مزرعة المتعة | الجزء الأول – الحلقة العاشرة

انتهت الحلقة التاسعة بوصول حسام إلى فيلا مدام نهى بمدينة الرحاب واستقبالها له بمايوه بجوار حوض السباحة، ولقاها جسمها خطير مما اثاره جنسيا، وابتدوا الاتنين على طول في علاقة جنسية، لكن حسام اكتشف ان في واحد بيراقبهم وبيتفرج عليهم وكان فاكره انه ابوها، لكن نهى صدمته صدمة عمره لما قالتله بسخرية انه انور جوزها

حسام بصعقة كانه مسكته الكهربا: بتقولي مين؟

نهى بلا مبالاة: بقولك انور جوزي عادي يعني.

حسام وهو بيلبس قميصه وفي قمة غضبه وقرفه: عادي ازاي؟ انا بنيكك وجوزك ببتفرج علينا؟ فين العادي ده؟ 

وهم حسام بمغادرة الفيلا لكن نهى لبست المايوة بسرعة وجريت وراه

نهى: استنى بس يا حسام  هفهمك.

حسام: مش عايز افهم

نهى مسكت ايد حسام: استنى بس كلمني يا حسام.

وقف حسام: نعم عايزة ايه؟

نهى: انا  هفهمك بس استنى متمشيش. 

وراحت نهى ورا الشجرة لقت انور فعلا مستخبي استشاطت نهى غضبا: انت بتعمل هنا ايه؟

انور بارتباك: انا انا نسيت حاجة وراجع اخدها؟

نهى بحدة: يلا امشي غور بقى قرفتني وقرفت عيشتي يا اخي.

انور: خلاص خلاص انا همشي اهو بس انتي متزعليش نفسك، وهرول انور مسرعا لباب الفيلا وخرج بسرعة

رجعت نهى لحسام ومسكت ايده قالتله تعال يا حسام ندخل الفيلا وانا هفهمك. 

دخل حسام الفيلا اللي كانت عبارة عن تحفة في كل شيء، وواضح فيها المستوي المادي لأنور جوز نهى. نادت نهى على الشغاله جابتلها روب لبسته وطلعت سيجارة وولعتها وبصت لحسام اللي قالها: ممكن بقى تفهميني الوضع الغريب ده؟

نهى: يا حسام في امور خاصة ماينفعش اتكلم فيها، بس انا عايشة في مرار من فترة وده اللي بيهون علي حياتي.

حسام: وايه الامور اللي تخلي راجل يتفرج على مراته بيتعمل فيها كده؟ هو ده ينفع؟

بصت نهى لحسام بضيق: وحياة ابوك متحسسنيش انك جي تصلي بينا الجمعة، ماتشوف نفسك انت جاي ليه وشغلك ايه. الدنيا بايظه عندي وعندك يعني ماتعمليش فيها ولي، انت نسيت نفسك ولا ايه؟

اتصدم حسام من رد نهى وقام وقف وقال: تمام معاكي حق يا مدام، بس حتى واحنا كده انا ما اقدرش اعمل فيكي كده وجوزك بيتفرج علينا، انا اسف مضطر امشي.

قامت نهى بسرعة: يا حسام انا متاسفه مقصدتش اجرحك، بس انا في أمور خاصة وانا مش حابة أتكلم فيها

حسام: طيب خلاص انا مش هاقدر اتكلم في الأمور الخاصة دي، لكن انا مش هاقدر اكمل في المكان ده، بعد اذن حضرتك انا هامشي وحضرتك تقدري تتكلمي مع السنيورة تفهميها الوضع ايه لكن انا الوضع الغريب ده انا صعب ان انا اكمل فيه.

نهى: يا حسام ارجوك اقعد. (وسكتت شوية) حسام انا هحكيلك اقعد (وشدت حسام قعدته) انا في فرق بيني وبين أنور حوالي ٣٠ سنة، انا اتجوزت انور كنت لسه راجعة من دراستي في امريكا، رجعت انور كان صديق بابا وشافني اعجب بيا مع انه متجوز، عرض علي الجواز ورغم اننا مستوانا المادي عالي لكن انور ملياردير، اغراني بالهدايا والدهب والالماس، انبهرت ومنيت نفسي بعيشة محلمش بيها، اتجوزنا انا وانور لكن اكتشفت انه ..(سكتت نهى شوية) اكتشفت انه عاجز جنسيا، عمل حادثة وفضلت حالته تسوء لحد ما وصل مرحلة انه عاجز عجز كلي، راح لدكاترة وسافر برة لكن مافيش فايدة، مراته مستحملتش واتطلقت منه واتجوزني، بعد الجواز انا كنت خايفه طبعا زي اي بنت، وهو استغل ده انه يبان انه حنون وقالي حسيبك لحد ما نتعود على بعض، لكن الموضوع طول اسبوع اتنين شهر شهرين، كنا في الوقت ده نسافر نلف العالم هدايا كل حاجة، لكن انا ابتديت اشك وواجهته، قعد يبكي وحكالي كل حاجة، اتصدمت طبعا وعرفت ان ايامي مش هتكون جميلة زي ما توقعت، لكن فوجئت بيه جايب ادوات جنسية وقالي انها حتعوضني، تخيل راجل بيلبس حزام فوق عضوه الذكري علشان ينام بيه مع مراته، لكن الامر خلاص مافيهوش رجوع، وابتديت امل واتخنق، فمرة كنت مع انور رحلة شغل في اليونان وعرفني على صديق ليه هناك من اصول عربية اسمه نبيل كان بياكلني بعينه اكل بطريقه ملحوظه جدا، حاولت اتهرب من نظراته مقدرتش، لحد ما فيوم سهرنا وسكرنا كلنا انور تقل جدا ونام محسش بنفسه، لقيت نفسي في حضن نبيل بنمارس الجنس، اول مرة احس براجل حقيقي وهو كان قوي جدا، صحيت الصبح لقيت نفسي نايمه وانور جنبي مش فاكرة حصل ايه، لكن قومت متغيرة واحدة تانية واحدة عندها نهم جنسي رهيب، واحدة داقت معنى ان راجل حقيقي ينام معاها، تاني يوم لقيت انور بيقولي انه مسافر بولندا رحلة سريعه علشان اوراق مهمة هيقعد ٣ايام وراجع، وطبعا كانت فرصتي انا ونبيل اللي قضينا ٣ايام لايمكن انساهم في حياتي، عملنا كل حاجة واي حاجة ممكن تتخيلها ومتتخيلهاش في الجنس، هو كان ماهر جدا في تعامله مع الست ومدحه وتغزله في جمالها وامكانياتها، غيرني خالص، خلى الانثى اللي جوايا تفجرت وكان صعب السيطرة عليها تاني. 

اول مارجعنا مصر طلبت الطلاق من انور والحيت، قعد يبكي ويترجاني ويستعطفني، وكانت المفاجأة ان كل اللي حصل في اليونان هو كان عارفه وانه عمل كده عشان يرضيني، طبعا اتصدمت ان جوزي…

حسام: ديوث

نهى بارتباك: ايوه، هو بقى كده، طلب اني اعمل اللي انا عايزاه في اي وقت واي مكان حتى لو في بيتنا هنا، والدنيا فضلت كده لحد ما اتعودت على كده.

حسام بدهشة: معقول في كده؟

نهى: حسام انا حكتلك كل حاجة علشان خاطري متسبنيش، انا اول مرة احكي الكلام ده لحد مش عارفه ليه، بس ارجوك متسبنيش.

حسام سكت شوية وقام وقف: بس انا مش عايز حد يراقبني ولا ان جوزك يكون هنا او نمشي احنا.

قامت نهى لزقت جسمها في حسام وقالتله باغراء: تعالي نقضي يومين هنا وبعدين نطلع شرم نكمل اسبوع هناك. 

رجع بتاع حسام يقف تاني نتيجة التصاق كس نهى بيه وحست نهى بده وبلغت شهوتها ذروتها، مسكت ايد حسام وقالتله بشرمطه: تعال بقى انت تعبتني اوي. وطلعت بيه على اوضة اول ما دخلوها قلعت الروب وحسام لزق جسمها في حيطة وبقى يبوس فيها بنهم وهي بقت تبادله البوس وايدها بتقلعه هدومه ومرة واحدة نزلت نهى على ركبتها ونزلت بنطلون حسام واندفع زبر حسام امام وشها وقالت في شهوة: ايوه بقى! ومسكته بايديها الاتنين حطته في بقها تمص فيه بخبرة شديدة كانت بتبلعه في بقها بلع، حسام رفع راسه لفوق وبقي يتاوه من كتر الشهوة ونهى تمص في بتاعه بقوة وتقوله: بتاعك جامد اوي. وترجع

تمص فيه تاني، حسام وقف نهى وشالها بين ايده نيمها على السرير ومسك الاندر بتاع المايوه قطعه من كتر حماسه وفتح رجليها وبقى يمص في كسها وهي تصوت ااااه يا حسام بالراحة انت هتعورني مالك؟ ماشوفتش كس جميل كده؟

حسام: ماشوفتش. 

وراح طلع على قطعة المايوة اللي بتداري صدر نهى قطعها واندفع صدر نهى في وش حسام اللي هجم عليه يمص في حلماته ويقرص فيها، نهى بلغت ذروة شهوتها وبصت لحسام بشراسة وقالتله بصوت مخيف: نيكني بقى انا تعبت.

نام حسام بين فخدي نهى ودفع زبره في كسها دفعه واحدة اطلقت نهى صرخة سمعتها مدينة الرحاب كلها،

حسام حط ايده على فم نهى: يخربيتك هتلمي علينا الناس

نهى بشبق وشهوة: طز في كل الناس، كل في العالم ،طز في البشر كلهم المهم اني مبسوطة اويييييي، وانك ممتعني اوي اويييي. 

حسام كان كلام نهى بيهيجه بطريقة رهيبة ده لان نبرة صوتها طبيعتها مميزة، اندفع بكل قوته يغرز سيفه ليمزق جدران كس نهى دخولا وخروجا بحركات سريهة ومتتالية وصدرها الملبن طالع نازل تواكبا مع رزع حسام فيها، ونهى كانت تصرخ بلا اي اعتبار لاي احد في المكان اااه اااااه ااااه يا كسسسي اااه وهي تدعك زنبورها بحركات دائرية لتحاول ان تصل لاعلى ذروة شهوتها، واثنت ركبتها لتصل إلى كتفها بحركة رشيقة جدا لاتخرج الا من امرأة متمرسة في عالم الجنس، امسك حسام قدمي نهى المرفوعتين لأعلى بيده وزاد من سرعة ايلاجه بها اسرع لتنطلق صرخات وتاوهات وتشجعياتها لحسام اكثر واكثر: 

نيك يا حسام اقوى، عايزة اقوى من كده، مالك يا اخي كنت فكراك عنتيل عن كده. 

استفزت نهى حسام بكلامها قام تاني رجل نهى جنب كتفها على المخدة ونزل نام بجسمه فوقها ليدخل داخل اعماقها اكثر، نهى بقت تصرخ من شهوتها باعلى صوت عندها وجسمها ينتفض وعينيها تنقلب وتتحول بحركات شهوانية جدا، وبقت تغرز ضوافرها في ضهر حسام تقربه اكثر منها لدرجة انها عورته وسال الدم من ضهره وبقت تعضه بقوة من رقبته، ولكن هيهات أن توقف كل الامور دي الوضع الساخن اللي وصلوا فيه الاتنين.

نهى فجاة صرخت بقوة مع اندفاع ماء شهوتها وارتخى جسمها شوية كانها نامت لكن حسام كان مكمل واستمر ينيك فيها لكن بصلها قالها: مالك

نهى بصوت هادي: مفييييش كمل انا هندمج معاك تاني حالا

حسام قام يغير الوضع وشد نهى وقالها: مافيش راحه ابقي اندمجي براحتك وقعد على كرسي موجود سند ضهرة عليه وخلي نهى تقعد على حجره بس بضهرها وفتح رجلها ودخل ايده بين رجلها ورفعهم لحد ما وصلو لرقبتها ومسكهم من ورا قفاها شبكهم في بعض وضهرها كان ساند على صدر حسام ودخل زبره في كسها في وضعية جنسية بتكون صعبة جدا على أي واحدة ست.

نهى: ده انت مفتري بقا.

حسام: مش طلبتي العنتيل اللي جوايا، استحمليه بقى.

ودخل حسام بتاعه في كس نهى اللي صرخت وقالت طيب واحدة واحدة. 

حسام مالتفتش لاي كلمة من نهى وبقى يدخل بتاعه بقوة وسرعه ونهى تقوله اااااااه اااااااه حموت ااااااه امممم انت بتنيك حلو اوي ااااااه بس بتاعك خلاص هيمزقلي الرحم واحدة واحدااااااا اممممممم.

استمر حسام ينيك في نهى كده زيادة عن تلت ساعة نهى كانت اتفشخت بجد وتعبت وبقت تصوت: لا تعبت مش قادرة مش قادرة ابوس رجلك كفاية الوضع ده

حسام: موافق. 

وساب نهى اللي نزلت على الارض تبوس رجل حسام وتمص صوابع رجله وتبوس رجله وتطلع تدريجيا لحد ما وصلت لبتاعه بقت تمص فيه بقوة وراحت قاعده على حجر حسام وفتحت رجلها والصقت صدرها بصدره تركب فوقه في وضعية الفارسة وبدات تتنطط على زبر حسام وتصوت وتتغنج، حسام كان خلاص اصبح على آخره قالها انا خلاص حجيبهم. 

نزلت نهى بسرعة مسكت زبر حسام في بقها وتقوله نيكني في بقي. مسك حسام دماغ نهى وبقي بقربها ويبعدها عن بتاعه وارتجف جسم حسام كله وانطلقت حمم منيه داخل بق نهى الي بلعتهم كلهم جوه بقها، وارتخى الاتنين وراحو على السرير يلتقطوا انفاسهم، وبعد شوية اتغدو وحسام راح في نوم لأنه كان مرهق من السفر واللي عمله مع نهى.

 

في مزرعة السنيورة جلست السنيورة تدخن سيجارتها، قاطعها صوت مونيكا: تحت امرك سنيورة

بصت سحر لمونيكا بغضب وضيق: مونيكا بتشتغلي معايا بقالك كام سنة؟

مونيكا: حوالي ثلاث سنوات سنيورة

سحر: ٣ سنين مونيكا متعلمتيش اني بكره الخيانة او ان حد يعمل شيء أو يتصرف من ورايا؟

مونيكا: لا افهمك سنيورة ماذا حدث؟

خرجت سحر صورة من عقد جواز حسام وفيروز وقالت: اظن انك تعرفي بموضوع جواز حسام والدكتورة فيروز، ومع كده ما بلغتنيش يا مونيكا، انك تعرفي ان امر زي ده حصل ومع كده ماتعرفنيش فدي خيانة وخيانة كبيرة، كمان انا مش متخيلة ان ده يحصل منك انتي مونيكا.

مونيكا راحت للكرسي المقابل لسحر وقعدت: شوفي سنيورة انا سوف اتحدث معكي بوضوح انا افهمك كثيرا وانتي ايضا تتفهمينني جيدا، ونحن نعرف جيدا ان حسام لن يستمر معنا في مجال عملنا. طبيعته وشخصيته لن نتمكن من ترويضها كل الوقت، هو تمرد على الوضع مبكرا لكن أيضا حققنا من ورائه مكاسب كثيرة في وقت ضيق جدا، وانتي اعطيتيه وعد انك ستتركيه لحاله، لذا هو يستحق اننا نتجاهل أمور كثيرة هو اختارها لنفسه ولحياته، ومنها زواجه من دكتورة فيروز، او بمعنى ادق سنيورة ان نعتبرها إحدى مكافئات نهاية الخدمة، فزواجه منها بالتأكيد سيغير من حياته وانا اعرف ان امر مثل هذا سوف يجعلك تغضبين كثيرا، فانا اعتقدت انني حين أخفي عنك هذا الامر سوف لا اغضبك سنيورة، لكن لم أتعمد الإخفاء لاي شيء اخر.

انطلقت يد السنيورة تصفق بسخرية: برافو برافو مين دي نيكول كيدمان ولا جنيفير لوبيز، انتي مكانك السينما الامريكية مونيكا مش هنا خالص. 

وتحول وجه سحر لضيق وتحدي: ومين قالك مونيكا اني حسيب حسام يسيب الشغل معايا او اني اسمحله بحاجة زي كده، حسام ده كنز، اكتشاف، ورقة رابحة لازم العب بيها مع الكل، هو نفسه مش مقدر حالة نفسه، لكن انا هعيد اكتشافه من الاول.

مونيكا باستنكار: ماذا ؟ وماذا عن الوعد الذي وعدتيه به سنيورة؟

سحر: هنفذه.

مونيكا: انا لا افهم شيئاً سنيورة، كيف ستنفذيه وكيف لن تتركيه لحاله؟

حطت سحر رجل على رجل وخدت نفس من سيجارتها وقالت: هتجوزه.

تدلي فك مونيكا السفلي للأسفل وقالت في صدمة: ماذا ؟؟

سحر: هتجوزه، ايه مابتسمعيش؟ هي دي آخر عملية فعلا ليه بس وهو مش جوزي، واما ينتهي منها هديله مكافأة نهاية الخدمة اللي فاتت باني هتجوزه ونبدأ بنظام جديد.

سكتت مونيكا لحظات وقالت: لكن هذا يتعارض مع شخصيتك سنيورة.

سحر: كل حاجة بتتغير يا مونيكا، الولد ده في شيء مختلف، في اي مكان بيروحه بسيب علامة إيجابية واديكي شايفة،

فيروز اتجوزته،

الملكة زينات الجبروت بجلالة قدرها عندها استعداد تصفي كل شىء وتدفع فيه ملايين وتكون معاه،

المعلمة اشجان طالبه انه يروحلها تاني،

انتي نفسك مونيكا واقعه في حبه،

بنتي اللي لسه ماطلعتش من البيضة هتتجنن عليه، ده حتى فردوس الخدامة مابتصدق انه يجي هنا وتجري تفتحله رجليها ينيكها، وياعالم مدام نهى هتقول عليه ايه، فانا ليه اسيب واحد زي ده على مستوى الشغل، اني اسيبه دي أكبر خسارة لي.

وعلى المستوى الشخصي، انا تعبت من وحدتي ومحتاجه ارجع اعيش أنوثتي من تاني، زهران خلاص مات وانا مش هفضل عايشة على ذكريات الماضي وابقي زي البيت الوقف كده، انا كنت فاكرة انه بموت زهران مش هلاقي الشخص اللي يحل مكانه، لكن الولد ده غير كل مفاهيمي، وسيم، ذكي، لسه صغير وعنده حضور وكاريزما في كل مكان يروحه، قوي وجريء وعنده قدرات طبيعية خاصة، وبشوية تطوير مني، ده هيكون الكينج الجديد، البرنس، وماظنش انه يرفض كل ده ويرفضني انا شخصيا.

مونيكا: وإذا رفض سنيورة ؟

سحر: حخليه يوافق، في مثل عندنا في مصر بيقول اذا جالك الغصب خده بالرضا، وانا أستاذة في المجال ده

مونيكا: سنيورة انتي قد تتسببي بقتله هكذا.

سحر: ومين قالك اني هسمح لحد يعمل كده، انا اي حد هيقف في طريقي او طريقه هسحقه، فيروز او زينات، (وبصت لمونيكا) أو حتى انتي يا مونيكا.

مونيكا: يبدوا انك رتبتي كل شيء واتخذتي قرارك سنيورة.

سحر: بالضبط مونيكا، واه صحيح نسيت اقولك، انا استغنيت عنك في مهمة المانيجر هنا، انتي من دلوقتي حتنزلي مع البنات في العروض واي زبون هتعجبيه وهيدفع تمنك هتروحيله وتريحيه وترجعي تاني.

انصعقت مونيكا: ماذا؟!!

سحر: دي اوامر، اتفضلي يلا. 

دخل الجاردات الخاصين بالسنيورة وقالتلهم: يلا نفذوا اللي قولت عليه، تنزل مع البنات ويتعملها كليب عرض مغري علشان الزباين تتمتع كده. 

بصت مونيكا للسنيورة بغضب: لن تنالي ماتريدين سنيورة، صدقيني.

سحر بعصبية: يلا غوروا من وشي. ومسكت تليفونها واتصلت بشخص: الو ايه الاخبار طمني، طيب تمام اوي، جهز نفسك على قد ما تقدر وانا حقولك هنفذ امتى، يلا غور.

 

كان حسام نايم نوم عميق جدا لدرجة انه نام لتاني يوم الصبح وصحي على تليفون، قام بكسل اتعدل ولقاها فيروز مراته.

حسام: صباح الخير ياروزي.

فيروز بسعادة: صباح الخير ياحبيبي، انت فين واحشني واحشني اوي اوي.

ابتسم حسام وانتي كمان يا روزي وحشاني اوي.

فيروز: عايزة اشوفك دلوقتي.

حسام: صعب يا فيروز.

فيروز بدلع كالأطفال: ماليش دعوة، عايزة اشوفك دلوقتي يعني عايزة اشوفك دلوقتي، اتصرف انا عندي ليك مفاجاة.

حسام: ههههههههه ده ليه طيب حصل ايه؟

فيروز ببكاء: حسام انا حامل

اتعدل حسام بفرح: ايه معقول بجد يا فيروز؟ الف مبروك، ده احلى خبر سمعته في حياتي.

فيروز: ايوه يا حسام، انت جيت تعوضني عن كل حاجة يا حبيبي، علشان خاطري عايزة اشوفك.

حسام: بس انا برة اسكندرية يا فيروز، معلش يومين وهاجي وصدقيني مش هسيبك لحظة، هتزهقي مني خالص، بس اديني يومين بس.

فيروز: حاضر خلاص

حسام: علشان خاطري ماترهقيش نفسك في الشغل وارتاحي يا حبيبتي، اتفقنا؟

فيروز: اتفقنا يا روح قلبي، متتاخرش علي يا حسام محتجالك اوي.

حسام: متخافيش يا روزي، احنا حياتنا هتكون احسن الايام اللي جاية، اوعدك.

فيروز: ياريت يا حسام انا يا حبيبي مبقتش قادرة اعيش من غيرك.

حسام: ولا انا حبيبتي مع الف سلامة.

قعد حسام يسرح ويتخيل انه اب لحد ما الباب خبط قال ادخل، دخلت نهى وكانت لابسه بنطلون استرتش فيزون رصاصي فاتح مجسم كل حتة في كسها وفخادها وطيزها ورجلها، ولابسه بلوزة قصيرة لحد سرتها، وباقي بطنها بسوتها ظاهرة في مشهد يهيج الجبل: صباح الخير يا حسام.

حسام وعينه تتفحص جسد نهى: صباح الجمال

نهى بشرمطه وهي بتابع نظرات حسام ليها بفرح: نمت كويس؟

حسام: انا محستش بنفسي خالص.

نهى: طبيعي بعد المجهود بتاع امبارح.

حسام: مجهود؟ هو فين ده؟ وراح شد نهى عليه وقالها تعالي اوريكي المجهود.

نهى: هههههههههه انت شقي زيادة عن اللزوم ياحسام. 

حسام ايده كانت بتلعب في كس وطيز نهى من فوق الفيزون وكأنها مش لابسه حاجة.

نهى: يخرب بيتك بتعمل ايه، اصبر بس الفطار جاهز نفطر وهنسافر على طول.

حسام: ماشي اما نشوف اخرتها. 

قربت نهى شفايفها من حسام وراحو في بوسة قوية جدا، وبعدها نزلوا فطروا سوا وكانت في عربية مستنياهم، حسام طلب من نهى تمشي السواق وساق هو العربية وانطلقوا لشرم الشيخ.

 

كانت زينات قاعدة في جنينة المزرعة بتاعتها تداعب الكلب بتاعها ولابسة نضارة شمس، دخل جاسر وقالها: يا ملكة عندك ضيف عايز يقابلك.

زينات: ضيف مين، انا مش عايزة اقابل حد.

انطلق من الناحية التانية صوت سحر: وهو انا اي حد يا ابلتي؟ 

انتفضت زينات من مكانها لدرجة انها وقعت بالكرسي من هول المفاجأة ان سحر تكون جنبها، جري الجاردات يقوموا زينات.

زينات وقفت وقالت بعصبية انتي دخلتي هنا ازاي؟ وانتوا يا كلاب ازاي ماتقولوليش انها هنا؟ وبصت لجاسر: وانت يا ابن العرص ازاي تدخلها من غير موافقتي؟

سحر: تؤتؤتؤ انا افتكرت انك حتستضيفيني احسن من كده.

زينات: جايه ليه يا سحر؟ انطقي بدل ما اخلي الرجالة تخلص عليكي.

انطلقت ضحكة رنانة من سحر: هههههههههه ايه بتقولي ايه؟ الرجالة تخلص علي انا؟ رجالتك دول كللللهم اشتريتهم وانا بايدي دلوقتي اخليهم يقتلوكي.

انتفضت زينات من اللي قالته سحر وبصت لرجالتها اللي كلهم طلعو اسلحتهم وصوبوها ناحيتها، زينات ارتجفت وقالت: يا كلاب، يا خونة، يا ولاد الكلب، بتبيعوني علشان الشرموطة دي؟ وبصت لجاسر: وانت يا خول بتبيعني

جاسر: انا هههههههه؟ ده انا حتى متفاجىء زيك

زينات بصت لسحر: طلباتك ايه ياسحر

سحر: تمضي دي … 

طلع جاسر ورقة حطها قصاد منها فيها مبايعة للمزرعة

زينات بهلع: على جثتي تاخدي شقايا يا سحر، انتي فاهمة؟ وبصت للجاردات بتوعها وانتوا يا عرة الرجالة بقى دي اخرتها اتبهدل قدامكم ويتاخد شقايا ولا حد فيكم يتحرك؟ عمال اعلف فيكم واصرف عليكم ودي اخرتها؟ وبصت لجاسر: وانت يا خول فكرك هي هتامنلك بعد ماتغدر بيا؟ ده انت اول حد هتخلص منه.

جاسر: راح لزينات ونزل عليها بقلم وقعها عالارض زينات صوتت من قوة القلم وقعدت تبكي

جاسر: انا هتجوزها وهبقى الكل في الكل، وانتي هقتلك يا حيزبونة انتي. ورفع جاسر مسدسة في وش زينات لكن جت طلقة من وراه تستقر في ضهرة وقع منه المسدس ولف لقي اللي ضربته سحر

زينات: هههههههههههه انا لو هموت دلوقتي هموت مرتاحه اني شوفت كلب زيك وهو بيدفع تمن ندالته هاهاهاها

جاسر قعد يتالم ويبص لسحر ويقول بصعوبة: دي جزاتي؟

سحر: انا مافيش عندي مكان للخاين يا كلب انت. 

تشحط جاسر في دمائه وحاول يقاوم لكن الطلقة كانت في مقتل ومتحملش ولقي مصرعه في الحال.

 

سحر للجاردات: ارمو جثة الكلب ده في اي مصرف. (ولفت لزينات) وانتي يا ابلتي، انتي عليكي ليا كتير، قتل زهران، انك كنتي هتدبحي بنتي، والمر اللي سقيتهولي زمان ده كفيل يخليني اقتلك الف مرة، بس انا مش هموتك، هاخد مزرعتك دي باللي فيها وهعتبرها تعويض، وبكرة هتسافري برة مصر بفلوسك ومترجعيش تاني، لو رجعتي او شيطانك وزك علي تاني مش هرحمك، تسافري تعيشي بقية حياتك بعيد عن هنا.

بصت زينات لسحر وعينها الدموع مالياها: طيب وحسام؟

سحر: هههههه يا وليه انتي لسه كسك بياكلك وعايزه تتناكي تاني، ماكفاكي بقى، وعلى العموم حسام انا هتجوزه خلاص. (وقالت بصرامه) امضي يا زينات، امضي وابعدي بدل ما اقتلك بجد. 

مسكت زينات الورقة ومضت وقالتلها كتر خيرك يا سحر. 

اخد الجاردات زينات ومشيوا بيها، قعدت سحر تبص للمكان وقالت: من النهارده مفيش غيري على الساحة ، السنيورة سحر وبس، السنيورة سحر والبرنس حسام. وبصت للجاردات: يلا شوفوا شغلكم.

 

انطلق سيارة حديثة فيها حسام ونهى إلي شرم الشيخ ونزلوا في اوتيل ٥ نجوم

حسام: طيب هنقولهم احنا مين ونقرب لبعض ايه؟

نهى: ههههههههه الكلام ده للناس العادية الناس الغلابة، ياحبيبي احنا ما بنتسألش الاسئلة دي.

حسام همهم بصوت واطي: فعلا الشراميط امثالكم يسالوهم ليه ماهم معروفين.

نهى: بتقول ايه يا حبيبي؟

حسام: لا ما بقولش حاجة يا روحي، يلا نطلع نرتاح.

طلع حسام ونهى السويت اللي كان فخم جدا على أعلى مستوى

حسام: لنهى ما تيجي ننزل المية شوية.

نهى: ماشي كنت لسه هقولك كده. (طلعت مايوه بكيني قطعتين لونه وردي ساخن جدا): حلو ده؟

ابتسم حسام: البسيه كده وريني خلعت نهى كل هدومها علشان تلبس المايوه، لكن قبل ماتلمسه حسام شدها عليه وهي عريانه وقالها: تعالي هنا.

نهى بدلع: لا انت كده بتخمني متفقناش على كده.

حسام: انا ما اتفقتش على حاجة. 

ومسك نهى ضمها ليه ودخلوا في بوسة عنيفة جدا وهما واقفين وحسام بيفك هدومه لحد ما بقوا الاتنين عريانين خالص، حسام رفع رجل نهى الشمال وهما واقفين وبقي يحك زبره في كسها ونهى تقوله يخربيتك يا حسام انت استاذ ااااااه وحسام يبوس فيها ويمص في صدرها ويشدها عليه من طيزها، نهى مسكت زبر حسام وحطته في كسها وهما واقفين ،حسام رفع رجل نهى الثانية وبقى شايلها، وهي لفت رجليها حوالين وسطه وحضناه من رقبته وهو يرفعها وينزلها على بتاعه وهي بقت تصرخ كالعاده اااه احححح اممم نيكني اقوى، عايزة اتبسط، اقوى، عايزة اتزلزل من جوايا، عايزة اترعش رعشة ماترعشتهاش قبل كده. 

حسام خد نهى ونام بيها على السرير لكن كان هو من تحت وهي في وضعية الفارسه نهى رمبت على حسام وبقت تطلع وتنزل بسرعة رهيبة حتى حسام قالها براحة السرير هيتكسر

نهى بشراسة: يتكسر ولا يتنيل اااااه سيبني اخرج كل طاقتي امممممم اححححح اه ياكسسسىيييي. 

وزادت نهى من سرعتها بقت تطلع وتنزل بطريقة خلت حسام يمسكها من وسطها يحاول يسيطر عليها لكن هيهات، كانت وصلت لمرحلة شبقية رهيبة وصراخها واهاتها واناتها كانت ماليه المكان وكسها بيبلع بتاع حسام بلع، وفجأة صرخت نهى صرخة مدوية ااااااااااه وطلعت كسها من زبر حسام وهي بتفركه بايدها واتنطر ماء شهوتها إمامها مترين بكمية رهيبة.

حسام: يخربيتك ده انتي مصيبة، كل ده؟ 

اترمت نهى على بطنها على السرير تنهج بقوة من فرط المجهود اللي بذلته، حسام استغل الفرصة ونام على ضهرها وفتح رجليها ورشق زبره في كسها من ورا، نهى طلعت اهات بسيطه وحسام شغال رزع فيها من كسها وطيزها الملبن بتتهز قدامه زي الجيلي، ونهى يبدو انا بدات ترجع شهوتها تغلبها تاني بقت اهاتها تعلى تدريجيا وكسها يقفش على زبر حسام من تاني، وفضلوا كده عشر دقائق لحد ما حسام جاب ماء شهوته بغزارة في كسها غرقها ونام على ضهرها يرتاح بعد لقاء جنسي مثير مع امرأة مهووسة بالجنس

 

كانت الساعة حوالي ٥العصر وكانت الدكتورة فيروز نازلة رايحه العيادة بتاعتها، استوقفها أحد الأشخاص.

الشخص: مساء الخير دكتورة فيروز

فيروز باستغراب: مساء النور مين حضرتك

الشخص: حضرتك انا جاي لحضرتك في استدعاء من وكيل نيابة قسم سيدي جابر، مطلوب حضرتك تشهدي في قضية.

فيروز: قضية؟ قضية إيه أنا مش فاهمة.

الشخص: حضرتك هتفهمي كل حاجة لما تتفضلي معايا.

فيروز: ايه ده انا مطلوب القبض علي ولا ايه؟

الشخص: لا طبعا حضرتك هتشهدي بس وترجعي حضرتك على طول

فيروز: طيب حضرتك انا حاجي وراك بعربيتي.

الشخص بطريقة مهذبة: معلش يا دكتورة الاوامر ان حضرتك تيجي معايا وانا اوعد حضرتك ارجع حضرتك مكانك هنا، اتفضلي حضرتك العربية اهي. 

راحت فيروز ركبت ورا والرجل ركب جنبها بس بعيد عنها

فيروز: ممكن اشوف طلب النيابة لو سمحت.

لف راجل قاعد جنب السواق وبخ على فيروز سائل على وشها: اتفضلي يا دكتورة.

فيروز: ايه ده يا حيوان انتم مين؟ 

حط الراجل اللي جنبها ايده على بقها وقال للسواق: اطلع بسرعة، حاولت فيروز تقاومه لكن دماغها تقلت و بدأت تتراخى وراحت عن الوعي خالص.

 

كان عم صبحي ابو حسام قاعد في بيته لما خبط الباب ولقي واحد قدامه

صبحي: خير يابني انت مين

الشخص: انا جايلك من طرف السنيورة يا عم صبحي

صبحي: خير يابني؟

الشخص طلع ظرف واداه لصبحي: السنيورة بعتالك الفلوس دي وبتقولك خدهم وروح بص على حسام في المستشفى تعبان شوية وهاتله اللي نفسه فيه.

صبحي بهلع: ابني حسام ماله جراله ايه؟ 

خرجت ام حسام على الصوت: في ايه يا راجل ماله حسام؟

صبحي: الجدع ده بيقول ان حسام تعبان في المستشفى. 

مسكت ام حسام الراجل من لياقته: نهار امك اسود، ابني فين ياجدع؟ انت عملت فيه ايه؟ خرجت اخت حسام اللي كانت بتزور اهلها: في ايه ياماما

ام حسام: الراجل الخول ده بيقول حسام اخوكي في المستشفى ياجيهان.

جيهان ضربت على صدرها ومسكت في الراجل: حسام اخويا؟ عملت فيه ايه يابن الكلب، اخويا ماله؟

الشخص: جرى ايه يا ولية انتي وهي، ماتتكلم ياعم صبحي.

مسك عم صبحي مراته وبنته وقالهم ياجوز مجانين يا ولاد الكلب، الراجل جاي يبلغنا انه تعبان تمسكوا فيه، سيبك منهم رد عليا هو فين حسام؟

الشخص: في المستشفى تعالوا اوديكم ليه. 

خرج صبحي ومراته وجيهان بنته وعيالها الاتنين ركبوا العربية واتجهت بيهم ناحية المزرعة.

 

بداءت فيروز تفوق تدريجيا …

لقت نفسها قاعدة على كرسي وعينها بقت تفتح تدريجيا، ولقت قدامها شخص قعدت تركز لحد مالقت نفسها قدام السنيورة سحر اللي كانت قاعدة حاطه رجل على رجل وبتشرب سيجارتها.

فيروز: مين ؟ سحر انا فين وجيت انا ازاي؟

سحر: مش مهم جيتي ازاي المهم انك جيتي يا دكتورة.

فيروز: ايوه انا افتكرت، واحد قالي وكيل النيابة عايزك و… انت؟ عملتي حيلة رخيصة علشان تجيبني هنا يا سحر، انتي اتجننتي؟ انتي مش عارفة ابقى مين؟

سحر: لا طبعا عارفة انتي مين، انتي الدكتورة فيروز بنت الحسب والنسب والطبقة الارستقراطية، بنت الباشوات، والدكتورة اللي مسمعه في قلب اسكندرية كلها. 

ومالت سحر ناحية فيروز ووطت صوتها (واللي اتجوزت واحد كانت دفعاله فلوس علشان ينام معاها) بقى يا دكتورة ابعتلك الراجل يكيفك ويزبطك تقومي تتجوزيه ومن ورايا، طب قوليلي، عرفيني، فهميني، اعزميني حتى، انما ابقي زي الاطرش في الزفة كده تؤتؤتؤتؤ لا انتي كده زعلتيني.

فيروز: ايوه اتجوزته وبقى جوزي، وقريبا هيبعد عن المستنقع بتاعك المقرف ده.

سحر وقفت بعصبية: انتي بتحلمي يافيروز، فاهمة؟ انتي بتحلمي. حسام ده انا اللي عملته وانا الوحيدة الاولى بيه.

فيروز: اولى بيه؟ انتي بتحلمي يا سحر. حسام جوزي انتي فاهمة؟

قاطع حوارهم دخول أحد الجاردات: الضيوف وصلو يا سنيورة.

دخل صبحي و مراته وبنته وعيالها وسط الجاردات.

سحر بسخرية: بقالي كتير ما جمعتش شمل عيلة.

صبحي: في ايه يا سنيورة؟ حسام ماله؟

سحر: مش تتعرف الاول يا عم صبحي؟ دي الدكتورة فيروز مرات حسام ابنك. 

بص صبحي بتعجب لفيروز: مراته؟ ازاي يعني

سحر: مش مهم ازاي، المهم انكم قاعدين عندي معززين مكرمين لحد ما حسام هيجي وهطلب منه طلب، لو مانفذهوش، هخلص عليكم كلكم يا صبحي.

فيروز: طلب ايه ده يا سحر

بصت سحر لفيروز: انه يتجوزني يا فيروز.

ياترى حسام هيرجع يعمل ايه في الورطه الكبيرة دي؟

 

ده اللي هنعرفه في الحلقة الحادية عشرة في مزرعة المتعة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ