العراف – السلسلة الرابعة | الجزء الخامس

صخر: حاضر يا عراف

رسلان: انت ناوي تروحلهم برجلك ولا ايه ممكن نفهم الخطة ايه

انا: بص يا رسلان عدوك لازم دائما تكون سابقه بخطوة

رسلان: بمعني اشرح أكتر

انا: ايه الاخبار يا إيلا

إيلا: تمام يا عراف زرعنا كل المتفجرات حوالين اوضة الاجتماعات وكمان في الدور كله ومتقلقش المتفجرات مش هتأثر على باقي الفندق ولا الناس

انا: فهمت دلوقتي يا رسلان معني كلامي ايه

رسلان: انت ناوي تفجر بيهم الدور وهما جوا

انا: بظبط كده

بعد نصف ساعة جيه ياماش كوشوفالي

انا: نورت يا حبيبي ايه الاخبار

ياماش: رجلتي أمنت دخولك للفندق وكل حاجة تمام وادي دعوة الاجتماع

انا: حلو اوي كده معنا دعوتين للدخول

ياماش: عملت ايه في كولكان قبضت عليه

انا: ومات كمان يا حبيبي ادعيله بقي زمانه في النار ههههههه

باماش: عاش عليك يا عراف رجالتي تحت امرك حوالين الفندق لو احتجت أي مساعدة

انا: متقلقش مش هكمل 5 دقائق فوق وأول ما أخرج قول عليهم باي باي

خرج ياماش كوشوفالي بعد ما قدم كل المساعدات الىي طلبتها منه ومنعته انه يدخل علشان الحفرة تكون في أمان لما امشي بدل ما اوجع دماغي بيهم

في فيلا نديم السيوفي

خديجة: صباح الخير عاملين ايه

داليا: صباح الورد وشك النهاردة منور يعني ههههه

خديجة: نمت كويس ومرتاحة مش أكتر

نديم: محروق دمي اني مش قادر اسافر واقتل جينكيز

داليا: ممكن تهدي بدل ما تتعب ما العراف قالك انه هيتصرف ويجبلك حقك اهدي بقي انت ناسي انه بيجيب حق مراته

خديجة: بص يا بابا انت حالياً مينفعش تظهر للاعضاء خالص انك عرفت الحقيقة وكده كده الاجتماع يعتبر ملغي مادام احنا محضرناش وخلينا قدام الاعضاء لسه بنكره العراف يمكن فيهم حد خائن ولا ايه

نديم: عندك حق خصوصا لما المافيا الايطالية عملت اللي عملته ده في العراف امبارح

خديجة: بظبط كده

داليا: انا شايفة انك مطمنة يعني شكل اللي بفكر فيه هيطلع صح

خديجة وهي فاهمة: وانت بتفكري في ايه قوليلي يمكن اساعدك

داليا: بت انت متستعبطيش

خديجة: ههههههه اه بحبه ارتحتي

داليا: بالسرعة دي من غير ما تكلميه اصلاً

خديجة: من أول نظرة وحياتك، يوم الفرح كنت رايحة وانا مليانة كره منه وحقد وغضب اول ما شوفته وهو واقف والبدلة متجسمة عليه وحلاوته وهيبته اتمنيت اكون مراته زي الاتنين اللي جمبوا

داليا: قومي معايا نكلم لوحدنا قومي

قامت خديجة وداليا يكلموا لوحدهم

داليا: قوليلي بقي الموضوع فعلا حب ولا عايزة علاقة ونيكة حلوة

خديجة اتفأجت من صراحة امها: لا طبعا، انا فعلا معجبة بيه وبدأت اتعلق بيه

داليا: مستغرباكي بس مش هلومك هو فعلا يتحب

خديجة بخبث: لو كنتي مكاني مكنش كسك هاج عليه يا ماما وقربت ايدها من كس داليا ومسكته تحسس عليه

داليا: احححح بتعملي ايه يا سافلة

خديجة وهي مستمرة في لعب كسها: جاوبيني كسك عايز العراف

داليا: ااااه عايز العراف ينكني ااااه

خديجة: وابويا مش بيريحك ليه

داليا وهي ممحونة من ايد بنتها: ابوكي بتاعه مش بيقف بقاله سنين اااااه وانا تعبانة وبريح نفسي بالصناعي

خديجة حبت ترخم عليها وسابت كسها: افكر لو كنت هسمح بانك تتناكي منه ولا لا كفاية كده بابا تحت يلا ننزل

داليا بعد ما فاقت: بقي كده يا خديجة تتعبيني وتتخلي عني ماشي

في فندق في القاهرة

الملكة فرح: العراف كل ده في غيبوبة واحنا كده مشكلتنا بتكبر

هاري: قولتلك بلاش نيجي كده خد علينا وكمان ليه نروح الفرح اصلاً

الملكة فرح: بس مش غريبة ان انطوان يموت اليومين دول ومحدش يقولي قضاء وقدر

ألب: هي غريبة فعلاً طب احنا متأكدين ان فعلا العراف في غيبوبة ولا دي لعبة

الملكة فرح: على حد علمنا انه فعلا في غيبوبة وفي حراسة في المستشفي والدنيا مقلوبة يعني

الملكة كاترين: انا معاكي برضو في الرأي ده شكلها لعبة على فكرة والعراف في تركيا

مايكل: خلاص هبعت للمصادر بتاعتي هناك تعرفلنا الدنيا ايه وهو فعلا هناك ولا لا

الملكة فرح: كده كده مش هنمشي من هنا الا لما نقعد معاه ونطلب الدعم منه

الكل: تمام موافقين

في فيلا هالة المحمدي

هالة: ايه الاخبار يا ماما عاملة ايه

سلوي: بخير يا حبيبتي وانت

هالة: عمار وحشني اوي

سلوي: هيرجع بالسلامة متقلقيش عمار قوي وذكي

هالة: خايفة عليه بعد كل اللي حصل والهجوم بتاع امبارح مش مطمنة

سلوي: متقلقيش هيبقي كويس

الباب خبط وهما بيكلموا وفتحت الشغالة وحصل التالي

الشغالة: مين حضرتك يا فندم

الصوت: قوليلها الباشا هنا وهي هتعرف

صوت هالة: مين يا ناهد

ناهد: حد بيقول انه الباشا وعايزكم

سلوي: مين ده تعالي نشوف

قامت سلوي وهالة للباب يشوفوا مين الباشا

هالة: هو انت عايز ايه

صفوت المحمدي: في واحدة تكلم عمها بالشكل ده برضو معرفتيش تربي يا سلوي

سلوي: صفوت احترم نفسك واتعدل يأما تمشي جاي ليه

صفوت: جاي علشان اعرفك اني الباشا ومش هسيبكم تتهنوا بفلوس أخويا وهعرف اخد الورث منكم يا نصابين

هالة: انا قولتلك قبل كده ابويا كتبلي كل حاجة باسمي وملكش حاجة عندنا واحسنلك مجيش هنا تاني

صفوت: انت بتتحدي مين يا شرموطة انت، انا هعرفك انت بتكلمي مين ولسه صفوت هيضرب هالة لقي قدامه جبل بيدخل بالحراسة

جبل: اطلع برة لو سمحت

صفوت: مين انت كمان علشان تقولي اطلع برة حتة جارد معفن هيخوفني يا هالة

هالة مصدومة من الشتيمة والاسلوب وبتعيط: اطلع برة اطلع انت ولا عمي ولا اعرفك انا بتشتمني بالاسلوب ده

صفوت وهي الحراسة بتمنعه: ولسه انت شوفتي حاجة هعيشك في جحيم والحراسة اللي بتحميكي دي هوريكي هعمل فيها ايه

جبل: لو سمحت اتفضل برة بدل ما هنزعلك فعلا

صفوت: احا انت مش عارف انا مين ولا ايه

جبل: لا هو انت اللي مش عارف احنا مين، انا قائد حراسة عمار العراف سمعت عنه اكيد لانك بتبوس الايادي بتاعته ولا ايه

صفوت بخوف: نعم حراسة مين

سلوي: امشي يا صفوت بدل ما فعلا الموضوع هيكبر ووقتها انت عارف هيحصلك ايه امشي ومش هنجيب سيرة قدام حد

صفوت: كسمك يا سلوي انت فكراني هخاف وهرجع تاني عشان اطردكم واخد فلوس اخويا صحيح شرموطة انت وبنتك

مشي صفوت المحمدي وهو مسمع هالة وامها سلوي اوسخ الشتايم والالفاظ واتخانق معاهم

سلوي: اهدي خلاص مشي اهدي متعيطيش بقي

هالة: انا يقولي كده، ده بنت اخوه حتى ازاي يعمل فينا كده

سلوي: اهدي خلاص بقي

وسلوي خدت هالة في حضنها وفضلت تهدي فيها لحد ما هالة نامت وهي دمعتها على خدها زي العيال الصغيرة وهي مجروحة من عمها اللي المفروض يكون سند وضهر ليها

برة عند الحراسة

جبل بيتصل على سليم العراف وحكاله كل حاجة

سليم: تمام يا جبل خلى بالك منهم وانا هتصرف

قفل سليم مع جبل واتصل بيا

انا: خير يا عمي في حاجة

سليم: موضوع يخص هالة المحمدي

انا: أجل كل حاجة لحد ما ارجع انا مش فاضي دلوقتي سلام

قفلت مع عمي سليم وكنت بجهز للعملية ولبست ولبست واقي رصاص وكل حاجة تمام

رسلان: هتدخل لوحدك برضو

انا: اه يا رسلان وانتوا هتستنوا تحت

صخر: متهزرش لازم يكون معاك حراسة على الأقل

إيلا: كلام صخر صح منعرفش فوق في ايه ولا ممكن تحصل مفاجأة ايه

انا: بصوا اخر كلام هقوله ومش عايز نقاش تاني، كل واحد فيكم هيستني في الدور اللي تحت دور الاجتماعات وتكون في غرف متفرقة تمام

سارة: تمام هنعرف ازاي انك في خطر وعايزنا

إيلا: امسك الجهاز ده هيبقي معاك لو حسيت انك محتاجنا هتضغط عليه وقتها الساعات اللي في ايدينا هتعمل صوت ورسالة تنبيه للكل

انا: تمام يلا بينا

نزلنا واتحركنا في عربيتين ووصلنا الفندق بعد ساعة وقتها كانت الساعة 8 معاد الاجتماع

طلعت في الاسانسير وكانت الدنيا متأمنة كويس وطبعاً انا داخل عليهم من غير سلاح ووصلت عند باب قاعة المؤتمرات وفتحته

انا: هقطع عليكم الاجتماع شوية

التنين بصدمة: اي اي اي ده انت عايش ازاي انت مش في غيبوبة

انا: انت خايف كده ليه ده انا حتى جايلك برجلي اهو من غير حراسة او سلاح حتى

مراد: عراف بيك ممكن نكلم ونحل الموضوع بهدوء

انا: نحل ايه بظبط موت مراتي ولا محاولة اغتيالي اكتر من مرة ولا نحل ايه بظبط

التنين وهو خايف: مستعد ادفعلك فدية عن اللي حصل ونبقي حبايب

انا: ده انت بجح اوي يا شيخ هو انت فاكر اني جاي اتفاوض معاك يا جينكيز انت دلوقتي بتخرب الدنيا وزمان ابوك قتل السيوفي ولبسها لعزت العراف

التنين: احا انت عرفت كل ده ازاي وعرفت منين حوار ابويا علشان كده نديم السيوفي مجاش

انا: اه يا غبي علشان كده السيوفي مجاش

رئيس مافيا ايطاليا: عراف بيك الامور هتتحل بس بالهدوء

انا: انت فاكرني معرفش انك عملت هجوم على بيوتي وكل حاجة امبارح يا ديفيد ولا ايه

ديفيد بخوف: انا اسف وقام جري يبوس رجلي

انا: حتى لو قعدت طول عمرك تبوسها مش هعديهالك برضو وفجأة طلعت سلاح من ضهري وضربت ديفيد في رأسه

التنين بخوف ولسه هيصرخ مع السلامة انت كمان يا جينكيز وضربته في راسه هو كمان

مراد: ارجوك سيبني اعيش ارجوك

انا: مع السلامة يا مراد انت كمان وضربته في رأسه

وكده خدت بحق لميس وكمان السيوفي وموتهم هما الثلاثة بس كل حراستهم تحت فلازم اتحرك في اسرع وقت

انا: صخر انت والكل اخرجوا بهدوء

صخر: اوامرك يا عراف

خرجنا كلنا من الفندق هتستغرب يا عزيزي ليه الفندق متفجرش

فلااااااااااش باااااااااااااك

إيلا: انت شاكك في اكتشا ولا ايه

انا: الصراحة اه، ولازم اتأكد هي فعلاً راجعة ومخلصة للعراف ولا لا

إيلا: وهنتأكد ازاي طيب

انا: انت قدامهم واحنا بنكلم وبنشرح الخطة تقوليلي انك زرعتي متفجرات في كل الدور ولو وصل الكلام للتنين او كان مجهز نفسه يبقي هي الخائنة اللي بينا

إيلا: حاضر تمام

رجوع من الفلاااااااااش باااااااااااك

انا: يلا بينا بقي علشان نلحق نرجع مصر لان الدنيا هتتقلب

الكل: يلا بينا

في مصر قصر العراف

سوزان والكل: قاعدين قدام التلفزيون ومشغلين الاخبار

نهي: نهلة علئ التلفزيون كده بيقولوا في حوادث في تركيا

المذيع: عاجل في فندق كذا كذا، وجدوا جثث لاكبر 3 رجال اعمال في تركيا وايطاليا

الجثة الأولي: جينكيز بايكال رجل الاعمال التركي اتقتل النهاردة في الاجتماع بتاعه

الجثة الثانية: مراد عواد رجل الاعمال التركي من أصل مغربي اتقتل النهاردة في نفس الاجتماع

الجثة الثالثة: ديفيد رجل الاعمال الايطالي وكمان رئيس المافيا الايطالية اتقتل معاهم

أكيد اللي عمل كده عملها بفعل فاعل واشمعنا الثلاثة دول، ده غير جثة كولكان مساعد جينكيز كمان لقوها مرمية

وحتي الان العراف في غيبوبة وهو مستبعد تماماً من الشبهوة للي حصل ده

نهي بتبص لايفسون: عايزاكي يا ايفسون

قامت هي وايفسون: تفتكري عمار اللي عمل كده

ايفسون: اه يا نهي ابننا خد بحقه وهو بخير متقلقيش

نهي: وانت عرفتي ازاي

ايفسون: نهي مش كل شوية هقولك اني جنية ههههههه

نهي: يخربيتك خلاص نسيت يلا نخرج ليهم بس منقولش حاجة خليها لما عمار يرجع احسن

في قصر هالة المحمدي

سمعت برضو نفس الاخبار

هالة: أكيد عمار راجع دلوقتي اخيراً هيرجع هو غايب من اسبوع بس وحشني اوي وكمان محتاج اتسند عليه ويحميني

سلوي: عمار راجع ازاي مش هو في غيبوبة يابنتي

هالة: احمم بصراحة عمار في تركيا وهو اللي عمل فيهم كده

سلوي: يخربيتك انت مش خايفة منه ازاي

هالة: واخاف منه ليه هو انا ناوية على غدر او خيانة انا بحبه يا ماما بحبه

سلوي: بس برضو انا خايفة عليكي وانك تموتي زي ما حصل في لميس

هالة: اللي مكتوبلي هشوفه يا ماما

سلوي: ناوية تحكي لعمار على صفوت واللي عمله

هالة: زمان عمار عرف اصلاً ومش عايزة عمار يدخل في الموضوع كفاية اللي عمله علشاني

في قصر نديم السيوفي

سمعوا الاخبار برضو

داليا: مبروك يا نديم حقك رجع اهو ومات التنين

نديم: كان نفسي انا اللي اموته بايدي

خديجة: معلش بس المهم النتيجة واحدة وكمان طلع مراد خاين اهو وكويس انه راح الاجتماع

نديم: لازم نروح زيارة للعراف لما يرجع ونشكره على اللي حصل ده

خديجة: اه طبعاً لازم

داليا: شوف البت مسكت في الكلمة ازاي ههههههههههه

بعد ساعتين من ركوب الطيارة وصلنا القاهرة

صخر: نورت يا عراف بلدك وانت راجع جايب حقك

انا: لسه يا صخر التنين مكنش الرأس الكبيرة ده مجرد اداة عند اللي أعلي منه ولسه الايام الجاية هتبين مين اللي بيتحكم فيه

رسلان: سيبك بقي من كل ده المهم انك بخير

انا: حبيبي يا رسلان يلا علشان نرجع البيت

رسلان: بيت ايه، انا بقالي اسبوع مختفي وزمان خطيبتي قالبة عليا الدنيا لازم ارجع بيتي واشوفها الاول وبعدين هجيلك

انا: اعمل حسابك معزوم عندي بعد بكرة

إيلا: محتاج مننا حاجة يا عمار هنرجع المقر

انا: لا يا إيلا انتوا الثلاثة هتقعدوا في فيلا من البيوت اللي جمبي وعامر هيرجع لمراته وبيته يلا من غير نقاش

صخر: اتفضل يا عراف اركب

ركبت العربية والحراسة كانت ورايا لانهم عرفوا من صخر قبل ما نوصل

نهي: من جوا سمعت صوت العربية والحراسة (عمار رجع عمار رجع)

أسيل والكل: نزلوا تحت مستنين دخولي من البيت

بعد دقيقة دخلت

ماسأل: جريت عليا وحضنتني وحشتني اوي يا حبيبي انت كويس

انا: انا فل يا حبيبتي

أسيل: اوعي بقي ياماسأل سيبي حضنه وحشتني يا عمار

انا: يا قلب عمار وحشتني اكتر

نهي: مع اني زعلانة منك بس وحشتني اوي

انا: وحشتني اكتر يا مزة انت تعالي في حضني

سوزان: وحشتني يا حبيبي

انا: وحشاني اكتر

نبيلة: نورت يا عمار شكراً انك جبت حق بنتي

انا: متقوليش كده دي كانت حبيبتي ومراتي زي ما هي بنتك وحشتني يا نبيلة

وسلمت على الباقي كلهم وبعدين سيبتهم وخرجت برة

ماسأل: على فين يا عمار

انا: هسلم على هالة يا ماسأل

ماسأل: ماشي يا عمار مستنياك في الاوضة

وصلت عند باب فيلا هالة وشوفت جبل

جبل: نورت يا عراف

انا: بنورك يا جبل ايه الاخبار هنا

جبل: انا بلغت سليم باشا هو مقالكش

انا: لا اتصل بيا وكنت مش فاضي قولي انت حصل ايه

جبل حكالي كل حاجة حصلت وكل الالفاظ اللي اتقالت لهالة وسلوي

انا خبطت على الباب وبعدها الشغالة ناهد فتحت

ناهد: مين حضرتك

انا: قولي لهالة شخص عزيز عليكي مستنيكي تحت

دخلت ناهد وراحت لاوضة هالة

هالة: ادخل

ناهد: في شخص تحت بيقول انه عايز يشوفك وبيقول انه عزيز عليكي

هالة: انت بتكلمي جد عمار رجع

ناهد: مقالش اسمه

قامت هالة تجري وهي بلبس البيت ونزلت لتحت لقيتني على الباب في وشها دخلت في حضني على طول

هالة: وحشتني وحشتني كل ده ومتصلتش بيا ولا مرة

انا: احمم وانت كمان، حقك عليا

هالة فاقت لنفسها وافتكرت انها بقميص النوم: احمممم احية استناني هنا هغير بسرعة واجي

انا: ملهوش لزوم انا خلاص شوفت كل حاجة ههههههه

هالة: يا رخم استناني بجد متمشيش

طلعت هالة وسلوي شافتها بلانجيري القصير اللي لابسها

سلوي: يخربيتك انت نزلتي لعمار كده

هالة: من سرعتي واشتياقي نزلت كده مخدتش بالي اني باللانجيري بس علشان انا مكسوفة اوي

سلوي: طب غيري هدومك وانا هنزله

نزلت سلوي وسلمت عليا وقعدنا

انا: عاملين ايه مرتاحين في البيت

سلوي: شكراً ليك بجد ونورت يا عمار

انا: مبتشكريني على ايه انا معملتش حاجة

سلوي: لا ازاي انت عملت كتير اوي وعايزة اكلمك في حاجة قبل ما هالة تنزل

انا: خير قوليلي

سلوي: بص يا عمار، هالة من وقت موت ابوها وهي في حالة اكتئاب بسبب كل المواقف اللي حصلت واليوم اللي اتعرفك عليك فيه كان بالنسبة ليها اول يوم تفرح والفترة بتاعت العزبة كمان هالة من وقت موت ابوها وهي حاسة بالكسرة والوحدة ولما شافتك حست بالامان تاني وانك ضهرها انا عارفة ان كلامي ده غلط ومينفعش اقوله بس هالة بتحبك يا عمار وحبيتك من اول يوم لو انت من ناحيتك مفيش اي مشاعر لو سمحت متجرحهاش وحاول تفهمها كده براحة لان فعلا هالة متعلقة بيك جامد

انا: بصي يا سلوي هكلمك بصراحة ووضووح انا لميس كانت حبي الأول وفعلا لميس لحد دلوقتي كسراني من جوايا مع اني متجوز ماسأل وبحبها برضو وانا معجب بهالة يا سلوي وحبيتها برضو لانها جدعة ووقفت جمبي في عز وقعتي لكن انا مش مستعد دلوقتي خايف اخسرها زي ما خسرت لميس

هالة وكانت سامعة كل الكلام: مش هتخسرني متخافش، مش انت هتحميني كويس صح

انا: انت هنا من امتي وسمعتي ايه

هالة: سمعت كل حاجة انا اه بحبك ومش هكسف وهقولها ليك بحبك وعايزك ضهري وحبيبي وسندي

انا: وانا كمان بحبك يا هالة متخافيش انا جمبك وشديت هالة لحضني

هالة: اخيرا سمعتها منك اخيرا

انا: بس انا زعلان منك

سلوي: ليه بس حصل ايه

هالة: ليه يا عمار

انا: متصلتيش بيا ليه وحكتيلي عن صفوت واللي عمله النهاردة الصبح

هالة: مش عوزاك تدخل في الموضوع يا عمار سيبه وانا هتصرف معاه

انا: انت من دقيقة قولتيلي هتعرف تحميني صح ولا لا

هالة: احمم صح

انا: يبقي انا اللي هتصرف معاه وهيجي يعتذر ليكم كمان

هالة: حاضر اللي تشوفه

انا: استأذن انا بقي يلا علشان تناموا

رجعت البيت وطلعت الاوضة وحكيت لماسأل على كل حاجة حصلت

ماسأل: لو بتاخد موافقتي فانا موافقة يا حبيبي لاني عارفة اني هفضل غالية عندك

انا: انت ازاي بالعقل ده والهدوء ده يخليكي ليا

ماسأل: ويخليك ليا يا حبيبي وبعدين انا واثقة من نفسي وعارفة انا عندك ايه انت وحشتني ممكن تريحني انا تعبانة اوي من غيرك

انا: عيوني يا حبيبتي انت وحشاني اكتر

انا: وكانت ماسأل لابسة لانجيري بطل عليها،وااااااو شكلك يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده

ماسأل: عيونك اللي حلوة وحشتني اوي هموت عليك بجد.

قربت من ماسأل ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد…..ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي…اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.

وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي…..ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،…. هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي…..ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي…..اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.

خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين

ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.

ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه

وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.

وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.

فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وهي غرقتني من شهوتها ونزلت بتاع مرتين في بوقي.

طلعت بوستها وقولتلها الحسي شهوتك يا لبوتي وهي ما صدقت اشتمها وبدأت تلحس في وشي وتدوق عسلها وكل ده ايدي على كسها بفرك في زنبورها.

روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.

وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا

وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير احااااااااااااا احححححح نار في كسي وطيزي جننتني يا عمار اااااااااه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من الهيجان وانا بعمل كده

روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت البوكسر وخرج زبري من عرينه.

ومسكت ايدها وحطيتها على زبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر

وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه

وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.

ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.

وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى ومع مين مع الانسان اللى هى حبته وعشقته كاول حب حقيقي ليها

فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلن على الوضع ده بتاع ربع ساعة ارضع بزازها وافرش كسها.

ماسأل: يلا بقي دخلوووو كفاية تفريش كسي نار

قربت رأس زبري من كس ماسأل وضغط براحة على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني براحة

اهدي متتحركيش وهبقي براحة وبدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وسيبته شوية وفضلت رايح جاي في كسها وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه انت وحشتني اوي نيكني اوي نيك مراتك احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم في كسها وهي راحت في دنيا تانية وكل ده زبري واقف لسه ولا اكني جبت اصلا وخدتها تاني على زبري وجبت في كسها تاني بعد نص ساعة نيك كامل في كسها الجامد ده والوردي المحمر اححححححح عليه بجد.

خدتها في حضني وفضلت أحسس على شعرها وجسمها وهي كل الي عليها تبوس فيا وتقولي بحبك بجد

انا: شكلك شبعتي انا عايزك تاني زبري لسه عايزك

ماسأل: لا كفاية انت بقالك ساعتين شغال رزع فيا حرام عليك هههه

انا: ماشي يا روحي ارتاحي

ماسأل: امتي هالة تيجي وتشيلي عني شوية هههه

انا: وليه هالة مانت موجودة

ماسأل: عمار انا جاتلي فكرة

انا: قولي خير

ماسأل: انت تعبان ولسه هايج صح

انا: اه ليه

ماسأل: قومي روح لنهي اتمتع بيها ومتعها بيك زمانها محرومة اخر مرة نكتها امتي

انا: انت مجنونة صح البيت كله موجود

ماسأل: اسمع الكلام قوم ريحها وريح زبرك يا حبيبي يلا تحب أجي معاك

انا: انت مجنونة نامي يا ماسأل

ماسأل: مش هنام قوم معايا

خدتني ماسأل من ايديا وانا عريان وزبري واقف وخرجنا من الاوضة وكانت أوضة نهي في نفس الدور بتاعي وفتحت الباب ودخلنا

قربت ماسأل من سرير نهي وكانت لبسة لانجيري يدوب مغطي كسها

ماسأل: ماما اصحي يا ماما

نهي وهي لسه مش فايقة: خير يا ماسأل عمار كويس

ماسأل: لا يا ماما عمار تعبان اوي قومي شوفي

نهي فاقت لقتني قدامها ملط وزبري واقف اوي وماسأل عريانة هي كمان

نهي: في ايه انتوا قالعين كده ليه

ماسأل: عمار فشخني يا ماما بقاله ساعتين بينيك فيا ولسه بتاعه واقف وانا تعبت جبته تشيلي عني شوية

نهي: عبب كده يا ماسأل انا امه ازاي يعني

ماسأل قربت من ودنها: ما انا عارفة انه ناكك وفشخك كتير وانت تعبانة وحطت ايدها على كسها وبدات تبوس فيها

انا قربت من نهي امي لقيت كسها غرقان ومش محتاج أصلا قمت مدخل زبري براحة فيها

نهي: اااااه يا عمار اااااه عيب يا حبيبي

انا: ريحي ابنك يا ماما انا تعبان اوي وهايج

نهي: ااااه كسي اااااه نيك جامد طيب

فضلت ارزع وانيك في كس نهي واعمل فيها المستحيل وبرضو لسه هايج

ماسأل: صدقتيني لما قولتلك هايج ومش قادرة عليه

نهي: اااااه كسي اتهري من زبرك يا حبيبي بس كمل كمل اااااااه كمل يا عمار

أسيل فجأة فتحت الباب: انتوا بتعملوا ايه

يتبع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ