وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما ايمان قالت إنها احيانا بتحس إني خطيب بنتها فعلا بس بتطرد الإحساس ده
قولتلها ليه
قالت عشان كدا هكون انا كبرت يا عمو وانفجرت في الضحك واحنا كمان
قولتلهم لا يمكن تتصوروا فرحتي بكلامكم ده وان وجودي معاكم كان ليه تأثير ايجابي عليكم
وبوست ايمان على جبينها وقولتلها بحبك يا عروستي وهي قالت وانا بموت فيك يا عريسي وبوست هويدا بردو وقولتلها بحبك يا خطيبتي وهي قالت وانا بعشقك يا خطيبي يا حبيبي
سكت لحظات وبعدين قولتهم الساعة بقت 10 والمفروض فيه شغل نعمله يا ست إيمان ولا انتي نسيتي
قالت ايمان لا يا حبيبي انا جبت كل حاجه معايا بس القعدة الحلوة دي صعب اقطعها
قولتلها خلاص قومي هاتي الورق والالة الحاسبة
قالت حاضر ودخلت اوضتها
قولت لهويدا كمان نص ساعة تعملي نفسك عاوزة تنامي وتقولي كفاية كدا ويالا ننام يا جدو وزي ما فهمتك بقا
قالت حاضر وجات ايمان ومعاها الورق وبدأنا نتكلم في الشغل انا وإيمان ونحسب ونكتب وبعدين هويدا قالت عاوزة انام بقا يا جدو والنهاردة المفروض تنام معايا زي ما اتفقنا أنك تنام مع ماما يوم وانا يوم
قولتلها معلش يا دودو مش هينفع ننفذ الاتفاق ده غير لما نخلص كل الشغل ونظبط كل حاجة في الاتيليه
هويدا عملت نفسها زعلانة ومصممة انام معاها وتقول لا ده حقي وبنهزر طبعا
قولتلها طيب احنا معترفين إنه حقك بس أمك محتاجة حقك ده هتبخلي على ماما
قالت هويدا احرجتني يا سي جدو
مقدرش ابخل على ست الحبايب
قالت ايمان طمرت فيكي التربية يا روحي وحدفتلها بوسة وهويدا حضنتني اوي وباستني من خدودي وبوسة سريعه من شفايفي وقالت تصبح على خير يا روح قلبي
قالت ايمان شوف البت تبوس شفايف عريسي ولا عاملة حساب لوجودي
قالت هويدا انا ببوس خطيبي وضحكنا وقبل ما تدخل هويدا اوضتها قولت لايمان اعملي شاي وانا هسبقك بالاوراق دي عشان السرير مريح اكتر من هنا
قالت حاضر ودخلت المطبخ وهويدا غمزتلي وانا غمزتلها ودخلت اوضتها وقفلت الباب وانا دخلت اوضة إيمان وحطيت الورق على جنب ورجعت دخلت الحمام اخدت دوش سريع واخدت واحدة فياجرا ولبست الشورت من غير بوكسر ورجعت الاوضة كانت ايمان عملت الشاي
قولتلها انا اشرب الشاي وانتي ادخلي بردو خدي دوش
قالت حاضر يا عمو
شربت الشاي وإيمان جات بنفس القميص الفاجر وشغلت موسيقى هادية وقولتلها متقفليش الباب اوي عشان يطلع دخان السجاير وتعالي نرقص شوية يمكن دودو تخرج من اوضتها فتسمع الموسيقى وتشوف الباب مش مقفول اوي فتعرف إننا بنشتغل
قالت ياسلام على التفكير الصاحي وفتحت حضني في مكان بعيد عن الباب وهي جات دخلت حضني وبقينا نرقص سوا وسمعت صوت باب هويدا
قولت لايمان امسكي ورقة بسرعة وانا ولعت سيجارة بسرعة بردو وقعدنا على السرير خمس دقايق وباب هويدا اتقفل
قولتلها تعالي بقا في حضن جوزك يا روحي
قالت احلى جوز في الدنيا
قولتلها عشان اجمل زوجة في حضني
وحضنا بعض وبقينا نفترس شفايف بعض واعصر بزازها وادعك حلماتها وارضعهم وهي خلاص هاجت اوي وبقيت ابوس صدرها وانزل على بطنها ابوسها وامصها وادخل لساني في سرتها ونزلت على زنبورها بقيت الحسه بالراحة الاول وبعدين بقيت امصه واعضه بالراحة وهي توحوح وبقيت ابعد القميص بايدي لفوق وهي فهمت فقلعته خالص وطبعا هي من غير برا وبعدين بقيت ابوس وركها اليمين وانزل لتحت وبسحب معايا الاندر لحد ما وصلت لصوابع رجلها وقلعتها الاندر ومستمر في البوس والمص وروحت على رجلها الشمال وبقيت ابوس وانا طالع لحد ما وصلت عند كسها وفتحت رجلها اكتر ودخلت براسي بينهم وبقيت الحس كسها وايد بتعصر بزازها وحلماتها وايدي التانية بقلع الشورت وهي توحوح وتدوس على راسي وانا الحس كسها وانيكها بلساني ولقيتها بتمسك شعري اوي وتقول احححح كمان يا روحي كمان يا جوزي واترعشت وانا طلعت لفوق اخدت شفايفها بين شفايفي ودخلت زبي مرة واحدة لقيتها بتزوم وتحضني اوي وبقينا ناكل شفايف بعض وبنيك بالراحة مرة وارزع مرة وارضع بزازها وهي تقول احححح ارضع بزازي اوي يا روحي ونيكني اكتر وانا اقولها ده انا مش هنيكك وبس ده انا هفشخ كسك يا متناكة وهي تقول احححح افشخ كس مراتك براحتك يا حبيبي
عوض حرمانه وعاوزاه يورم من النيك وانا اقولها خدي يا شرموطة وهي تقول احححح هات يا روح الشرموطة
وبعدين قولتلها نامي على بطنك ونمت فوقها ودخلت زبي في كسها ورجلها مضمومة على بعض فكدا كسها بقي ديق وده هيجنا اكتر ودخلت ايدي من تحتها ومسكت بزازها ادعكهم وابوس ضهرها ورقبتها وكل شوية من الحركة في النيك نتحرك من المكان اللي احنا فيه لحد ما بقا الباب ورانا
قولتلها انزلي اقفي على الأرض ووطي على السرير
عملت كدا فعلا ورزعت زبي في كسها وبحسس على طيزها وابعبصها وهي تقول احححح حلو اوي يا حبيبي
وبصيت على الباب لقيت هويدا بتتفرج
شاورتلها تدخل بالراحة وانا نزلت على ضهر ايمان ابوسها وارزع زبي في كسها لحد ما هويدا دخلت ووقفت ورايا حضنتني وبتبوس ضهري وتتفرج وتسمع شرمطة أمها وانا هجت اوي من الوضع ده
وبقيت اقول لايمان كسك مولع نار يا لبوة وهي تقول احححح من زبك يا روح اللبوة
قولتلها اتناكي يا روحي من جوزك
اتمتعي من زب عمك
هي قالت احححححح يا عمو نيك مراتك يا عمو
نيك عشيقتك يا عمو
انا قولتلها خدي زب عمو في كسك يا مراتي يا بنت اخويا يا عشيقتي وهي بقت تقول احححح يا حبيبي نيكني اوي
قولتلها انتي شرموطة أوي يا ايمي
قالت شرموطك يا روحي
قولتلها لو بنتك طلعت شرموطة زيك هتمتع جوزها
مع اني شايف فيها شوية شرمطة ولا ايه يا روح قلبي
قالت اه يا قلبي شكلها شرموطة زي أمها
قولتلها ياسلام لو انيكك وهي تتفرج وانيكها معاكي وهي تقول احححح احححح اه يا روح قلبي نيكنا سوا وهويدا بتدعك كسها في فخدي وبتبوس فيا وانا أقول خدي يا ايمي زبي في كسك خلي بنتك تتفرج على أمها المتناكة وتتعلم الشرمطة وإيمان تهيج اكتر وتقول آه يا حبيبي نيكني خليها تشوف أمها بتتمتع ازاي وغمزت هويدا عشان تخرج وفعلاً خرجت ورجعت الباب زي ما كان وبعدين قولت لايمان تعالي نغير الوضع
وعملت نفسي اتفاجئت أن الباب مفتوح وقولتلها احنا نسينا نقفل الباب
قالت يا لهوي احسن تكون هويدا سمعتنا
قفلت الباب بسرعه ونمت على ضهري وقولتلها اقعدي بقا على زبي واول ما قعدت وقالت اححححح حلو اوي
انا قولتلها ما تسمع ولا تشوف خليها تتعلم النيك وتشوف السعاده اللي فيها امها ولا انتي مش سعيدة
قالت احححح انا من زمان مشوفتش سعادة الا معاك
قولتلها خلاص خلي هويدا تشوف أمها المتناكة السعيدة وهي بتتنطط على زبي وانا بعصر بزازها وامصها وبعدين قلبتها وبقيت فوقيها وقولتلها هجيب يا ايمي
قالت وانا هجيب معاك يا روح ايمي
هاتهم جوا يا روحي انا عاملة حسابي
وبقيت ارزع واقول شوفي يا دودو أمك المتناكة
شوفي يا دودو جدو بينيك امك ازاي
تعالي يا دودو انيكك مع امك
وإيمان تصرخ وتحضني اوي وانا احضنها اوي لحد ما جبنا سوا وفضلت نايم عليها وهي حاضناني اوي ونزلت من عليها بس محتفظ بيها في حضني وحطت راسها على صدري وبتلعب في شعر صدري وتبوس صدري
قولتلها مبسوطة يا روحي
قالت كلمة مبسوطه دي قليلة اوي على اللي انا حساه
أنا ياعمو حاسة إني بحلم وحاسة اني مكونتش متجوزة وإني معاك لسة بتعلم الجواز
قولتلها قصدك بتتعلمي النيك يا لبوتي
قالت عندك حق أنا فعلا معرفش إن النيك حلو اوي كدا وبيفرق من راجل للتاني
قولتلها انتي حسيتي إن النيك حلو عشان انتي بتتناكي حلو
قالت بجد عرفت امتعك
قولتلها صدقيني أنا من زمان محستش بالمتعة دي
بصي يا إيمي اكتر من نص المتعة بتكون في الجراءة في الكلام والتصرفات وتكسير الحدود
يعني وانتي معايا يعني في حضن جوزك حبيبك مفيش حدود في الكلام ولا التصرفات
يعني تقولي اللي يعجبك وتعملي اللي نفسك فيه وهتلاقيني متجاوب معاكي في أي حاجة
قالت يا روحي أنا عملت كدا فعلا النهاردة وتجاوبت مع كلامك
قولتلها صح أنتي سخنتي أوي لما اتكلمت عن بنتك وتجاوبتي معايا وده هيجني زيك
قالت أنا فعلا كنت هايجة اوى من الكلام عنها والتخيل إنها شايفاني معاك وبتشاركني المتعة معاك ده جنني أوي
قولتلها قصدك تقولي شايفاكي بتتناكي مني مش شايفاكي معايا
قالت احححح
قولتلها أنا عارف إنك مش متعودة على الكلام بالطريقة دي وعشان كدا بشجعك تتكلمي وبصلحلك كلامك
حضنتني اوي وقالت بحبك يا….
قولتلها محتارة تقولي يا جوزي ولا حبيبي ولا عمو صح؟
قالت يالهوي عليك انت كمان بقيت تعرف اللي جوايا وفي وقت قليل
على فكره يا عمو أنت أول حد يفهمني
قولتلها معقولة ؟
حتى…….
قالت حتى محمود مكانش بيفهمني كدا
قولتلها طيب نقوم ندخل الحمام ناخد دوش
قالت سوا يعني
قولتلها اه طبعا
باستني وقالت نفسي بجد بس خايفه هويدا تخرج تشوف
قولتلها كسم هويدا على كسم أبوها
قالت الف مرة وضحكت
قومنا من على السرير وخرجنا من الاوضة ملط وحاضنين بعض ودخلنا الحمام ونزلنا تحت الدوش سوا مع شوية بوس واحضان وتقفيش وهي فرحانة أوي
وبعدين نشفنا جسمنا وخرجنا من الحمام ملط بردو وشاورتلي اني ادخل الاوضة وهي دخلت المطبخ وبعد دقيقتين تلاتة دخلت عليا الاوضة وقفلت الباب ولقيتها عاملة سندوتشات مربى وحلاوة وقعدت جنبي على السرير وانا ضحكت لما شوفت السندوتشات
قالت بتضحك ليه طيب
قولتلها عشان فرحان بيكي انك مهتمة بيا وبتأكليني حلاوة عشان اللبن يكتر
ضحكت وقالت ده سبب إنما السبب الاهم اني بخاف على جوزي ولازم اغذيه والطبيعي اهتم بصحته
وكلت أنا وهي وولعت سيجارة ولقيتها بتقولي هو انا ممكن اطلب منك طلب
قولتلها يا روحي سبق وقولتلك مفيش حدود بينا واللي نفسك فيه تقوليه أو تعمليه
قالت منحرمش منك يا حبيبي
نفسي من زماااان أنام في حضن جوزي ملط
قولتلها على فكره وانا بردو من زماااااان أوي نفسي أنام أنا ومراتي ملط
قالت بجد
قولتلها وحياتك بجد
قالت هي مرات عمي كانت مش بتنام معاك ملط
قولتلها ضحكتيني يابت
قالت ليه
قولتلها مرات عمك يا روح قلبي كانت بتوافق إني انيكها اصلا بالعافية عشان تخلف اولاد بس
قالت طيب هو انا هكون رخمة لو طلبت منك تحكيلي عن اسلوبها معاك في السرير
قولتلها بالعكس أنا حابب احكيلك عشان تعرفي عمك كان عايش ازاي وايه السبب اللي خلاني اسافر وابعد وايه السبب اللي خلاني اكون متفتح معاكي ومع غيرك بس تعالي في حضني واحكيلك واحنا نايمين
نمنا جنب بعض فعلاً واخدتها في حضني وقولتلها اولا كانت متحبش موضوع ملط ده خالص وكمان نادرا لو لبست قميص نوم ونادرا ما تعمل ميكاب وممنوع تتكلم وأنا بنيكها
هي بس تحضني وتغمض عينيها وخلاص
يعني شوفي اللي عملناه سوا أنا وانتي والكلام اللي قولناه هي العكس تماماً
يا إيمان هي النيك عندها للخلفة وبس إنما مش للمتعة
عشان كدا أنا كنت مدمن فيس وكلمت ستات كتير
لقيتها بتبصلي اوي
قولتلها بلاش نظرة الغيرة دي وبلاش تخليني اندم إني صريح معاكي
لقيتها هديت وقالت لا يا حبيبي متندمش أنا بس استغربت
قولتلها متستغربيش عشان الحرمان بيعمل اكتر من كدا
قالت عندك حق
قولتلها حرماني وحرمانك اتقابلوا مع بعض وكانت النتيجة متعة كبيرة جدا لينا ولا أنا غلطان
قالت لا طبعا صح اوي
قولتلها طيب مثلا لما قولتلك بنتك بتتفرج علينا وهنيكها معاكي حصلك إيه
قالت أنا هجت أوي أوي ورديت عليك كأنها فعلا معانا
قولتلها لو هي بقا كانت قالت إني قليل ادب ومش محترم ومفيش نيك تاني
قالت معقولة للدرجادي
قولتلها صدقيني مش ببالغ في كلامي عنها والحقيقة اكتر بكتير من اللي بحكيه ليكي ده انا لو كنت قولتلها مثلا عاوزك تتشرمطي معايا أو مثلا إنتي متناكتي اللي بعشقها وبحبها
هتسيب كلمة الحب والعشق وتمسك في كلمة شرمطة ومنيكة وتديني درس في الادب والعيب
اختصارا لحاجات كتير يا ايمي هقولك كفاية أنها متعرفش إني مسافر غير قبل السفر بساعات ده يوضحلك ازاي إحنا كنا بعيد عن بعض ولو لاحظتي لما اتصلت بالاولاد فيديو مسألتش عليها ولولا الاولاد مكونتش اتصلت وعلى فكرة اولاد عمك عارفين كل حاجة وعارفين المحاولات اللي عملتها معاها وعشان كدا هما مش زعلانين مني بالعكس دول متعاطفين معايا وحاسين بيا اوي
قالت يااااه يا عمو ده انت تعبت اوي واللي يشوف هزارك ودلعك يقول مفيش عندك هموم
قولتلها يا روح قلبي أنا بحب الهزار ومش بحب النكد وبحب الدلع ومحبش اعيش دور إني كبرت وعجزت وهي عكسي تماماً في كل ده وحاجات تانيه كتير بس انتي عارفة يا ايمي
قالت نعم يا روح ايمي
قولتلها انتي متناكة حلوة اوي
وضحكنا اوي وهي بتحضني اوي وقالت أنا متناكتك الحلوة عشان انت جوزي حبيبي اللي علمني متعة النيك وحلاوته وشرموطك وحبيبتك وعشيقتك وبنتك
قولتلها واااااو تصدقي كان نفسي يكون عندي بنت
قالتلي مانا قولت اهو انا بنتك
قولتلها وبجد بجد انتي وهويدا بقيتوا حياتي الحلوة
قالتلي طيب ممكن سؤال
قولتلها من غير ما تستأذني اسألي على طول
قالت ممكن تحكيلي على الستات اللي كلمتهم أو كذا ولا كذا وضحكت
قولتلها بصي هما كتير ومنهم اللي اخت ومنهم اللي كأنها بنتي ومنهم اللي محرومة من الحب وكنت أنا المسكن العاطفي ليها مشكلتي في الدنيا يا ايمي إني بعرف اتعامل مع الأنثى وبفهم نفسيتهم اوي وطبعا فيه ناس تقول دي ميزة فيا وناس تقول إني نسوانجي
قالت لا طبعا دي ميزة حلوة كمان
قولتلها وكمان منهم الشرموطة بس فيه واحدة هي اللي احب احكيلك عنها
قالت مين دي
قولتلها إسمها بشرى عراقية ومقيمة في سامسون
قالت ايوا بقا وقعت بلسانك
قولتلها انا مش بقع بلساني أنا قولتلك إني حابب احكيلك عنها
قالت أنا فاهمة بس قصدي إنك كنت في سامسون عندها أو عشانها
قولتلها طبعا كنت هناك عشانها وأصلا انا جيت تركيا عشانها وهي اللي صبرتني على اللي كنت فيه السنتين اللي فاتوا
قالت يااااه تعرفها من سنتين
قولتلها اه من اعجاب بالمنشورات للتعليق للكلام خاص ثم نتكلم صوت وبعدين صوت وصوره يعني فيديو وكنا نفضل النهار كله سوا
قالت ده حب بقا
قولتلها ده حب وعشق لأننا انا وهي لقينا بعض
هي بتحب التجديد في كل حاجة وانا بردو ومتشابهين في حاجات كتير وجوزها زي مرات عمك كدا
قالت إيمان يعني العلاقة وصلت لحد الحب والعشق
قولتلها لا طبعا دي وصلت إننا اتجوزنا
قالت إيمان احا يا عمي
ضحكت وقولتلها طالعة منك عسل يا بت
قالت كمل كمل ده انت طلعت حكاية
قولتلها ولا حكايه ولا رواية انا بس مقبل على الحياة شويتين وبحب اتمتع بكل حاجة واحب اعيش الحياة اللي تعجبني واحب الجنون والانطلاق وكل اللي بحبه لقيته في بشرى وهي بردو لقت فيا اللي تحبه وكانت تتمناه واكيد هعرفك عليها
قالت تعرفني على ضرتي
ضحكت وقولتلها اه وتتفقوا عليا انتوا الاتنين ونتمتع كلنا
قالت طيب اتجوزتها ازاي وهي متجوزة
قولتلها انا وهي رافضين الواقع اللي بنعيشه وطلبتها للجواز وهي وافقت وقالت زوجتك نفسي وانا قولتلها وانا قبلت زواجك وعملنا دخلة بالفيديو كل يوم نعمل حاجة جديدة ونتكلم كلام جديد ونتخيل أي سيناريو في النيك ونحس بالمتعة القوية
قالت يالهوي عليك لا كدا انا عاوزة اتعرف عليها
قولتلها قريب بس لو هي وافقت
قالت ليه هي ممكن ترفض
قولتلها هنشوف بعدين بس يالا ننام بقا
قالت هنام ملط ولا البس
قولتلها ملط طبعا عشان نحقق حلم من احلامنا
حضنتني وحضنتها ونمنا
صحيت الصبح لقيتها صاحية بس في حضني زي ما هي وزبي في حالة الانتصاب الصباحي
قولتلها صباح الورد يا روح قلبي
قالت صباح الفل حبيبي ودخلنا في بوسة جامدة وايديها راحت على زبي تدعك فيه قولتلها شكلك ناوية على حاجة
قالت ناوية اصبح على حبيبي
وبسرعه ركبت عليا وبقت تدعك كسها فى زبي وتبوس صدري وتلحس حلماتي وتمص شفايفي وبعدين دخلت زبي في كسها وبقت تتنطط بسرعة لحد ما تعبت ونزلت عسلها وانا نزلت لبني وقومنا دخلنا الحمام سوا بردو غسلت زبي وقولتلها خدي دوش انتي عشان لو هويدا صحيت وخرجت فتحت الباب على هويدا لقيتها مفتحة عنيها واتفاجئت إني عريان
قولتلها صباح الخير يا دودو وبوستها وهي بتمسك زبي وبتقول معقولة كنت نايم كدا
قولتلها آه انا وهي نمنا كدا
المهم يا روحي متخرجيش من الاوضة قبل ربع ساعة
قالت حاضر يا روحي
خرجت ورجعت اوضة إيمان اخدت الشورت ودخلت الحمام لقيت ايمان بتنشف جسمها
قولتلها اخرجي البسي قميص زي امبارح واقعدي في الصالة
قالت حاضر يا حبيبي مع بوسة حلوة وحضن جامد
اخدت دوش ولبست شورت وخرجت قعدت جنب ايمان واخدتها في حضني وخرجت هويدا شافتنا كدا صفرت وقالت صباح الدلع على العرسان الحلوين
قولتلها صباح الشوق لخطيبتي بنت مراتي الدلوعه الشقية
قالت ايوا كدا بقا وضحكنا وإيمان بقت اكتر جراءة لأنها متخضتش ولا اتكسفت وفضلت في حضني
قولت يالا يا دودو ادخلي الحمام عشان نفطر وننزل
قالت حاضر ورجعت اوضتها اخدت قميص ودخلت الحمام
قولت لايمان عجبتيني إنك اتجرأتي اكتر من الأول
قالت بحاول يا روحي انفذ كلامك
قولتلها ايوا كدا عشان انيكك انتي وهي
قالت احححح
قولتلها لا بلاش هيجان دلوقتي يا لبوا وضحكنا
قالت اعمل إيه يا عمو انت كلامك مش يهيج ده يجنن
بوستها وقولتلها النهاردة هبات في حضن دودو عشان متزعلش مني
قالت حاضر بس هتوحشني
قولتلها بدل ما اوحشك أو اوحشها انيكم سوا
قالت اححح تاني يا عمو
خرجت هويدا في اللحظة دي وهي لابسة قميص فاجر تنافس أمها
قولتلها قمر يا بت
قالت طيب إيه هو اللي تاني يا عمو
قولتلها بقول لأمك قومي حضري الفطار قالت حضنك حلو مش عاوزة أخرج منه سيبتها في حضني شوية وبقولها قومي بقا جهزي الفطار قالت تاني يا عمو
قالت هويدا عندها حق على فكره وانا كمان هدخل حضنك حضنتهم هما الاتنين وقولتلهم مبسوطين للدرجادي يا حبايبي من وجودي معاكم
قالوا طبعا
قولت طيب مش هنفطر ونشوف شغلنا ولا ايه
قاموا فعلا جهزوا الفطار وقعدنا وهما واحدة يميني والتانية شمالي وفطرنا وقولتلهم قوموا بقا اعملولي شاي والبسوا انتوا الأول لأني أنا سريع في اللبس مش زيكم يا مايصين وضحكنا
ايمان عملت الشاي وبعدين دخلوا يلبسوا وانا فتحت الفون صبحت على بشرى ووحشتيني وشوية حب وقولتلها قريب هجيلك بس بعدين لما اكون وحدي اتصل احكيلك اللي حصل
قالت بشرى ياريت ده انت لما كنت في مصر كنت اشوفك كل يوم دلوقتي معايا في نفس البلد ومش عارفة اكلمك مش اشوفك
قولتلها معلش اعذريني
واسمحيلي اقفل عشان البس وانزل الشغل
وقفلت الفون وقومت دخلت على هويدا لقيتها لسة بتلبس
طلعت ملابس ليا ولبست وخرجت وهي لسة
قعدت انا في الصالة وبعدين خرجت ايمان الأول لقيتني لابس
قالت إيه السرعة دي
قولتلها ده انا قومت بعد ما شربت الشاي ودخلت البس لقيت بنتك لسة ملبستش وانا لبست وخرجت وهي لسة بردو
جات جنبي وقالت يعني دخلت لقيتها عريانة
ضحكت وقولتلها لا كانت لابسة الاندر بس
قالت وبعدين هي عملت ايه
قولتلها انا كنت هرجع بس هي قالت ادخل يا روحي ده انا لو ملط مش هتكسف منك وبعدين يا جدو انا وماما اغلب الوقت يعتبر عريانين قصادك
فدخلت وبقيت البس واتغزل في جسمها ونهزر وبعدين خرجت وسيبتها تكمل لبس
بس البت وهي عريانة جسمها حلو زي أمها وعلى فكرة البت باين عليها هايجة وشكلها عاوزة تتناك وشكلي هنيكها واقولها يا متناكة يا بنت المتناكة
قالت ايمان اححح بقا عليك
طبعا انا قولت كدا عشان اهيجها وتسكت وتبطل أسئلة
خرجت دودو وهي قمر وانا صفرت وقولت معقولة انا امشي في الشارع ومعايا قمرين كدا
ده كدا ممكن تتخطفوا مني
قالت ايمان احنا نمشي معاك في أي مكان وهنكون في أمان يا عمو
قالت هويدا احنا كنا بنخاف نظهر حلاوتنا إذا كنا حلوين عشان ملناش حد في ضهرنا إنما أنت يا جدو بقيت امان لينا وسندنا وضهرنا اللي نتسند عليه
قولتلهم كدا هعيط بقا وضحكنا وقولتلهم يالا يا قمراتي ونزلنا اتمشينا لحد الاتيليه وهما ماسكين فيا وانا تقريبا حاضنهم وبنهزر ولقينا اسراء ونادية واقفين على باب الاتيليه ومستغربين شكلنا وصبحنا عليهم ودخلنا كلنا جوا
قولتلهم إيه يا بنات مستغربين شكلنا واحنا ماشيين ليه
قالت اسراء لا يا عمو مش استغراب بس لاحظنا فرحة إيمي ودودو بيك واحنا مبسوطين من فرحتهم دي اللي من زمان مشوفنهاش على وشهم ونادية قالت فعلاً
قولتلهم بدأنا في الحقد والحسد بقا وضحكنا كلنا وقعدت على المكتب ودودو قعدت جنبي وحضناني وانا براجع الدفاتر والبنات مركزين معايا وفهمت إنهم خايفين يكونوا استخدموا الدفاتر غلط
قولتلهم طيب انا خارج اتمشى هنا شوية
هويدا قالت اجي معاك قولتلها لا خليكي
خرجت وبسرعة كتبت رسالة لهويدا حكيتلها الحوار اللي قولته لأمها قبل ما ننزل وشافت الرسالة وعملت لايك وانا أتصلت ببشرى وحكيتلها الحوار اللي دار عنها بيني وبين إيمان واتناقشنا مناقشة سريعة في موضوع التعارف واقنعتها توافق وفعلا وافقت وبعدين قفلت معاها واشتريت كنزات وشيكولاتات للبنات ورجعت الاتيليه دخلت ولقيتهم متوترين
قولت اشتغلهم شوية واتعب أعصابهم فقولت مين بقا فيكم اللي استخدم الدفاتر دي
قالت اسراء وهي شكلها خايف أوي بصراحة يا عمو أنا ونادية بس قولنا الغلط فين واحنا نعرف ده غلط مين فينا
كل ده وإيمان وهويدا ساكتين ومخضوضين من شكلي
قولت لنفسي كفاية كدا احسن هيموتوا بسببي
مديت ايدي في الشنطة طلعت شيكولاته وقولتلهم طيب دي مكافأة ليكم عشان كل حاجه صح وانفجرت في الضحك على شكلهم
قالت ايمان حرام عليك يا عمو ده انا اعصابي باظت اومال هما بقا احساسهم ايه
البنات قعدوا مكانهم من الصدمة والخضة
قولتلها يا ايمي هما كدا هيحسوا بطعم الشيكولاته انها حلوة اوي وانا عارف ان هزاري رخم جدا
إسراء قالت لا طبعا يا عمو بس مش متوقعين إنك تهزر معانا كدا
قولتلهم ليه احنا كلنا أسرة واحدة والاتيليه ده بتاعنا كلنا مش بتاع ايمي لوحدها وانا بحب الهزار بس عصبي ومش بحب الإهمال وخدوا بقا كانز كمان عشان اصالحكم بعد الخضة دي
قالت اسراء انت عسل اوي يا عمو
قولتلها اهو إنتي وضحكنا كلنا وقعدنا أكلنا وشربنا ونحكي ونهزر ولقيت رساله على الواتس
من هويدا بتقولي …..
نعرف مضمون الرسالة الحلقة الجاية