النّسوان البلدي – الحلقة التّاسعة عشرة

وصلنا اخر جزء أما خدت حلا وهي زي القمر كده ولابسه هوت شورت وبادي كات وبطنها باينة وشكلها يهيج اي حد ودخلت بيها على عائلتي والجميع اتفجاه من وجود بطل زي ده في اللي فرح وفي اللي أنصدم وفي اللي مولع نار لحد ما خالتي اتكلمت …


خالتي: مين دي بقى إن شاء الله
عمر: احب اعرفك….
حلا: أنا حلا ومبسوطة كتير اني شوفتكم
عائشة: لولي ازيك .. اهوا مقولتيش طنط اهواا
حلا: ازيك يا عيوشة يا حبيبتي (حضنه بعض)
ابويا: ازيك يا استاذة حلا … مين حلا بقى عمر
حلا: اتشرفت بيك يا فندم .. أنا أعرف عمر بقالي شهرين كده هو صديقي بنتي واتعرفنا بطريقة غريبة بس هو بقى صديق للعائلة عندنا يعني
خالتي: اااه صديق العائلة
امي: نورتي يا حلا تعالي اتفضلي
عمر: شوية كده يا ماما هنتمشى شوية هي لسه وصلها امبارح بالليل هاخدها لفة كده وبعدين نجي
عمي: اجي معاكم
عمر: تعالي لو عايز
عمي: طيب استني (قام لابس الشبشب)
زينة: استنوا انا جي معاكم
علياء: وانا كمان
عمر: هي واحدة اللي تيجي مش فسحة هي تعالي يا زينة
زينة: أنا كده كده كنت جايه .. خليكي يا علياء بقى هي مش فسحة احنا شوية ورجعين
عمر: طيب يلا ولا هنقضيها رغي (مشيت وخدت حلا معايا وكنت عايز اطلب لهم المطافئ بسبب الحرقان اللي هم فيه)

المهم اتمشينا في القرية كلها حرفيا ولاقيت حلا بتقولي أنا هقف اشتري حاجة من هنا كان محل اكسسوارات بنات وكده يعني سيبتها تدخل وانا وقفت بره مع عمي وزينة دخلت معها..

عمي: أنا عايز اقولك أنها جامدة اوووي
عمر: طيب ما أنا عارف ايه الجديد
عمي: مش عارف بس حبيت اقولك أنها مش زي النسوان اللي انت تعرفهم يعني حافظ عليها
عمر: اتجوزها يعني
عمي: وليه لا .. لو بتحبها اتجوزها مش عيب انت مش بتنيك خلاص يبقى اقفل على نفسكم
عمر: فكك مني انا طيب انا عايز اعرف ايه مشكلتك مع ايمان
عمي: مرااا بنت متناكة نكدية كانت في الاول حلوة معايا لكن دلوقتي اتغيرت اووي وكمان أنا نفسي في حتة عيل وهي مش بتخلف ممكن ده السبب
عمر: طيب ما تجوز بس مطلقهاش حرااام تكسر بخاطرها يعني هي ملهاش ذنب انها مش بتخلف
عمي: طيب انا على قلبي زي العسل ان اتجوز تاني بس هي وقف لي زي اللقمة في الزور
عمر: طيب لو حلة لك القصة دي توعدني انك مش هطلقها
عمي: هتعمل ايه طيب فهمني
عمر: ملكش دعوة بقى انا ليا طريقتي بقى
عمي: مش عارف انا ضمنك بس مش ضمان بنت المجنونة دي ممكن تعمل ايه
عمر: اوعدك مش هتعمل حاجة سيب لي الموضوع ده وانت لو قدمك عروسة اقفش فيها لحد ما اظبط لك الدنيا
عمي: موجودة
عمر: مين يا نمس
عمي: لا خليها مفاجأة
عمر: ماشي مستنيك تفاجئني
عمي: بس ام عائشة شكلها متضايقه من عائشة اوي كده اكني في حاجة اكبر من الحضن
عمر: شافتني وأنا زانق نهلة وبعديها شافتني وانا حطاط ايدي على بنتها
عمي: اووووبه لا الموضوع شكله كبير
عمر: سيبهم أنا هخليهم كلهم يجيوا يلحسوا رجلي
عمي: أنا واثق انك هتعمل كده واكتر
عمر: هم بيعملوا ايه كل ده
عمي: يا عم سيبهم ادينا بنرغي شوية .. ما تولع يا عم انت بقيت بخيل اوووي
عمر: في القرية كده يمكن حد يشوفنا من الأمن ويحصل مشكلة
عمي: مشكلة وانا موجود عيب عليك ولع ولع
عمر: ماشي (طلعت چوب وولعته) اهم خرجوا .. ايه انت نمتوا جوه ولا ايه
حلا: لا أنا كنت بدور على حاجة معينة وملقتيهاش
عمر: طيب قوليلي عليها وانا اجبهلك من اخر الدنيا
حلا: لا حبيبي أنا جايبها مفاجأة ليك أساس
زينة: يا بختك يا عم عمر
حلا: حبيبي أنا حكيت لزينة أننا على علاقة عادي ولا فيها مشكلة بس هي حسيت أننا بينا حاجة
عمر: انت بتسالني بعد ما قولتي لها يعني لا عادي يا روحي ولا ايه يا زوزا
زينة: متخافش يا ميرو سرك في بير
عمر: يلا طيب نرجع عشان ننزل البحر
عمي: يلا بس خلينا نطلع على البحر ونتمشى عشان الچوب محدش ياخد باله
عمر: اومال ايه بقى مشاكل وانا معاك
عمي: الاحتياط واجب يا بني بردوه
عمر: يلا يا حبيبتي (حطيت ايدي على كتف حلا ومشينا)

فضلنا ماشيين وأنا خدت بالي ان زينة بتاكل حلا وشكل جسمها عجبها وطيزها اكتر حاجة روحت قطعت تفكيرها وسرحانها

عمر: انزلي جيم عشان تبقي زيها
زينة: هااا انت بتكلمني أنا
عمر: ااه اصلي شايفك مركزة مع حلا بقولك انزل جيم عشان تقسمي جسمك زيها وامشي على نظام اكل معين
حلا: اديكي نظامي ممكن تعملي زي في 8 شهور بالظبط
زينة: الصراحة هو عجبني بس انا حاسة أنه صعب ان اوصل لنفس جسمك حتة لو وصلت انتي زي القمر
عمر: خلاص اديكي رقم دكتور تجميل بعد الجيم ويخلص لك الليلة دي 😂
زينة: يا رخم
عمر: على فكرة يا زوزا انت زي القمر ولا ايه يا روحي
حلا: كتير حلوة وملامحها جميلة
عمر: شوفتي اظبطي نفسك بقى
زينة: حبيبي يا عمررر شكرا يا حلا .. صحيح انت كام سنة بقى
عمر: 20 سنة
زينة: بجد متهزرش بقى (كانت متفاجاة)
حلا: هههههههه لا حبيبتي عمر بيهزار معاكي أنا 32 سنة
زينة: ايوووه لسه صغيرة اووي على فكرة
عمر: خلاص بقى ارغي مع عمي شوية عشان أنا عايز حلا في موضوع بقى
زينة: ماشي ياخويا ..


خدت حلا وفضلنا ماشين وبنتكلم كلام حب رومانسي لحد ما قربنا من العائلة ولاحظت أن ابويا وامي ويوسف وابو كريم وام كريم هم اللي في اللي قاعدين والباقي كله في البحر روحنا قعدنا وطلبنا حاجة نشربها …

ابويا: مقولتليش صحيح يا مدام حلا
حلا: اتمني تقولي حلا بس
ابويا: ماشي يا ستي قوليلي يا حلا انت لبنانية ولا سورية
عمر: ايه السؤال ده يا حاج
ابويا: بس ياض انت
حلا: لا أنا سورية من حلب بس بقالي 5 سنين في مصر وعندي شغلي الخاص هنا وبنتي باهتم بيها
امي: انت متجوزة اصلا ولا منفصلة ؟؟
عمر: منفصلة (وبرقت لها عشان تغير الموضوع)
يوسف: شغلك ايه بقى ؟
حلا: عندي شركة أنا واصدقائي مستحضرات التجميل والعنايه بالبشره والجسم والشعر ومصنع صغير وكل فترة شغلنا بيكبر
عمر: خلصنا استجواب يا عم يوسف .. ممكن نقفل المحضر على كده يا سيادة المستشار
ابويا: يابني أحنا حبينا نتعرف عليها اكتر عشان متفتكرش انها لوحدها وتاخد علينا
حلا: لا أنا حبيتكم من كلام عمر عليكم .. عمر شخصية جميلة وجدع وخبرته في الحياة كبيرة محدش يصدق أنه 16 سنة
ابويا: ده ابني اللي بفتخر بيه طبعا تربيتي
عمر: حبيبي يا بابا نستاذنكم احنا ننزل البحر
ابويا: ماشي احنا كنا نازلين احنا كمان
عمر: طيب انزلوا واحنا وراكم .. حلا هتقلع الشورت والتشيرت وهننزل وراكم
امي: ماشي يا حبيبتي خدي راحتك ..


بصيت في المياه لاقيت خالتي وزياد قريبين من بعض اووي وزياد واقف ورا خالتي وحاطط أيده تحت باطها ومساكها افتكرت وانا في البحر وكنت بنيكها من فوق المايوه قولت في بالي احاااا هو زياد ممكن يكون بينيك فيها دلوقتي بس اتقل شوية كده لحد ما ننزل المياه ونشوف الدنيا فيها ايه بس اكيد مش هسيبكم كده لازم انتباه الجميع يا ولاد المتناكة عشان تولعه كلكم من الغيرة عملت نفسي بصفار لمحمود اخويا عشان اسالها على علبة الكريم بتاعته صفرت مرتين ورا بعض لاقيت كلهم بصين في نفس ذات اللحظة كانت حلا قلعت التشيرت وبتقلع الهوت شورت ولاقيت كل اللي في المياه وشهم مصدوم احاااا هي ازاي جامدة كده وانا كل ده مركز على زياد وخالتي لاقيت زياد أيده من على كتف خالتي حطها على بزازها حرفيا وهي معملتيش اي رد فعل وعلياء كانت واقفة في بعيد عنهم يعني هي واقفة في الامان وهم في الغريق وكان في جانبنا على الشاطئ ممر يوصل على الغريق على طول بس هيبقى بينا وبينهم حوالي 50 متر روحت خدت حلا وانا ماسكها من ايديها وماشين في على الممر أما وصلنا لنصه كده

عمر: بتعرفي تعومي صح ولا ايه
حلا: يا بني أنا سمكة في المياة
عمر: طيب خليكي معايا بقى عشان ندخل جوه بقى بعيد عنهم
حلا: ماشي يا روحي يلا بينا (روحت لحد اخر الممر ده وانا شايف الكل مركز معانا واكترهم خالتي روحت مسكت ايد حلا اووي وناطين سواء في البحر وطلعنا تاني على وش المياه) المياه كانت وحشني اوووي
عمر: وانت كنت وحشني اوووي … انا كنت بتخيلك المخده كل يوم وانا نايم على فكرة 😂
حلا: هههههههه بتهزار (وقربت مني ولفيت ايديها حولينا رقبتي ورجلها حولينا وسطي والكل بصاص علينا لحد ما سمعت صوت بيناده علينا ….


كريم: عمررررر عمررررر ما تيجوا تقربوا مننا هنا عشان هنلعب الكلب الحيران بالكورة في المياه هنا تعالوا تعالوا
عمر: ايه رايك نروح نلعب ولا ايه
حلا: عادي حبيبي أنا معاك في اي حاجة
عمر: خلاص تعالي وشوية كده وندخل
حلا: يلا روحي ..


خدنا بعضينا وروحنا لهم وعديت من جنب خالتي اكني مش واخد بالي منها اصلا بس انا لمحها يعني لاقيتها بعدت عن زياد وقربوا علينا في الامان يعني وكلنا اجتمعنا يعني ..

عمر: حوار لعبة الكلب الحيران ده تعبانة ومرهق عشان احنا في المياه بس احنا نلعب صيادين السمك هتبقي اربع صيادين اتنين على كل طرف والباقي سمك يعني ايه رايكم
ابويا: ماشي أنا صياد 😂
امي: وانا مع حبيبي اكيد
حلا: وانا كمان
عمر: تمام وأنا كمان … في حد عايز يبقى صياد تاني
خالتي: أنا عايزة ابقا صياد
عمر: تمام خليكي مكاني
زياد: لا خليكي سمكة معانا الصيادين هتبقي مملة ليكي
خالتي: ده رايك يا زياد يعني .. ماشي أما نشوف
عمر: يلا يا جماعة كل واحد مكانوا (أنا طبعا مولع من جوايا بس انا دخلت حرب باردة بيني وبينها وانا بالي طويل ولازم اكسب الحرب دي ومش هستسلم) تعالي جنبي هنا يا لولي
حلا: هتعرف تكسبنا يا قلبي (هي قالت قلبي دي لاقيت خالتي بصيت لينا ورفعت حجبها)
عمر: طبعا يا روحي كلهم حركاتهم بطيئة هتعرف نصطادهم بس انت جامدي ايديك وانت بتضرب الكورة
حلا: اضرب الكورة وانت جنبي لا أنا اجبلك الكورة وانت تضربها (روحنا مكانا واحنا بنتكلم وخالتي مشلتيش عيني من علي وسمية بتبص لي باستحقار وعلياء بتبص بغيرة وايمان عادي ونهلة متضايقة من الوضع وعائشة عادي عشان هي عارفة العلاقة بينا زي صحاب عادي)
عمر: اهم حاجة يا جماعة محدش يزعل دي لعبة في الاول والاخير … يلا نبدا


انا حطيت في دماغي اخرج الرجالة الاول من اللعبة زي زياد البضان عشان طول الوقت لازق في خالتي وعلياء وبعدين بقى حمزة ومحمود وكريم وعمي وعصام ده كان تركيزي وابتديت احدف الكورة وابويا يحدف ليا وهكذا ومش عارف اجيب البضان وهي كل شوية يقرب اكتر من خالتي وهي قصاده يعني مش هعرف اجيب وهي قصاده كده عملت حركة ذكية فشخ مسكت الكورة وفضلت بصاص لفوفا وهي بصه ليا وابتسامة لها ..

عمر: خلي بالك عشان انت هتخرجي حالا
خالتي: طيب ورينـــ …..(روحت هوشتها اكني هضربها بالكورة لاقيتها نطيت في المياه وفي ثانية حدفت الكورة لبست في وش زياد) اوووووبس 😂
حلا: ايوووووه شاطرررر حبيبي
زياد: ايه الغباء ده يا عم
كريم: زياد احترم نفسك يلا اطلع هو كان قصادك يعني وبعدين دي لعبة
عمر: متعطيش يا زيزو يلا حبيبي يلا بابا …



المهم هو خرج وقاعد على الشاطئ ولاقيت عينه مش متشالة على حلا المهم مديتهوش اهتمام عشان الوحيد اللي ممكن يعصبني هو زياد ده عشان عارف أن هو عيل مش سالك المهم فضلنا نحدف الكورة أنا وابويا لبعض وامي وحلا يجيبوا الكورة المهم خرجنا كل الرجالة وفضل عمي وياخد بيضة وورا التاني لحد ما بقى معه 8 بيضات

عمر: انت ايه جدتي دعاة لك أن يرزقك ببيض ولا ايه
عمي: ده انا هفتح مصنع دلوقتي
ابويا: متركزيش معاه يا عمر ويلا نطلع البنات
عمر: يلا بينا (انتم طبعا عارفين مين اللي هركز معه عشان هي مش طايقني وأنا كمان نفس الكلام)

سمية فضلت مركز معها وهي مش عايزة تطلع الكورة بتعدي جنبها بسنتي ..

عمر: ده سمكة قرش اللي وراكم دي (لاقيت الكل بص وهم بيصرخوا روحت حدفت الكورة بعزم ما فيا عليها وهي لفيت تاني الكورة لبست في وشها بغباء لاقيتها صوتت)
سمية: اااااااااااااه يا حيوووووان عيني مش قادرة (روحت جريت عليها لحد ما وصلت لها وحلا ورايا)
عمر: انت كويسة وريني
عصام: ورينا عينك يا سمية عشان نطمئن
عمر: بصي فوق افتحيها بالراحة
سمية: انت ملكش دعووووة خالص
عمر: معلش أنا آسف أنا ما كنتش اقصد
عائشة: خلاااص يا ماما هو مكانش يقصد اكيد
سمية: خلااااص كلكم بتدفعوا عنه
عمر: خلاص يا ست الكل متزعليش مني (قربت منها اوي وزبي كان نص نص كده خبط في فخادها وبوسة من دماغها) حقك علي
سمية: ابعد عني يا حيوووووان (لاقيتها رزعتني بالقلم قصاد الناس كلها)
عصام: لااااا انت ضربتيه ليه يا سمية انتي مجنونه (انا حرفيا خدت القلم من هنا وفضلت بصاص لها بعصبية فظيعة بس المشكلة بالنسبالي مش في القلم المشكلة في ما بعد القلم هي هتقول ايه فيما بعد القلم اكيد هتقول مصيبة أو كارثة ممكن تفتح سيرة اني كنت بنيك مرات عمي ايمان أو اني مرتبط بعائشة أو اني زبي خبط في فخادها اي كان التلاته انيل من بعض بس اخف واحدة فيهم ارتباطي بعائشة)
ابويا: انت ضربته ليه يا مدام سمية في ايه عملك ايه يعني لكل ده دي لعبة
امي: انت مجنونة يا سمية صح (لاقيت سمية من غير ما تفتح بوقها خدت بعضها وطلعت من المياة)
حلا: انت كويس حبيبي
عمر: اااه أنا كويس
عصام: متزعليش مني يا عمر هي سمية أما تبقي عصبية بتعمل حاجة غريبة
عائشة: اااه يا عمر صدقني هي مكانش قصادها
عمر: خلاص يا جماعة سيبوها براحتها انتم مكبرين المواضيع (بصيت عليها لاقيتها ماشيه ناحية الفندق) أنا ممكن ضايقتها بس عادي أنا هصالحها وافهمها
خالتي: تصالحها ايه دي ست مجنونة
عمر: أنا قولت خلااااص
ابويا: خلاص يا فريال سيبه(أنا طلعت من المياه متعصب وحلا جات ورايا)
حلا: انت عملت لالست دي حاجة قبل كده
عمر: مش عارف بس هي عرفت بموضوع عائشة وانا عشان كده سيبنا بعض ممكن متعصبة عشان كده
حلا: ااااه اكيد هو ده السبب (لاقيت زياد جاي علي)
زياد: حلووو اوووي القلم بس كان عايز يتصور
حلا: انت مجنون صح
زياد: أنا بكلم عمر يا قطة
حلا: وانا وهو واحد
زياد: ااااه هتلاقي من القلم لسانه اتبلع عشان كده انتي بتردي مكانه
عمر: زياد صدقني انت كل يوم حسابك بيتقل معايا وبتخليني أن أضطر أن اخليك تكره عيشتك
زياد: احنا فيها قولت اختار الزمن والمكان عشان نصفي حسابنا القديم والجديد
عمر: أنا مش هرد على كلامك التفه ده
زياد: بس انت كنت مركز معايا في المياه كده ليه صحيح
عمر: انت مريض يابني اركز معاك ليه يعني
زياد: (قرب من ودني) انت تعرف أن فوفا ست ملبن اوووي عشان كده ابويا فشخ كسها (أنا بصيت له وبرقت له اووووي اتصدمت من أنه عارف موضوع جمال وفوفاا ده)
عمر: تمام تمام خلصت طالما الخول ابوك حكي لك قوله وحياة كسمه الفيديو اللي صورته وأنا بضرب كسمه هينزل والناس كلها تشوفني وأنا بمسح بكرامة كسمه الارض … ايه رايك دي أحلى صح
زياد: انت بتقول اي كلأم علي فكرة
عمر: أنا مش بقول اي كلام (مسكت موبايلي وفتحت ريكورد وسجلت الكلام اللي بيدور بينا)
زياد: طيب طالما طلعت موبايلك وريني الفيديو ده
عمر: قولي رقمك وانا هبعتلك نسخة أحلى يا رجل عشان تتفرج عليه انت وبابا … حلا روحي البسي هدومك عشان هنطلع
حلا: ماشي حاضر
عمر: هو مش قالك هو عمل ايه في فوفا وانت كملت المسيرة من بعضه وفضلت لازق فيها
زياد: لازق فيها هههههههه يا رجل دا لولا أن المايوه مبلول كنت هوريك عسل كسها نزل على زبي اللي كان خرمها من ورا (أنا ربنا كان مديني صبر أن استحمل كلامه بطريقة غبية ومينفعش اضربه قصاد الناس كلها) ولا ايدي اللي كانت بتعصر جوزين بزازها الملبن طيب اقولك الكبيرة .. علياء مسكت زبي وانا في المياه وفضلت تدعك فيه هي اللي هيجاتني عشان زبي يلزق في كس امها اللبوة .. دي العائلة كلها طلعت شراميط الام وبنتها تخيل معايا كده اكلم ابويا يجي ونزنق اللبوتين على سرير واحد ونبدل فيهم متخافش هجيبك تتفرج
عمر: انت غلبان اوووي بس صدقني انا محضرلك مفاجأة اوسخ من اللي عملته في ابوك
زياد: مستنيك بس احتمال أسهر مع فوفا وعلياء النهاردة
عمر: انت بتاعي النهاردة يا زيزو .. مش النهاردة بس انت بتاعي من النهاردة وكل يوم صدقني انا عملك الاسود اللي هيبقى في الدنيا وبكره تقول يا ريتني ما استفزته اسيبك بقى عشان ورايا تحضيرات لبالليل
زياد: مستني مفاجاتك يا ميرو (ابتسامة له ولفيت اديته ضهري وشي اتحول 180 °) …..


احااااااا الواد وصل معايا لمرحلة عمري ما وصلت لها أنا متعصب وهطق واموت ومش عارف اعمل حاجة ومتكتف قصاده اااااااه كسم اليوم اللي جمال ناك خالتي فيه وفضل السر ده في قلبي بس سهلة أنا هفشخهم في أفكارهم

حلا: عمر هنطلع ولا نعمل ايه
عمر: أنا هطلع هتيجي ولا تخليكي
حلا: جاي طبعا (خدتها وماشينا على الفندق)
عمر: اعملي حسابك احنا هنتعشاء سواء النهاردة بس على الساعة 12 أو 1 كده
حلا: بجد حلوووو اوووي بس ليه متأخر
عمر: عشان النهاردة انت بتاعتي يا روحي
حلا: يا حبيبي .. ربنا ما يحرمني من كلامك وحنيتك علي يا روحي
عمر: ويخليكي ليا روحي بس في مفاجات النهاردة كتير عشان كده انت هتطلع اوضتك تستني لحد ما أنا اخلاص كل حاجة واكلمك
حلا: موافقة طبعا ماشي
عمر: بحبككك وانتي بتسمعي الكلام
حلا: وانا بحبككك طول الوقت …


حطيت ايدي على كتفها لحد ما وصلنا الفندق ركبتها الاسانسير ..

عمر: اطلعي انت زي ما قولتلك واستني مني تليفون
حلا: ماشي حبيب خلي بالك من نفسك (روحت بوستها من خدها وهي في الاسانسير)
عمر: تسلملي حبيبتي اللي بتخاف علي يلا اشوفك بالليل باي باي …


طلعت هي اوضتها بقى وانا طلعت تليفوني اول حاجة جات في بالي أن اكلم عمي هو الوحيد اللي ممكن يساعدني اتصلت بيه

عمي: انت روحت فين يابني لاقيتك اختفيت مره واحدة
عمر: أنا نازل النايت اجيب ازازة وتيجي على اوضتي حالا عشان عايزك في مسألة حياة أو موت
عمي: لا هجيلك حالا سلام …

نزلت النايت وجابت الازازة وطلعت اوضتي لاقيت عمي بعدها 5 دقايق بيخبط علي روحت فتحت …


عمي: قلقتني في ايه
عمر: تعالي ادخل نقاعد الاول (قعدنا وصبت له كاس وخليته يولع چوب عشان يفوق معايا) بص يا سيدي أنا حطيت الواد زياد ده في دماغي وعايز وعايز ازعلوا اووووي
عمي: ليه ايه اللي حصل
عمر: اللي حصل أنه بيقرب من علياء
عمي: بيقرب منها ازاي ما احنا اتكلمنا في الموضوع ده
عمر: عمي الواد ده غدار أنا عايز اتغداء بيه قبل ما يتعشاء بيا فاهمني ده لسه مهددني من شوية قصاد
عمي: طيب في حاجة في دماغك
عمر: اااه الواد ده انا سمعت أنه هيقدم شرطة يعني الفضيحة يخاف منها
عمي: مش فاهم فاهمني اكتر
عمر: جيسيكا بتاعتك الأجنبية دي شرموطة ولا ايه
عمي: شرموطة درجة أوله ويتكلم عربي مكسر كمان عمر: أنا هبعتلك صورته واتساب وانت اتعامل بس انا عايز النهاردة وهو معها تكون بتصور فيديو وغير كده انا عايز اعرف هم هيبقوا مع بعض امتا ومفتاح الآوضة اللي هم هيبقوا فيها
عمي: انت خلاص قرارت أنه ينيكها النهاردة
عمر: عمي انت معلم وتعرف تظبطها اعمل اي حاجة كلمها دلوقتي وفهمها دلوقتي كل حاجة واعرض عليها مبلغ حلوو هي هتعرف تشقطه وفهمها كل حاجة لو قالتلك صعب قولي وانا هتصرف
عمي: خلاص خلاص اعتبره انهم سواء النهاردة بس انا عندي شرط أنا مش هسيبك لوحدك خالص النهاردة
عمر: مش عايز اصغرك في موضوع يخص عيل زي ده بس ممكن انت تبقي واقف بره تأمن لو حصل في الأمور أمور بس مش عايز تصغر له انت مقامك اعلى من كده فاهمني
عمي: اقف بره اقف جوه اهم حاجة اطمئن عليك وابقا في ضهرك فاهمني
عمر: فاهمك يا عمي كلمها انتي طيب دلوقتي وشوف ايه الدنيا ولو وافقت خليها تخرج على البحر دلوقتي وتبتدي من دلوقتي
عمي: ماشي أنا هكلمها اهووو
عمر: أنا هدخل البلكونة اعمل تليفون ضروري طيب
(دخلت البلكونة وانا في راسي أن لازم اسحب علياء وخالتي واخليهم جنبي لحد ما اخلص القصة دي عشان طول ما هم تحت هو هيفضل عينه عليهم ومش هيركز مع جيسيكا دي خالص وفعلا كلمت خالتي في التليفون)
خالتي: الووو خير
عمر: تاخدي بنتك علياء وتطلعي حالا ليا
خالتي: في ايه يعني
عمر: من غير راغي كتير حالا ولا الجنونة بتاعتي لو اشتغلت هنزل اجيبكم أنا بطريقة وحشة
خالتي: خلاص خلاص هطلع لك اهوو سلام (دخلت تاني لعمي لاقيته بيكلم جيسيكا وحسيت أن الموضوع تمام دخلت على الفيس بوك عند نهلة وجابت اكونت ابنها وخدت صورة بعتها لعمي عشان يبعتها لجيسيكا وتعرف شكله لحد ما قفل معها)
عمي: كله تمام اول ما توقعه هتبعت رسالة بكل التفاصيل
عمر: أنا هسهر أنا وحلا النهاردة وعايز اعملها عشاء رومانسي مش عارف اعملوا فين بس عايز اجبلها خاتم شيكة بس هي مش بتلبس دهب للاسف كل خواتهما والسلاسل بتعتها فيها فصوص الماس
عمي: اظبط لك أنا الدنيا والواد عاشور مدير الفندق يعرف جواهرجي صاحبه هخليه يبعت لنا صور الخواتم اللي فيها فصوص الالماس وانت اختار واحد وملكش دعوة بالفلوس
عمر: حبيبي يا عمي مش عارف من غيرك كنت هعمل ايه
عمي: انت عبيط أما المشروع بتاعنا يشتغل هاخدهم منك 😂
عمر: هههههههه يا عم ماشي مش مشكلة
عمي: ياض بهزر فلوس وفلوسك واحد يا حبيبي أنا هطير أنا عشان الحق اظبط لك الدنيا
عمر: معلش تعبتك معايا
عمي: بس ياض يا اهبل انت يلا سلام (وخرج من اوضتي شوية كده لاقيت الباب بيخبط روحت فتحت لاقيت خالتي وعلياء)
عمر: اهلا يا هوانم اتفضلوووا
علياء: خير في ايه يا استاذ عمر
خالتي: في ايه بقى اديني جينا
عمر: اسألي بنتك كده
علياء: تسالني على ايه
عمر: متخافيش انتي هتعرفي دلوقتي .. احنا امبارح اتكلمنا في موضوع واحنا على العشاء وانتم وكلتني ارد عنك واخد القرار عنك صح
علياء: اوووووف هو الموضوع عشان زياد (لاقيت خالتي اتوترت ووشها لونه اتغير كده)
عمر: ما انتي شاطرة اهووو … اكره علي اللي يصغرني أو ميسمعش كلامي طالما انتي بلسانك وكلتني في الموضوع يبقى تسمعي الكلام لحد الاخير مش بعدها بساعتين اليكم بقيتوا صحاب
خالتي: طيب ما احنا قفلنا الموضوع امبارح يا علياء وقولنا الواد ده مش كويس
عمر: هههههههه كويس انك عارفه أنه مش كويس
علياء: أنا مش فاهمة انت بتتحكم فيا على ايه
عمر: (عصبتي وشياطيني طلعوا عليها بقا) على اساس أن دي* ام اني رجل مش عيل خووول قصادك نقول حاجة ونعمل حاجة تانية وكلامي هيتنفاذ عافية ذوق ورجلك فوق رقبتك وانت عارفة انت عملتي ايه كويس متخلينش اقل منك وامك وابوكي مش هينفعوكي في حاجة صدقني .. ومن النهاردة تترزعي في اوضتك متخرجيش منها سامعه
خالتي: اهداء يا عمرررر
عمر: احااااا اهداء انتم خلتوه في هدوء ولا زفت خرا على دماغك يا علياء وعلى دماغ اللي يخاف عليكي أنا كنت فاكر انك عقله طلعتي بت عبيطة ولا تفهمي حاجة يلا غوري من وشي على اوضتك ومش عايز اشوفك بره اوضتك متخرجيش منها احسن لك صدقني
علياء: عجبك يا ماما
خالتي: روحي على اوضتك دلوقتي يا علياء يلااا (لاقيت قامت متعصبة وفتحت الباب رزعته) أنا سيبتك تقول كل اللي في نفسك اهوو ومعرضتكش في ايه بقى
عمر: ايوووووه يا عقلة يا كبيرة يلي بتتعلمي من غلطك استني كده (مسكت الموبايل وفتحت تسجيل زياد) اسمعي كده يمكن يبقى ليكي اعتراض ولا حاجة (عالية الصوت على الاخير لاقيت علامات ذهول وصدمة وخوف مرسومة على وش خالتي شويه كده لاقيتها عينها دمعت وابتديت تعيط بقى أما الريكورد خلص) ايوووه عيطي بقى أنا اتخانقت من دي* ابوكوا كلكم شبه بعض عيل خول بيتناك سيبها يحشر زبه فيكي ويقفشلك وأبوه من كم شهر زانقك واغتصابك قولتي يمكن الواد يطلع احن من أبوه صح احااااااااااااا طيب بنتك عبيطة ولسه صغيرة انتي ايه
خالتي: اخررررس بقى
عمر: خخخخخخخخ مسمعاش منك حرف احااااا انتي ليكي عين تقوليلي اخررررس كسم بجاحتك أنا مشوفتش كده في حياتي لا وأنا اللي بقولها بحبككك اكتر واحدة في الدنيا امبارح بعد ما حلفت ووعدتني أن جوزها ما يلمسهش الاقيها ركبة عليها زبه وبتنطط والنهاردة الواد يزنقها في البحر … اقولك على حاجة أنا اتخانقت من المسرحية بتاعتك دي اقولك على حاجة أنا مليش دعوة بيكي من هنا ورايح طالما انا اخررررس يبقى انتي خارج عني إن شاء الله لو شوفتك بتتفشخي من الشعب كله انت هتقرفي كسمي ليه احااااا دا انا عايش ملك زمني بس قلبي الخول حبك اكتر من اي واحدة عرفتها (كل ده هي بتعيط) اتفضلي اخرجي وعيشي حياتك (روحت قعدت ولعت الچوب اللي كان مطفئ وبقيت اشرب من الازازة)
خالتي: خلصت خلاص … انت اخر واحد في الدنيا كنت اتوقع اسمع منه الكلام ده انت دوست علي بكلامك وجرحتني اوووي بسسس
عمر: من غير بس ومن غير كلام أنا قولت اللي عندي خلصت خلاص حتى علاقة خالتي مبقاش فيها خلاص لساني ده مش هيجي على لسانك خلاص بس اخر حاجة تعملها معاكي هخلصك من ابن ستين متناكة واللبوة الشرموطة نهلة اللي ما كنتش عجبكي جاه دوره عشان تنقاذك وده هيبقى اخر حوار وموضوع يجمعني بيكي
خالتي: لاااا هتسمعني لاغيت الاخير انا مش شرموطة قصادك عشان تتكلم معايا كده انت محاسسني ليه أن أنا روحت قولتله تعالي اتحرش بيا في المياه أنا لو كنت اتكلمت كان هيحصل مصيبة وانت كنت هتقتله وانا بخاف عليك اكتر من نفسي وغير كده انا مديتهوش فرصة يلمسني ما كنتش مبسوطة يعني وكمان أنا روحت يعني حكيت له أن أبوه اغتصبني وفشخني من كسي زي ما بيقولك الواد مريض زي أبوه بالظبط فبدل ما انت تقف جنبي لا طلعتني شرموطة صح ماشي تمام بس انا عايزك تفتكر كلامك معايا اول مره اتقابلنا بعد حوار جمال انت وعدتني انك مش هتتخلي عني مهما حصل ومهما أنا كنت غلطانه ووعدتني انك مش هتلمسني غير وانا راضية صح كده واضح انك نفاذت كل وعودك معايا
عمر: (حسيت أن معها حق بس فضل حاجة واحدة اتاكد منها) يعني انت معملتيش موضوع زياد قصاد عشان أنا كان معايا حلا
خالتي: لا والله مش قصادي اي حاجة أنا كنت خايف أن يحصل مشكلة كبيرة وانا عارفة انك بتكره اه أنا كنت متضايقه من وجود حلا دي بس ما انت كنت مع نهلة شوفتني روحت اتناكت من حد ولا خليت حد يلمسني يعني لا انت الوحيد اللي لمستني بوستني ولحست كسي وجات اكتر من فرصة انك تنيكني بس انا مرعوبة لسه لكن أنا قولتلك قبل كده انا بحبككك بس الموضوع مرعب بالنسبالي بسبب ضميري واحاسس الذنب اللي هيجلي وهو اللي بيمنعني عنك كل مره في آخر لحظة أو حاجات تلقائية بقى بحسها علامات أننا منعملش كده بس انا عن نفسي بحبككك زي ما انت بتحبني واكتر كمان بس انت مشكلتك معايا من امبارح صح انت شوفتني وأنا مع يوسف بس انا سمعت كلامك واتصالحنا ووهو ناوي يكتب ليا البيت بتاعنا و5 فدان من أرضه في البلد وطلب ينام معايا امبارح عشان اثبت له أننا اتصالحنا وبعدين ده جوزي في الاول والاخير معملتيش ذنب
عمر: أنا مقولتيش حاجة تخص يوسف بس مش مهم دلوقتي المهم بالنسبة لي أن اشوف ابن المتناكة ده وهو مذلول زي أبوه فاهمني عشان ارتاح وبعدين نتكلم تفضلي مع علياء ومتزلوش من الآوضة غير أما اكلمك واقولك ماشي
خالتي: حاضر بس انت اهم حاجة تهدي نفسك بس قولي هتعمل ايه
عمر: هعمل اللي لازم يحصل هكسر عينه
خالتي: طيب انت زعلان مني
عمر: مش وقته دلوقتي أنا ورايا كذا حاجة اعملها (لقيتها قامت وقربت مني ومشيت ايدها على زبي كان نايم)
خالتي: لا ده انت زعلان اوووي مفيش مره كنت واقفة قصادك وزبك موقفش علي
عمر: انت السبب بقى .. بس صدقني مش وقته
خالتي: طيب انا مش عايزك تزعل مني عشان أنا مش قاصدي ازعلك والله
عمر: عارف بس لينا وقت ونتكلم فيه معلش
خالتي: ماشي يا حبيبي .. بس خلي بالك من نفسك ماشي
عمر: ماشي يلا روحي لعلياء بقى لحد ما اكلمك بقى (وهي خرجت من الآوضة) ..


فضلت افكر في الموضوع لحد ما لقيت بشندي بيكلمني …

بشندي: صبح الفل يا كبير
عمر: صبح الفل
بشندي: ليك عندي خبر يا كبير بس ايه حكاية
عمر: سمعك
بشندي: أنا فتحت الخزانة بتاعت الرجل ولاقيت فيها فلوس كتير اوووي بس مش مصري دولار
عمر: طيب حلووو ده يعملوا كام مثلا
بشندي: يجي 100 الف دولار وساعة
عمر: طيب حلووو ده خد منهم نصيب الرجالة بقى ونصهم ليك يا بشندي
بشندي: بتتكلم جد يا بيه
عمر: جد الجد كمان أنا من امتا بهزر معاك
بشندي: بس لامواخذة يا بيه انا عايز اسالك حاجة
عمر: قول
بشندي: انا حاسس انك متضايق أو في حاجة مزعلك قولي يا كبير فضفض لو حابب طبعا
عمر: مفيش لا متشغلش بالك .. حد عملي صداع بس هاخد له مسكن بالليل
بشندي: شاور عليه وملكش دعوة لو في اخر الارض أنا هزعله
عمر: لالالااا ركز انت عندك بس لحد ما ارجع أنا كلها خمس ايام وارجع يعني … المهم لاقيت اوراق عندك
بشندي: ااااه
عمر: خلي مسعد يصورها ويبعتها
بشندي: عيوني يا كبير … وفي جنيهات دهب ومسدسين شكلهم نضيف
عمر: خلي الدهب والمسدسين عندك
بشندي: تأمر يا كبير … بس امان لو عايز اي حاجة قولي وابعتلك اي حد من الرجالة عندك نضمن سلامتك ونبقي مطمئنين عليك يعني
عمر: متقلقش يا بشندي أنا قد نفسي متخافش علي
بشندي: عارف يا كبير ماشي محتاج لحاجة
عمر: اااه صحيح أنا عايزك تروح عندي الشقة واتعامل بس متنساش تصور لي فيديو زي ما اتفاقنا
بشندي: بتتكلم جد يا كبير
عمر: اااه جد الجد كمان … بس اسحبها على اوضتي (لقيت الباب بيخبط) يلا طير انت ومستني الفيديو اشوفه ارفع راسنا بس (روحت فتحت الباب) سلام انت دلوقتي (كانت صابرين واقفة قصادي)
صابرين: ممكن نتكلم شوية
عمر: اه طبعا تعالي ادخلي
صابرين: الصبح بدري علاء كلمني وشتمني وزعق وكده بس انا قفلت في وشه
عمر: طيب قفلتي فوشه ليه .. المفروض أنا عملت كل ده عشان تطلعي كسمه
صابرين: وافرض بقى أنا كلمته أو بعت له الفيديوهات طلع عمل ليا كمين ومبالغ الشرطة
عمر: اااه يا بنت الذكية صح .. طيب خلاص سيبي الموضوع لحد ما ترجعي القاهره
صابرين: طيب احنا هنفضل كده كتير ولا ايه
عمر: مش وقته دلوقتي يا صابرين فترة وهتعدي ولحد ما تعدي بعد اذنك احترامي قراري ومنفتحش الموضوع ده لحد ما دماغي تروق تمام
صابرين: تمام ماشي .. أنا هروح اوضتي
عمر: ماشي ..

هي خرجت من اوضتي وقفلت الباب وراها وانا بقى قعدت قفلت تليفوني وفضلت احط خطة امشي عليها عشان ابقا عامل حسابي في كل حاجة فضلت قاعد حوالي نص ساعة أو ساعة إلا ربع في الحدود دي عمال احط في افكر لحد ما عرفت أنا هبتدي منين وامشي اليوم ازاي وده انسب حاجة عشان مخسرش حد وكمان عشان اخلي زياد مذلول قصاد مني .. وقومت لبست طقم تشيرت وبنطلون وقعدت على السرير ومسكت تليفوني واتصلت بنهلة ودي اول خطوة اتصلت كذا مرة ورا بعض لحد ما لاقيتها ردت

عمر: هو احنا زعلانين من بعض
نهلة: لا ليه
عمر: اصلي أنا الصبح سلمت عليكي مردتيش وامبارح بالليل اتخانقتي معايا عشان موضوع عيلة صغيرة وكمان بتصل بيكي دلوقتي مش بتردي على طول يبقى ده اسمه زعل
نهلة: مش زعل بس واخدة على خاطري منك بسبب تصرفاتك الفترة دي مش مريحاني
عمر: طيب ايه رايك تيجي الآوضة عندي وانا ابرار ليكي تصرفاتي ولو لسه زعلانة اصالحك بالمرة كمان
نهلة: دلوقتي !!
عمر: اكيد مش بكرة .. اه يا روحي دلوقتي بس اللبسي حاجة تكون بتنور كده عشان نحل الخلاف اللي بينا ولا انتي مش فاضية
نهلة: طيب مينفعش بالليل
عمر: ما أنا مش فاضي بالليل .. رايح أنا وعمي مشوار
نهلة: عمك بردوه
عمر: طيب هتيجي ولا هنقضيها تليفون
نهلة: عشر دقايق وجاي هاخد شاور واغير هدومي وجايه
عمر: مستنيكي سلام …


قومت بقى ظبطت الآوضة وكله تمام وقصاد السرير كان في زي طربيزة محطوط على فاظة ورد روحت حطيت الشنطة بتاعتي عليها والموبايل وراها وفتحت فيديو ودخلت الحمام نزلت العرق اللي علي في دش سريع ولبست الروب وخارجة رشيت برفان ولاقيت الباب بيخبط روحت نزلت قصاد التليفون وكلمت الكاميرا …

عمر: بص يا زيزو ع المفاجأة الحلوة .. عايزك تشوفني وانا بنيك ماما نهلة 😂 … ايوه جاي اهوو (روحت فتحت الباب لاقيت نهلة مبتسمة ودخلت الآوضة وقفلت الباب وراها) حبيبتي اللي زعلانه مني
نهلة: يا حبيبي والله مش زعلانة بس الموضوع مستفز وكمان انت ست وليا مشاعر وبعدين أنا بحبكك يعني اكيد من حقي اغار عليك يعني
عمر: يا روحي انت في كفة والدنيا كلها في كفة تانية
نهلة: يا حبيبي …


لاقيتها قربت مني وخدت شفايفي بين شفايفها وابتديت تبوسني بالراحة وايدي لفيتها من وراها وقفشت طيزها وفضلت ادعك واقفش فيها وفضلنا برجع بضهري وانا ببوسها وهي بتتحرك معايا ولحد ما لاقيت ايديها زقتني ووقعت على السرير لاقيتها ركبت علي وانا زبي كان وقف بقى خلاص وهي بقيت قاعده عليه وزبي محشور في كسها من على البنطلون اللي هي لابسة وكملنا بوس لحد ما سخنت عليها وهي مديه التليفون ضهرها وهو بيصور روحت أنا قومت على ضهري كده وقلعتها القميص الاسود اللي هي لابسة لاقيتها مش لابسة برا خدت بزازها في بوقي مصمصت فيهم ولحست حلماتها الاتنين وفضلت الحس وادعك فيهم بجنون وهي ابتديت تطلع اهات بس على خفيف ااااه ااااااااي ااااااااي اممممممممم وانا مكمل روحت قومتها وخليتها تقف لحد وقلعتها هدومها كلها البنطلون والقميص وقلعتها الاندر أنا كنت حاطط اني مطولش في النيكة دي لأن الغرض منها الفيديو بس المهم لاقيتها قلعتني الروب بتاعي ونزلت على ركبها ونزلت تمص زبي وفضلت تمص فيه حوالي 5 دقايق روحت قومتها خدتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت على كسها لحس ومص وفضلت انيك بصوابعي في كسها وهي ابتديت صوت اهاتها يبقى مسموع ااااااااه ااااااااي ااااااااي اممممممممم اممممممممم ااااااااي ااااااااي ااااااااي اممممممممم وفضلت امص والحس لحد ما هي جبتهم من الفرك في زنبورها والدعك وصرخت اااااااااااااااااااي اووووووووف احححححح فظييييييييع مش قادرة نيك بقااااا روحت دخلت زبي في كسها ورجلها مرفوعة على كتفي وبقيت ارزع وهي اممممممممم ااااااااي ااااااااي ااااااااي ااااااااي ااااااااي كماااااان كماااااان نييييييك اووووي كمان ااااااي وانا بقيت انيك اووووي تلات دقايق روحت طلعت عليها وحشرت زبي بين بزازها وفضلت انيك في بزازها دقيقتين كده وقومت خليتها تاخد وضع الدوجي ووشها للكاميرا وانا وراها رزعت زبي في كسها مرة واحدة وفضلت ارزع ومسكت من شعرها وشديتها منه عشان وشها يترفع ويبان في الكاميرا اكتر وأنا فضلت ارزع فيها حوالي 3 أو 4 دقايق لحد ما حسيت أني هجيب ..

عمر: نامي على ضهرك يا حبيبتي
نهلة: حاضر يا روحي ..

خرجت زبي من كسها وهي نامت على ضهرها ولاقيتها مسكت بزازها وضمتهم على بعض وانا بقيت فوق بطنها وفضلت افرك في زبي وادعك فيها لحد ما شلال لبن انفجار على بزازها ووشها وشعرها

عمر: اووووووووف انت جامدة اوووي يا حبيبتي
نهلة: انت اللي جامد يا روحي انت وزبك اللي عايز يتاكل ده
عمر: طيب ما اهو قصاد يلا كلي (روحت اتقدمت وحطيت زبي على شفايفها وهي فضلت تلحسه وخدت كل نقاط اللبن اللي عليه)
نهلة: اممممممممم طعمه جميل يا روحي
عمر: يلا طيب ندخل نستحم سواء
نهلة: يلا حبيبي
عمر: ادخلي انت املي البانيو عشان نقاعد فيه شوية
وانا هعمل تليفون شغل وجاي وراكي
نهلة: حاضر يا روحي ودخلت…

دخلت هي الحمام وانا روحت مسكت الموبايل وكلمت الكاميرا ..

عمر 🙁 صوتي واطي) امك جامدة اوووي يا زيزو (بوسة الكاميرا وغمزت له وقفلت الفيديو) .

لاقيت عمي بعت ليا الخواتم عشان اختار واحد وفي واحد عجبني واختارته وبعت له الصورة لاقيت بعتلي اسم المطعم اللي هنتعشاء فيه وحجز لنا لوحدنا ساعة يعني وقفلت الشات بينا روحت دخلت لنهلة وفضلت قاعد معها في البانيو كنه بنتكلم بقى في موضوع عائشة وحلا وكده لحد ما م قومنا نشفنا نفسنا وهي جلها تليفون من ام كريم عشان ينزلوا يشتروا حاجات سواء وهي لبست هدومها وخرجت …


انا كده نفاذت اول خطوة يبقى أنا كده معايا اللي يذل زياد من ناحية أبوه وأمه نقاص هو بقى عشان عقله ميفكرش أنه يقرب مني او اي حد يخصني المهم فتحت فيس بوك وفضلت اقلب وأنا مشغل اغاني ومولع چوب كده لحد ما الليل جاه ولاقيت عمي بيتصل بيا …

عمر: ايه يا عمي
عمي: أنا خلصت لك كل حاجة وجابت لك بدلة هتطلع لك كمان شوية مع الخاتم
عمر: ربنا يخليك ليا يا عمي مش عارف ارد جميلك ده ازاي
عمي: بس يا عبيط .. المهم السمكة دخلت الشبكة بس هم قاعدين في مكان جنب الفندق ورايحين على الآوضة
عمر: بجددد
عمي: جد الجد كمان … يلا بقى نتحرك احنا وهم يبقوا في الاوضة .. هي هتاخده على اوضتها وهاخد نسخة تاني
عمر: طيب كويس أنا هقوم اجهز نفسي طيب انت فين وانا اجيلك
عمي: في قاعدة كده قبل ما تخش الشاطئ هتلاقني عند تاني واحدة
عمر: خلاص انا هلبس ونزلك اهو سلام …


لبست الكوتشي وخدت المطواة وحطيتها في جنبي وخدت شنطتي وخرجت من أوضتي المهم نزلت لاقيت عمي قاعد مولع چوب لسه هقعد جنبه …

عمي: لا احنا مش هنقاعد يا عم يلا بينا الواد دخل الآوضة عقبال ما يبتدي ينيك نكون احنا وصلنا
عمر: يلا بينا
عمي: هناخد المفتاح من عاشور الاول وبعدين نروح
عمر: ماشي انت واثق في عاشور ده
عمي: اااه هو مش عارف الحوار طبعا بس هو عارف اني بنيك جيسيكا
عمر: طيب يلا …


مشيت معها وفهمته اللي هيعملوا بالظبط وروحنا خدنا المفتاح و10 دقايق وروحنا الآوضة بتاعت جيسيكا المهم قبل ما افتح ..

عمي: أنا شوية وهدخل وراك
عمر: انت متاكد انها بتصور
عمي: اااه متخافش
عمر: انت فهمت اللي هتعملوا بالظبط
عمي: عيب عليك يلا ادخل ..


فتح لي الباب ودخلت بالراحة وسمعت صوت اغاني شغال وصوت اهات من جوه الآوضة ودخلت لاقيت جيسيكا ركبه فوق وزبه في كسها وهي لمحتني وابتسامة ليا بصيت أنا عليه احاااا دي حطها في ايديه كلبش هههههههه يا زياد يا خروف المهم أما أنا شوفت كده طلعت المطواة ودخلت عليه وهي لسه قاعدة على زبه وانا قعدت على السرير ومشيت المطواة على حلمة بزه هو كان مغمض عينه أما حس بالمطواة وانا اتكلمت معه اتفزع ..

عمر: زيزو مش قولتلك هجيبك تحت جزمتي مصدقتنيش هههههههه
زياد: احاااا أنت بتعمل ايه هنا
عمر: مفيش كنت قاعد في مكتب مدير الفندق أنا وعمي جاه لمدير الفندق تليفون أن في نزيل عنده بنيك واحدة أجنبية فأنا بحب الحاجات اللي زي دي روحت بشوف مين لاقيتك انت شوفت الصدفة هههههه
زياد: احااا أنا لازم اقوم البس قومي من علي يا بنت المتناكة انتي
عمر: لالالااا يا زيزو اهداء كده الشرطة هتيجي دلوقتي وهتبقي فضيحتك قصاد الجميع ولو اتحركت قبل ما الشرطة تيجي صدقني وانا نفسي في كده وشك أنا هقطعه بالمطواة دي خليك هادي بقى وحافظ على وشك
زياد: عمرررر لالالالا ابوس ايديك بلاش سيبني امشي ابوس ايديك بلاش فضايح
عمر: لالالااا مفيش الكلام ده يا رجل .. فكرني بقى كنت بتقول ايه الصبح كده
زياد: يا عم أنا خول مقولتيش حاجة سامحني ابوس ايديك …. قومي يا بنت الوسخة من علي
عمر: اهداء يا زيزو قولتلك (وقرصته ضهر المطواة من حلمة بزه)
زياد: اااااااه لالالااا خلاص انا هادي اهووو بس انا مستعد أعمل اي حاجة بس بلاش فضايح ولا تعورني في وشي ابوس رجلك انا هقدم شرطة كمان شهر بلاش والله
عمر: ماشي يا زيزو بس على شروطي قومي يا جيسيكا من عليه خلاص (هي قامت وانا شوفت زبه لاقيت زبه حوالي 12 أو 13 سنتي في الحدود دي) احااا يا زيزو ده انت زبك صغير وعمل نفسك عنتيل ههههههههه يا بن الايه يا زيزو ماشي بس يا زميلي أنا عندي مجموعة شروط عشان تعدي من الحوار ده أولهم هتبوس على جزمتي فعلا … تاني حاجة انك هتخرج من هنا وترجع القاهرة تترمي في حضن ابوك العرص وتحكي له على خيبتك السودة … تلاته شرط تفضل قاعد مع ابوك في بيته وتبعد عن امك .. رابع شرط ده هتعرفوا بعد ما تبوس جزمتي
زياد: لالالا بلاش ابوس على رجلك دي
(لاقيت عمي دخل الآوضة)
عمي: يلا انجز الشرطة قصادها 10 دقايق وتيجي
عمر: ها يا زيزو انجز قصادك أقل من 10 دقايق عشان تخرج من هنا هااا قولت ايه
زياد: موافق حاضر يلا بسرعة طيب …
خليته يقوم من على السرير وينزل على ركبته وياخد وضع السجود ويبوس جزمتي وبعد ما باسها وقام وقف روحت أنا ضربته بالمطواة على فردة طيزه اليمين وعورته لاقيته صررررخ …

زياد: ااااااااااه يابن الوسخة ليه احنا كنه متفقين
عمر: ما احنا على اتفاقنا يا زيزو وده الشرط الرابع عايزك تلبس بسرعة وتخرج من الآوضة على اوضتك تلم شنطة هدومك بسرعة ووشك على القاهره بس يكون في علمك بس عشان متقولش محدش قالك أنا بحب أوثق اللحظات السعيدة اللي في حياتي دايما عشان كده كل اللي حصل من ساعة ما دخلت الآوضة دي وهو متصور صوت وصورة (شاورت له على الموبايل اللي بيصور) يلا زيزو اعمل باي للكاميرا وقولي نذياع ولا لا
زياد: يا ولاد الحرررام بلاش وحياة ابوك بلااااش
عمر: لالالااا متخافش مش هذياع بس لو قليت بعقلك ساعتها هذياع ماشي يا كسمك يلا غور من وشي (واديته بالرجل وهو لبس هدومه في ثواني وخرج جري)
عمي: هههههههه يا زياد ابقا اقلع الكوندوم 😂
عمر: سيبه بقى يا عمي .. هااا يا جيسيكا ابقا حسابها يا عمي
عمي: ده انا هحسابها مرتين روح انت مش وراك ميعاد (فهمت أن عمي هيفضل عندها عشان ينيكها)
عمر: ماشي يا عم الله يسهلوا
عمي: تحب نبدل .. تفضل انت هنا وانا اروح ميعادك
عمر: هههههههه هتموت انت على حلا أنا عارف … لا يا عم أنا خارج اهوو اشوفك بكره بقى بس انا هاخد منك مفتاح العربية بقى عشان مشواري ده يلا سلام ..


خرجت من عنده ونزلت الجراچ ركبت العربية وروحت عند حلاق وظبط نفسي وشعري بقيت عريس ورجعت الفندق كانت الساعة 10 طلعت اوضتي خدت دش ولاقيت البدلة والخاتم محطوطين على السرير روحت طلعت البدلة ولبستها ولبست الجزمة وولعت چوب بقى وشغلت اغنية اجنبي وصبت كاس وشربته شوية كده صبت كاس تاني وخرجت البلكونة وانا ماسك الكاس والچوب وخرجت البلكونة فضلت واقف لحد ما بصيت على شمالي اتخضيت فشششخ لاقيت خالتي وعلياء مبحلقين فيا …

عمر: يخربيت كده خضوتني في ايه انت بصين كده ليه
علياء: يخربيتك يا عمر … انت رايح تتجوز ولا ايه انت طالع زي القمر
خالتي: ااااه يا عمور طالع قمور اوووي رايح فين يا عريس ؟؟
عمر: عريس ايه وبتاع ايه انا خارج اتعشاء مع حلا وصحابها عشان ناوي ادخل معهم في شغل
خالتي: شغل ايوووه أنا عارفه الشغل ده
عمر: اااه ما انتي كنتي قاعدة صحيح وهي بتقول عندها شركة مستحضرات تجميل أنا ناوي ادخل معهم شريك بقى
خالتي: الله يوفقك … عملت ايه مع زياد طمني
عمر: ادخلي جوه يا علياء
علياء: على فكرة أنا مش عيلة صغيرة عشان متردش تتكلم قصادي انجزي
عمر: تمام .. زياد نزل القاهرة خلاص هو في الطريق دلوقتي ومش عايز حد فيكم تاني يفتح الموضوع ده تمام
علياء: بس هو ….
عمر: علي النعمة أنا لولا ورايا ميعاد مهم يا علياء كنت هدخل اجيبك من شعرك دلوقتي عشان انت سبب كل اللي احنا فيه ماشي مش عايز اسمع رايك في الموضوع ده خالص
خالتي: علياء ادخلي فعلا جوه عرفتي هو قالك ليه ادخلي جوه يلا (علياء دخلت جوه)
عمر: أنا هنزل أنا عايزة حاجة يا فوفا
خالتي: لا يا حبيبي .. بس انت لسه زعلان مني ولا انت رايق عشان هتنام عند حلا
عمر: لا مش زعلان منك في شوية عتاب بينا لازم يخلص بس مش وقته
خالتي: طيب هيخلص امتا
عمر: ما أنا مش هنام في اوضتي النهاردة … يمكن بكره بقى
خالتي: لا انت خلاص ليلتك الحلوة وانا هستناك في اوضتك ماشي عشان مش هخليك تنام زعلان مني
عمر: ماشي بس احتمال اتاخر
خالتي: هستناك لحد الصبح حلو كده
عمر: خلاص ماشي هروح وارجعلك اما اخلص مش عايزة حاجة مني يا قلبي
خالتي: لا خلي بالك على نفسك .. وخلي بالك على الوالية شكلها رقيقة مش حملك دي
عمر: متخافيش أنا خبرة يلا سلام ..


دخلت الآوضة قفلت النور وخدت حاجاتي وخرجت روحت عند اوضة حلا خبطت الباب احااااااااااااا لاقيت ملاك فتح لي الباب قمررررررر فشششششخ لابسه فستان لبني فوق الركبة وضهرها مكشوف وربع بزازها طالعة منه وشعرها مرفوع لفوق ومنزلة خلصتين على كل عين وميكب وروج احمر اووووووووف ده هتبقي ليلة طرقعة أنا فتحت بوووقي أما شوفتها كده من جمالها …

عمر: يخربيت جمال امك ايه ده هو فيه كده
حلا: ميرسي حبيبي .. متبلغيش اووي كده انا في كام حاجة مش عجبني اصلا
عمر: انت اي حاجة بتليق عليكي يا حبيبتي مش معقول أنا اكتر رجل محظوظ في العالم عشان معايا ست زي القمر زيك يلا بينا (فتحت لها دراعي وهي اتقدمت دخلت ايديها بين دراعي وخدتها ومشينا ورائحتها كانت جامدة فشخ ومهياجني نيييييك)
حلا: على فكرة مش انت اللي وحدك محظوظ أنا كمان محظوظة عشان معايا اجمل رجل في الدنيا كلها
عمر: يا روحي (بوستها من راسها وحاسسة على دراعاتها) بحبك يا لولي
حلا: وانا بحبكككك اوووي يا عمرررر (نمت برأسها على كتفي)


الاسانسير طلع ركبنا وحطيت ايدي على كتفها وضمتها علي لحد ما نزلنا وخرجنا ركبنا العربية وركبنا العربية واتحركنا تلت ساعة روحنا المطعم ونزلنا وأنا نزلت فتحت لها الباب وخدتها من ايديها وحطيت ايدها بين دراعي ودخلنا المطعم وقعدنا واتكلمنا شوية (الحوار اللي كان بينا ليس له أهمية في احداث القصة) لحد ما الاكل نزلنا وابتدينا ناكل أنا خلصت الاول وطلعت الخاتم وهو في علبته وفتحته وحطيت عليه منديل بتاعها وحطيت ايدي على الطربيزة لاقيتها خلصت اكل بعدها بشوية وانا بصاص لها …

حلا: حبيبي أنا هاخد المنديل لو انت عايزه خليه
عمر: لا يا روحي خديه (سحبت المنديل من على ايدي ومسحت بوقها وايديها وعينها جات على علبة الخاتم لاقيتها حطيت ايديها على بوقها)
حلا: عمرررررررر مش معقووول المفاجأة الحلوووة دي (ولاقيت عينها بتدمع بس على خفيف)
عمر: يا روحي انت هتعيطي ولا ايه ارمي الخاتم طيب دي حاجة بسيطة عشان تبقي دايما فكرني
حلا: لالا مش بعيط بس انا اول مرة حد يعملي مفاجأة زي دي (قومت بوستها من راسها ولبستها الخاتم)
عمر: ايديكي محلي الخاتم
حلا: بعشقك يا روحي
عمر: وانا بموت فيكي يا لولي .. يلا بينا عشان اكتر من كده هنتفضح في المطعم (وشاورت لها على زبي كان منفوخ في البنطلون)
حلا: هههههههه يلا طيب نرجع الفندق …


وقومتها وجي احساب عرفت أن عمي دفع الحساب المهم خدتها وخرجنا ركبتها العربية وركبت ورجعنا الفندق وركبنا الاسانسير اول ما باب الاسانسير اتقفل روحت قربت منها بوستها من رقبتها وايدي مشيت على كل حته في جسمها بحاسس عليها لحد ما وصلت لطيزها وقفشتها اوووي وطلعت ببوقي عند ودنها ..

عمر: بحبككك ..

وبوستها من ودانها وفضلت ابوس في رقبتها لحد ما طلعنا وزبي كان زانق كسها مش قادررر خلاص باب الاسانسير اتفتح روحت شلتها لحد اوضتها وهي فتحت الباب دخلنا روحت أنا نزلتها على الارض وقلعت لها الفستان وشغل بوس فيها ومص في شفايفها بقيت ملط قصادي نزلت على الارض رجل على ركبتي والرجل التانية رفعها وحطيت رجلها على ركبتي وقلعتها الجزمة وأنا ببوس سمانة رجلها وفخادها وكسها الوردي قصادي بينور المهم قلعتها الجزمة ووقفت انا قلعت جاكيت البدلة ولسه بقلع القميص لقيت حلا نزلت على ركبها وبتفك حزم البنطلون وفتحت البنطلون ونزلت السوستة ونزلت البنطلون وطلعت زبي اول ما شافتها ابتسامة ليا وخدته في بوقها وفضلت تمص وانا كنت قلعت القميص وهي فضلت تمص زبي وتاخده لحد آخره وايديها تدعك فيه وفي بضاني كسم المتاعة اووووووووف المهم خدت حقها في المص وفضلت تمص ما يقرب من 5 دقايق كده روحت قومتها وقفتها وخدت شفايفها بين شفايفي وفضلت ابوس فيها وقلعت الجزمة برجلي ونزلت البنطلون وكل ده وانا ببوس فيها وبقينا ملط أنا وهي روحت رجعت بيها لحد السرير ونيمتها ونمت فوقها وكل ده احنا لسه بنبوس بعض روحت سابت شفايفها ونزلت على رقبتها بوستها ولحستها كنت
بادي كل حاجة حقها وانا بعملها روحت نزلت على بطها لحستها وبوستها ونزلت على بزازها ومسكتهم بايدي الاتنين وبقيت أعصر فيهم واقفش وحلماتها في بوقي بمص فيها والحسها وأبوسها خمس دقايق كده نزلت على بطنها بوستها ووصلت عند سورتها بوستها بردوه ونزلت على سوتها بوستها ولحستها ونزلت بقى عند الكنز اللي مش موجود عند حد كتير كسها ونزلت عليها بقيت بأكله حرفيا وافرك فيها بايدي وصوابعي في كسها ولساني شغل لحس فيه 5 دقايق كده لحد ما جبتهم على بوقي وانا كملت لحس شوية روحت مسكتها من رجلها الاتنين ورفعتهم عليها لاقيت خرم طيزها بان قصادي نزلت عليه الحس فيه وفضلت الحس فيه حوالي 3 دقائق روحت قامت بقيت اضرب بزبي على كسها وهي اممممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم روحت دخلت زبي واحدة واحدة في كسها لحد بقى كله في كسها وهي ااااااي ااااااااي ااااااااي ااااااااي روحت اتحركت بقى بس بالراحة وبقيت انيك زبي داخل خارج في كسها وايدي على بزازها بقفش فيهم وبقيت ارزع بقى وهي ااااااي ااااااااي اااااااااه اااااااااه ااااااااي ااااااااي اممممممممم اممممممممم ااااااااي وبقيت ارزع في كسها جامد وحسيت أن كسها بيضغط على زبي روحت خرجته لاقيتها جابتهم تاني وبتصرخ اااااااااه اااااااااه ااااااااي اممممممممم اممممممممم روحت نامت وراها على جنبي وعدلتها على جنبها ورفعت رجلها الشمال ودخلت زبي وبقيت ارزع في كسها تاني اوووي على طول بس انا حسيت أن هجيب لبن مش عارف ليه روحت خرجت زبي ..

حلا: خرجته ليه حبيبي
عمر: مش عارف حسيت أن هجيب دي اول مره تحصل ليا أنا مكملتيش عشر دقايق حته نيك
حلا: عادي يا روحي أنا كسي لا يقوم لو عايز ممكن تجيبهم في كسي عادي
عمر: ماشي يا روحي
حلا: استني بس الاول …

لاقيتها عدلتني على ضهري وطلعت ركبت على زبي ودخلته في كسها وفضلت تتنطط على زبي وتسرع بس انا مش حاسس اني عايز اجيبهم مش عارف ليه وفضلت تتنطط حوالي 5 دقايق خلتها تقوم من علي وتاخد وضع الدوجي ووقفت وراها وطلعت رجل واحدة على السرير ورشقت زبي في كسها ومسكت وسطها وفضلت ارزع فيها اووووي وهي ااااااي ااااااااي ااااااااي اممممممممم اممممممممم فظييييييييع حبيبي حلووووو اوووووي ااااااااي ااااااااي ااااااااي اممممممممم اممممممممم وفضلت كده 3 دقايق لحد ما حسيت أن هجيب لبني روحت زانقت زبي في كسها على الاخير وجبتهم في كسها اوووووووف ..

حلا: ااااااااوووووه لبنك سخن اووووي في كسي مولع
عمر: انت كسك فاجر اووووي يا روحي الصراحة مش كسك انت كلك على بعض جامدة … بس انا لسه مخلصتيش أنا لسه كنت بسخن بس أنا هروح اوضتي اجيب حاجة وارجعلك
حلا: ماشي يا حبيبي خد وقتك
عمر: ماشي حبيبتي …

روحت بوستها من ضهرها وخرجت زبي من كسها أنا كنت ناوي ارجع اخد ربع حباية وارجع لها تاني المهم لاقيت روب اسود كده قولت الابسه بدل ما البس البدلة والبنطلون وكده وفعلا لبسته وخرجت من الآوضة وقفلت الباب المسافة بين اوضتي واوضة حلا حوالي 25 متر مثلا خرجت من الممر بتاعها ودخلت شمال والسلم بقى على شمالي وعديت جنب السلم وودخلت الممر اللي يوديني على اوضتي وفيه كل غرف عائلتي مره واحدة لاقيت حد ضربني زي بشومة حاجة زي كده على دماغي من ورا أنا حرفيا دماغي مستحملتيش الضربة ووقعت على الارض ولقيت عيني زغللت وبقيت مش شايف اوووي وراسي حسيتها منملة وحاسس اني دايخ وبعدين محستيش باي حاجة ……

قيّم هذه القصّة

كم نجمة ستعطيها؟

متوسط النتائج 4.9 / 5. عدد المقيمين 25

كن أوّل من يقيّم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!