وقفنا الحلقة اللي فاتت واحنا في فلاش باك لما شيماء كانت بتحكي لاسماء حكايتها وازاي بقت شرموطه وكانت دخله شيماء على محمود
عوده الى الفلاش باك
عدت ليله دخله شيماء ومحمود ومرت تلات ليالي كل ليله اجمد من اللي قبلها من نيك بجميع الطرق . عنف وتعذيب ورومانسيه ودلع . ورابع يوم قعد محمود مع شيماء في الانتريه
محمود : مبسوطه يا شوشو
شيماء : مبسوطه قوي
محمود : ايه رايك في النيك
شيماء : بصراحه انا اتقطعت بس اتمتعت قوي وحاجات كتير اتغيرت فيا وفهمت حاجات كتير مكنتش اعرفها
محمود : ولسه هتفهمي اكتر وتعرفي كتير قوي
شيماء : معاك ياحبيبي هعرف كل حاجه
محمود : في حاجه هتتعلميها النهارده
شيماء : ايوه بقا
محمود : هدى جايه النهارده هتسهر معانا
شيماء : هدى مين
محمود : هدى ام عادل
شيماء : هي هدى تعرف انك متجوز
محمود : اه تعرف
شيماء : امال متجوزني عرفي ليه
محمود : عشان مزاجي وانا عايز كده
شيماء : وانا تحت امرك
محمود : هو انا جامد عليكي ياسوسو
شيماء : جامد قوي عليا
محمود : طب اعملي حسابك عشان هدى هتشاركك في السرير النهارده
شيماء : ده ازاي
محمود : هعلمك حاجه جديده هتحتاجيها قدام
شيماء : زي متحب انا بتاعتك
عدت الساعات وجت هدى وقبلتها شيماء وسلمت عليها
هدى : ازيك ياعروسه
شيماء : اكبر مفاجاه انك عندي
هدى : ياريت تكوني مبسوطه معانا
شيماء : انا سعيده قوي عشان هنبقا اخوات
هدى : ولسه هتنبسطي اكتر
محمود جاب غدا جاهز واتغده وبعد الغدا خدت هدى شيماء ودخله الاوضه وغيرو ولبسه قمصان نوم وخرجوا وبدأو رقص وفرفشه وبعد سهره حلوه كلها رقص وشرب خدت هدى شيماء ودخلت اوضه النوم
وصف هدى ” ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها خضرا بشرتها بيضاء وشفيفها كبيره وشعرها دهبي وقصير بزازها كبيره ومش مدلدله مشدوده وطيزها كبيره ومدوره وعريضه وخرم طيزها لونه وردي وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات عندها كرش خفيف وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه وردي “
وبدات هدى تبوس شفايف شيماء وشيماء بستغراب لكن مستجابه معاها ومسكت هدى بزاز شيماء وفضلت تمص فيهم
هدى : استجيبي معايا واعملي زي ما بعمل واستمتعي
شيماء : انا اول مره اعمل كده فمش عارفه اعمل ايه
هدى : بصي انا هعمل ولما اخلص هتعملي انتي زي معملت واتعلمي واحفظي عشان هتحتاجي ده بعد كده
شيماء : حاضر
هدى : خدي البرشامه دي هتخليكي هايجه
قامت هدى وقلعت . وقلعت شيماء وبدات هدى تمص في شفايف شيماء وتنزل على رقبتها وتلعب وتمص في بزازها وحلمتها وسابت شيماء نفسها خالص وشيماء عملت زيها بالظبط بدأت هدى تنزل لتحت ووصلت لكس شيماء وفضلت تمص في وتاكله وعملت وضع 69 وشيماء عملت زي ما بيتعملها بالظبط وكلت كس هدى ونزلو شهوتهم بغزاره ودخلت هدى صباعها في خرم طيز شيماء وساحت شيماء
شيماء : اه اه اح اه اف
هدى : اممممممم اممممم اف اف اح ااااه
ردت شيماء نفس الحركه ودخلت صباعها في خرم طيز هدى فدخل بسهوله فدخلت صباعين فاكتشفت ان لسه في متعه اكبر لسه موصلتلهاش
وهما بيلعبو في بعض دخل محمود ملط
محمود : ايه الاخبار ياشراميط
هدى : تمام قوي وهيجي منها قوي
محمود : طب ياله عشان اكيفكم سوا
قامت هدى وخدت شيماء معاها وقعدو يمصه زبر محمود سوا قصاد بعض
هدى : دانتي في المص بقيتي تمام قوي
محمود : شوشو في كل حاجه حلوه وبتتعلم بسرعه
شيماء : انا تحت امرك في اي حاجه
نام محمود وقال لشيماء تقعد على زبره بكسها ووشها ليه وبدء يفرتك كسها ووخدها في حضنه
فجاه طلعت هدى الزبر الصناعي ولبسته وبدون اي مقدمات دخلت خرم طيز شيماء
شيماء : ااااااااااااااه ايه ده
هدى : لازم تتمرني ع الزوجي عشان هيحصل كتير
وبدات تنيك بسرعه
وشيماء ركزت مع الجمله بس معلقتش وسابت نفسها للمتعه
شيماء : انا تحت امركم بس براحه عليا انا لسه في الاول اااااااااه
بدلو عليها كام وضع ونزلت شهوتها مرتين وهدى خدت وضع في كسها ووضع في طيزها من محمود وقامت شيماء لبست الزبر الصناعي وفلقست هدى وبدات شيماء تنيك طيزها وبدلت وناكت كسها وعملو زوجي هي ومحمود على هدى
هدى : دانتي بقيتي استاذه وهتبقى حاجه عشان بتتعلمي بسرعه
شيماء : مش فاهمه
محمود : هتفهمي بعدين
وقام محمود دك كس شيماء بغباء وعدل شيماء ونزل لبنه على وشها
محمود : لازم تتعودي ان مش كل مره بنزلهم في كسك او طيزك ساعات بحب انزلهم في المكان اللي يعجبني
وقامت هدى ورفعت رجل وعملت حمام على وشها وغسلته
هدى : وده كمان هيحصل لازم تبقى مستمتعه جدا
قام محمود عمل حمام على وش وصدر شيماء
محمود : وده كمان هيحصل لازم تستمتعي بيه قوي
شيماء بزهول : حاضر
هدى : انتي دلوقتي جاهزه لاي حاجه وهتعجبي الباشا
شيماء : هو انتو هتعملو فيا ايه
محمود : في عندنا بكره زيارة وعايزك تبقى شيك جدا وهدى هتكون معانا ومش عايز اي اساله وبكره هدى هتفهمك كل حاجه
شيماء : تحت امرك
نكمل الحلقة القادمة