سهام المدرّسة | الجزء السادس – الحلقة الأولى

تذكير بابطال قصتنا

 

سهام مدرسة في مدرسة ثانوي بنين وارمله محترمه بلابسةا وطريقه كلامها

 

تذكير بوصف بطله قصتنا سهام ” بزازها كبيره ومش مدلدله على صدرها وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات ومعندهاش كرش وشعرها اسود وبشرتها لونها ابيض من اللبن وكسها كبير “

 

وابنها كريم كان طالب معاها في نفس المدرسة وحاليا طالب جامعي وكريم دلوعه مامته لانه الابن الوحيد على بنتين

 

وهما

 

اسماء بنت سهام متجوزه احمد وساكنه في الشقه اللي جنب سهام

 

تذكير بوصف جسم اسماء ” صدر وسط متناسق وطيز كبيره وبيضه ومدوره ولها خرق نافر أحمر وحجم كسها صغير وعريض ومنفوخ وذو حمرة فاقعة “

 

وندى بنت سهام كانت طالبه في كلية اداب وحاليا قاعده في البيت

 

تذكير بوصف جسم ندى ” صدر صغير وطيز صغيره بيضه ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي ” ‏

 

اتعرفت سهام على ميس شيماء مدرسة معروف عنها في المدرسة انها شرموطه

واتغيرت حياتها من سهام المحترمه لسهام الشرموطه وسكنت في الشقه اللي جنب شيماء

 

تذكير بوصف شيماء ” صدرها كبير مش مدلدل وطيزها كبيره ومدوره وبطنها مشدوده وكسها كبير بزنبور كبير وشفايف ظهره “

 

واتعرفت سهام على نعمه مرات البواب

 

تذكير بوصف نعمه ” ست أموره وبيضه أوي لهطة قشطه وتخينة وجسمها زى الملبن وطيزها كبيره وعريضه وبزاز كبار وكسها كبير “

 

واتعرفت سهام على ابله منه مدرسة معاها في المدرسة

 

تذكير بوصف منه ” لابسةا جيبه واسعه وطويله وفوقها بلوزه وجاكت واسع ومحجبه وبزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وعاليه وخرمها ابيض وواسع وبطنها مشدوده وعندها سوا كبيره وشعرها دهبي وبشرتها لونها ابيض وكسها كبير بشفايف وزنبور كبير “

 

واتعرفت سهام على مدام منى ام طالب عندها في المدرسة ومرات محمد اخو محمود القواد

 

تذكير بوصف منى ” ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها عسلي بشرتها قمحاويه وشفيفها كبيره وشعرها بني وطويل بزازها كبيره ومشدوده وطيزها كبيره وعريضه وخرم طيزها لونه احمر وبطنها مشدوده عندها سوا كبيره وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه احمر “

 

واتعرفت سهام على مدام شاديه مرات استاذ عصام مدير المدرسة

 

تذكير بوصف شاديه ” طويله وجسم مفرود بشره خمريه عيون سوداء شعر اسود بزاز متوسطه ومدلدله في كرش متوسط طيزها كبيره وخرمها صغنن وكسها بنبيه وكبير جدا وزنبور كبير بشفايف “

 

قررت سهام تروض هدى القواده مرات محمود القواد كلبة عندها

 

تذكير بوصف هدى ” ست في اواخر التلاتينات جميله عيونها خضرا بشرتها بيضاء وشفيفها كبيره وشعرها دهبي وقصير بزازها كبيره ومش مدلدله مشدوده وطيزها كبيره ومدوره وعريضه وخرم طيزها لونه وردي وبطنها مشدوده مافيهاش اي ترهلات عندها كرش خفيف وجناب عريضه وكسها كبير وعريض ومنفوخ بونبيه بشفايف وزنبور كبيره لونه وردي “

 

تذكير بالأجزاء السابقه

 

سهام وشيماء بقوا اكتر من اخوات وخده شقتين قصاد بعض وبيطلعوا أوردرات

كريم ابن سهام بينام مع سهام وشيماء وندى واسماء

ندى اتفتحت من كريم ونامت مع على خطيبها وامها قالت ان على اللي فتحها

نعمه مرات البواب بقت انتيمه سهام وشيماء التالته

اسماء وجوزها احمد رجعوا من السفر وبيعملوا تبادل

سهام قررت تنتقم من هدى وتخليها كلبة عندها

اتعرفت سهام على منه ومنى وشاديه عشان يعمله خطه للترويض

 

الحلقة الاولى

 

وقفنا الجزء اللي فات لما المجموعه قعدوا واتفقوا هيعملوا ايه واحمد هو اللي هيجيب هدى للمزرعه عشان يبدأه ترويضها عشان تكون كلبة عندهم وبدء احمد وجاب هدى المزرعه

 

اليوم الاول

 

خد احمد هدى وطلع اوضه النوم وطلعت وراه اسماء وندى

اول ما دخل قلع ملط

 

احمد لهدى : ادخلي مع اسماء غيري وتعالي ياجمل

 

ووقف احمد قدام الكاميرا وفضل يستعرض زبره الكبير

 

في اوضه عرض الكاميرات

 

شيماء : الزبر الجامد ده فشخني مرتين

سهام : وانا فشخني مره يالبوه

نعمه : وانا مش هسيبه لازم اجربه

سهام : وانتي يا شاديه انتي ومنى ومنه ايه رايكم

شاديه : انا اتناكت مره وانا غايبه عن الوعي بس لما عرفتكم قررت انحرف زيكم

منى : انا هتناك منه اكيد بعد منخلص مع هدى

منه : وانا بعدك مش هسيبه

سهام : هتخلصه ع الراجل براحه

 

عند هدى واسماء

 

اسماء : هندخل كلنا ملط عشان احمد بيحب ده

هدى : مش هنلبس خالص

اسماء : اه ياله

 

ودخلت هدى الاول لوحدها

 

ندى في نفسها ” هدخل على احمد لاول مره ملط وهينيك غيري بس اكيد ممكن يعجبه جسمي وينكني “

 

اسماء لندى : انا عارفه بتفكري في ايه بس متخافيش احمد وعدك انه هينيكك فهينيكك قدامهم كلهم

ندى : يعني هتناك من زبر جديد غير كريم وعلي

اسماء : اه ياشرموطه يابتاعت علي

 

دخلوا التلاته على احمد وبدات اسماء تبوس هدى وتلعب في صدرها وندى تمص حلمتها وقام احمد يلعب في كسها ويحسس جسمها

 

هدى : امممممم اي امممممممم

 

ونيمه هدى على السرير وقعدت اسماء على بق هدى عشان تمص هدى كسها واحمد نزل بين فخاد هدى بيمص كسها

وبعد شويه بدلو بقا احمد بينيك بق هدى واسماء وندى بيمصه كس هدى

شويه وقلب احمد هدى ونيمها على ظهرها وفشخ رجلها ودخل كسها وبدء ينيكها بكل قوه وهو واقف ع الارض

 

هدى : ااااااه اي اااااه

 

طلع احمد زبره ونام على السرير ورجله ع الارض وقعدت على زبره بكسها وبدات تتنطط

 

هدى : اه اه اه اه اه اه

 

قامت ندى وقعدت بين رجل احمد على الارض وطلعت زبره من كس هدى وقعدت تمصه جامد

 

في اوضه عرض الكاميرات

 

سهام : شوفه البت الفاجره مش قادره تصبر وعايزاه يفشخها وهو منسجم

شاديه : دانا قاعده هنا ومش قادره امسك نفسي مبالك بقا بنت صغيره وكسها هاج

شيماء : احنا ست ابطال ملناش حل وتقريبا هنفشخ بعض دلوقتي من الهيجان

 

في الاوضه عند احمد

 

نزلت اسماء جنبها ودخلت زبر احمد في كس هدى ومسكت ندى تبوس فيها

واشتغل احمد نيك جامد في كس هدى

قام احمد ونيم هدى وضع الدوجي ودخل كسها وناك جامد بكل قوه

 

هدى : اااااااه ااااااه اااااااه

 

وهو بينيك كسها شاف خرم طيزها هاج اكتر عليه من شكله وواسع قوي ام مطلع زبره ورشقه في خرم طيزها مره واحده وفضل ينيك جامد جدا

 

هدى : ااااااااااه ااااااه ااااااااه ااااااااه

 

قامت ندى بتبوس احمد من هيجانها قام احمد منيمها على ظهر هدى وفشخ رجلها ودخل كسها براحه وفضل يدخل ويطلع برومانسيه جدا ويلعب في بزاز ندى ويضحك

 

ندى : اي اه اي اي اه اه اه

 

في اوضه عرض الكاميرات

 

سهام : بنت الشرموطه مهديتش الا لما نكها

شيماء : يعني هي البت طلعوا لمين مهي شرموطه وامها شرموطه واختها شرموطه واصحاب امها شراميط لازم البت تبقا شرموطه

 

في الاوضه عند احمد

 

نزل احمد ندى من على ظهر هدى واشتغل نيك بكل قوه في طيز هدى

وبدء يضرب طيزها بالكف جامد

 

هدى : اي اي اي اااه اااااه اي اي

 

ونام احمد على ظهره وقعدت هدى على زبره بطيزها بظهرها ونامت عليه وجابت ندى جهاز هزاز بيبريشن وشغليته وحطيته على كس هدى وبدات هدى صريخ جامد

 

هدى : اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه

 

ولبست اسماء زبر صناعي بحزام ودخلت كس هدى وناكه جامد الاتنين بكل قوه

اتنفضت هدى وبتقوم مسكها احمد جامد

 

هدى : ااااااااه انا اول مره ست تنيكني

اسماء : معانا هتشوفي كل جديد وتجربي حاجات عمرك مجربتيها

هدى : اااااااااااه لا صعب انا ملكه مينفعش ست تنيكني

احمد : اهمدي ياشرموطه خلينا نتمتع بيكي

 

بدء احمد ينزل في طيز هدى

وجابت ندى حبل وتنت رجل هدى ولفت الحبل على رجل وفخد هدى وربطيت جامد وربطيت الرجل التانيه واسماء واحمد بينيكو فيها جامد

 

هدى : اااااااااااه انتو بتعملوا ايه فيا انا مينفعش اتكتف

 

وهما نيمين على طرف السرير في النص ربطيت ايد في السرير يمين وايد شمال جامد

وقامت اسماء وطلع احمد من تحتها

وربطه رجل شمال ورجل يمين

وربطه بطنها في السرير ولفه كذا مره

ولفه بزازها بالحبل جامد جدا كل بز لوحده وربطه الحبل في جنش في السقف

 

هدى : ايه ده انا ميتعملش معايا كده انا الملكه هدى انا هوديكم في داهيه بتربطوني ليه

اسماء : نسيت اقولك ان جوزي بيحب التعذيب

ندى : وبيعشق الاستسلام

هدى : انا الملكه هدى مبتعذيبش ومبستسلمش انا هحبيسكم لو عملته كده

اسماء : مش يمكن لما تجربي تحبيه

هدى : انا مينفعش اجرب ده عشان ده بتاع الكلبات بس

ندى : يعني هتبقى كلبتي

 

وطلع احمد الكرباج

 

في غرفه عرض الكاميرات

 

كل المجموعه بتضحك جامد

 

سهام : ايوه كده ميجيبهاش الا الشباب ولادي حبيبي

شيماء : الدرس الاول هيبدأ

منى : اخيرا شفت هدى متكتفه وهتتعذب

منه : لازم نعمل كل اللي عملته فيا

نعمه : واكتر ياروحي اصبري

شاديه : هاخد حقي من محمود اخيرا

 

عند احمد في الاوضه

 

بدء احمد يضرب هدى بالكرباج جامد في كل حته في جسمها

وطلعت ندى وجابت مكنه النيك

اول ما شافت هدى مكنه النيك صاحت وزعقت جامد وبدات تصرخ

 

هدى : لا لا لا لأ لأ لأ لا انا مينفعش يتعمل فيا كده انا متحطش ع المكنه

 

حطيت اسماء اكبر زبرين وضبطت مقاس وارتفاع المكنه على كس وطيز هدى وبدات تدخل الزبرين وشغلت المكنه على اسرع سرعه

 

هدى : ااااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااه

 

وبدء احمد يضرب هدى بالكرباج تاني في كل حته في جسمها واسماء تضربها بالقلم جامد وندى بتلعب في شعرها

 

ندى : معلش ياكلبتي هو الترويض في اوله بيبقا صعب

 

داخل اوضه عرض الكاميرات

 

منه : حسي باللي عملتيه فيا واتفشخي دانا من يومها نفسي اشوف المشهد ده

شيماء : احنا نجحنا في اليوم الاول

سهام : انا في يوم خليت عادل ابن هدى نكني عشان اكسر عين كريم فلازم اخلي ابني يرفع راسه وينيكها

منى : ايوه بقا اوعي تخليه ينكني انا كمان عشان ابني ناكك يافجره

سهام : يمكن ياشرموطه

 

اتصلت سهام بكريم وبعتتله اللوكيشن

 

داخل الاوضه عند احمد

 

بعد وقت كتير فصل احمد المكنه وشلها لقه كس وطيز هدى بيتنفص

 

احمد : عندك حبه راحه

 

خرجوا كلهم وبعد شويه دخل كريم وقالع ملط

اول ما شاف كسها طلع ع السرير وفضل يتفرج

 

هدى : وانت مين انت كمان

كريم : انا جاي اعشرك وهمشي ياكلبة

هدى : انا مش كلبة ولا عمري هكون كلبة انا هوريكم كلكم انا هعذبكم عذاب اليم

كريم : مش لما تطلعي من هنا سليمه

 

ودخل كريم زبره في كس هدى وفضل ينيك جامد جدا

 

هدى : ااااه اااااه ااااااه اااااه

 

وقعد يبدل على كسها وطيزها لحد منزل على وشها وعمل حمام كمان وخرج

وبعد شويه دخلت ندى بتبصلها وتضحك

 

ندى : ازيك ياكلبيتي انتي راحه لحد بليل ونكمل ياله باي

هدى : انتو مين ياولاد الكلب فكوني انا الملكه هدى فكوني

 

خرجت ندى وقفلت الباب

 

نكمل الحلقة القادمة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ