العراف – السلسلة الرابعة | الجزء السابع

انا: نعم انتِ بتعملي ايه هنا

مريم: انا انا انا

انا: انت ايه بقولك بتعملي ايه هنا

رسلان: في ايه يا عمار انتوا تعرفوا بعض

انا: تعرفها منين يا رسلان واوعي تقولي ان دي خطيبتك

رسلان باستغراب: ايوة خطيبتي يا عمار هو في ايه ما تفهموني

مريم واقفة ساكتة وخايفة ومش بتنطق بولا كلمة

فلااااااش بااااااااك

روحت لنبيلة العيادة بتاعتها وطلبت من السكرتيرة تقولها في كشف باسم مدام سارة وضحكت على السكرتيرة قولتلها انا خطيب بنتها وجاي اعمل ليها مفاجأة واستنيت لاخر كشف في العيادة

دخلت السكرتيرة على نبيلة

نبيلة: في حد تاني برة لسه يا مريم

مريم: ايوة يا دكتورة فاضل اخر كشف خلاص لمدام سارة تحبي ادخلها

نبيلة: دقيقة ودخليها يا مريم

مريم بنت جامدة وحلوة اوي وهي خارجة تبلغني ان نبيلة مستنياني

مريم: الدكتورة هتقابلك بعد دقيقة

انا: وانت بقي مش هتقابليني يا حلوة ههههه

مريم: احمم، قصدك ايه

انا: ولا حاجة وهي ماشية قدامي علشان توصلني لاوضة نبيلة ضربتها بعبوص على طيزها ودخلت صباعي كله جواها وهي اتخضت بس مفتحتش بوقها وابتسمت وقامت

فتحت مريم الباب وقالت اتفضلي يا مدام سارة، ونبيلة لقتني انا اللي في وشها

انا: فاكرة هتهربي مني يا نبيلة ده انا اعرف اجيبك في اي وقت انت نسيتي انا شغال ايه ولا اي

نبيلة: اهلا يا عمار عامل ايه، عارفة انك تقدر توصلي وانا مبهربش منك

انا: وطريقتك واسلوبك مع لميس ده تسميه ايه وانك ترفضيني ده تسميه ايه

نبيلة: في حاجات كتير يا عمار انت متعرفهاش ولو قررت تجوز لميس لازم تعرفها تعالي معايا يا عمار

رجووووع من الفلاش بااااااااك

رسلان: ما تفهمي يا عمار في ايه

انا بهدوء: مفيش حاجة ياعم دي مديرة عيادة نبيلة حماتي واعرفها من هناك ولا ايه يا مريم

مريم: ايوة استاذ عمار جالنا مرة العيادة واتعرفنا هناك

رسلان: ياعم خضتني قولت في مصيبة ولا حوار كبير ومخبئ عني

انا: مفيش حاجة بعدين نكلم، اقعدي يا مريم اتفضلي

مريم بصالي وهي كلها خوف وخايفة مني لاتكلم واقول على اللي حصل في العيادة (في الجزء السابع السلسلة الأولي)

ماسأل دخلت ومعاها نبيلة: عمار عايزك في حاجة

نبيلة: ايه ده بتعملي ايه هنا يا مريم

مريم: ازيك يا دكتور انا خطيبة رسلان وكنا جايين زيارة

نبيلة استغربت وبصتلي بس مفتحتش بوقها وابتسمت: اهلا بيكي يا حبيبتي مبروك عليكم

ماسأل: طيب خلاص نكلم في وقت تاني يا عمار هنقوم احنا ونأخد مريم معنا ولا في حاجة ومحتاجنها هنا

انا: لا خديها معاكم برة

خرجت مريم مع نبيلة وماسأل

رسلان: ايه يا حبيبي بقي طمني عليك واخبارك ايه

انا: كله فل الفل جاهز للسفر يا بطل

رسلان: جاهز بس اروح مريم وبعدين اجيلك تاني ونتحرك كلنا

انا: قولي صحيح اتعرفت على مريم ازاي

رسلان: مفيش في يوم كنت في عيدميلاد واحدة صاحبتي من ايام الكلية وشوفت مريم هناك وعرفت انها من عيلة متوسطة وعجبتني الصراحة وعرفت انها شغالة في عيادة دكتورة ***** بس عيادة كبيرة لدكتورة معروفة قولت مفيش مشكلة لحد ما نتجوز وبعدين تقعد بس متوقعتش خالص ان الدنيا تطلع اوضة وصالة وتطلعوا تعرفوا بعض

انا: بقالكم قد ايه يا رسلان

رسلان: حوالي سنة ونص يا عمار ليه في حاجة

انا: لا مفيش

(اقوله ايه بس اقوله اني شوفت خطيبتك وكمان بعبصتها وهي كانت مبسوطة ومفتحتش بوقها حتي لازم اكلم مع مريم الأول واشوف اتعدلت وكويسة ولا مريم شرموطة اصلا)

برة عند البنات وهما قاعدين

نبيلة: الاجازة طولت معلش يا مريم

مريم: ولا يهمك يا دكتور عادي انا مستنية رجوع حضرتك

نهي: شوفي الصدف تطلعوا تعرفوا بعض لا وكمان خطيبة رسلان

ماسأل: اه يا ماما صدفة غريبة وحلوة

(ركز معايا يا عزيزي القارئ دلوقتي البيت مفهوش غير نبيلة ونهي وماسأل وأسيل)

أسيل نازلة من فوق: عندنا ضيوف ولا ايه

ماسأل: تعالى دي مريم خطيبة رسلان اخوكي

أسيل: ازيك يا مريم

مريم: بخير وانت عاملة ايه

أسيل: بخير طول ما عمار جمبي

مريم بدهشة: وليه مقولتيش طول ما اخواتي جمبي

أسيل: لاني معنديش اخوات غير البنات وعمار وبس

مريم: امال رسلان مش اخوكي ولا ايه مش انتوا كلكم من نفس الأب لكن الام مختلفة

أسيل: ايوة كلنا نفس الأب بس الدم ولما يحن بقي

نهي: أسيل قصدها انها مرتبطة بعمار اكتر ولسه رسلان بالنسبالها جديد عليها

مريم: اه فهمت تمام

نهي: شنطة هدومك جهزت يا أسيل محتاجة اي حاجة تاني يا حبيبتي

أسيل: تسلميلي يا ماما انا كده تمام

مريم: انا توهت يا جماعة هههههه هي أسيل بنت حضرتك

نهي: اه بنتي الصغيرة

رسلان خرج من عندي: يلا يا مريم علشان اروحك وبعدين اجهز نفسي لاني مسافر

مريم: تمام يلا، عن اذنكم اتشرفت بيكم

نبيلة قامت ودخلتلي المكتب: عايزة اتكلم معاك

انا: خير تعالى

نبيلة: اخوك يعرف حاجة عن مريم

انا: أكيد لا يعني، ومعرفتش اقوله حاجة اقوله اي خطيبتك شرموطة

نبيلة: الفاظك يا استاذ احمم طيب ناوي تعمل ايه

انا: هشوف الأول ردة فعل البت لو خافت واتلمت تمام محصلش كده يبقي هتصرف انا

نبيلة: ياريت رسلان ميعرفش حاجة دلوقتي يا عمار

انا قمت من مكاني وقربت من نبيلة وهي بتكلم وشديت جسمها عليا

نبيلة: احممم عمار بتعمل ايه

انا: بعمل ايه بشوف القمر وجمالها وحطيت ايدي على طيزها وحسست عليها

نبيلة صوت نفسها علئ اوي ومبقتش قادرة تتحكم في نفسها

انا: مالك يا نبيلة انت تعبانة اوي كده

نبيلة وهي تايه ومش حاسة الا بمتعة: تعبانة اوي يا حبيبي ونفسي اوي

قربت ايدي من تحت الچيبة عند كس نبيلة ومسكت كسها لقيته غرقان

انا: ده حقيقي ده انت تعبانة اوي طب بقولك هحجز غرفة في فندق النهاردة ومستنيكي هناك وهبعتلك التفاصيل واتساب يا حلوة

وسيبتها وخرجت وهي غرقانة في بحر المتعة وتعبانة اوي وقررت اني اريح نبيلة لانها تعبانة فعلا ومش قادرة تمسك نفسها

نبيلة جوا: فوقت لنفسي لقيت كسي غرقان وكان عمار بيحسس على كسي وسابني وخرج وسيبني مولعة بس ثواني كده عمار قالي انا مستنيكي النهاردة في الفندق احيه عليا انت توهتي يا نبيلة وسيبتي عمار يلمسك احيه بس بصراحة انا فرحانة اوي

عقل نبيلة: انت اجننتي هتروحي تنامي تحت جوز بنتك

قلب نبيلة: اولا مش جوز بنتك وثانيا انت بني ادمة وتعبانة ولسه عندك انوثة وهي هيأخد باله منك ويحميكي ويدلعك

نبيلة: انا هسمع كلام قلبي انا معجبة بعمار اصلا من زمان وهروح الاوتيل وهشوف هيحصل ايه

في مبني الأمن العام

محسن: فضل باشا في مشكلة ولازم نعرف هنجهز ليها امتي

فضل: خير يا محسن

محسن: اجتماع العهد بعد بكرة وأكيد الكل هيبدأ يسافر من النهاردة وبالفعل كل المافيا من كل بلد سافرت ووصلت لندن

فضل: والعراف لسه طبعا متحركش

محسن: اه لسه مسافرش هيسافر النهاردة أو بكرة

فضل: محسن جهزلي لقاء مع العراف لازم نكلم ونقعد معاه نشوف نيته ايه

محسن: مانت عارف العراف مش هيجي لازم احنا اللي نروح

فضل: مفيش مشكلة نروح يا محسن اتصل حالاً بصخر قائد حراسته وشوف ينفع معاد ولا لا

محسن بيتصل بصخر: صخر باشا محتاجين نقعد مع العراف متاح معاد النهاردة

صخر في التليفون: هشوف العراف وهبلغك تاني يا محسن بيه سلام

العراف: اديلهم معاد بعد ساعتين يا صخر

اتصل صخر بمحسن: عندكم معاد بعد ساعتين العراف بيبلغكم

محسن: خلاص يا فضل العراف حدد معاد مقابل بعد ساعتين من دلوقتي

فضل: حلو اوي

محسن: بس اشمعنا دلوقتي هنقعد مع العراف

فضل: البلد في خطر يا محسن ولازم نكلم مع كبير المافيا

محسن: مانت عارف ان العراف مش مافيا ليه بتسميه كده

فضل: مش قصدي هو قصدي على اللي برة مصر

محسن: ابراهيم العطار دلوقتي بقي ماسك كل شغل العراف برة مصر في انجلترا

فضل: أكيد العراف بعت ابراهيم العطار علشان يبقي واجهة مدارية عنه

محسن: بظبط كده يا باشا

فضل: كده العراف خلص من جينكيز التنين وجماعته بس ميعرفش ان الرأس الكبيرة مش التنين وفي الأكبر منه والايام الجاية هتبقي خراب اكتر

محسن: كده كده احنا متابعين الدنيا والاجتماع هيوضح حاجات كتيرة

في شركة هالة المحمدي

هالة: شيرين محتاجة كل الملفات بتاعت الصفقة الجديدة تبقي على مكتبي خلال دقائق

شيرين السكرتيرة: حاضر يا هالة

دخلت هالة مكتبها وقعدت تفتكر كل اللي حصل ليها من اول ما كبرت وفهمت كل حاجة لحد دلوقتي

شيرين: اتفضلي يا هالة تحبي نراجعهم سوا

هالة: اه اقعدي وكمان عايزة اكلم معاكي شوية

شيرين: خير في ايه

هالة: ايه رأيك في عمار العراف

شيرين: من ناحية ايه بظبط يا هالة لو قصدك كشخصية فهو قمور اوي وكمان راجل وقد المسؤولية

هالة: ولو جواز تفتكري هنكون مناسبين لبعض

شيرين: أكيد يا حبيبتي انت اي راجل يتمناكي بس ليه متخليش علاقتك بيه صحاب وشغل وبس خصوصا يعني انه مجوز إتنين

هالة: مجوز واحدة والتانية اتوفت من فترة

شيرين: من رأيي حتى لو بتحبيه بس انت ممكن بتحبي فيه الامان والاهتمام اللي كان محمد المحمدي والدك بيعمله معاكي فكري كويس يا هالة علشان مجيش تندمي وتخسري العراف بعدين يمكن حبك يكون مجرد شعور بالنقص بسبب وفاة والدك

هالة: ما ده اللي انا خايفة منه، اني اكون مفتقدة شعور الامان واتعلقت بيه علشان كده علشان كده سألتك

شيرين: من رأيي للمرة الثانية فكري تاني وقرري انت عايزة ايه يا هالة وبعدين انا بشتغل معاكي من 5 سنين يعني قبل الشغل احنا كنا صحاب في الجامعة وعرفاكي كويس انت ميولك رجالة وستات يا هالة بس انت بتبسطي اكتر مع انهي نوع

هالة: احمم الصراحة مع الستات بس عمار مختلف برضو وأكيد هتبسط معاه

شيرين: وهتقدري توقفي اي علاقة تعجبك مع اي بنت تانية

هالة: الصراحة معرفش ده انا معجبة بمراته اصلاً وعايزة انام معاها والمسها

شيرين: طيب يبقي فكري كويس تخلي علاقتك بيه سكس وشغل ومتعة ولا جواز ومتعة وشغل

هالة: حاضر هفكر المهم حضري نفسك علشان نتقابل بليل انت وحشاني اوي

شيرين: من عيوني وانت كمان وحشتيني ووحشني كسك الناعم وهو على كسي اححححححح

هالة: اتلمي احنا في الشركة

خرج طيف من وسط المكتب كان قاعد وبيسمع كل حاجة حصلت ما بين هالة وشيرين

في اوتيل مشهور ومعروف

صخر: في حجز اوضة باسم صخر

الموظف: ايوة يا فندم اتفضل المفتاح

صخر خد من الموظف المفتاح وجالي عند الاسانسير

انا: تسلم يا صخر استناني في العربية بقي هخلص مقابلة شغلي وهجيلك تحت

صخر: اوامرك يا عراف

ركبت الاسانسير وكانت نبيلة بعتتلي رسالة انها في الغرفة اللي جمب غرفتي لانها وصلت قبلي وقولتلها تحجز اوضة باسمها وتقولي رقمها

طلعت وخبط على باب اوضة نبيلة وقولتلها اني عمار

فتحت نبيلة الباب وكانت وراء الباب مستخبية واول ما دخلت بصيت ورايا وشوفت قمر 14 مستنية عريسها يوم دخلتها 

نبيلة لبسة بيبي دول أسود شفايف وهي جسمها وبشرتها بيضاء وكان يجنن عليها اوي

انا: ايه الحلاوة دي كلها يا نبيلة

نبيلة: احمم اسكتي انا بجد مكسوفة اوي

انا: مكسوفة من ايه تعالى يا مُزتي انت وقربت من نبيلة وبوستها على شفايفها وهي كانت سايحة اصلاً ومش قادرة وانا قررت اني اريحها واضمها لحريمي اللي بمتعهم وبتمتع بيهم ومعاهم

لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.

جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر

ااااااه يا حبيبي كان نفسي فيك اوي وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.

نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز حماتك يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز حماتك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.

قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي

انا: بفشخ بزازك يا حماتي حلو مصي يا نبيلة قوليلي حلو مص جوز بنتك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.

انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح 

نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نبيلة انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.

قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي

وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس نبيلة حماتك ااااااااااه يا حبيبي ريحني اااااااااااااه

وقتها سيبت كسها وقربت زبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.

وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش.

دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق يا روحي اااااااه ارزع

ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك حماتك ااااااه يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.

وهي تطلع اهاتها وتقولي كنت وحشني اوي ونفسي فيك متسبنيش اااااااااه.

قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نبيلة يا لبوة 

وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زبرك. 

وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي. 

قومي يا نبيلة لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زبري ودهنت خرم طيزها وبدات اضغط بزبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه

اهدي يا نبيلة طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.

وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 30 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه.

وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مأمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها

كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي كفاية بتنيكني بقالك ساعتين ااااااااااااه يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم طيزها

خرجت زبري من طيزها وهي قربت شفايفها ولسانها من زبري وفضلت تمص فيه لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش ربع ساعة نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعتين انا مش حملك انا كبيرة، قولتلها كبيرة ايه انت فشيخة وجامدة اوي وهفضل انيك فيكي طول العمر يا لبوتي مبسوطة يا نبيلة، اااه مبسوطة يا قلب نبيلة يا حبيبي انت اخيرا حسيت بيا وفهمت قد ايه انا تعبانة وعوزاك

خدتها في حضني لحد ما هديت ودلعتها بكلامي الرومانسي واعجابي بيها وبجمالها الحلو اللي لسه مستمر لحد دلوقتي وعينيا راحت في النوم فوقت عليها وهي بتبوسني في خدي.

نبيلة: حبيب قلبي انت، كنت فاكرة انك هترفضني ومش هتحس بيا انا استنيتك كتير اوي.

انا: حقك عليا بس استنيت الوقت المناسب بس اوعدك هعوضك وحبيت ادلعك النهاردة قبل ما اسافر للاجتماع يا حلوة انت قومي يلا ناخد شاور مع بعض ونلبس

ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقها ليا واعجابي ليها انا كمان ما انا مش هنكر انا اه عجباني نبيلة وكنت عايز ادوق جسمها وكنت مستني الوقت المناسب واللحظة المناسبة وهي خلاص بقيت سايحة اوي وفضلت انيك فيها وجسمها حراق و نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم على بزازها.

وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.

خرجنا من الحمام ولبسنا وظبطنا كل حاجة وكانت مبسوطة اوي ووشها رجع يضحك وبقي احلى من الأول كانت تعبانة وانا فعلا مشتاق ليها اوي متعة النيك معاها مختلفة عن بنتها لميس

بعد ما خلصت النيكة الجامدة مع نبيلة كنت طولت اوي معاها وعدت اكتر من 4 ساعات واحيه انا كده اتأخرت عن معاد فضل ومحسن اللي المفروض كان من ساعتين

انا: نبيلة انا اسف بس لازم اتحرك انا اتأخرت عن اجتماعي اللي المفروض كان من ساعتين

نبيلة: للدرجادي كنت مبسوط معايا

انا: اه طبعا يا مزة انت مبسوط معاكي وعجبتيني اوي كمان

نبيلة: احمم يعني افهم من كلامك انها هتكرر

انا: اه يا حبيبتي هتكرر متقلقيش مقدرش استغني عنك خلاص هتحرك انا وانت بعد ربع ساعة اعملي شيك اوت واتحركي يا نبيلة وتبلغيني برسالة وانت نازلة من هنا ولما ترجعي البيت

نبيلة: حاضر يا جوزي

انا: باي يا مراتي

خرجت من الاوضة وانا مبسوط اني بسط نبيلة لدرجة انها الثقة رجعت ليها تاني ورجعت شباب وحلوة 

انا: اتأخرت عليك صح

صخر: فضل ومحسن باشا مستنيني بقالهم ساعتين في المقر

انا: طيب ادخل اعمل شيك اوت للاوضة ويلا نتحرك على المقر

في قصر العراف (القاهرة)

تحديداً في اوضة ايفسون

ايفسون: ها قوليلي الاخبار ايه سمعتي حاجة او عرفتي حاجة مهمة

الطيف: اه يا مولاتي سمعت معلومات مهمة جداً

ايفسون: سمعت ايه يا موون

موون (هي من عالم الجن والدراع اليمين لايفسون)

موون: سمعت هالة المحمدي بتحكي هي وشيرين صاحبتها عن الامير عمار ابنك يا مولاتي

ايفسون: وقالتلها ايه عن عمار انطقي يابنتي هتفضلي تقولي جملة جملة

موون: قالتلها انا محتارة انا بحب عمار ولا لا بس شيرين قالتلها مانت دائما بتميلي للجنسين وشرحت وقتها وقالتلها انت بتحبي الرجالة والستات وسألتها بس بتتبسطي مع مين اكتر قالتلها مع الستات بس واثقة ان عمار مختلف وهقدر اتبسط معاه

ايفسون: ده حلو اوي الكلام ده يعني هالة طلعت سحاقية وكمان تقدر تنام مع رجالة عادي بس بتتبسط بالسحاق

موون: اه ده اللي سمعته والكلام اللي حصل بينهم، وكمان شيرين قالتلها يبقي لازم تفكري وتعرفي بتحبيه بجد ولا مجرد انك عايزة امان وضهر وفاقدة شعور الامان من والدك اللي مات وحددوا معاد النهاردة بليل انهم يتقابلوا علشان يمارسوا السحاق سوا

ايفسون: جميل اوي الكلام ده يا موون، بصي بقي هتروحي للامير عمار بس مش دلوقتي لما انا اقولك بس عايزاكي متسبيش هالة وتراقبيها وتقرأي كل افكارها وكمان تصوري الليلة اللي هتحصل بينهم النهاردة وتجيلي تاني

موون: حاضر يا مولاتي عن اذنك

اختفت موون زي ما ظهرت وفضلت ايفسون تفكر وتخطك لحاجات في دماغها لحد دلوقتي منعرفش هي ناوية على ايه وليه بتعمل كده

في بيت خطيبة رسلان (مريم)

مريم: ماما حصلت النهاردة مصيبة

حنان: حصل ايه يابت في ايه قلقتيني

مريم: مش رسلان خدني النهاردة عشان يعرفني على اخوه الكبير وكبير العيلة

حنان: اه وبعدين

مريم: تتوقعي اخوه يبقي مين

حنان: مين يابت انت انطقي قلقتيني

مريم: اخوه يبقي جوز بنت الدكتورة نبيلة اللي انا مديرة عيادتها

حنان: وفيها ايه صدفة يعني

مريم: احا ماتركزي معايا يا ولية انت

حنان: اكلمي يا كسمك مركزة اهو

مريم: اخو رسلان يبقي الشخص اللي جيه العيادة وبعبصني يومها وانا سكت وضحكتله كمان

حنان: احا يا شرموطة اي الحظ المنيل ده يعني كده الجوازة باظت والمصلحة باظت

مريم: معرفش يا ماما معرفش

حنان: والعمل طب اخو اكلم او قال حاجة قدامك

مريم: كل اللي عمله قالي بتعملي ايه هنا وانا خوفت واتلخبط في الكلام بس هو قال لرسلان انه يعرفني بسبب العيادة

حنان: طيب ما عدت على خير يا لبوة اهو وانت لمي نفسك وبطلي شرمطة

مريم: عدت على خير ايه ما أكيد مستني ردة فعلي عمار العراف مش سهل ده قوي اوي وعنده نفوذ كتير الناس دي انا مش قدها

ونفس الكلام حصل كان في طيف مراقب مريم خطيبة رسلان وسمع كل حاجة واختفي من شقتهم

وظهرلي الطيف ده وانا في عربيتي لطريقي للمقر

الطيف: مولاي عرفتلك كل حاجة

انا في افكاري وبكلم الطيف: حصل ايه يا صن قوليلي

صن: زي ما طلبت يا مولاي، مريم طلعت……..

الي اللقاء يتبع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!