النّسوان البلدي – الحلقة الخامسة عشرة

وصلنا اخر الجزء الماضي لما كأنه واقفين في الكمين وأمين الشرطة فتش عمي وبعدين دخل علي يفتشني وانا كنت ناسي أن كلوت ايمان في جيبي وأمين الشرطة ابتدأ يفتشني وانا افتكرت أن كلوتها في جيبي لحد ما وصل لجيبي وحط ايديها وقالي هو ايه اللي مبلول في جيبك ده ……

عمر: دي مناديل كنت بمسح بيها عرقي ايه ممنوعه
أمين الشرطة: هنشوف دلوقتي أنا بتدخل ايديك ازاي في الجيب ده ضيق اوووي يابني
الظابط: يا أمين متولي سيبهم خلاص احنا هنفتش العربيات بس دول أسرة المستشار……
أمين الشرطة: تمام يا فندم (لاقيت خرج ايده من جيبي وانا قلبي هيقف ليكون خرج الكلوت معها وفضلت مستني اشوف ايديه لاقيت أيده فاضية)
عمي: يلا هم خلصوا تفتيش العربية يلا اركبوا
خالتي: (في ودني) هو ايه اللي مبلول اللي في جيبك
عمر: مناديل تحبي تشوفي
خالتي: أما نوصل اشوف اوووي
عمر: طيب يا حبيبتي اركبي
ايمان: استني اركب انت في النص
عمر: لااا هركب أنا قدام
ايمان: بطل رخمة بقا
عمر: يا ستي أنا هركب قدام عشان هسوق بعد الكمين اللي جاي لحد ما نوصل
ايمان: طيب لو متضايق تركب في النص خليك انت على الطرف وانا في النص
عمي: ما خلاص يا ايمان ما تسيبها براحته انتي غريبة اوووي
ايمان: تصدق أنا غلطانة اركبوا ما طرح ما انتم عايزين ….

ركبنا كلنا واتحركنا وساعة الا ربع وعدينا على الكمين فتش العربيات بردوه معادا عربية ابويا وعدينا بشوية كده وعمي ركن على جنب ونزلت أنا اسوق وركبت وسوقنا لحد ما وصلنا الفندق وكل اللي في عربية عمي نزلنا وجرينا على الريسيبشن وخدنا مفاتيح الاوض وجرينا كلهم كأنوا ميتين حرفيا وعايزين يناموا معاد أنا وعمي …

عمي: أنا هدخل اخد دش واغير هدومي اللي يخلص الاول بستني التاني ماشي
عمر: خد وقتك يا عمي وانا هاخد دش وهلبس طقم في الشياكة وهستناك …


اوصف لكم اوضنا كلها جنب بعض أنا في اوضة لوحدي وابويا وامي في الآوضة اللي في وشي واخويا جنبهم مع حمزة في اوضة جنبي اوضة خالتي وجوزها وجنبي الناحية التانية اوضة عمي ومراته جنبي اوضة خالتي زينة وعلياء واخر الممر جناح فيه 3 غرف بتاع كريم وعائلته ونهلة المهم دخلت أنا اوضتي وطلعت هدومي وظبطها الاول في الدولاب وطلعت الطقم والبرفان بتاعي وظبط نفسي على الاخير وخدت الروب ودخلت خدت شاور وخرجت لبست بنطلون جينز واسع تلجي وقميص نص كم اسود واستشوارت شعري ولبست الجزمة وخرجت البلكونه كان احنا اخر دور في الفندق لاقيت حته مفتوح بين كل بلكونة وبلكونة شبه حرف الL يعني اللي يقف في البلكونة اللي جنبي يشوفني ويشوف اوضتي لو أنا فاتح الازاز الجرار المهم قولت البلكونه مش هتنفع عشان عم يوسف بصيت من طرف البلكونة عليهم لاقيت الازاز مفتوح شوية وعم يوسف قاعد طرف السرير وخالتي جنبه ماسكها من وسطها وبيبوسها من رقبتها احااااا هي مش قالت ليا أن جوزها عنده ضعف جنسي اومال ابن المتناكة ده بيعمل ايه بيهيج نفسه على الفاضي يعني قولت مش مهم قعدت في البلكونة ولفيت سيجارة وولعتها ورجعت بصيت عليهم تاني بس مبقتاش شايف اوووي أنا شايف ضهر يوسف بس مش شايف خالتي نطيت في البلكونة عندهم وبصيت من فتحت الازاز احاااااااااا لاقيت خالتي قالعة لابسة وقاعدة بالكلوت بس ونايمو على بطنها ويوسف مخرج زبه أحااا زبه صغير فشخ حاولي 7 أو 8 سنتي وشكله مسود كده الصراحة مش قصادي تريقة ولا حاجة بس بمقارنته مع زبي ده شكله يقرف احااااا ومع مراا قاعدة على السرير تهيج الجبل اوووف شكلها ابن متناكة اووووي ويهيج وطيزها بارزة ومرفوعة على السرير ولاقيت خالتي بتكلمه….

خالتي: يلاااا يا خويا ارزع الواحد اللي نفسك فيه ومخلتنيش انام هو كده زبك واقف يلا
يوسف: يلاااا طيب يا لبوة ما تقلعي الكلوت
خالتي: قولتلك مليون مرررره مش بحب حد يشتمني (أنا في بالي يابن المتناكة انت لو بالزب ده وبتنيك نملة وشتمتها هتنيكك هي 😂)
يوسف: انت بقيتي قاسية علي اوووي علي يا فوفااا
خالتي: يووووسف هتنيك ولا أنام
يوسف: خلاص خلاص هنيك اهوووو هقلعك أنا الكلوت شكلك تعبانة استني (ولاقيت نزل قلعها الكلوت ورفع وسطها ورجع مكانه ولاقيته بينهج اووي وشدها على طرف السرير اوووي ودخل زبه في كسها وابتدأ ينيكها وهي تحس قرفانة منه باصة في السقف وانا بصاص على زبه حرفيا مش مبالغة زبه مش بيخرج عشان يدخله تاني المهم هو نزل قرص حلمات بزازها جامد لاقيتها صوتت وعينها جات علي وانا شايفها ولاقيتها اتعصبت على جوزها بعدها)
خالتي: هم الدقيقتين مش هيلخصوووا ولا ايه اوووف
يوسف: هااا هااا(بينهج وهو بيتكلم) شوية يا هاها روحي هاها اااااه أنا جبتهم خلاااااص
خالتي: طيب يلا على الحمام واستحم
يوسف: حاضر استريح شوية بس
خالتي: ابقا استريح في الحمام يلاااااا (لاقيت يوسف قام دخل الحمام وقفل الباب روحت أنا دخلت الآوضة وقفلت ورايا في ثانية) انت بتعمل ايه هنا يخربيتك (وشوشة)
عمر: تصدقي أنا اول مره اعرف انك كدابة
خالتي: كدابة في ايه بقااا
عمر: تقوليلي الرجل عنده ضعف جنسي وهو زي الأسد اهووو زبه كيفك وانا كنت فاكرك غلبانة طلعتي مفترية 😂 (بتريق عليها)
خالتي: عمررررر اطلع بره أنا شياطيني بيتنططوا قصادي
عمر: أنا بس قولت ادخل اساعد لو مسمار 7 سنتي منفعش في مسمار 16 سنتي ينفع على طول (وخرجت بتاعي اللي كان واقف عليها وهي واقفة ملط قصادي)
خالتي: انسي أنا الحشيش الزفت ده هو اللي خلني اعمل كده ما كنتش عارفة أنا بعمل ايه ودخل زبك وروح لنهلة نيكها يا حبيبي يلاااا قبل ما يوسف يخرج (وهي عينها زبي)
عمر: أنا قولت كده بردوه طيب تعالي اوضتي أنا مولع چوب يمكن نكمل اللي عملنها في حمام الاستراحة
خالتي: واحنا عملنا ايه بقى في حمام الاستراحة بقى (حطيت ايدي على طيزها من ورا وقفشها وشديتها علي زبي بقى راشق في كسها من بره) اااااي يخربيتك انت بتعمل ايه
عمر: انت مصيتي زبي وانا لحست كسك وكنتي عايزني انيكك (ولحست شفايفها بلساني من بره كده في السريع) ايه نسيتي لساني على كسك كان عامل ازاي
خالتي: خلي يوسف يخرج دلوقتي وتبقي سفرية هباب علي وعليك عشان تخلي لسانك وزبك ينفعوك
عمر: يعني كانت لحظة ضعف من الحشيش
خالتي: ايووووووه اطلع بالرررررره بقى وسيبني
عمر: ماشي تمام (وسيبت ايدي من على طيزها وبعدت عنها ولبست بنطلوني) أنا لسه عند وعدي بس اتمني انك تكوني انت كمان عند وعدك
خالتي: حاضر حاضر يلاااا بقى يوسف قفل المياه …….

سيبتها وانا مبضون منها الصراحة بعد ما كنت فاكر اني خلاص وصلت لها وهنيكها بعبصتني المهم دخلت اوضتي لاقيت الباب بيخبط فتحت لاقيته عمي …


عمي: احاااا أنا بقالي عشر دقايق بخبط ايه انت معاك حد في الآوضة ولا ايه
عمر: حد زي مين يعني يلا يا عم مفيش حد معايا
عمي: (قرب من ودني) زي نهلة يا اسد عمك
عمر: اااااه لالالا مش من اول يوم كده هقضيها نييك يعني ننزل تحت يمكن نقفش حته اجنبي
عمي: ايوووووه هو ده ما أنا واخدك معايا عشان نعرف نظبط حته اجنبي في نايت كلوب تحت ابن حررررام امسك دي ألابسة (اسوارة لنزلاء الفندق يقدروا يدخلوا النايت كلوب) بس أوعا ابوك يشوفك بيها هيفشخني
عمر: طيب تحب نشرب چوب قبل ما ننزل
عمي: تعال ندخل اوضتك طيب نشرب چوب وننزل على طول

دخلنا اوضتي ولفينا چوب وشربنها ونزلنا واحنا عند الاسانسير قبلنا نهلة وعلياء وزينة وكريم …

كريم: ايه يا ميرو نازلين المطعم ولا ايه
عمر: والله دي منظر ناس بتوع مطاعم انت رجل معاك المدام بتاعتك اه تروح المطعم بس احنا ناس فاسدة نازلين النايت
نهلة: طيب ما خدوني معاكم أنا سنجل يعني
كريم: ولادك جايين بكره دي فرصتك خلي بالك
عمر: يعجبني فيك يا كيمو انك شاب زي العسل
كريم: حبيبي يا مورة انت اللي عسل وحبيبتك اووي
زينة: ربنا يسترها عليك يا بني كريم أما بيحب حد بيحصله حاجة خلي بالك بقا
عمر: لاااا اكرهني انا جاي انبسط وادلع مش ناقصة مصايب
علياء: عمرررر ينفع اجي معاكم
عمر: حتى انتي يا علياء عايز تدخلي الكباريه
زينة: ولد عيييب مش بنقول كباريه اسمه نايت
عمر: عيشي عياشة اهلك يا زوزا اسمه كباريه
نهلة: كباريه نايت ديسكو اي حاجة المهم نسهر سهرة حلوة يلا بينا (الاسانسير طلع نهلة ركبت وعلياء وعمي وانا ولاقيت كريم وزينة هيركبوا)
عمر: لااااا ده اسانسير الفاسدين في اسانسير اخر الممر هينزلك المطعم على طول يلاااا انچوي يا شباب … علياء لو جابتي سيرة لامك وابوكي ووقعتي بلسانك قصاد حد أننا خدنكي معانا واي حاجة شوفتيها تحت هنفخك صدقني
علياء: يا عم عيب عليك بقى انت شايفني عيلة صغيرة أنا واحدة دخلة 3 ثانوي
عمر: ما أنا خايف منك انت بالذات
عمي: تعرف أنا حاسس هننزل ونقاعد نلاقي ابوك دخل علينا الوحيدة اللي هتهرب من العلقة دي هي نهلة 😂

المهم نزلنا كانت الساعة 9 ونص لسه المكان مكانش زحمة اوووي وقعدنا على طربيزة وعمي طلب شامبانيا وجابنا عصير ليمون لعلياء وفضلنا نشرب ونضحك ونهزار ونهلة خدتني وقومنا رقصنا وفضلنا نرقص وهي تلف طيزها وتدعكها في زبي وانا احط ايدي على بزازها اقفشهم على السريع كده وقربت من ودنها وانا حضنها قولتلها الليلة ليلتك يا روحي وبصيت لي وابتسامة اوووي وحضنتني جامد وكملنا رقص والأغنية خلصت رجعنا على الطربيزة تاني لاقيت عمي مركز مع واحدة أجنبية اووي وبيلغي فيها من تحت لتحت ….

عمر: احااااا ايه اللي نزل ايمان هنا 😂
عمي: فيييين فيييين
عمر: امسك نفسك يا عم العالم مالك اترعبت كده ليه
عمي: لا ولا اترعبت ولا حاجة وبعدين ماشي هردهلك على فكرة
عمر: ولا اي رد يا عمي أنا بهزر معاك يا عم
علياء: احنا هنرقص امتا بقا
عمر: رقص ايه يا بت معندناش بنات ترقص
علياء: واشمعنا يعني رقاصة مع طنط نهلة
عمر: طنط !!! هههههههه يا بنتي هو انتي شايفه نهلة طنط
نهلة: سيبها براحتها يا عمررر … هو خايف عليكي يا حبيبتي
علياء: ما أنا هرقص مع رجل ولا انت مش بتعتبر نفسك رجل يا عمورة … وبعدين طنط نهلة ااااه هي اكبر مني ولازم احترامها
عمر: لااااا يا جماعه انا قولت من الاول البت دي تروح المطعم مع اختها محدش صدقني هتبوظ علينا السهرة .. لا يا حبيبتي انا رجل وبعدين أنا أما قولتي طنط ضحكت عشان شكلها اصغر منك (حبيت ابضن عليها اشمعنا هي تقولي انت مش رجل)
علياء: يعني قصادك اني وحشة
عمر: اللي تفهمي افهميه انا مش هبرار لك كلامي (أنا لما ببقا عامل دماغ مش بحب حد يبضان علي ولو بضان علي ببضان عليه وممكن توصل لخناقة عادي)
عمي: لالالااا مش هنتخانق يا شباب وبعيد انا مش عايز اسيبكم والجو مكهرب بينكم
عمر: لااااا تسيبنا ورايح فين يا وزة (بصيت لاقيت البت الأجنبية لوحدها على الطربيزة)
عمي: يابني انت مش سامع ولا ايه جرس الفسحة ضرب يلا اشوفكم بكره
عمر: عايز اوضتي طيب
عمي: بس يا ولا عيب عليك أنا هتصرف يلا سلام يا بنات
عمر: طيب يا علياء يلا احنا كمان نطلع عشان تشربي اللبن وتنامي الساعة بقيت 11
علياء: انت بقيت رخم اوووي على فكرة وجرحتني كتير بكلامك أنا ريحة عند زينة سلام (ومشيت خرجت بره)
نهلة: حراااام عليك انت قرصت عليها بكلامك وكمان أنا قاعدة هي اتكسفت
عمر: سيبك من الكلام ده كله قولتلك الليلة ليلتك يلا بينا اوضتي مستنيا عروستها
نهلة: يلا يا حبيبي هههههههه…

خرجنا من النايت ناحية الاسانسير لاقيت ابويا وامي وابو كريم وأمه وعم يوسف في الريسيبشن وبيشاور ليا احاااااا الأسوار في ايدي ابويا لو شافهم هيقوم يركبني …

عمر: نهلة قلعني الأسوار دي من غير ما حد ياخد باله بس بسرعة
نهلة: اقف قصادي طيب (لاقيتها طلعت تليفونها واديتهولي) اعمل نفسك بتكلم في التليفون (ومسكت ايدي قلعتني الأسوار)
عمر: يلا نروح لهم عشان محدش يشك في حاجة طيب (خدتها وروحنا لهم) مساء الخير على الجميع
ابويا: احنا طلعين نتعشاء بره تيجي
عمر: باص انا ميت نوم وعايز اصحي فايق عشان الحق اليوم من اولها بكره اعذروني المره دي سهرة سعيدة ليكم
نهلة: وانا كمان يا جماعه هنام عشان منامتش كويس امبارح
ابويا: خلاص اللي يريحكم تصبحوا على خير سلام ….

خدت نهلة ودخلنا الاسانسير اول ما باب الاسانسير اتقفل لاقيتها هجمت علي لسه قصادنا 3 دقائق عقبال ما نوصل الدور 12 ولاقيتها خدت شفايفي بين شفايفها ونزلت مص وعض تقطيع فيهم وأنا ايدي قفشه طيزها من ورا وهي ايدها بتدعك زبي وانا طلعت ايدي الشمال وبقيت ادعك واقفش في بزازها وهي رائحتها جامدة فشخ وشفايفها منفوخة كسم جامدنها لحد ما سمعنا جرس الاسانسير ضرب روحنا بعدنا عن بعض وخرجنا من واحنا ماسكين ايد بعض وهي بتدعك ايدي اوووي من هيجانها لحد وصلت عند باب اوضتي …
عمر: استني اشيل عروستي وادخل بيها
نهلة: يلااا بقى مش مهم تشيلني شايلني جوه قبل ما حد يشوفنا
عمر: وده ينفع استني بس(لسه نازل اشيلها لاقيت باب خالتي اتفتح وخالتي خارجة لنا)
خالتي: ايه في ايه انت كويسة يا نهلة
نهلة: ااااه أنا كويسة بس عمر كان عايز ينام قولت أوصله على اوضته واروح اوضتي أنا
خالتي: لااااا سيبه وتعالي أنا عايزاكي في موضوع
عمر: هو انت مش كنتي نايمة يا فوفااا ايه اللي صاحيكي
خالتي: عمك يوسف وهو بيبلس ونازل صاحني يلا ادخل نام انت (ولاقيتها بتغمزلي)
عمر: تماااام تصبحوا على خير (بصوااا دي اكتر لحظة حرفيا حسيت بيها بالبضان بجد وقولت جوايا هي بترد لي البضان بتاعي اني اتفرجت عليها أما جوزها ابو زب صغير ناكها فهي بتقولي بالطريقة وانا مش هخليك تنيك) ….

دخلت الآوضة وقلعت هدومي ملط وانا مبضون نييييييك وزبي كان واقف على نهلة وهرياحه خلاص تطلعي خالتي تبوظ كل ده انا شوفت يوم ابن متناكة وزبي لازم ينيك أنا هفضل صاحي لحد ما هي تخلص مع نهلة وانا هدخلها وهرزع واحد ما أنا هنيك يعني هنيك والموضوع وصل معايا لعناد وقعدت على السرير فضلت اسيح والف ربع ساعة لفيت حوالي 20 چوب بجد المهم لاقيت عمي بيكلمني …

عمي: بقولك ايه لو اتكلمت معاك الصبح قصاد ايمان انا كنت سهران عندك بنلعب بلايستيشن ونامت عندك في الآوضة
عمر: طيب ماشي طمئني انت بس البت صاروخ ولا ايه
عمي: فرس ياض يا عمر يلا اقفل بقى سلام ….


قومت طلعت البلايستيشن وركبته على الشاشة وفتحته ولسه همسك الدراع احااااااا أنا غبي نييييييك كده عمي مش هينام في أوضته وهيرجع الصبح يعني ايمان لوحدها كسم غبي روحت لبست الروب وطلعت الاول بصيت من البلكونه وانا مولع الچوب لاقيت خالتي واقفة في البلكونة …

عمر: على فكرة انت رخمة اووووي
خالتي: انت فاكر نفسك انت اللي بترخم بس لاااا أنا برميل رخمة اتقل انت لسه مشوفتيش حاجة
عمر: طيب ما انت چو رزعك واحد ورياحك 😂 سيبني أنا كمان ارزع واحد مش كفاية الهيجان اللي انت وصلتني له الصبح
خالتي: أنا هموتك بلبنك يا وسخ ولا تزعل نفس
عمر: (أنا بقى هبضن عليكي لحد ما تنفجري) صحيح انت أما بتيجي تقياسي زب عم يوسف بتقياسه بعلبة الكبريت 😂
خالتي: لااااا بقياسه بصوابعي (ولاقيتها بتبعص لي بايدها)
عمر: هتلاقي زبه بيوصل العقلة التانية ومش بيكمل 😂
خالتي: انتي خرجتي يا نهلة استني جايه لك … ادخل اضرب عشرة بايديك بقى سلام يا عيني …

أنا في عقلي كسمك على كسم نهلة عادي ولا تزعلوا نفسكم أنا كنت خارج اشوف الجو ايه عشان ادخل لايمان رجعت الآوضة تاني وخدت ربع حباية ارايك وتكة الأفيون وحطيت چوبان في جيب الروب غير اللي مولعه وخرجت البلكونه ونطيت في بلكونة ايمان احاااااا دي مقفولة كسم غبائي قولت اروح احول افتحها يكمن مقفول بس مش بالقفل بتاعها روحت بسحب الازاز لقيته اتفتح وانا زبي كان واقف على الاخير ودخلت لقيت ايمان نايمة بقميص نوم لونه بطيخي مغطي طيزها بس فخادها باينة كلها وبزازها خارجة لبره اوصف لكم ايمان عشان أنا موصفتهاش قبل كده ايمان حوالي 35 سنة جسمها فرنساوي بزازها متوسطة بس مدورة ومرفوعة مش مدلدلة خالص وحلماتها متوسطة بحجم حباية المكرونه الصغيرة دي ولون حلماتها بني فاتح وجسمها ابيض بس انا ابيض منها ومعندهاش كرش خالص أو خفيف خالص سوتها بارزة وكسها صغيرة ولونه بني فاتح من بره ومحمر من جوه وشعر كسها خفيف خالص وطيزها اهم حاجة فيها كلها طيزها طرية وكبيرة مدروة ومرفوعة حاجة تشهي حرفيا جيلي ابن متناكة بيلعب في اي حاجة بتلابسة وفلقة طيزها من فوق كده فيها فراغ شكله يهيج نييييك واخد شكل خرم الطيز المهم دخلت لاقيتها نايمة روحت قلعت الروب وانا لسه مولع الچوب ونامت جنبها على ضهري وزبي مرفوع على آخره حرفيا ومحمر ومفعول الحباية اشتغل وفضلت اشرب في الچوب لحد ما خلص روحت حطيت ايدي على طيزها من عند طرف القميص ورفعته وانا بقفش في طيزها لحد ما رفعت القميص من على طيزها وبقيت بقفش في طيزها روحت مسكت فردة الشمال ورفعتها وقربت منها لازقت فيها وزبي دخل بين فلقة طيزها ونزلت فردة طيزها عليه ورفعت ايدي حضنتها عند بزازها وبقيت اقفش فيهم اوووي وانا بحرك وسط وزبي دخل خرج بين فلقة طيزها لحد ما بيوصل لخرم طيزها لحد ما سمعت صوتها ….

ايمان: هو انت مش حلفت علي انك مش هتلمسني ولا جسمي وحشك كسي بيرياح اكتر من الشراميط بتوع بره
عمر: لا بس انت سيبتلي هدية الصبح قولت اجي اردهلك بالليل
ايمان: عمرررر ….

اول ما عرفت أن أنا اللي زبي خرم طيزها من ورا وايدي بتقفش وتعصر بزازها لاقيتها قامت علي زي المجنونة قلبتني على ضهري وركبت فوقي ونزلت علي بشفايفها فضلت تبوس وتمص فيهم وانا اشتغلت معها زي المحروم اااه ما أنا هيجان من الصبح ومش عارف اتلم على واحدة عشر دقايق على بعض وأما صدقت أن قفشت ايمان فضلت نبوس بعض وتمص شفايفي والحس لساني وهي كمان لاقيتها رفعت نفسها وقلعت القميص ورجعت ورا ولاقيتها نزلت لحست زبي ومره واحدة خدته في بوقها قولتلها بقولك ما نعمل 69 احسن لاقيتها هزات راسها وقالتلي عيني يا روحي ولاقيتها قامت اديتني طيزها وكسها وهي نزلت مصيت زبي وأنا اكلت كسها كان رائحته حلووووة اووووي وفضلت الحس بالراحة وصوابعي بتلعب في زنبورها وايدي التانية في خرم طيزها ولساني بيلحس كسها ودخل خارج فيه وبشفايفي باخد شفرات كسها بينهم واشديهم وهي امممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم وبتمص جامد زبي وبتلعب بيه وتدعكه بايديها فضلنا كده خمس دقايق كده روحت قومتها من علي ونيمتها على ضهرها وفشخت رجلها اووووي وحطيت زبي على شفرات كسها وفضلت افرش فيها شوية لاقيتها بتقولي أنا عايزك تنيكني جامد اووووي يا حبيبي روحت دخلت زبي مره واحدة في كسها على آخره وهي ااااااه اااااي اااااي روحت أنا بصيت في وشها جالي احاسس اول مره يجلي في حياتي تخليت بصورة عمي جنب وشها كده وهي بتتاوه كده وحسيت بذنب فظيع مش عارف ليه بس حبي وصداقتي بعمي خلينا احس بكده لاقيتها قطعت تفكيري وانا زبي في كسها وثابت مكاني بصاص لها ولاقيت رجلها بتلف حولينا وسطي وبتقولي متحرمنيش من زبك ونيك كسي مش وقت سرحان يلااااا ولاقيتها نزلت بايديها وبتفرك في كسها وزبي جوه كل ده ومتحركش وسمعت باب اوضتي بيخبط كذا مره ورا بعض وصوت خالتي عمررررر انت نمت ولا ايه روحت خرجت زبي وخدت الروب بتاعي وخرجت من البلكونة لاقيت ايمان عمررررر انت رايح فيييين عمررررر وانا مش برد حسيت اني لو كملت معها بعيد عن المتعة والنيك وأنها ست فاجرة وجامدة بس علاقتي بعمي اكبر من كل ده وتعلقي بيه كبير روحت رجعت اوضتي وفتحت الباب لاقيت خالتي في وشي …


خالتي: ايه سنة عشان تقوم تفتح الباب
عمر: معلش (أنا كان ساعتها دماغي مش معها خالص)
خالتي: تعالي يا بنتي (لاقيت علياء ونهلة) انت خدت علياء ونزلتها تسهروا في النايت
عمر: اااه
نهلة: اهدي يا فريال الموضوع مش كده
خالتي: استني يا نهلة عشان عمر بيستهبال اوووي الفترة دي
عمر: في ايه (وابتديت افوووق معهم في الكلام)
خالتي: تاخد بت 17 سنة وتسهرها في مكان زي ده انت مجنوووون أنا بناتي خط احمررررر سامع ولا لا مسموح لك تعمل اي حاجة بس عند بناتي اضرررب فرمال ولف وارجع
عمر: خلصتي ..
خالتي: وبلاش كل ما اكلامك تقولي خلصتي دي لا سي زفت مخلصتيش لسه دي البداية
نهلة: ممكن نهدي شوية ونقاعد نتكلم بهدوء وكل حاجة تتحل
عمر: سيبها يا نهلة تتطلع خناقتها علي اتفضلي يا فوفا كملي
خالتي: متقوليش يا فووووفا وتستفزني (ساعتها أنا كنت متأكد أن هي مخنوقة من ساعة ما أنا شوفتها وجوزها بنيكها بزبه الصغير واستنيت اي حاجة عشان تتخانق معايا) الكلام ده لو اتكرار تاني هتشوفي مني وش هخليك تكره حياتك اللي انت فرحان بيها سمعني هتطربق كل حاجة وسخة فوق دماغك وانت فاهمني كويس
عمر: تمام ممكن اتكلم بقى ولا لسه هتكملي
خالتي: اتزفت اتكلم
عمر: أولا أنا مضربتيش بنتك على ايدك عشان تنزل معانا كنت نازل أنا وعمي ونهلة وهي اللي قفشت فينا عشان تنزل رغم كل ده اختها الكبيرة وخطيبها كانوا واقفين وخلوها تنزل معانا مع انها كانت ريحة معهم بس كان في إصرار منها ومنهم أنهم تيجي معانا تاني حاجة هو احنا خدنها كبارية في شارع الهرم ده نايت في فندق كبير وشربت ليمون وطلبت مني اني أخدها وارقص معها عشان شافتني برقص مع نهلة وأما زعلت من كلامي طلعت عيطت لك وانت عشان مخنوقة مني على اتفه سبب قولتي اماسكه امسح بكرامته الأرض تمام مقبول منك اي حاجة تعمليها وانت عارفة كده كويس وبكده الخناقة خلصت صح
نهلة: عمررر ممكن تسمع شوية فريال فهمت غلط وعلياء كمان ممكن نقاعد كلنا ونتكلم وسواء التفاهم ده هيتحل
عمر: مفيش حد هيقاعد انتي يا نهلة عايزة تقعدي تنوريني لكن خالتو وعلياء أعصابهم مشدودة دلوقتي لو قاعدوا اكتر من كده الوضع مش هيبقى لذيذ للكل (أنا بقول الكلام ده وعيني في عين خالتي وقاصدي اهددها أن لو الموضوع كبر هتبقي خراب على الكل وهي فهمت قاصدي كويس) يلا تصبحوا على خير
علياء: هو انت اهبل انت بتطرودنا
عمر: علياااااااء (زعقت فيها) انت متوجهليش كلام تاني
خالتي: تصبحوا على خير يلا يا بت
نهلة: وانتم من أهله …

رزعت الباب وراهم جامد روحت قعدت على طرف السرير وانا مبضون اوووووووي اولا حاسس بذنب عمي تاني حاجة كلام خالتي ليا وكل ده زبي واقف بسبب الحباية ولاقيت نهلة جات وخدتني في حضنها اوووي مش عارف ليه انا عيط لحظاتها اكني عيل صغير …

نهلة: بس اهداء خلاص يا حبيبي هي هتلاقيها كانت متعصبة من حاجة وعصبيتها جات عليك اهداء (حسيت أن مينفعش ابقا في الموقف ده قصاد نهلة)
عمر: أنا مش بعيط عشانها اصلا (روحت مسكت نفسي من العياط ومسحت دموعي وبعدت عنها)
نهلة: اومال في ايه بتعيط ليه
عمر: مش هينفع احكليك بس انا عملت حاجة غلط في حق انسان بحبه اوووي وحاسس بذنب فظيع ناحيته
نهلة: طيب اهداء خلاص هو عرف يعني
عمر: لااااا وانا مكملتيش الغلط ده
نهلة: طيب ما خلاص طالما انت عرفت غلطتك ومكملتيش فيها وهو كمان مش عارف يبقى انسي الموضوع ومتفكرش فيه
عمر: ما هو ده اللي لازم اعمله فعلا
نهلة: تعالي طيب يا روحي (ولاقيتها حضنتني جامد) ….

الوحيدة اللي مكونتش فاهم شخصيتها في كل الستات اللي اتعاملت معهم هي نهلة شخصيتها غامضة جدا وبتحب تعيش في سن المراهقه وموقفها وتصرفاتها غريبة احيانا غريبة مره تلاقي عيونها فرحانة وبعدها بدقيقتين تلاقي زعلانه وحزينة واصلا علاقتنا ببعض جات بسرعة اه الحشيش بيقرب الناس من بعض بس مش لدرجة اني اعرفها ساعتين وبعدين انيكها كانت علاقتنا غريبة وهي مقربة مني اوووي المهم …
عمر: لو عايزة تروحي تنامي روحي
نهلة: اكيد مش هسيبك كده في الحالة دي
عمر: طيب تحبي تشربي حاجة
نهلة: ممكن نولع سيجارة سواء
عمر: امسكي بس انا مش هشرب مش قادر شربت النهاردة كتير اوووي
نهلة: طيب ماشي هات بس انا مش حاسة انك كويس لو عايزيني اسيبك لوحدك أخرج
عمر: معلش يا حبيبتي النهاردة بس
نهلة: بس ولادي جايين بكره ممكن منعرفش نقابل بعض كتير
عمر: يعني انا مش هعرف اقعد أنا وانتي لوحدنا طول العشر أيام دول غير النهاردة بس
نهلة: معرفش بس انا قولت اقولك بص أنا هسيبك لوحدك لو عوزتني كلمني على اوضتي تصبح على خير (لاقيتها قامت وشكلها زعلان شوية بس مينفعش اكسر خاطرها وأخرجها كده وهي راحت على الباب روحت أنا حضنتها من وراها وزبي لازق في طيزها وايدي الشمال على بطنها وايدي اليمين ماسكه أيده وهي على اوكرة الباب بتفتحها)
عمر: متخرجيش خليكي معايا بس انا متضايق شويه معلش حق علي (ونزلت بوستها من رقبتها)
نهلة: عمررر صدقني مش عارف انت شايفني ازاي بس انا مش شرموطة ولا اي حاجة من الكلام ده بس انت اول واحد احس منه بحنية علي ابويا كان قاسي علي وامي ماتت وأنا طفلة واتجوزت واحد قاسي علي كمان وولاده طالعين قاسين زي ابوهم يعني انت الوحيد اللي عملتني كاني واحدة ست من اول كلمة قولتها ليا
عمر: ششششش انت أحلى ست كمان تعالي (لفيتها وخدتها في حضني وحاسسة على ضهرها لحد طيزها وقفشتها بالراحة اووي) محدش قال انك شرموطة انت ست وليكي حقوقك الخاصة واقولك حاجة كمان انت ليكي حق علي
نهلة: ازاي يعني ليا حق عليك
عمر: يعني أما تبقي عايزني لازم تقوليلي وأما انت تقوليلي عمري ما هشوفك واحدة شرموطة بالعكس انت كده بتكسري الحاجز اللي بينا وبتقربي مني اكتر واكتر زي ما أنا ببقي عايزك هطلبك (افتكرت كلمة صابرين ليا) وبعدين الحياة مش نيك بس صح
نهلة: انت جميل اووووي وكلامك حلووو اوووي كلامك ده بيرياحني اوووي شكرا عشان انت موجود جنبي
عمر: وشكرا عشان انت موجود بردوه ….

خرجتها من حضني وحسست على شعرها ونزلت بايدي على رقبتها وبوستها من شفايفها كذا مره ورا بعض لاقيتها هي سخنت علي وابتديت تقرص على شفايفي بشفايفها وتمص في شفايفي وتعض فيها روحت حطيت ايدي تحت طيزها ورفعتها لاقيتها لفيت رجلها حولي روحت زنقتها في باب الآوضة وايدي طلعت على بزازها وفضلت اقفش فيهم وكل ده احنا بنقطع شفايف بعض بوس راحت نزلتها ولاقيتها قلعت الفستان وكان لابسه اندر بس ولاقيتها نطت علي تاني ومسكتني من رقبتي واتشعلقت فيا ولفيت رجلها حولينا وسطي وزبي واقف تحت طيزها مشيت بيها لحد السرير ونزلتها على السرير واحنا كل ده بنبوس بعض وايدي بتقفش في بزازها وايدي التانية بتقفش طيزها وببعبعصها من ورا على الكلوت المهم نزلت هي على طرف السرير وانا سيبت شفايفها ونزلت بوست فخادها الاتنين بالراحة الحس وابوس لحد ما قربت من كسها روحت حطيت ايدي على بطنها ورجعتها عشان تنام بضهرها على السرير وهي نامت بضهرها وفشخت رجلها عن بعض ونزلت وهي لابسه الكلوت عند كسها اشمه احاااااا كسم الرائحة والهيجان جامد نييك بس خدت بالي من حاجة اهم أن الجنينة اللي كانت عندها شلتها خالص قولتلها هو الجنايني عده عليكي امتا لاقيتها اتفشخت ضحك نزلت ايدي وابتديت ادعك في كسها الاول من فوق الكلوت ولاقيت كسها والكلوت مبلول طلعت ايدي عند زنبورها وفضلت افرك وادعك فيه ونزلت بلساني على كسها ولحسته كله من فوق الكلوت ورا بعض كذا مره بسرعة وهي ااااااه ااااااي ااااااااي اممممممممم وانا طلعت بايدي الاتنين ومسكت طرف كلوتها ونزلتها وقلعتلها ونزلت بقيت بكل هدوء وببطئ بقيت أبوس والحس كلها اووووي وأيد بتفرك في زنبورها وايد تانيه بصوبعين جوه كسها بدخل واطلع فيها وهي اممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم ااااااااي ااااااااي اممممممممم وانا مكمل زي ما أنا بس زودت السرعة في لحس لساني وفرك زنبورها ووادخل واطلع صوابعي من كسها اسرع لحد دقيقتين ولاقيتها جبتهم على وشي وهي ااااااه اااااااااه اااااااااه اووووووووف احححححح روحت وقفت وضغط بايدي الاتنين على وسطها وفضلت افرش في كسها بزبي وهي بتقول انا عايزه بين بزازي كملت قيقة بفرش فيها روحت سيبت كسها وطلعت قعدت فوقها ومسكت زبي وفضلت اضرب على بزازها والعب بيه على حلماتها وإضغط عليهم واضرب بزبي عليهم تاني لحد ما حطيت زبي بين بزازها وهي بايديها قفلت على زبي ببزازها وابتديت هي ضغطه على زبي ببزازها وبتحركهم بسرعة عليه وانا رجعت ايدي وفضلت افرك وادعك في كسها وهي اممممم ااااااااي اممممممممم ااااااااي اممممممممم وانا مكمل 3 دقايق كده وقومت من عليها ونزلت وقفت على الارض روحت مسكتها من شعرها وهي لسه نايمة وقومتها من السرير على ركبها في الأرض ولاقيتها هي فهمتني ودخلت زبي في بوقها وفضلت تمص فيه وهي مستمتعة اووووي وتخرج زبي من بوقها وتلحس راس زبي بلسانها شوية تقوم تدخله في بوقها تاني وتمص قولتلها انت مش بتاخدي كله في بوقك ليه قالتلي مش هقدر هرجع لو دخلته كله معلش روحت مسكتها من شعرها ودخلت زبي في بوقها وفضلت انيك في بوقها بسرعة ادخل واطلع لاقيتها بتخبط على فخادي روحت خرجت زبي قالتلي بلااااش كده هرجع صدقني سيبني امصلك بطريقتي احسن سيبت شعرها وقعدت على طرف السرير وخليتها تمص زبي براحتها وهي مسكت زبي بايديها وفضلت تمص وتلحس كله بلسانها كله حتى بضاني دخلتها في بوقها وفضلت تلحسهم وتمصهم خمس دقايق كده ولاقيتها قامت ركبت علي وزقتني نمت بضهري على السرير وهي ظبطت زبي على كسها ونزلت عليه خدته كله في كسها وهي ااااااااااااااااه اوووووووف اممممممممم وفضلت تتنطط عليه وتحرك وسطها لقدام وورا وانا ايدي بتلعب في بزازها وتقفش فيهم اوووي وبقرصها من حلماتها وهي اممممممممم اممممممممم ااااااااي ااااااااي ااااااااي اممممممممم كسم زبك كسمين زبك كسم جامدنك اووووووووف احححححح اممممممممم وكلما تنطيط عليه وهي بتتاوه روحت أنا مسكتها من ضهرها وشقلبتها خليتها نايمه على ضهرها وانا فوقها وابتديت ارزع جامد في كسها وبوقي بيمص بزازها وهي حطها ايديها على شعري وبتحسس عليه وشغلها ااااااااي ااااااااي ااااااااي اممممممممم ااااااااي اممممممممم ااااااااي اممممممممم ااااااااي اممممممممم اممممممممم وفضلت بزرع بعزم ما فيا حوالي 5 دقايق كده وقومت من عليها وفضلت ارزع وانا واقف ومسك وسطها بايدي الاتنين وهي صوتها عالي اوووي ااااااااااااه اااااااااااه ااااااااي ااااااااي اممممممممم ااااااااي اممممممممم كمان ارزع في كسي روحت مخرج من كسها وخليتها تاخد وضع السجود ودخلت زبي في كسها وايدي الشمال ماسكها من وسطها وايدي اليمين بضربها على طيزها مع كل ضربه هي ااااااااي اضرب ااااااااي اضرب ااااااااي اضرب ااااااااي اضرب ااااااااي ولاقيتها بتضحك اووووي وبتقولي يخربيت جننك اممممممممم وانا مكمل رزع في كسها لاقيتها مرجعلى ايديها من لورا ومسكت فردة طيزها وانا مسكت ايدها وبوستها من ضهرها ورجعتها تاني وانا موقفتيش ترزيع لاقيت تليفوني بيرن لاقيت زينة وقفت خالص وروحت رديت عليها …

عمر: ايه يا زوزا
زينة: هو انتم اتخانقتوا ليه انت وماما وعلياء
عمر: اسألي امك وعلياء متسالنيش أنا
زينة: كل ده عشان خدت علياء معاك النايت ومين عرف ماما اصلا
عمر: زينة طالما انت عرفتي سبب المشكلة اكيد علياء حكيت لك
زينة: لا والله أنا سمعت لاقيت ماما وعلياء نزلوا المطعم وسمعتهم بيتكلموا أما سالت ماما قالتلي اكلمك افهم منك
عمر: زينة بصي أنا مش فايق ارغي دلوقتي أنا هدخل انام عشان اصحي الصبح فايق ونبقي نتكلم يلا تصبحي على خير …

قفلت معها ورجعت لنهلة لاقيتها بصيت لي وبتضغط على شفايفيها وحطها ايديها الاتنين على طيزها وفتحلي طيزها ..

نهلة: انت مش قولتلي أما تبقي عايزه مني حاجة قوليلي
عمر: اومرني يا روحي عايزها ايه
نهلة: عايزها من وراها (عايزه تتناك في طيزها يعني)
عمر: لااااا انت مش هتستحملي وهتقعدي تصوتي وصوت امك عالي اصلا
نهلة: لالالااا متخافش هكتب وشي في السرير مش هتسمع صوت عالي صدقني عشان خاطري بقى يلاااااا متكسفينش في اول طلب اطلبه منك
عمر: خلاص حاضر هقوم اجيب الفازلين بتاعي وجاي طيب ….

قومت فتحت الدولاب وطلعت علبة الفازلين ورجعت نزلت على ركبي ودخلت وشي بين فلقة طيزها وابتديت اشم فيها اوووووف كسم الهيجان شم الطيز بالنسبالي ادمان اكتر من الحشيش واي حاجة في الدنيا وطلعت لساني ولحست خرم طيزها وفضلت الحس بين فلقة طيزها كلها ودخلت صوبعي في خرم طيزها لاقيتها اممممممممم اممممممممم ااااااه وفضلت ادخل واخرج في خرم طيزها شوية ودخلت صوبعي التاني وفضلت ادخل واخرج وهي بتتاوه بس حطها وشها في السرير صوتها مش مسموع اوووي وبايدي التانية دخلت صوبع واحد بقى تلات صوابع في خرم طيزها ودخلت الصوبع التاني بقوا صوبعين من ايدي الشمال واتنين من اليمين في خرم طيزها وفضلت ادخل واخرج شوية كده وخرجتهم ودهنتهم فازلين وبصيت على خرم طيزها شكله بقى اوسع من الاول شوية بعد ما دهانة ايدي الاتنين فازلين رجعت صوابعي تاني في طيزها وبقيت بقور في خرم طيزها أكني بقور كوسه وحسيت أن ايدي ارتاحت في خرم طيزها مش ضايقه زي الاول روحت وقفت وخرجت ايدي الاتنين وخدت حتة فازلين ودهنتها على زبي كله وفضلت ادعك في زبي رايح جاي لحد ما الفازلين ساح عليه وبقا من أوله لآخره عليه فازلين روحت ظبطته على خرم طيزها وابتديت ادخله واحدة واحدة وبدأ يدخل لحد ما خلت الرأس وحته صغيره بعديه وهي امممممممممممممممممم ولاقيتها مسكت ملاية السرير بايديها اووووي بس صوتها مكتومه ودي اهم حاجة وفضلت ازوق واحشر زبي في طيزها لحد ما وصل نصه جوه طيزها وابتديت أخرجه وادخله عشان ياخد اوسع خرم طيزها يبقى مقاس زبي وطيزها كانت ضايقة فشخ على طيزها وده مخلي زبي ناشف نيييييك وطيزها مووووولعه من جوه حرفيا روحت زانقت اكتر زبي فيها وفضلت ادخل بالررراحة واحدة واحدة وهي امممممممممممم امممممممممممم ولاقيتها بتزوم لحد ما دخلت زبي كله في طيزها وفضلت سايبه كله في طيزها وبقيت اتحرك على خفيف اوووي روحت سحبت زبي من طيزها لحد نصه ودخلته تاني وفضلت اتحرك بسرعة متوسطة يعني ادخل واخرج يجي 4 أو 5 دقايق كده لحد ما حسيت أن زبي بقى يتحرك في طيزها بسهولة عن الاول بس طيزها لسه ضيقة على زبي بس مش زي الاول وسرعت نفسي شوية شوية لحد ما بقيت ارزع في خرم طيزها لاقيت هي رفعت وشها من السرير وبتقولي ايووووووه يا روحي نييييييك اووووي كمان احااااااااااااا كسم الجمدان اووووووووف احححححح اممممممممم ااااااااي ااااااااي كماااااان وبقيت ارزع فيها باقصي سرعة عندي وبعزم ما فيا وانا زبي بقاااا مولع في طيزها لحد 3 دقائق كده وبقيت انيك بالراحة ولاقيت بنت اللبوة بتقرص بخرم طيزها على زبي كذا مره روحت سحبته وخرجته من طيزها روحت رجعت قصاد السرير كان في انتريه قعدت على الكنبة ولاقيتها جايه علي قولتلها نامي علي صدري بضهرك وارفع رجلك لفوق وفعلا عملت زي ما قولتلها وانا مسكت زبي وبقيت بضرب على كسها وخرم طيزها مع بعض ونزلت في الكنبة بجسمي شوية وظبطت زبي على خرم طيزها ودخلته وفضلت بنططها على زبي وهو في خرم طيزها فشخهااا حرفيا وبقيت بتنطط بسرعة اووووي وهي اااااااوه ااااااااي ااااااااي ااااااااي كماااااان اووووووووف احححححح اممممممممم ااااااااي ااااااااي ااااااااي ااااااااي وايدي ماسكها بزازها وبقفش فيهم جاامد من الهيجان اللي انا فيه فضلنا كده 3 دقائق لاقيتها هي قامت من علي ونزلت على ركبها وخدت زبي في بوقها وفضلت تمص فيه بكل هيجان وبسرعة اووووي وايدها رايح جاي عليه ولاقيتها طلعت على الكنبة وخدت وضع الدوجي وضربت فردة طيزها بايديها اليمين وقالتلي يلاااااا نيك نهلة حبيبتك نيك خرمي اووووي ولاقيتها فتحت فلقة طيزها بايديها الاتنين ونزلت أنا لحس خرمها وتفيت فيه وطلعت جهزت زبي لالجولة التالته في طيزها ودخلته مره واحده في خرم طيزها ومسكتها بايدي الشمال من شعرها وايدي اليمين مسكت بزازها وفضلت ازرع وانيك خرمها وهي ااااااااي ااااااااي ااااااااي كماااااان كماااااان اسررررع نيييييك حبيبتك اوووووووووووه ااااااااااااااه افششششششخ طيزي يا حبيبي كماااااان اووووووووف احححححح اممممممممم اممممممممم وانا مش بنطق حرفيا أنا بنيك بس وايدي بتعصر بزازها الاثنين وبقرص حلماتها حوالي 5 دقايق روحت خرجت زبي من طيزها ودخلته في كسها فضلت انيك في كسها 30 ثانية وأبدل أخرجه من كسها ادخل في طيزها وهكذا 30 ثانية وابدل نيك في طيزها وكسها وهي مش قااااااااادرة اااااااااااااه ااااااااي ااااااااي ااااااااي ااااااااي ااااااااي اممممممممم اممممممممم ااااااااي كماااااان كماااااان كماااااان نييييييك اووووي كمان احااااااااااااا بعد حوالي 5 دقايق حسيت أن هجيب خرجته من كسها لاقيتها هي جابت على زبي وهو بيخرج حسيت أن خلاص بجيب روحت حشرته في خرم طيزها على الاخير ولقيت زبي انفجار لبن في طيزها اووووووووف على الجمدان وهي صررررخت اووووي أما لبني نزل في طيزها اااااااااااااااااااي اووووووووف لبنك مولع في طيززززززي اححححححححح جميييل يا روحي زبك يجنن فظييييع اووووي روحت نزلت براس على ضهرها وسندت عليها حوالي دقيقتين وبوستها من ضهرها…

عمر: نهلة شكراً ليكي اووووي انك فضلتي موجودة معايا
نهلة: أنا هفضل جنبك ومعاك على طول يا روحي احنا صحاب وحبايب وعشاق وكل حاجة في الدنيا يلاااااا ندخل نستحم
عمر: لاااا ادخلي انت أنا هشرب سيجارة الاول وادخل
نهلة: طيب انا معاك نشرب سيجارة سواء وبعدين ندخل نستحم مش هسيبك النهاردة واقولك على حاجة هنام في حضنك النهاردة لحد الصبح ايه رايك (روحت بوستها من شفايفيها بوسه رقيقة ورومانسيه كده)
عمر: أنا بحبككك اووي استني اجيب السيجارة والطفية واجيلك عشان اخدك في حضني
نهلة: لااا خلينا على السرير احسن استني أنا جاي وراك …


وطلعنا على السرير وولعت الچوب وشربنا واحنا عملين نرغي واكتشفت من كلامها أنها عندها مشاكلة نفسية بسبب جوزها وهي بتتعالج وبتاخد أدوية وكده وخلصنا كلامنا ودخلنا خدنا شاور مع بعض من غير نيييك بوس وتقفيش وتفريش وكده بس وخرجنا خدتها في حضني وهي فضلت تلعب في شعري والايد التانية بتعلب وتحسس على صدري وحلماتي لحد ما روحت في النوم …. وصحيت الصبح ملقيتهاش جنبي جاي اقوم من السرير لاقيت بنت من الروم سيرفس دخلت الآوضة وانا متغطي بس نايم ملط اصلا المهم دخلت قالتلي صبح الخير وغيرت الفوط اللي في الحمام وقالتلي نص ساعة والفطار جاهز في المطعم تحت واسرتك كلهم هيبقوا تحت خرجت هي روحت أنا قومت لبست الروب لاقيت فيه چوب وولعة روحت على التلاجة طلعت كام شوكولاته وكلتهم وطلعت ريد بول وفتحتها ولبست الروب ونضارة شمس وشغلت اغاني اجنبيه وخرجت البلكونه وولعت الچوب والبحر قصادي كان منظر جامد فشخ ولاقيت نفسي برقص مع الأغنية وبلف لاقيت عمي ومراته ايمان واقفين بيضحكوا علي ….

عمي: ايه يا بني الروقان ده على الصبح
عمر: انت روحت فين يا عمي أنا صحيت من النوم دورت عليك ملقتكاش في الآوضة
عمي: اااه من أنا صحيت الصبح وقولت ارجع اشوف ايمان مش كفاية خلتها تنام في الآوضة لوحدها (وغمزلي)
عمر: صبح الفل يا ايموو نمتي كويس
ايمان: ااااه بس على الساعة 12 كده سمعت واحدة كانت بتصرخ صحيت وأما لاقيت الصوت سكت كملت نوم بس كله تمام .. ايه ده صبح الفل يا فوفااا (خالتي خرجت من البلكونه)
خالتي: صبح الخير يا ايمان صبح الخير يا معتز ايه هتلبسوا عشان ننزل نفطر
عمي: اااااه يلا يا بني انت مش نازل ولا ايه
عمر: لالالااا أنا فطرت انزلوا انتم وخلاص يا عمي هتلاقيني مستنياك عند المراكب اللي هناك دي عايزين نركب البنانا دي خلاص شوف مين اللي هيجي معاك بس متجباش معاك عيال صغيرة عقبال ما أنزل أنا احجز يلا اشوفكم كمان شوية (مش معني اني بحب خالتي وبعشقها بجنون بس اكيد مش هنسي انها غلطت في حقي ورغم ده اتجاهلتني قصاد عمي ومراته أنا كمان هتجاهلك لحد ما انتي تعرفي غلطك ودخلت الآوضة وسابت الازاز مفتوح وعالية الاغاني اكتررر)

وانا براقب خالتي من تحت النضارة الشمس رد فعلها ايه وهي بتكلم ايمان وعينها اصلا نص مع ايمان ونص علي وانا برقص في الآوضة ولاقيت وشها ناحيتي واكنها بتكلمني بس انا مش فاهم هي بتقول ايه ولا سمعها من الاغاني روحت واطيت الاغاني وخرجت راسي من الازاز ….

عمر: بتقول حاجة يا عمي (وانا بصاص لها اصلا بس عامل نفسي مقموص منها يعني)
عمي: متحرميش منك يا أسدي ده خالتك بتقولك واطي الاغاني عشان تعرف تكلم ايمان
عمر: والله يا عمي اللي عايز يكلم حد يروح له اوضته يكلمه بس انا في اوضتي واعمل اللي انا عايزه عن اذنك يا عمي ادخل اغير هدومي ….

دخلت الآوضة وقفلت الازاز بس مش اوووي عشان رايحة الحشيش وكده وقلعت الروب وطلعت طقم رايق من الدولاب مايوه اسود وقصير وقميص ابيض عليه علامة الماريجوانا في كل القميص وسرحت شعري بالاستشوار وحطيت كريم وبرفان وظبط نفسي خليت شكلي حلو اووي وجهزت كل حاجة هحتاجها في الشنطة الصغيرة بتاعتي وخدت فوطة معايا وظبط كل حاجة ولبست الشبشب بصباع وخرجت من الآوضة لاقيت ابويا وامي في وشي ومعهم نهلة وخالتي وجوزها وعمي ومراته واخويا وعلياء وحمزة ….

ابويا: يلا يا بطل ننزل نفطر
عمر: لا يا حبيبي الف هناء أنا سبقتكم
ابويا: مفيش الكلام ده لازم كلنا نتجمع على الفطار حتى لو مش هتاكل
علياء: سيبه يا عموو لاحسن يطردنا من قصاد اوضته زي امبارح
خالتي: تعرفي تخرسي
يوسف: انت صحيح طردتها من اوضتك يا عمورة
عمر: ااااه طردتها عشان كنت عايز انام
ابويا: طيب يلا بينا الشباب ينزلوا على السلام والكبار يقسموا نفسهم على الاسانسيرين…

نزلت أنا وحمزة واخويا وعلياء وزينة وكريم على السلالم
لحد ما وصلنا المطعم بتاع الفندق وكانوا مجهزين لنا طربيزة كبيرة لاقيت زينة جاي ناحيتي ولفيت ايدها على وسطي وكان لابسه فستان بتاع البحر وتحته مايوه وبزازها بقيت لازقه في دراعي …

زينة: ايه اللي مزعل عمر حبيبي
عمر: يا بنتي مفيش بس امك امبارح سخنت علي بس الحرباية اختك وبهدلتني جامد قصاد نهلة
زينة: طيب يا عم روق مش مستهلة (ولاقيتها باستني من خدي)
عمر: حبيبتي يا زوزا أنا كده كده مروق مفيش حاجة اصلا
علياء: زينة ابعدي عن عمر عشان ميطرديكش من المطعم
عمر: انت لو مدخلتيش لسانك جوه بوقك هنفخك يا علياء عشان أنا مش طايقك من امبارح
حمزة: ايه ايه اهدوء شوية في ايه وانت يا علياء طالما عمر متضايق منك مترخميش عليه
علياء: هو كلكم جايين علي عشان سي عمر بتاعكم ده
محمود: لااااا يا روحي تعالي محدش يقدر يجي عليكي عشان عمر (ومحمود خدها في حضنه)…

فضل حضنها لحد ما وصلنا على الطربيزة وزينة حضنني كمان وقعدت أنا قصاد عمي ومراته وجاي اقلع النضارة لاقيت عمي شاور لي ألابسة عشان عيني كانت حمراء من الحشيش المهم الفطار نزل وانا ماسك الموبايل وبقلب في الفيس بوك لحد ما خلصوا فطار ولاقيت رجل بتلعب في رجلي من تحت الطربيزة لاقيتها ايمان وغمزتلي وانا سحبت رجلي لورا ولقيت ابويا بيكلمنا كلنا بقى …

ابويا: احنا هنقاعد على البحر وانتم يا شباب معانا ولا ايه
عمر: أنا الاول هنركب البنانا اللي عايز يجي معايا تمام واللي مش عايز يروح معاكم يا بابا
ابويا: هااا ايه رايكم يا جماعة
عم يوسف: انا مليش في الكلام ده (وأبو كريم وأمه نفس الكلام وامي)
خالتي: أنا هركب معاكم (خالتي كانت لابسه مايوه شرعي طويل لونه اسود ومنقط ابيض بس قفش فيها اووووي ومخلي بزازها مدافع وطيزها متقسمه ومتجسمة فيه ولابسه عليه فستان البحر فيه كذا لون)
زينة: وانا كمان معاك هركب أنا وكيمو
محمود: وانا وحمزة تمام معاك
علياء: وانا كمان هركب معاك
عمي: وانا وايمان معاك من بدري
ابويا: وانا معاكم بس تعالوا الاول خلي عمر يروح يحجز وانتم وصلوا الحاجات بتاعتنا في مكانه ونروح له
خالتي: استني أنا جايه معاك
عمر: اتفضلي ….

لاقيتها دخلت ايديها بين دراعي وكوعي بقى خرم بزازها وزبي ابتدأ يقف وخرجنا من المطعم …

خالتي: متزعليش مني
عمر: وانا ازعل ليه
خالتي: متحورش بقى انت مش شايف وشك عامل ازاي
عمر: لااا عادي انت كنت متعصبة امبارح وانا استحملتك مفيش حاجة حصلت وبعدين لو أنا مستحملتكيش مين هيستحملك
خالتي: ما انت غلطان بردوه المفروض أما علياء تطلب منك طلب زي ده كنت اديها على وشها وتعالي قولي وانا هكمل عليها
عمر: بقولك يا فوفا انتي كده اللي بتحواري انت عصبيتك علياء امبارح مش بسبب علياء انت عصبيتك بسبب أن شوفت جوزك امبارح وهو بينيكك فبلاش تحوير وموضوع علياء مهدلك السكة انك تخرجي عصبيتك علياء بس على العموم أنا عذرك ومش زعلان
خالتي: اللاه اللاه ده انت طلعت بتقراء أفكاري اهووو وعارف كل حاجة
عمر: ما انا بحبكككك يعني اللي بيحب حد بيحس بكل تفاصيل حياته بس انت مش حاسة بكده نعمل ايه
خالتي: لااااا يا حبيبي انا حاسة بيك وعرفه انت بتفكر في ايه بس لو تبعد فكرة انك تنيكني دي من دماغك هتبقي أحلى بكتير
عمر: ماشي اللي يريحك بس لو جتلي الفرصة صدقني مش هتردد لحظة وحطي ده في دماغك
خالتي: يلاااااا طيب يا خويا امشي وبعدين نتكلم في الموضوع ده
عمر: وبعدين ايه المايوه ابن الوسخة اللي انت لابسه ده
خالتي: وحش ولا ايه
عمر: لااا حلو بس قفش عليكي اوووي ومبيان تفاصيل جسمك كلها لدرجة أن تقسيمة طيزك واضحة اكنك مش لابسه حاجة
خالتي: اطلع اغيرو طيب
عمر: تعالي نحجز الاول وبعدين اطلع معاكي تغيره
خالتي: ماشي شكل الست دي هي اللي بتتحجز
عمر: استني طيب … صبح الخير
فاطمه: صبح النور اسمي فاطمة اومرني
عمر: كانت عايز احجز بنانا
فاطمة: تمام انتم كام واحد
عمر: احنا 10
فاطمة: بص هي الواحدة بيبقى عليها 6 عشان الكبار محجوزين اصلا في البحر
عمر: طيب تمام أحنا هنحجزها ساعة
فاطمة: تمام ربع ساعة بالظبط وتبقي جاهزة ليك بس سيبلي 500 جنية تحت الحساب
عمر: تمام اتفضلي بس أنا هنروح نجيب حاجة ونرجعلك تاني …

حطيت ايدي على كتف خالتي ومشينا لحد ما رجعنا الفندق ودخلنا الاسانسير ودوست اخر دور …

خالتي: هي نهلة نامت عندك في الاوضة امبارح
عمر: اه ليه
خالتي: يا بجاحتك يا اخي
عمر: في ايه مش بقولك الصراحة
خالتي: طيب وهي ايمان غمزتلك ليه واحنا على الفطار
عمر: لااااا مش هينفع اقولك في دي متزعليش
خالتي: خلاص أنا عارفها ممحونة وبتحب تتعلق على الرجالة
عمر: بصي هحكليك بس تعرفي تمسكي اعصابك
خالتي: يا نهارك اسووود نيكتها
عمر: لالالااا محلصاش حاجة أنا خرجت من اوضتها أما حسيت الموضوع هيتطور (لاقيت النضارة الشمس بتاعتها وقعت على الارض واطيت عشان نجيبها وطيزها قصادي شكلها جامد نيك في المايوه روحت خدت خطوة عشان تخبط في زبي بطيزها وفعلا زبي خبط بين فلقة طيزها وعلى بترفع نفسها)
خالتي: يا بني انت ايه في ايه زبك واقف 24 ساعة مش بيفصل (ولاقيتها ضربتني عليه جامد حسيت بوجع ابن متناكة فظيع في بضاني وراسي)
عمر: اااااااه (ونزلت على ركبي)
خالتي: ايوه يا ممثل ضربتك بالنار فيه انا صح (لاقيتها بصيت على وشي لاقيته محمر نيك وأنا بتوجع بجد) مالك يا ولا أنا مكانش قصادي اضربك جامد وريني طيب ايه اللي حصل
عمر: اوريكي ازاااااي احنا في الاسانسير
خالتي: طيب تعالي قوم احنا في اخر دور اهو

وخدت ايدي حطيتها على كتفها وايديها لفيتها على وسطي وفضلت مسندني وطلعت مفتاح اوضتها ودخلنا ….

خالتي: تعالي اقعد هنا واقلع المايوه بتاعك وانا هجبلك حاجة ساقعة تحطها عليه
عمر: مش قادر اوووف كسم الوجع
خالتي: انجز مش وقته دلوقتي أنا مكانش قصادي اضربك جامد
عمر: ضيعتي مستقبلي ودمرتي احلامي معاكي اااااااه يا بضاني (روحت قلعت المايوه وزبي كان واقف بس نص نص مش اووي يعني)
خالتي: امسك … ايه ده حتى وانت موجوع لسه واقف
عمر: انت بالنسبالك كده واقف اااه ما انتي متعوده على 7 و8 سنتي بالنسبالك ده واقف على آخره
خالتي: طيب انت هتسكت ولا اخصيك خالص
عمر: لااااا اعتبرني خرست هاتي (خدتها منها كيس التلج جاي احطه على بيضاني) احااااااااااااا دي ساقعة فشخ لالالااا مش هقدر احطها
خالتي: هات يا محنو افندي (لاقيت خدت كيس التلج من ايدي ومسكت بتاعي بايديها والايد التاني حطيت التلج على بضاني)
عمر: اوووووووف (لما هي مسكت زبي بايديها حسيت الوجع راح وابتدأ ينشف في ايديها وهي بتحرك كيس التلج على بضاني وانا بصاص عليها وهي باصه لزبي اوووي ومشلتش عينها من عليه وانا زبي وصل لآخره اووووي وبقا ناشف في ايديها)
خالتي: طبعا انت عامل فرح جوه منك عشان أنا ماسكه زبك
عمر: أنا لا ليه بتقولي كده يعني
خالتي: لا بقول كده عشان زبك بقى زي الحديدة في ايدي في ثواني ولا انت ايه رايك هااا الوجع خاف شوية
عمر: وغلاوتك الوجع زي ما هو
خالتي: امك قالتلي أن في دكتورة في الفندق تعالي نروح لها
عمر: لالالااا دكتورة ايه مش للدرجة هي شوية كده وهتروق بقولك ايه ممكن اطلب طلب منك
خالتي: خير
عمر: ما تمشي ايديك عليه شوية
خالتي: لااااا احنا كده حلوين اووووي امسك بقى انت كيس التلج وأنا هقوم اغير المايوه (وشالت ايدها من على زبي وسابت كيس التلج وقامت عند الدولاب وفتحتها وخارجت منه اتنين مايوه واحد لبني والتاني اسود ومن الجانبين أحمر) ايه رايك البس اني واحد
عمر: اي حاجة عليكي انت بتحليها بس مبتبقاش قفشة عليكي
خالتي: استني ادخل الحمام هقياسهم واخرجلك
عمر: خدي تعالي هنا هو انت اول مره تقلعي قصادي يعني
خالتي: لااا اخاف اغير قصادك وانت في الحالة دي انت مش شايف زبك ولا ايه
عمر: يعني انت مش واثقه فيا براحتك
خالتي: خلاص يا قموصة هغير هنا بس لو قومت من مكانك هنزعل من بعض
عمر: ماشي إبدأ باللبني الاول ….
خالتي: يبقى تعالي افتحلي السوسته الاول

لاقيتها قلعت الطرحة اول حاجة وقومت فتحت سوسته المايوه من ورا ورجعت مكاني وهي قلعت المايوه من فوق وعرفت انها مش لابسة برا ونزلت المايوه من تحت وانا بقيت العب في زبي وبضرب عشرة عليها وهي لفيت اديتني وشها وقعدت على السرير وأنا لسه بلعب في زبي قصادها …

خالتي: هطردك بره على فكرة
عمر: في ايه انا عملتلك حاجة
خالتي: انت بتضرب عشرة علي انت مجنون
عمر: لااااا بقى ده زبي أنا والعب فيه براحتي انت اهم حاجة ليكي اني ملمسكيش صح … وبعدين يمكن الوجع اللي عندي أما انزل لبني يرتاح شوية
خالتي: ماشي خلاص ….

كلمت لبس المايوه اللبني وقامت من على السرير وظبطتها عليها

خالتي: ها ايه رايك كده احسن
عمر: تعالي اقفلك السوسته عشان اشوف قفش عليكي ولا لا (لاقيتها جات عندي واديتني ضهرها عشان قومت عشان اقفل لها السوسته وزبي اتحشر في طيزها اوووي)
خالتي: لا احنا متفقناش على كده
عمر: اعمل ايه طيب هو طويل اقطعه وبعدين طيزك الصراحة عمله زي المغناطيس بتشفط الحديد لها 😂
خالتي: انت هتقفل السوسته في ساعة يعني
عمر: خلاص أنا قفلتها اهو
خالتي: هاااا ايه رايك حلو ولا قفش علي بردوه
عمر: فرسة
خالتي: ما تلم لسانك يا بني
عمر: طيب انت بتزعلى من كلمة الحق ما انت ست فرسة بجد وبعدين فرسة دي يعني جامدة
خالتي: متشكرين يا عم يلا ارفع شورت ويلا ننزل
عمر: لا انزلي انت بقى أنا هقعد في اوضتي شوية عقبال ما الوجع دي يرتاح شوية
خالتي: بطل رخمة بقى وانجز استحمل شوية
عمر: لااا أنا لازم انزل عشان ارتاح (أنا بسحبها واحدة واحدة عشان يمكن تضربلي عشرة أو أي حاجة)
خالتي: طيب ادخل الحمام ونزل وخد مناديل معاك اهي
عمر: لااا ما انا مش هعرف لوحدي (افتكرت حاجة هتقربني شويه منها وهتجننها) يا ستي انزلي انت وهكلم نهلة تيجي تساعدني
خالتي: نهلة متخلنيش أولع فيك انت وست زفته بتاعتك … طيب لو أنا قلعت قصادك هتخلاص بسرعة
عمر: مش عارف بس ممكن
خالتي: تعالي طيب في الحمام عشان لو جابت متبهدلش الدنيا هنا أنا مش قادرة أنضف حاجة ….

دخلت الحمام أنا الاول وهي دخلت ورايا شاورت ليا انزلها سوسته المايوه ونزلتها لها السوسته ورحت قعدت على قاعدة الحمام وهي نزلت المايوه وقلعت خالص وعلقته على ورا الباب وانا ابتديت اضرب عشرة قولتلها ما تقلعي الاندر وواطي قصادي قالتلي ايه رايك البس هدومي واطلع واسيبك رديت عليها خلاص خلاص أنا قولت عشان ننجز الوقت لاقيتها بصيتلي ونفخت وقلعت الكلوت وصدرت ليا طيزها وواطيت وطيزها اتفتح قصادي وكسها وخرم طيزها بقوا واضحين ليا وانا كسم الهيجان زبي لقيت شد اوووووي على آخره واحمر فششششخ من منظر كسها وخرم طيزها اووووووووف وعروق زبي بارزة اووووي وانا شغال بضرب عشرة على شكل طيزها وكسها وفي دماغي مليون فكرة وأبرزهم اني اقوم انط عليها وانيكها عافية بقى واخلص وقامت وخدت خطوة ناحيتها قالتلي انت رايح فين خليك مكانك رديت عليها قولتله أنا كنت هنزل اشم طيزك وكسك بس ينفع عشان اسرع اكتر واجيبهم قالتلي لااااا خليك مكانك والا هلبس هدومي وأخرج في اللحظة دي سمعنا صوت عم يوسف وهو بيكلم حد ودخل الآوضة والباب اتقفل وخالتي في ثانية قفلت باب الحمام علينا وجريت فتحت الدش ووشها قالب الوان وشكلها بقى مرعوب فشخ ولاقينا صوته سكت حوالي دقيقة وفجاة لاقينا الباب بيخبط واوكرة الباب بتفتح بس الباب مقفول …

يوسف: انت جوه يا فريال
خالتي: ااااه يا يوسف في حاجة ولا ايه
يوسف: لا نسيت موبايلي التاني هنا قولت اجيبه وادخل الحمام انت قفلة على نفسك ليه افتحي
خالتي: أنا تحت الدش استني أنا اخلص الدنيا مش هطير (وانا وهي واقفين ورا الباب والصراحة أنا كنت مرعوب اكتر منها)
يوسف: طيب طالما الدنيا مش هطير تعالي افتحي الباب وارجعي كملي استحمي انت غريبة اوووي يلاااا بسرعة

في اللحظة دي خالتي بصتلي ومبرقة ووشها حرفياً مرعوب ومخضوض اووووي لدرجة اني اول مره اشوفها كده وانا كمان مرعوب ويمكن اكتر منها ولاقيت ايديها راحت على اوكرة الباب روحت مسكت ايديها وفي نفس الثانية حضنه بعض ولاقيت عينها بتدماع بمعنى بتقولي أننا انتهينا حطيت ايدي الاتنين على وشها ومسحت دموعها وانا دماغي اتشلت من التفكير ولاقينا الباب خبط تاني وهي اترعشت وصوت جوزها ما يلا يا فريال افتحي في ايه …..

قيّم هذه القصّة

كم نجمة ستعطيها؟

متوسط النتائج 4.6 / 5. عدد المقيمين 30

كن أوّل من يقيّم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!