وقفنا الحلقة اللي فاتت لما سهام راحت أوردر تبع نعمه وكان الضابط حسام من سكان العماره وده اول معارف سهام في العماره
تاني يوم صحيت سهام على اتصلت من شاديه
شاديه : صباح الخير
سهام : صباح النور
شاديه : انا اتصلت بمنى وهتجيب منه وتيجي عشان نتقابل في المزرعه عندى كمان ساعه وانتي كمان هاتي شيماء وباقي المجموعه وتعالي والعنوان هبعتهولك حالا متتاخروش عشان هنبتدي النهارده
سهام : حاضر
قفلت سهام واتصلت باسماء وشيماء ونعمه وخدت ندى ونزلو ركبوا مع احمد عربيته وراحوا ع المزرعه
دخله الفيلا وقعده في الانتريه
شاديه وسهام ومنى ومنه وشيماء ونعمه وندى واسماء واحمد جوزها
شاديه : ازيكم ياجماعه هو الموضوع مش صعب هو ترويضها كلبه سهل بس الصعب لو طلعت قويه واستحملت وبعد مسيبناها تعمل رد فعل قوي هيزعلنا كلنا
سهام : بصي هو انا مقبلتهاش بس اللي بفكر في قوي ولو فكرت تعمل حاجه ممكن احبيسها وده اللي كنت بظبطه امبارح بليل وعملت صحبيه مع ضابط عشان يبقى في ظهرنا
شيماء : وهو اصلا ليه نسيبها احنا نروضها وتبقا بتاعتنا وتحت رجلنا وتعيش هنا وليل نهار نيك وضرب وتعذيب
نعمه : بس على فكره انا شفتها كام مره وحاسه اننا هنقدر عليها طول ماحنا مجموعه
منى : هي قدرت على منه عشان كانت لوحدها وده اللي محسبنهوش في خطيتنا
منه : وحتى لو كنتي طلعتي كنتي هتنامي جنبي لان جوزك معاهم في المجموعه ومكنوش هيرحمونا
اسماء : انتو هتعملوا ايه وانا هنفز وهننجح عشان احنا مع بعض اقوى
ندى : وهنجيبها تحت رجلينا وهيبقى عندى كلبه
احمد : طب انته حبين نبدء ازاي
سهام : مبدأين نجيبها هنا وهي مبتطلعش غير لعرب او لواحد يكون جيبه تقيل
شيماء : فكرتنا ان احمد هيبقى سري عربي خليجي ومعاه مراته اسماء واختها ندى وهيقبله هدى في مطعم هكون قاعده انا وهدى واحمد يطلب مننا نقعد معاه ولما نقعد يطلب اننا نروح معاه نقضي اسبوع في المزرعه بتاعته
سهام : وطبعا شيماء هترفض عشان المدرسه واكيد هدى هتوافق
شاديه : ولما تجبوها هنا هنبدء الترويض
احمد : لا بقا تسيبوني ادوق الجمل الاول
اسماء : تصدق عيب تبقا قاعد بين قافيله الجمال دي كلها وتطلب جمل من بره
احمد : الجمال دول اكيد هزورهم كلهم لكن هدى هتبقا كلبه وممكن مستمتعش بيها بعد الترويض
منى : الخطه تنجح بس واوعدك وانا اولهم اني هكون تحت امرك وكمان منه وشاديه
نعمه : وانا مليش نفس ولا ايه
احمد : انا مش هرحمكم كلكم بس هدى الاول
ندى : ومتنسنيش انا كمان ياجوز اختي
سهام : ياله قومه استعدو وابدأه دلوقتي
شيماء : انا هاتصل بهدى وانزل اقبلها في كافيه وهبعتلك ياأسماء اللوكيشن
اسماء : واحنا جاهزين
قامت شيماء مشيت عشان تكلم هدى وتروح تقابلها
واسماء واحمد وندى راحوا يشترو ملابس خليجي ويستنه رساله شيماء
سهام : باقي الجزء التاني من الخطه
شاديه : الحصان موجود والكلب موجود وجامدين جدا
سهام : جربتيهم يعني
شاديه : انا مليش في الجنس على فكره انا هو محمود وكان يوم مليطه تبادل انا وجوزي وشيماء ومحمود وبس ومن يومها بحلم بالانتقام بس كنت مفكره شيماء مراته
منه : اهو شيماء اللي هتقف جنبك وتجيب حقنا
منى : وانا ومنه على فكره محدش لمسنا انا محمد جوزي وسلمني لمحمود وهدى سلمتني ل ست زنوج لكن انا مش شمال ومنه طليقها وهدى وسلمتها لمحمد ومحمود بس وحطوها ع المزبره
نعمه : بس بعد الحفله دي هنتمتع مع بعض وتسيبو نفسكم للمتعه
منه : ده اكيد لان النيك ممتع مع التحرر والتغيير
سهام : هنحتاج زنجي وده خليه عليا
نعمه : اه عارفاه مش اللي جبتيه ومعرفناش نسد قدامه انا وانتي وشيماء
سهام : بالظبط ومش هيكون لوحدو هيكونه سته عشان منى متزعلش ومكنه النيك هروح اجيبها من عند الحاج غمري انا كلمته عليها امبارح وقال موجوده ومعدات التعذيب جبتها معايا كانت عند شيماء
منى : وانا بعت الكاميرات مع شاديه امبارح
شاديه : اه ركبتهم في اوضه الضيافه البلدي وفي الزريبه وفي اوضه النوم وعلى حمام السباحه واوضه العرض في اخر دور في الفيلا
سهام : طب هنبتدي بعد مااحمد ياخد مزاجه منها على طول
وراحت سهام للحاج غمري تجيب المكنه وحاسبت بكسها كالعاده
في الكافيه
شيماء وهدى قعدين في كافيه وجنبهم على ترابيزه تانيه احمد واسماء وندى بلبس عربي خليجي
احمد بيغمز لهدى وهدى بتضحك
احمد : ابقى اسندى انتي في الكلام عشان انا مبعرفش غير كلمتين خليجي حافظهم من الافلام
اسماء : انا هظبط كل حاجه
احمد : ياله قومي ياندى قوليلهم تعاله اقعده معانا
قامت ندى وراحت على ترابيزه هدى
ندى : الشيخ احمد يدعوكم للجلوس على الترابيزه بتاعته
هدى : واحنا تحت امر الشيخ احمد
وقامت هدى وشيماء وجلسوا على الترابيزه عند احمد
احمد بلغه خليجي : شو هالجمال والجسم الفتاك هذا
هدى : دانت اللي جامد يا شيخ
اسماء : انتو مصريين
هدى : اه من مصر
اسماء : وانا واختي من مصر والشيخ من الخليج
هدى : منور مصر ياشيخ
احمد بلغه خليجي : مصر منوره بجمال ابطالها
اسماء : ايه رايكم تيجو تقضلكم اسبوع معانا في المزرعه هتنبصته جدا وتستمتعه
هدى : مفيش مانع
شيماء لهدى : بس انا عندى مدرسه صعب , روحي انتي متعي نفسك وفلسي الراجل
هدى لشيماء وهي بتضحك : ماشي يافقريه هروح لوحدي
قام احمد وقاموا كلهم
اسماء : ياله نروح بدري وهناخد اكل معانا كمان وناخد اليوم من اوله
احمد : ابغيك انت ياجمل ميهزك ريح
هدى لأسماء : هو ايه نظامه هبقا لوحدي ولا كلنا مع بعض
اسماء : لا الشيخ بيحب الجماعي وبينبصت قوي وبيبصت قوي قوي
هدى : واختك معانا
اسماء : هو حابب ينام مع محارمي وانا مش بقول لا خليه ينبصت
هدى : يعني الليله جماعي
اسماء : وكل ليله
خده اكل من المطعم وركبه العربيه وشيماء خدت تاكسي ومشيت
واحمد طلع ع المزرعه
انبهرت هدى من شكل المزرعه وجمالها وشكلها الفلاحي الجميل واخر المزرعه فيلا كبيره
ونزلو ودخلوا الفيلا وفرشه الاكل على السفره وكله وشربه الشاي وقامه
خدت اسماء وندى هدى ودخلوا الحمام عشان يجهزه ولبسوا قمصان نوم
وخرجوا دخلوا اوضه الضيافه البلدي لقه احمد مجهز القعده من شيشه وبيره وخمره وحشيش سجاير وعلى المعسل وكوبيات وقعده يشربه
هدى : ده الليله تقيله باين عليها
احمد : انتي اللي تقيله وهتتفرتكي
ندى لاسماء : انا هشرب اجرب
اسماء : لا عشان عايزاكي فايقه احنا ممكن نجرب من كل حاجه مره وبس
ندى : ماشي
احمد : انتي بقا عايزك تشربي لحد ما تطلب معاكي نيك
هدى : بس الشرب ده بيطلب حاجات كتير اولهم رقص
وقامت هدى اتحزمت وشغل احمد السمعات واشتغلت هدى رقص واحمد بيرقص وبيضربها على طيزها واسماء وندى رقصوا معاهم وبعد الرقص
احمد : ياله بينا نطلع فوق عشان اعشر الجمل
هدى : ايوه بقا انا عايزه اتعشر جامد قوي
اسماء : دانتي هتتعشري في كسك لحد مالبن ينزل من بقك
ندى : وانا هدلع كسك يا عسل
وقاموا طلعه اوضه النوم
وهنا يبقى انتهى الجزء الخامس نكمل في الجزء السادس.