عاهرتي الصغيرة – الحلقة الخامسة


ولعت سيجارة وولعت ليها سيجارة وشروق نامت في على صدري وصباعها بيتحرك حوالين حلمه صدري
انا: شروق انا جبتهم فيكي ليه خلتيني اجبهم جواكي
شروق: علشان انا عاوزاهم جوايا
انا: كدة ممكن تحبلي
شروق: تؤ تؤ انا عملت حسابي انا من امبارح وانا عارفة ان هيحصل بينا كدة ولما نزلت النهارده اشتريت برشام متعوده اشتريه .. استني اوريهولك
قامت من جنبي وراحت جابت البرشام وعرفت انه برشام منع الحمل
انا: ايه ده ؟ ده برشام منع الحمل
شروق: اه
انا: اه بصي انا كدة متأكد ان حوار طفشانك من البيت بخصوص الموضوع ده ممكن تحكيلي .. مين
شروق: قصدك اللي بيعمل معايا كدة
انا: اه
شروق: هحكيلك … عارف مين .. اخويا وليد
انا قومت من على السرير وقعدت من الصدمة .. بتقولي ايه ؟ اخوكي
شروق: ومش وليد بس كمان ده اخويا حسام بينكني وأوقات الاتنين ينيكوني مع بعض
انا حسيت دماغي لفت مش مستوعب اللي بسمعة معقول
انا: لا انتي تحكيلي بالتفصيل
شروق: احنا من صغرنا بنام مع بعض في اوضة واحدة وعلى فكرة انا متكسفتش منك وانت بتنام بالبوكسر بس علشان بابا واخواتي الاولاد ديما قاعدين ونايمين في الشقة بالبوكسر فده مكنش غريب بالنسبالي
وعلى فكره انا اللي طلعت بيوضك وانت نايم وكنت بحسس على زبك من غير ما تحس
انا: بجد ؟
شروق: ايوه بجد من اول ماحسيت بحنيتك عليا حسيت برغبه فيك اووي
انا: طب احكيلي حكايتك وازاي اخواتك ناكوكي
الحكاية بدأت لما كان عمري ١٤ سنه تقريبا جسمي كان بدأ يفور وعلامات الانوثة عندي اكتملت .. جسم وبزاز وطيز .. واخويا وليد كمان وقتها كان اوقات كتير بينام جنبي عالسرير مش على سريره
واول اكتشافي لرغبة وليد الجنسية فيا كانت نظراته
كنت بشوف ديما عنيه على طيزي .. وكان بيتعمد في الهزار انه يتحرش بيا .. كنت ب حس بزبه واقف عليا
وانا كنت مراهقة وكنت زيه بهيج عليه وعلى زبه
وكتير جدا كان بيتحرش بيا في المطبخ
في يوم كنت في المطبخ بغسل البوتجاز وكنت لابسه شورت وبضي وهو دخل المطبخ عاوز يعمل اكل
فدخل وبهزر قالي انا عايز اكل لسه بدري
فقلت له اه لسه شوية
فراح ماسكني من طيزي وقالي ايه اللي انتي لابساه ده طيزك كبرت .. فضحكت وقلت له ما تكبر هو بتاعتي ولا بتاعتك
فراح مكمل مسك فيها وقالي لا بتاعتك بس الشورت مخليها جامد وضحك وبعدين خرج وشوية رجع تاني علشان يشوفني خلصت ولا لا ولزق فيا وهو بيسألني
ها لسه
هجت اوي لان زبه كان واقف وحسيت بأثارة رهيبه
ورجعت لورا كأني بزقه وانا اصلا قاصدة علشان احس بزبه وهو ساق فيها و حضني وباسني من رقبتي وكأنه بيهزر معايا وقالي اخلصي ياشوشو انا ميت من الجوع ولما بدأ يحس اني مش ممانعة واني سايبة نفسي له
بدأ يزيد من الحركات دي وفي مرة كنت قاعده على الكنبه وفاتحه رجليا وهو جه قعد قصادي على اول الكنبه وفرد رجل وبقت رجله بين رجليا . وصباع رجله الكبير على كسي.. يالهوووي مقولكش ساعتها
عالهيجان اللي كنت فيه انا وهو لدرجة اني غمضت عيني وسبت نفسي خالص له وهو شغال يحرك صباعة على كسي … حسيت بكسي بينفض نفض وجسمي كله ساب مني .. اتكررت الحركة دي كتير معايا هي وحركة التحرش بيا .. واحيانا كان يدخل عليا الحمام وانا بستحمي .. كنت اوقات بنسى اقفل الحمام من جوه
وفي مره بابا وماما مكنش حد فيهم موجود معرفش كانوا فين اليوم ده مش فاكرة دخلت استحمي ونسيت اقفل الباب بالترباس فهو دخل عليا الحمام وانا عريانه
وبستحمى معرفش بقى كان قاصد ولا لا
لقيته واقف وبيقولي لسه مطوله
انا زعقت فيه علشان يخرج لكنه مرديش وقلبها هزار ولقيته دخل الحمام عليا وانا عريانه وجسمي مليان بالصابون وفضل يضربني على طيزي ويحضن فيا ويمسكني من بزازي بحجة الهزار وانا كنت على تكه وانزل امسك زبه اللي وقف عليا ومخرجش غير لما غرقته مايه وقفلت الحمام من جوه
حاجات كتير كانت بتحصل بالشكل ده تحت الهزار وانا كنت عارفة ومتأكدة ان اخويا عاوزني وانا كمان كنت عاوزه هو عرف يهيجني كويس اوي .واكتر يوم هيجني فيه ودي كانت بدايه النيك بينا .. في يوم واحنا نايمين في الاوضة نزل من على سريره وجه نام ورايا ولزق فيا وفضل يتحرش ويمشي ايده على طيزي لغاية ما جسمي كله ساب لاني صحيت من لمساته لكن غصب عني كحيت فسكت وبعدها لما اطمن اني نمت وانا عملت نفسي نمت علشان يكمل راح نازل وراح على سريره شويه اتقلبت علشان ابص عليه . لقيته مطلع زبه وبي دعك فيه .. يخرابي ياعمو انا شفت زبه وهو يدعك فيه كنت هموت واروح له واقوله نيكني
بعدها تاني يوم كرر نفس العمله لا نسيت اقولك قبلها بالنهار دخلت اغير هدومي وانا معرفش ان اخويا جوه الاوضة ودخلت لقيت اخويا ماسك الاندر بتاعي وبيدعك فيه زبه .. وقفت تنحت كدة لحظة ولقيت اخويا بتاعة قدامي والغريب انه متحركش ولا حاول يداري زبه
وانا جيت اخرج لقيته بيقولي داخله ليه
و انا وديت وشى الناحيه اللي ورايا بصيت ورايا وبقوله كنت داخله اغير هدومي.. لما تخرج بقى وخرجت جريت على الحمام فضلت ادعك في كسي وانا هايجة اوي وب تخيل زب اخويا وهو في كسي
كدة كنت خلاص اتأكدت ان اخويا عاوز ينكني وانا كمان كنت عاوزه كدة اوي .. بالليل بقى حصل اللي كنت مستنياه لبست قميص خفيف و اصلا ده الطبيعي لاني متعوده في الصيف انام بحاجة خفيفة أحيانا قميص بناتي قصير وتحته الكلوت بس واحيانا شورت وبضي
المهم الليله دي تعمدت البس اخف قميص عندي على الكلوت بس حتي السنتيان ملبسوتش مع اني بردو كتير اوي مكنتش بلبسه زي ماما علشان الحر والعرق كدة مش بنطيقة .. المهم فضلت نايمة واتقلب واعري فخادي بالقصد لغاية ما قدرت اهيج اخويا عليا ولما حسيت انه صاحي نمت بضهري له ونص القميص مرفوع
حسيت بيه وهو بيطلع عالسرير ونام م ورايا . فضلت عامله نفسي نايمة وبدأ اخويا يشوفني ويختبرني ويشوفني نايمة ولا لا في الأول نام جنبي وبعدين بدأ يلزق فيا شوية شوية وزبه واقف وحاسه بيه حسيت بيهيجان رهيب وانا حاسه بزب اخويا في طيزي
وبدأ وليد اخويا يزنق زبه في طيزي اكتر واكتر وكأنه خلاص اتأكد اني صاحيه وعايزه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!