عاهرتي الصغيرة – الحلقة الثّالثة


شروق اخدت الاكياس وهي فرحانه اوووي ودخلت بيهم المطبخ
وحسيت في اللحظة دي ان شروق اخدت عالمكان ومبقتش زي امبارح متكتفة ومكسوفة
خرجت بزجاجتين الخمره وهي بتسألني
هما دول ايه ياعمو
انا: ده مشروب ليا .. يعني متعود اظبط دماغي بيهم
شروق: ايوه يعني ايه انا اول مرة اشوف الازايز دي
انا: هههههه دول خمره
شروق اتصدمت: يالهوي ياعمو .. انت بتشرب خمره
انا: اه يعني كاس ولا كاسين مش اكتر علشان اصفي دماغي وذهني كدة وانا قاعد
شروق: وبتشرب حشيش .. انت شربته امبارح انا شميت ريحته
انا: ايه ده انتي تعرفي الحشيش
شروق: اه اخويا وليد
انا: اخوكي ؟؟ لا بقى دانتي حكايتك حكايه
شروق سكتت وحطت وشها في الأرض
انا: اه صحيح ..بصي كدة الفون ده انا جايبه والله السنه اللي فاتت وجديد
شروق بصت للفون ومسكته: ده جميل اوي بصت فيه وبترجعة ليا
انا: بترجعيه ليه ده بقى بتاعك
شروق: بتاعي انا ؟ ليه ؟
انا: ايه بقى بتاعك هدية مني … علشان لما ابقي في الشغل اكلمك .. قاعدة زهقانه هنا فيه واي فاي تقعدي على النت براحتك.. هاتي اما احط ليكي الواي فاي
اخدت منها الفون وحطيت الواي فاي
وهي كانت طايرة من الفرحة بالتليفون لدرجة انها عملت حركة عفويه منها وجت باستني في خدي
انا: طيب ايه انا ميت من الجوع مش هتعملي بقى فيها ست البيت وتجهزي الأكل
شروق دانت ياعمو تأمر امر مشيت خطوتين ووقفت وهي بتبصلي وبتقولي عارف يا عمو برغم اني معرفكش غير من امبارح لكن انا حبيتك اوووي وحاسه انك احن حد شوفته في حياتي .. عمو انت جميل بجد
ودخلت المطبخ وانا سمعت الكلمتين دول اللي خارجين من قلبها حسيت بسعادة الدنيا جوايا
شروق عملت الاكل جهزتة يعني وخرجت اكلنا وشربنا العصير وطلبت منها بقى تقوم تلبس الفستان علشان ننزل
شروق اخدت الفستان ودخلت الاوضة
ويعد شوية خرجت بيه
انا تنحت من جمالها في الفستان
شروق: ايه رأيك
انا: جميل اووووي انتي اصلا اللي محلياه
شروق: والله انت اللي جميل وعسل .. انا حبيتك ياعمو
اخدتها ونزلنا بعربيتي وروحنا محالات الملابس
اشتريت ليها كام فستان على حبه بناطيل خروج فيزون على جينز على حاجات كتير معرفش اساميها
بعدها قولت ليها وبعدها روحنا اشترينا لبس وترنجات للبيت لزوم قعدتها وشوية شورتات على بضيهاات انا عارف انك هتحتاجي شوية ملابس داخلية
شروق اتكسفت
وانا: ههههه هتتكسفي اومال هتعملي ايه وانا داخل معاكي
شروق: احيه ههههه لا طبعا
انا: خلاص انتي ادخلي وانا هستناكي بره
شروق: ان كان كدة ماشي
روحنا محالات الملابس الداخليه وقولت ليها قبل ما تدخل بصي نقي اللي نفسك فيه والكميه اللي ترضيكي وتحتاجيها متشليش هم فلوس خالص
شر ق هزت دماغها ودخلت كام محل اشترت حبه ملابس داخليه ليها كلوتات على سنتيان
وبعدين اخدتها وروحنا فرع من فروع اتصالات اشتريت ليها خط جديد وركبناه في تليفونها اللي ادتهولها واشتغل وحفظت رقمها عندي ورقمي عندها
واتمشينا شوية وروحنا كافيه قعدتها فيه شويه وحاولت استدرجها افهم هي عملت ايه لكنها كانت لسه خايفة تحكي فسبتها براحتها
روحنا الشقة وكانت خلاص فصلت .. منمتش من امبارح لكن فرحتها بالهدوم الجديدة خلتها تقيس كل الهدوم وتخرج تفرجني
انا كنت مبسوط اكتر منها على فرحتها
بعد ما خلصت خالص كانت خلاص مش قادرة تفتح عيونها ولبست ترنج من الجداد
نامت على السرير قدامي وانا عيني جت على جسمها
اوووووف على بزازها اللي تجنن ولا على فخادها وسوتها وكسها المنفوخ اوووي في الترنج
دماغي لفت وعيونى تتفحص كل حته فيها حتى شفايفها اللي شبه الكريز
معرفش ليه رجلي اخدتني ودخلت الاوضة اللي كانت بتغير فيهم لبسها
ولقيت الاكياس على السرير
قعدت على طرف السرير وبدأت اطلع ملابسها الداخليه
اكتر من ١٥ كلوت و١٥ سنتيان وكل واحد انقح من التاني… كلوتات مش بتاعة بنات صغيرة … لا دي كلوتات بتاعة واحدة عايقة وفاهمة اوي في الكلوتات المثيرة
فضلت اتفرج عليهم واتخيل جسمها فيهم
خرجت من الاوضة دماغي لافة ونسيت حتي ارجع كل حاجة مكانها
خرجت ولفيت چيوان حشيش وقعدت شربته وولع سجائر وادخن واطلع مع الدخان نار جوايا على البنت الصغيرة
شوية افتكرت الايميل اللي عملته على تليفونها
فتحت تليفوني والاميل وكانت المفاجئة اللي خلتني اشكر الكاتب بتاع قصة انا وسحر زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل
لقيت نفس اللي كتبه في القصة بيتحقق معايا
شروق مع كل طقم لبسته سواء داخلي او لبس بيت او خروج متصوره بيه صورتين وتلاتة
البت جسمها فاجر اووووي .. فرسة عايزة خيال ماهر .. البت جسمها ملبن نيك وبزازها عبارة عن لحم منفوخ اوووي وطري
هجت اووووي عليها ونسيت انها عيلة صغيرة واتمنيت لو تكون تحتي .. لو اغرس زبي جواها و تلتهم لحمها
اتمنيتها عاهرتي الصغيرة تبقي ملكي لوحدي وملك زبي
فضلت قاعد ابص للتليفون و ل صورها وانا برسم بخيالي مشاهد جنسية بيني وبينها
مفوقتش غير على تليفون مراتي
كلمت مراتي واطمنت عليها وعلى الأولاد
وبعدها قولت ادخل انام شوية انا كمان كنت محتاج اريح جسمي ودخلت قلعت هدومي وبقيت بالبوكسر نمت جنب كلوتات وسنتيانات عاهرتي الصغيرة
وراحت على نومه مصحتش غير على الساعة ١٠ بالليل على صوت القمر الصغير اللي معايا وهي تصحيني علشان اكل
قومت وفوجئت ان نص بيضاني طالع من البوكسر
حاولت اخبي بأيدي بيضاني وحسيت انها هي كمان كانت واخده بالها عرفت من نظراتها
قومت ودخلت الاوضة ولبست الشورت والفانله
وخرجت
اتعشينا وقومت علشان اجيب زجاجة الخمرة والتلج والكاسات ورجعت فلقتها بتقولي ممكن اطلب منك طلب
انا: اه طبعا انتي تؤمري
شروق:ممكن اي حاجة انت تعوزها في الشقة تطلبها مني .. انت متقومش
انا: اه بس انتي لسه محفظتيش مكان الحاجات
شروق: لا تقريبا عرفت لاني اخدت كام لفة في الشقة كدة ولو فيه حاجة مش عارفة مكانها اكيد هسألك
انا: خلاص ماشي ..
قعدت لفيت جوان فالقتها بتقولي ممكن اشرب معاك
انا: انتي بتقولي انك متعودة تشربي مع اخوكي ف معنديش مانع
خلصت لف الچيوان وولعته واخدت منه كام نفس وناولت شروق الچوان شربت منه أربع انفاس ورا بعض وحسيت ان البنت مش عادية لا دي متمرسة جدا في شرب الحشيش
خلصنا الچوان الاولاني ولفيت الثاني وشربناه هو كمان مع بعض .. وبدأ الدماغ تصفي ويتعدل بقينا قاعدين قعدة صفا
لقيتها بتقولي انا نفسي اجرب الخمرة
انا: عاوزة كاس
شروق: اه
انا: بس كدة عيوني
صبيت كاس ليها وكأس ليا
كاس في التاني كانت البنت خلاص بدأت تروح مني
وسكرت وانا دماغي كمان بقت في البيت اوووي حسيت بهيجان رهيب عليها
قومت من مكاني وقعدت جنبها وبدأت احاول اقرب منها
مقدرتش اتمالك نفسي غير وانا حاطط ايدي على كتفها وبقرب منها وباخد شفايفها بين شفايفي
ااااااه على طعم شفايفها مفيش اجمل ولا احلى من كدة كدة فضلت ابوس في شفايفها واعصرهم بين شفايفي وايدي دخلت تحت هدومها وتحت السنتيان ومسكت بزازها … يانهار ابيض على لحم بزازها .. طريه اوووي والحلمه واقفة ولقيت ايديها هي كمان راحت لزبي وبقت مساكاه وشفايفها بتاكل في شفايفي وبتاخد لساني تمصه

تعليقان اثنان على “عاهرتي الصغيرة – الحلقة الثّالثة

  1. غير معروف يقول:

    قصدتاجر السعاده مش مفتوحه بشترك عند الجز ٦ وطلب اشرك ليه وحضرتك قلتي منغير اشترك

اترك رداً على غير معروف إلغاء الرد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!