الشيكولاتة العجيبة – الحلقة العشرون

الساعة خمسة اميرة في الفيلا نايمة لانها كانت سهرانة للصبح مع اصحابها ويدوب نامت ساعتين وصحيت على صوت مامتها بتقولها انها هتمشي هي واخوها ملاك في زيارة عند عمة ملاك وانهم هيقضوا اليوم عندها وبعد ما صحيت معرفتش تنام تاني غير على الساعة تلاتة العصر

سمير جوز مامتها رجع من الشركة بدري لما عرف ان الفيلا فاضية ومفيهاش غير اميرة والدادة سعدية ودي على طول في المطبخ او بتروق في الفيلا

سمير راح الفيلا وكانت الدادة سعدية بتنضف في الصالة

سعدية: انت جيت بدري يعني يا استاذ سمير

سمير: اه خلصت الشغل وحسيت نفسي مرهق شوية قولت اروح

سعدية: طيب تؤمرني بحاجة

سمير: ياريت لو فنجان قهوة تطلعهولي الأوضة بتاعتي

سعدية: حاضر يا بيه

سمير طلع الأوضة بتاعته وغير هدومه ولبس تيشرت وشورت وسعديه عملت القهوة وطلعتها اوضته

سعدية: تؤمرني بحاجة تانية

سمير: لا خلاص كده انتي

سعدية نزلت وسمير استنى لما اتأكد انها نزلت تحت وبعد ما شرب فنجان القهوة دخل على مريم اوضتها وهي نايمة

وكانت نايمة بقميص نوم اسود وكلوت تحت منه اسود شفاف

كانت نايمة على بطنها وفاردة رجل وتانية الرجل التانية .. وكسها باين من شففان الكلوت

 

سمير قعد جنب مريم وبقي بيتأمل جمال جسمها وهي نايمة وكان بقالو فترة بسبب ضغوط الشغل وسفره بره مصر مجاش ناحيتها ولا مارس معاها الجنس .. وكل ما كان يبقي ظروفة تسمح إنه ينام معاها كانت الظروف تمنعه يا مامتها موجودة يا ملاك ابنه في الفيلا وسمير ميعرفش ان مراته وابنه وبنت مراته كلهم بيمارسو الجنس مع بعض.. وكان متخيل إنه هو بس اللي بيمارس جنس المحارم مع مريم بنت مراته

عيونه بتاكل جسمها الملبن وكسها المنفوخ

ايده راحت على وراكها ونزلت وهو بيحسس بالراحة اوووووي عليهم

مريم صحيت من النوم على لمسات زوج مامتها: عمو ؟

سمير: ايه الملبن ده

مريم: ههههه انت جيت من الشغل امتي

سمير: من شوية .. لما عرفت ان الفيلا فاضية ومفيش غيرك مقدرتش افوت الفرصة دي

مريم: طب اروح اغير ريقي بأي حاجة

سمير: انتي لسة هتغيري ريقك .. انتي وحشاني اووي

اميرة: وانت كمان وحشني اوي ياعمو بس انا كنت نايمة مش هينفع

سمير: ليه بقى ؟ انتي بوقك عسل حتى لو لسة قايمة من النوم

وراح طالع فوق منها واخد شفايفها بين شفايفه

مريم: ممممم بالراحة على شفايفي وجعتني

سمير: انا تعبان اوووووي وانتي وحشاني اوي اوي اوووووي

ايده نزلت على بزازها وبقي بيفعص فيهم كأنه ماسك عجينة في ايده

مريم ايدها راحت لزبه وبقت عمالة تدعك فيه

ايه ده زبك واقف اوووي كده ليه

سمير: هو زبي بس .. انا جسمي كله مشتاقلك

مريم:: طب انا عايزة امصه

سمير نزل من على مريم وراح بجسمة ورا دماغها وقلع الشورت والبوكسر وبقى زبه فوقها

مريم مسكت زبه وشدته على بوقها

سمير طلع بزازها بره القميص ونزل يرضع حلماتها وهو بيدعك في بزازها .. وهي واخدة زبه في بوقها وشغالة مص فيه

 

سمير بقى عمال ينيكها في بوقها وهي قافلة شفايفها على زبه وهو شغال يدخله ويطلعة وهاري بزازها تفعيص

شوية سمير شال زبه من بوقها وراح بين فخادها وحط لسانه على كسها

احححححح ااااااح اااااااااااح احححححححححح…. ايووووه ايوووووه ياعمووووووووو

سمير:: كسك حلو اوي يا مريم

مريم: كسي عاجبك اووي كدة

سمير: اااااه يا مريم عاجبني اووي

لسانه دخل جوا كسها وبقي عمال يحركة لجوا ويطلعه وهي ماسكة راسه وعمالة تطلع وتنزل بكسها على لسانه

ااااااااه ااااااااااه …..ااااااه ياعمو ااااااه

سمير قومي فلئسي يا مريم

مريم قامت وراحت مفلئسة لعمها سمير وهو نزل فشخ طيزها بأيده ودخل بلسانه وبقى بيحركه على خرم طيزها وصوابعه بين شفرات كسها بيدعك .. وهي بتحرك طيزها عليه زي الكلبة لما بتكون طالبة تتناك

 

سمير حطة صباعين في بوقة وبعدين حطهم على خرم طيز مريم وبقي بيدخل صوابعه بالراحة وايده التانية بيدعك في كسها من تحت.. ومريم هايجة وممحونة وبتتأوه

اااااااححححححححححح مش قاااادرة ياعمووووو قوم دخل زبك في كسي

سمير قام ومسك زبه وبقي عمال يمشيه على كس مريم.. بين شفرات كسها ويطلعة لغاية خرم طيزها ويرجع ينزل بين الشفرات

ااااااااه دخلة بقى .. بجد مش قادرة .. كسي موووولع اووووي

حط الراس على فتحة كسها وبدأت يدخله فيها

ااااااااه ااااااااااااه جميل خالص جميل خالص

عمال يدخل زبه ويسحبه وبزازها بتروح وتيجي وهي مدلدلة لتحت وصوابعه غارزة في لحم طيزها من الجناب وشغال يدك زبه دك في كسها من ورا

 

مريم نامت على ضهرها وفتحت رجليها وبايدها عمالة تدعك في زنبورها

ااااااااااه ااااااااااه ياعمو. كسي موووولع اوووي

سمير جاب المخدة الصغيرة وحطها تحت طيز مريم ورفع رجليها اوي لغاية ما كانت قربت توصل لراسها وهي نايمة ومسك زبه وغرقة تفالة وحط زبه في خرم طيزها من تحت

ونام عليها وبدأ يضغط بجسمه على زبه وزبه بقى بيدخل فيها وسط اهااااتها وصرخاتها

بررراحة برااااحة زبك تخين اوووووي

اااااااي .. بجد مش قااااادرة

لكن سمير مكنش مهتم بصراخ مريم وبقي عمال ينيكها في طيزها جامد وزبه بيدخل وبيخرج وكانت حاسة انه مدخل عمود خرسانة في طيزها وموجوعة اوووي

بعد صراخ وبكاء مريم المتواصل سمير شال زبه وحطه في كسها

ااااه ايوة كده ياعموووو .. ااااااااااااااااه

فضل سمير ينيك في مريم لغاية ما جاب لبنه في كسها .. وفضل نايم فوق منها وزبه بينزل في اللبن ومريم ضماه في حضنها وعمالة تحضن فيه وتبوسه في شفايفه

 

…….. القصة في منزل الدكتور ………

 

بعد ما خلصت شرب كوباية الشاي وطلبت من امل مرات اخويا تطلع تروق الأوضة بتاعتي وقالت ليا لما انزل العيادة هتروقها

مبقاش عندي امل اني انيكها النهاردة

 

معرفش ليه كان جوايا جرائة رهيبة وكنت مستعد اغتصبها حتى لو غصب عنها خصوصا اني عارف انها بتتخيل حد بينيكها وهي بتتناك من جوزها وكلام صاحبي الدكتور فودة لما سألته على اساس ان صاحبي ومراته هما اللي بيتخيلوا حد معاهم

كلامة طمني واداني جراءة رهيبة

طلعت وانا مضايق ان امل مش هتطلع غير بعد ما انزل

 

دخلت شقتي ومحسن وعامر كانوا قاعدين في الصالة مشغلين فيلم على التليفزيون وبيتفرجوا عليه واول ما دخلت محسن قام جري سلم عليا وقالي بابا ما تقول لعامر يخدني معاه لحسن مش راضي

انا: هو رايح فين

عامر: هنخرج انا وصحابي يابابا ومحسن مش هينفع يجي معانا

انا: مينفعش ليه ؟؟

عامر: يابابا ماهو مش كل خروجة محسن هيلزقلي

انا: طيب لو مأخدتش اخوك معاك مفيش خروج خالص

عامر: يابابا مش كل مرة تقولي كدة

انا: يعني اخوك هيخرج مع مين ان مكنش يخرج معاك ؟؟

عامر: يووووووه كل مرة كده يابابا… اتفضل ادخل البس يا زفت

انا: احترم نفسك ومتشتمش اخوك

 

محسن دخل لبس هدومه وعامر اتصل بصحابه واتفقوا مع بعض على مكان يتقابلوا فيه وانا دخلت علشان انام

وانا ممدد على السرير عمال افكر في امال وبفكر في اللي قريته في الشات اللي كان بين عامر وبين بسمة وفي كلامهم مع بعض

بعد تقريبا نص ساعة سمعت تليفون ابني عامر بيرن

انا في بالي .. ايه ده هو عامر لسه قاعد ولا نسي تليفونه

خرجت لقيت تليفون عامر محطوط على الطرابيزة وهو نزل .. شوية التليفون رن تاني مردتش ارد وسبته زي ماهو في مكان وروحت الأوضة تاني وقبل ما اوصل لباب الاوضة معرفش ليه قولت اما ابص على التليفون اشوف فيه ايه

وانا عارف الباسورد بتاع التليفون لاني كنت منبه عليه قبل كده إنه لو عمل باسورد انا معرفوش يبقي فيه حاجة غلط وكدة هاخد منه الفون خالص

وفعلا جربت الباسورد لقيت التليفون فتح

اول حاجة فكرت فيها … المعرض فتشت في الصور لقيت كل الصور اللي عنده لبسمة موجودة ومفيش اي جديد بينهم

 

قفلت الفون وقومت عملت كوباية شاي ورجعت قعدت وانا بشرب الشاي عمال ابص للفون .. افتكرت تطبيق الواتس

فتحت الفون تاني ودورت على الواتس

لقيت الواتس فتحته ولقيت اخر محادثة بينه وبين بسمة امبارح بالليل على الساعة 4 الفجر .. المحادثة كانت طويلة فضلت اطلع لغاية ما وصلت لمحادثة من فترة طويلة وبقيت بنزل وانا بقراء الكلام بينهم لغاية ما شفت الفضايح

قولت في بالي عامر اول ما هيفتكر إنه نسي الفون اكيد هيرجع وجاتلي فكرة اني افتح الواتس بتاعة من عندي … عن طريق الواتس وايب

جبت تليفوني من الأوضة وفتحت متصفح جوجل وكتبت في البحث واتس وايب

وجبت الصفحة العرض بأصدار سطح المكتب

ظهرلي مربع على شمال الشاشة … وفتحت الواتس على تليفون عامر ومن الاعدادات جبت واتس وايب .. قربت كاميرا تليفون عامر على المربع اللي ظهرلي في تليفون

وفتح عندي الواتس بتاع عامر

رجعت تليفون عامر مكانه وانا اخدت تليفوني ودخلت الأوضة بتاعتي وطفيت النور وقعدت اقراء المحادثة اللي بينة وبين بسمة

وكانت المفاجأة التانية اللي مكنتش اتوقعها

عامر بيمارس الجنس مع بنت عمه … جنس كامل … وحنان شافتهم وهما بيمارسو الجنس مع بعض في الأوضة اللي فوق

كلام بسمة وهي بتسأله هي مرات عمو قالت حاجة وكانت بتحكي له عن خوفها وعن منظرها الزبالة لما حنان شافتهم عريانين وخايفة لتكون شافتهم وعامر بينيكها

وبقت بتتحايل عليه إنه يكلمني علشان اخطبهاله

المفاجئة التانية في محادثة من ضمن المحادثات

عامر:: حبيبتي انتي فين

بسمة: انا في الأوضة بتاعتي

عامر: وحشتيني اوي ونفسي اقابلك فوق في عشنا

بسمة: تاني ياعامر .. مش هينفع طبعا .. انت عايز حنان مرات عمي تشوفنا تاني

عامر: طيب انا هتجنن عليكي وزبي مولع

بسمة: وانا كمان يا عامر هموت عليك بس اعمل ايه

عامر: بسمة بقولك ايه واحنا مع بعض قبل ما حنان تطب علينا فاكرة الكلام اللي كان بينا وانا بنيكك

بسمة: كلام ايه ؟.. الكلام اللي قولناه كان كتير

عامر: لما سألتك على مامتك لما بتبقي مع باباكي بتتخيل مين بينيكها … فاكرة

بسمة: ههههههههههههههه بس بقى عيب كده دي ماما بردو

عامر: يابت قولي بجد فاكرة

بسمة: اه فاكرة … بس ليه ؟

عامر: انتي يومها قولت انها نفسها تتناك من بابا ومن السباك

بسمة: اه ياحبيبي انا قولت كدة

عامر: يعني هي فعلا نفسها في كدة

بسمة: بص يا عامر هو اللي انا فهمته من كلام ماما وبابا انهم بيقولوا كده بس علشان يغيروا وميحصلش ملل جنسي بينهم … لكن نفسها بجد معرفش

 

انا لما قريت الكلام ده معرفش ليه حسيت برغبة رهيبة في ممارسة الجنس وزبي وقف على اخرة

كملت قراية لغاية ما وصلت لمحادثة عامر كان بيمارس معاها الجنس الكتابي وجت سيرة مامتها وقالت ان امها وهي بتمارس الجنس مع باباها كانت واقفة ورا الباب وبتسمعهم

وسمعت مامتها بتسأل ابوها وبتقوله انها حلمت ان عمو وليد اتحرش بيها في المطبخ تحت عند مامته وهي بتعمل اكل

وباباها فضل يسألها وعملك ايه في الحلم يا شرموطة

حكت له إنه عمل نفسه بيشرب ميا وكان بيلزق فيها وبيحك زبه فيها

وهي سألته لو اخوك عمل كده فيا بجد وانت عرفت ان ده حصل بجد هتعمل ايه

عامر: وباباكي قالها ايه

قالها إنه بيتمنى انها تتناك وتشبع كسها منه

عامر: ااحااااااااا

بسمة: كل ده تخيل بينهم ياعامر ماما عمرها ما تعمل كده ولا بابا انا متأكدة

عامر: طب ايه حكاية السباك بقى

بسمة: انت عارف عمو سعيد السباك

ماما حكت لبابا وقالت له في يوم جه يركب لينا صرف الغسالة وشافتة بيهرش في زبه اللي كان مدلدل وباين في البنطلون. ومن ساعتها وهي نفسها تتناك منه

وبتقول ل بابا انها كانت بتتعمد تلزق فيه وتغريه بطيزها وهو شغال في تركيب صرف الغسالة

عامر: يعني ده حصل فعلا

بسمة: لا طبعا كل ده بتهيج بابا وبتثيره

 

بعد ما قريت كلام بسمة تأكدت ان امل مرات اخويا زي ما قال صاحبي فودة انها عندها الرغبة فعلا في انها تتناك من حد غير جوزها

والحد ده انا والسباك … واللي صدمني جدا ان اخويا الكبير. ( معرص رسمي ) وقررت اني لازم انيكها واشبع رغبتها ورغبتي طالما هو نفسه في ده وهي نفسها في كدة

قفلت تليفوني وانا هايج مش عارف اعمل ايه حاسس بنار في زبي فكرت انزل لحنان لكن لقيت نفسي في هند اكتر

اتصلت بهند وقولت ليها عايزك تجيلي دلوقت العيادة زبي مولع نار وعايز انيك باي طريقة

هند قالت انها نص ساعة وهتبقى في العيادة

وفعلا لبست هدومي ونزلت ومفيش نص ساعة هند كانت في العيادة

اخدت هند في اوضة الكشف وعلى سرير الكشف نكت هند أحلى نيك .. وفقعتها زوبرين ورا بعض .. فشخت كسها وطيزها وشبعتها لبن

قعدت في مكتبي وهفني الشوق اولع سيجارة . اديت هند فلوس علشان تشتري ليا علبة سجاير من بره

 

هند لبست هدومها وراحت جابتلي علبة السجاير قعدت ولعت سيجارة شوية لقيت شربات بتتصل بيا وبتقولي الحقني يا دكتور انا بموت

انا: في ايه يا شربات مالك

شربات: وقعت يا دكتور وحاسة نفسي هموت

لبست هدومي بسرعة وقولت لهند لو اتأخرت اعتذري للي حاجزين معايا حالة مستعجلة ولازم امشي حالا

اخدت عربية وانا بتابع مع شربات بالتليفون

وصلت بيتها على العنوان اللي قالتلي عليه

وكانت ساكنة في منطقة شعبية .. اغلب البيوت اللي فيها قديمة وباين عليها اثار الزمان

دخلت البيت وشربات كانت ساكنة في الدور الرابع .. اخر دور

ضربت الجرس واخدت بتاع عشر دقايق على ما شربات اتسندت ووصلت للباب وفتحتلي

دخلت وحطيت الشنطة بتاعتي على طرابيزة جنب الباب وشلت شربات وسألتها على اوضتها.. دخلتها الأوضة ونيمتها على السرير

وخرجت جبت الشنطة من بره وبعدين دخلت على شربات

اول حاجة اطمنت انها مش بتنزف وبعدها اطمنت على نبض الجنين وحركته في بطنها

ولما اطمنت ابتسمت لشربات اللي كانت مرعوبة على اللي في بطنها

انا: نحمد ربنا ان الجنين بخير ومفهوش حاجة

شربات: بجد يا دكتور

انا: هو الكلام ده فيه حاجة غير الجد

انا هديكي حقنة مسكنة وعايزك ترتاحي يومين تفضلي نايمة على ضهرك

هو ملكيش حد هنا يجي يخدمك اليومين

شربات: فيه اخت جوزي بس انا مش حابة اضايق حد

انا: ماهو لازم حد يبقي جنبك

شربات: انا هتصرف يا دكتور .. وبجد انا متأسفة اني عطلتك وجبتك كده على ملا وشك

انا: بجد لو قولتي كده تاني هزعل .. انا اصلا بتلكك علشان اشوفك .. قصدي اخدمك يعني

شربات: بجد مش عارفة اقولك ايه

انا متقوليش وعموما انا بكره هعدي عليكي بعد المستشفى علشان اطمن عليكي

وعايزك تتابعي حركة الجنين كويس ولو حسيتي إنه مش بيتحرك تتصلي بيا حالا وفي اي توقيت ماشي

شربات: حاضر يا دكتور

انا: استأذن انا بقى

تعليقان اثنان على “الشيكولاتة العجيبة – الحلقة العشرون

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *