وصلت لمكان الطيارة الخاصة وطبعاً زي ما انتوا عارفين المرادي انا مسافر ومفيش اي حراسة معايا ولا حتى تعرف اني واقف على رجلي
صخر: عمار جاهز للخطوة دي ولا تحب نأجلها ونبعت الحراسة الأول
انا: انا مش بخاف يا صخر وانت عارف كده كويس، وكمان مين قال ان مفيش رجالة هناك كل حاجة هتعرفوها لما نوصل
صخر: انا مقصدش يا عمار انا خايف عليك واحنا المرادي هنطول هناك المرادي انت رايح ل3 اشخاص مش شخص واحد وهنرجع
انا: سيبك يا صخر قولي ابراهيم العطار عمل ايه
صخر: اخر حاجة اعرفها عنه انه وصل واستلم كل الاملاك وسيلفا وتشارلي لسه معملوش اي ردة فعل
رسلان: عمار ممكن اعرف انت ناوي على ايه
إيلا: هرد عليك بالنيابة عن العراف، عمار مش بيقول لحد خطته الا قبلها بيومين او لما هنوصل ويبدأ يطلب مننا مهام
انا: بظبط كده يا رسلان، ومتقلقش هتعرفوا كل حاجة لما نوصل يلا اربطوا الاحزمة علشان الطيار هيتحرك
في قصر العراف البلد
نهي: انا هجهز واروح المستشفي اشوف عمار واطمئن عليه مش قادرة اقعد كده يا جماعة بجد
سوزان: اهدي يا نهي هيبقي كويس وهيخرج بس الدكتور منع عنه الزيارة يعني ملهاش لازمة تروحي
نبيلة بحزن: لميس وحشتني اوي وكمان خايفة اوي على عمار
نهلة: اخويا هيبقي قوي وهيرجع بالسلامة متقلقوش انا مطمنة وحاسة بكده
دخلت عليهم وهما بكلموا أسيل وهالة وايفسون وماسأل
ماسأل: مساء الخير عاملين ايه
نهي: مساء النور، ماسأل ممكن افهم انت بتختفي فين وبترجعي تاني
ماسأل: عمار بيكون عارف يا ماما انا فين وبعمل ايه متقلقيش
نهي: ازاي عمار عارف وهو اصلا في غيبوبة
أسيل: عمار يا ماما فايق وسافر كمان زمانه في الطيارة وكان مضطر يخبئ على الكل حتى الحراسة متعرفش
نهي بدهشة: نعم يعني عمار مش في غيبوبة طب خبئ عليا ليه ده انا امي حتى
ماسأل: مش كده يا ماما بس هو لو كان قال قدام الكل وقتها هيتسرب الخبر وجماعة التنين هتعرف وهو سافر ليهم
نبيلة: احية يعني عمار من غير حراسة وكمان سافر ليهم علشان ينتقم
في دخلة سليم: للاسف اه عمار العراف دلوقتي بين الحياة والموت يأما يرجع وهو رافع رأسه ورافع اسم العرافين يأما هيموت وكل العيلة هتتصفي
هالة: أكيد هيرجع منتصر عليهم انا واثقة في عمار وتفكيره متقلقوش يا جماعة
ماسأل: ماما عايزاكي في موضوع مهم لوحدنا بعد اذنك
نهي: حاضر يا ماسأل تعالى نقعد في المكتب عن اذنكم يا جماعة
دخلت نهي وماسأل وكمان ايفسون وأسيل
نهي: مش قولتي لوحدنا يا بنتي اخرجي يا أسيل برة
أسيل: لا يا ماما ما احنا نعرف الموضوع برضو متقلقيش
ماسأل: بصي يا ماما القاعدة دي بعلم عمار وهو اللي وصاني اني اقعد معاكي وافهمك كل حاجة لحد ما يرجع من السفر بخير وسلامة
نهي: خير يا ماسأل قلقتيني يابنتي اكلمي
ماسأل: ماما اعرف بايفسون مامة عمار العراف الحقيقية
نهي بصدمة ودهشة وغضب: نعممممممممم ياختي مامة مين ازاي ده انت اجننتي امال انا اكون مين انا ام عمار وانا اللي
ولدته من بطني ازاي دي تكون امه اصلاً اي الجنان ده (وصوت نهي كان عالي اوي لدرجة ان الكل سمع ودخلوا عليهم)
نبيلة: اهدي يا نهي صوتك عالي اوي في ايه مالك
نهي: تعالى يا نبيلة اسمعي الهبل ده قال بتعرفني وبتقولي اعرفك بايفسون مامة عمار ابنك الحقيقية
سوزان: نعمممممم ازاي الهبل ده اكيد في حاجة غلط انت نصابة يا ست انت وجيتلنا منين اصلاً
ايفسون بغضب وانفعال: انا مش نصابة ومسمحش لحد يكلمني بالاسلوب ده وبلاش انا بدل ما الكل يزعل وتندموا
اسمعوها الاول قبل ما تحكموا عليها أو عليا
نهلة: نسمع ايه انت فاهمة اللي بتقوليه يا ماسأل انت واللي معاكي دي كمان
ماسأل بغضب: ماما نهي لو سمحتي افهمي واسمعيني، عمار كان عارف ان دي هتبقي ردة فعلك ومش هتقبلي تسمعي
حاجة وسجلك الرسالة دي بصوته وشغلت ماسأل التليفون على تسجيل عمار
عمار: نهي يا حبيبتي يا اجمل ما ليا في الدنيا كلها يا امي الغالية بس انت عارفة اني طول عمري بعاملك صاحبتي
وحبيبتي مش امي وبس، عارف ان الموقف صعب وانا زيك متقبلتهوش بسهولة وكسرت كل حاجة قدامي واتعصبت
جامد بس الكلام صح يا نهي، انا ابن ايفسون قبل ما اكون ابنك وعلشان خاطري لو بتحبيني اتعاملي بحب ومتعامليش
الناس وحش واستنيني لحد ما ارجع وافهمي كل حاجة من ماسأل هي هتحكيلك كل حاجة ومتقلقيش انا اتأكدت بنفسي
وهما كلامهم صح يا نهي هتوحشيني يا حبيبتي لحد ما ارجع واسف اني خبيت عليكي اني فايق بس كان لازم يحصل كده
نهي بعياط: مقدرش اكسرله كلمة مقدرش ده نور عيني اللي كبر قدامي وكان بيكبر حتة حتة وحبيته اوي مش هنسي
يوم ما قالي يا ماما، ياريتك ما طلبت مني اني اكون حلوة معاهم انا مدمرة دلوقتي من غيرك بس مقدرش ازعلك مني يا
حبيبي
ايفسون بعياط وبتقرب من نهي: انا اسفة انا مكنتش اعرف غير من يوم بظبط انه ابني انا اسفة بس كل الاحاسيس اللي
قولتيها دي انا كان نفسي اعيشها وخصوصاً معاه ممكن نكلم انا وانت لوحدنا وهحكيلك كل اللي عرفته ولو بكدب في
حاجة هو لما يرجع هيقولك كل حاجة
نهي خدت ايفسون وطلعوا فوق في اوضتها وقررت انها هتحكيلها كل حاجة
ايفسون: بصي اسمعيني كويس وبلاش تكوني قلقانة ولا تقطعي كلامي الا لما اخلص ممكن
نهي: ممكن حاضر اكلمي
ايفسون: انا اجوزت محمد العراف بسبب اتفاق بينه وبين اخويا زمان وكان لازم الاتفاق ده يتم بزواج بين العيلتين
واجوزنا وبعد ليلة دخلتنا بفترة حسيت اني حامل وقولت لمحمد العراف وقتها وفرح جداً بس وقتها كان مجوزك من 3
شهور ومكنش حصل حمل وهو كان نفسه في الحمل علشان العهد والعرش هيسيبه لمين ومحمد العراف وقتها روحتوا
كشفتوا انتو الاتنين وطلع العيب منك يا نهي انك مبتخلفيش اصلاً واسفة اني بجرحك بالكلام ده بس اسمعيني، اخويا
مش من عالم البشر يا نهي احنا عشيرة من عشائر الجن القوي اللي عندهم قوة خارقة
نهي بخوف: نعم بتقولي ايه ابعدي عني انا خايفة منك
ايفسون: متخافيش انا بشرية دلوقتي زيي زيك متخافيش يا نهي انا بشرية دلوقتي، وده بسبب ترياق بنعمله يقدر
يرجعنا بشريين المهم يا نهي، وقتها جوزنا محمد العراف اتفق مع اخويا انه لازم الحمل ده ميتمش لان وقتها انا كنت
جنية ولو عمار اتولد في بطني كان هيبقي نصف بشري ونصف جن، وقتها حصل طلالسم وسحر واتنقل الطفل من بطني
لبطنك وطبعاً اتعمل علينا سحر ونسينا كل الحادثة دي وانا اصلا نسيت اني حامل ورجعت مش حامل تاني وانت اللي بقي
الجنين في بطنك وكبر في بطنك بس اللبن نزل في كسي انا ونزل في الرحم بتاعي انا عرفتي ليه احنا الاتنين نبقي امهااات عمار
نهي بدهشة: دي ولا حكاية ألف ليلة وليلة بجد ليه محمد عمل كده وخبئ عليا
ايفسون: لانه بيحبك اكتر مني يا نهي، مع اني بحبه اوي ولسه بحبه
نهي بهدوء شوية: ايفسون انا بجد خايفة ازاي محمد كان بيجيلك هناك وبيجيلي تاني
ايفسون: معلش عارفة ان الموضوع صعب، بس انا بشرية دلوقتي متخافيش
نهي بتركيز: معني كده ان ماسأل كمان جنية زيك لانها قريبتك
ايفسون: اه يا نهي وبرضو عمار عمل العهد مع اخويا وكان لازم جواز يتم بينا وبينهم بس ماسأل بشرية برضو
نهي: احساس صعب اوي ان اكتشف ان ابني حبيبي فجأة يطلع ابن واحدة تانية وكان في بطننا احنا الاتنين
ايفسون: متقلقيش علاقتك بيه هتفضل زي ما هي حتى علاقتك الخاصة والسرية ههههه
نهي بدهشة: احممم انت قصدك ايه
ايفسون: متكسفيش انا عارفة كل حاجة، هههههه هنكلم بعدين
نهي: شكلك عارفة حتى مقاس بتاعه هههههههه
ايفسون باعجاب: اه ابني دكر وقادر عليكم يا لبوة انت وهما هههههه
نهي: يخربيتك انت اتحولتي ليه كده اتلمي بدل ما حد يسمعنا
ايفسون: حاضر
في فيلا نديم السيوفي
خديجة في اوضتها وقاعدة مع نفسها بتفكر
خديجة: ايوة زي ما بقولك كده على كلام على عمه سليم اهل عمار مش هما السبب
ندي صاحبتها في التليفون: وانت ليه مصدقة كلام الراجل ده مش يمكن بيقولك كده وخايف على ابن اخوه منكم
خديجة: بصي خلينا متفقين على حاجة ان العرافين محدش يقدر عليهم الا مافيا الاجانب ولازم يتجمعوا كلهم ضد العرافين لكن نديم السيوفي قوي اه لكن قدام العراف ضعيف
ندي: انا احترت يابنتي يعني دلوقتي اللي اسمه عمار ده طلع برئ هو وعيلته من ددمم جدك ولا هتطلع لعبة انا خايفة عليكي
خديجة: انا قلبي بيقولي انه برئ ومستنية يفوق من الغيبوبة وهروحله واكلم معاه
ندي: طب سيبك الواد اشرف واجع دماغي وكل لما يشوفني يقولي خديجة مش هتيجي ومش هشوفها الواد هايج عليكي
خديجة بعصبية: ندي بقولك ايه بطلي تحشري نفسك في الموضوع ده بدل ما اخسرك انا ولا يعجبني اشرف ولا غير اشرف ده عيل خول انا استاهل راجل بجد واحد يقدر حبي ويقدر عليا وعلى جسمي الطري ده مش واحد خول
ندي: طب خلاص اهدي انا مش قصدي حاجة انا بقولك اللي بيحصل، بس مين ده اللي حظه في رجليه وهيلمس الملبن بتاعتنا هههههه
خديجة: ملكيش دعوة هو مين، وفهمي اشرف بتاعك ده اياك يقرب مني بدل ما اخليه يندم
ندي: حاضر انا هقفل معاكي بقي علشان العيال مستنياني مش هتيجي برضو
خديجة: لا مش جاية سلام
قفلت خديجة التليفون وفضلت تفكر في العراف وانه الراجل اللي بتتمناه من اول مرة شافته في الفرح وفرحت شوية بكلام سليم العراف بس محتاجة تتأكد
تحت عند نديم السيوفي جاتله مكالمة تليفون من كولكان
نديم: ايه الاخبار يا كولكان في حاجة ولا ايه
كولكان: نديم باشا التنين هيجمع الكل في اجتماع بكرة وعايزك تيجي تركيا بأسرع وقت
نديم: في ايه يا كولكان ليه الاستعجال ده ما العراف في غيبوبة وبراحتنا
كولكان باستغراب: ازاي في غيبوبة اخر معلومات عندنا انه فايق وفي المستشفى
نديم: لا دخلت في غيبوبة تاني بلغ جينكيز يكلمني بنفسه بعد كده ويعرفني في ايه سلام
قفل نديم وهو متعصب ان جينكيز مستحكره وبيخلي الراجل بتاعه هو اللي يتصل بيه
داليا: مالك متعصب ليه
نديم: مخلى الراجل بتاعه يكلمني الزبالة وفاكرني ضعيف ولا ايه معرفش اني رئيس التفاحة الحمراء
داليا: طب روق وقولي تفتكر كلام سليم العراف صح وفعلا مش هما اللي قتلوا ابوك
نديم: هقابله النهاردة يا داليا وهحاول افهم منه كل حاجة لان دماغي هتفرقع من وقت ما خديجة قالتلي
داليا: نديم هو مين قالكم اصلا ان العرافين اللي قتلت السيوفي الكبير وانت عمرك وقتها كنت صغير يعني
نديم: اللي عرفته لما كبرت ان العراف قتل ابويا وجدي الكبير وعرفت الكلام ده من عمي عماد قبل ما يموت
داليا: وعمك عماد ده كان كويس ولا راجل مش تمام
نديم بشك: الصراحة مش كويس اوي بس معتقدش انه هيكدب يعني في موتة ابويا وجدي
داليا: لا انا شاكة في عمك اصل ليه هيقولك كده وانت لسه صغير وكمان لو حصل كده فعلا مش كان على الاقل حاول يضرب في العرافين حتى لو هيموت وهو بيحاول
نديم وهو بيفكر: تصدقي ممكن كلامك يبقي صح فعلا ليه محاولش يعمل اي ردة فعل لازم افهم من سليم كل حاجة النهاردة مش هستني العراف يفوق
داليا: هو هيقابلك فين
نديم: لسه محددناش بس بفكر اعزمه على الغداء هنا وخلاص ايه رأيك
داليا: اه افضل واحسن متخليش حد يشوفكم سوا خصوصا لحد ما نفهم
نديم اتصل على سليم العراف وطلب منه يتغدوا سوا في البيت عنده وسليم وافق وقاله تمام معادنا بعد ساعتين
في بيت محسن ضابط الامن العام
أسعد: انا مش مصدق اللي حصل في فرح اخت العراف ده بجد قتله الفرسة دي قدام عينه
فيفي: فرسة في عينك ما تتلم ياض، وكمان لو حد منهم سمعك هيفشخكوا حرفيا خليك بقي
كريستين: دي غيرة بقي هههههه
فيفي: اه غيرة يا لبوة يا صغيرة انت واتلمي هههههه
أسعد: بقولك يا بابا تفتكر العراف هينتقم
محسن: بص يا أسعد العرافين مش بياخدوا عزاء الميت عندهم الا لما يجيبه حقه ولو العزاء اتعمل اعرف انه خده حقهم من اللي عمل كده
كريستين: والحكومة مش هتدخل في الحوار وهتسيبه يعمل اللي يعمله يعني
محسن بحزن: العراف يابنتي محدش يقدر عليه الا مافيا الاجانب وكمان لازم كلهم يتجمعوا عليه مش واحد لوحده
فيفي: احا يعني هو اقوي من الرئيس هنا
محسن: اه اقوي ما كمال باشا والرئيس يوم العهد الجديد مقدروش يعملوا حاجة وكانوا خايفين وجم مبني الامن العام ومستنين فضل هيعمل ايه وقالهم مش هنتحرك منقدرش نأخد خطوة وقتها تبقي حرب ما بينا وبين العراف
أسعد: انا عايز اشتغل معاهم يا بابا
محسن: نعم ياخويا تشتغل مع مين
أسعد: اكون من رجالة العراف
فيفي: انت اجننت ياض هو انا جيباك من الشارع عايز تموت نفسك
محسن: سيبك من كل ده هو فاكر ان اي حد يقدر يشتغل مع العراف او يبقي من رجالته يبني العراف دولة جوا دولة ورجالته متربية من صغرها على حمايتهم محدش غريب بيدخل دائرة العراف
أسعد: هحاول برضو وهجرب حظي على الأقل هكون قوي ومعايا نفوذ زيه
فيفي: بقولك ايه يا محسن سيبنا لوحدنا معلش وانزل شوف انت رايح فن مش كان عندك مشوار
محسن فهم ان فيفي بتوزعه علشان عايزة تتناك من أسعد
محسن: اه هنزل اتمشي شوية واشتري شوية حاجات من كارفور تيجي معايا يا كريستين
كريستين: اه هاجي معاك ثواني البس وننزل
بعد شوية نزلوا كريستين ومحسن وفيفي ما صدقت قامت قلعت كل هدومها
فيفي: تعال بقي يا ديوثي انت عايز تضيع وتموت وتسبيني نكني يا عرص انت
راح شدها عليه ودخل زبره فيها وهو كسها لسه رطب وفضل يرزع في كسها ويهبد فيه وهي صوتها خلاص مبقتش قادرة تسيطر عليه اححححححححح كسي يخربيتك براحة عليا انا مش حملك يا عرص ااااااااااااااه كسي تعالى شوف يا محسن ابنك بينيك امه ازاي راجل اوي نكني يا حبيبي نيك كس امك حبيبتك اححححححح نيكني اوي،ـ وأسعد مش مستني توصية اصلاً عمال يرزع ويهبد في كسها وهي مستسلمة تماماً ومبسوطة انه اخيراً بقيت بتتناك من زبر قادر عليها وعلى هيجنها، قومي تعالى اطلعي فوق زبري يا شرموطتي وفيفي ما صدقت يشتمها ويحسسها قد ايه هي وسخة وشرموطة وقامت فعلاً ونزلت على زبر أبنها واحدة واحدة وفضلت تتنطط وتصوت وتقول اححححححححححح كسي بقي نار منك يا حبيبي ااااااااااااه بتنطط على زبرك الكبير ده وعمالة تنيك نفسها وتتحكم في زبر ابنها ومش سايبة اي شبر في زبر ابنها كل مرة تطلع وتنزل تدخله اكتر لانه حوالي 16 سم وهو نفس حجم محسن ابوه لكن محسن عجز ومبقاش قادر عليها او بيفكر بطريقة تانية منعرفش لسه حاجة، قام أسعد قالب امه على بطنها وهو من وراها وقالها هفتح طيزك يا لبوة، فيفي: احا خلى بالك انا اول مرة هتناك فيها فأهدا كده وهات كريم وادهن الأول، أسعد جاب الكريم فعلاً ودهن رأس زبره وجزء منه ودهن فتحة امه كمان ودخل صٌباعه الأول وبدأ ينيكها بيه وهي بتطلع اهات من صباعي ما بالك لما يدخل زبره بقي هتعمل ايه، ودخل الصباع التاني مع الأول وفضل ينيكها ويوسع طيزها شوية لحد ما هي بقيت قادرة على انها تأخد صباعين من أسعد ومن غير ما ينبها قام وقرب رأس زبره من طيزها وضغط براحة على فتحة طيزها ودخلت رأس زبره وهي احححححححححححححح يخربيتك خرجه انا هموت تحت منك ااااااااااااااااه خرجه يا أسعد متهزرش مش هقدر بجد اسكتي يا لبوة وخدي زبري وانت ساكتة وفضل أسعد ينيك في فيفي نص ساعة لحد ما جبهم في طيزها وقام من عليها وسابها مرمية على السرير زي الشراميط
مسكت فيفي التليفون: وبعتت رسالة لمحسن انها خلصت (محسن حبيبي انا خلصت نيك خلاص واتفشخت لو عايز ترجع)
متستغربش عزيزي القارئ فيفي مكنتش حابة جوزها وبنتها يشوفوها بتتناك للمرة التانية لانها مش متعودة على الموضوع ومش حابة الوضع الجديد اوي بس عايزة تتناك بمزاجها وتفضل تتخيل انهم معاها لكن حقيقي لا
في فيلا رامي العطار
سيلين: اوووف تعبت جامد بجد وخصوصا ان عمار دخل غيبوبة تاني دي مشكلة كبيرة
رامي: متقلقيش هيبقي كويس أكيد وكمان عمك سليم متابع الأمور
سيلين: تفتكر فعلاً هيبقي كويس ولا هيطول في الغيبوبة انا سمعت انه في مرة حصل فيه كده وفضل فيها 3 شهور
رامي: احيه لو العراف المرادي طول عن شهر كده المافيا كلها هتجمع ضده وهيخلصه على العرافين كلهم
سيلين: رامي ممكن طلب
رامي: متقلقيش انا سايب حراسة هناك وكده كده يا سيلين العراف عنده جيش مش مجرد حراسات ولا عدد كبير انتوا جيش يا ماما متخافيش
سيلين: ماشي يا حبيبي
رامي: اخيراً نطقتي وقولتي اني حبيبك انت حلوة اوي كده ليه وراح رامي شلها وطلعوا الاوضة وحصل اللي حصل بقي مش قادر اكتبلكم مشهد ليلة دخلة ههههههههه
في أرض تركيا وخصوصا اسطنبول بعد مرور ساعتين وشوية
الطيار: عراف بيك احنا وصلنا وهبطنا خلاص في المكان اللي حضرتك قولتلي عليه
انا: تمام
رسلان: احنا فين دلوقتي يا عمار
انا: أهلاً بيكم في ارض اسطنبول عاصمة تركيا جاهزين يا جماعة
صخر: جاهزين
نزلنا من الطيارة الخاصة بيا، واول ما الكل خرج اتصدموا من اللي حاصل عربيات مستنية بدون اي سواق او اي حاجة
رسلان: انت ازاي لحقت تجهز كل ده وكمان العربيات دي جت لوحدها يعني فين السواقين
انا: إيلا حضرت كل ده لما طلبت منها قبل ما نوصل
إيلا: حاجة بسيطة يا عراف انت تؤمر واحنا ننفذ
صخر: ممكن أسال سؤال طيب
انا: شوية وهنوصل وهتعرفوا احنا رايحين فين يلا بينا صخر ورسلان وإيلا في عربية معايا و عامر ومونيكا واكتشا وسارة في عربية
ركبنا العربيات واتحركنا على المكان اللي المفروض هروح ليه بعد ساعة
دخلت بالعربية لأول الطريق المطلوب ووقتها لقينا حوالينا بيوت كتيرة وعلى كل سطح بيت في حراسات من سكان المكان وكله بيجري وبينقل خبر وصول عربيتين وانا بتحرك وعارف اللي بيحصل من حواليا
رسلان: احنا فين يا عمار انت مش ملاحظ ان الناس اللي على السطوح بتنقل الخبر للتاني وماسكين اسلحة
صخر: عمار اللي في دماغي صح؟
انا: اه صح يا صخر احنا في الحفرة
وصلت بالعربية لمكان قهوة الاصدقاء في حي من احياء تركيا واسمه الحفرة (دولة جوا دولة لعيلة كوشوفالي) تجار الاسلحة وكمان بيحموا النوادي الليلة والبارات في اسطنبول كلها والكل بيطمع ياخد الحفرة منهم بس محدش بيقدر عليهم
إيلا: احيه ده الكل بيستقبلنا
رسلان: مين ال3 اشخاص دول يا عمار وليه الكل واقف وراءهم كده
وصلت بالعربية ونزلت منها وورايا صخر ورسلان وعامر والبنات
صوت: نورت يا عراف نورت الحفرة
انا: بنورك يا ياماش كوشوفالي
صوت2: شرفت يا عراف نقدر نساعدك ازاي
انا: هنكلم واحنا واقفين يا صالح كوشوفالي
جومالي كوشوفالي: اكيد لا اتفضل يا عراف
دخلت انا وكل اللي معايا ورحب بينا ياماش واخواته عيلة كوشوفالي
انا: اخبارك ايه يا ياماش
ياماش: تمام يا عراف كله كويس والدنيا هادية من وقت موت عمي جومالي وطرده من الحفرة
انا: قولتلك وقتها سيبلي الموضوع وانا هريحك منه
صالح كوشوفالي: مينفعش يا عراف لازم احنا اللي نجيب حقنا وانت عارف اننا مش بنأخد اذن حد كمان
ياماش لاخوه: العراف ضيف في الحفرة وعارف انه فوق رأسنا وعارف اننا في ضهره لكن مش خاضعين ليه
انا: احنا اخوات وفي نفس الوقت الحفرة في حمايتي حتى لو انتوا مستقلين عني يا صالح متقلقش بس انا هنا دلوقتي علشان عايز مساعدتكم ورجالتكم
ياماش: رجالتي والحفرة تحت أمرك وانا معاك
انا: لا مش عايزكم انتوا، انتوا لازم متدخلوش الحرب دي علشان انا في الاخر هرجع مصر والحفرة هتقع في مشكلة مع مافيا العهد
جومالي كوشوفالي: مفيش الكلام ده احنا في ضهرك وبعدين انت مش قولت اننا في حمايتك يبقي مفيش مشاكل
ياماش: مش هتعرفنا ولا ايه يا عراف باللي معاك
انا: رسلان العراف اخويا يا ياماش، صخر قائد حراستي وصاحب اسراري، عامر وايلا وسارة ومونيكا فريقي للعمليات الخاصة، اكتشا كانت جاسوسة هنا عندكم عند التنين ومن فريقي
ياماش: تشرفنا بيهم ناوي على ايه
انا: هتعرف الجزء الجاي كفاية عليهم كده المرادي ههههههههههههه
.
يتبع