انا: خليها تدخل
هند: حاضر
انا: فيه كام حالة بره
هند: حالتين غير مدام مريم
انا: طيب تمام خلي مدام مريم تتفضل
مريم: مساء الخير يا وليد
انا: مساء الفل يا مريم .. ايه عاملة ايه
مريم: تمام ..
انا: واخبار ماما ايه كويسة
مريم: اه تمام يا دوك
انا: خير بقى .. بتشتكي من ايه
مريم: ابدا بس بحرقان تحت والدورة عندي مش متظبطة
انا: طيب اتفضلي ورا الستارة واقلعي اللاندر علشان اشوف لو فيه التهابات او لا
لما قومت وقربت من مريم شميت ريحة خمرة طالعة من بوقها
مريم قلعت الأندر وطلعت على السرير وانا لبست الچونتي وروحت كشفت على مريم وملقتش اي التهابات نهائي
انتي زي الفل مفيش اي حاجة
مريم: امال الحرقان اللي عندي ده من ايه
انا: انا مش شايف اي التهابات ممكن تسبب حرقان وعموما هكتبلك على لبوس مهبلي مطهر
مريم: تسلم يا دكتور
انا: ابقي سلميلي على ماما
مريم: يوصل يا دكتور
مريم مشيت وانا كملت كشف لغاية ما جت الساعة 11 وسألت هند فيه حالات تاني بره .. وكان ردها مفيش
هند مشيت وانا قفلت العيادة ونزلت ركبت عربيتي علشان اروح اقابل صاحبي الدكتور فودة في الكافية زي ما كنا متفقين
وانا ماشي بالعربية لمحت مريم واقفة في الطريق وراكنة العربية على جنب
وقفت ورجعت الكام عجلة وسألتها
خير يا مريم في حاجة
مريم: مش عارفة العربية بطلت مني ومش عارفة السبب ايه
انا: طيب قفلي عربيتك وانا هتصل بميكانيكي اعرفة هخليه يقطر العربية بتاعتك ويشوفها محتاجة ايه وتعالي انا اوصلك
مريم: لا مش هينفع اسيب عربيتي خالص
انا: طيب عموما انا هتصلك بالمكانيكي واقعد معاكي لغاية ما يجي ويشوف فيها ايه
طلعت تليفوني واتصلت على الأسطي فتحي الميكانيكي ووصفت له مكان العربية وفضلت واقف مع مريم لغاية ما المكانيكي جه وبص عليها وقال إنه محتاج يخدها الورشة
انا: هتعرفي تسوقي العربية وفتحي قاطرك؟
مريم: لا طبعا انا مجربتش اعمل كده من قبل
انا: طيب اركبي انتي عربيتي وانا هركب عربيتك وتعالي ورانا
فتحي طلع واير من عربيته وربطه بين العربيتين وانا ركبت عربية مريم ومريم ساقت عربيتي وروحنا للورشة
وانا هناك فودة اتصل بيا واعتذرت له وقولت ان عربيتي عطلت وانا عند الميكانيكي
فتحي بص على العربية و قال إنه قدامة مش اقل من تلات ساعات شغل في العربية
انا: طيب بقولك ايه تعالي نروح العيادة نستني فيها ولما الأسطي فتحي يخلص هيتصل عليا وانا هوديكي لغاية عنده
مريم: انا مش عارفة اقولك ايه ولا اشكرك ازاي … بجد انت شخص جميل
انا: انتي اجمل يا مريم … اخدتها وروحنا العيادة
دخلنا العيادة وبعدين دخلت المطبخ عملت كوبايتين قهوة ودخلنا اوضة الكشف وبقيت عمال اتكلم معاها شوية وافتكرت يوم ما كانت شيري مامتها عندي وحكتلي على اللي بيحصل بينها وبين اخوها ومامتها… وجه في بالي اني اتحرش بيها واشوف ردت فعلها ايه …
بدأت اتحرك حولين مريم وبدور على اي فرصة وروحت واقف في البلكونة وهي جوا الأوضة
انا: تصدقي اول مرة في حياتي اقف هنا في البلكونة دي.. الجو هنا جميل جدا .. تعالي نشم شوية هوا نقي
مريم قامت وجت وقفت جنب مني وانا وشي ناحية الشارع .. واحنا واقفين وبنتكلم نزلت ايدي جنبي وشوية شوية بدات المس فخادها
مع الوقت التلامس اصبح تحسيس متعمد ومحسوس وصباعي كان راشق بين فخادها على كسها .. لما لقيتها سايبة نفسها فهمت انها متقبلة اللي بعمله .. وزبي كان منتصب وباين لكنه مكنش ظاهر لأن وشي كان للشارع وزبي متداري في سور البلكونة
وقفت بجانبي وبقيت بخبط زبي وبحكه في فخدها من الجنب
فضلت على كده اكتر من عشر دقايق وبعدين طلبت منها ندخل الاوضة
دخلنا الاوضة ومريم طلبت انها تشرب علشان عطشانة.. قولت ليها ادخلي المطبخ هتلاقي كولمان في المطبخ فيه ماية ساقعة
راحت المطبخ وانا روحت وراها وهي موطيه علشان تملي الكوباية غصب عني روحت ماسكها من وسطها ولزقت فيها
مريم: ايه ده يا دكتور ؟ ميصحش كده
انا: وراحت قايمة ولفت بوشها روحت زانقها في الحيطة وحشرت زبي اللي كان واقف تحت البنطلون بين وراكها وبقيت عمال اضم نفسي فيها واضغط بزبي على كسها وايدي بتحسس على كل حتة في جسمها
مريم: لا لا يا دكتور .. انت بتعمل ايه .. لا لا كده لا
شفايفي راحت لتحت رقبتها وبقيت عمال ابوس فيها وايدي من تحت نزلت السوستة وطلعت زبي ورشقته تحت كسها ورفعت الچيبة بتاعتها بأيدي ودخلت زبي المولع بين لحم فخادها وتحت كسها … وبقيت عمال اروح بزبي وجسمي وازوق فيها وهي مزنوقة بيني وبين الحيطة
مريم: ااااااه ااااااااه بالرر احة عليا ااااااااااه
نزلت على ركبي وبقيت عمال ابوس في فخادها وفي كسها وهي لابسة الكلوت وايدها عمالة تحسس على شعري وتملس واهاتها ولبونتها وهي بتتأوه ولا كأنها شرموطة ومتمرسة الشرمطة
رفعت رجليها ليها علشان اعرف اتملك من كسها وانا بأيدي الأتنين قطعت الأندر وبقي كسها كله قدامي
رفعت رجليها على كتفي وانا تحت كسها ولساني شغال لحس فيه
ااااااااححححححححح اااحححححححححح
اوووو.ووووووووف اوووووووووووف
قومت وانا ماسك زبي ورفعت رجل واحدة بأيدي وحطيت زبي على كسها بأيدي التانية وبدأت ادوس بزبي لغاية بقى جوا كسها
اااااااااااخ اااااااااااخ جمييييييييييل. جميييييييل اوووووووووي
عمال انيك مريم وهي واقفة ورجليها مرفوعة … شوية روحت رافعها وانا ساندها على الحيطة وبقيت عمال ارفعها لفوق وانزلها على زبي . وهي حضناني من رقبتي وبتنزل بكسها المفتوح على زبي
اخدت مريم وانا شايلها على الأوضة ونزلت بيها على السرير .. ونمت فوق منها وزبي راشق جوا كسها وبقيت عمال اطلع زبي وانزل بيه هبد جوا كسها
اااااااااااه اااااااااه زبك متعة يا دكتور متعة اووووووي
فضلت انيك مريم وامتع زبي بكسها السخن الشهي وبعد ما هريت كسها نيك نامت على بطنها وطلعت فوق منها ورفعتلي وسطها لفوق شوية وحطيت زبي في طيزها اللي كان باين من خرمها انها اتناكت فيها لما شبعت
حطيت زبي على خرم طيزها وايدي ساندة على ضهرها وبقيت بنزل بوسطي وزبي واحدة واحدة وزبي بيغرز وبينزلق فيها لغاية ما بقى كله جواها … وبدات اشيل زبي وارجع ادخله فيها وهي عمالة تقولي نكني اووووووي ااااااااااااه طيزي بتاكلني اوووو ي نكني يا دكتور جامد اااححححححححححح
فضلت طالع نازل بزبي لغاية ما زبي قذف حممه البركانية جواها وبقيت نازل بزبي كله في طيزها وانا دايس بايدي على ضهرها
لغاية ما نزلت اخر قطرة لبن في زبي جوا طيزها
………………….
فات اربع ايام من اخد عفاف الشيكولاتة من الدكتور وليد
عفاف اتصلت ب ملاك وطلبت منه إنه يقابلها الساعة تلاتة بعد العصر في المكان الفلاني
وفعلا ملاك راح قابل عفاف وقالت خد الشيكولاتة دي اهي جات وعايزة منك تاخد مريم اختك بعد بكره وتروح الكافيه اللي فيه الأوتيل بتاعنا .. الساعة 12 بالليل وانا ومدحت هنقابلكم بالصدفة في المكان ده … وسيب الباقي علينا
فات يوم وفي اليوم التاني قبل الميعاد بساعة ونص ملاك قاعد مع مريم في الاوضة بتاعتها
ملاك: بقولك ايه يا مريم انا مضايق ومخنوق جدا ما تيجي نخرج انا وانتي
مريم: وانا كمان مضايقة وحاسة نفسي مخنوقة بس هنخرج نروح فين
ايه رأيك نروح كافيه كذا اللي في الأوتيل كذه، انا بسمع عنة إنه جامد جدا
مريم: اااه ده اللي في الأوتيل اللي صاحب ماما مدير الأوتيل فيه
ملاك: ليا صحابي راحوا قعدوا فيه وعجبهم ايه رأيك
مريم: ملاك بقولك ايه .. انا اكتر واحدة فاهمة دماغك … انت عايزني اروح هناك ليه
ملاك: صدقيني يا مريم مفيش حاجة
مريم: اقولك انا .. انت نفسك ان مدحت يشوفني هناك صح ؟ ونفسك إنه يقعد معانا … ونبقى صحاب .. وبعد كده الصداقة تتطور لعلاقة جنسية … انت المعرص اللي جواك عمره ما هيموت
ملاك: احلفلك بايه ما فكرت في كده
مريم: ماشي يا ملاك حظك اني فعلا مخنوقة ومحتاجة اخرج .. وحتّى لو مدحت طلب ينيكني هقولوا يلا … يعني هي جت عليه
ملاك: يعني موافقة نخرج
مريم: اه موافقة قوم البس خلينا نخرج
……………….
مدحت: كلمتي ملاك وتأكدتي منه انه جاي هو وأخته الأوتيل يا عفاف
عفاف: لسة قافلة معاه حالا وقال انه بيلبس وأخته بتلبس وهيروحوا
مدحت: طب تمام عايزك تتوصي بالوسكي البت دي زي امها خمورجية .. دماغها مصفحة
عفاف: متقلقش انا مرتبة كل حاجة
مدحت: على فكرة الشيكولاتة مش فاضل منها غير تقريبا عشرين
عفاف: نعم .. والباقي راح فين ؟ داحنا مخدناش منها ولا شيكولاتاية
مدحت: انتي غلبانة اوي .. هو انتي متخيلة اني هشتري الكمية دي كلها وارمي في القطعة الواحدة 500 جنيه علشان كل فين وفين لما اشد واحدة لينا
عفاف: مانا بصراحة مكنش داخل دماغي اوي الموضوع ده خصوصا ان الكمية كبيرة .. وكل ما اجي اسألك انسى
مدحت: الشيكولاتة دي انا هبيعها، زي ما بيعت ال 30 هبيع قدهم مليون مرة
عفاف: بعتهم ؟
مدحت: ايوة اتباعوا وكمان ركبوا الطيارة وسافروا … وكمان بعت القطعة الواحدة ب الف جنيه … دي اختراع قنبلة ومحدش عملة في العالم كله وناس كتير تتمني انها تحصل على ربع قطعة منها وخدي بالك الشيكولاتة دي كسم الشبكة بتاعتنا جنبها … بس احنا منقدرش نغير النشاط علشان الناس اللي ساندينا وواقفين في حماهم منخسرهمش.. وغير كده هي دي اللي هتسوق للشيكولاتة
عفاف: طب احنا المفروض نكلم الدكتور نخليه يعملنا 50قطعة كمان
مدحت: لا نخليه يعمل 100 قطعة واستعجليه
عفاف: طيب انا هروح ابص كده اشوف ملاك ومريم جم ولا لا
عفاف راحت ورجعت ل مدحت وقالت ان ملاك ومريم قاعدين على طرابيزة 70
مدحت خليهم قاعدين
………………………..
ملاك: خدي شيكولاتة عارفك بتعشقيها
مريم: ايه ده جبتها منين دي
ملاك: دي شيكولاتة جاية من النمسا واحد صاحبي ادهالي النهاردة
مريم: امممممم طعمها خرافة … جامدة اوي
ملاك: بألف هنا يا حبيبتي
مريم: مفيش واحدة تانية معاك ههههههه
ملاك: لا مفيش هههههه بس ايه رأيك جامدة مش كدة
مريم: اه اوي بصراحة
ملاك: الا صحيح يا مريم هو انتي مفكرتيش تتجوزي تاني
مريم: ليه عندك عريس ليا .. ولا اقولك بلاش تختارلي انت .. لتجبلي عريس رافع ارايل زيك هههههههه
ملاك: هههههههه لا انا ممكن اجبلك حد ينيكك لكني اجبلك عريس لا ههههههه
مريم: قال يعني مش عارفة … بامارة جمال صاحبك
ملاك: ياااااه يا مريم انتي لسة فاكرة
مريم: ههههههه هو جمال صاحبك ده يتنسي … ده اول واحدة ناكني بعدك
وايه بمعرفتك وفي وجودك
ملاك: فاكرة لما كان بينيكك وطلب مني اصورك بتليفونه
مريم: هههههههههههه الحمار كان مديك التليفون من غير ما يدوس على زر التسجيل
ملاك: وانتي بعد ما جمال مشي كنتي خايفة ومرعوبة ليفضحك بالفيديو
مريم: ههههههههههههه دي كانت ايام مسخرة
عفاف: ايه ده مرررريم وانا بقول الأوتيل منور كده ليه
مريم: عفاف ازيك يا حبيبتي
عفاف: تمام انتي عاملة ايه وماما اخبارها
ملاك اسفة معلش .. ازيك يا ملاك
مريم: كلنا تمام.. اتفضلي يا حبيبتي
عفاف: يا مدحت يا مدحت خد تعال
مدحت: ايه ده مريم وملاك سهرانين عندنا في الأوتيل …
ملاك: ازيك يا استاذ مدحت
مدحت: تمام .. خلاص بقى انتوا النهاردة سهرتكم على حسابي
ملاك: ربنا يخليك بس بجد مش هينفع
عفاف: انت بتقول ايه انتوا ضيوفنا النهاردة
ازيك يا مريوم ازيك يا حبيبتي
مريم: تمام والله يا عفاف وانتي اخبارك ايه
مدحت وعفاف كانوا متوصيين اوي بمريم واخوها ونزلوا ليهم الوسكي وقعدوا معاهم اكتر من ساعة .. ولما مريم بقت مظبطة ومية مية … الشيكولاتة عملت مفعولها والوسكي ظبط مذاجها .. مدحت اخد مريم واخوها في غرفة 404 والغرفة كانت متجهزة باحدث الكاميرات التسجيل المخفية في الغرفة
مريم مكنتش سكرانة .. كانت فايقة بس المزاج كان رايق عالاخر والشيكولاتة كانت مخلياها ممحونة على اخر الأخر
الأربعة طلعوا الغرفة .. ومدحت قلع البدلة بتاعته وعفاف قلعت مريم هدومها. وجابت كرسي قعدت عليه ملاك علشان يقعد ويتفرح على أخته وهي بتتناك من مدحت
مريم على السرير وعفاف بتقلعها هدومها ومدحت واقف عريان قدام السرير ماسك زبه وعمال يدعك فيه في انتظار مريم لما تقلع كل هدومها … وملاك قاعد بيراقب في صمت
عفاف قلعت كل هدوم مريم وقلعت هي كمان هدومها ونامت جنبها وشها لوش مريم وايديها بتحسي على كل جسمها
وشفايفهم بتعصر شفايف بعض
ملاك طلع زبه من البنطلون وبيدعك فيه
وهو شايف أخته بين احضان عفاف عريانين ملط شغالين تحسيس وتفعيص في اجسام بعض
مدحت طلع على السرير وفتح رجل مريم ودخل بينهم وهو نايم على بطنه وراح لكسها
وبصباع ايده بقى بيلعب بالراحة في كسها
وعفاف ماسكة بزازها عمالة ترضع فيهم
مدحت فاتح كس مريم بصوابعه ولسانه طالع نازل لحس في كسها ومسك زنبورها بشفايفة وبقي عمال يمص فيه
اااااااااه اااااااااااه .. ااااااااه ياكسي اااااااااااه
ملاك قام وطلع على السرير بعد ما قلع كل هدومه وراح نزل تحت رجل عفاف وبقي بيبوس في رجليها ويمص في صوابع رجليها صباع صباع
وعفاف حاطة وش رجليها التانية على وشة
وبتقولة .. مبسوط يا متناك .. مبسوط يا عرص .. اختك جنبك اهي فاتحة كسها لسيدك مدحت
ملاك طلع بلسانه وبقي بيلحس زي الكلب الوفي رجلين صاحبتة لغاية ما وصل لكسها
مدحت نام جنب مريم وعفاف .. مريم قامت ونزلت لزب مدحت وهي مفلئسة وطلعت لسانها وبقت عمالة تلحس في بيضانه وهي حاطة صباعها جوا كسها وشغالة تنيك في نفسها
لسان مريم طالع نازل على بيضان مدحت وبعدين طلعت بلسانها ببطئ على زبه لغاية ما وصلت للراس.. مسكت زبه ووقفته وفتحت بوقها واخدتها جواه وبقت شغالة تمص الراس وهي بتتأوه وبتمتم
ملاك مقدرش يسيطر على نفسه وهو سامع أخته بتتأوه جنبة وبتمص في زب مدحت وراح قايم وفلئس وراها وبقي عمال يلحس في خرم طيزها وكسها وعفاف قامت وبصباعها بقت عمالة تحركة على خرم طيز ملاك
الحس يا متناك كس اختك … الحس يا خول
وانا هبعبصلك طيزك المتناكة دي اااااححححححححح.. انت شكلك متناك اوي يا ملاك اووووووووف
ملاك بقى عامل زي المرة الشرموطة وبقي شغال يحرك طيزه علشان عفاف تدخل صباعها فيه
عفاف نزلت بين رجليه وهو مفلقس ونامت على ضهرها ومسكت زبه اللي كان متصلب على اخره وبقت عمالة تمص في زبه وصباعها راشق جوا خرم طيزه وشغالة تبعبصه
مريم نامت على بطنها ومدحت راح نايم فوق منها وزبه بين فلقة طيزها وضارب راسه في كسها وبقي عمال يحك زبه في طيزها وفي كسها
اااااااه اااااااه يا مدحت ااااااااااه… جميل جميل اوي يا مدحت اااااااااااااه
مريم رفعت وسطها لفوق شوية علشان مدحت يعرف يدخل زبه في كسها
زب مدحت عارف مكانه .. وبدأ يدخل ويتعمق في كسها
اااااااه اااااااه ااااااااه يا مدحت اااااااااااااااااااااااااااااه
عفاف مفلئسة وبتحرك طيزها لملاك وملاك عيونة مع أخته وزبه على طيز عفاف
عفاف: نكني يا ابن الشرمووووطة … نكني ياخوووول يامتناااااك
ملاك عمال ينيك عفاف وأخته جنب منه بتتناك وبتتاوه تحت مدحت
مريم: اااااه نكني اوووي يا مدحت .. نكني جااامد
مدحت: مانا بنيكك اهو يا شرموطة
مريم: ااااااه يا مدحت. ااااااه مش قادرة.. كسي
مدحت: مالة كسك يا لبوة
مريم: كسي مولع اوي يا مدحت
….. قايد نار
مدحت شال زبه من كس مريم وراح خلاها تمص زبه وملاك راح علشان ينيك مريم
عفاف نامت على ضهرها تحت مريم اللي مفلئسة وبتلحس كسها من تحت ومدحت رفع رجل عفاف وفتحتها ودخل مابينهم وبقي عمال يمشي زبه بين شفرات كسها
وملاك قاعد على ركبة وفاتح طيز أخته مريم وعمال يلحس في خرم طيزها وكسها
بعد ما شبع من لحس طيز أخته وكسها راح واقف ومسكها من جناب طيزها وحط زبه على خرم طيزها وبدأ يضغط بجسمة على زبه اللي بدأ يدخل فيها وعفاف بتلحسلها كسها
اااااااااه ااااااااااه يالهوووووي عالجمال اووووووووف
عفاف قامت من تحت مريم وراحت جابت زجاجة زيت وزب صناعي وغمزت لمدحت
عفاف شدت ملاك وخلته شال زبه من طيز أخته ومدحت دخل بدالة ورشق زبه في طيزها
ملاك فلئس جنب أخته وعفاف جابت زجاجة الزيت وحطت على طيز ملاك ودلقت شوية زيت على ايدها ومسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه … شوية وراحت حاطة الزب الصناعي في طيزه وبدأت تدخل الزب في طيزه وتخرجه ومريم شايفة ومش مصدقة اللي بيحصل في اخوها ومستمتع اوي
عفاف: طيزك واسعة يا منيوك .. ايه ده انت شكلك بتخلي صحابك ينيكوك مش كده اااااااااه
عفاف عمالة تنيك ملاك بالزب الصناعي وبأيدها التانية بتدعك في زبه وملاك بيتأوه زي الشرموطة
عفاف بصت لمدحت وغمزت له وضحكت
علشان كسرت عين ملاك قدام أخته
وفضلوا اكتر من ساعة من الدعك والنيك لغاية ما مدحت جاب لبنة في طيز مريم .. وملاك جاب لبنة في ايد عفاف
بعد ما الليلة خلصت ومريم وملاك روحوا البيت كانت عفاف باعتة الفيديو اللي اتصور ل مريم … وتم تجنيد مريم كمان للشبكة وعرفوا مريم وملاك ان امهم شيري بتطلع شغل لصالح الشبكة