عاهرتي الصغيرة – الحلقة الأولى

اعرفكم بنفسي
اسمي عادل ولقبي المتميز عمري ٤٥ عام صاحب شركات استيراد وتصدير.. حالتي المادية متيسرة جدا والحمد لله
الحاله المزاجية بتاع نسوان وكيفي الخمرة والحشيش والسجائر والقهوة والشاي طول اليوم
متزوج وعندي ثلاث اولاد ذكور
في يوم كنت معزوم على فرح بنت احد اصدقائي في احدي القاعات المفتوحة على كورنيش النيل بحلوان
وكان اليوم ده من الأيام الحارة جدا وفي عز الصيف وكانت ليله ولا اروع .. فرح وانبساط وقبل انتهاء الفرح بساعة مشيت… كان على الساعة ١١ بالليل وركبت عربيتي ومشيت لكني جيت عند كورنيش المعصرة قولت اركن عربيتي على جنب واتمشى شوية في الجو ده وكان فيه جزيرة جنب العربية
بمجرد ما ركنت العربية ونزلت وقفت شوية في هدوء اتأمل النيل والسماء المضيئة بالنجوم لكن سرعان ما سمعت صوت زي بكاء جاي من الجزيرة.. حاولت اركز واشوف فيه ايه لكن مقدرتش المح حاجة
عديت من بوابة الجزيرة ونزلت لغاية ما شفت انسه صغيرة في السن لابسه ترنج بيتي خفيف وقاعدة جنب شجرة .. قربت منها
انا: في حاجة يابنتي
البت رفعت وشها وبصت ليا وشاورت بدمغها مفيش حاجة ورجعت تاني حطت وشها على ايدها
انا: يابنتي .. بتعيطي ليه احكيلي.. مالك
البنت: مفيش ياعمو وبعد اذنك سيبني وامشي
انا: اسيبك ازاي ؟. انتي مين وجيه هنا لوحدك ولا ايه حكايتك.. وبتعيطي ليه
البنت: مفيش ياعمو .. ابوس ايدك انا فيا اللي مكفيني سبني
قربت منها وقعدت عالارض جنبها ولا همني تراب ولا اوسخ هدومي. البنت صغيرة ومنظرها صعب عليا .. وعياطها خلي قلبي وجعني وحسيت ان اللبس اللي لبساه اصلا مش مناسب للمكان ده.. ده لبس بيت
فضلت احاول افهم منها بتعيط ليه ومع اصراري وطبطبة ايدي عليها البت قالت انها هربت من البيت وان ابوها هيقتلها لو روحت البيت
حاولت افهم منها ليه وهي عملت ايه لكنها خافت تتكلم
انا: طيب انتي دلوقت مش هتروحي
البنت: اروح فين لا لا طبعا
انا: طب انتي اسمك ايه
البنت: شروق
انا: الله اسم جميل وكمان شكلك اصلا بنت ناس طيب مش هتقوليلي بابا هيقتلك ليه.. عملتي ايه
شروق بانهيار مرة تانية بالعياط: عمو ابوس ايدك متسألنيش
انا: طيب طيب خلاص .. طيب ليكي قرايب ممكن تباتي عندهم
شروق: لا لا مستحيل اروح عند حد
انا سكت شوية: طيب هتروحي فين وهتنامي فين هتاكلي منين
شروق: سؤالي ده خلي شروق تعيط اكتر وهي بتقولي مش عارفة والله مش عارفة
انا سكت شوية وفكرت وقولت مش معقول هسيبها كدة
انا هخدها لشقتي اللي في المعادي وكدة كدة انا قاعد اسبوعين لوحدي فيها لان مراتي والاود مسافرين بلد مامتهم ويقعدوا هناك اسبوعين
وبعد كدة قولت لا انا هاخدها في الشقة التانية اللي في زهراء المعادي شقة
الفرفشة اللي محدش يعرف عنها حاجة وكدة امان ليا
مكنش في دماغي حاجة.. البت صغيرة وانا كبير يمكن قد ابوها اللي هو مستحيل امارس معاها الجنس
كل اللي فكرت فيه البت دي شكلها فعلا بنت ناس والله واعلم ايه اللي وراها وايه اللي عملاه يخليها تخاف بالمنظر ده من باباها
بالعافيه قدرت اقنعها انها تيجي معايا و متخفش مني واني هخدها في مكان امان احسن من الشارع
شقة تبات فيها وتلاقي فيها الامان والأكل والشرب والحمام
قدرت اقنعها وركبتها عربيتي وسألتها
انتي تعشيتي
شروق هزت دماغها ب لا
انا: طب ايه رأيك تتعشي فراخ مشوية
شروق بصت ليا وقالت اي حاجة
انا: خلاص ياستي يبق نتعشى فراخ مشوية
اخدت شروق ورحنا لمطعم في الزهراء اشترينا فرختين مشويتين وساقع وانا متعود اشرب بيره مع جوان الحشيش
جبت البيرة الاكل والساقع وروحنا الشقه
طلعنا الشقة وفتحت ودخلتها وقولت ليها بصي ياحبيبتي
الاول تدخلي الحمام تاخدي كدة دش تفوقي نفسك والفوطة هتلقيها في الحمام على ما تاخدى الدش هتخرجي تلاقي الاكل اتحط .. انا كمان جعان وهاكل معاكي ويبقي اهو اكلنا مع بعض عيش وملح
شروق مكسوفة بس بتسمع الكلام
دخلت الحمام وانا دخلت المطبخ وجبت اطباق وكاسات وتلج من التلاجة وضبطت طرابيزه الاكل والبنت خرجت
بسم الله ماشاء الله قمر جميله جدا وجسمها فرنساوى
وحاجه تهبل العقل
انا: يلا بقى يا حبيبتي الاكل اهو ..عاوزك بقى تحسبي نفسك قاعدة في بيتك ..
شروق قعدت جنبي وبدأت تاكل.. تاكل بشراهة وزي ما تكون مكلتش من الصبح

اغلب الوقت كنت يراقبها ويراقب طريقه اكلها
بعد ما خلصت اكل ولميت الأطباق ..
خرجت ولعت سيجارة وقعدت وهي قاعده قدامي حاطة ايدها على وشها ومكسوفة
انا:لو عاوزه تنامي ممكن تدخلي اي اوضة من دول ومفاتيحها جوه تقفلي على نفسك من جوه لو خايفة مني
شروق: عمو انا بخاف انام لوحدى .. عمري ما اتعودت انام لوحدي
انا: ليه انتي في شقتكم ملكيش اوضة لوحدك ؟
شروق: لا انا من صغري بنام مع اخويا في الاوضة بتاعته
انا: اه اخوكي ده صغير مش كدة
شروق: لا اخويا ٢٥ سنة
انا: ٢٥ سنه وانتي ١٨ ينامو مع بعض في نفس الاوضة
شروق:: اه احنا اصلا شقتنا مش كبيرة واحنا تلات ولاد وبنت …بابا وماما فى اوضة وانا واخويا وليد في اوضة وحسام وامير في الصاله
عمو هو انا ممكن اخد سيجارة ؟
انا استغربت جدا: ايه ده بتشربي سجاير
شروق: اه بس خفيف يعني
انا كنت مستغرب جدا: وبابا عارف انك بتشربي سجاير
شروق: لا ولا بابا ولا ماما .. اخواتي بس اللي يعرفوا
وليد وحسام
انا ادتها سيجارة ولعتها ولاحظت انها بتاخد النفس على صدرها مش مجرد بتنفخه
انا: قوليلي بقى مين اللي علمك تشربي سجاير
شروق: سكتت شوية وبعدين قالت وليد اخويا هو اللي علمني
انا: ازاي ؟ ده المفروض اخوكي
شروق: اه بس في يوم كدة طقت في دماغي اخد منه نفس و قولت له وهو مكنش راضي وقالي لا ومش لا وهتتعبي لكني كنت عايزة اجرب فداني ومن ساعتها وانا احيانا اشرب معاه
انا: يعني مش على طول
شر ق:: اقصد سيجارة او سيجارتين في اليوم علشان بابا وماما
انا: طب مش هتحكيلي بقى ايه حكايتك ؟ عملتي ايه
شروق: علشان خاطري ياعمو .. الا انت اسمك ايه
انا: اسمي عادل
شروق: عندك كام سنه ياعمو
انا: ٤٥
شروق: بابا عنده ٤٧ بس انت شكلك احلى ووسيم اوي مش حاسه خالص انك كبير اوي كدة
ضحكت من قلبي ولقتني بحضنها حضن زي بنتي كدة
ها: قوليلي بقى في ايه
شروق: معلش ياعمو عادل خليني براحتي مش هقدر احكي
انا: طيب خلاص وانا مش هضغط عليكي
فتحت زجاجة البيرة وشربت كاسين وهي شربت ساقع
وبعدين فتحت التلفزيون ليها وانا دخلت البلكونة ولعت چوان الحشيش وقعدت فيها بتاع ساعة وعلى ما خرجت لقيت الملاك ده نايم وراح في النوم
معرفش ليه عيني جت على جسمها كله وهو نايم قدامي
وشوفت حجم بزازها الكبير … ولا البنطلون بتاع الترنج وهو داخل بين فخادها

5 تعليقات على “عاهرتي الصغيرة – الحلقة الأولى

اترك رداً على احمد الصعيدي الصعيدي إلغاء الرد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!