عاهرتي الصغيرة – الحلقة الرّابعة


عشر دقائق من البوس في شفايف بعض وهجت عليها وهي هاجت على زبي اللي كان منتصب على اخره تحت ايديها ولقتها راحت لزبي وشدت الشورت وطلعت زبي
ونزلت عليه … اخدت زبي بين شفايفها وانا نزلت اشم ريحة شعرها .. ريحة انوثتها وشبابها .. وهي واخده زبي كله وبتمص وترضع في راس زبي وايدها بتلعب في بيوضي
قومت وقلعت الشورت خالص وقلعتها البضي والسنتيان
وشوفت اجمل بزاز ممكن حد يشوفها في حياته .. منفوخين اوووي والحلمات بني فاتح وطوال وبارزين لقدام ..رغم رفعهم الا انهم كانو متناسقين جدا مع بزازها.. هجمت عليهم بشفايفي وانا برضع فيهم وايدي بتفعص في بزازها اوووي وهي كانت بضمني عليها علشان ارضع واقطع حلماتها بسناني
فضلت امص في الحلمات وارضع فيهم وايدي بتفعص
وهيجاني وهيجانها مكنش ليه حدود
لقيتها بتقلعني التيشرت وقربت على حلمات صدري وبقيت هي كمان بترضع فيهم وايدها من تحت ماسكة زبى تعصره بيدها
هجت لما لقيتها بتعض حلماتي وهي بتمص فيهم وايدها بتدعك في زبي
هاجت عليا وقامت وقلعت بنطلون الترنح بتاعها وانا قومت وقلعتها الأندر وقعدتها على الكنبة وفتحت ليا بينا فخادها
دخلت بين فخادها وكان منظر كسها ابيض لدرجة الحمار ..احمر اووووي ومنفوش ومبطرخ ونازل منه سيلان شهوتها
دخلت ل بين فخادها وبقيت ببوس فخادها وبلحسهم من هيجانى عليها . لغاية ما وصلت لكسها الصغنون والمنفوخ .. بطرف لساني بقيت بحركة حوالين كسها
شروق جسمها اتنفض من حركات لساني حوالين كسها ومنظر حصل عمري ماكنت شفته مع اي ست
قذفت من كسها كمية كبيرة من السائل اللزج نطر على وشي وكأن حنفية ضربت لقيتها بتتحرك وتفرك وتنزل عليا بكسها عشان الحسه وهى بتقولي
الحس كسي .. الحسه .. كسي هايج اوووي
بدأت بطرف لساني اروح لكسها الصغنن والحس مياه شهوتها .. وفتحت كسها بصوابعي … ااااه على لونه من جوه.. وردي فاتح .. دخلت لساني جوه كسها
وبدأت الحس والحس فيه واطلع لغاية زنبورها . واخده بين شفايفي وامصه وهي تفرك وتتأوه علشان اكمل لحس .. فضلت الحس في كسها وهي ممحونة تحتي وفجأة طلبت مني اقوم احط زبي جواها
نكني نكني ياعمو .. حط زبك في كسي .. هايجة اووووي .. عايزه زبك جوايا
انا: انيكك ازاي .. انتي مفتوحة
شروق: اااااه.. مفتوحة .. قوم بقى مش قادره
فتحت كسها بأصابعي اتأكد وفعلا اكتشفت ان مفيش غشاء بكارة موجود
كملت لحس في كسها بس المرة دي دخلت لساني جوه كسها ولقيتها بتلف رجليها حوالين راسي وبتنزل عليا وايديها تدوس على راسي .. وقذفت للمرة التانية لبن كسها على شفايفي ولساني
هجت عليها اكتر وقومت وسحبتها لطرف السرير وفتحت رجليها وحطيت زبي على فتحة كسها وبدأت ادخله
ااااااه اااااه ياعمووو.اااااه زبك تخين اووووي. زبك حلو . نكني يا عمووو .. نيكني . اوووووف
كلامها هيجنى عليها وانا ادخل زبي اكثر جواها لغاية ما بقى زبه كله جوه كسها للأخر وبدأت انيك في الصغنونة اللي كسها قافل على زبي اوووي بسحبه و اخرجه وادخله وهي تحت مني هايجة وبتتأوه من المتعة
ااااه ااااه .. زبك حلو .. زبك تخين اوي.. نكني كمان .. اوووي اوووي .. ايوووه كده .. ايوووه
فضلت انيك فيها وانا مش مصدق اني بنيك في بنت من دور عيالي لكنها في قمة الشرمطة
حطيت زبي للاخر في كسها وروحت حاضنها وشايلها
وهي مسكتني من رقبتي وبقيت عمال اطلع وانزل فيها
وهي متعلقة في رقبتي .. وأخذت شفايفي تاكل فيهم وهي بتقولي .. يخرب بيت الهيجان .. انت زبك ده ايه. مالي كسي . اوووف .. نكني يا عمووو. متع زبك في كسي ومتعني
فضلت اطلعها وانزلها على زبي وبعدين روحت وخدها ودخلت بيها الاوضة ونمت بيها على السرير.. . نمت بجسمي كله عليها وبقيت بفرك زبي جواها وواخد بزازها بين شفايفي
نيك عمري ماحسيت بمتعة في حياتي زي ماحسيته وانا بنيك اللبوه الصغيرة دي
زبي كان حديده جوه كسها ورجليها بتلف حوالين وسطي وكأنها مش شبعانه مني ولا من هيجانها عليا
فضلت انيك فيها لغاية ماطلبت مني انيكها في طيزها
وقفت مستغرب من طلبها لكني وافقت لاني من عشاق نيك الطيز
قومت من عليها وجبت زجاجة زيت مخصصة لكدة معايا ورجعت ليها لقيتها مستنياني في وضع الكلبة وحطيت على زبي زيت وعلى خرم طيزها وبدأت امشي زبي على خرمها اللي فوجئت انه باين اوي انها اتناكت فيه كتير ..
وبدأت ادخل زبي جوه طيزها اللي مخدش ثواني ولا مجهود وكانت طيزها بالعة زبي كله وقافله عليه
وهي بتترجاني انيكها
مسكتها من وسطها وبدأت أسحب زبى براحه وارجع ادخله براحة
ااااه.. ااااه مش قادرة .. نكني اوووي
مسكتها من وسطها وبدأت ارزع زبي في طيزها . اسحبه وارجع بقوتي ادخله
اااااه.. ايوووه كده .. نيكني .. نكني اوووي طيزي بتاكلني اووووي
فضلت انيك في طيزها شوية بقوه وشوية بحنيه وبعدين طلعته وروحت راشق زبي في كسها من الخلف
ااااااه.. حلوووو اووووي ده يا عمووو.. نيك لبوتك .. نيك لبوتك الصغيرة زبك حلووو اووووي.
فضلت انيك فيها ومش شبعان منها ومن كسها ولا حتي عاوز اجيب دلوقت لبني عاوز افضل انيك فيها للصبح
انا مهجتش على ست في الدنيا زي ما هجت على اللبوة الصغيرة دي
زبي يدخل جوه كسها وبيخرج واهاتها بتجلجل في الأوضة .. بعدين قالتلي عاوزه اقعد انا على زبك ياعمو
طلعت زبي من كسها ونمت على ضهري وهي جت وفضلت تمص في زبي الأول وهي بتتغزل في زبي وحجمة
زبك حلووو اوووي.. ايه ده .. تخين اوووي وشكله جميل .. يابخت مراتك بزبك اممممم اااااممممم اممممح امممممح .. يالهووووي.. ياخرابي … امممموووواح اااامممم ااامم انا هقوم بقى اقعد على الزب ده كله في كسي… هقوم اتناك منه وانا قاعده عليه
شروق قامت وطلعت فوقي وبدأت تنزل على زبي اللي بقى قصاد فتحة كسها … ماسكه زبي وبتنزل عليه وبتتأوه وهو بيدخل جواها
قعدت عليه وبقي كله جوه كسها وراحت جايه بشفايفها لشفايفي .. نبوس ونرضع شفايف بعض وبدأت بعدها تتحرك لورا ولقدام وهي قاعده على زبي
ااااااه .. اااااه ياعمووو ااااه .. زبك حلووو اووووي
زبك حلووو اوووووي .. اااحححححح ااااححححح اووووف اوووووف
فضلت شروق تروح وتيجي على زبي وصوابع ايديها بتفرك في حلمات صدري ومن هيجانها على زبي بدأت تتفنن وتتحرك حركات دائرية لابسه زبي جواها وبتلف بكسها دائري على زبي وبعدين تطلع وتنزل
هجت على شرمطتها اللبوه روحت قايم وانا شايلها ونيمتها تحت مني وبقيت بنيك فيها بكل قوتي .. لغاية ما خلاص هجيب لبني هي حست ومدتنيش فرصة اطلع زبي من كسها ولفت رجليها حوالين مني وحضنتي اوووي وانا بحاول اطلع زبي علشان اجيبهم بره
لكن كان اصرارها ورجليها وتكتيفها ليا مخلنيش الحق اشيل زبي من كسها . ولبني نزل كله جواها .. جوه كسها.. فضيت لبني في كس الصغننه وبعدها نمت جنبها وانا مش مصدق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!