إيلا: اسعاااااف بسرعة
فضل الضرب والرصاص شغال شوية لحد ما قدرت الحراسة بتاعتي تخلص عليهم كلهم
انا: عامر فوق يا عامر اصحي يا صاحبي اوعي تسيبني يا عامر
إيلا: عامر ركز معنا الاسعاف جاية اهدي متكلمش
عامر بصوت ضعيف: المهم انك بخير يا صاحبي وانا فداك بس وصيتي ليك خلى بالك من مراتي وعيالي
انا: متقولش كده انت هتقوم بالسلامة وتبقي كويس عامر متخبش عن الوعي ركز معايا عاااامر
صخر: عمار، البقية في حياتك عامر قطع النفس شد حيلك
انا: صخر اعرفلي مين عمل كده بسرعة
أسيل بتجري من الطيارة عليا: عمار انت كويس يا حبيبي رد عليا ايه الدم ده وبتصرخ
انا: اهدي اهدي انا كويس ششش اهدي خالص صخر
صخر: اوامرك
انا: خد العيلة على البيت فورا وخد حراسة معاك وانا هطلع ورا الاسعاف علشان الجثة
صخر: معلش يا عمار بس انت خد العيلة وارجع البيت وانا والفريق هنخلص اجراءات عامر
إيلا وهي بتعيط: عمار صخر عنده حق وخصوصا الشرطة هتسأل وهتفتح تحقيق ومش هتخلص هناك خد العيلة وامشي انت واحنا هنخلص بسرعة ونبلغك
انا: خلى بالك منه يا صخر وخليهم يحافظوا عليه لحد ما نرجع
ركبت العربية والعيلة معايا وكلهم اعصابهم سايبة وخايفين وانا مش مصدق ان عامر وقف قدامي فجأة وهي الرصاصة المفروض تيجي فيا انا
نهي: انت كويس يا حبيبي فيك حاجة
انا: بخير يا حبيبتي بخير متقلقيش
ماسأل: خوفنا عليك اوي انت مكنتش لابس واقي رصاص
انا: لا ملبستش ومكنش معايا سلاحي كمان
نبيلة: مين عمل فيك كده، واللي حصل ده قصده بيه ترحيب ولا انه ناوي على موتك
انا: انت مبتكلميش ليه يا ايفسون
ايفسون: مفيش حاجة، مصدومة شوية بس
انا: يمكن بس براحتك… اقفلوا الحوار علشان وبصيت على أسيل وهي في حضني وهما فهموا
قناة اخبارية مصرية
أعلنت قنوات الامن الانجليزية منذ قليل بخبر قدوم رجل الاعمال المصري عمار العراف وعند خروجه من الطائرة الخاصة به قامت مجموعة مجهولة الهوية بضرب النيران عليه وهنبلغكم بالتطويرات بعد قليل
سلوي: احيه عمار ومسكت تليفونها تتصل بهالة وفضلت وراها لحد ما ردت
هالة بعياط: نعم يا ماما
سلوي: انت بتعيطي ليه
هالة: مفيش مخنوقة شوية وقاعدة على النيل في حاجة
سلوي: مفيش تعالى البيت بسرعة علشان عوزاكي في حاجة
هالة: ماشي جاية سلام
بعد نصف ساعة وصلت هالة البيت وهي في حالة نفسية وحشة
هالة: خير يا ماما في ايه
سلوي: انت اللي مالك معيطة ليه كده وعيونك محمرة ومتبهدلة وميكاجك بايظ
هالة واتفتحت في العياط: عملت غلطة كبيرة اوي وندمانة اوي
سلوي: في ايه قلقتيني يا حبيبتي تعالى في حضني
هالة دخلت في حضن مامتها واطمنت وحكيت ليها كل حاجة وعن اللي حصل عند شيرين
سلوي: ششش طيب اهدي وبعدين نكلم بس انت غلطتي
هالة: عارفة اني غلط وندمانة بس بجد هي لعبت في دماغي بطريقة وحشة اوي وصدقت كلامها لدرجة اني عاملته وحش قبل ما يسافر
سلوي: هالة هو حصل حاجة بس امسكي اعصابك لو سمحتي
هالة قامت من حضنها: في ايه يا ماما عمار كويس ولا في حاجة
سلوي: اعلنوا في التلفزيون من شوية ان عمار اضرب عليه نار بس مقالوش اي تفاصيل لسه
هالة: نعم بتقولي ايه لازم اكلمه
وفضلت هالة تتصل برقم عمار المصري بس طبعا مبيجمعش ولا بيديها اي حاجة
سلوي: اهدي طيب أكيد هو كويس مادام الاخبار مجبتش سيرة اهدي
هالة: ماما انا لازم اسافر لازم اطمن عليه بنفسي
سلوي: طيب اصبري هكلم واحدة صاحبتي تحجزلنا تذاكر على اقرب طيارة طالعة
مسكت سلوي التليفون واتصلت بميرڤت النجار (ايوة اخت نبيلة)
ميرڤت: عاملة ايه يا سلوي وحشاني
سلوي: وانت كمان عايزة خدمة منك يا ميرڤت معلش عوزاكي تحجزلي تذكرتين على اقرب طيارة رايحة لندن
ميرڤت: حاضر يا سلوي 5 دقائق وهقولك معاد الطيارة خليكي معايا
رجعت ميرڤت بعد ال5 دقائق وكملت المكالمة
سلوي: ايه الاخبار
ميرفت: بعد 3 ساعات في طيارة حجتزلك عليها هو في حاجة ولا ايه
سلوي: هالة لما عرفت خبر عمار العراف مش قادرة تقعد وعايزة تسافر
ميرڤت: ايه ده انتوا تعرفوا عمار ده يبقي نسيبي اختي نبيلة تبقي حماته
سلوي: صدفة حلوة لو عرفتي خبر ولا حاجة طمنيني طيب
هالة: ها قالتلك ايه حجزتي
سلوي: ايوة بعد 3 ساعات من دلوقتي
هالة: هطلع احضر شنطتي واخد شاور وانت اجهزي
سلوي: استني هنا، انت لازم تحكي لعمار على كل حاجة وتسبيه هو يختار لاني مش مرتاحة للموضوع ده وحاسة البنت دي هتأذيكي
هالة: اقوله ايه اقوله اني خونتك ونمت مع واحدة وانا عملتها كمان زمان ومحافظتش على جسمي ليك ولعبت في دماغي ولا اكني صغيرة
سلوي: ايوة تقوليله وانت عارفة انه يستاهل منك الحقيقة مش الخيانة وخليكي قوية واياً كانت ردة فعله لازم يعرف يا هالة والا انا هقوله
هالة: حاضر يا ماما حاضر
في فيلا نديم السيوفي
سمعوا الاخبار وعرفوا اللي حصل هناك في انجلترا
داليا: احيه تفتكر عمار كويس ولا حصلوا حاجة والاخبار مخبية
نديم: معتقدش يكون اتصاب او توفي بعد الشر
خديجة نازلة من فوق: اللي سمعناه ده صح عمار اضرب عليه نار
نديم: اهدي هعمل اتصال وهطمن عليه اهدي متخافيش
داليا: هتكلم مين
نديم بيتصل على صاحبه في انجلترا: ازيك يا صديقي كنت عايزك في موضوع
صديق نديم: خير اتفضل
نديم: عايز اعرف تفاصيل خبر عمار العراف وتبلغني ضروري
صديق نديم: متقلقش يا نديم صاحبه اسمه عامر هو اللي اتوفي
نديم: شكرا ليك يا صديقي سلام
خديجة: ها طمني هو كويس صح
نديم: اه كويس عامر صاحبه اللي مات
داليا: طبيعي يحصل كل ده لان الاجتماع بعد بكرة بس مين من مصلحته يعمل فيه كده وخصوصا المفروض الكل خايف دلوقتي
نديم: معرفش يا داليا يارتني كت هحضر الاجتماع كنت هفهم شوية
خديجة: احنا في ايه ولا ايه عايزة اطمن على عمار اتصرف يا بابا
نديم: طيب اعملها ازاي ما اتصلت بالراجل اهو واطمنا
خديجة بغضب: معرفش معرفش
في مكان جديد داخل لندن
مارك: رحبنا بالعراف يا باشا بس في رصاصة جت في صاحبه اسمه عامر ومات
الباشا: مش مشكلة كده كده لازم كان يحصل فيه كده
مارك: الخطوة الجاية ايه
الباشا: نظهر بقي للعراف ويعرف هو بيلعب مع مين
مارك: هو حالياً في البيت بتاعه في لندن بس عليه حراسة مشددة وصعب الاختراق
الباشا: لا خلاص مفيش ددمم دلوقتي سيبه يتهني بالكام يوم الي قاعد فيهم هنا
مارك: والدكتور بتاع اخته أسيل نجيبه ولا لا
الباشا: خلي الكارت ده لبعدين لما نشوف الايام الأول والظروف
مارك: تمام يا باشا انا برة مع الحراسة
في مطعم جوا مصر
شيرين: معلش اتأخرت عقبال ما عملت تعديل للفيديو
اشرف المحمدي: ولا يهمك المهم ان الخطة نجحت
شيرين: طلعتي عيني لحد ما اقنعتها وجت بس الموضوع انتهي برخامة وقلقانة
اشرف: متقلقيش مش هتلحق تعمل حاجة لاني هبعت الفيديو للعراف فورا
شيرين: طيب فين باقي فلوسي وحقي
اشرف: امسكي شيك اهو، بس عايزك تختفي بقي لمدة كام يوم متروحيش الشركة خالص
شيرين: يا خسارة كان نفسي اشوف ردة فعلها قدام حبيب القلب
اشرف: سيبك كل حاجة هتيجي لحد عندنا هو مش عمل عليا راجل وبهدلني بسببها انا بقي بنتقم منها
مسك اشرف الفلاشة اللي عليها فيديو هالة وهي عريانة وبتعمل سحاق مع شيرين وكان وش شيرين باين وكل حاجة ونقله على الكمبيوتر وفتح الواتساب بتاعه وبعته للرقم بتاعي اللي بيشتغل مصري ودولي
شيرين: ايه بعت الفيديو
اشرف: بيترفع خلاص اهو وابقي سلميلي على حبيب القلب
شيرين: انا خايفة من العراف
اشرف: متقلقيش اليومين دول مشغول عننا ولحد ما يرجع هتكون هالة اصلا خايفة ومختفية، بس كده الفيديو وصل يلا اشوفك بعدين سلام
في فيلا العراف لندن
وصلت الفيلا وكانت الحراسة عليها كتير وزيادة كمان يعني امان الامان
أسيل: حتى هنا كمان في حراسة انا تعبتلك يا حبيبي
انا: انا بعمل كده علشانكم مش علشاني
نهي: يخليك لينا ومنحرمش منك
نبيلة: الفيلا حلوة اوي
ماسأل: اه فعلا الفيلا جميلة
انا: طيب يلا ادخلوا وانا هاجي وراءكم
كلهم دخلوا ماعدا ماسأل
ماسأل: ايفسون مالها من اول ما خرجنا مفتحتش بوقها ولا بكلمك
انا: قالبة عليا علشان سيبتها (وحكيت لماسأل كل حاجة)
ماسأل: زبرك بقي بيعمل حاجات من ورايا كتير اتلم شوية وابقي عرفني
انا: حاضر ههههه المهم اصالحها ولا اطنشها
ماسأل: لا طبعا لازم تصالحها، وقربت مني ماسأل جامد وهمست في ودني….زي ما صالحت نبيلة في الفندق عجبتك
انا: عجبتني اوي بس انت مفيش منك اتنين
ماسأل: عارفة انك بتعشقني بس انا سايبك براحتك علشان عارفة اني الاساس عندك
انا: احساس بعشقك قليل عليكي وكمان انت حلوة اوي النهاردة ليه كده
ماسأل: بس اتلم احنا وسط الحراسة وكمان اي حد يشوفنا، المهم لازم تصالح ايفسون النهاردة ودلعها يا عمار لانها بتحبك من قبل ما تعرف انك ابنها حتى بتعشقك حرفيا
انا: ازاي بتعشقني وهي مكنتش تعرفني
ماسأل: هقولك لان ايفسون كانت بتراقبك معايا طول السنين اللي فاتت وهي اللي اختارتك ليا زوج وحبيب وخلتني احبك واكتشفت انها بتحبك هي كمان
انا: طب بقولك ايه تعرفي تعرفيلي هي مالها بظبط او حصلها ايه قبل ما اقعد معاها
ماسأل: هحاول حاضر بس لما اطلع اوضتي تحب اسألها ولا اعرف بطريقتي
انا: اللي تشوفيه مناسب أكتر
ماسأل: طيب يلا ندخل
دخلنا جوا الفيلا وكان كل شخص طلع اختار الاوضة بتاعته وطلعت انا وماسأل ودخلنا الاوضة وكانت جمب اوضة أسيل وايفسون وباقي الاوض كانت في الدور الثاني فوق
ماسأل: عمار هي الاوض دي كاتمة للصوت ولا الصوت يخرج منها عالي
انا: اعتقد عازلة للصوت بس مش 100% اشمعنا
ماسأل: ايه رأيك تقوم تظبط ايفسون وتضرب على الحديد وهو سخن
انا: انت لو مكنتيش مراتي كنت قولت عليكي قوادة او صاحبة بيت دعارة هههههه
ماسأل: يا حبيبي مانت راجلنا ومن واجباتك تهتم بينا وتهتم بجسمنا وبعدين كلنا بنهيج عليك ده حتى سيلين المتجوزة بتهيج عليك
انا: احا كمان سيلين ازاي ده
ماسال: شوفتها النهاردة في نظرة عينها وهي بتسلم عليك اكنها بتقولك عايزة اتناك ههههه
انا: انت بقيتي خطر
قربت ماسأل ومسكت زبري: انا خدامة لحبيبي ده واعمله كل حاجة يحبها المهم يبقي مبسوط ويقدر عليا
انا: وحشتيني طيب تعالى وسيبك من ايفسون وبتاع
ماسأل: لا انا مش هينفع ههههههه لازم الحمل يثبت واخلفلك بيبس شبهك، روح لايفسون قوم يلا ادخل احميك واجهزك للعروسة عايزك تفشخها تخليها تجيب ددمم تاني من كسها هههه
انا: طيب يلا بينا
في اوضة أسيل (في لندن)
يا ترى عمار هيبصلي ويحبني ولا هفضل تعبانة ومتعذبة كده
ما انا لازم اوصل لعمار قبل العملية افرض موت ومخرجتش منها يبقي حتى محققتش حلمي اني اتناك من عمار حبيبي
بس ازاي هوصل لزبر عمار وهو داخل في كسي وبيفتحني اححححح انا هجت عليه
أسيل دخلت ايدها من تحت قميص النوم وبدأت تفرك وتلعب في كسها وهي بتتخيل عمار
اااااااه يا حبيبي ااااااه كسي تعبان من غيرك اااااه يا عمار عايزك اوي وحشني اوي يا حبيبي ااااااااه كسي ااااااااه مش قادرة هجيب هجيب يا عمار هجيب على زبرك ااااااااااه ونطرت أسيل نافورة عسل على السرير
اوووف انا تعبانة اوي وهو مش حاسس بيا انا بحبه اكنه جوزي وعايزة اتجوزه هو
مسكت أسيل تليفونها واتصلت على سيلين
سيلين: ايه الاخبار يا حبيبتي وصلتوا انتوا كويسين
أسيل: اه كويسين بس انا لا
سيلين: في ايه مالك
أسيل: عمار برضو بعيد عني
سيلين: يا حبيبتي طبيعي لان احساسك وتفكيرك عكس العادي اصبري شوية
أسيل: تعبت يا سيلين أصبر اكتر من كده ايه خايفة ادخل العملية ومخرجش واكون محققتش حلمي معاه
سيلين: اهدي ومتقوليش كده
أسيل: اصبري هوريكي حاجة، صورت أسيل صورة ليها وهي نايمة وعريانة من تحت والسرير غرقان وبعتتها لسيلين
سيلين: احا انت تعبانة اوي كده ايه اللي غرق الملاية كده
أسيل: اااه تعباانة اوي وحياتك دي من مرة ومكملتش 3 دقائق
سيلين: يا حبيبتي، الحال من بعضه ياختي حظنا كده
أسيل: اي ده انت ليه بتقولي كده انت مش مجوزة يابنتي مكملتيش 3 شهور في ايه
سيلين: بلا وكسة اسكتي، بيقرب مني وبيجبهم وينام هههههه
أسيل: بتكلمي جد مع ان رامي يعني ميبنش عليه كده خالص
سيلين: مش بالمظهر يا حبيبتي هههههه انا بفكر أطلق اصلا
أسيل: ركزت شوية، سيلين انت اتفتحي ولا معرفش
سيلين: بعدين احكيلك يلا سلام وطمنيني عليكي
قامت أسيل تأخد شاور وفضلت تريح نفسها تحت المياة وهي متخيلة عمار
في أوضة نهي (في لندن)
نهي مكنتش لوحدها كانت نبيلة معاها
نبيلة: نهي عمار اخر مرة لمسك امتي
نهي: ليه يا سافلة عايزة تعرفي اذا حبيب القلب هيهتم بيكي ولا لا
نبيلة: احمم انا مفضوحة اوي كده
نهي: اه يا قلبي مفضوحة اوي كده
نبيلة: بصراحة متعني اوي واتبسط اوي ورجعني 20 سنة لوراء
نهي: لدرجادي عجبك زبر ابني اللي نازل من كسي وبينيك كسي
نبيلة: اوي يا نهي كسك ده يسلملي انه خلف دكر زيه احا على زبره وهو واقف بيجنني
نهي: احح اتلمي طيب لاني بدأت أسخن
نبيلة: طيب قوليلي اخر مرة كانت امتي
نهي: هحكيلك بس سر
نبيلة: انت عبيطة هقول لمين يعني
نهي: اخر مرة يوم اللي أسيل تعبت فيه
نبيلة: ازاي حصلت ازاي ده كنا في البيت
نهي: اه في البيت الليلة دي عمار وماسأل كانوا سوا وماسأل بعد ما ناكها وقعد معاها واتبسطت منه تعبت اوي وكسها ورم وأحمر فقالتله تعال وقامت شديته من زبره وهو عريان ودخلت عليا الاوضة
نبيلة: احا هي ماسأل تعرف ان عمار بينيكك
نهي: اه تعرف وكمان أكيد عرفت انه ناكك
نبيلة: احمم طيب ازاي، هو اللي بيقولها
نهي: هي سمحة له بكل حاجة المهم يكون مبسوط
نبيلة: طيب ولميس كانت تعرف كل ده
نهي: على ما اعتقد لا محدش يعرف الا ماسأل وبس
نبيلة: المهم كملي وبعدين
نهي: مفيش طبعا انا اتخضيت وقولتلها في ايه وانتوا عريانين كده ليه راحت قربت مني وقلعتني وفضلت تبوس فيا وقالتلي جايين نريحك وتريحني زبر عمار التعبان واللي هايج ده ونزلت لحست كسي ودخلت زبر عمار بايدها في كسي وقعدت على بوقي الحس كسها وكانت الليلة جماعي بس باظت علينا لان أسيل قلقت ودخلت علينا
نبيلة: احا احا أسيل شافتكم ملط انتوا الثلاثة
نهي: اه وكانت عايزة تشاركنا بس عمار رفض وزعق فيها
نبيلة: احا يا نهي هو عمار هيقدر علينا كلنا
نهي: يقدر ونص ياختي انت مش جربتي بنفسك قدرتي تستحملي
نبيلة: عارفة نفسي في ايه
نهي: اوعي يكون اللي في بالي وبفكر فيه
نبيلة: ايه هو اللي في بالك طيب
نهي: عايزة نجتمع على سرير واحد
نبيلة: وانا كمان اوي عايزة اتناك وانا نايمة بوشي على كسك وبلحس فيه واتناك من زبر ابنك
نهي: احححح هيجتني اسكتي
الكل خلص رغي وتعب ومحدش خرج من اوضته والدنيا بقيت ليل
ماسأل: مش يلا يا بطل ولا ايه
انا: يلا ايه
ماسأل: متستعبطيش، قوم يلا روحلها
انا: لا مش عايز
ماسأل: مش عايز ليه
انا: كده مش عجباني
ماسأل: احا عليا انا برضو امال زبرك ده واقف ليه هااا ومسكت زبري جامد
انا: اااه يا لبوة ما تيجي انت
ماسأل: لا مينفعش الحمل لازم يثبت يا عمار وانت اخر مرة كنت جامد اوي عليا وعلى الحال ده الحمل مش هيثبت
انا: حاضر لما اشوف اخرتها معاكي ومع افكارك
قمت وسيبت ايفسون وخرجت وانا لابس شورت على اللحم وتيشيرت ودخلت اوضة ايفسون من غير ما اخبط ولا حاجة
ايفسون: في ايه جاي ليه
انا: انت صاحية كل ده ليه منمتيش ليه
ايفسون: انا حرة انام وقت ما احب اطلع برة وسيبني
انا: انت ليه زعلانة مني
ايفسون لاحظت منظر زبري متحدد في الشورت وبقيت مركزة معاه ومبتردش عليا
انا: ايفسون بقولك زعلانة ليه
ايفسون: احمم اخرج وسيبني
قربت منها وقعدت جمبها على السرير وكانت ايفسون لبسة بيبي دول قصير وأندر اسود فتلة وبزازها باينة وبارزة من البيبي دول وايفسون اصلا في جمال ماسأل واشد كمان
انا: القمر ده هيفضل زعلان مني وبسوتها على خدها
ايفسون: مش زعلانة اخرج
قربت اكتر منها ومسكت ايدها وحطيتها على زبري
انا: عايزة ده يا حبيبتي واهو تحت امرك قومي اعملي اللي نفسك فيه
ايفسون نفسها بيعلئ: قوم اخرج لو سمحت واوعي ايدك
انا: تؤتؤ تعالى هنا وبوستها من شفايفها ومسكت بزازها
انت جامدة اوي يا ماما جامدة اوي يا حبيبتي انت عوزاني اوي كده
ايفسون: اااااه حرام عليك سيبني مش هثق فيك تاني هتفصلني امتي وتقوم
انا: ببوسها اكتر من شفايفها وبقرص حلمتها الواقفة، مش هسيبك اتمتعي مع ابنك
ايفسون: اااااااه كنت ناوية انتقم منك اااااااه بزازي عاوزك اقطعلي القميص انا بحب العنف متعني يا دكر
انا: تعالى يا لبوة وضربتها على بزازها وقطعت القميص من عليها ومسكت بزازها نزلت عليهم عض وتفعبص وبشد حلماتها ببوقي
ايفسون: ااااااه مش قادرة يا حبيبي انت حلو اوي وزبرك كبير يخربيتك اقلع الشورت خليني امسكه
انا: قلعيني انت يا لبوة زبري
مسكت ايفسون ايدي ورجعتني لوراء ونمت انا وهي طلعت فوقي وقلعتني التيشيرت وفضلت تبوس في صدري….اااااه بحبك يا عمار انت جوزي مش ابني اااااه اجوزني يا حبيبي وخليني مراتك اااااااه مش قادرة اقاومك
انا: بحبك اكتر يا حياتي انت هايجة اوي كده
ايفسون: اوي يا حبيبي سيبني بقي اقلعك الشورت ونزلت بايدها وسنانها تقلعني الشورت واتنطر قدامها زبري الهايج الواقف
ايفسون: اححححح عمار ده كبير اوي يخربيتك ده قد دراعي هيفشخني لو دخل فيا
انا: سبيه يفشخك
بدأت ايفسون من غير اي مقدمات تحط زبري في بوقها وتمصه براحة وتأكل رأسه
انا: ااااااه انت محترفة اوي
ايفسون: اااااه عمري في حياتي ما مصيت لابوك بس اتعلمت علشانك انا بحبك يا غبي انت انا هسلملك نفسي بس اوعدني اكون الاساسية عندك
انا: اوعدك يا لبوتي مبسوطة
ايفسون: اخخخ اغغغغ صوتها مش طالع من كتر المص….اه مبسوطة سيبني بقي اتمتع بالزبر ده
فصلت ايفسوت تمص وتلحس في زيري بتاع ربع ساعة وانا مستمتع فشخ وهي فس الوضعية دي لحد ما هي نطقت
ايفسون: عمار نفسي فيك ممكن
انا: عايزة ايه قوليلي
ايفسون نامت على ضهرها وفتحتلي رجليها بس حبيت ارخم عليها
انا: مش فاهم عايزة ايه يا روحي قولي
ايفسون: يا رخم متكسفنيش يلا بقي
انا: انطقي عايزة ايه
ايفسون: الحس كسي ااااااه ارتحت الحسووو بقي
انا: ده كسك اجمد من كس ماسأل اي الحلاوة دي
ايفسون: قولتلك انت بتاعي مجبش سيرة واحدة تانية وانت معايا بدل ما اقتلهم بجد
انا: خلاص اهدي، قربت لساني من كس ايفسون وبدأت الحس زنبورها اللي كان خارج وواقف اكنه زبر صغير وكان طعم زنبورها حلو اوي عكس طعم اي واحدة نمت معاها قبل كده
ايفسون: ااااااه تجنن يا حبيبي لحسك يجنن اااااااااه مش قادرة يا عمار اااااااه
وانا مستمر في لحس كس ايفسون وبهري في زنبورها وبأكل فيه جامد ونزلت بسناني على شفرات كسها ومسكت شفرتها اليمين وكانت مدلدلة وخدتها في بوقي وبشدها بسناني وبشفايفي وبحد احلى كس كلته او مصيته كان ايفسون وبعدها نهي
ايفسون: ااااااااه يا حبيبي اااااه يا دكري تعبانة اوي كمل لحس وأكل في كسي بس براحة سنانك مجنناني
فضلت ألحس وامص في كس ايفسون امي الجامدة وأكل فيها اكنها اخر وجبة هأكلها في حياتي وهي كل شوية تنطر وتخرج عسلها ايفسون بتخرج عسل بنافورة مش عسل عادي
ايفسون: ااااااه هجيب يا عمار تاني اااااااه تاني ايه دي تالت ولا رابع اااااأاه بجيب بجيب ااااااه احححححح نار في كسي
انا: اااه اهدي يا حبيبتي هتصحي البيت
ايفسون: كسمهم اللي يصحي يصحي انا متناكتك وعاوزك يلا دخل زبرك الكبير ده
انا: انت مجنونة اصبري عايز افرش زبري في كسك الأول
ايفسون: مش محتاج كفاية ابوس ايدك
انا: بس يا شرموطة زبري انا حر فيكي وبدأت امشي زبري بين شفرات كسها وكسها غرقان اوي ومزفلط وفضلت اطلع وانزل برأس زبري بين شفراتها
ايفسون: اااااااااااااه يا حبيبي كفاية ابوس ايدك كسي مستنيك ومستنياك مفاجأة يلا
انا: عايزة ايه يا لبوة قولي
ايفسون: عايزة بتاعك يلا بقي
انا: مش هدخله الا لما تقولي
ايفسون: اااااه يا عمار ايدك بتبعبص طيزي اااااه ركز في كسي الأول دخله دخل زبرك في كسي هي قالت الكلمة وانا ضغط بكل قوتي برأس زبري في كسها بس فعلا لقيت مفاجأة
انا: احا انت مقفولة يا روحي طب ازاي
ايفسون: دي مفاجأتي ليك يا حبيبي لانك جوزي وعايزة اتفتح منك شوفت يقي انا مستنياك بقالي قد ايه
انا: اححح انت جامدة اوي وهفتح كسك الحلو ده وبدات اضغط اكتر على كس ايفسون وهي صوتها يعلئ ومش هاممها حد
خدي في كسك يا ايفسون بنيكك بزبري…..ااااااه يا عمار براحة يا حبيبي في ددمم بينزل مني براحة انا ضيقة اوي من جوا وزبرك هيوسعني براحة
انا: بنيكك في كسك اهووو خدي رايح جاي في كسك
ايفسون: ااااااااه نيك كسي اااااه نيك امك يا عمار نيك الشرموطة مراتك اااااه نيك مراتك اللي فتحت كسها دلوقتي ااااااااه يا كسي ااااااه من زبرك وجعني اوي كمل يا حبيبي ارزع في كسي كمان ارزع اوي ااااااه اووووي ارزع ارزع ارزع ااااااه هجيب يا عمار هجيب
انا: هاتي يا لبوة و زبري جواكي هاتيهم يلا طخ على بزازك وبدات اضربها على بزازها براحة وهي تصوت وعمالة تجيب وكسها مش بيوقف ولا يهدي
فضلت انيك في ايفسون وقت كتير اوي معرفش قد ايه بس كان النهار بدأ يطلع وانا داخل ليها 12 منتصف الليل
كانت هي جابت كتير معرفش المرة الكام وانا جبت فيها مرتين وكنت لسه عايزها تاني بس هي تعبت
ايفسون: اااااه يا عمار كفاية نيك يا حبيبي ممكن تسيبني ارتاح ااااه يا حبيبي خمسة عليك انت بقالك 5 ساعات بتنيك فيا انا تعبت
انا: انت اللي جامدة اوي يا ايفسون وبتحتويني ومستحملة بس حاضر ماشي هوقف بس مش هخرج زبري من كسك تعالى نامي في حضني وانت كده
خدت ايفسون في حضني وكان زبري لسه واقف في كسها وعينينا غمضت ونمت وهي في حضني
يتبع