مزرعة المتعة | الجزء الأول – الحلقة الحادية عشرة

انتهت الحلقة العاشرة نهاية ملتهبة بكشف السنيورة لجواز حسام ومعاقبة مونيكا، وكمان مضت الملكة زينات على تنازلها للمزرعة بتاعتها وخلتها تسافر برة مصر وقتلها لجاسر اللي ساعدها في اقتحام مزرعة زينات، وكمان خطفت الدكتورة فيروز وأهل حسام علشان تضغط على حسام انه يوافق على جوازه منها.

 

فتح حسام عينه من النوم بعد لقاء جنسي ملتهب ومثير مع نهى راحو الاتنين بعدها في نوم طويل، لقي نهى نايمه جنبه محتضناه وهي عريانه خالص بقى يتفحص جسمها وبقي يداعبها من أنفها علشان تصحي وفعلا بدات تقوم من النوم وفتحت عينها بكسل لقت حسام جنبها ابتسمت وقالت: انا فين ؟

حسام: انتي مخطوفة

نهى: اممممم طيب وخاطفني ليه يا جدع انت؟

حسام: علشان اعتدى عليكي.

نهى بشرمطه: واعتديت ولا لسه؟

حسام: حصل وكان اجمل اعتداء

نهى بدلع: طيب سيبني بقى مش اخدت اللي انت عايزة

حسام: ايوه بس لسه مشبعتش منك

نهى: انت حرامي طماع اوي، يعني خاطفني وعايز تعتدي تاني كمان.

حسام: تاني وتالت وعاشر

نهى: يااااه كل ده، للدرجادي عجبتك؟

حسام واحتضن نهى: بصراحه عجبتيني اوي.

خدت نهى حسام في حضنها وبادلته القبلات وقالت: طيب يلا بقى ننزل نتمشى شوية وناكل، احنا بقينا بالليل خلاص وخلي البحر لبكرة.

حسام: يلا بينا. 

نزل حسام ونهى وكان حسام مستغرب ان نهى ماشية معاه عادي وحاطه ايديها في ايده عادي كده ومش خايفه ان حد يشوفها، قاطع تفكيره صوت نهى: ها هنتغدى ايه يا حسام؟ انا عايزة سمك.

حسام: وانا معاكي.

وفعلا طلبوا اسماك واكلوا الاتنين وشبعوا، وطلبت نهى من حسام يتمشوا على البحر شوية ونزلوا، وكانت نهى لابسه بدي وجيبة قصيرة جدا افخادها كلها باينة، وهم بيتمشوا لقوا واحدة بتنادي: نهى نهى 

لف الاتنين وقالت نهى بحماس: واوووو بسنت حبيبتي وحشتيني اووووي. 

وراحت حضنت واحدة صاحبتها وكان معاها واحد.

بسنت: وحشتيني اوي يا نهى، بقالي فترة ماشفتكيش. (وبصت لحسام باعجاب) فينك يا وحشة؟

نهى: موجودة انتي اللي مش بتسالي.

بسنت: مش تعرفينا بالأستاذ؟

نهى: اه اسفه تعال يا حسام، اعرفك بحسام (مدت بسنت ايديها سلمت على حسام وهي بتتأمله باعجاب شديد وقالت): اعرفكم بامجد خطيبي 

سلم الاربعة على بعض وأمجد عينه كانت بتاكل نهى أكل.

بسنت: استأذنكم نهى لحظة يا جماعة. 

ومسكت ايد نهى خدتها على جنب وهمست لها (مين ده يا نهى انتي اتطلقتي ولا ايه)؟

نهى: بعد الشر ليه كده، ده حسام البوي فريند بتاعي.

بسنت: واااااو ده مز اوي يا نهى جبتيه منين ده؟

نهى: ومين امجد ده؟ انتي مش اما اتطلقتي قولتي انك مش هترتبطي تاني؟

بسنت: اه فعلا بس احنا بنفهم بعض الاول، لقينا نفسنا تمام هنتجوز، مش تمام فركش.

نهى بمكر: ونازلين في سويت واحد ولا منفصلين

بسنت بشرمطه: امال حدرسه ازاي يانونا ههههههههههه.

نهى: هههههههه اه منك انتي طول عمرك مولعاها يا منيوكه انتي، كده من ايام المدرسة وانتي مش راحمة نفسك.

بسنت: الحال من بعضه يا نونا، ويلا بقى احسن المزّين هيزهقوا. 

ورجعوا فعلا لحسام وامجد اللي كانوا بيتكلموا مع بعض.

بسنت: اسفة يا استاذ حسام اخدت منك القمراية دي.

حسام وهو بيتفحص جسم بسنت السكسي جدا، بسنت كانت قصيرة لكن كانت بيضا جدا وجميلة ووسيمة جدا وعندها بروز في صدرها وطيزها وكان عندها كس له انتفاخ واضح جدا يوقع قلب اي راجل يشوفها ويسيل لعابه عليها وشعرها كان مصبوغ احمر مديها اثارة اكثر.

حسام: لا ابدا بالعكس انا اتشرفت بيكي يا مدام بسنت، وحضرتك يا استاذ امجد جدا، واتمنى نفرح بيكم قريب.

بسنت: متيجي نتمشى ونقضي سهرة حلوة مع بعض، عندكم مانع؟

امجد وهو بيتفحص جسم نهى: انا معنديش اي مانع.

بصت نهى لحسام: عندك مانع حبيبي؟

حسام: لا خالص.

بسنت: واووووو، دي هتبقى سهرة اخر حاجة، يلا نروح النايت كلب نرقص ونفرفش شوية. 

اتجه الأربعة لصالة الديسكو بالفندق، وهم في الصاله ميلت بسنت وشوشت نهى: انتي جبتي الجدع ده منين يا ارشانه انتي؟

نهى: من عند السنيورة سحر.

بسنت: اه ياشرموطة، انتي دايما واقعة واقفة، بس قوليلى جامد ولا؟؟؟

همست نهى لبسنت في ودنها بكلام اللي حواجبها اترفعت لفوق وقالت: اووووف، انا عايزة الجدع ده، بقولك ايه، ما تيجي نعمل جروب ونعمل تبادل ونقضي ليلة فشيخة، انا أضمنلك امجد، هو اصلا عينه منزلتش من عليكي من ساعة ما اتقابلنا.

بصت نهى لامجد باستحقار: بس ده شكله تقيل اوي.

بسنت: جربي وانتي تشوفي.

نهى: بس حسام صعب اوي، مش عارفه هيوافق ولا لا؟

تعالي نكمل السهرة فوق و سيبهولي انا حقنعه.

نهى: لا انا مش عايزة اي مشاكل معاه، انا هعرض الموضوع عليه، وافق تمام موافقش يبقى خلاص انسي الموضوع.

بسنت نزلت ايدها من تحت الترابيزة ودخلتها في جيبة نهى تفرك كسها وتقولها: اقنعيه يا نونا، احنا بقالنا كتير ما تقابلناش انا وانتي، انتي نفسك وحشتيني اوي. 

سخنت نهى من حركات بسنت وقالت: حقنعه، انتي كمان وحشتيني.

بسنت ميلت على امجد توشوشه في ودنه، لمعت عين امجد وبص على نهى وقال: ودي عايزة كلام، موافق طبعا.

بسنت: طيب قوم نرقص، تعال عالبست يلا. وغمزت لنهى انها تكلم حسام.

نهى قربت من حسام وحطت راسها على كتفه وحضنته بايديها وقالتله: حسام ممكن اسالك سؤال؟

حسام: اسألي يا نهى.

نهى: مش احنا جايين هنا نستمتع ونعيش لحظات حلوة؟

حسام: اكيد طبعا.

نهى:طيب لو قولتلك اننا ممكن نستمتع اكتر ونعيش لحظات اجمل؟

حسام: ازاي؟

نهى: بسنت وامجد عايزين يشاركونا لحظات ممتعة.

حسام سكت شوية: قصدك يبقوا معانا ونعمل جروب سكس والكلام ده؟

نهى: ايوه

حسام: انتي شكلك اتجننتي؟ انا لا يمكن اعمل كده.

نهى: ليه بس؟

حسام: اهو كده وخلاص، لو مش عاجبك روحي معاهم انتي وانا هسافر.

نهى بقمصه: دماغك ناشفه اوي خلاص.

حسام: نهى انا قولت لا وخلاص

نهى: طيب خلاص انس الموضوع. 

شاورت نهى لبسنت براسها ان حسام مش موافق وقضوا اليوم وكل واحد راح السويت بتاعه، لكن بسنت قررت انها مش هتسيب حسام في حاله وانها لازم ترتوي منه حتى لو لوحدها بعيد عن نهى وامجد، لانها عارفه نهى ما تمدحش في كده الا لو كان بارع في المجال ده، تاني يوم نزل حسام ونهى على الشاطىء، حسام كان لابس مايوه قصير ونهى لابسه مايوه قطعة واحدة كامل لكن كان مبين مفاتنها وصدرها خارج منه ونزلوا البحر، وطبعا الامر مخليش من تقفيش تحت المايه وايد الاتنين تعبث ببعض وقبلات، وكان حسام بتاعه واقف من كده، وفجأة سمع الاتنين صوت بسنت في الماية: صباح الخير يا حبيبة، انتوا بتعملوا ايه؟ 

كانت بسنت لابسه مايوه قطعتين أخضر فاضح جدا، وصدرها كله بارز منه وحتى الاندر عاجز يداري الوحش اللي تحتيه، وكان المايوه من ناحية طيزها عبارة عن فتله مبين اكتر ما مداري، وبياض جسمها مع شعرها الأحمر مديها جمال سكسي مثير جدا، لكن رغم كده شعر حسام ونهى كمان بالضيق جدا لتدخلها الزايد ووصولها في اللحظة دي، وكانت نظرة الضيق واضحة.

بسنت: اووو انا اسفه كتير، شكلي جيت في وقت مش مناسب.

حسام بضيق: انا هطلع شوية. 

لاحظت بسنت بتاع حسام اللي واقف تحت المايوه وارتفعت عينها من الحجم اللي شافته، واقسمت بين نفسها باغلظ الايمان انها مش هتسيب حسام مهما كلفها الأمر.

نهى بعصبية: بسنت انا مابحبش كده، انا جايه هنا استمتع واقضي وقت حلو، لكن انتي كده بتطفلي علينا.

بسنت قربت من نهى ومدت ايدها تحت المايه تفركلها كسها: اعمل ايه مانتي وحشاني اوي يا نونا، واحنا اتفقنا امبارح ايه اللي حصل؟ 

نهى استجابت بسرعة لحركة بسنت وتخلت عن عصبيتها: بس هو رفض اعمل ايه؟ حسام مش من النوع ده، او هو لسه جديد في المهنة دي، ففي أمور لسه ما انفتحش عليها، وانتي فين امجد بتاعك ده؟

بسنت بضيق: نزل القاهرة عندة بيزنس مستعجل وجاي النهارده بليل يا بكرة الصبح. 

وقربت من ودن نهى وايدها ما زالت بتفرك فيها وهمست بصوت شيطاني: تخيلي كده انتي نايمه فوق حسام وهو عمال يمارس الجنس معاكي وفجأة يجي امجد من ورا يحطه فيكي في طيزك والاتنين يمارسوا الجنس معاكي في وقت واحد. 

غمضت نهى عينها تتخيل الموضوع وقالت: ااااه ده احساس جامد جدا جربته مرة وكنت وصلت لقمة انبساطي.

بسنت: تعالي نضغط عليه ونغريه انا وانتي ونقنعه بكده، واهي فرصة امجد مش هنا، نغريه انا وانتي ونعمل جروب ثلاثي.

بصتلها نهى: تفتكري يوافق؟

بسنت: وما يوافقش ليه؟ تعالي نجرب بس سيبهولي انا اكلمه واطلعي انتي السويت جهزي نفسك.

خرجوا الاثنين ونهى قالت لحسام: حبيبي، هطلع اغير هدومي علشان المايوه ضيق شوية واجي.

حسام: طيب استني اجي معاكي.

نهى: لالا خليك انا مش هتاخر.

راحت نهى وسابت بسنت مع حسام اللي نامت على بطنها جنبه وقالتله: ممكن تدهنلي ضهري يا استاذ حسام من كريم بتاع نهى؟

حسام جاب كريم الشمس وبدأ يدهن ضهر بسنت اللي كان حرفيا عبارة عن جسم من ملبن بيتدهن، حسام حصلتله اثارة من لمسه لجسم بسنت اللي بقت تتاوه بصوت واطي علشان تثير حسام اكتر حسام قالها: خلاص دهنتلك ضهرك

بسنت: ورجلي طيب؟

حط حسام كريم على رجل بسنت وبقي يدهن فخادها الجميله وينزل على سمانة رجلها وايده تلمس طيزها البارزة من فتله المايوه.

بسنت: ياااه ايدك حنينة اوي يا استاذ حسام، محدش عملي مساج قبل كده بالنعومة دي.

حسام: شكرا مدام بسنت ده بس من زوقك. 

لفت بسنت لحسام وقالتله: يلا بطني بقى ورجلي من قدام فوجىء حسام بكس بسنت البارز جدا ومنتفخ حتى شفايفه بارزة والفرق بينهم واضح جدا.

بسنت: انا على فكرة زعلانة منك جدا.

حسام وعينه على كس بسنت: ليه بس؟

اتعدلت بسنت ووشها بقى مواجه وش حسام وقريب منه جدا لدرجة ان انفاسها كانت بتخرج في وجهه وقالت بشرمطه: يعني مش عارف ولا عامل نفسك مش عارف؟

حسام: طيب فهميني انتي.

بسنت بدأت ايديها تزحف على جسم حسام وتوصل لبتاعه من فوق المايوه اللي انتفض مع الاثارة دي: امبارح كنا هنقضي وقت جميل كلنا، بس انت رفضت. ينفع كده؟

حسام: بعد ايد بسنت برفق وقالها: فعلا رفضت لاني مبحبش حد يمد ايده على حاجة بتاعتي او ملكي.

بسنت: وهي نهى بتاعتك او ملكك يا حسام؟ احنا هنضحك على بعض؟

حسام: طول ماهي معايا تخصني وملكي ولما نفترق هي حرة في تصرفاتها.

بسنت: امممممم طيب وانت واثق ان نهى بتعمل كده معاك؟

حسام بصلها بتعجب وقال تقصدي ايه ؟

بسنت بمكر: مش يمكن هي دلوقتي فوق مع امجد؟

بص حسام لبسنت وبص للفندق وقالها: ايه؟

وقام وقف وكان متجه للفندق

بسنت: استنى يا حسام انا بهزر معاك. 

حسام تجاهلها تماما ومضى في طريقه ناحية الفندق وطلع السويت وفتح الباب على نهى اللي اتخضت من المفاجئة وصوتت: في ايه؟

حسام بغضب: مين معاكي يا نهى هنا؟

نهى: محدش موجود! 

بدأ حسام يفتش الحمام والغرفة التانية ملقاش حد.

نهى: في ايه يا حسام فهمني.

حسام: صحبتك الزفته دي 

وحكالها اللي حصل.

نهى: ههههههههه وقربت من حسام انت بتغير علي يا بيبي.

حسام: اكيد، مش معايا؟ لازم اعمل كده.

نهى: معلش هي بسنت هزارها رخم شوية.

خبط الباب وفتحت نهى لقيت بسنت قالتلها: اتفضلي. 

دخلت بسنت: يا حسام انا كنت بهزر، امجد مش هنا هو مسافر.

حسام بغضب: هزار سخيف وثقيل. 

تدخلت نهى قبل ما الموضوع يكبر وغمزت لبسنت ايوه هزار تقيل يا بسنت في حد يقول كده برضه. وراحت ورا ضهر حسام حضنته من ضهره وقالت: حد يبقى معاه القمر ده ويبص لراجل تاني، لا انتي غلطانه يا بسنت ولازم تعتذري لحسام فورا. 

قربت بسنت من حسام حضنته ولزقت جسمها كله فيه وقالتله انا اسفه يا حسام.

حسام كان بين الاتنين الشراميط مزنوق بينهم واحدة حضناه من ضهرة والتانيه من صدره وبدأوا الاتنين مرحلة اثارة حسام، نهى مدت ايديها من وراه دخلت ايديها في المايوه مسكت بتاعه وبسنت بقت تلعب في شعر صدره ورفعت بقها قربت من شفايف حسام تمص فيها وتبوسه بشهوة وايد نهى تعبث في بتاعه اللي انتفض ووقف زي الوحش مستني ينقض على الفريستين اللي معاه، بسنت سابت حسام ونزلت على ركبتها ونزلت لحسام المايوه ليخرج قدامها زبره واقف ومتصلب، شهقت بسنت شهقة بصوت عالي وقالت: ايه كل ده؟ مخبيه عننا يا نهى ياشرموطة، انتي كل ده ومحتفظه بيه ينيكك لوحدك؟

نهى: ههههههه شوفتي بقى كان معايا حق ازاي؟ 

مسكت نهى حسام من ضهره ورجعته لورا قالتله نام بقى يا حبببي على السرير كده وسيبلنا نفسك خالص

حسام: هههههه حتعملوا فيا ايه؟

بسنت اللي قامت وراحت وراهم عالسرير: احنا هنوريك اللي عمرك ما شوفته ولا حتشوفه بعد كده. 

انقض الاتنين على حسام مسكوا بتاعه وبقوا يمصوا فيه كانهم هياكلوه الاتنين.

بسنت بانبهار لنهى وهي بتبص لزبرحسام: انا عمره ما قابلني الحجم ده ابدا.

بسنت: ههههههه علشان معندكيش بعد نظر، اومال لما تجربيه هتعملي ايه؟ ده انا بصوت منه.

بسنت: انا عايزة اصوت بقى. 

وقامت بسنت قلعت المايوه ونهى قلعت هدومها وقامت بسنت فوق حسام وفتحت رجليها، وحسام بيبص عليها لمح كس من كتر كبره منظره يخض بصلها وقالها: ايه ده؟

بسنت بشبق وهي بتحط راس بتاع حسام في كسها: ده لقاء الجبابرة. 

وبدأت تداعب بظرها بحشفة راس زبر حسام، نهى مسكت زبر حسام منها وقالتلها: لا خلي عنك بقى. وبقت تمرر راسه بين فلقات كس بسنت اللي تاججت نار شهوتها وبدأت افرازت شهوتها في النزول وهي ترفع راسها لفوق ورايحه جايه بوسطها مع حركات نهى بمداعبتها لكسها في تناسق، وافرازتها كل مدى ما بتزيد وبصت لنهى: دخليه بقى يا شرموطة انتي انا تعبت.

نهى: لا خلي كسك ياكلك شوية، اتعذبي يا متناكه حبه علشان تعرفي الفرق بين امجد الخايب بتاعك وبين حسام حبيبي أنا. 

رفعت بسنت رأسها لفوق تاني وبقت تروح وتيجي بكسها على بتاع حسام لكن هي جابت اخرها فعلا بصت لنهى: يا شرموطة يا لبوة يا قحبة مش قادرة بقى. 

مسكت نهى بتاع حسام وفتحت بايدها كس بسنت ودخلته واحدة واحدة

بسنت شهقت شهقة عالية وقالت: احححححح ده كبير اوي، هينيكني ازاي ده؟

نهى: مش انتي اللي ما بتعرفيش تنقي الرجالة كويس يا خايبة؟

بسنت كانت بتحاول انها تنزل على زبر حسام، لكن كانت فعلا فتحة كسها صغيرة من جوه وكان حسام بيسحق جدران كسها.

بسنت لنهى بترجي: نهى ساعديني ارجوكي حموووووت

قامت نهى وجابت من شنطتها كريم دهنت بيه زبر حسام وحطت منه في كس بسنت ومسكت زبر حسام تدخله فيها وفعلا الكريم سهل الموضوع حبة وبسنت حست براحة وانه بدء يتزفلت جواها، وقالت وهي بتتنهد تنهيدة راحة: ايوه كده. 

وبدأت تنزل عليه بشويش، وكل مدا ما بينزل اكتر، نهى سابتها وراحت عند وش حسام فتحت رجلها ونزلت بكسها على وشه وهو بقى يلحس ويعضعض وياكل فيه وهي ماسكه صدرها تلعب فيه وتمص حلماتها ببقها، وبسنت بقت تنزل وتطلع وتزود تدريجيا وبصت لنهى اللي كان وشها مقابل ليها: بتاعه كبير اوي، كسي اتفشخ ولسه بنسخن.

نهى اللي كانت بدأت تدخل عالم تاني بتمحن: متتناكي وانتي ساكتة ياشرموطة خليه يفشخك اكتر، عاجبك الرجاله الكاوريكات اللي تعرفيهم؟ 

وميلت نهى على بزاز بسنت تلحس فيهم ومسكوا بعض يبوسوا بعض ويقفشوا في بزاز بعض حسام مسك وسط بسنت وبدء يطلعها وينزلها عليه وهي بقت مولعة خالص، واحد بينيكها وصاحبتها بتمارس السحاق معاها، استمر الوضع كده شوية كانت بسنت اتعودت على حجم بتاع حسام وبقت تتنطط عليه وتصرخ وكانت صرخاتها عالية زي نهى، اححححح ااااه ااااه كسي يانهى بيتفشخ ااااه، ونهى تقولها اتناكي ياشرموطة مش من ساعة ماشوفتيه وانت عايزاه ينيكك.

بسنت: ايوة ده انا هتجنن عليه من ساعتها.

نهى: طيب خلاص اتناكي وانتي ساكتة. وبقت تقرص في حلمات بزاز بسنت وبسنت تصرخ من الالم والنشوة في وقت واحد: اااااااه انتو جيتولي منين بوظتوني كده.

حسام: طيب قوموا انتو الاتنين كده. 

قامت بسنت ونهى وحسام نيمهم جنب بعض على السرير وفتح رجلين نهى ودفن راسه بينها يلحس في كسها ويسيبها شوية ويروح لبسنت يعمل فيها كده، نهى نامت فوق بسنت وفتحت رجليها وقربت كسها من كس بسنت وبقت تحكه فيها وبسنت تصوت منها، حسام نيم الاتنين فوق بعض وبقي ينيك فيهم الاتنين، قعدوا حوالي ساعتين عملوا جميع الاوضاع وناموا التلاته مرهقين جدا. 

تاني يوم الصبح بسنت اتصلت بأمجد وقالتله انه ميجيش علشان هي مسافرة، وقضت بسنت ونهى وحسام      ٤ ايام سخنين مع بعض مارسوا فيها جميع اوضاع الجنس، وكانوا متفقين يكملوا الاسبوع لكن في يوم تليفون حسام رن.

حسام كان نايم ورد بكسل: الو

مونيكا بهمس: انت فين حسام

حسام: موني عامله ايه وحشت….

قاطعت مونيكا حسام: حسام اسمعني جيدا الامور ليس على مايرام نهائيا، لقد اكتشفت السنيورة امرك وامري ايضا عرفت بأمر زواجك من دكتور فيروز.

اعتدل حسام من نومه بتوتر: ايه بتقولي ايه مونيكا؟ بس ده مابقاش يهم انا خلاص دي اخر مهمة وبعدين حسيب كل ده مانتي عارفه.

مونيكا بصوت واطي: الأمور لن تجري بهذه الطريقة حسام، سنيورة قررت عدم تركك بحالك و…و

حسام: و ايه مونيكا انطقي…

مونيكا: سنيورة قامت باحضار ابيك وامك واختك وأولادها بجانب الدكتورة فيروز واحتجزتهم هنا

هب حسام صارخا: ايه بتقولي ايه؟ وعملت فيهم ايه؟

مونيكا: هم بخير حسام، لكن هي تريد استخدامهم كأداة ضغط عليك للموافقة على طلبها.

حسام: طلب ايه؟ انا مش هشتغل معاها تاني.

مونيكا: سنيورة تريد اكثر من ذلك حسام، سنيورة تريد ان تت….. فجأة سمع حسام صوت صرخة مونيكا واتقفل الخط.

حسام بغضب وعصبية: يا سحر يا فاجرة يا بنت الكلب، يا فاجرة يابنت الكلب. 

وقام لبس هدومه واستأجر سيارة بسائق ونزل على اسكندرية وطلب ابوه وامه وفيروز كلهم تليفوناتهم مغلقة لكن رن تليفون حسام…

حسام: الو.

سحر: وحشتني يا حسام.

حسام: انتي انتي عملتي في اهلي ايه انطقي

سحر: تؤتؤتؤ متقلقش يا حسام اهلك هم اهلي، هم هنا عندي في الحفظ والصون تعال انت بس.

حسام: احنا ما اتفقناش على كده يا سحر.

سحر: اول مرة تناديني باسمي حسام، بس طالع منك زي السكر.

حسام بعصبية: انتي عايزة مني ايه ؟

سحر: تعال حسام وانت حتعرف، تعال في مزرعتي الجديدة اللي كانت مزرعة زينات، انا منتظراك. 

 

انطلق حسام نحو المزرعة واول ما وصل اتعرض لتفتيش دقيق جدا ودخل حسام وحواليه اتنين جاردات للسنيورة اللي كانت قاعدة على كرسي وسط بهو قصرها الجديد كانها ملكة وكانت متالقة جدا بحليها ومكياجها كانها عروسة يوم فرحها، وكان حواليها ٤ جاردات.

سحر: واخيرا وصلت يا حسام، مالك وشك مصفر كده ليه؟ جوز الشراميط نهى وبسنت ارهقوك؟ لالا انا عايزاك تجمد كده انت داخل على مفرمة.

حسام: عايزة مني ايه وخاطفة اهلي ليه؟ ابويا وامي واختي ومراتي ليه؟ انا اتفقت معاكي اني مش هكمل. انتي طلبتي مني مهمتين وبعدين تسيبيني في حالي وانا نفذتهم، ليه بتعملي كده؟

اخذت سحر نفس من سيجارتها ونفثتها في الهواء وقامت من مكانها وراحت ناحية حسام: علشان اللعبة اتغيرت واللي انا عايزاه هو اللي هيحصل.

حسام: وايه اللي انتي عايزاه؟

سحر: انا حسيب ابوك وامك واختك يمشوا والدكتورة فيروز كمان.

حسام: طيب تمام، وجبتيهم هنا من الاول ليه؟

سحر: سيبني اكمل كلامي، الدكتورة فيروز حسيبها بس هتكون مطلقها الاول.

حسام باندهاش: مطلقها؟ واطلقها ليه ؟

سحر: لان انا وانت هنتجوز يا حسام، وانا مش عايزة حد في حياتك غيري.

حسام باستنكار: نتجوز؟ انا وانتي؟ انتي بتخرفي بتقولي ايه؟

سحر بحزم: انا ما بخرفش يا حسام، انا وانت شبه بعض في كل حاجة، انت الانسان الوحيد اللي شدني بعد موت زهران، انا وانت يا حسام ممكن نحقق كتير ونكسب كتير، وانا زي مانت عارف غير اي حد، حتى فيروز بتاعتك دي انا اشرف منها، انا ماحدش مس شعرة مني غير جوزي.

حسام: انا مالي ومالك اشرف والكلام ده مايخصنيش، انتي بتحلمي يا سحر. 

اقتربت سحر من حسام والتصقت بيه بدلع: انا عايزاك ليا يا حسام، ليا انا لوحدي، مفيش واحدة غيري هتلمسك ولا تكون ليك، ولو واحدة هتعمل كده يكون بإذني انا انا بس يا حسام.

بعدها حسام عنه وقالها: انتي بتحلمي سحر، انا لايمكن اكمل معاكي ولا اكون الشخص ده.

بصت سحر لفوق وقالت: من حقك طبعا تقول اه او لا.

حسام: طيب انا عايز اهلي وسيبيني امشي.

سحر: هتاخدهم حسام، بس هتاخدهم جثث هامدة، هموتهم كلهم، ابوك وامك واختك وعيالها، وحبيبة القلب بتاعتك، هحسرك عليهم طول عمرك ومش هموتك، هرميك في السجن زي الكلب تتعذب بقية حياتك وتندب عليهم.

حسام: ليه؟ مفيش قانون؟ مفيش حكومة؟

سحر: هههههههههههه حكومة وقانون؟ وكشرت بوجهها وقالت: انا الحكومة، انا القانون، كل دول معايا.

حسام: انتي شيطانه مش بني ادمة

سحر: اسمع يا حسام انا حديلك مهلة ٣ ايام، ٣ ايام يا حسام تيجي وتقولي موافق هعيشك حياة عمرك ماعشتها، مزرعة زينات دي هكتبها باسمك، كلها حكون معاك، هوريك اللي مافيش ست من اللي قابلتهم وريتهولك، كل البنات اللي هنا تحت امرك ورهن اشارة منك، هخليك البرنس حسام، هخليك واحد تاني يا حسام بس انت قول اه.

حسام: ولو ماقولتش اه

سحر: اقرالهم الفاتحه مقدما، وتعال اوريك عينة من اللي ممكن يحصلهم. (وبصت لواحد من الجاردات دخل غرفه وطلع ماسك مونيكا وهي مضروبة ضرب شديد جدا وواضح عليها التعب الشديد)

حسام باستغراب: مونيكا مين عمل.فيكي كده فجأة انطلقت من الخلف رصاصة تستقر في قلب مونيكا حسام جري على مونيكا اللي الدم كان بينزف منها بكثرة: مونيكا متخافيش انا جنبك

ابتسمت مونيكا لحسام وقالت بصعوبةوهي بتبصله وشفايفها بتترعش: انا لم احب احد مثلما احببتك حسام واغلقت عينها وماتت على صدر حسام

التفت حسام للسنيورة وصرخ فيها: انتي عملتي ايه عملتي اييه؟

السنيورة: ده جزاء الخيانة حسام، اللي يخوني لازم يموت

حسام بصلها بكره شديد: هييجي يوم يا سحر وهقتلك، فاهمة؟ حقتلك بايدي واريح العالم من شرك

سحر: محدش عارف مين عليه الدور يموت حسام

وبصت للجاردات: طلعوه برا المزرعه يلا، ومتنساش، ٣ ايام يا حسام

خرج حسام من باب المزرعة وهو مشوش وبيكلم نفسه: هتعمل ايه يا حسام؟ هي مابتهزرش ومش هترجع عن اللي دماغها، اعمل ايه؟ مين يلحقك ياحسام؟ فعلا كلامها صح دي وراها ناس تقيلة اعمل ايه؟

فجأة حسام رفع راسه وقال بس مافيش غيره ومسك تليفونه وطلب رقم، رن هاتف رجل الاعمال المشهور ليلا وهو نايم فقام وقال: ياترى مين بيطلبني دلوقتي؟

زوجته قامت جنبه: مين بيطلب دلوقتي يا حبيبي؟

الرجل: مش عارف يا حبيبتي. ورد على التليفون الو

حسام: ايوه ياصاحبى

الرجل: مين ؟

حسام: انا حسام صبحي

الرجل: حسام يااااااه معقول اخيرا افتكرتني ياجدع

حسام: انا في مشكلة كبيرة وورطة يا صاحبي ومحتاجك جنبي، محدش غيرك هيلحقنى

الرجل واتعدل في جلسته: مالك يا حسام؟

حكي حسام لصاحبة الورطة اللي هو فيها

الرجل: انت اتجننت يا حسام؟ ازاي تورط نفسك كده؟ ازاي تدخل نفسك وسط الناس دي؟

حسام: اللي حصل ارجوك اقف جنبي

الرجل: ماتقلقش مش حسيبك يا حسام. بص في واحد هيتصل كمان عشر دقايق تحكيله كل حاجة وهو هيقولك تعمل ايه وانا هتابعك.

حسام: انا اسف اني دخلتك في امر زي ده بس …

الرجل: متكملش وعيب عليك، احنا اتربينا في حواري اسكندرية سوا وطول عمرنا في ضهر بعض وسند لبعض، يلا اقفل وانا هكلمك كمان حبة

قفل رجل الاعمال مع حسام واتصل برقم رد عليه واحد: ايوه يا بشمهندس

الرجل: ايوه ياسعد اسمعني كويس، خد الرقم ده واتصل بيه بتاع واحد صاحبي من عندك في اسكندرية، كلمه هيحكيلك مشكلة عنده، كلمه وارجع قولي نحلها ازاي. 

فعلا سعد اتصل بحسام واتكلموا زيادة عن ساعة ورجع سعد يكلم البشمهندس: الموضوع معقرب اوي يا كبير، السنيورة دي واصلة اوي وشوكتها جامدة و لدغتها سم، ده غير الجاردات ترسانة الاسلحة اللي عندها، بعني الموضوع مش سهل خالص، لو دخلنا في الدم هيقع ناس كتير ولو دخلنا في مفاوضات هي معاها فلوس تسد عين الشمس، يعني مش هتريل على فلوس.

سكت البشمهندس شوية وقال: اسمع يا سعد انت تتصل بحسام دلوقتي تخليه عندك لحد بكرة وانا حكون عندكم بكرة

سعد بدهشة: انت يا بشمهندس هتىجي بنفسك؟

البشمهندس: ايوه ياجدع بقولك ده اخويا، وبعدين دول اهله كلهم مافيهاش تفكير دي.

سعد: تمام يا هندسة منتظرينك يا كبير.

اغلق البشمهندس الخط وشرد بخياله وقال: شكلنا هنرجع لايام الشقاوة فيكي تاني يا اسكندرية.

زوجته قالت له: انت هتسافر إسكندرية يا حبيبي بجد؟

الرجل: ايوه يا داليا هنزل بكرة مصر وهروح اسكندرية، لازم اروح

داليا: خلي بالك من نفسك يا…

 

هو مين الراجل ده وممكن يساعد حسام ازاي؟

 

ده اللي هنعرفه من الحلقة الثانية عشرة والأخيرة من مزرعة المتعة.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ