عائلة الدكتور هادي – الحلقة الثّالثة

الميراث والعين بالعين

 

علاقتي بعائلة الدكتور هادي بقت جامده جدا خصوصا بعد ما دوقت حلاويات ماما مايسه و شربات
علا وصاحبتها ليلى و الدكتور هادي كمان بقى فيه بينا ثقة كبيرة رغم اني مكنتش قد الثقة دي
باستمتاعي بلحم محارمه وفي يوم جمعة وكانت مايسه في السرير عندي وملط كالعادة
جالها تليفون أتنفضت وقامت تلبس وتجري وانا بقول لها فيه ايه مالك وهي بتصوت
وتقول ياللاهوي يالاهوي البس بسرعة هادي عمل حادثة !!!!!!؟
هادي عمل حادثة روحنا جري على المستشفى واتصلت بعلا وملك وجوز ملك احمد
وهادي كان في العمليات وخرج الدكتور والكل متوتر
الدكتور بيوجه الكلام لمايسه : حضرتك مراته ؟
مايسه : اه طمني يا دكتور بانهيار في العياط
الدكتور : البقاء والدوام لله
صدمة وعياااااط هستيري من الكل
مات هادي وبعد العزاء والصوان وكل حاجه ليه
راحوا المحامي بتاعهم علشان يقراوا الوصية
وطلبوني من هناك تعال حالا
روحت الكل بيبصلي بصات غريبة مايسه بتبصلي وتضحك وعلا برضو
و ملك بتبصلي بصه اللي مش فاهمه
فهمت بعدها من المحامي أن هادي عمل وصية مشروطة اني اخلي بالي من مراته
وبناته وكتب كل ما يملك باسمي أنا و بعد سنة ادي لكل واحدة حقها بشرع  الله
علا مبسوطه و مايسه فرحانه بس ملك اللي كانت مش فاهمه مين ده اللي فرحانين أنه بقى
في ايده كل حاجه وأحمد جوز ملك قعد يزعق وهنرفع قضيه ومش هنسكت
وانا قولت لهم اني مش عايز حاجه بس دي وصية وهتتنفذ واعتبروا الفلوس في بنك تخلص السنة
والكل ياخد حقه ومش هتشوفوا وشي تاني
الكل هدي و عقل وشاف الكلام منطقي
عدت شهور وكالعادة الخميس مايسه بتخرج من شغلها على بيت ملك و تسيبلي البيت أنا وعلا
والجمعة تجيلي الشقة أو علا تروح شقتي وانا مع أمها في شقتهم
لغاية ما في يوم ملك جت البيت ومعاها صاحبتها نهى ودي مزه اوي في نفسها حاجه كده
كلاس اوي جسمها ملين شوية بس إمكانيات حلوه اوييي
واخر دلع واتعرفت عليها واخدت رقمها وبقينا أصحاب لأنها اجتماعية مش مقفله
و في يوم كلمتني مايسه الحقني تعال …جريت روحتلها
لقيت ملك في السرير مغمى عليها والنبض ضعيف حرفيا كانت بتموت
شيلتها وجرينا على المستشفى …عملوا كل حاجه لغاية ما فاقت
أنا : هو أيه اللي حصل
مايسه بصوت كله زعل : العرص احمد جوزها طبت عليه كان بيخونها في بيتهم
قامت ملك وقعدت اطيب خاطرها وان اللي عايزه هعمله ليها وكان أبوها موجود
كانت عايزه تطلق بس المشكلة أنها بتحبه قوي
أمها مايسه كانت شايطه حب ايه ونيله ايه لازم تطلقي
و البنت منهارة نزلت اتكلم مع احمد جوزها وقابلته
الواد قعد ساعتين يترجى فيا اصالحه عليها وأنها اول واخر مره وغلطه ومش هتتكرر
رجعت ليهم بكلامه الكل كان رافض
خرجنا من المستشفى على بيت مايسه وملك قعدت في البيت
وبقت كل اللقاءات بيني وبين مايسه وعلا عندي كانت واحدة معايا والتانية في البيت مع ملك
وفي يوم ملك كلمتني
ملك : هيما فيه حاجه مش مظبوطه بتحصل في البيت
أنا : خير ايه بيحصل
ملك : ماما وعلا أحوالهم غريبه بيخرجوا بره وبيتاخروا وبيرجعوا مبسوطين بس بيناموا على طول
علا بقى اللي حالها حال وخائفة عليها وطريقتها اغيرت معايا
أنا : انتي في دماغك حاجة
ملك : مش عارفه بس مش مرتاحه
بعدها بكام يوم كلمتني تاني وقالت لي ممكن تيجي البيت عندنا وروحتلها
بعد ما قعدنا
ملك : هيما هو انت بتعمل كده ليه
أنا : بعمل ايه مش فاهم
ملك : ماما حكت لي على اللي بينك وبينها وأنه من قبل ما بابا يموت
أنا : بيني وبينها ….أنا مش فاهم حاجه انتي بتقولي ايه
ملك : أنا متأكدة من كلام امي هي مش بتكدب بس ليه
أنا : ابوكي السبب كان بيعمل مع ستات كتير وامك ست وليها كرامه
وحرام الست تبقى ليه لواحده وهو لكل الستات
حسيت أنها اتاخدت من كلامي وبتبص عليا بشكل تاني وعلى عضلاتي
و لفت أيدها على بعض مربعها يعني تحت صدرها الحلو وكأنها بتقولي وأنا بنتها
ملك : بس شكلك ممتعها جامد
أنا : دي أقل حاجة عندنا
ملك : لا ده انت طلعت مش سهل
أنا : لا واعجبك قوي
سكوت وبعدها دخلت مايسه
وكانت بتحكي أنها قابلت أحمد جوز ملك وأنه طالب أنها ترجعله أو تسامحه ومستعد لاي ترضيه
اي كانت بس يشوفها
وافقت على المقابلة وحضرتها معاهم
احمد : أنا بكرر آسفي للمره المليون ومستعد لاي ترضيه اراضيكي بيها
ملك : بص يا احمد أنا كنت بحبك قبل ما اشوفك مع نهى فيه سريري
(احيه هي نهى اللي كانت ااااه )
بس يبقى ظلم لو رجعت ليك من غير عقاب صح
احمد : عقاب ….قصدك ترضيه
ملك :لا هو لازم تتعاقب علشان انت غلطت
احمد : ماشي اللي تشوفيه
ملك وهي بتقعد رجل على رجل على الكنبة
الراجل الخاين لازم يعرف أن ربنا هيعاقبه وأنها هتترد ليه في أمه في اخته في مراته
والست حرام تبقى بتاعته لواحده وهو لعامة الشعب صح ؟
احمد : عايزه ايه يا ملك ؟
ملك : عايزه العقاب الإلهي العادل العين بالعين زي ما خونتني مره وعرفت، اخونك وتكون عارف
احمد : ضربها بالقلم : نعم يا روح امك انت بتستهبلي ده انا ادبحك
المفاجأة الاولانية في كلام ملك ضيعتها المفاجأة التانية بقلم من ملك لجوزها على وشه قلم خلاه
فقد النطق وسمع انفجارها في الكلام والشتايم
وفي أخر زعيقها قالت له عاوزني ارجع ليك تاني تتحمل زي ما انا اتحملت اشوفك مع واحدة تانية
احمد : انتي كده بتقطعي اي حاجه بينا
ملك : وانا شايفه أنه ده العدل انت خنتني مره اوكيه لازم أنا اخونك مره زيها
احمد : ملك حبيبتي انا بحبك ما تضيعيش كل حاجه
ملك : كنت حبيبتك قبل ما تنام مع واحدة تانية
احمد ماشي في إتجاه الباب ندهت عليه ملك
ملك : احمد بكره ترد عليا يا موافق يا تبعت ورقة طلاقي
مايسه كانت مصدومه من اللي بيحصل وانا مش مصدق الكلام
خرج احمد
مايسه وملك اتشاكلوا مع بعض بس كلام ملك كان في الصميم وحولت الدفه ليها
وفي أخر الكلام
مايسه : انتي في دماغك حاجة يا بت انتي عايزه أيه بالظبط
ملك : عايزه اربيه يا ماما
مايسه : تقومي تنامي مع راجل غير جوزك
قصعت ملك ضحكة وقالت : مبلاش انتي يا ماما ده عشيقك قاعد معانا
أنا : انتي عايزه أيه يا ملك
ملك : عايزاك ….اه انا عايزك تنام معايا مش دي الوصية تخلي بالك مننا اهه نفذها
مايسه : اه لبوه
ملك : طالعه لك يا شرموطة العيلة
مايسه ضحكت لي وقالت: ابسط يا عم خدت توكيل البيت ده
ملك : لا بس انا اتعبه اكتر منك يا ماما و احمد هيموت لما يعرف أني نمت مع هيما
تاني يوم احمد كلم مايسه وقالها أنه موافق بس كان عايز يعرف مين اللي ملك هتنام معاه
قالت ملك أنه مش شغله يعرف ازاي وامتى
وقامت مايسه حضرت لينا الاكل وخدت علا ونزوا الكلام ده كان الساعه سبعه
كنت لابس شورت وفانلة و ملك لابسه روب احمر
اكلنا وخدتها على الاوضة خدتها في حضني وبدأنا بوس واحضان وهي بتلعب فى زبري
وانا بقلعها الروب ولقيتها ملط وجسم ابن متناكة جبار وبقول في بالي حد يسيب القطر ده
ملك : ايه عجبتك
قلعت الفانله وانا بقول : ايه ده كله …قطر يا ملوكه
ملك وهي بتقصع الضحكة وبتلف توريني طيزها الكبيرة : انت لسه شوفت حاجة
زقيتها على السرير ونزلت على كسها المرمر لحس ومص وهي طلعت شرمووووووطة اوي
اكتر من أمها وأنا زبري قام بسرعة وشدتها نحيتي
ملك : ايه ده هتعمل ايه يا مجنون
أنا : القطر لازم يطلع
ملك : يعني هتعمل ايه
نزلت الشورت وطلعت وزبري ليها قامت شافته وقالت : احيه كل ده زبر
ده احمد مايجش ربع ده احيه وقعدت تمصه بامتياز بصراحة يا بخت احمد بيها على السرير
شرموطة جدا وسافلة كان ممثلة أفلام سكس نايمه معاك تتعب بجد
من هيجاني رميتها على السرير وقعدت افرش كسها الغرقان عسل
ملك : احا عليك مش ناقصه تسخين القطر عايز يطلع يا هيما دخله اههه يالا مش قادرة بياكلني
هيما : طب تعالي بقى علشان القضيب يشيل القطر
وقعدت ادك كسها دك بصراحة ما نكتش كس زي كس ملك وعملنا واحد اسطوري وجبت في كسها
وقومتها وعملت معاها كذا وضع مالهومش حل وهي اللي بتقول عايزه أنهي وضع
وجابت الموبيل تصورنا فديو وهي بتتوجع
وبتقول : أه كمان يا هيما نيكني يا سيد الرجالة قطع كسي
شوفت يا أحمد الازبار اللي على حق وهي بتبص الكاميرا وقفلت الفديو
تعالى شوف النياكة اللي على حق يا ريت خنتني من زمان، لو النيك حلو كده كمان كمان يا مدمر كسي
قامت تسند على الحيطة وصدرت طيزها ليا : اركب اعبده وتقصع الضحكة
دخلته في طيزها صوتت بس اتعودت عليه وبقت مستمتعة جداً
وفتحت فديو تاني وانا راكب طيزها الكبيرة و بتقول فيه اه كمان يا هيما راكب انت ومتدلع وغيرك مولع
على فكره حتى انو يا أحمد ما ركبتهاش قبل كده بس الواد هيما متعني عنك بكتير وزبره حلو وعجبني
وبصراحة ما يتفوتش عرفته السكة وهو بيحفر طيزي ااااااااه اي جيبهم بقى وريحيني طيزي انشقت من زبك
ايييي كمان أخخخخ ايوه كده لبنك سخن اوي وقفلت الفديو وقعدنا نبوس بعض
وفجأة لقينا مايسه وعلا واقفين جنبنا بيضحكوا
كانت ملك بنبعت الفيديوهات لجوزها وكام صوره وكسها غرقان وطيزها عليها اللبن
مايسه : ده انتي طلعتي مش سهله يا بت
علا نزلت تمص في زبري لغاية ما وقف
ملك: ايه يا بت يا مفعوصه انتي لسه صغيره ايه يا ماما الكلام ده
مايسه : صغيره دي اول كس دخله زبر هيما دي هي اللي عرفت كسي عليه يا ملوكه
ملك : اتاريكي بتقولي خدي التوكيل
علا قلعت من تحت ونزلت بكسها على زبري وقعدت تتنطط عليه
وملك قعدت بكسها على بقي وقالت ريحني زي ما ريحتك وكنت بنيك كس علا وباكل كس ملك
مايسه اه يا ولاد الشرموطة أنا ماشيه لحسن اقلع ملط احسن كسي بياكلني
ضربتها علا على طيزها الكبيرة وقالت: يا واد انت يا أصل الشرموطة تربيتك يا لبوه يا ام الشراميط
وقامت ملك جابت ميتها وكنت غرقت كس أختها بلبني
وروحت ملك وبعد واسبوع كلمتني ملك اروح لها بيتها واستغربت لاني كنت متوقع ان أحمد
هيقتلها لو شاف الفيديوهات
بس روحت وكانت حكايه جديده

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ