صن: مولاي عرفت كل حاجة عن مريم
انا في افكاري: احكي يا صن حصل ايه
صن: مولاي مريم طلعت شرموطة كبيرة وامها عارفة كل حاجة ومقضيها كمان
انا: يعني معني كلامك انها مش ناوية تتعدل وتبعد عن اخويا
صن: معتقدش لانها بدور على حل تفضل موجودة بيه
انا: طيب اسمعيني كويس اوي ونفذي كلامي ده
بعد نصف ساعة على الطريق وصلت للمقر
انا: صخر متدخلش معايا، انت روح على الفيلا وبلغ أسيل وماسأل يجهزوا ويجهزوا الشنط علشان هنركب الطيارة بليل
صخر: اوامرك وهناك هتقعد في بيت الجبل ولا انهي بيت
انا: لا هنقعد في فيلا في لندن نفسها هبعتلك عنوانها وأمن الدنيا عايز كل رجالة الموت هناك
صخر: معني كلمة كلهم قصدك كل العدد ولا مجرد التأمين
انا: اعمل اللي انت شايفه صح
صخر: تمام يا عمار
دخلت المقر ولقيتهم قاعدين مستنين في اوضة الانتظار لكن انا دخلت مكتبي والسكرتيرة جابتهم
فضل: اتأخرت علينا يا عراف
انا: شغل ومشاغل يا فضل اتفضلوا اقعدوا
محسن: عامل ايه يا باشا
انا: بخير يا محسن خير في حاجة ولا ايه
فضل: سمعنا ان الاجتماع بعد بكرة
انا: ايوة ومسمعتش كمان اني مسافر بليل
فضل: لا الصراحة سمعت الف سلامة على الهانم الصغيرة
انا: انت مراقبني بقي ولا حكايتك ايه
محسن: لا يا عراف احنا مهتمين بيك مش اكتر مراقبة ايه بس
انا: بس انت يا محسن سيب الكبار يكلموا مع بعض
فضل: اهتمام مش اكتر
انا: طب اسمع يا فضل، لو عرفت بس انك مراقبني او في حد تبعك بينقلك اخباري انت وهو هتموتوا اتفقنا
فضل بقلق: يا عراف مش قصدي كده وبعدين انا جايلك في حاجة تانية
انا: قولتلك خير واكلم فضلت تلف وتدور
فضل: عايزين سلاح تقيل يا عراف
انا: ليه مش عندك الجيش بتاعك متسلح وقوي من كل النواحي وبعدين انتوا خايفين من اجتماع العهد كده ليه متقلقوش تركيز مش هيبقي عليكم الفترة الجاية
فضل: الجيش متسلح وكل حاجة واحنا مش خايفين منك احنا طالبين حمايتك للبلد لان في خطر جاي من برة
انا: انت قصدك على اللي هيحصل والتخطيط اللي بيتعمل عليكم
فضل بدهشة: انت عرفت منين دي معلومات رئاسية لسه متوزعتش على اي جهاز
انا: عيب يا فضل لما تقولي كده المقابلة انتهت وهفكر نورتوا
فضل: عن اذنك يا عراف
في قصر العراف (القاهرة)
صخر: نهي هانم ممكن حضرتك تبلغي الانسة أسيل انها تجهز هي ومدام ماسأل
نهي: تمام يا صخر هبلغهم هو عمار فين
صخر: العراف موجود دلوقتي في قصر المقر عنده اجتماع
نبيلة دخلت وهما بيكلموا: مساء الخير
نهي: مساء النور، خلاص روح انت يا صخر
خرج صخر وبتكمل نهي كلامها: ايه وشك منور ليه كده كنتي فين
نبيلة: ها، مفيش خرجت شميت هواء شوية قولت أغير جو
نهي: عليا انا برضو اصبري لما يسافروا ومش هسيبك وهعرف منك كل حاجة
نبيلة: ما بقولك شميت هواء شوية
ماسأل: ماما هو عمار فين
نهي: اه صحيح عمار بعتلك صخر من شوية وبيقولكم اجهزوا علشان هيخلص الاجتماع ويرجع يأخد شاور ويغير وهتسافروا
ماسأل: كل حاجة جهزت خلاص حتى هدوم عمار حطيتها في الشنط
نبيلة: الدكتور مستني أسيل امتي
ماسأل: المفروض يوم الخميس هتدخل المستشفي وتعمل الفحوصات وهيقرر وقتها العملية امتي
نهي: هحاول مع عمار ونسافر ليكم قبل العملية علشان متكنش لوحدها برضو ومتحسش اني سيبتها
نبيلة: والنهاردة نهال الصبح كلمتني وقالتلي انهم احتمال برضو يخلوا عمار يحجزلهم طيران ويحضروا العملية
ماسأل: فكرة كويسة جدا لازم فعلا كلنا نكون جمبها في يوم زي ده ونكون معاها ونقويها
ايفسون نازلة عليهم: مساء الخير بتكلموا في ايه
نهي: مساء النور، بنكلم عن وضع أسيل وبنخطط نسافر ليها لو عمار وافق
ايفسون: هيوافق متقلقيش واقولك على حاجة كمان ايه رأيك نسافر كلنا من النهاردة ومش شرط نستني ليوم العملية
نبيلة: فكرة كويسة جدا فعلا سافروا من النهاردة
نهي: ايه سافروا دي انت مش هتيجي ولا ايه
نبيلة: انتوا رايحين عيلة في بعض انا هاجي ليه
ايفسون: استني يا نهي انا هرد عليها، اولا انت من عيلتنا بدليل ان عمار مسمحش انك تمشي او تسيبي البيت، ثانيا بقي وشك منور ومحلو اهو يعني انت مننا وبتاعتنا ولا ايه
نبيلة قلقت: احمم تمام ماشي هجهز الشنطة بس مش هنأخد اذن عمار الأول
ايفسون: متقلقيش عمار مش هيقول لا، خصوصا انه من عشاق الأسود هههه
نبيلة وقتها اتأكدت ان ايفسون قافشة الحوار وعرفت حصل ايه بس مستغربة ازاي فهمت وعرفت
ماسأل: اسود ايه يا ايفسون
ايفسون: لا مفيش قصدي يعني بيحب اللون الاسود وهي لابسة اسود
نهي شاكة في نفس اللي ايفسون شاكة فيه بس طبعا مش عايزة تكلم او تلمح زي ما ايفسون عملت عشان ماسأل متشكش في حاجة لانها ذكية وهتفهم على طول وكمان مش عايزة تكسف نبيلة
انا دخلت عليهم: مساء الخير يا جماعة قاعدين كده ليه
نهي وايفسون: مساء النور يا حبيبي
أسيل نزلت جري اول ما سمعت صوتي: هيييييه انت جيت
انا: وحشتيني يا مجنونة بتجري كده ليه
أسيل: بجري علشان حبيبي رجع بالسلامة
انا: انت مجنونة كده على طول غلط عليكي
أسيل: سيبك بقي من غلط ومش غلط شنطتي جاهزة
انا: حلو والطيارة قدامنا ساعتين يدوب بس اخد شاور ونخرج
ايفسون: عمار عايزة اقول حاجة
انا: قولي يا حبيبتي خير
ايفسون: احنا عايزين نكون جمب أسيل وبدل ما نيجي قبل العملية عايزين نسافر كلنا النهاردة مش انت طالع بطيارة خاصة
انا: اه بطيارة خاصة بس لازم جوازات السفر تتختم ويتحط عليها فيزا
ماسأل: وانت هتغلب يعني يا عمار عيب ده انت العراف
انا: حاضر موافق ومين جاي بقي
نهي: كل البيت يا عمار
انا: ماشي قوموا اجهزوا هأخد شاور وهنمشي على طول
طلعت اوضتي ودخلت الحمام وجهزت نفسي وخرجت غيرت هدومي وكنت خلصت خلاص اما هما بقي
نهي في اوضة نبيلة: مش هتقوليلي برضو وشك ليه منورة النهاردة
نبيلة: عادي يا نهي اتبسط شوية وافتكرت لميس وقولت كفاية زعل دي سنة الحياة
نهي: عليا انا برضو (نبيلة كانت بالبرا والاندر)
قربت نهي من نبيلة ودخلت ايدها جوا الاندر من غير اي انظار
نبيلة: احححح بتعملي ايه يا نهي حد يدخل مش وقته
نهي: كسك رطب يا نبيلة لا وكمان نازل من لبن اتناكتي من مين يا نبيلة
نبيلة: اووف هقولك بس يبقي سر
نهي: قولي علشان اسيب كسك
نبيلة: اتناكت من عمار النهاردة خدني أوتيل وريحني اوي
نهي: احا يا لبوة من غير ما تقوليلي
نبيلة: ملحقتش اصلا ده يدوب دخلت المكتب عنده لقيته بيقرب مني وبيدخل ايده على كسي وبيقولي مستنيكي في الأوتيل بعد ساعة
نهي: اتناكتي من ابني يا ليوة عجبك زبره
نبيلة: اححح كفاية كسي مهري ااااه عجبني زبره اوي دكر وراجل بينيك
نهي فضلت تحسس على كس نبيلة المهري وهما واقفين ونبيلة من كتر المتعة وتخيلها ان عمار اللي بيعمل فيها كده جابتهم على ايد نهي
نبيلة: اووووف حرام عليكي تعبتيني بس خلتيني اجبهم
نهي: انت مش هتقلعي طيب وتلبسي اندر غيره
نبيلة: اقلع ايه انا هفضل بلبن عمار جوايا انا متمعة اوي
نهي: ماشي يا لبوة هسيبك بقي
خرجت نهي من اوضة نبيلة وملامح وشها اتغيرت وجسمها اتبدل وكانت ايفسون !!!!
نهي اصلا في اوضتها هي وأسيل مع بعض وبتجهز وماسأل في الاوضة معايا ايفسون دخلت عند نبيلة بس متحولة في شكل نهي
ايفسون: ماشي يا نبيلة بقي انت كمان لفيتي على ابني وخدتي زبره ومتعك… انا هربيكوا زبر ابني ليا انا وبس وكانت ايفسون ملامحها غضب وانتقام
خرجت من اوضتي لقيت ايفسون واقفة سرحانة
انا: واقفة كده ليه يا حبيبتي
ايفسون: ها…مفيش حاجة يا حبيبي ايه القمر ده
انا: اول مرة تشوفيني شيك ولا ايه
ايفسون في سرها: ليهم حق يجننوا عليك انت قمر اوي وكمان زبرك كبير زي ابوك
ايفسون: انت طول الوقت قمر وحلو تعال عايزك
دخلت انا وايفسون امي الاوضة بتاعتها
انا: في حاجة ولا ايه يا حلوة انت
ايفسون: بطل بكاشة هقولك بس خليك هادي واياك تعلئ صوتك ههه تمام
انا: حاضر تمام
ايفسون: انا كنت شاكة في خطيبة رسلان الصراحة لما جت وحسيت انها بنت مش مظبوطة فبعت وراها موون الجِنية بتاعتي وسمعت كل حاجة
انا: عرفتي ايه
ايفسون: عرفت من موون انها وهي في بيتها وبتكلم هي وامها وطلعوا هما الاتنين شراميط ومقضيناها والبت شكلها بتخطط ازاي تكمل في العلاقة من غير مانت تكلم او تعملها مشكلة
انا: شديت ايفسون لحضني، طلعوا ايه سمعيني تاني يا قمر
ايفسون: احممم قومني طيب
انا: لا هتفضلي على حجري وفي حضني قوليلي بقي طلعوا اي
ايفسون: احمم طلعوا مش كويسين
انا: تؤتؤ التانية يا ايفسون
ايفسون: طلعوا شراميط احمم ارتحت
انا قربت شفايفي من شفايف ايفسون: ودخلت معاها في بوسة كلت فيها شفايفها الاتنين، ااااه ارتحت ودوقت شفايفك اللي مطلعة شتايم كمان
ايفسون: احمم انت قليل الأدب كده تعمل في ماما كده
انا: انا اه قليل الادب بس ماما حلوة اوي وبوستها كمان في رقبتها وايفسون نفسها علئ اوي وبقيت سايحة على الاخر بس مش وقتها ومش عايزها دلوقتي
انا: يلا قومي البسي يا حلوة
ايفسون: يا فصيل يا رخم ماشي يا عمار
انا: ههههه قومي يلا واديتها بعبوص في طيزها
ايفسون: عمار قوم اخرج برة لو سمحت
انا: انت قلبتي عليا ولا ايه يا ايفسون
ايفسون: مقلبتش ولا حاجة اخرج يلا
خرجت من عند ايفسون وسيبتها لوحدها ونزلت اقعد في الليفينج تحت
اللي هيتقال دلوقتي على لسان ايفسون
ماشي يا عمار بقي تسخني عليك واسلمك نفسي تسيبني وتعمل فيا كده
انت فاكرني شرموطة وهايجة عليك
هوريك يا عمار حاضر انا غلطانة فعلا اني سلمتك نفسي وكنت سهلة معاك بس انا سهلة علشان انت حبيبي مش ابني وبس
انا من وقت ما ماسأل ما كانت بتراقبك وانا اصلا براقبك معاها مسيبتكش ولا لحظة بس مكنتش اعرف انك ابني
بتعاملني زي ما بتعاملهم وتسخني وتسيبني وحياه حياتك عندي لتندم انت وهما يا عمار انا مش رخيصة علشان تعمل فيا كده
وجعتني اوي يا عمار، بقي انا بحبك وعوزاك وانت تعمل فيا كده ومهتم بغيري تمام
عقلها: لازم تنتقمي منهم انت اقوي بكتير وتقدري عليهم كلهم حتى ابنك
قلبها: لا طبعا متسمعيش كلامه، ده هيضيعك ابنك انت كنتي محرومة منه طول السنين دي ودلوقتي قادرة تكوني معاه وجمبه وأكيد ميقصدش يجرحك
نفسها: انا مع قلبك عمار مش يقدر يزعلك ولا يجرحك بالعكس ده بحبك وتقبل وجودك ولا نسيتي
عقلها: بيعاملها زي الشرموطة في الشارع اكنها مرمية على كل واحد شوية
قلبها: متسمعيش للهبل ده عمار بحبك بس اصبري وبيني حبك لعمار اكتر
نفسها: عايزة اهتمام عمار يبقي تكسبيه مش تحاربيه
ايفسون: خلاص كفاية اسكتوا انا موجوعة اووووووي
تحت وانا قاعد ومستني الكل كلمت عمي سليم
سليم: ايه الاخبار يا حبيبي
انا: بخير يا عمي بقولك ايه عايزك توزع حصة الشهر على العيلة وكل اللي شغالين معانا من النهاردة وتخليها ازيد 50%
سليم: ليه زيادة مش كفاية اللي بيتأخد
انا: لا مش كفاية ياعمي وزع بزيادة زي ما قولتلك وكمان عرفهم اني اول ما ارجع هيبقي في اجتماع عيلة
سليم: جاهز لاجتماع العهد
انا: جاهز متقلقش تابع انت الامور هنا وانا هسافر ومعايا صخر
سليم: كان نفسي ابقي معاك بس مش هثق في حد يدير الدنيا هنا
انا: متقلقش وبلغني اول بأول
قفلت مع عمي سليم واتصلت على إيلا
إيلا: اوامرك يا قائد في حاجة
انا: جهزتوا يا إيلا واتحركتوا ولا لسه
إيلا: اه يا عمار احنا في الطريق للمطار اهو الطيارة اللي خليتها لينا مستنية واحنا قربنا نوصل للمطار اهو
انا: تمام يا إيلا هقابلكم في بيت الجبل وهجيلك لما توصلوا وانا هتحرك بعد شوية
قفلت المكالمة مع إيلا وقمت خرجت اشوف هالة لحد ما الهوانم تلبس وتنزل
وصلت لفيلا هالة وخبط على الباب وفتحتلي الشغالة وندت عليها
هالة: اتفضل يا عمار واقف برة ليه
انا: لا تعالى نقف برة احسن في الهواء
هالة: مالك في ايه زعلان من حاجة ولا ايه
انا: لا مفيش حاجة بس جيت اسلم عليكي لاني مسافر كام يوم انجلترا عندي شغل وكمان عملية أسيل
هالة: ليه يا عمار مالها أسيل
انا: أسيل عندها سرطان في المخ ولازم تعمل عملية ومسافرها برة تعملها انا والعيلة
هالة: عاوزني معاك اجهز واجي وراك
انا: لا شكرا يا هالة انا قولت اجي اسلم عليكي
هالة: توصل بالسلامة وترجع بالسلامة
انا: شكرا مع السلامة
مشيت من عند هالة وهي طريقتها معايا رسمية ولا قالتلي كلمة حلوة او حتى بينت حبها زي ما كان بيحصل قبل كده وقتها شكيت في الموضوع بس محطيش حاجة في دماغي وطنشت الحوار
رجعت البيت لقيتهم لبسوا وجهزوا ومستنين تحت
أسيل: انت كنت فين يا حبيبي
انا: مفيش كنت بشم شوية هواء برة لحد مانتوا تنزلوا جاهزين يلا
ماسأل: اه يا حبيبي بس مش هتسلم على سيلين الأول قبل ما نسافر
نهي: اه صحيح مكلمنهاش بقالنا يومين يا عمار نعدي عليهم واحنا ماشيين
انا: حاضر يلا بينا
خرجنا وركبنا العربيات وكان معايا صخر والحراسة ووقفنا في طريق الكومبوند ونزلنا علشان اطمن على سيلين وأسلم عليها
رامي: منورين يا عراف اتفضلوا
انا: مستعجل يا رامي عندي طيارة ومسافرين جينا بس نسلم على سيلين قبل ما نمشي
سيلين: اشمعنا كلكم مسافرين يعني
أسيل: انت متعرفيش يعني اني تعبانة وعندي المرض الوحش في المخ وعمار حجزلي عند الدكتور
سيلين: وحياتك عندي ما اعرف حاجة ومحدش قالي كده يا عمار تخبئ عليا
انا: مرضتش ازعلك في شهر عسلك وبعدين الدكتور يحدد العملية وهحجزلك تذكرة طيران وتيجي متقلقيش
سيلين: ماشي أكون ظبط حالي هنا متقلقيش يا أسيل هجيلك يا حبيبتي
انا: رامي خلى بالك منها ولو احتجت حاجة رسلان موجود وعمي سليم موجود
رامي: متقلقش يا عراف تروح وترجع بالسلامة
انا: عايزك يا سيلسن لوحدنا عن اذنكم يا جماعة
سيلين: خير يا حبيبي في ايه
انا: مبسوطة مع رامي ولا في مشاكل او حتى زعلك قوليلي
سيلين: مين ده اللي قدر يزعلني وانت عايش وبعدين مش انت لوحدك اللي اسمك العراف انا كمان سيلين العراف ولا نسيت
انا: جدعة خليكي دائما فاكرة انت واخواتك ان كل القوة تحت ايدكم حتى لو مكنش حد فيكم الكبير
سيلين: متخافش عليا رامي بيحبني وانا مبسوطة وكمان لؤي بيقولي دلوقتي يا ماما هههههه
انا: اتمني تفضلي مبسوطة على طول هتوحشيني الكام يوم دول
سيلين: خلى بالك على نفسك وعليهم
مشينا من عند سيلين واتحركنا على المطار لمكان الطيارة الخاصة وطول الطريق ايفسون ساكتة وباين على وشها الزعل وانا فاهم انها زعلت مني بس قولت لما نوصل، نزلنا وركبنا الطيارة وكله تمام وبدأت رحلتنا لانجلترا
في انجلترا شركة العراف
ابراهيم العطار: جهزت كل حاجة يا عز لان العراف على وصول
عز الدراع اليمين لابراهيم: انت متأكد انه هيجي الشركة هنا مش هو قالك انه مش هيظهر في الصورة وانت اللي هتتعامل مع سيلفيا وتشارلي
ابراهيم: ايوة بس أكيد العراف هيقعد معايا قبل الاجتماع ووقتها هيعرف مني كل حاجة حصلت
عز: انت مكنتش بتبعت تقارير لصخر أول بأول
ابراهيم: ايوة يابني بس العراف انا واثق انه هيجي جهز نفسك بس وخلى بالك وأمن الدنيا كويس
عز: وتشارلي هتعمل فيه ايه انا جاتلي معلومات انه جمع رجالة وحراسة وسيلفيا بتساعده بفلوس وكمان اخته وامه معاه
ابراهيم: تابعه من بعيد لبعيد ليعملنا مشكلة قبل حضور العراف ولما العراف يجي هعرض عليه الموضوع ونشوف رده
عز: تمام بس متنساش عندك اجتماع النهاردة مع سيلفيا بعد ساعة
ابراهيم: متقلقش مش ناسي، انا هخرج اصلا دلوقتي وهعمل كام مشوار وبعدين هروح لمكان الاجتماع
عز: ايه ده هو انا مش جاي معاك ولا ايه
ابراهيم: لا انا رايح لوحدي وكده كده معيا الحراسة متقلقش يلا سلام
خرج ابراهيم العطار من الشركة وراح المشاوير بتاعته اللي ملهاش لازمة تتقال وبعدين طلع على مطعم علشان يقابل سيلفيا
سيلفيا: مستر ابراهيم في مواعيدك مظبوط
ابراهيم: اكيد يا سيلفيا لازم أكون ملتزم في مواعيدي دائما
سيلفيا: وده بيعجبني فيك جدا
ابراهيم: الاجتماع ده بمناسبة ايه
سيلفيا: بص يا مستر ابراهيم احنا عارفين انك مجرد كارت محروق و واجهة لشخص تاني خالص هو اللي اخد أملاك مارتن وطبعا بعد موت جماعة التنين وكمان رئيسهم ده يثبت لينا انه مش انت
ابراهيم: وليه يعني ما يمكن انا بس رجالتي اللي عملتها وانا قدامكم هنا
سيلفيا: لانك مش قوي كفاية علشان تقدر تعمل كل كده برجالتك وكمان مش قدر الحرب قصاد التنين
ابراهيم: اه وبعدين انت مصممة اني كارت محروق وان في حد غيري لو فعلا كلامك صح اثبتيلي كلامك دلوقتي
سيلفيا: تحب اقولك انك الراجل بتاع العراف وان العراف ركب طيارته الخاصة وجاي هنا في لندن علشان اجتماع العهد وكمان رجالته وحراسته وصت قبل منه
ابراهيم: بزمتك انا هكون تبع العراف طب ازاي
سيلفيا: متتعبش نفسك انا متأكدة من معلوماتي مية المية وكمان مش جاية اوقعك في الكلام انا جاية اقولك حددلي معاد مع العراف لما يوصل
ابراهيم: المقابلة انتهت عن اذنك سلام
سيلفيا: ابراهيم استني، تشارلي بيسلم عليك وبيقولك هتندم
ابراهيم: ههههه ضحكتني انت وتشارلي بتاعك ده ولا هيعرف يعمل حاجة
سيلفيا: انا مليش دعوة بيه انا قولت ابلغك رسالته وكمان انا خلعت ايدي منه وبطلت اصرف عليه ولا حتى اديله دولار واحد على الجنان اللي بيعمله انا ناوية على الخير مش الشر يا ابراهيم بلغ العراف بالكلام ده كفاية اللي حصل من وقت ما وصلت لحد النهاردة
ابراهيم: شاطرة يا سيلفيا ركزتي واعرفي حجمك كويس سلام
بعد ما مشي ابراهيم العطار وساب سيلفيا، عملت هي تليفون
صوت: ايه الاخبار قعدتي مع ابراهيم
سيلفيا: كله تمام يا باشا وزي ما قولتلي عملت ومقدرش ينكر كلامي
صوت: ولسه لما تقعدي مع الرأس الكبيرة بتاعته ويعرف مين اللي باعتك هيتصدموا اكتر واكتر
سيلفيا: اوامرك يا باشا بس عندي سؤال
صوت: اسألي يا سيلفيا
سيلفيا: العراف فعلا جاي انجلترا ولا ده كلام بنوقع بيه ابراهيم العطار
صوت: العراف دلوقتي ركب طيارته قدامه بظبط حوالي 5 ساعات ونصف ويوصل لندن
سيلفيا: باشا ومقدرش اشكك في كلامك هنتقابل امتي
صوت: هبلغك بالمعاد بعدين يلا سلام
قفل الباشا المكالمة ولقي دراعه اليمين داخل عليه
مارك: باشا احنا جاهزين والرجالة جاهزة
الباشا: كله جاهز يعني عايزه اول ما يخرج من الطيارة ضرب النار يشتغل حواليه
مارك: عايزه يتصاب ولا مجرد تهويش ويخاف
الباشا: سيبها بظروفها ولا اقولك خليها اول مرة تهويش
مارك: سمعنا من الراجل بتاعنا في مصر انه جاي ومعاه عيلته كلها وكمان اخته الصغيرة مريضة وهتعمل عملية هنا
الباشا: حلوة الاخبار دي عايزك تعرفلي هتعمل عملية ايه وفي مستشفي ايه
في بيت شيرين صاحبة هالة المحمدي
وصلت هالة بيت شيرين وكانت قلقانة شوية
شيرين: كل ده بتيجي يا هالة انا قولت مش جاية
هالة: فعلا مكنتش هاجي بس لقيت نفسي جاية لوحدي وبعدين عمار سافر وكان بيسلم عليا قبل ما يمشي
شيرين: وفكرتي ولا لسه
هالة: اقولك حاجة وهتصدقيني
شيرين: خير احكيلي
هالة: لما جالي البيت علشان يسلم عليا انا اتعاملت بطريقة ناشفة وهو كمان كان بيعاملني بطريقة رخمة انا مش فاهمة بجد هو انا بحبه ولا لا
شيرين: ما قولتلك مش بتحبيه وبعدين هتسبيني كده قاعدة لابسة لانجيري يجنن علشان اعجبك وهتفضلي تكلميني عن عمار يلا ندخل الاوضة
انت مش شايفه القشطه.. كل الجمال ده.. العوود ده.. وبدات شيرين تحسس علي كتاف هالة ونزلت على ضهرها.. وكملت انت مش حاسه بقيمتك بس بصي علي بزازك و لفت ايديها وحسست علي بزاز هالة لانها كانت قلعتها ملط خلاص.. وهالة مولعة وحاسة ان شيرين بتسخن اكتر…شيرين بلاش كده انا مش عايزة العلاقة دي فوقي لنفسك وابعدي عني خلاص كفاية، بس شيرين مش ساكتة وماسكة هالة وفجاه رزعت هالة بعبوص ف خرم طيزها وهي بتقولها ولا الطييز الجامده دي.. هالة في ايه ياشرين مالك انتي سخنتي ولا ايه قالتلي بصراحه ااه انا بحب جسمك يا هالة من بدري اوي وعايزة اكلك
قولتلها يخربيتك القميص بتاعك يجنن اللي انت لابسه ده مجنني انا مفيش راجل لمسني ومش قادره يا شيرين حرام عليكي كفاية ابعدي.. قالتلي هشششش انا بحبك ولقيتها بتبوسني في رقبتي.. وبتكمل بوس ف شفايفي..
هالة: شرين.. احنا مينفعش يحصل بينا كده هي كانت مرة زمان وخلصنا اااااااه وهي تطنش كلامي وتكمل انا مكنتش قادره حاسه بغليان في كسي وقلبي بيدق بسرعه
شيرين: سيبك بقي من اي حاجة وركزي معايا خلينا ناخد راحتنا وبصراحه لسه بتكمل كلامها راحت رامياني ع السرير وناطه فوقيا وبتقولي انا مش هسيبك غير لما اكفيكي وامتعك وابسطك ع الاخر وراحت نازله عليا بوس وتقطيع في شفايفي وهرس في بزازي ولقيتها راحت مقلعاني ومنزلة حمالات القميص بتاعي راحت بزازي منطوره ومتحرره كل فرده في ناحيه لقيتها بتطلع صوت من بوقها مفهمتوش بس حسيت المنظر سخنها اكتر وراحت نازله بلسانها علي حلمات بزازي وكلت فيهم وعماله تلحس وتلعب بلسانها فيهم وانا مش فالدنيا اصلا مغمضه عيني ونسيت اني مش عايزة كده وبحب عمار ايوة انا بحب عمار بس ليه سايبة نفسي لشيرين اللي بتأكل في جسمي وبتهري في بزازي. وبستمتع وحاسه برعشه مع لذه غريبه بس جميله اووي مفوقتش وفتحت عيني غير لما حسيت بايد شيرين تحت القميص بتاعي بتلعب ف كسي
هالة: شيرين بتعملي ايييه
شيرين: احيه يا هالة ده كسك كله مايه وغرقاان.. اوعي كده وراحت مقلعاني القميص كله ونزلت الاندر مره واحده ونازله ع كسي بلسانها.. يا دوب لمست كسي بلسانها روحت جايبه شهوتي تاني
شيرين: اووووف ده ايه الحلاوه دي كلها يا هالة كسك جامد فشخ وردي غامق اوي وباين بين فلقتين طيزك وايه العسل ده كله بتقولي كده وراحت نازله ع كسي مكمله لحس في زنبوري وشفرات كسي انا مستحملتش من الغليان روحت قايمه عليها بيساها جامد كاني باكلها وقولتلها كده غلط يا شيرين بس تعبتيني.. وروحت مقلعاها القميص اللي عليها ده وكان قلعه سهل اوي الصراحه مسكت بزازها فعصتهم بايديا وانا حاسه بهيجان مش طبيعي.. قالتلي هالة انا مش قادره ريحيني.. نزلت على كسها كان اغمق من كسي بس حاجه مستويه كده مع هيجاني وانا بلحس في كسهاا روحت فاركة كسها كله مره واحده وفضلت العب في كسها والحسه جامد وهي جابت اخرها خلاص.. راحت مصوته.. قولتلها يخربيتك هتفضحينا.. لقيتها بتقولي متخافيش وراحت قلبتني وقالتلي طيب تعالي وراحت حاطها ايدها ع كسي وفضلت تدعك فيه وهوب راحت مدياني بعبوص في طيزي وفضلت تنيكني ب صباعها..طيزط ضيقة اوي يا هالة بس حلوة اوي ياما نفسي افتح كسك ده
هالة: لا طبعا بلاش جنان العب فيه من برة، ااااااه تجنني يا شيرين ولعبط يجنن ويسخن اوي وبعدين راحت مدخله رجلها ف رجليا عكس عكااس وبقينا بنتساحق ونخبط اكساسنا ف اكساس بعض ونحكهم واهاات لدرجه اني خوفت صوتي يطلع ونتفضح فضلنا كده لحد مالقيتها بتقولي هجيبهم يا هالة قولتلها وانا كمان قربت انزل.. كملي لسه بخلص الكلمه لقيتها راحت جيباهم ومن منظرها وانا في هيجاني ده روحت منزله عسلي انا كمان.. ومددنا ع السرير ف حضن بعض..
شيرين: شكرا يا هالة يا قلبي مش عارفة من غيرك كنت هعمل ايه
هالة: اسكتي خالص انت مجنونة بجد انا مكنتش حابة نعمل كده تاني بس ضعفت بسببك
شيرين: انسي بقي انت مش اتمتعي واتبسطي
هالة: انسي ايه، انسي اني بحب واحد ونفسي اكون معاه ياشيخة انت شيطانة ابعدي انا هقوم اغور من هنا بقي حلم من احلامك.
شيرين: انا بحب جسمك اوي وبعدين تغوري فين استني هنا يا هالة يا هالة
هالة كانت لبست في اقل من دقائق وخرجت جريت على برة ومشيت وهي ندمانة ندم العمر انها عملت كده وسمحت لواحدة زي شيرين تستدرج رجليها وتلعب في عقلها انها مش بتحب عمار وانها سحاقية وهتفضل سحاقية
في شقة شيرين بعد ما هالة نزلت واتأكدت انها مشيت قامت وقفت تسجيل الفيديو اللي كان بيتسجل في اوضة نومها
شيرين: حلو اوي كده انا هعرفك يا هالة مين هي شيرين اصبري عليا مش هسيبك تتهني بيه
خرجت شيرين تليفونها وبعتت رسالة لحد وكانت بتقول فيها …. كل حاجة تمام زي ما كنا مخططين والفيديو بقي معايا محتاج شوية تعديلات ويبقي جاهز يتبعت للعراف
في مكان هبوط الطائرات في انجلترا
الطيار: وصلتم بالسلامة يا عراف
انا: شكرا ليك يلا يا جماعة
خرجت من باب الطيارة ولسه هحط رجلي والحراسة وكله حوالين الطيارة ولقيت ضرب النار اتفتح حواليا
انا: محدش يخرج افضلوا جوا
صخر: امنوا العراف الكل يأمن العراف
وبعد ثواني من الضرب والرصاص اللي من كل حتة
إيلا: حد يلحقنا اسعاااااااااف بسرعة
يتبع