النّسوان البلدي – الحلقة السّادسة عشرة

وصلنا اخر الجزء اللي فات أما كنت أنا وخالتي في الحمام وهي قالعة ملط ومفنسة قصادي وانا بضرب عليها عشرة عشان بضاني كانت وجعني من ضربتها ليا وجوزها دخل الآوضة فجأة واحنا جوه وخبط علينا واصار أن خالتي تفتح الباب عشان هو عايز يدخل الحمام وخالتي بقيت مرعوبة وخايفة من الموقف اللي احنا فيه لدرجة أنها نزلت دموع من عينها وانا سميتها دموع الرعب عشان الورطة اللي احنا فيها ….



عمر: اسمعي تعالي معايا (وشوشتها وخدتها وقربنا من الدش) اعملي اكنك بتكلمني في التليفون واتخضي وصوتي وقولي يالهووووي بصوت عالي وقوليلي اقفل أنا هلبس وجيلك المهم بقى في الموضوع تفتحي الباب لعم يوسف وقوليلي أني اتعورت في ايدي وانا في اوضتي
خالتي: لالالالا مش هعرف افرض دخل الحمام وشافك
عمر: اسمعي الكلام أنا عارفه قلبه طيب وبيحبني هيجري علي أما يسمع اني اتعورت وبعدين أنا هستخبي تحت الحوض أما انتي تفتحي وتخرجي له ده احسن حل عقبال ما هو يروحلي الآوضة اكون أنا دخلت من البلكونه ونحل الموضوع
خالتي: أنا مرعوبة اووووي (لاقيتها بتعيط) هيفضحنا وهيقتلني
عمر: ششششش (وحطيت ايدي على بوقها) اسمعي الكلام ادخلي تحت الدش حالاً وحطي شامبو على راسك وادعكيه (لاقيت الباب بيخبط) معاكي عشر ثواني تقفلي الدش وتردي على التليفون انجزي(روحت أنا نزلت تحت الحوض وشورت لها)
خالتي: (قفلت الدش الاول) ايوووه يا بني (هي بتتكلم وهي متوترة فشخ) ايييييييييييه يالهوووووي استني هلبس وجيلك بسرررررعة
يوسف: في ايه بتصوتي ليه
خالتي: الحق يا يوسف عمر اتعور في درعه في اوضته وسايح في دمه (رحت فتحت الباب)
يوسف: ايييييه يا نهاررر اسود البسي هدومك الاول واخرجلي طيب (هو فتح باب الآوضة وخرج وقفل وراه لاقيتها دخلت هي الحمام تاني)
خالتي: يلااااا بسرعة قبل ما يرجع تاني
عمر: عشان تثقي فيا يا قمررر (وبوستها من خدها وجريت على البلكونة ودخلت اوضتي وكان معايا أنا شفرات بقطع بيها الحشيش روحت طلعت واحدة جديدة ومشيتها على دراعي وضغط على دراعي وعم يوسف بيخبط على الباب كل ده لاقيت الجرح طلع دم كتير أما ضغط عليه هو كان سطحي يعني بس نزل دم كتير)
عم يوسف: عمرررررررر انت كويس (روحت فتحت الباب) يا نهار اسود ايه اللي حصل
عمر: كنت بجيب حاجة من الدولاب وانا بخرج ايدي مسمار عورني
يوسف: استني طيب اتصال بالدكتورة تيجي (اتصال بدكتورة الفندق دقيقتين وكانت عندنا)
الدكتورة: سليمة يا بطل ده جرح سطحي بس انا طهرته وعقمته وانت لو هتنزل البحر فك درعك هيبقى احسنلك مياة البحر هتعلجه احسن ده خربوش يعني بسيطة
خالتي: (لاقيتها دخلت علينا الآوضة) ايه اللي حصل في ايه
يوسف: ده خربوش يا ستي أنا هدخل الحمام هنا عشان على أخري شكرا يا دكتوره (الدكتورة خرجت من الآوضة)
عمر: انا تمام متقلقيش يا فوفااا (حسيت وشها لسه قلقان بس ارتاح عن الاول بكتير)
خالتي: بس يا شيخ أنا كنت مرعوبة اووي
يوسف: مرعوبة من ايه قولنا ده خربوش
عمر: ما انت عارف يا عم يوسف الستات قلبهم غيرنا
يوسف: ايوه ايوه يا خويا وقلب خالتك رهيف خالص انا هعمل تليفون عشر دقايق وهنزل انزلوا انتم وانا هحصلكم ابقا خلي بالك من خالتك ام قلب رهيف يا عمر (وخرج من الآوضة وقفل الباب وراه)
عمر: ماشي يا عم يوسف فوفااا في قلبي وعيني (روحت حطيت ايدي على طيزها)
خالتي: يخربيت امك ويخربيت ام زبك ويخربيت ام الساعة اللي فكرت اساعدك فيها انت مجنوووووون شايل ايدك
عمر: اهدي اهدي بس يا قلبي في ايه
خالتي: انا قلبي كان هيقف من الرعب وقولت يوسف قفشنا خلاص
عمر: بس انا خلصت الموضوع وبعدين أنا عندي استعداد اموت عشانك ولا حد يجيب سيرتك أو يلمسك أو يهينك وبعدين أما أنا شوفت دموعك دي اتجننت قولت لازم اشوف حل (روحت حطيت ايدي الاتنين على رقبتها)
خالتي: طيب انت عورت نفسك ازاي
عمر: مشرط مشيته على ايدي فدائكي يا قلبي عشان تعرفي اني بحبكككك قد ايه
خالتي: أقسم بالله انت مجنون رسمي يلا يا خويا ننزل
عمر: طيب مش هنكمل ده بضاني لسه وجعني واكتر كمان بعد الاكشن اللي حصل ده
خالتي: كمل انت بقى وأنا هنزل أنا مفيش اعصاب اعمل حاجة تانية
عمر: خلاص خلاص استني هنزل معاك اهوووو….

خدت شنطتي وحاجتي وجريت وراها وركبنا الاسانسير اول ما ركبنا

خالتي: اتمني اللي حصل النهاردة تتعلم منه حاجة وتعرف اني دي علامة أن ماينفعش تلمسني
عمر: متكبريش الموضوع طالما اتحل.. وبعدين أنا قولتلك انزلي انت وانا هكلم نهلة تطلع لي انتي اللي رفضت وقرارتي تساعدني
خالتي: كسم نهلة بنت المتناكة دي (وهي متعصبة) متخلنيش أولع فيك وفيها طيب اقولك على حاجة يا عمر أنا لو شوفتك بتلمس المراا دي تاني والله لساني مش هيجي على لسانك لحد ما واحد فينا يموت واخررررس بقا
عمر: اللاه اللاه في ايه اهدي كسم نهلة بس اهم حاجة عندي انتي (حولت إثباتها بكلمتين) خلاص مش هلمسها تاني ولا تزعلى نفسك … بس انا مبسوط انك بتغاري علي يا فووفاا (ومسكتها من وسطها وشديتها علي طيزها من الجنب لازقت في زبي)
خالتي: اغيررر عليك امشييي واغيررر عليك بتاع ايه
عمر: مش احنا صحاب وعلى الحلوة والمره مع بعض وقريب هتبقي حبيبتي (بوستها من خدها بس جنب شفايفها كده)
خالتي: حبيبتك دي أما تشوف خرم طيزك الاول بعدين ابقا حبيبتك
عمر: بس كده بسيطه امسكي كده (اديتها الشنطة وطلعت موبايلي وجاي انزل المايوه)
خالتي: انت بتعمل ايه يخربيتك احنا في الدور التاني خلاص نازلين
عمر: اصور خرم طيزي واشوفه عشان تبقي حبيبتي
خالتي: لاااا انت بقيت مجنون رسمي بيا
عمر: بعشقك يا فوووفا في ايه
خالتي: يلا طيب يا مجنون فوفااا…


خرجنا من الاسانسير وكان هي شكلها زي القمر الصراحة والمايوه اللبني مخلي شكلها جامد اوووي هو مش قفش زي التاني بس طبيعي عشان بزازها مدافع وطيزها جبال يكون واضحين فيه المهم انا حطيت ايدي على كتفها وهي لفيت ايدها على وسطي وخرجنا رجعنا عشان نركب البنانا ولاقيت ابويا وكلهم مستنيانا…

زينة: انتم رحتوا فين كل ده
خالتي: طلعت غيرت المايوه وعمر طلع عشان يدخل الحمام عنده في الآوضة وايدها اتعورت
ابويا: اتعووورت فين وريني
عمي: ورينا (لاقيت الكل اتخض علي وإيمان جات وقفت ورايا)
عمر: يا جدعان ده خربوش من مسمار في الدولاب (لاقيت ايمان حطيت ايدي على طيزي وقفشتها بالراحة بصيت لها لاقيتها غمزتلي)
ايمان: عشان تبطل شقاوة وتسمع الكلام
زينة: طيب وريني كده
عمر: يا جدعان والله خربوش وبعدين أنا شوية كده وهفكها
ابويا: خلاص ماشي يلا نركب بس هنقسمها ازاي
عمر: هنقسمها رجل وستات ولا انتم شوفوا عايزين نقسمها ازاي
عمي: اي حاجة مش هتفرق
عمر: طيب ماشي (جتلي فكرة نااار وقرارت اركب خالتي معايا بس بطريقة هخليها تجنن فيها اووووي) بابا وعمي وايمان وأنا ونهلة .. والناحية التانية فوفا وزينة وعلياء وحمزة وكريم ومحمود (لاقيت فوفاااا بصتلي بصة ووشها هيطلع نااار عشان قرارت اركب مع ايمان ونهلة)
خالتي: لا أنا هركب مع نهلة وايمان
عمر: (بصيت لها وابتسامة كده) ومالو مش غلط … مين اللي هيركب في الاول ومين في الاخير بقا
ابويا: أنا هركب في الاول ومعتز يركب في الاخير
عمي: ماشي مفيش مشكلة عادي (أنا بصاص كل ده على خالتي وحسيتها انه مش عجبها)
خالتي: لا يا معتز خلي عمر ورا خالص وأنا قدمه ونهلة ووإيمان وانت ايه رايكم كده
عمر: موافق (أنا كنت مستني تتطلع من بوقها اصلا) ….

كان اللي بيعرف يعوم كريم ومحمود وأنا وبابا وعمي .. اللي نص نص ايمان ونهلة وزينة اللي مش بيعرف يعوم خالص فوفا وعلياء المهم ركبنا وانا لاقيت خالتي ركبت وطيزها مفقلسة شكلها ابن متناكة وو الكلوت باين تحت المايوه اوووووف أنا هركب ورا الطيز دي دلوقتي أنا مش هركب وراها ده انا هركبها هي حرفيا ولاقيت زبي ابتدأ يقف روحت ركبت وظبط نفسي وزبي وقفته لقدام عشان يبقى راشق في طيزها بالطول ولفيت ايدي حولينا بطنها وقدمة حبه لقدام وزبي اتحشر في طيزها اللي ركب البنانا قبل كده هيفهم اللي انا اقولها والانش أما بتحرك اصلا بتفضل البنانا بتتنطط وأحيانا مع بتنطط كمان وزبي ابتدأ شغل دخل خرج بين فلقة طيزها بصيت على البنانا التانية لاقيتهم قصادنا روحت خرجت زبي من المايوه وحشرته اووي بايدي في فلقة طيز خالتي وطلعت ايدي الشمال لفيتها على بزازها الاول وايدي التانية نزلت عند كسها بالظبط وابتديت احركها بالراحة على كسها وايدي التاني بقيت بضغط على بزازها على خفيف ولاقيت الرجل زود سرعة اللانش وزبي وهي ابتديت تتنطط اكتر على زبي حرفيا وانا بقيت اقفش بزازها وادعك في كسها جامد اوووي وابعبعصه وزبي بقى دخل ربعه بين فلقة طيزها من المايوه وهي حرفيا مفيش اي رد فعل ولا كلمة وفضلت كده دقيقتين كل شوية اقوم حشر زبي اكتر فيها وانا ببنتطط وهي كمان اكني بنيكها حرفيا والرجل لف مره واحدة باللانش كلنا وقعنا في البحر بس وانا حضنها من ورا وقعنا في البحر وكان حته عميق مفيش فيها طول اصلا لاقيتها هي لفيت وحضنتي من رقبتي وزبي واقف في كسها ….

خالتي: يالهووووي ده مفيش طول تحتي (أنا لفيت ايدي على طيزها وقفشت فردة طيزها الشمال)
عمر: ده الطول كله تحت منك انت مش حاسة ولا ايه (أنا قصادي على زبي اللي ضغط على كسها)
خالتي: ااااه ما انت بتعرف تستغل الموقف كويس عشان أنا مش بعرف أعوم يعني حشر زبك فيا وقابليها كنت بتقفش في بزازي وتدعك كسي وزبك كان خرمني من طيزي عشان أما اقول عليك عيل وسخ بتزعل بس (أنا كنه بنتكلم بصوت واطي عشان الباقي حولينا اصلا بس في مسافة حوالي مترين بينا وبينهم مثلا)
عمر: ما انت سيبتي بضاني وجعني وانا عايز انزل لبني عشان ارتاح اعمل ايه
خالتي: ونزلت بقى بعد كل ده (أنا وشي ووشها بينهم 5 سنتي حرفيا وانا بصاص على شفايفها عايز اكلها)
عمر: لا وغلاوتك عندي لسه وبضاني وجعني اووي
خالتي: طيب نزل في البحر يكش السمك يجي يأكل زبك وارتاح بقى ونخلص (كان الرجل بيلف ساعتها ورجع لنا وزي موجه خفيف جات علينا حركاتها علي روحت خدت شفايفها بين شفايفي ثواني وسيبتها) يخربيت امك انت مجنون افرض حد شافنا يخربيتك
عمر: متخافيش بقى وخليكي واثقه فيا بقى .. تعرفي أنا نفسي في ايه دلوقتي
خالتي: في ايه يا سي زفت
عمر: اكون انا وانتي ملط في البحر لوحدنا
خالتي: ااااه عشان اطلع حامل منك بتوأم
عمر: بقولك ايه دخلي زبي في المايوه عشان الرجل قرب علينا عشان نطلع البنانا تاني
خالتي: احااااااااااااا هو انت مخرج زبك (وراحت منزله ايديها الاتنين ومسكت زبي وضغطت عليها اوووي وانا تفسيري أن ده هيجان مش غل زي ما هي باينة ليا يعني) نفسي اقطعه دلوقتي عشان ارتاح منك ومن وسختك دي
عمر: ما يغلش عليك يا روحي … يلا نروح بقى عشان اركب البنانا …

روحنا عند البنانا ورفعتها وطلعت ركبت وانا طالع وراها تاني احااااااااااااا المايوه من المياة بقى متجسم عليها فشخ وكلوتها باين نييييييك وانا زبي بقى ناررررر مولع من منظرها ولسه هلزق زبي في طيزها …

ايمان: فريال ما تيجبني مكانك
خالتي: اشمعنا يعني في عسل في المكان بتاعي
ايمان: اصلا أنا بحب اركب ورا
عمر: لااااا خلي فوفا معايا عشان مش بتعرف تعوم
ايمان: ااااه خلاص ماشي (ساعتها لاقيت فوفا رفعت نفسها ورجعت علي زبي بقى تحت طيزها ووصل لحد اخر كسها اوووووف) ….

والرجل اتحرك تاني ودخلنا غوط بينا جوه اوووي وانا عمل اقفش في بزاز خالتي وهي بتتنطط على زبي ووايدي بتدعك كسها كل ده وخلاص أنا بقيت على أخري منها أنا لازم انيكها دقيقتين والرجل سرع بينا وحدف اللانش شمال روحنا وقعنا كلنا وانا رفعت نفسي وانا حضن خالتي …

خالتي: يخربيتك يا عم متقولنا قبل ما توقعنا
عمر: وتبقي المتعة فين أما يقولنا يعني
الرجل اللي بيسوق اللانش: هسيبكم ربع ساعة في المياه وبعدين نرجع تاني
عمر: والله انت برنس
خالتي: أوعا كده أنا هروح عند ولادي انت مجنون
عمر: خدي هنا يا ست انتي هتغرقي انت مش شايفة ولادك فين خليكي معايا هعلمك تعومي ازاي (وغمزتلها)
خالتي: انت استغلالي يا واد انت (هي رجعت حطيت ايديها حولينا رقبتي وبزازها خبطه في صدري وزبي أنا خرجته وبقا راشق في كسها وايدي لفيت على طيزها وقفشتها منها جامد اوووي) ااااااي يا حيوان شايل ايدك وجعتني
عمر: بمسكك عشان متغرقيش مني (ورجلي احركها عشان أوزان نفسي أنا وهي في المياه وكل ما بحرك رجلي زبي بيخبط في كسها رايح جاي أكني بنيكها)
خالتي: انت زبك اللي دخل خرج في كسي ده عادي يعني وقف حركة
عمر: أنا عايز اقولك اني وقفت حركة هنغرق أنا وانتي تحبي تشوفي (وقفت حركة برجلي وايدي اليمين لاقيتنا بننزل تحت المياه لاقيتها صوتت يالهههههوي رفعت نفسي تاني لفوق ومسكتها من طيزها تاني جامد) هاااا صدقتني
خالتي: لا خليك ماسك وأوعا تسيبني
ايمان: ااااايه يا فوفا الواد ده بيرخم عليكي اجيلكم
خالتي: لااااا ده بيهزار معايا يا حبيبتي
نهلة: استنوا نقرب منكم شوية (لاقيت خالتي مسكت زبي ودخلته جوه المايوه)
نهلة: سايبها معانا يا عمر وروح خدلك لفه في البحر
عمر: خلي بالكم منها طيب والله … ينفع اسيبك معهم يا فوفا
خالتي: ماشي روح انت ….



سيبتها معهم قولت اروح انطلق شوية وكل ده زبي واقف وخدت عمي وابويا وقربنا من الشباب بقى وفضلنا نهزار معهم لحد ما لاقيت علياء قربت مني هي وزينة …

زينة: والنبي يا ميرو خلي البت دي معاك شوية ضهري اتكسر منها وعايزها اقعد مع كريم شوية
عمر: هو في ايه هو حد قالكم اني مسئول البحر الاول
علياء: لا يا زينة غرقيني احسن من اني افضل معها
عمر: سيبها يا زينة عشان دي لسانها طويل ولازم اربيها من اول وجديد (أنا بتكلم معهم ونسيت ان زبي واقف اصلا ولفيت ايدي من على وسطها وقربتها مني لاقيت زبي خبط في حاجة طرية فشخ من تحت وهي كانت مديني جنبها اليمين وزبي خبط في فردة طيزها اليمين من الجنب احاااا هي البت علياء طرية اووووي ازاي اوصف لكم علياء هي قمحاوية بس على فاتح وبزازها بحجم المنجايه الكبيرة وطيزها مدوره ومرفوعة ومش متوسطة يعني ومعندهاش كرش) أنا هخليكي تبطلي تطول لسانك تاني
علياء: طوز فيك يا ياض انت يابني أنا اكبر منك بسنتين يعني اتمني تحترمني شوية
عمر: سنة يا ام شخه انت لسه هتمي 17 كمان 3 شهور وأنا هتم ال 16 الشهر اللي جاي يعني انت اكبر مني ب10 شهور بس
علياء: ايه ده انت فاكر عيد ميلادي شهر كام **** بس بردوه مش طايقك
عمر: طالما انتي مش عايزه تلم لسانك يا بعد اذنك بقى (سيبتها لوحدها وهي فضلت تصرخ وتدبش بايديها عشان متغرقش ونزلت أنا ضربت غطس ودخلت بين رجلها ورفعتها وشقلبتها في البحر ورجعت مسكتها بس المره دي من ضهرها وايدي على بطنها)
علياء: يخربيتك أنا كنت هموت ايه هزار البوابين ده يا عم (ساعتها زبي بقى محشور بين فلقة طيزها اوووي)
عمر: تاني لسانك بيطول علي طيب ماشي سلام
علياء: خلاص خلاص أنا اسفة يا عمورتي حقك علي يا روحي
عمر: ايوه كده ناس مش بتجي غير بالعين الحمراء (لاقيت ايد علياء نزلت مسكت زبي ايووووه زي ما بقولك كده نزلت مسكت زبي اووول ما مسكته لاقيتها اتنفضت من مكانها وشالت ايديها بسرعة) وده اسمه ايه بقا
علياء: لاقيت حاجة خبطه فيا من ورا قولت اشوف ايه ده معرفش أنه انت يخربيتك خضتني اصلا
عمر: ماشي متلعبش في حاجة مش حاجتك تاني
علياء: ما تيجي نروح عند الصخرة دي
عمر: طلعي ميتين امي بقى (أنا مش في دماغي اي حاجة ناحيتها خالص) تعالي يا ستي(فضلت حضنها لحد ما ما روحنا عند الصخرة وطلعتها تقعد عليها) أنا ممكن اسيبك هنا وامشي على فكرة
علياء: عمرررر لا وحياة امك بطل رخمة أنا جبتك عشان نتكلم اصلا شوية لوحدنا ومحدش يسمعنا
عمر: محدش يسمعنا (أنا استغربت شوية) في ايه
علياء: انا امبارح معرفتش انام من كلامك ليا وكنت بعيط طول الليل
عمر: انت عبيطة يا بنتي أنا كنت بقول اي كلام عشان اضايقك بس عشان انت قولتلي انت مش رجل حاجة زي كده
علياء: يعني أنا مش وحشة في نظرك يعني
عمر: يا بت وحشة ايه انت حولئه ولا ايه (علياء فعلا حلوة ووشها وسيم بنسبة 80 % كمان)
علياء: لااا يا عم اصلا انت طول الوقت بتعاملني على اساس اني وحشة وبتهملني على طول
عمر: يا لولا يا حبيبتي انت اختي وبعدين ايه بهملك دي هو انت مراتي ولا حاجة
علياء: انا مش اختك أنا بنت خالتك وكمان مش رضعين على بعض يعني فيها ايه أما اكون مراتك
عمر: احااااااااااااا انت بتهزاري صح
علياء: لااااا مش بهزر بتكلم جد وبعدين هو في حد يبقى هيجان على أخته وبتاعه لازق فيها من ورا
عمر: علياااء اظبطي نفسك وبعدين ده غصب عني عشان البحر وكده مش عشانك
علياء: خلااااص يا عم متزعقيش (أنا في بالي بنت الجزمة دي لسانها طويل وممكن تقع في الكلام مع امها ولا حد من اخواتها)
عمر: يا حبيبتي انا مش بزعق أنا بس استغربتك تقولي الكلام ده كنت فكرك قطة مغمضة
علياء: لا يا حبيبي انا قطة مفتحة وفاهمة كل حاجة
عمر: ده ناقص تقوليلي انك مسكت زب حد قبل كده
علياء: اااه حصل
عمر: كسم البجاحة بتاعتك
علياء: زبك انت بس
عمر: ااااه وقعتي قلبي يخربيت امك
علياء: ممكن اطلب منك طلب
عمر: لااااا (أنا توقعت الطلب من قبل ما تتكلم)
علياء: بطل رخمة بقى .. أنا هفهمك الاول قبل ما اطلب الطلب اصلي صحابي كلهم مرتبطين وبعيطوا مع حبيبهم وكده وانا عمري ما شوفت زب في الحقيقة طول عمري بشوفه في الصور بس
عمر: احااااااااااااا ما عشان كده قولتلك لااا
علياء: مره واحدة بس عشان خاطري
عمر: لاااااا مش هينفع حد هيشوفنا
علياء: لا ما احنا لو وقفنا ورا الصخرة دي محدش هيشوفنا انجزززز بقى يا رخم
عمر: تشوفي مره وتخرسي ومفيش طلبات تاني ماشي
علياء موافقة (علياء كانت لابسه مايوه شورت فوق ركبتها ونص كم شبه بدلة الغطس كده لونه كحلي بس قطعتين مش قاطعة واحدة زي بتاع خالتي كده)

هي نزلت في المياه تاني وأنا مسكتها ولفينا ورا الصخرة (اشرح بردوه حوار الصخرة عشان في ناس بتقف لي على الواحدة كانت مجموعة صخور حوالي 8 أو 9 صخور في نص البحر أعالي من مستوي البحر حاجة بسيطة وما بين كل صخرة وحوالي فرغ نص متر مثل أو أقل بس هم شكلهم من بعيد أشبه بالجزيرة الصغيرة وصلت المعلومة كده) روحت طلعت على الصخرة تاني وانا طلعت جنبها وبقا هم في مسافة بينا حوالي 10 متر مثلا ومديهم أنا ضهري وكمان علياء جنبي يعني مستحيل حد يشوفني روحت لسه هنزل المايوه لاقيتها …

علياء: ينفع أنا أنزل المايوه
عمر: نزلي كلها ثواني ونرجع بسرعة بس (لاقيتها نزلت المايوه وطلعت زبي وكان محمر وهايج نيييييك مش عشان الموقف ده بس لا كمان انت كنت من عشر دقايق حشر زبي في كس خالتي وده اللي كان مهياجني اووووي وجايه حوار علياء هيجاني اكتر)
علياء: عمرررر شكل زبك جامد فشخ زي اللي انا بشوفهم في الافلام
عمر: احاااا يا علياء انت بتتفرجي على افلام سكس
علياء: وفيها ايه يعني انت مش بتتفرج (لاقيتها مسكت زبي وبدأت تدعك فيه على خفيف) بس خلاص مش هتفرج تاني
عمر: تعرفي لو مكانش حد معانا دلوقتي كنت لاول مره في حياتي هضرب بت وكنت هقوم اكسرك
علياء: طيب وتتعاب ايديك ليه وانت ممكن تكسرني بزبك (احاااا أنا اكتشفت أن علياء بت لبوة وملمومة على شلة شراميط ومش بعيد تكون اتناكت قبل كده وكانت بتعمل قصاد العائلة أنها محترمة وقطة مغمضة دي النسوان دول ولاد متناكة عليهم شوية حركات تجنن)
عمر: ششششش انت سامع الصوت ده (دخلت زبي في المايوه لاني سمعت حد بيقول اممممم اممممم بصوت مكتوم)
علياء: صوت ايه مش سامعة
عمر: ما انتي لو خرستي شوية هتسمعي (لاقيت الصوت جاي من ناحية اخر صخرة كبيرة) تعالي معايا بس امسكي كتفي من ورا وانا هسحبك ….

ونزلت وفضلت أعوم بالراحة عشان اعرف مين اللي مطلع الصوت ده لحد ما لفيت من جنب الصخور ولسه هدخل شمال وقفت واتصدمت احاااااا ولاقيت علياء قالت يالهووووي ايه ده المنظر كالاتي زينة رفع رجلها اليمين على كتف كريم وضهرها في الصخره وهو رافع المايوه ومبين بزازها وهو نازل تقفيش فيهم وفشخها رزع اووووي احاااااا طيب ازاي ده كده بنيكها من كسها احااااااااااااا زينة مفتوحة منه روحت نزلت تحت المياه يمكن اقدر اشوف حاجة وكمان المسافة مش بعيدة بينا وبينهم نزلت بس مشوفتش بوضوح اووي بس كريم زبه بيخرج ويدخل يبقا اكيد هي مفتوحة يا ولاد المتناكة وبقا هيان علي امسك كريم وزينة وعلياء اكلهم علقة بنت متناكة بس المفاجآت اللي ورا بعض دي (محدش يقولي انت ديوث كده عشان ده خطيبها وهيكتبوا كتبهم بعد رمضان في العيد يعني شهر وهتبقي مراته بس فكرة أنها مفتوحة جننتني) فضلت أنا وعلياء بنتفرج على كريم وهو بينيك زينة ووشها هيجاني نيك بقى ومنظر بزازها قريبة من شكل بزاز امها فوفااا بس بزازها اصغر من امها يعني بس هي بزازها مشدودة ومرفوعة عن أمها بحكم السن يعني وكده المهم لاقيت اللبوة الصغيرة اللي معايا حطيت ايدها على زبي ونزلت المايوه وفضلت تدعك فيه انا في بالي (ومالو يا ولاد اللبوة تتناكوا انتم الاتنين في نفس المكان مش اخوات الدم بيحن) بصيت لها لاقيتها مسكت ايدي وعايزها تحطها على طيزها وفعلا نزلت معها عشان أنا لو منعت هنعمل صوت وكريم وزينة هياخدوا بالهم اول ما لمست ايدي طيزها احااااا يا لبوة لاقيتها منزلة شورت المايوه من على طيزها بس الصراحة طيزها رغم انها مش كبيرة بس طرية نيييييك لاقيتها مسكتني من وسطي ونزلت ضربت غطس وطلعت قصادي وزبي بقى بين فلقة طيزها بس هي كانت لابسه اندر عمتاً أنا كنت في الوقت ده ماسك نفسي بس لاقيت حاجة جاتلي في دماغي بتكلمني بتقولي بت زي الملبن وطيزها طرية نيييك وعايزه زبك متبقاش بضان وكيف نفسك وكيفيها لحظتها راحت ايدي على بزازها وايدي التانية مسكت الصخرة عشان اعرف اوزان نفسي وفضلت اقفش بزازها من فوق المايوه روحت دخلت ايدي من تحت المياه وحسيت أن حلمات بزازها متوسطة وجامدة نيييييك شكلها وفضلت افعص وادعك واقفش بزازها وزبي بيحك في فلقة طيزها راحت هي نزلت الكلوت وزبي بقى بين فلقة طيزها روحت حركت زبي عشان ادخل زبي عند خرم طيزها احاااااا يا بنت الأحبة لاقيت طرف زبي دخل في خرم طيزها وهي طلعت ااااه خفيف وانا لحقتها وبعدت وسطها ورا الصخرة ورجعت بصيت على زينة لاقيتها بصيت ناحيتي وشافتني والغريب انها ابتسامة لي ولحظاتها كريم كان بيجيب لبنه مش عارف بقى جابه في كسها ولا بره وهي كل ده بص علي ومبتسمة ولاقيتها غمزتلي ونزلت المايوه من على بزازها وعدلت نفسها …..


عمر: يلا يا لبوة نرجع قبل ما كريم وزينة يرجعوا عشان ميخدوش بالهم انك كنتي معايا يلااا
علياء: وفيها ايه يعني ما يعرفوا
عمر: اختك شافتني انجززززي بكسم برودك ده وقولي حاضر …


خرجت زبي من فلقة طيزها ودخلته في المايوه ورفعت لها المايوه هي كمان والاندر ووبصيت على كريم وزينة لاقيتهم بيبوسه بعض روحت خدت اللبوة الصغيرة اللي معايا ورجعنا تاني عند امها ونهلة وايمان ….

عمر: خدوه بقى علياء ورجعولي فوفاااا
ايمان: دي فوفااا شربت مياه قد كده
عمر: يالهوووي (سابت علياء لنهلة ومسكت خالتي من وسطها) ايه يا روحي عملواا فيكي ايه
خالتي: الله يخربيتك انت ايه خلاك تسيبني دول شربوني مياة البحر كلها قولولي هنعلمك العوم وهم عايزين مين يعلمهم اصلا (لاقيت نهلة وايمان مفشخوين ضحك)
عمر: معلش يا حبيبتي حقك علي أنا آسف (روحت لفيت من وراها وحضنتها وزبي بقى محشور في فلقة طيزها وايدي تحت بزازها وهي رجعت برأسها على صدري) أنا رجعت اهووو ومش هسيبك تاني
خالتي: انتم كنتم فين اصلا وبعدين تعالي يا بت علياء هنا انت مش حلفتي امبارح انك مش هتكلمي عمر وفضلت تعيط لي طول الليل
علياء: لااا يا ماما ما عمر حبيبي صالحني (حسيت انها هتتشرمط وتتعلق قصاد امها وامها لو فهمت اني في حاجة بين وبينها اصلا كل حاجة هتبوظ زي ان بحك زبي فيها وبقفش بزازها وبتقلع قصادي ملط وانا كمان كل ده هينتهي)
خالتي: حبيبك انت سحرت البت ولا ايه يا واد انت
عمر: سحر البحر يا فوفاااا زي ما انتي شربتي من مياة البحر شربتها منها وأزيد كمان عشان لسانها اللي عايز قطعه ده يتلم شوية ويتقفل ولا ايه يا لولا
علياء: انت هتحوار ولا تقدر تعملي حاجة اصلا ده بيحاور
عمر: تعالي امسكي فوفا كده يا ايموو عشان أنا مش سامع علياء من هنا
علياء: خلاص خلاص يا عم بهزر معاك .. يا ماما عمر كان بيعذبني في البحر وكان هيخليني اعيط سابني على الصخرة اللي هناك دي ومشي وخليني اتاسف له
خالتي: يالهووووي انت بتعذب بنتي يا واد انت
عمر: متخلنيش اعمل فيكي زيها انت كمان بقا
خالتي: تعمل في مين يا وسخ ده انا أعمل في بلدك (روحت ضغط بزبي في طيزها جامد) ااااااي يا وسخ يا حيوان والله لاضربك النهاردة
عمر: يا فوفااا بلاش تلعبي في ملعبي احنا في البحر
خالتي: أنا هوريك (كل ده هي عايزه تلف عشان تضرب فيا بهزر طبعا كل ده روحت أنا سبتها ومسكتها من وسطها ونزلت تحت منها في المياه ورفعتها مره واحده وشقلبتها في المياه وهي) يالهووووووووووي يخررررربيتك
عمر: تعالي (روحت رجعت رفعتها من المياة وحضنتها تاني من ورا وزبي رجع بين فلقة طيزها وورفعت ايدي حضنتها من بزازها) هاااا هتسمعي الكلام ولا اشقلبك تاني
خالتي: لالالااا بس لما نطلع من المياه (ولاقيتها رجعت بطيزها علي أكنها ضربتني .. وبصيت لاقيت زينة وكريم رجعوا وداخلين علينا)
زينة: مالو الواد ده يا ماما عملك ايه
ايمان: انتم لو كنتم هنا من دقيقتين كنتم هتشوفوا معجزة عمر وهو شايل امك يا بت زينة وشقلبها في البحر
زينة: لا والله ههههههههه
عمر: وايه المعجزة في كده يا ايمو فوفااا اخف ست أنا شليتها في حياتي (لاقيت خالتي لفيت راسها ناحيتي بصيت لي وعينها لمعت أما قولت الكلمتين دول)
ايمان: ايوووه ايووووه صح تقدر تشيلني أنا طيب
عمر: اقدر اشيلك بس مليش مزاج … يا عمي تعالي شايل مراتك عشان نفسها تتشال (كلهم ضحكوا)

الرجل سواق اللانش جايه والتاني وركبنا زي ما كأنه راكبين في الاول بس معرفتش اعمل اي حاجة مع خالتي تقفيش ولا اي حاجة عشان اللانش التاني كان ماشي جنبنا وربع ساعة وصلنا على الشاطئ تاني ونزلنا وخدت خالتي في حضني لحد ما روحنا على المكان اللي امي وعم يوسف قاعدين فيه ودخلنا قعدت خالتي وجبتلها فوطة عشان تنشف نفسها ومياه عشان تشرب ..

زينة: بس عمر مدلعك اوووي يا ماما مش واخده بالك
عمر: ااااه عشان هي كانت مخصمني لما طردت علياء من الآوضة فبصالحها
خالتي: بس انا لسه بيحاول يعني
علياء: انت مشوفتش يا بابا فاتك نص عمرك عمر شال ماما في البحر وشقلبها هههههههه (وكلهم ضحكوا)
عمر: ما أنا شقلبتك انتي كمان
زينة: ما تيجي معايا يا عمر هروح اشتري حاجة اشربها
عمر: ما تاخدي كريم (وانا بكلامها ناشف)
زينة: لااا أنا عايزك انت سيب كريم عشان هيعمل تليفون يلااا بقى يا بارد
عمر: عن اذنكم يا جماعة عشان دقيقة كمان وهقتل بنات خالتي (ومشيت معها وانا لابس المايوه ولبست نضارتي الشمس وخدت شنطتي وهي دخلت ايديها الاتنين بين دراعي ونامت على دراعي لحد ما بعدنا عنهم خالص ومش بنتكلم خالص)
زينة: انت كنت واقف تتفرج علي أنا وكريم ليه
عمر: تعرفي أنا جاي على بالي اضربك مش عارف ليه
زينة: ليه يا روحي انت شايفيني شرموطة قصادك
عمر: ششششششش واطي صوت امك ده وتعالي نتمشى على البحر عشان محدش يسمعنا (خدتها وفضلنا ماشين لحد ما لاقيت حته فيها صخور على الشاطئ كده ومفيش حد ناحيتها خالص) اتفضلي سمعك (روحت طلعت چوب من الشنطة وولعته)
زينة: عمررر هي مفيش حاجة تتقال اصلا الموضوع عادي واحدة وخطيبها الموضوع عادي يعني
عمر: هو انتي شايفيني عيل خول قصادك تضحكي عليه بكلمتين ومعرفش ايه … انت مفتوحة يا زينة انت فاهمة انت في مصيبة (لاقيت علامات ذهول اترسمت على وش زينة)
زينة: ايه اللي انت بتقوله ده مفيش الكلام ده
عمر: لو هتفضلي تحواري وتلفي وتدوري هاخدك ونرجع احسن
زينة: يوووووه ماشي .. مفتوحة بس منه يعني هو انت فاكر أن كريم كان هيفكر يتجوز بنت من منطقة شعبية وهو مركزه وعائلته شوف عاملين ازاي
عمر: خليته يفتحك عشان يلبسك يعني
زينة: كريم في الاول كان داخل يتسالي بيا بس مع الوقت حبني واتعلق بيا لحد في يوم روحت عنده البيت ونامنا مع بعض وهو كان شارب هو متعود يدخل من ورا راح المره دي دخله فيا ولاقيت دم نازل مني فضلت خايفة شوية وهو وعدني أنه هيتقدم لي ويتجوزني ونفاذ وعده معايا فايه الغلط في كده يعني يا عمررر أنا بكلأم علي اساس انك اقرب واحد ليا في العائلة دي اقرب من اخويا حمزة كمان واحنا صحاب كمان
عمر: يا حبيبتي غلط واحنا قريبين من بعض وصحاب يبقى هعرصلك واقولك انت صح لا انتي غلط
زينة: غلط في ايه
عمر: افرضي حصل في الأمور أمور كريم ده حصله حاجة طلع شاب خول في الاخير كل ده وراد فهمني انت ساعتها هتبقي عاملة ازاي
زينة: يا عم متقولش كده بقى ومتوترنيش اكتر من أنا متوترة اصلا عمر أنا عايز اخلص من العيشة اللي انا فيها ااااه ابويا رجل غني وكل حاجة بس احنا عايشين في منطقة زبالة حرفيا وبنزل السوق واغسل مواعين وبيطلع دي* امي حرفيا كريم هيخليني اعيش في مستوي تاني خالص وخدلي شقة في كومباوند محترم وهيجبلي عربية وهيبقى عندي خدامة وفلوس زي الارز وحياتك كل ده ميستهلش اني اخطر شوية واضحي حبة
عمر: كسم غبائك وتفكيرك المعاق ده انا أعمل ايه طيب اللي حصل حصل بس لو حسيتي انه بيلوع معاكي أو هيحاول يخلع قوليلي وانا هتصرف وانا هبقى في ضهرك .. بس هسالك حاجة اخيرة انت بتحبيه ولا هتجوزيه عشان مصلحة وفلوس وعربيات وكل ده
زينة: بص أنا بحبه ومش بحبه
عمر: عروستي !!!
زينة: يعني أنا عادي اهم حاجة بالنسبالي أنه هو بيحبني وبس
عمر: يعني مصلحة ماشي يا صايعة سرك في بير
زينة: عمرررر أنا بحبككك اوووي (وقامت حضنتني اوووي)
عمر: وانا بحبكككك يا بنت المجنونة (وفضلت احاسس على ضهرها وشعرها دقيقة كده) يلا نرجع طيب
زينة: صحيح أنا خدت بالي انك مقرب انت ونهلة دي الصبح فضلت تقول فيك شعر
عمر: بنيكها (قولت لازم اكسر الحجاز اللي بينا في الكلام عشان هي ترتاح اكتر ولو نظرتها ليا عيل صغير لا تشيل النظرة دي خالص)
زينة: متهزريش يا بارررد انجز ايه يمكن حطه عينها على عروسة ليك
عمر: هههههههه هي عروستي والله بنام معها واول مره كانت يوم خطوبتك شربنا حشيش وبعدين ناكتها في الصالة عندكم لحد امبارح كانت معايا في اوضتي
زينة: انت بتتكلم جد !!
عمر: استني كده (طلعت موبايلي واتصلت بنهلة ودريت) ايه يا غزالتي
نهلة: ايه يا روحي انتم رحتوا فين كده
عمر: زينة دخلت تشوف حاجة في محل وانا مستنيها بره هو انت صحيتي الصبح وروحتي فين صحيت أنا دورت عليكي في كل حته
نهلة: معلش يا حبيبي أنا صحيت بعد الفجر كده ورجعت اوضتي عشان محدش يشوفنا الصبح كده احسن لينا (وفي علامة صدمة كبيرة واندهاش من زينة مش مش متضايقة حاسسها مبسوطة)
عمر: لا يا روحي مقولتيش ولادك جاين امتا
نهلة: نص ساعة كده وهيبقوا هنا معلش بقى يا روحي كل ما هبقى فاضية نتقابل بس عشان ولادي بيحبوا يلزقوا فيا
عمر: لالالا عادي يا روحي هم هيناموا معاكي في نفس الآوضة ولا ايه
نهلة: ااااه ما انا مش هقول لحد على اوضة عشان ابوك هو اللي دافع كل التكاليف ويوسف كمان
عمر: خلاص الموضوع عندي هحجزلك انت اوضة لوحدك وهم اوضة لوحدك عشان انت لو زبي مش هيوحشك أنا كسك هيوحشني مش هقدر أبعد عنه
نهلة: يا روووحي انت أنا مقدرش استغنى عنك
عمر: بحبككك يا روحي أنا هقفل عشان زينة خرجت اهي يلا نتكلم تاني …
زينة: يابن اللعيبة اوووووف أنا كنت حاسة اني كنت بتفرج على فيلم هههههههه الله عليك (وجريت علي وحضنتني)
عمر: خلاص يا بنت المجنونة … بس امك قفشتنا في مره وحلفت علي أن لو قربت منها هتقطع علاقتها بيا
زينة: اوووووف ايه الحزن ده بقا
عمر: حزن والبطل بتاعي موجود زي ما أنا في ضهرك انتي في ضهري يا بطل ولا ايه
زينة: في ضهرك طبعا يا صاحبي قولي قبليها بس عشان نظبطها سواء … وزي ما انت اتفرجت علي وانا بتناك من كريم أنا عايز اتفرج عليك وانت بتنيك نهلة
عمر: اشمعنا يعني
زينة: عايز اشوف بتعرف ولا لسه بدري عليك
عمر: احااااااااااااا ده انا اعلم كيمو بتاعك يا بت تمام ماشي هقولك قبلها وتتفرجي بس صدقني بعدها هتجري ورايا وانا اللي مش هرضي
زينة: ههههههههه امشي يلا عشان نرجع ..

ورجعنا تاني عندهم وفضلنا نلعب العاب افلام لحد ما لاقينا ولاد نهلة وصلوا ودخلوا علينا سلموا علينا وانا خدت عمي على جنب

عمر: أنا عايزك تعمل معايا الصح
عمي: عيوني يا صاحبي
عمر: أنا عايزك الاول تحجز اوضتين واحدة لنهلة وواحدة لولادها ده الطلب الاول والطلب التاني تبدل اوضتك مع اوضة نهلة
عمي: بس كده عيني حاضر .. طيب وصاحبتك اللي جايه مع خالتها دي جايين ولا الغي حجزهم
عمر: لا احنا هنبقي عايزين اوضتنا كمان عشان في واحدة صاحبتي جاي مع امها كمان
عمي: الله أكبر عليك يا بني خلي بالك على صحتك
عمر: هههههههه سيبك من صحتي بس وقولي المستورد أخباره ايه معاك
عمي: يا بني احنا معرفناش نسوان في حياتنا البت فرس
عمر: مراتك جاي علينا … زي ما قولتلك كده يا عمي معلش هتعبك معايا
ايمان: بلاش تتعبه هو وأتعابني أنا
عمر: لااا متحرميش منك يا ايمو بس عمي مكانش مستريح في اوضتكم وانا كنت عايزه يحجز اوضة لنهلة وولادها فقالي هيبدل مع نهلة
ايمان: ومين قالك اني عايز اتنقل يا معتز أنا عجبني الآوضة
عمر: طيب اسيبكم شوية عشان دي اموار عائلية 😂

رجعت وفضلنا نهزار ونضحك لحد ما الشمس قربت تغيب بس في الوقت ده انا اتبضنت من الواد اللي اسمه زياد ابن نهلة اللي هو لسه مخلص ثانوية عامة ده اسمراني زي أبوه وبضان وتنك نيك وبيعامل أمه بطريقة قاسية وناشفة المهم اتفقنا اننا نطلع كل واحد أوضته وعلى الساعة 6 ننزل نتغداء ابو كريم عزمنا في مطعم بعيد عن الفندق بنص ساعة كده وطلعنا دخلت أنا خدت دش ولبست الروب على اللحم وشغلت اغاني وطلعت طقم رايق وجهزت حاجة كانت الساعة 4 ونص كده فاضل ساعة ونص لاقيت عمي بينادهلي من البلكونة ….

عمي: عمرررر
عمر: ايه يا عمي انت لسه عايش 😂
عمي: امووت يعني ولا ايه
عمر: لا بعد الشر يا حبيبي أنا قولت ايمان قتلتك
عمي: لااا ايمان خدت الشنط على الآوضة الجديدة ونهلة جاي هنا الروم سيرفس اصلا بتروق الآوضة جوه ما تولع يا عم انت بقيت بخيل اووي
عمر: طيب ما تيجي لف تعالي اقعد معايا
عمي: استني طيب (لاقيته لف فعلا ودخل قاعد معايا الآوضة)
عمر: انت معاك حشيش اصلا ولا مش معاك
عمي: لاااا بس هجيب يعني
عمر: لا ما تشتريش حاجة استني ولع ده الاول بس (روحت فتحت الدولاب وكان معايا نص كيس) امسك خليه معاك ولو خلصته قولي يعني أنا معايا كتير متقلقش
عمي: لالااا انت عامل معايا واجب
عمر: أنا عامل معاك واجب جامد كمان بس مشوفتش منك حاجة غير انك غيرت اوضتك بس
عمي: خلاص بكره في سهرة جامدة علي
عمر: ماشي يا عم الناس (لاقينا الباب بيخبط وفتحت)
نهلة: مساء الخير .. من غيري يا صياع
عمر: هههههههه دي بتيجي على الرائحة
عمي: هههههههه يا بنتي أنا مش كنتم سايبكم بترغي انت ومراتي
نهلة: ما مراتك صدعتني أنا سبتها ترغي مع زياد ابني ومشيت وكنت متوقعة انكم هنا بتحشاشوا من غيري
عمر: حماتك بتحبك ولعي واحد جديد اهوووو … بس انا عايز اقولك على حاجة يا نهلة بس متزعليش مني
نهلة: قولي يا روحي عمري ما هزعل منك يا حبيبي (هي نسيت أن عمي قاعد معانا)
عمي: الوووو أنا لسه هنا
نهلة: والله نسيتك يا معتز ههههههه
عمر: لالالا عادي عمي عارف كل حاجة وعارف اني بعشقك وانت كمان عمي ده مخبئ أسراري متقلقيش اعتبري أنا وهو واحد
نهلة: أنا عادي بالنسبالي أنا نفسي اقول للعالم كله أن بعشقك أنا كمان معنديش مشكلة خالص غير في زياد ابني
عمر: ما هو ده اللي انا عايز اقولهولك بقى .. ابنك شايف نفسه وبيتكلم معاكي باسلوب وحش وانا كنت ماسك نفسي النهاردة بالعافية بس صدقني مش همسك نفسي المره اللي جايه
نهلة: معلش يا روحي فكك منه هو عامل زي أبوه تناك وشايف نفسه ونافخ رايشه بس غلبان صدقني كل ده على الفاضي
عمر: أنا قولت اقولك عشان لو لقتيني خدت رد فعل متزعليش مني
نهلة: يا روووووحي انت عارفة انك بتخاف علي من اي كلمة خلاص أنا هكلمه ياخد باله بعد كده
عمر: ماشي بس … (سمعت صوت خالتي بيناده علي) ايوووووووووه جاي اهوووو …. ايه يا فوفا في ايه
خالتي: انت مين عندك في الاوضة
عمر: ده عمي ونهلة قاعدين بنتكلم عادي تعالي اقعدي معانا
خالتي: يوسف نزل هيقابل واحد صاحبه وقالي اقول لابو كريم لو يعرف يأجل الغداء ساعة من 6 ل7 بس انا محرجة أقوله
عمر: تعالي طيب لفي اقعدي معانا وانا هكلمه
خالتي: طيب استني جايلك
عمر: (رجعت الآوضة تاني وفتحت الباب) نهلة ما تجيبي رقم ابو كريم أنا مش قادر اروح له
نهلة: ليه في ايه
عمر: عم يوسف نزل لواحد صاحبه وهيتاخر شوية وعايزين ناجل الغداء ساعة كده
نهلة: خلاص أنا هكلمه وأقوله يا روحي
عمر: خالتي جاي بلاش يا روحي دي قصادها (خالتي دخلت لاحظتها)
خالتي: ازيكم يا شياطين الارض
عمي: ازيك يا ملاك
عمر: تصبحي معانا ولا ايه
خالتي: لا يا عم مش بشرب أنا
عمي: اموووووت واعرف ازاي عايشة مع جوزك ومش بتشربي أنا قعدت معه قبل كده ساعة خليني اشرب منقوع برطيش 😂
خالتي: اعمل ادي الله وادي حكمته بس انا طالما أعدت معاكم هشم
عمر: صحيح جوزك ده مستفز اوووي يا فوفااا يعني الرجل ابو كريم اتفاق معه على الميعاد وقوله ماشي اول واحد ينزل ويروح لصاحبه أنا كويس في جاتوه شوكولاته في الثلاجة هنا استني اجبلكم انا ميت من الجوع والله
خالتي: هو من ناحية مستفز هو مستفز
عمي: هتلاقي نزل بيقابل الست اللي نصها مصري ونصها تركي دي اللي فضل يرغي معها النهاردة دي
عمر: ههههههههههه انت بتهزار صح
عمي: لا والله أما هو قام يطلع الآوضة بتاعته وانا شوقي مدير الفندق كلمني عشان حجز الاوضتين دخلت لاقيتها قاعد مع ست رفيعة كده حجزت الآوضة وكل حاجة وفضلت ارغي مع الواد شوقي مدير الفندق يجي ربع ساعة لاقيتهم قاموا هي خرجت وهو جاي يطلع شافني حكلي بقى أنها عندها 40 سنة ونصها تركي ونصها مصري وأرملة بقالها سنتين بس قولتلها يا عم يوسف بلاش عشان النسوان اللي زي دي ممكن تجيب اجلك 😂 هو مسمعش كلامي بقى خليه بقى (كل ده وانا وخالتي ميتين من الضحك من طريقته وهو بيحكي)
عمر: هههههههههه عممممممي بس بس اهداء شوية كل جاتوه أنا هسالك سوال عم يوسف دلوقتي مع الست دي
عمي: يا بني بالعقل كده عمك يوسف يعرف مين بيطلع الغردقة صحابه كلهم مقاولين صعيدية هتلاقيهم كلهم في جمصة وبلطيم واسكندرية اكيد مع الوالية التركية دي
خالتي: انت بتتكلم جد (ووشها بيضحك)
عمر: استني أنا هكلمه من رقمي التاني هتلاقيه مش عرفه واخلي نهلة تكلمه وتغير صوتها ونسمع مين اللي جنبه
نهلة: ماشي هات أكلمه معنديش مشكلة
عمر: (طلعت تليفوني ولسه هتصل جاتلي فكرة بنت وسخة شيطانية) عمي هو قالك الست دي اسمها ايه
عمي: انچي
عمر: حلوووووو اووووي بصي يا نهلة انتي هتكلميه وتقوليه انك اخت انچي دي وهي اللي اديتك رقمه عشان تليفونها على الشحن في الآوضة وتقوليلي ممكن تدهني وهنشوف هيعمل ايه
خالتي: يخربيتك ده انت شيطان
نهلة: يلا اتصل طيب (اتصلت مره مردش واتصلت التانية مردش التلاته فضل يرن ورد في الاخير) مساء الخير استاذ يوسف معايا
يوسف: ايوووه (ولاقينا بينهج بصيت لخالتي وعرفنا وش أنه بنيكها) مين معايا
نهلة: أنا حورية اخت انچي هي كانت سايبلي رقمك عشان تليفونها على الشحن ممكن تدهني عشان عايزها ضروري ..
يوسف: طيب ثواني … امسكي يا انجي اختك
انجي: اختي مين أنا معنديش اخوات
يوسف: انت بتقولي ايه اومال مين دي وقفل الخط من الخوف
😂

في اللحظة دي كلنا اتفشخنا ضحك بالذات خالتي كانت اكتر واحدة بتضحك فينا كلنا كنه عاملين دماغ ورغم كده الموقف جامد فشششششخ …
خالتي: يا بن الوسخة يا يوسف بعد كل ده بتخوني هههههههه
عمي: عم يوسف ركب الطيارة التركية بس هو بينهج كده ليه
عمر: هتلاقي كان بيجري في المطار عشان يلحق الطيارة 😂😂
(واحنا مفشوخين ضحك لاقينا الباب بيخبط) استنوا اشوف مين
عمي: هتلاقي عم يوسف الطيارة نزلته أما عرف أنه اتقفش 😂
عمر: ههههههههههه بس بقى يا عمي اشوف مين … مييييين
زينة: يا عم افتح
عمر: تعالي يا قلبي …
زينة: هو الغداء اتاخر ساعة ليه متعرفش
عمي: ابوكي يا زينة سابنا جاعنين ونزل قابل شيف تركي بياكله لحمة دلوقتي 😂
زينة: ايه انا مش فاهمة حاجة انتم كلكم بتضحكوا ليه في ايه .. ماما أنا بقالي ساعة بتصل بيك وجات خبط عليكي ومش بتردي
عمر: بنت اوعي تكلمي امك كده مش هتبقي انتي وابوكي عليها
خالتي: ههههههههه سيبها تعالي يا زينة اقعدي
زينة: في ايه بقى (لاقيت الباب بيخبط)
عمر: احااااااااااااا هي دي اوضتي ولا باب الفندق مييييين
ايمان: افتح يا عمرررر
عمر: تعالي يا ايمووو (فتحت لاقيت ايمان وزياد وعلياء ونهلة كانت قاعد على السرير يعني هو مش هيشوفها غير أما يدخل) معلش يا زياد في موضوع عائلي كده مش هينفع نفتحه قصادك
زياد: أنا كنت جاي اوصل طنط ايمان وعلياء ورجع اوضتي مش هدخل اوضتك اصلا متخافش
عمر: جدع أنا مش عايز تدخل اصلا اوضتي للكبار فقط اصلا مع السلامة يا حبيبي (وقفلت في وشه الباب)
ايمان: في ايه يا بني انت بتتكلم مع الواد كده ليه
عمر: عشان عيل بضان ويستاهل
ايمان: طيب ما أمه هنا
عمر: ما هي هربانة منهم وبعدين هتقعدي ولا ترجعي اوضتك
علياء: غريبة يعني كلكم متجمعين كده ليه
عمر: أنا مش قولت الآوضة دي للكبار بس وبعدين انت ايه الشورت اللي انت لابسه ده ااااه ما له حق زياد يجي يوصلكم على الآوضة
علياء: مالووو الشورت
خالتي: انتي بتستهبالي صح امشي غوري غيري الشورت ده
عمر: خليها خليها هي قاعدة معنا واحنا خارجين أنا هاخدها على اوضتها تغييره ..
زينة: أنا لحد دلوقتي مش فاهمة مالو بابا ومال تأجيل العشاء
عمر: أنا هقولكم الحقيقة بس أولع الاول وهقولكم (اديت چوب لعمي ونهلة) الغداء هيبقى في الآوضة عندي انتم مش شايفين احنا 8 في الآوضة وشوية هتلاقي الكل جاي دلوقتي
خالتي: أنا هقولكم ابوكم المحترم
عمر: ممكن قبل ما تقولي اخدك دقيقة على جنب (خدتها ودخلت البلكونة) مش حلوة انك تفضحيه قصاد ولاده خلاص انت عرفتي القصة والحقيقة امسكي افشخيه بينك وبينه ومتخلهوش يلمسك تاني طالما انت مش بتبقي طايقه يلمسك اهي الفرصة جاتلك لحد عندك متضعيهاش من ايديك ماشي
خالتي: كلامك صح ماشي مش هقولهم
عمر: وبعدها اطردي ولادك من الآوضة عشان نعرف نتكلم شوية ماشي يلا نرجع
زينة: خلصتوا وشوشة ايه اللي حصل بقى مالو بابا المحترم
عمر: امك اتخانقت مع ابوكي عشان بعد ما ابوكي اتفاق مع ابو كريم على الميعاد قال لامك أنه نازل يقابل واحد صاحبه ودبس امك انها تكلم ابو كريم عشان تأجل واتخانقوا بس كده
زينة: يعني بابا اللي بيعمله ده مش فاهمة أنا هكلمه افهم
عمر: سيبه بقى عشان متتخانقيش معه مش ناقصة بقى احنا كلمنا ابو كريم واجلنا الغداء ساعة مفيهاش حاجة يلا عرفتوا السبب طيروا بقى عشان النفس في الآوضة (لاقيت صابرين بتكلمني) أنا هخلص تليفون وأخرج مش عايز اشوفكم انتم الاتنين هنا وانتي روحي غطي فخادك دي يلاااا (فتحت البلكونه وقفلت ورايا)
صابرين: ايه يا بيبي وحشتني اووووي
عمر: ايه يا روحي وانتي كمان وحشتني فشششخ هتيجي امتا
صابرين: بكره الصبح يا قلبي بس انا عندي ليك مفاجأة مش عارفه هتعجبك ولا لا
عمر: خير فجاني
صابرين: أنا جاي أنا وعائشة وامها وابوها
عمر: احاااا يا بيبو انت بتهزاري صح
صابرين: والله يا بيبي غصب عني اعمل ايه انا قولتلهم اني طالعة لواحدة صاحبتي الغردقة واختي قفشت فيا أنهم يطلعوا معايا أما عرفوا أن معمولي خصم
عمر: طيب ماشي أما تيجي نتكلم بس انت مش جاي ليا انت جاي لصاحبتك اسمها ايمان ماشي دي مرات عمي عشان عائشة هتزعل وانا هحاول اظبط الوضع عندي ماشي
صابرين: خلاص ماشي اجبلك حاجة وأنا جايلك يا روحي
عمر: حرفيا متجباش اي حاجة معاكي عشان التفتيش شديد في الطريق أنا معايا كل حاجة هنا أنا هحجزلهم هما سويت وانت اوضتك جهازة اساسا
صابرين: ماشي يا حبيبي بحبكككك
عمر: وانا كمان يا روحي خلي بالك من نفسك سوقي بالراحة يلا باي ….

قفلت معها وخرجت لاقيت خالتي قامت خارجة …

عمر: ايه رايح فين يا فوفا
خالتي: بتصال بعلياء مش بترد هخرج اشوفها انت عارف دي لسانها طويل وممكن تكون بتكلم ابوها
عمر: طيب خليكي أنا هخرج لها(خدت شورت وبنطلون ودخلت لبست في الحمام ولاقيت حاجة مكلكعة في الشورت لاقيتها مطوة بشندي لبست الشورت وسبتها فيه) …

ولبست وفتحت الباب خرجت لها وقربت من اوضتها لاقيت الباب مفتوح روحت دخلت لاقيت زياد قاعد على السرير وبيقولها

زياد: بس انتي كنت حلوة اووي في الخطوبة وكنتي لابسه فستان يجنن عليكي
عمر: شكرا يا زياد انت أحلى يا جميل بس انت ازاي تدخل تقعد معها في اوضتها لوحدها اصلا
علياء: شوفت بقى يا زياد مش قولتلك ممكن يحصل مشكلة وانت مسمعتش كلامي
زياد: هو انت ايه يابني حامي حماه العائلة انت بتدخل في كل حاجة ومن شوية قفلت الباب في وشي
عمر: مبلعتكش من ساعة ما شوفتك كده بضان زي ابوك بالظبط
زياد: لااااااا انت زودتها يا بن الوسخة (لاقيته هجم علي وضربني بوكس يا جدعان ابن متناكة مبقتش حاسس بنص وشي ورفعني بالنص نزلت على الارض) هااااا يا دكر متدخلش في حاجة متخصكش وتتعامل معايا باحترام بعد كده أنا وابويا
علياء: عمرررررر … انت مجنون يا زياد انت ازاي تضربه
زياد: انت مش شايفه شتمني أنا وابويا وقفل الباب في وشي يلا يا خول روح اجري على ابوك واشتكي له
عمر: ههههههههه ههههههههه ههههههههه
زياد: أنت ايه يا بني جنسك ايه (أنا حطيت ايدي في جيبي طلعت المطوة وفتحتها بالراحة) أنا لازم انيكك عشان اكسر عينك ولا اخليك تبوس رجلي بتضحك على ايه يابن المتناكة انت
علياء: بس يا سافل يا حيوان يابن الكلب متغلطش فيه اطلع بره

علياء زقته وهو زقه حدفها على السرير وهي وقعت على السرير ونزلت على الارض روحت أنا اتجننت أما شوفت علياء وقعت في الأرض الدم ضرب في عروقي ومحستاش بنفسي غير وانا بغرز المطواة في وش رجل ابن المتناكة ده ولاقيته صررررخ صوته كان عالي فشخ خرجت المطواة من رجله وقفلتها وقفلت ايدي عليها ونزلت عليه بالبوكسات ورا بعض من غير ما اتكلم وزي المجنون بقيت اضرب ورا بعض لحد ما لاقيت عمي وخالتي وإيمان ونهلة جاين جري دخلوا الآوضة عشان يشيلوني من عليه

نهلة: عشان خاطري يا عمر سيبه خلاص خلاص عشان خاطري
عمي: عمرررررررر الواد هيموت في ايديك خلاص (محدش عرف يقومني من عليه لحد ما سمعت صوت ابويا وضربت فرمال بقا)
ابويا: عمرررررررر قوم من عليه .. وانت يا معتز كلم الدكتورة بسرعة… انتم مجانين احنا طالعين ننبسط وانتم كسرتوا بعض
عمر: هو اللي ضربني الاول وضرب علياء كمان
نهلة: أنا اللي غلطانة يا جماعة حقكم علي اني خليته يجي حقكم علي أنا اسفة
ابويا: يعني انت ضربته خلاص مش لازم تقرص عليه الواد أغمي عليه مش مستهلة
عمر: (ساعتها بصيت في وش زياد افتكرت كل حاجة عملها أبوه وشكل خالتي وهي بتعيط تحت زب أبوه أما اغتصبها وهي شكل علياء أما هو وقعها في الأرض جتلي حالة من القليل أما بتجيلي بقيت بصررررخ واكرار الكلام ورا بعض واتكلم بسرعة) لااااااااا لااااااااا مستهلة مستلهة أنا محدش يلمس حد يخصني محدش يلمس حد يخصني سااااااامع سااااااامع انت فاكر انت وابوك أسياد الدنيا هاااا فاكر انت وابوك أسياد الدنيا عجبك كده عجبك كده بقيت زي الخروووف في الأرض زي الخروووف في الآرض (لاقيت ابويا وامي خدوني في حضنهم وفضلوا يحاوله يهدوني وخالتي جات خدتني هي وعلياء وفضلوا يشدوني وامي معهم ودخلوني اوضتي بالعافية) سيبوني لوحدي
علياء: ماما خدي خالتو وانا هفضل معه عمر ضرب زياد بسكينه في رجله روحوا شوفوا (هم أما سامعوا كده جريوا على اوضة علياء عشان يقولوا لالدكتورة انه متعور في رجله) ….


ساعتها أنا نزلت على الارض ما بين السرير والدولاب أنا مش خايف بس انا الحالة الهستيريا اللي جتلي هي جاتلي حولي 6 مرات لحد دلوقتي في حياتي وكانت اول مره تجيلي في حياتي انا حاسس أن جسمي سايب وبترعش مع اني الجو كان حار وعروق جسمي كلها بارزة وجسمي مولع ووشي مولع ومحمر …

علياء: عمرررر في ايه انت حاسس بايه طيب انا اول مره اشوفك كده عمرررر ابوس ايديك أهداء وخلينا نتكلم شوية (هي نزلت جنبي وحضنتني) يالهوووي يا عمر انت جسمك موووولع قوم معايا ندخل الحمام (أنا فضلت في مكاني مش عايز اقوم علياء فضلت تقوم فيا اكتر من خمس دقايق لحد بقيت تسحبني من تحت باطي لحد ما وصلنا الحمام وهي مش هتقدر تشيلني تدخلني تحت الدش راحت مسكت الدش في ايدها ووجهته علي أنا أما المياه لمستني ابتديت افوووووق بقى حرفياً ولاقيت نفسي بقوم ودخلت تحت الدش وعلياء قلعتني هدومي وهي اتبلت مياه طبعا لحد ما بقيت ملط خمس دقايق كده خلصت وهي قفلت الدش وجابت الفوطة ونشفتني وبعدين لبستني الروب بتاعي وقفلته ودخلتني على السرير وغطتني وفضلت فوق راسي نص ساعة وهي وخدني في حضنها وايدها بتحسس شعري لاقينا الباب بيخبط علياء قامت تفتح)

خالتي: انتي ايه اللي خليكي مبلولة كده
علياء: خدت عمر تحت الدش عشان يفوق هو بقى احسن دلوقتي بس متكلمش ولا كلمة لحد دلوقتي
ابويا: ايه يا عم في ايه الدنيا سهلة يا بني بس انت متعملش في نفسك كده
عمر: أنا كويس يا بابا
ابويا: عارف يا اسد ابوك بس من شوية انت خلتني اول مره في حياتي اخاف وقلبي يتقطع عليك كده
عمر: أنا مش مجمع ايه اللي حصلي (ابويا حكلي كل اللي حصل وشوية من علياء)
امي: طيب الزرقان اللي تحت عينك ده بيوجعك
عمر: شوية بس مش اووي .. زياد ايه اللي حصله
ابويا: 5 غرز في وش رجله وكدمات في وشه وانا كلمته وهو اعتذار ليا وأمه خليته هيلم هدومه وهيمشي الصبح يرجع القاهره …. بس انت حاول امسك اعصابك اكتر عشان خاطري
عمر: يا حبيبي أنا مكلمتهوش اسال علياء أنا فضلت اتكلم ببوقي حتى أنا دخلت لاقيته قاعد في الآوضة مع علياء غصب عنها وهي حاولت تخرجه كذا مره وهو مفيش قاطع ودنه (وحكيت لهم كل اللي حصل لحد ما وصلوا)
ابويا: انت جابت السكينة منين طيب
عمر: لاقيتها واقعة على الارض جنبي معرفش بتاعت ايه اصلا
(الباب خبط وعلياء فتحت الباب)
نهلة: ممكن اشوف عمر لو صاحي
علياء: اتفضلي
نهلة: (دخلت اول ما شافتني) عمرررر أنا اسفة وحقك علي والله من اللي زياد عمله أنا مش عارف هو ازاي عمل كده
عمر: حصل خير أنا كويس .. وحمد الله على سلامته .. وبعدين انت ملكيش ذنب باللي حصل
ابو كريم: حمدالله على سلامتك يا عمر
عمر: أنا كويس يا عمو … حقكم علي بس انا لما بتعصب مش بشوف قصادي مكانش قصادي اضربه بالسكين بس هو اضطراني اعمل كده
نهلة: لااا يا حبيبي اهم حاجة اني مفيش حد حصله حاجة وانت كويس وهو كويس بردوه
ابو كريم: يلا بقى يا عمور قوم البس هدومك عشان ننزل نتغداء
عمر: لااااا انا هرياح شوية اعذروني مش هقدر اجي نعوضها في يوم تاني يا عمو
ابويا: لو انت مش هتروح أنا مش هروح أنا كمان
عمر: لاااا يا حبيبي انت كبيرنا ومكانه كلنا مينفعش متروحش سيبوني أنا ارتاح النهاردة معلش
امي: ماشي يا حبيبي لو عاوزه اي حاجة كلمنا
علياء: متخافيش يا خالتو أنا هفضل معه (لاقيت عمي دخل علينا)
عمي: ايه يا صاحبي كسرت الدنيا انت .. انزلوا انتم أنا هقعد معه شوية واحصلكم (فعلا كلهم نزلوا)
عمر: علياء روحي غيري هدومك عشان مبلولة
علياء: حاضر أنا هجيب هدومي واغيرها هنا
عمر: ماشي (وهي خرجت وقفلت الباب وراها) عمي أنا عايز حاجة قوية عشان أنا حرفيا جسمي متكسر
عمي: هطلعلك ازازة دلوقتي خد منها كاسين واشرب چوب هتلاقي نفسك مش حاسس باي حاجة
عمر: واكل يا عمي انا ميت من الجوع.. وحاجة تانية صابرين جايه بكره مع عائشة حبيبتي وابوها وامها أنا عايزك تقول لابويا أنه يعمل نفسه اول مره يشوف صابرين وعلى اساس انها جايه لمراتك انت وهم صحاب يعني وكده وعايزين نحجز لهم سويت واوضة لفرد واحد
عمي: اعتبره حصل حاجة تاني يا عمر بيه
عمر: حقك علي أنا قرفك معايا بس انت عارف انت عمي وصاحبي وكل حاجة ليا
عمي: انت عبيط ياض أنا بهزر معاك أنا هنزل انا واعتبر كل حاجة خلصت وشوية والأكل والازاز هيطلعولك وهخليه يعمل حساب علياء طالما هتقعد معاك عايز حاجة تاني
عمر: الله يخليك ليا يا عمي سلام …

قومت فتحت الشنطة وطلعت چوب وولعته وفضلت اشرب لقيت الباب خبط فتحت الباب لاقيت علياء دخلت …

علياء: ارحم نفسك شوية أنا كنت حاسة انك بتموت من شوية لو خايف على نفسك فأنا خايفة عليك
عمر: اخر سيجارة ومش هولع تاني معلش ولا اقولك أنا هطفيها دلوقتي عشان طلبت اكل لينا ناكل وبعدين اشربها .. علياء شكرا ليكي (قربت منها وحضنتها اوووي) انت أكدت ليا النهاردة اني مش لوحدي (الباب خبط) ادخلي الحمام غيري هدومك وانا هفتح يلا عشان نأكل سواء ..

روحت فتحت الباب والرجل دخل الاكل والازاز وخرج وانا شغلت التلفزيون وجابت فيلم رعب كان لسه في أوله وقربت الطربيزة اللي هو دخل بيها من السرير وثابتها لاقيت الاكل رز بسمتي اصفر ومشاوي مشاكلة وحمام محشي لاقيت علياء خرجت من الحمام وانا كنت حاطط صبع كفته في بوقي ولسه هاكله وقف في بوقي وفضلت مذهول من شكل علياء لاقيتها لابسة ترينج بس ترينج سافل شورت وصل لنص فخدها وبادي كات واسع بس بزازها بتعلب فيه والشورت واسع شوية وشكلها جامد نييييييك اووووي وهي فرده شعرها على كتفها …

عمر: يخربيت جمال امك تعالي اتفضلي يا اميرتي (روحت قومت مسكت ايدها عشان اقعدها هي الاول)
علياء: ده ايه التحول السريع في المعاملة ده
عمر: خلاص ارجع زي الاول ولا تزعلى نفسك .. بس قلبي مش هيطوعني ازعل القمر ده بعد كل اللي عمله عشاني النهاردة
علياء: أنا ولا عملت اي حاجة دي اقل حاجة ممكن اعملها عشانك انت اصلك متعرفش غلاوتك عندي
عمر: طيب يلا ناكل الاول وبعدين نشوف موضوع الغلاوة ده (وفعلا كلنا وصبيت كاس ليا)
علياء: وانا كمان عايزه (روحت صبيت لها كاس وشربنا وفشخنا الاكل حرفيا وخصلنا ربع الازازة وحسيت اني عملت دماغ ونفس الكلام علياء وقومنا غسلنا ايدينا)
علياء: عمرررر أنا حاسه اني دايخه مش عارفة ليه
عمر: عشان انت شربتي خمره مثلا
علياء: (شهقت) شربتني خمرة يا عمررر يخربيتك
عمر: خلاص يلا نرجع بقى عشان عايز اتفرج على الفيلم (خدته وانا ماسكها من وسطها عشان متقعش وطلعتها السرير وشغلت التكييف وقفلت البلكونه وولعت الچوب تاني وطلعت جنبها على السرير ونزلنا أنا وهي تحت الغطاء وفضلنا نتفرج على الفيلم وجاه مشهد رعب لاقيتها صوتت) في ايه يخربيت امك خضتني
علياء: يعني هو مفيش في كسم التلفزيون غير افلام الرعب
عمر: سيبك من الفيلم دلوقتي أنا كنت عايز اسالك انت مين فتح طيزك
علياء: بسمة صاحبتي مسكت خيارة وفشختني بيها روحت أنا تاني يوم جابت خيارة اكبر وفشخت كسم طيزها (أنا متأكد أن علياء بتقول الصراحة عشان هي عملت دماغ بنت وسخة)
عمر: احاااا يعني انتي وصاحبتك بتنيكوا بعض بالخيارة
علياء: بنفشخ بعض بس انت مين قالك بقاا
عمر: انا عرفت ام راس زبي دخل طرفها في خرم طيزك واحنا في البحر استغربت اوووي
علياء: انت زبك جامد اوووي يا عمر الصراحة يعني
عمر: وانتي جامدة يا لولا بس خليني نتفرج الفيلم بقى (أنا قولت ابضن عليها عشان اشوف ايه امكانتيها ممكن تعمل ايه يعني بس انا زبي ابتدأ يقف اصلا على لبونتها وهي بتكلم وسكرانة) علياء: طيب خضني في حضنك عشان أنا بخاف من الأفلام الرعب اووووي (لاقيتها نامت على جنبها الشمال ورأسها على صدري ورفعت فخادها اليمين علي وبقيت فخادها على زبي وطري نييك وانا زبي كان خارج من الروب ولمس فخادها)
عمر: بطلي فرك بقى واهدي شوية في ايه
علياء: مش بعدل نفسي عشان ادخل في حضنك (واللبوة بقيت تحرك فخادها على زبي اكنها بتدعكه بس على خفيف)
عمر: يا بنتي ثابتي رجلك بقى عايز اتفرج
علياء: يا عم هو أنا بحرك رجلي على وشك ما تتفرج في ايه
عمر: هو انت ساقعنة من التكييف طيب اقفله
علياء: احااااا لا تقفل ايه انا حرانة اوووي استني كده (لاقيتها اتعدلت ونامت على ضهرها وقلعت الشورت ورجعت تاني رفعت فخادها على بطني
عمر: هو انت قلعتي الشورت يعني انت كده ملط تحت
علياء: لا يا عم لابسه الكلوت ليه في ايه (وايد علي فضلت تحسس على بطني وفتحت رابط الروب وزبي خرج كله من الروب بقا)
عمر: لااااا أنا بسال اتفرجي على الحته دي (كان الرجل اللي بيقتل في الفيلم دخل على بت وهي نايمة عشان يقتلها وقتلها) علياء: لالالالالا اقلب الفيلم القذر ده يوووووه بقى فين الريموت
عمر: الريموت معايا وهنتفرج على الفيلم ده بطلي رخمة
علياء: هات الريموت ده (لاقيت علياء بتمد ايديها عشان تخطف الريموت وانا رفعت ايدي لفوق) هات يا رخيم الريموت يخربيتك (لاقيتها رفعت نفسها فوقي وقعدت على زبي وانا حطيت ايدي الشمال اللي فيها الريموت ورا ضهري وعلياء فضلت تتحرك لقدام وورا على زبي وبتحول تخرج ايدي من ورا ضهري عشان تاخد الريموت وزبي في كسها وكسها رايح جاي على زبي وسخن نيك موووولع وانا زبي على آخره واقف بس مرفوع لا تحت كسها بالطول) يووووه انت عضمك ناشف اوووي ااااااي
عمر: عضمي بردوه يا لبوة 😂
علياء: لا أنا مش فاهمة حاجة (ساعتها علي رفعت ضهرها وبصيت لي ووسطها لسه بيتحرك على زبي) وبعدين أنا لبوة يا عمررررر
عمر: واصغر لبوة كمان بس انا هفهمك (لاحظتها أنا قولت لازم ارياح زبي عشان اللبوة دي هيجتني اوووي روحت لفيت ايدي على وسطها ولفيتها مره واحدة خليتها هي اللي تحت وانا فوقها)
علياء: ااااااي انت بتعمل ايه يا مجنون هههههههه
عمر: هنكمل اللي معرفنش نكمله في البحر يا روحي…

ونزلت نمت بصدري على صدرها وخدت شفايفيها بين شفايفي وابتديت ابوس فيها وحسيت أن علياء مش بتعرف تبوس خالص يعني مبتدئ اوووي بس انا عرفت اتعامل مع الموقف وايدي كانت بتحسس على فخادها وبقفش طيزها وزبي راشق في كسها وفضلت ابوس فيها وهي ابتديت تتفاعل معايا في البوس احسن من الاول خمس دقايق فضلنا نبوس بس للعلم (أنا في حياتي كلها نيكت بنات من سن 17 ل25 وعلياء واحدة منهم) المهم رفعت نفسي من عليها ..

علياء: يخربيتك يا واد يا عمر انت اتعلمت البوس فين انت بتبوس حلووو اوووي زي الافلام
عمر: هقولك أما تكبري يا مشمش…

شديتها علشان اقومها وقلعتها البادي ولاقيت بزازها نزلوا من البادي بتنططوا احاااا كسم جمدان بزازها حلماتها بني فاتح افتح من امها واختها حلمات بزازها كانت متوسطة مش كبيرة ولا صغيرة (معلومة زينة وعلياء فيهم شبه كبير اوووي من امهم وهي في سنهم وده أنا شوفته في صور خالتي وهي صغيرة وأنا مع علياء حاسس أني بنيك خالتي وهي عندها 17 سنة) المهم نزلت على بزازها وقفشتهم بايدي ونزلت ببوقي اكلتهم مص ولحس في حلماتها وبقيت اخد حلماتها بين سناني واعضعض فيها وهي ااااااااي ااااااااي ااااااااي اااااااه وفضلت على الوضع ده حوالي 5 دقايق كده وهي كل ده بتلعب في زبي بايديها وبتدعك على كسها …

عمر: بتعرفي تمصي ولا
علياء: عيب تسال سوال زي ده هبهرك
عمر: ماشي أما نشوف …

راحت نزلت أنا على السرير ونمت على ضهري وهي نزلت بين رجلي ومسكت زبي وحركت ايديها رايح جاي شوية وبعدين خرجت لسانها وفضلت تلحس زبي اكنها بتلحس ايس كريم شوية راحت مدخله في بوقها وابتديت تمص فيه (اسواء مره واحدة تمص زبي في حياتي) دقيقتين كده وحسيت سنانها بتخربش زبي روحت قومتها ونزلنا على من السرير وأنا قلعتها الكلوت وهي شديتني عشان انزل ابوسها وزبي بقى خابط في بطنها وفضلت ابوسها وبعدين رميتها على السرير خليت رجلها في الأرض ومن فوق نيمتها على السرير ونزلت ابتديت الحس كسها كان فيه شعر بس خفيف وريحته كانت حلوة الصراحة وشفراتها صغيرة اووي وشكل كسها صغير اصلا ولونه بني فاتح بردوه فضلت الحس فيه والعب في زنبورها الصغير فشخ ومدخلتيش ايدي في كسها خالص كله من بره وهي اااااه اااااااه اااااااه ااااااي ااااااااي اممممممممم اممممممممم وكسها جامد نيك بس قولت اسيبه عشان أنا شيطاني ابن متناكة ممكن يخليني اقوم انيك في كسها وافتحها روحت طلعت ببوقي ناحية طيزها وقبل ما الحس لازم اشم واتكيف الاول وشميت طيزها شوية كده ولاقيتها بتضحك وبتقولي انت بتزغزغني كده هههههههه روحت طلعت لساني وفضلت الحس في طيزها وايدي كل ده بتدعك وتفرك كسها لحد ما لاقيتها صوتت ااااااااي ااااااااي اااااااااااه وجابت عسلها في ايدي روحت طلعت ايدي ودخلت صبع واحد في خرم طيزها ولاقيته دخل والتاني دخل بسهولة فشششخ فضلت ادخل صوابع في طيزها شوية روحت تفت في خرم طيزها وقامت وقفت وتفت على زبي وابتديت ادخله في خرم طيزها لحد ما دخل راس زبي كله وهي ااااي اااي اااي اااي بالررراحة يخربيتك (أنا زبي زي ما انتم عارفين تخين) اوووووف زبك مش زي الخيارة دااااا بيحرقني اوووي اوووووف وفضلت ازنق وهي زي اللبوة تحتي بتتأوه وتصرخ كل ما ادخل فيه وفضلت ادخل فيه لحد ما دخلته كله وابتديت أتحرك رايح جاي وانيكها بس بالراحة وهي امممممممممممم امممممممممممم زبك مولعني يا ولا اوووووووف طيزي نااااار مش قااااااااادرة اااااااااااااه ااااااااي كماااااان كماااااان اسررررع نيييييك اووووي وابتديت أسرع اكتر وارزع في خرم طيزها أووووي وايدي بقيت تنزل السوعها على طيزها واضرب فيها لحد ما طيزها احمرت اوووي لاقيتها بتقولي استني أطلع على السرير وطلعت على السرير خدت وضع الدوجي وانا رجعت حشرت زبي مره واحد في طيزها وهي صرررررخت وفضلت ارزع فيها حرفياً طيزها كانت مووووولعة ناررررر وفضلت ارزع فيها على الوضع ده حوالي 7 دقايق وبرزع لحد ما حسيت اني هجيب لبني وجبتهم في طيزها وهي صرررررخت اوووووووي …

علياء: يخررررربيتك انت جبتهم في طيززززززي اححححححححح ليه ليه اووووووووف
عمر: عشان عايز اجيبهم في طيزززك في اعتراض ولا حاجة
علياء: اااااوووه لاااا بس ببحرررقني اووووي
عمر: طيب يا روحي يلا ندخل نستحم وهم هينزلوا لوحدهم …

خدتها ودخلنا نستحم وهي فضلت تلعب في زبي وانا اقفش في بزازها وافرك في كسها كل ده تحت الدش وخلصنا هي كانت فصلت خلاص لبست هدومها وطلعت على السرير أنا وهي وخدتها في حضني وجبت فيلم مملكة النمل لو حد عرفه وفضلنا نتفرج ربع ساعة ولاقيتها راحت في النوم قومت من جنبها وحطيت دماغها على المخدة وغطيتها السرير اصلا كبير اوووي روحت سبتها ودخلت البلكونة ولعت چوب وفضلت اقعد شوية كده لاقيت النور ولع في اوضة خالتي وسمعت صوتها وصوت يوسف جوزها ….


يوسف: يا ولية انت مجنون كنت نايم مع مين
خالتي: متحورش علي يا يوسف انا سمعتك وانت بتنهج واديت التليفون لالست اللي جنبك اللي اسمها انجي
يوسف: ااااه هو انتي بقى اللي اتصلتي طيب ماشي احنا كنا بنتمشى عادي فيها ايه بلاش نكد وتعالي جنبي (وماسكها من وسطها)
خالتي: اوووعا متلمسنيش (وزقته جامد رجع وقاعد على السرير) ده انا شايله قرفك وقرف ولادك فوق راسي وفي الاخير تخوني يا رجل يا شايب دي بنتك على وش جواز انت معندكش دم
يوسف: هو انت بتزقي مين كده يا مرا يا بنت الوسخة (وقام ضربها حته قلم خالتي وقعت في الأرض وانا جاتلي نغزة في قلبي كده بس فضلت مكاني) اااااه كنت بنيك ست أحلى واحسن منك انت مش بتبقي شايفه نفسك يا متناكة كل أما اجي انيكك وشك بيبقى عامل ازاي (لاقيت خالتي قامت من الأرض والقلم علم على وشها وبتنزل دموع من عينها)
خالتي: انت بتضربني يا يوسف ماشي أنا هوريك
يوسف: ااااه وريني يا كسمك جيبي اخرك متخلنيش اكسرلك وشك غوري من وشي دلوقتي
خالتي: هغور ماشي بس متجيش تبوس ايدي (ولاقيتها فتحت الدولاب وجابت شنطة سفرها وبتلم هدومها وقالت حاجة بس انا مسمعتيش بس يوسف سمعها ولاقيته هجم عليها بقى يلطش فيها وهي بتخربشه وبتعضه تحت منه وبتزقه بس اكيد هو انشف منها روحت أنا جريب وفتحت باب اوضتي وفضلت اخبط عليهم وهي بتصرررخ اصلا وبقيت ارزع على الباب لحد ما هو جايه فتحلي) في ايه انت كمان (وهو بينهج)
عمر: هو ايه اللي في ايه انتم مش سامعين صوتكم
خالتي: ااااه ما هو بيتشطر علي لكن التانيه بيدلعها وبنيكها
يوسف: ابلعي لسانك واخرسي الواد واقف عشان مجيش اكمل عليكي قصاده
خالتي: لاااا أنا مش هخرس مش انت ضربتني وبهدلتني أنا هفضحك قصاد الناس كلها يا رجل يا شايب يا عايب يلي معندكش رائحة الرجولة (لاقيت يوسف زقني على الكنبة وراح هجم عليها ماسكها من شعرها وبالبوكسات في وشها روحت أنا جريت عليه ومسكت ايديها وكلبشتها ورا ضهره وخالتي عضيت أيده اللي ماسكه شعرها راح سابها وانا زقيتها على السرير وقومتها خليتها في ضهري عشان ميضربهاش)
يوسف: يا ولاد الوسخة انتم بتضربوني … وانت يا عمر عايز تكسرلي دراعي (أنا حسيت أن عم يوسف فيه حاجة غريبة شارب حاجة أو مبلبع برشامة حاجة زي كده بس هو مش طبيعي)
عمر: خلاااص يا عم يوسف اهداء أنا كنت بحوش بينكم مينفعش تضربها بالطريقة دي
خالتي: خليك واقف كده يا عمر لحد ما هلم هدومي
يوسف: انت فاكرة يا كسمك أني هخاف من عيل ومش هعرف اوصلك (لاقيتها قايم عشان يضربها تاني)
عمر: صدقني بلااااش استهدى بالله كده واخزي الشيطان بس بلاش سيبها تخرج معايا والدنيا تهدي شوية (وهو ولا اكنه سمعني ولاقيته هجم علي ابن المتناكة ونزل فيا ضرب وانا مش عايز انشف عليه عشان هو رجل كبير ومش هيستحمل ضربه مني وانا حطاط ايدي على وشي عشان مفيش حاجة تيجي في وشي ولاقيت خالتي بتصرخ فيه عشان يسيبني روحت أنا حضنتها وكلبشت ايديها) ممكن تهدي ومتخلنيش اعمل حاجة أنت مش هتحبها ولا أنا … وانت خلصتي يا خالتي ولا لسه
خالتي: اهوو خلصت خلاص هحط الغيارات الداخلية بتاعتي وخلصت
عمر: اطلعي واقفلي الباب وراكي واستني قصاد اوضتي أنا جاي وراكي
يوسف: أنا هقتلكم النهاردة يا ولاد الشرموطة (هو استفزني فشششششخ عشان أنا مش بحب حد يشتمني بامي حرفياً زي ما بقولكم كده سيبته بس رفعته نص نزل على دماغه وبقا يخرف بقى لحد ما سمعتيش له حس خالص)
عمر: احاااا انت لسه واقفة انجززززي قبل ما يقوم تاني
خالتي: هو مات يالهووووي
عمر: مستفزيش دي* امي واخرجي مات ايه وزفت ايه شوية وهيقوم يلاااااا….

خدتها ودخلنا اوضتي وكل ده علياء نايمة في سبع نومة عشان الخمرة اللي شربها وانا خدت خالتي على الكنبة وفتحت التلاجة وجابت كيس تلج عشان الكدمات اللي في وشها وحطيتها كيس التلج عليهم وخليتها الكيس مني ودخلت البلكونة عشان ابص عليه لاقيته زي ما هو على الارض ابتديت اتوتر شوية ومسكت تليفوني وكلمت عمي ….

عمي: ايه يا حبيبي في حاجة
عمر: عمي ركز معايا عم يوسف رجع من بره واتخانق مع خالتي وماسكها ضربها جامد وانا سمعت صوتهم ودخلت البلكونة شوفته بيضربها روحت لهم عشان احوش (وكملت الحكاية زي انتم عارفينها بالظبط)
عمي: يا نهاااار اسووووود (صوت ابويا جنبه في ايه) طيب خليك احنا جايين حالاً

دخلت لخالتي لاقيتها بتعيط من الضرب اللي اتضربته وكانت بتقطع قلبي وهي بتعيط حرفيا …

عمر: فوفاااا اهدي والله الموضوع خلص وانا لحقتك من ايديه خلاص اهدي (خدتها في حضني وفضلت احاسس على شعرها وكتفها وضمتها علي اوووي وهي لسه بتعيط لاقيتها من العياط والتعاب لاقيتها نامت على صدري روحت زي ما هي ورأسها على صدري قومت وشالتها وحطيتها جنب علياء على السرير وغطتها) ..

ودخلت البلكونةولعت الچوب تاني اللي سيبته في البلكونه وشربت كاس عشان افوووق وفضلت بصاص على يوسف وهو على الارض كل ده عشر دقايق كده لاقيت الباب بيخبط كنت خلصت الچوب وجريت حطيت الازازة في التلاجة وروحت فتحت الباب لاقيت عمي ….

عمي: أنا هنط من البلكونه عشان افتح الآوضة بتاعت يوسف وادخل ابوك
عمر: تعالي بس متعملش صوت عشان خالتي وعلياء نايمين ..

خدته ودخل البلكونه ودخل فتح الباب لابويا وفضلوا يفوقوا يوسف لحد ما صحي وفضلوا يتكلموا هو مكانش فاكر اي حاجة عمي طلب له قهوة عشان عرفوا أنه شارب خمرة وابويا فضل يزعق معه عشان يخليه يفوق وبهدله بعد ما ضرب خالتي وضربني وهو ابتدأ يعيط وابويا بهدله اكتر عشان راح نام مع واحدة ست وفضل يبهدل فيه وانا كل ده بتفرج لاقيت ايد بتتحط على كتفي بصيت لاقيتها خالتي ….

خالتي: حصل ايه صحي ولا ايه
عمر: اااااه صحي وابويا بيفشخه ده كان شارب خمرة
خالتي: أنا عارفة احنا كنا في المطعم وهو جايه وانا قومت مشيت وجاي ورايا
عمر: أنا خوفت عليكي اوووي
خالتي: عارفة (وهي بتتكلم خدتها في حضني اوووي) أنا مش عارفة من غيرك كان ايه اللي حصل انت كل مره بتحلقني من مصيبة
عمر: وهفضل الحقك واحميكي وادفع عنك لحد اخر يوم في عمري (لاقيت عمي دخل البلكونة وناده ليا أنا وخالتي ندخل عندهم الآوضة عشان ابويا عايز يتكلم معانا هي رفضت بس انا مسكت ايدها اوووي) متخافيش أنا معاكي يلا تعالي (وخليتها تلف الطرحة وخرجنا ودخلنا الآوضة ابويا أما شاف وش خالتي)

ابويا: انت مجنون يا يوسف لا انت فعلا مجنون ايه اللي انت عملته ده … انت كويسه يا فريال
خالتي: ااااه لولا عمر كان زمانه قتلني
يوسف: فريال أنا ما كنتش في وعي صدقني حقك علي يا حبيبتي وربنا سامحني أنا غلطان
خالتي: أنا مفيش كلام بيني وبينك .. اعمل حسابك بعد فرح زينة هتطلقني
يوسف: لالالااا مقولتيش كده … ده انا مقدرش اعيش ولا ثانية من غيرك عشان خاطري اديني فرصة ده انا عمري ما فكرت امد ايدي عليكي ده هتبقي اول واخر مره حقك علي وبعدين أنا كنت شارب ومش حاسس بنفسي
خالتي: يا بجاحتك يا اخي تروح تنيك واحدة شرموطة وتشرب معها واقفشك وأما اجي اعتابك تقوم تهجم علي وتنزل فيا ضرب لولا عمر أتدخل كان زمانك قتلني أنا قرفت منك النهاردة اوووي
يوسف: متكبريش الموضوع بقى فوفاااا دول قلمين (لاقيت خالتي بصيت لي ومبرقه اوووي عشان اتكلم)
عمر: عم يوسف بعد اذن بابا الاول اتكلم (ابويا هز رأسه) انت ضربتها بكل افتراء وقسوة وانا مش بسخن ولا حاجة بس انت ضربتها وانا بصيت من البلكونة عليكم لاقيتك نازل فيها ضرب واما لافيت ودخلت ضربتها وضربتني بس خلاص الموضوع عدي وانتي يا فوفااا اديله فرصة أخيرة وأنا واثق أنه هيلاقي طريقة ويرضيكي بيها
خالتي: لااااا انا مش عايزة حد يرضيني وأنا قولت الكلام اللي عندي عن اذنكم (خدت مني مفتاح الآوضة وخرجت)
عمر: طيب سيبها يا عم يوسف اليومين دول عند في الآوضة وانا هقنعها متقلقش (أنا أحب على قلبي أنهم يطلقوا بس أنا بعمل كده عشان عايز خالتي تطلع باي مصلحة من الطلاق ده عم يوسف مقاول ومعه فلوس كتير وعمارات ووارضين في البلد عندنا حرررام بعد كل السنين دي وهي تطلع من غير ولا حاجة ونقطة تانية اخاف أن خالتي تتطلق منه وتتجوز بعديها رجل قادر وتضيع من ايدي خالص) عن اذنكم
يوسف: شكرا يا عمر وحقك علي لو كنت مديت ايدي عليك يابني سامحني
عمر: لا عادي سامحني انت (وسيبتهم وخرجت)

دخلت الآوضة لاقيت فوفا قاعده في البلكونة وبتعيط …

عمر: ممكن اعرف انتي بتعيطي ليه دلوقتي
خالتي: انت بتطلب مني اديله فرصة وانت عارف القرف اللي انا عايشه فيه .. يعني اكتر واحد حاسس بيا وعاش معايا في لحظة صعبة هو اللي بيطلب اني اديله اعمل ايه في نفسي
عمر: انت ممكن تهدي وتسمعني .. بعد ما تطلقي هتعملي ايه بس رد علي بكل صراحة
خالتي: هغور من وشها دي اهم حاجة واعيش حياتي
عمر: تعيشي حياتك يعني هتتجوزي ؟؟
خالتي: ممكن ااه وليه لا أنا مش عجوزة أنا لسه صغيرة وحلوة
عمر: يبقى انسي انك تتطلقي أو تتطلقي بس انسي انك هتتجوزي دي (لاقيتها بصيت لي باستغراب) متبصيش كده انت عارفة اني عمر ما هسمح لحاجة زي دي تحصل واضح
خالتي: يعني أنا هفضل كده يعني مش مكتوب لي ابقا مبسوطه
عمر: يوسف مرعوب من الموقف والحالة اللي هو حط نفسه فيها وانت بكره لو روحتي قولتله هسمحك بس تكتب لي نص أملاك هيوافق وهو مغمض خليكي ذكية وبعدين لو عاوزتي تتطلقي أنا هشوفلك فكرة واطلاقك منه تمام
خالتي: بس انت …
عمر: مفيش بس هو ده اللي هيحصل دلوقتي .. وجواز تاني مفيش عشان انت عارفة اني مجنون وممكن اعمل اي حاجة في الدنيا ومش هخليكي تتجوزي .. أو لو اختارتي انك تتجوزي اعتبري نفسك خسرتني نهائيا
خالتي: خلاص يا عم بقاااا ماشي مش هتزفت اتجوز وهسامح يوسف بس مش دلوقتي
عمر: أنا قولتله انك هتبقي عندي يومين في الآوضة عشان اقنعك انك تصالحيه قولت فرصة استفرد بيكي يا بطل (وزغزغزتها من جنبها وهي بقيت تضحك) يلا ادخلي خد دش وغيري هدومك ولا تحبي اجي احميكي أنا
خالتي: بس يا ولا هي من اولها كده
عمر: اصلي بضاني وجعني اوووي لسه من الصبح
خالتي: أما تنام هترتاح سيبني بقى اقوم أخد دش
عمر: ماشي يا قمر (بوستها من على رأسها ولاقيت تليفوني بيرن وهي قامت بصيت لاقيت بشندي)

عمر: ايه يا وش السعد تم
بشندي: حصل يا كبير والحكومة لسه واخده من المحل وهو كده راح ورا الشمس (في السلسلة الأولي وانا عند بشندي كلمته في موضوع وقولتلكم هنعرفوا في الأجزاء اللي جايه لو فاكرين يعني الموضوع أن خليت بشندي يزوق بت شمال بس بطل على رزق وهو اتحرش وكمان البت خلتها تحط له نص كيس حشيش في درج المكتب عنده وعملت له فضحية في المنطقة وطلبت الحكومة وراحو قبضوا عليه ووفتشوا المحل لاقاه الحشيش يبقى عنده قضيتين كده ومش هنشوف رزق كده تاني)
عمر: ايوووه كده بقالي كتير مسمعتش اخبار حلوة جدع يا بشندي: طمني اخبار المحل ايه مهندس الديكور أشتغل امبارح وانا واقف على رأسهم ليل نهار
عمر: ماشي انت مش كنت قايلي أن عند ولاد عم عايزين يشتغلوا شغلهم تحت ايديك وانا هبعتلك فلوس الصبح عشان لو عايز اي حاجة ناقصك اي حاجة تجيبها
بشندي: لا والله ما تبعتش جنية أنا هستناك تيجي لنا بالسلامة أنا صحيح بكتب كل حاجة مهندس الديكور بيجبها والعمال بيستخدموها من غير ما حد ياخد باله وبسال على سعرها بره عشان ميعملش فيها ناصح وينصاب علينا ولا ايه يا كبير
عمر: الله ينور يا بشندي .. مقولتليش الصنارة غمزة ولا ايه
بشندي: قبلتها النهاردة في السوق وحاولت أكلمها بس هربت مني كانت خايفة (احنا بنتكلم على ام علي)
عمر: طيب سيبني اظبط لك الدنيا بس انا عايزك لو الموضوع تم والسمكة قفشت في الصنارة تصور لي فيديو عشان هبقى عايزه
بشندي: فيديو بس ده انا هصورلك فيلم هههههههه متقلقش يا كبيرنا ترجعلنا بالسلامة انت محتاج اي حاجة مني
عمر: حبيبي يا بشندي خد بالك من الدنيا يلا سلام …

قفلت معه وانا فرحان فششششخ كده الجزء اللي ناقص في المشروع بتاعي كمل واللي هي ام سحر (فاتن) روحت طلعت رقمها واتصلت بيها …

فاتن: الوووو ازيك يا قمر وحشني
عمر: نقول مبروك
فاتن: طيب و** كنت متأكدة أنه انت حبيبي حبيبي حبيبي ** يخليك ليا وميحرمنيش منك لا حلووووة وعجبتني
عمر: أنا عايزك تشدي الشغل في المحل والستات اللي قولتلك عليهم نزليهم من بكره عندك في المحل
فاتن: انت تأمر يا حبيب قلبي
عمر: وعايزك تروحي المحل بتاعنا بكره وتحفظي العنوان زي اسمك وكل الزباين بلغيهم بمكان المحل الجديد
فاتن: عيوني يا قلبي .. بس انت وحشتني اوووي
عمر: وانت كمان يا قلبي وحشتني اووووي حاسس أما هشوفك هقطعلك كل حته جسمك
فاتن: كل حته كل حته
عمر: كل حته وهبتدي بكسك وبعدين طيزك وبعدين بزازك وبعدين شفايفك كله كله يعني مش هسيبك بس انا مسافر وهرجع كمان اسبوع كده
فاتن: تيجي بالسلامة بس اول حاجة تعملها اول ما تيجي تنط عندي على طول عشان كسي بياكلني اوووي على زبك يا دكري
عمر: ماشي يا روحي هبعتلك بشندي بكره لو عاوزتي اي حاجة اي فلوس قوليله اعتبريه مكاني بس متخديش عليه عشان ده مجنون وممكن يركبك 😂
فاتن: لا يا خويا عيب عليك أنا مفيش رجل هيلمسني غيرك يا حبيبي
عمر: خلاص ماشي أنا لازم اقفل دلوقتي عشان العائلة مستنينا على العشاء محتاجة حاجة
فاتن: ترجعلى بالسلامة وخلي بالك على نفسك باي ….

قفلت معها وبصيت في الساعة احااااا الساعة 11 ونص ازاي هو في ايه الوقت بيطير كده ليه ولعت چوب واديت ضهري لسوار البلكونة وبصيت في الآوضة لاقيت خالتي خارجة من الحمام اووووووووف على الهيجان زبي نط من مكانه في ثواني أما شوفتها لاقيتها لابسه قميص نوم فوق الركبة لونه اسود شفاف عند بطنها وعند كسها وطيزها وبزازها تقيل مش شفاف يعني ونص بزازها طالعة من القميص ولفة فوطة على رأسه ولاقيتها جاي علي وبزازها بتنطط وهي ماشيه في القميص خخخخخخخخ احااااا (أنا في بالي وتقولي شايل فكرة النيك من دماغك طيب ازاي وانا قصادي مرا فاجرة وجامدة زي دي)
لاقيتها دخلت البلكونه وقاعدة على الكرسي قصادي وانا عيني متشلتش من عليها وزبي بقاااا واقف نيك في الشورت

خالتي: في ايه يا بني انت مصدوم كده ليه
عمر: احااا انت عايزيني اشوفك كده ومتصدمش
خالتي: طيب باص على يوسف كده شوفه في الآوضة ولا لا
عمر: عمي وابويا خده ونازلة يسهروا عشان يخرجوا من اللي هو فيه ليه وحشك
خالتي: لاااا أنا قولت كده عشان ميخرجش من البلكونة ويشوفني كده قصادك أصله بيهيج على القميص ده اوووي
عمر: ومين ميهجاش على القميص ده غير المخصي بقى 😂
خالتي: ااااه ما هو واضح (وبصيت على زبي وبتضحك)
عمر: استني اقفل البلكونة عشان بنتك نايمة
خالتي: صحيح البت دي ايه نايمها في اوضتك
عمر: مش انتي سيبتني وراحتي تأكلوا لكن هي أصيلة اصارت انها تفضل معايا عشان قلقانة علي
خالتي: متحورش بقى أنك زي العفريت ولا كان فيك اي حاجة
عمر: ايووه ايووه صح … تضربي معايا طيب ولا هتشمي بس
خالتي: لا اشم بس .. بس أنا خدت بالي أن في ازازة كده انت شيلتها في التلاجة اول ما الباب خبط ممكن تيجيبها ونشرب سواء بس الدخان مليش فيه
عمر: ايوووووووه بقااااااا يا فوووووفا كده
خالتي: ششششششش بس يخربيت امك هتفضحنا
عمر: ثواني ورجعلك يا قمر (دخلت الآوضة اجيب الازازة والكاسين وانا طاير من الفرحة عشان لو انتم فاكرين خالتي واحنا مسافرين في الطريق شميت حشيش والعربية كانت مكتومة وعملت دماغ ومصيت لي زبي وأنا لحست كسها بس نهلة بوظتها بس المره دي مختلفة احنا في الآوضة لوحدنا اه لوحدنا أنا مش حاسب علياء معنا عشان الخمرة قتلها مش حاسة بحاجة وغير كده لابسه قميص نوم يهيج الجبل المهم جابت الازازة وقفلت السترة بتاعت البلكونة في الآوضة ودخلت لها وقفلت البلكونةورايا وصبيت له كاس وانا كمان)
خالتي: انت هتفضل واقف كده ما تقعد
عمر: ما البلكونة بتاعتي مفيهاش غير كرسي واحد
خالتي: ده ليه كده طيب تعالي اقعد على حجري
عمر: لااااا انا كبرت على قاعدة الحجر قومي انت وانا اقعد وتقعدي على حجري
خالتي: لاااا ده انا حرمت اقعد على حجرك انت بالذات من ساعة ما كنت عندكم في الشقة
عمر: لا يا ستي الظروف غير الظروف قومي بس وتعالي
خالتي: ظروف غير الظروف ازاي وزبك وقف مترين لقدام
عمر: خلاص براحتك (روحت نزلت قعدت على الارض وضهري سندته على سوار البلكونة)
خالتي: مقولتليش انت ضربت زياد ليه بقى بيني وبينك
عمر: اقولك بس مش عايزك تضايق
خالتي: قول ومش هتضايق سمعك (لاقيتها صبيت كاس تاني ليا وليها)
عمر: اصلي افتكر أما أبوه اغتصابك في اوضتك حسيت أن الموضوع هيتكرار مع علياء
خالتي: ليه هو اتهجم عليه ابن الشرموطة ده
عمر: لالالااا أنا روحت في الوقت الصح هو كان بيعاكسها بالكلام بس بس عينه كانت بتفصص جسمها من فوق لتحت
خالتي: اه كمل
عمر: موقف جمال معاكي أنا اتعلمت منه درس أن عمري في حياتي هخليه حد يلمس اللي يخصني حتى لو كان براضهم عشان كده اتدخلت في لحظتها النهاردة حته هو قام ضربني عشان أنا قطعت عليه في لحظة هيجانه بس خد اللي فيه النصيب بقى زي ما انتي شوفتي
خالتي: طيب بعيد عن الموضوع ده انا كان نفسي اسالك سوال من بدري بس جاه وقته
عمر: اسألي (لاقيتها صبيت لنا تاني كاسين)
خالتي: انت بتحبني ليه أو ايه اللي خالك تحبني فاهم قصادي
عمر: بعيد عن النيك والكس والزب والكلام ده … انت ست أنا مقبلتيش زيها في حياتي شخصيتك مميزة يعني ممكن تلاقي في كل ست حاجة مميزة أو حاجتين في شخصيتها لكن انت شخصيتك كلها مميزات انت جدعه ومخلصة وقد كلامك وبتعرفي تتعاملي مع اي حد في أي موقف وكمان ذكية ودمك خفيف وبتعرفي تشيلي المسئولية صح وبحس في راحة فظيعة أما بتكلم معاكي وغير كل ده انت الست الوحيدة اللي قلبي ارتاح لها وعقلي بيفكر فيها طول الوقت وغير كل ده بردوا انتي اجمد واحلي ست دخلت حياتي وعيني شافتها في الدنيا جسمك ده ….
خالتي: خلاص خلاص طالما دخلت في الجسم أنا عارفة انت هتقول ايه سمعت الكلام ده منك قبل كده يعني مش جديد بس انا حبيبت اعرف انت شايفيني ازاي
عمر: أنا اتمنيت في اوقات كتير انك تكوني حبيبتي ونكبر سواء واتجوزك بس الحظ والنصيب مش في صالحي تعرفي اقولك حاجة بس متفتكريش اني مجنون هو اااه أنا مجنون بس مش اووي تعرفي أنا لما بنيك واحدة بتخيلها انتي
خالتي: يخربيتك هههههههه دا انت مجنون بيا بقا
عمر: أنا بعشقك يا فوفا (لاقيتها صبيت لنا كاس كمان)
خالتي: تعرف انت جميل اوووي وشخصيتك مش راكبة على سنك وانا بحبككك وكل حاجة بس مش هقدر اسيبلك نفسي تعرف يمكن اقولك اول مره الكلام ده انا لو مش خالتك بس وضعنا زي ما هو يعني انت في نفس سنك وأنا في نفس سني كنت هتجوزك لو هحرب العالم كله بس هبقا مطمئنة عشان انت هتبقي جنبي بجد يا بخت اللي هتجوزك يا واد يا عمر
عمر: طيب هقوم انط من البلكونة وانتحار طيب عشان ارتاح (جاي اقوم من على الارض كتفي كان وجعني من ضرب زياد ابن الخول) اااااه يا دي* امي كتفي وجعني فشخ (مقدرتش اقوم من على الارض ورجعت مكاني تاني)
خالتي: تعالي يا عبيط انت لو فكرت تنط من هنا دلوقتي أنا هنط وراك هات ايديك (لاقيتها مديت ايديها ومسكتها وقومت من على الارض) تعالي اقعد انت على الكرسي وانا هقعد على رجلك
عمر: ما أنا قولتلك من الاول لازم بقى تعملي حوارات (قامت وانا قعدت على الكرسي وهي جات على رجلي عند ركبتي) انت لو هتقعدي كده طيزك هتوجعك عشان عضمت ركبتي هتبقي ناشفة عليكي
خالتي: لااا أنا مرتاحة كده يا عم
عمر: مش صعب اشيلك واجيبك على حجري على فكرة
خالتي: انت صدقت نفسك عشان شليتني مره في المياه افتكرت انك هتقدر تشيلني تاني
عمر: ليه هو انتي بتطيري وانت نايمة مين اللي شالك من الكنبة ونايمك على السرير
خالتي: ايه ده انت اللي شلتني ما كنتش اعرف لا وإيمان الشرموطة تقولك عمر عمل معجزة يا زينة وشال أمك (بتقلدها بصوت تخين كده) 😂
عمر: ههههههههه هههههههه يخربيت عقلك ههههههههه
خالتي: ست بنت متناكة ايمان دي هههههههه
عمر: بقولك ايه بتعرفي ترقصي
خالتي: انت هتستعبط صح
عمر: اااااه صح معلش أنا نسيت بس
خالتي: ايوه وانا برقص قبل خطوبة زينة بيوم انت كنت بتاكلني بعينك خدت بالي .. أموت واعرف يا واد انت انت ازاي بتقنع النسوان دي كله انك تنيكها ؟؟
عمر: والله أنا مش بقنع حد بس انا دائما بيقع في طريقي الستات اللي قلبها مكسور أو اللي جوزها مش مكيفها وقرقها في عايشتها أو اللي مطلقة مش قصادي عليكي انتي يا فوفااا بس كمان أنا شاب طول وعرض وعضلات وشكلي اكبر من سني وغير كده حلو وشخصية وكاريزما مين اللي ترفض شاب زي أو متفكرش فيا ده غيرك طبعا
خالتي: شغل اغنية لام كلثوم طيب خلينا ننسي القرف اللي حصلنا النهاردة (صبيت كاس كمان)
عمر: خلي بالك ده الكاس السابع ده
خالتي: خلي في نفسك يا روح امك (شغلت اغنية الف ليله وليله) ايوووه أنا بحب ارقص على الأغنية دي استني (ولاقيتها قامت من على رجلي وابتديت ترقص وحرفيا فوفا محترفة رقص ولا اجدع رقصة وجسمها ابن متناكة بيتهز كله زي الملبن والجيلي وهي بترقص وخصوصاً بزازها)
عمر: يخربيت جمدانك بطل (وهي فضلت ترقص وانا ولعت چوب بدل اللي خلص وقومت وزبي واقف على آخره بقيت ارقص معها وهي تميل علي وبزازها كبيرة طالعة معظمها من القميص وتوطي وزبي يتحشر بين فلقة طيزها وهي بترقصها احاااااا كسم جسمها وهيجاني عليها وصل لآخره وفضلت ترقص لحد ما ام كلثوم ابتديت تغني وخدتها ورجعنا على الكرسي وهي نزلت قعدت على زبي ورفعت رجلها على الطربيزة وزبي اتحشر في طيزها وايدي الشمال لفيتها على وسطها على متقعش)
خالتي: ااااي يخربيتك عمود خرسانه دخل في طيزي .. انت بتاخد إيه يا واد انت عشان زبك يكبر كده (أنا خدت نفس من الچوب)
عمر: تعالي قربي وانا اقولك (قربت وشها مني ونفخت الدخان في وشها وهي شميته كله) زبي ده انا اتولدت وكبرت لاقيته كده مفكرتيش اني اخد له حاجة تاني لا ولسه هيكبر اكتر …


فضلنا نتكلم شوية وخلصنا نص الازازة وانا كل شوية اخد نفس من الچوب وانفخه في وشها واحنا بنتكلم حسيت انها عملت دماغ تووب خلاص ورميت الچوب

عمر: انت بتعرفي تبوسي ولا بتبوسي اي كلام
خالتي: انا بعرف اعمل ايه حاجة
عمر: اصلي أنا مش بعرف ابوس بحس أن البوسة مش بتيجي معايا صح مش عارف ليه
خالتي: ليه كده أنا بحب البوس اوووي يعني انت لو مكان يوسف كان زمان شفايفك دي متقطعة
عمر: يعني انتي خبرة في البوس طيب كويس ده
خالتي: انت وجعت قلبي يا بني استني هعلمك حركتين تلاته اخليك تعرف تبوس صح قوم معايا (قومت وقفت وضهري لالسوار الفاصل بين بلكونتي وبلكونة نهلة وخالتي قامت وقفت قصادي وزبي خابط في سوتها وفضلت تشرح لي وترغي وتعيد وتزيد)
عمر: مش فاهم اي حاجة (خالتي رجعت شرحت تاني) مش فاهم بردوه طيب ازاي (أنا كل ده بستهبال من البداية أنا بعرف ابوس كويس بس عايز ادوق شفايف الفرسة دي)
خالتي: لا انت غبي بقى (لاقيتها مره واحدة زقتني على الحيطة وقربت مني ووقفت على طراطيف صوابعها راح زبي بقى راشق في أول كسها عند الزنبور كده ولاقيت شفايفها اخدت شفايفي وفضلت تبوس وانا نزلت ايدي الاتنين على طيزها وقفشتهم ورفعتهم لفوق وزبي خد القميص وراشق بين شفرات كسها وبين فخادها كله روحت لفيت بيها بالراحة وانا كل ده لسه مشتغليش معها في البوس وهي اللي نزلة مص وبوس في شفايفي لحد ما لفيت بيها وهي بقيت ضهرها للحيطة وفضلت اقفش في طيزها وادعك فيهم وارفعهم ومره واحدة نزلت ايدي الاتنين على فخادها وشالتها وهي اتخضيت وسابت شفايفي) يخربيت امك نزلني هههههههه
عمر: مش عيب اكون أطول منك وكل ده واقفة على طراطيف صوابعك (لاقيتها لفيت رجلها حولينا وسطي وبزازها كانت قصاد عيني) في حتة شوكولاته على بزك ينفع اشيلها (لاقيتها هزات راسها بموافقة ونزلت بوشي بين شق بزازها وفضلت ادعك وشي في بزازها وراحت على بزها الشمال ولحسته بلساني وبوسته ومصيته كل ده بزازها جوه القميص لسه أنا شغل في نص بزازها من فوق اللي خارج من القميص وهي ايديها حولينا رقبتي وبتلعب في شعري لاقيتها شديتني من شعري عشان ابص لها)
خالتي: طيب من انت بتعرف تلحس وتمص وتبوس البزاز الشفايف نفس الكلام بردوه
عمر: ازاي وريني كده (روحت المره دي خدت أنا شفايفها بين شفايفي ونزلت بوس ومص ولحس فيهم وهي سخنت معايا واشتغلت تقطيع في شفايفي بكل شهوة وهيجان وايدي اليمين طلعت تقفيش في بزازها وخرجت بزازها بره القميص وبقيت اقرص في حلماتها وادعك بزازها واعصرهم احااااا أنا هنيك خالتي خلاص وايدي الشمال كانت ورا ضهرها شلتها ونزلتها ونزلت بيها الشورت بتاعي وزبي خرج ونزلتها هي شوية بسيطة عشان تنزل بكسها على زبي وحرفيا بقى زبي واقف على باب كسها تكة كمان هيدخل في كسها زنقتها في الحيط واحنا كل ده بنبوس بعض أما زنقتها في الحيط وقفت أنا على طراطيف صوابعي راسي زبي دخلت جوه كسها في لحظاتها سمعنا صوت ازاز بتاع بلكونة بيتفتح وصوت واحدة (يا جمال ابنك مش متربي) احااااااااااااا كسم نهلة وكسم اليوم اللي جابتها تقعد فيه جنبي في الآوضة خخخخخخخ لاقيت خالتي اتنفضت ونزلت على الارض وعدلت نفسها ودخلت بزازها في القميص..

خالتي: تصبح على خير (وطبطبت على وشي ودخلت) …

أنا حرفيا خبط راسي في الحيطة وعايز انط اضرب نهلة علقة بنت متناكة كسم حياتي وكسم حظي من حالة الغضب اللي انا فيها خبط الطربيزة الازازة وقعت اتكسرت ..

نهلة: ماشي يا جمال هكلمك تاني سلام (روحت رفعت الشورت) عمرررر في ايه انت كوووويس
عمر: اااه يا نهلة كنت كويس لحد ما … (كنت عايز اقولها لحد ما سمعت صوتك يا بنت المتناكة يا بومة)
نهلة: لحد ايه
عمر: لحد ما الازازة اتكسرت
نهلة: ما تيجي طيب تقعد معايا
عمر: معلش أنا تعبان النهاردة ممكن نخليها بكره
نهلة: أنا عايزة اتكلم معاك حتى لو من هنا (هزيت راسي) اتمني اللي حصل مع زياد النهاردة ميقصرش علينا في حاجة انت عارف موقفي من اللي حصل وانت مأيدك في كل اللي انت عملته
عمر: نهلة محصلش حاجة وبعدين انت مالك باللي حصل ابن عيل بضان وانا كنت عايز اضربه من الصبح عشان طريقته معاك (في بالي أنا الصراحة عايز احبسك يا نهلة انت وابنك وجوزك في اوضة واحدة وأولع فيكم بجاز وسخ) بس جات بالليل حصل خير
نهلة: بجد أنا بحبكككك اووووي يا عمر ممكن تقرب هنا (روحت قربت منها ولاقيتها خدت شفايفي وباستني في اللحظة دي لاقيت الازاز بتاع اوضتي اتفتح)
خالتي: عمررر انت مش هتنام ….

اتفزعت أنا ونهلة مره واحدة حسيت أن مراتي اللي دخلت علي وقفشتني ببوس واحدة وبصيت في وش خالتي لاقيت وشها اتغير في ثواني وعليه علامة غضب وعيونها بتطق شرار …….

قيّم هذه القصّة

كم نجمة ستعطيها؟

متوسط النتائج 4.6 / 5. عدد المقيمين 27

كن أوّل من يقيّم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!