايه انت مبتنامش هناك ولا ايه قلت لها لا بنام بس وحشني نوم سريري
قالت طب قوم عشان اخوك جاي النهاردة عشان تستقبله، اخويا الكبير شغال محاسب في بنك بس محافظة تانية وبييجي كل اسبوع يقعد يومين ويمشي
المهم قمت اخدت دش عشان افوق ولبست ونزلت استنيت اخويا لحد ما جه دخلنا وطلع غير وقعدنا اتغدينا خلصنا اكل لقيت شوشو بتتصل على امي بتقولها ان احمد جوزها تعبان وجاي واخد برد من هناك وعازل نفسه
شوفي لنا الدكتور جارك ييجي يكشف عليه ليكون كورونا وقعدت تعيط، امي قالت لها حاضر يا حبيبتي هبعت احمد (اخويا) دلوقتي يشوفه وقفلت معاها وامي قالت لاخويا الحق ياحمد شوف دكتور …. كذا في البيت ولا لا
جوز بنت خالتك جيه من السفر خلصان وشوشو قاعدة تعيط الحقها يبني.
اخويا قام غير هدومه وطلع للدكتور لانه صاحبه راح ملاقهوش في البيت لاقاه راح العياده
راح متصل على امي وقالها خلي شيماء تجيبه وتيجي العياده قالت له كلمه الاول يبني عشان لو كورونا ميروحش يعدي اللي هناك
اخويا كلم صاحبه قاله لا خليه في البيت وانا قدامي حالتين هخلصهم وهجيلك على البيت، مفيش نص ساعة لاقيناه جاي اخدناه انا واخويا وروحنا هناك بيت شوشو
اخويا كلمها واحنا رايحين قالها الدكتور معانا وجيين على البيت رحنا استقبلتنا ودخلت الدكتور لجوزها وطلعت تعمل حاجة للدكتور انا طلعت وراها لقيتها هارية نفسها عياط
قلت لها متقلقيش بشوشو هيبقى كويس و دور برد عادي، قعدت تعيط رحت واخدها في حضني ومطبطب عليها وز.بي وقف من احساس انها في حضني
اخويا راح منادي عليها يا شوشو يا شوشو سبتها وقلت لها خلاص متعيطيش وتعالي نشوف الدكتور قال ايه.
رحنا الدكتور طمنها وقالها متقلقيش يا مدام هو دور برد بس الاستاذ احمد اللي بيتدلع عليكي شوية، وقعدنا نضحك وانا كتبت له على علاج ويومين ان شاء الله ويكون احسن، ولو في حاجة في اي وقت كلموني على طول
وشرب العصير ومشي واحنا فضلنا معاهم شوية واخويا قعد معاه يتكلموا في الشغل والحسابات ومعرفش ايه وكلام كده انا مش فاهم هما بيقولوا ايه
رحت طالع بره وشوشو طلعت ورايا قلت لها اتطمنتي شوية قالت ايوه قلت لها متقلقيش هيبقى كويس ولو في حاجة كلميني هجيلك على طول قالت ماشي يا حبيبي
قلت لها ااه وحشتني حبيبي دي من امبارح مسمعتهاش ضحكت وقالت اتلم يلا
قلت لها انا متلم اهو لو محدش معانا هو ده بقى كان حالي قالت قليل الادب قلت لها بس بحبك
قالت اتنيل بصيت لعمك احمد في الاجازة جه نام خلصان، ضحكت قلت لها احسن خليه لحد ميسافر عشان ميلعبش بديلو وابقي العب انا لما يمشي وضحكنا
قالت بس بقى اتلم دلوقتي قلت لها طب اي حاجة تصبيرة قالت هزعل منك قلت لها مقدرش على زعل شوشو وحطيت ايدي على ضهرها ونزلتها بالراحة قالت ايدك لقطعهالك قلت لها فداكي اي حاجة يا شوشو لحد ما وصلت نهاية ضهرها وبداية طيزها
قالت يحيوان اتلم احنا مش لوحدنا قلت لها انتي مش سامعه عمالين يرغوا ولو حد قام هنحس بيه قالت طب شيل ايدك واقعد بعيد قلت لها هو انا عملت حاجة منا مؤدب اهو خالص وقرصت فردة من طيزها قامت قايله اااه اتلم يا حيوان
قلت لها مش قادر ابعد عنك صراحة وبالذات طيزك دي كنز نفسي اتملكه قالت بعينك يا قليل الادب
وسمعنا جوزها بينادي علي قمت رحت له قالي ايه رحت فين قلت له منا قاعد مش فاهم حاجة من كلامكم يا عمو فقعدت قدام التلفزيون
قال طب متقعد وتتعلم عشان تفهم قلت له لا مبحبش شغل الحسابات انا كنت أدبي وضحكنا وشوية ومشينا
روحنا البيت لقيت خالتي اماني عندنا سلمت عليها وقعدنا كلنا في الصالة نتكلم في حوارات ومعرفش ايه ومرة واحده الشيطان خبطني على قفايا وقالي ولا مش دي اللي كانت هتنضف شيماء وانت عملت بدالها
شوف احساسك كان اي وانت بتنضفها تخيل احساسها وهي بتنضف اختها هل هيبقى زيك كده ولا عادي
قلت اووف وز.بي وقف رحت مدارية بالمخده وقعدت اتخيل في دماغي شكلهم وهما بيعملوا لبعض واحساسهم ايه وقلت لما اروح لشوشو هسألها على الاحساس ده
اماني دي بقى بطل بجد الجسم الميلف على اصوله طول بعرض كلها تضاريس فيها شبه من ريهام حجاج الممثله بس على امكانيات اكبر شوية
طولها تقريبا 170 ووزنها فوق ال 80 وصدرها كبير وفخادها وطيازها اكبر حاجة فيها ،حاجة كده بطاية في نفسها
شوية وروحت وانا قمت دخلت الأوضة بتاعتي واخويا جه نام على سريره وكل واحد ماسك تليفونه وقاعد لقيت شيماء منزله ستاتس واتس بتقول ادعوا لجوزي حبيبي
دخلت قلت لها لا وقعدت ارخم عليها وسألتها بتعملي اي قالت قاعده قلتلها وعمو احمد قالت نام وقالي خليكي بعيد عشان متتعبيش خايف علي
قلت لها احسن بردو قالت انت حيوان ليه ده جوز بنت خالتك قلت لها بس بياخد بنت خالتي مني
قلت لها اماني كانت هنا ولسه ماشيه
قالت كلمتني كانت عاوزة تيجي قلت لها لا خليكي متجيش بالليل وابقي تعالي بالنهار
قلت لها شوشو بقولك ايه
شوشو: قول
انا :هو انتي بتنضفي ل اماني زي هي ما بتنضف لك
شوشو : ليه ؟
انا : بسأل فضول جالي وهي عندنا قلت اسألك
شوشو : ملكش دعوة بأماني خليك في شوشو
انا : طبعا ماليش دعوة غير بشوشو بس فضول
شوشو : ااه زي ما بتعملي بعملها
انا : واحساسكم بيقي ايه وقتها
شوشو: عاوز توصل ل ايه يلا
انا : ولا حاجة فضوول بس
شوشو: مفيش احساس بنبقي همنا نخلص وخلاص
انا : بيبقى في نفس اليوم بردو ولا كل واحده في يوم
شوشو: لا مش شرط على حسب ظروف كل واحده
انا: مش فاهم
شوشو :انا مثلا بعمل كل شهر بعد الدورة مبتخلص او وقت ما عمك احمد يلمح انه عاوزني لكن خالتك اماني على حسب لان عمك اسامه بيطلبها كل فين وفين
انا :ازاي مش فاهم
شوشو:يعني وقت ما عمك اسامه يطلب من خالتك انه عاوز ينام معاها هيا بتنضف بس مالهاش وقت يعني بيقعد بالشهر وزياده مبيطلبهاش
انا : وانتي اي اللي عرفك
شوشو:انت عبيط يا واد ما اماني بتحكيلي
انا:وانتي بتحكيلها بردو
شوشو: مش اوي عشان بخاف على زعلها ان احمد بيطلبني وهي اسامه مهملها
انا :مهو اللي عنده شوشو قمر زيك كده له حق الصراحة
شوشو: وخالتك قمر بردو يا واد بس عمك اسامه عشان عنده السكر فصحته مش زي الاول
انا : ايوا فاهم
شوشو: ارتحت كده لما عرفت يقليل الادب
انا : هههه ارتحت يقلبي
شوشو: ابقي امسح الشات ده قبل ما تنام
انا:حاضر متقلقيش
شوشو:يلا تصبح على خير وقفلت
انا:فضلت افكر في كلام شوشو وشكل اماني من تحت عامل ازاي وهل هيا بتبقي محتاجه زي شيماء كده ولا عادي بالنسبة ليها وز.بي بقى يقف بمجرد ما بشوف اماني وشيماء اي حد منهم
مسحت الشات بتاعي انا وشيماء ونمت
حلمت اني بتفرج على شيماء واماني وهما بينضفوا لبعض وانا براقبهم من بعيد من غير ما يشوفوا او يعرفوا واحتلمت بردو صحيت الصبح ريحة السرير لبن وهدومي كمان قلت اووف الحق اغير الفرشه قبل ما امي تاخد بالها وفتحت الدولاب وغيرت
جبت ملاية وغيرتها وجبت غيار ودخلت استحميت وانا تحت الدش افتكرت لما كنت انا وشيماء تحت الدش سوا وز.بي وقف وقعدت اتخيل انها معايا وضربت على الموقف ونزلت لبني
خلصت لبست هدومي وطلعت البلكونه بعت لشيماء على الواتس اي الاخبار قالت …. قلت لها عمو احمد اخباره اي النهارده قالت في تحسن
قلت لها امي بتقول هتجيلكم بعد العصر
قالت تشرف قلت لها وانا هاجي معاها قالت لا انت واد قليل الادب متجيش
قلت لها بقى كده يعني ماشي ماشي
قالت كلها يومين وتيجي لوحدك اصبر
قلت لها هو هيسافر ولا هيستني اما يبقى كويس
قالت بكره هنكشف تاني لو بقى كويس هيسافر لو لسه هيقعد يومين كمان لحد ما يتحسن ما هو يا عيني هيروح هناك محدش هياخد باله منه
قلت لها ماشي يا شوشو …. يخليكم لبعض يا قلبي
قالت ويخليك لي يا حبيبي
قفلت معاها ونزلت لصحابي طبعا علاقتي بيهم قلت مبقتش اقعد معاهم زي الاول ولا انول معاهم وهما قالوا اي التغيير ده ومين واخدك مننا وقعدوا يبضنوا علي شوية
المهم عدى اليوم والتاني ولقيت شيماء بتقولي جوزها هيمشي بكره قلت لها بقى كويس قالت اه حتي اتحايلت عليه يقعد يومين كمان قال انا بقيت كويس وهسافر عشان الشغل من غيري بيقف
قلت لها بالسلامه هبقى اجييلك بكره اخر اليوم قالت تنور يا حبيبي مستنياك
طبعا قلبي بقى طاير اني هرجع لشوشو تاني يعني الدلع والحب والتحرش والنيك وكل حاجة اوووف مجرد التخيل بس بيموتني
رحت لها تاني يوم بعد المغرب لقيتها لابسه بنطلون سترتش اسود وعليه بلوزة بيضه بنص كم ماسكين عليها اووي والبنطلون مأمبر طيزها اوي والكلوت باين منه لونه لبني اووووف
قالت مجتش بدري ليه قلت لها منا قايلهم اني هجيلك اخر اليوم على اساس البيات وكده
قالت استنيتك نتغدى سوا وكلمت امك قالت انك اتغديت ونزلت لصحابك وسبت الموبايل يشحن قلت لها اه
قالت عمك احمد بيسلم عليك وقالي ابقي كلمي مصطفى خليه يجيلك يقعد معاكي بدل ما تقعدي لوحدك بما انك بترتاحي في قعدته معاكي
قلت لها بجد قالت ايوة هو اللي قالي كده قبل ما يسافر
قلت له يا حبيبي يا عمو احمد دلوقتي بس انا حبيتك جدا وقعدنا نضحك قالت ما هو مفكرك مصطفى المؤدب بتاع زمان ميعرفش مصطفى بتاع دلوقتي
قعدنا نضحك قلت لها زمان ودلوقتي المهم اني حبيبته وخلاص
ورحت مقرب منها وقايلها وحشتيني يا شوشو اوي قالت اتلم ياد انت جاي سخن من بره
قلت لها انا لما بشوفك بس بيجيلي سخونية وضحكنا
قالت الف سلامة عليك اجبلك دكتور قلت لها انتي دكتورتي هنا هتخففيني دلوقتي
لقيتها بدأت تسرح قلت اضرب على الحديد
انا : يعني انا موحشتكيش
شوشو : ها لا موحشتنيش
انا : احلفي كده
شوشو: لا موحشتنيش
انا : طب عيني في عينك ورحت مقرب لها
بصت لي وعيني في عينها وبقت تلف عينها وتبص لي وانا خلاص ز.بي واقف من بدري اصلا ورحت مقرب منها وبايسها من شفايفها بوسه سريعه سكتت وفضلت متنحه رحت بايسها تاني وطولت شوية
لقيتها ريحت على الركنه وفردت رجليها على الارض بقى نصها فوق ونصها بره الركنه وكسها بان من البنطلون اووووف () لما بيبقى شكله كده انا بنطر لوحدي
قمت قايلها وحشتيني اوي ووحشني شفايفك يا شوشو وضحكتك وعيونك وصدرك قالت اااههه قلت لها مالك
قالت مفيش قلت لها ووحشني حضنك وهي امممم
ووحشني بتاعك ورحت حاطط ايدي على كسها من فوق البنطلون وهي اااهه امممم والبنطلون بدأ يتبل ويعلم مكان كسها قت لها انتي تعبانه ولا ايه
قالت اووووووييييي من يوم مكنت معايا اووووف
قلت لها ومقلتيش ليه قالت مينفعش احمد كان هنا وكنت عامله حسابي انه هيريحني بس جه تعبان ومريحنيش
قلت لها يا قلبي لو اعرف مكنتش سبتك تعبانه كده وفضلت العب في كسها وادخل صوباعي من فوق البنطلون () واشد عليه البنطلون وهي كل اللي عليها اححح يا مصطفى كسسسي نااار انا بقيت نار اكتر منها وبالذات لما بسمع منها الالفاظ دي
لان العلاقة عمرها ما كانت فيها لفظ خارجي تخيل دلوقتي الالفاظ عاملة ازاي حاجة اووووف يعني
قلت لها نار هطفيهالك يا شوشو وطلعت على صدرها امسكه من فوق البلوزة لقيت الحلمات واقفين في السنتيانة نااار قلت لها مش انتي بطلتي تلبسي سنتيانة في البيت قالت معاك بس
قلت لها طب اقلعيها خليني اشوف بزاز شوشو راحت عادلة ضهرها وقالعه البلوزة وبدأت تفك السنتيانة اووووف ناااار خلعتها من هنا انا نزلت عليها من هنا مصصص ولححسسس ورضاعه وهي غمضت عينها وسندت راسها على الركنه واشتغلت مممم
اوووووف اااههه اححححح بالراحة على بزييي اووووف يا صاصا ارضع بز شوشو حبيبتك ارررضع كمان كماان اااه احححح
انا هجت وز.بي حسيت انه على اخره قلت لها تعالي ندخل جوة بقى قالت مش قادرة خلينا هنا وشغل التلفزيون وعلي الصوت
قلت لها اووووف في الصاله يا شوشو قالت في كل حته يقلب شوشو المهم تريح شوشو
اانا اوووووف هريحها اوووي هريحها جامد وبلعب في كسها لقيت صوتها بدأ يطلع
قمت مشغل التلفزيون وفتحت قناة اكشن ومعلي الصوت ورجعت لها لقيتها زي ما هي نايمة رحت مقلعها البنطلون وسبت الاندر نزلت الحس في كسها من فوق الكلوت وبقي كله مياه من كسها وهي اوووف يا صاصا
اااهه يا حبيبي اااهه عمري محسيت الاحساس ده مع احمد من يوم ما اتجوزت قلت لها مش هتحسيه غير مع جوزك مصطفى ونزلت كملت لحس وهي راحت كاتمه بوقها ب ايدها ومصوته وجابت ميتها بكمية كبيرة والكلوت كله بقى مياه والركنه مكانها اوووووف
قمت قلعتها الكلوت منظر كسها بميته وهو بيلزق جاامد نيييك قلت لا كسك يجنن يا شوشو يجنن اوي اووووف ونزلت العب فيه بصباعي ووطيت اشم اللي نزل منها كان اول مره اعمل كده
لقيت ريحته كويسة وحطيت طرف لساني على كسها لقيتها اااااه
قلت لها اهدي قالت كمل مش قادرة بياكلني ناااار جواه اووووف
نزلت الحس في كسها وافتحه ب ايدي وحاجة منتهي الهيجان لحد ما بقت تنهج بسرعه وتقول كمل كمل هجيب تاني كسي هيجيب وراحت قافله رجليها على راسي ومغرقاني بميتها زي متكون عملت حمام مياه وريحتي بقت ريحتها وكل ده ز.بي ملمسش كسها لسه
قلت له شوشو كفاية كده هنا تعالي اوضتنا جوة عشان للسه بدري قالت صدقني مش قادرة اقوم
قمت سندتها ورحت شايلها اوووووف على الاحساس وانا شايل اللي مربياني و في مقام امي ملط قدامي دخلت الأوضة وشغلت النور الهادي ورحت قالع هدومي وطالع عليها لقيتها بتقولي استني دلوقتي تعالي قمت رحت جمبها لقيتها اتعدلت ومسكت ز.بي
واكنها بتضربلي عشرة انا طرت من الاحساس وغمضت عيني وبقيت انا اللي بتأوه مجرد احساس مسكة ايديها احساس ابن متناكة
وراحت ماسكاه جامد وباصة في عنيا ونزلت براسها على ز.بي قلت لها هتعملي ايه قالت هرد لك الجميل بتاعك
وراحت مطلعه لسانها ولامسه ز.بي انا ز.بي بقى لونه احمر ددمم
قلت لها اااه وهي فضلت تلعب بلسانها في راسه وتفتح راسه وتدخل لسانها وانا اكني اتكويت اوووف على الاحساس وبدأت تدخل راسه في بوقها
وانا اووووف اااححح يا شوشو هموت منك ااااه
وهي شغاله مص فيه جامد لحد ما حسيت اني هنزل وغمضت عيني وبعدت راسها وجب لبني على صدرها ورقبتها ونمت على ضهري مش قادر اتحرك
راحت قايلالي فرهدت مني قلت لها لا بس اول مره اطير كده وانا معاكي قالت ومش اخر مرة بس استحمل انت
وراحت نايمة فوقي بقيت انا اللي تحتها وفضلت تبوس فيا وانا بحضنها وبشدها علي عاوز ز.بي يدخل فيها وهي ترفع وسطها وطيزها عشان مدخلوش وانا هموت لحد ما وصلت طيزها وشدتها علي في حضني بقت نايمة علي وز.بي على شفايف كسها وايدي على طيزها
بشد الفلقتين وبدأت احط صباعي بين الفلقتين اخخخخخ لقيتها راحت شخره اخخخخخخخخخ ااااه طيزي
انا ولعت وبدأت ازود اوووووف وهي راحت سايبه نفسها خالص وانا بداأت العب بطيزها قالت اااه اييي دهه اول مرة اجرب كده
قلت لها بجد يعني عمو احمد مجربش يعمل كده وبحط صباعه على خرمها قااالت اححححح لااا مجربش اووووف انت بتعمل ايه يخربيتك
اااييي اووووف طيزي يا مصطفااا ااااههه ايييي
قلت لها مش قادر اقاومها يا شوشو من يوم مشفتها طيزك تجنن اوووي انتي كلك على بعضك تجننني اووووف
ورحت قالبها ونايم فوقها ونزلت ابوس واعض في شفايفها والحس رقبتها وهي غمضت عينها وراحت مني ونزلت كملت لحس ورضاعه فصدرها وحلمتها
ورفعت بزازها ولحست تحتهم احساس ابن متناكة لما بتكون نايم على حد زي شوشو كده بالنسبالك امك او خالتك حاجة اححاا
كملت لحس ونزلت على بطنها وحوالين سرتها وشعرتها بدأت تطلع وتشوك قلت لها شعرك بدأ يطلع
قالت ااهه وانا مكمل لحس لحد منزلت لكسها فتحته ب ايدي وحطيت لساني راحت امممممم ااااههههه ورحت ماسك ز.بي وباله من ريقي وحطيته على اول كسها لقيتها بتزق نفسها عليه
رحت ماسكها وفاتح كسها ومدخله هيا قالت اااه وراحت حضتاني وانا فضلت بقى طالع داخل في كسها وهي اااه يكسي اااهه
ااهه يا مصطفى اااه يقلب امممك اوووف نييك كمان نيييك امك حبيبتك انا ولعت من كلامها وبقيت اسرع اوووي اوووي وامسك في بزازها واقرص حلماتها وانا بنيك في شوشو فضلت بتاع ربع ساعه وكان اول مرة مجبش بسرعه معاها كده وده كان عشان هيا نزلت اللبن في الاول بمصها
وعرفت بعد كده انها بتعمل مع جوزها كده عشان ينيك فيها اطول فترة ممكنه
فضلت مكمل نيك فيها لحد ما خلاص هجيب وطيت مسكت فيها جامد وقلت لها هنزل يا شوشو قال في كسسسيي يا صاصا كملل ااااه اروووييه كمل نيييك اووووف
لحد ما جبت لبني كله في كسها اووووووف ونمت فوقها وخدتني في حضنها وز.بي رخي وخرج من كسها وخرج معاه لبني
قلت لها انتي اجمل حاجة عشتها يا شوشو بحبك اوووي قالت انت بهدلتني وبهدلت كسي
قلت لها بحبك اعمل ايه قالت انت عملت معايا اللي احمد معملهوش قلت لها انا صاصا حبيبك مش احمد ولسه هتشوفي صاصا هيعمل ايه معاكي
كانت الساعه وصلت 10 ونص قالت يالهوي بقالنا ساعتين يخربيتك مش قادرة اقوم نمنا جمب بعض ملط شوية اخدنا نفسنا شوية وبعدين قمنا عشان ناخد دش
قالت تعالي ناخد دش عشان نعمل عشا وناكل قلت لها لا بلاش دش دلوقتي خلينا ناكل الليل لسه طويل مش هندخل ناخد دش كل شوية قالت وانت ناوي على ايه تاني وضحكت قلت لها مش عارف خليها لظروفها ودخلنا المطبخ نعمل العشا سوا
وطبعا ملط زي ماحنا وشكلها يجنن وهي ماشيه ملط وبزازها بتتهز مع الحركة يمين وشمال وطيزها كمااان اوووف واما توطي وطيزها تفتح وكسها يبان من ورا حاجة اححح خالص لقيت نفسي بدأت اهيج تاني ز.بي وقف وشافته قالت ينيلك انت لحقت
طب اقعد ناكل الاول هتضيع صحتك يا منيل وقعدنا ناكل ونأكل بعض وطبعا ما بطلنا بوس ورضع وتحرش ببعض وتمسك ز.بي وامسك كسها واحط صباعي جواه وهي تتلبون اااه كسي يا واد وانا ز.بي بيشد اكتر قلت لها مش قادر قومي ندخل الأوضة قالت لا
كفاية دلوقتي استني شوية عشان متهبطش مني وكملنا اكل ودخلت لبست قميص على اللحم وجابت لي عباية رجالي من بتوع جوزها لبستها على اللحم وقعدنا قدام التلفزيون وشوية المسها شوية تلمسني واكتر حاجة تولعني لما تخليني قاعد تروح ماسكة ز.بي من على الهدوم
اووووووف يخربيت جنانك يا شوشو
شوشو: انت شفت حاجة استحمل للاخر بقى
وقامت رافعه القميص بتاعها وقاعد على حجري وز.بي واقف تحتها ووشها في وشي ودفست وشي في صدرها ورحت عادل ز.بي في كسها واشتغلت نيك فيها وهي ااااه ااااه اووووف بالراحة اااهه كسسسي اااه
كماااان يا صاصا كماان ريح شوشو حبيبتك ريحها اووووف احححححح
ورحت ماسك طيزها ب ايدي الاتنين وهي بقت طالعه نازلة وايدي راحت على خرم طيزها اول ما بلمسه هيا بتتنفض ةتشخر وبقت اخخخخخخخخخخ احووووو يخربيت امك طيييزي
قلت لها هموت عليها قالت لا طييزي لااا خليك في كسيي
قلت لها مرة واحده بس قالت لا ولا مرة محبتش ازعلها وقلت هييجي وقتها وكملت نيك فيها لحد ما جابت شهوتها وانا جبت في كسها وراحت حضناني ووشي وسط بزازاها واعصابها سابت خالص ونمنا مكاننا في الصالة صحينا الصبح لاقينا نفسنا عريانين زي ما نمنا قعدنا نضحك
قالت يخربيتك مش قادرة اقوم انت بهدلتني امبارح قلت لها انتي اللي بهدلتيني يا شوشو
وقمنا دخلنا الحمام واخدنا دش وحاولت معاها لقيتها تعبانه فسبتها ترتاح وليفتها وليفتني بتحسيس وتقفيش وخلاص من غير نيك وطلعنا لبسنا وعملنا فطار واستمر الوضع كده يوميا
بكده انتهت الحلقة الرابعة