وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما لقيت رساله على الواتس من هويدا وبتقول فيها
كويس إني بعتلها رساله باللي حصل عشان أمها سألتها
كتبتلها رساله قولتلها لما نروح تحكيلي التفاصيل
اليوم ده كان فيه حركة في شغل الاتيليه ومبيعات كويسة وكلهم فرحانين بزيادة المبيعات وفضلت معاهم اليوم كله وانا عزمتهم على الغدا وخرجت انا وهويدا اشترينا الغدا وآخر اليوم قفلنا الاتيليه واتمشينا كلنا سوا لحد البيت اللي ساكنين فيه البنات وكان قريب من الاتيليه وبعدين روحنا إحنا وقولتلهم الحمام النهاردة بالدور من الاصغر للاكبر وضحكنا وفعلا دخلت هويدا الاول وخرجت بقميص نوم احمر قصير بحمالة واحدة يجنن وجات قعدت جنبي وفي حضني ودخلت إيمان وسألت هويدا على اللي حصل بينها وبين أمها حكتلي إنها سألتها عن اللي حصل لما انا دخلت عليها وهويدا حكتلها كل اللي انا قولته وبس
قولتلها طيب قومي جهزي الاكل لحد أمك ما تخرج وتكمل معاكي
قامت هويدا دخلت المطبخ وإيمان خرجت لابسة قميص بردو قولتلها ادخلي الحقي بنتك بقا احسن تجوعنا النهاردة
دخلت إيمان مع بنتها تجهز الاكل وانا دخلت الحمام اخدت دوش ولبست شورت وقعدنا اتعشينا وطلبت قهوة من هويدا وقامت تعملها وقعدت ايمان في حضني نتفرج على فيلم وجات هويدا بالقهوة وقعدت جنبي وعاوزة تحضني ومش عارفة عشان القهوة وبتقول اشمعنا هي بقا
قولتلها ماهو بسبب القميص اللي يجنن ده وقولتلها لايمكن تنامي النهاردة غير في حضني وعشان كدا أمك في حضني دلوقتي ولا إيه
فرحت وقالت اخيرااا هنام في حضنك اللي وحشني
قالت إيمان إيه المحن ده يابت دول يومين
قالت هويدا كأنهم سنتين
شربت القهوة وفضلنا قاعدين نتفرج سوا وبعدين قولت لايمان نامي انتي يا إيمي عشان انا ودودو بكرة اجازة مش رايحين معاكي
هويدا فرحت اوي وقالت يبقا هي تنام ونسهر سوا بقا
قولتلها ماشي يا روحي
قالت ايمان بصراحة من يومين بس اتعودت على حضنك ومش عارفة هنام إزاي من غيرك
قولتلها تعالي يا روحي ادخل معاكي انيمك
قالت بجد
قولتلها طبعا بجد
وهويدا تقول إيه الدلع ده
قولتلها مراتي بقا ولازم ادلعها
قالت وانا خطيبتك
قولتلها خطيبتي هتفضل في حضني طول الليل والنهار
اخدت ايمان ودخلنا الاوضة واول ما دخلنا لقيتها بتحضني اوي وتبوس فيا جامد وانا كمان ونيمتها على السرير وانا فوقها بقفش بزازها وبقولها هيوحشني حضنك بس هتصبر بحضن بنتك اللي هي حتة منك
قالت بس اوعى تفتكرها انا وتنيكها
عرفت إنها عاوزة تهيجني وتهيج
قولتلها افتكرها انتي وانيكها واقولها خدي زبي في كسك يا ايمي وهي تقول احححح يا جدو انت بتنيك ماما طيب هاتها نيكها معايا
قالت ايمان اححححح يا عمو
قولتلها كفاية كده يا روح عمو عشان ترتاحي
وبوستها وقفلت عليها الباب وخرجت لقيت هويدا قاعدة مستنية وبتبصلي أوي
قعدت جنبها وخدتها في حضني وقولتلها مش عاوزين غيرة وانتي عارفه إن أمك محرومة من الدلع وبعدين انا هفضل في حضنك للصبح وزي ما سمعتي اني قررت ناخذ اجازة بكرة عشان اكون في حضنك طول النهار كمان
قالت هويدا بحبك أوي يا جدو
قولتلها وأنا بموت فيكي يا روح جدو وفضلنا نتفرج على الفيلم لحد ما خلص بعد ساعة وبعدين قولتلها ادخلي الاوضة وانا هدخل الحمام واجيلك وفعلاً هي دخلت وانا دخلت الحمام وبعدين دخلت الاوضة لقيتها بتقلب في الفون
قولتلها شكلك كدا هتشغلي فيلم سكس
قالت آه فعلا عاوزة اتفرج معاك على فيلم
فعلاً شغلت فيلم ونمت جنبها وهي حضنتني وبقينا نتفرج وهي بتلعب فى زبي وعاوزة تطلعه من الشورت ومش عارفة وانا ساعدتها وطلعت زبي وهي وقفت الفيلم وقالت اخد بوسة من حبيبي ونكمل الفيلم ونزلت على زبي تبوسه وتلحسه وتمصه وبعدين رجعت شغلت الفيلم وانا بحسس على ضهرها وشعرها والفيلم كان طويل استمر حوالي ساعة وبعد ما خلص لقيتها عاوزة تقلعني الشورت
قولتلها لا خليها في النهار نكون براحتنا اكتر
قالت وحشتني أوي
قولتلها وانتي كمان وعشان واحشين بعض عاوز نكون براحتنا وتتشرمطي براحتك
قالت حاضر بس يا ريت اقدر اصبر للصبح
قولتلها انتي بقيتي شرموطة اوي
قالت يا حبيبي تلميذتك وضحكنا
قولتلها طيب يالا ننام عشان نصحى فايقين
قالت حاضر وحضنتها وحضنتني وبعد دقايق حسينا باب الاوضة بيتفتح بالراحة
عملنا نفسنا نايمين وطبعا إيمان كانت بتشوفنا نمنا فعلاً ولا بنيك بنتها
خرجت ايمان وقفلت الباب وانا وهويدا ضحكنا وقولتلها شوفتي بقا إن عندي حق لما قولتلك خليها للصبح
قالت ياريت كنت بتنيكني وهي شافتنا
قولتلها لا مش وقته طبعا
قالت اومال امتى
قولتلها قريب بس زي ما اتفقنا انتي تسمعي الكلام وتنفذي اللي اقوله
قالت حاضر يا روحي وبوسنا بعض شوية ونمنا للصبح
صحيت انا الأول
قومت دخلت الحمام وعملت قهوة وقعدت اشربها ولقيت ايمان خارجة من اوضتها وكانت لسة صاحية
اول ما شافتني جات تصبح عليا بحضن وبوسة وسألتني صاحي بدري ليه
قولتلها ابدا دخلت الحمام وحسيت إني عاوز قهوة وبعد ما اشربها اكمل نوم
قالت أيوا بقا الناس اللي في اجازة وهتشبع نوم
قولتلها حقد وحسد عالصبح كدا
ضحكنا وهي دخلت الحمام وخرجت ولبست ووصلتها لحد باب الشقه وحضن وبوسة ونزلت تروح الاتيليه وانا اتصلت أصبح على بشرى فيديو واطمنا على بعض وبعدين قفلت معاها ودخلت أخدت دوش وخرجت دخلت اصحي هويدا بشوية دلع وفعلاً صحيت وحضنتني وبتسألني عن أمها
قولتلها مشيت من بدري وقربت ترجع
قامت مخضوضة ومسكت الفون شافت الساعة وقالت خضتني يا جدو
قولتلها عشان تقومي بقا نفطر ونقعد سوا ولا انتي لسة عاوزة تنامي
قالت لا طبعا أنا هدخل الحمام واعمل الفطار
وقامت بكل نشاط وانا خرجت اقعد في الصالة وهي اخدت ملابس ودخلت الحمام
شوية ولقيت هويدا خارجة من الحمام بقميص قصير جدا ونص بزازها ظاهرة ونص ضهرها ودخلت الاوضة عملت ميكاب وخرجت وكأنها ملكة جمال وانا صفرت طبعا وقولتلها ايوا بقا اللحم عالي الجودة ظهر
قالت بجد عجبتك يا روحي
قولتلها انتي دايما عجباني يا قلبي
حدفتلي بوسة ودخلت المطبخ عملت الفطار وقعدنا فطرنا سوا وبعدين عملت الشاي كنت أنا اخدت الفياجرا وقعدت في حضني وانا بشرب الشاي والسيجارة وهي بقت تاخد مني نفس سيجارة وبتغزل في جمالها مع التحسيس على ضهرها وفخادها اللي عريانين مع بوس شحمة ودنها ولحس ومص رقبتها وعصر بزازها ومص شفايفها ولسانها وبعدين شيلتها وهي حضناني وبتبوسني لحد ما دخلنا الاوضة ونيمتها على السرير وقلعتها الاندر وانا مستمر في بوس شفايفها وبزازها وبعدين نيمتها بعرض السرير وطيزها على طرف السرير وقعدت أنا على الارض وفتحت رجلها ورفعتها على كتفي وبدأت ابوس وراكها والحسهم والحس حوالين كسها وادعك زنبورها وهي تقول اححح حلو اوي يا حبيبي لسانك حلو اوي
الحس كسي اكتر
نيكني بلسانك اححححح وتدوس على راسي شوية وتلعب فى شعري شوية وانا بلحس كسها وامصه والعب في طيزها واخد من عسل كسها بصباعي وابعبصها في طيزها وهي هاجت اوي وفضلت كدا لحد ما اطمنت أن طيزها هتستقبل زبي من غير ما تتالم
قومت وقفت وقولتلها اقفي على الارض ووطي على السرير وهي عملت كدا وانا بليت زبي ودخلته في طيزها بالراحة وهي تقول اححح كمان يا روحي متخفش مش حاسة بوجع دخله كله وفعلاً دخلته كله وبعدين وقفتها وحضنتها اقفش في بزازها وابوس رقبتها وبرزع زبي في طيزها وهي تصرخ وتقول اححح يا حبيبي نيكني كمان يا جدو
وحشني زبك يا جوزي
طيزي مشتاقة للنيك يا جوز ماما
قولتلها اححححح يا شرموطة يا بنت المتناكة
قالت اححح أنا شرموطك وبنت متناكتك يا هيما
لفيت واحنا واقفين كدا وقعدت على طرف السرير وهي قاعدة على زبي وحاضنها اعصر في بزازها وابوس رقبتها وهي بقت تطلع وتنزل على زبي وبقيت ادعك زنبوها وهي هاجت اكتر وبقت تصرخ وتقول اححح نيكني كمان نيك لبوتك بنت مراتك الشرموطة وتتنطط على زبي وعرفت إنها هتجيب بقيت ادعك زنبورها اكتر واقولها اتناكي يا متناكة يا شرموطة
هاتي عسلك على زبي اللي بيفشخك انتي وامك وصرخت صرخة عالية شوية ونزلت عسلها فعلا وقومت بيها ولفيتها ونيمتها على السرير وزبي لسة في طيزها ونمت عليها وايد بتعصر بزازها وايد بتدعك كسها وبرزع زبي في طيزها لحد ما لقيتها بتصرخ تاني وبتقول اححح يا جدو عاوزة اكتر هجيب عسل تاني من حلاوة نيك زبك حبيبي اللي بيمتعني أنا وماما
قولتلها هاتي يا روحي وانا هجيب معاكي
وفعلا جبنا سوا وفضلت نايم عليها حاضنها وهي بتوحوح وتقول حلو اوي يا حبيبي وفضلت كدا لحد ما زبي خرج من طيزها وقومت من عليها وقولتلها حطي ايدك على خرم طيزك وروحي الحمام بسرعة وفعلا عملت كدا وانا دخلت وراها ونزلنا تحت الدوش سوا وخدنا دوش حلو اوي مع الاحضان والبوس والتقفيش طبعا وبعدين خرجنا ملط
قولتلها يالا نلبس
قالت لا عاوزة نقعد كدا
قولتلها احلامك اوامر يا روح قلبي بس اعمليلي بقا قهوة ولو عندك حلاوة اعمليلي سندوتش
قالت حاضر يا قلبي
وقامت وكان شكلها حلو وهي رايحة المطبخ ملط وطيزها بتتهز ورجعت بالقهوة والسندوتش وبردو شكل بزازها حلو وهما بيتهزوا وقعدت جنبي بقت هي تأكلني وتبوسني وتحط اللقمة بين شفايفها وتحطها في بؤي بشفايفها ونبوس بعض وبعدين ولعت سيجارة مع القهوة وهي في حضني وشغلت موسيقى رقص شرقي وبقت ترقص بطريقة مغرية وتتمايل عليا وتبوسني وبعدين شغلت موسيقى هادية وشدتني ارقص معاها وبعد ما خلصنا رقص قعدنا نتكلم وسألتها ها يا دودو مبسوطة
قالت يا جدو زي ما قولتلك قبل كدا إني محستش بالفرحة والراحة الا لما جيت عندنا وماما قالت كدا بردو
قولتلها طيب تفكيرك ماشي ازاي بعد ما جربتي النيك مع أن اللي يشوفك ويسمعك وانتي بتتناكي يقول إنك خبرة ومش دي اول مرة ولا أنا أول حد ينيكك
قالتلي على فكره بقا أنا بموت فيك عشان ذكائك واحساسك وانك بتفهمني اوي وماما بردو
قولتلها يعني فعلا عندي حق
قالتلي مش بالظبط
انت فعلا اول حد يلمسني إنما عندك حق في موضوع الخبرة عشان أنا اتعلمت النيك من بنت صاحبتي هي اللي كانت بتعرفني كل حاجة عن النيك وكانت تعمل نفسها راجل وتنيكني وانا اعمل راجل وانيكها
قولتلها فين بقا بيحصل ده
قالت وحياتك يا روحي عالواتس وعلمتني حاجات كتير وهي هنا فى تركيا وطلبت نتقابل بس انا خفت ورفضت بس فعلا استفدت منها كتير اوي وعرفت منها أن فيه غشاء بكارة صيني وموجود هنا وبيتباع عادي ودخلت النت وسألت عن المواضيع دي واتأكدت إن كلامها صح وعشان كدا أنا قولتلك قبل كدا دخله في كسي اما أنت يا حبيبي بقا علمتني الكلام وازاي اتمتع بالكلام وامتعك
قولتلها كل ده يطلع منك يا سوسة وضحكنا
قالتلي أنا بجد نفسي اجرب نيك الكس
انا لما شوفتك بتنيك ماما وهي هتتجنن من المتعة حسيت اني نفسي اجرب
قولتلها يعني انا اول حد يلمس جسمك وبصيت في عنيها بصة حازمة
قالتلي صدقني يا جدو انا عاهدت نفسي اني مخبيش عنك حاجة ومهما اغلط بردو مش هخبي عنك
قولتلها وانا مصدقك وخلينا في المهم
قالت ايوا خلينا في المهم وبتحط ايدها على زبي
قولتلها مش قصدي يا شرموطة اصبري وضحكت
عاوز افهمك هتعملي ايه بالليل والفترة الجاية
قالت وانا تحت امرك يا روحي
شرحتلها انا عاوزها تعمل إيه وبعدين قولتلها تعالي بقا ندخل المطبخ نشوف هتعملي اكل إيه ونجهزه على التسوية عشان نكسب وقت
قالت حاضر
دخلنا المطبخ وجهزنا كل حاجه تخص الاكل مع شوية تحرشات وبعبصة وعملت شاي وخرجنا من المطبخ وقعدت اشرب الشاي وهويدا قعدت على الأرض ومسكت زبي تلعب فيه وتبوسه وتلحس وتمص وبعد ما خلصت الشاي عملنا وضع 69 وبقيت الحس كسها وابعبص طيزها وهي تمص زبي وبعدين هي قعدت عليا وضهرها ليا واتحركت لحد ما زبي بقا عند طيزها ومسكته هي ودخلته في طيزها وبقت تتنطط وانا بحسس على ضهرها شوية واضرب طيزها شوية وبعدين هي وطت وبقت تبوس رجلي لدرجة إنها بقت تمص صوابع رجلي وبعدين خليتها تعمل وضع الدوجي ودخلت زبي في طيزها وإيمان اتصلت وبقيت اكلمها وانا بنيك بنتها وده هيجني اوي وهويدا بردو هاجت اوي وإيمان بتسألني بنعمل إيه قولتلها بنتك مش بتخرج من حضني وبتقول اشبع من حضن خطيبي عشان هينام في حضن عروسته بالليل وضحكنا
قالتلي إيمان إن إسراء ونادية سألوا عنك ومش عاوزينك تاخد اجازة تاني وضحكنا سوا وانا شغال نيك وقفلت مع إيمان وبقيت ارزع جامد في طيز هويدا وهي تصرخ من المتعة لحد ما نزلنا احنا الاتنين وكانت نيكة حلوة اوي ودخلنا الحمام استحمينا سوا مع شوية بوس واحضان ولعب وخرجنا ملط بردو وقعدنا في حضن بعض
قالت هويدا مكالمة ماما هيجتنا اوي كأنها قاعدة معانا
قولتلها هيحصل قريب
بعد ساعتين قولتلها مش كفاية كدا الملط ده ونلبس احسن أمك ترجع بدري
قالت حاضر يا حبيبي
دخلنا الاوضة لبست شورت وهي لبست قميص حلو بردو وطلعنا قعدنا شوية وبعدين اتصلت بإيمان سألتها هترجع امتى عشان نحط الاكل على النار قالت ربع ساعة واتحرك وانا قولت لهويدا وفعلاً دخلت المطبخ وولعت على الأكل وبعد ساعة إلا ربع جات إيمان وسلام بالحضن طبعا ووحشتني يا عمو مع الحضن الجامد
قالت هويدا اهو ده بقا اللي محن البنات وضحكنا
قالت هويدا ماهو هينام معاكي طول الليل يا عروسة يا محظوظة وبقينا نهزر وإيمان اخدت هدوم ودخلت الحمام اخدت دوش ولبست قميص قصير حلو اوي واندر ومن غير برا وبقت جريئة اكتر بكتيييير من الأول وهويدا صفرت وقالت ايوا بقا يا ست ماما بتغري عريسك بالقمصان النار دي
قولتلها يا بت ده جسم عروستي هو اللي يغري مش القميص وبعدين ايمان قالت طيب يا ام لسانين جهزي الاكل وانا هدخل اكمل الاغراء واغيظك بقا
دخلت إيمان الاوضة وبعد شوية خرجت عاملة ميكاب حلو وشعرها مفرود وزي القمر
وقعدنا ناكل وبعد الاكل الشاي وكالعادة قعدوا في حضني نتفرج على فيلم ونهزر ونتكلم وبعدين ايمان قالت مش إحنا عرسان يبقا ندخل ننام بدري عشان نصحى بدري ده البنات مأكدين عليا إنك لازم تروح بكرة فتنام بدري عشان تصحى مرتاح وفايق
قالت هويدا لا يا ناصحة ده أنتي عاوزة تستولي على حضنه لوحدك جوا وعموماً انا موافقة وانا بردو هنام عشان مش قادره افتح عيني وحضنتني وباستني وقالت تصبحوا على خير ودخلت اوضتها فورا وانا وإيمان فضلنا قاعدين في حضن بعض نتفرج على التليفزيون شوية ونبوس بعض شوية
قولتلها عارفة يا ايمي
قالت نعم يا روح ايمي
قولتلها نفسي انيكك هنا
قالت اححح وتطلع هويدا فجأة وتشوفنا كدا واقولها معلش يا دودو ماما محرومة
وانا رديت عليها وقولتلها وهي تقولك وانا مراهقة ومحرومة وعاوزة اجرب
قالت ايمان وانا اقولها خلاص تعالي يا روح ماما خلي جدو يدلعك وإيمان هاجت وبتلعب في زبي ونبوس بعض جامد وطلعت زبي من الشورت ونزلت تمصه وتبوسه وكل شويه تبص على اوضة بنتها كأنها بتتمنى إن بنتها تخرج وتشوفنا أو بتتخيل إن بنتها واقفة بتتفرج أو خايفة إن بنتها تخرج وده انا مستبعده لأنها هاجت اكتر وقلعتني الشورت وهي بتمص وقامت قلعت الاندر بسرعة وقعدت على زبي ودخلته بالراحة وهي بتمص شفايفي عشان تمنع نفسها من الكلام
حضنتها اوي وقومت بيها وهي حضنتني اوي ولفت رجلها حواليا وزبي في كسها ومشيت بيها لحد ما دخلت الاوضة وعملت نفسي نسيت الباب مفتوح ونيمتها بعرض السرير وانا فوقها بنيك فيها اوي وهي ناسية الدنيا بالهيجان اللي هي فيه وارزع في كسها واقول شوفي يا دودو ماما المتناكة وهي تقول احححح
اتفرجي يا دودو على جدو بينيك ماما ازاي
قالت ايمان اححححح يا عمو
أووووف يا جوزي
اححح يا خطيب بنتي
انا قولت هنيكك انتي وبنتك يا مراتي يا حبيبتي يا حماتي يا بنتي يا لبوتي
ايمان هتتجنن من كلامي وصوتها بقا عالي شوية وتقول احححح كمان يا عمو نيكني انا وبنتي سوا
انا وبنتي شراميط زبك
وبقيت ارزع وهي توحوح وبعدين هي قلبتني وركبت على زبي وبقت تتنطط على زبي وانا اقرص حلماتها وهي تصرخ بصوت مش عالي بس مسموع واضربها على بزازها وعلى طيزها وابعبصها وارضع بزازها وقولتلها هجيب يا ايمي
قالت وانا معاك يا روح ايمي
وبقت هي ترزع من فوق لتحت وانا ارزع من تحت لفوق وصباعي بيلعب في طيزها وقولتلها خدي زبي في كسمك يا دودو وهي صرخت من الكلمة بس صوت اعلى من الأول وقالت اححححح هات في كس ام دودو وكس دودو يا حبيب قلب أم دودو ونزلنا سوا وهي نامت عليا من التعب وانا حاضنها ومش قادر اتحرك بردو وبعد يمكن عشر دقايق لما هدينا هي نزلت نامت جنبي وحاضناني وقالت اححححح كان حلو اوي وشافت الباب مفتوح واتفاجئت
ضحكت وقولتلها احنا ولا فكرنا في الباب بس فضلت مخليها في حضني وقولتلها بس انتي حلوة اوي بجد النهاردة
كنتي لبوا اوي وهايجة اوي والكلام عن دودو كان بيجننك
قالت فعلاً هيجني أوي
قولتلها أحياناً التخيل بيكون تأثيره قوي بس لما يكون فيه تفاهم وتجاوب زينا كدا يا روح قلبي
قالت أنا بحس أن الكلام اللي بنقوله حقيقي وبهيج اكتر
انا محستش بالمتعة دي الا معاك
قولتلها ولا هتشوفيها الا معايا حتى لو اتجوزتي شاب من سنك مش هيعمل معاكي اللي بنعمله سوا
قالت وانا مش بفكر في الجواز تاني
قولتلها الكلام سابق لاوانه
قومي بقا ناخد دوش سوا
قومنا دخلنا الحمام اخدنا دوش وخرجنا ملط وحاضنين بعض
ولمحت هويدا فاتحة الباب حتة صغيرة اوي وبتبص علينا فحضنت إيمان وخليت ضهرها لباب اوضة هويدا وبقيت ابوسها وشاورت لهويدا عشان تعرف إني شايفها وبعدين دخلنا الاوضة واخدتها في حضني واحنا ملط ونمنا للصبح وصحينا سوا وهي لبست القميص بس وانا لبست الشورت بس وخرجنا لقينا هويدا في الحمام بتاخد دوش فقعدنا نستناها لحد ما خرجت وصبحت علينا
إيمان قالت ادخل الحمام أنا الأول يا عمو عشان اجهز الفطور
قولتلها ماشي واتحركت ناحية الحمام وهويدا بصت عليها وواضح طبعا إنها من غير اندر وصفرت هويدا وقالت حلوة اوي يا مامتي يا عسل ودخلت اوضتها وإيمان بتشاورلي فيه إيه
قولتلها عادي هي شايفاكي حلوة
إيمان استغربت وبعدين دخلت الحمام وهويدا خرجت من الاوضة باستني ودخلت المطبخ تبدأ في تجهيز الفطور
خرجت إيمان من الحمام ودخلت المطبخ مع هويدا وانا دخلت الحمام اخدت دوش وخرجت كانوا جهزوا الفطور وقعدنا فطرنا وعملولي شاي ودخلوا يلبسوا وانا شربت الشاي ودخلت على هويدا عشان البس لقيتها لسة بتلبس وهزرنا سوا ولبسنا وخرجنا كانت إيمان لسة بتلبس
دقايق وخرجت آخر حلاوة وطبعا كلمات الاعجاب كالعادة مني ومن بنتها ونزلنا وطبعا انا في النص وهما يميني وشمالي وحاضنهم وبنهزر في الطريق لحد ما وصلنا الاتيليه ولقيت إسراء وناديه مبسوطين أوي إني جيت الاتيليه وقعدت على المكتب اراجع الدفاتر ولقيت إسراء عملت قهوة وقالت جرب بقا قهوتي عشان أنا عرفت من إيمي إنك بتحب القهوة وشربت القهوة واتكلمت معاهم على الأصناف اللي ناقصة وحددنا الأصناف والكميات المطلوبة وإيمان قعدت جنبي وعرفتني ازاي بتطلب البضاعة واتضح إنها بتطلبها برسالة على الواتس والجميل بقا إن الرسالة باللغة العربية وعرفت الدنيا ماشية ازاي وهزرنا كلنا سوا لحد ما الشغل بدأ وانا وهويدا نقعد شوية ونخرج نتمشى شوية ونحكي في خطوات خطتنا مع أمها ولقيت الفون بيرن برقم معرفوش
رديت لقيت صوت بنت وبتتكلم مصري بقولها مين قالت معجبة
قولتلها وعاوزة إيه يا معجبة
قالت عاوزة اعزمك على الغدا
قولتلها ده انا وهويدا كنا هنجيبلكم غدا يا ش ش ش وضحكت وهي ضحكت وقالت عرفتني بسرعة يا عمو برغم إني أول مرة أتصل بيك
قولتلها الدم المصري بيحن لبعض يابت
قالت طيب تعالوا عشان انت معزوم بجد على الغدا
قفلت معاها ورجعنا انا وهويدا واتغدينا سوا كلنا واليوم ده كان يوم سبت والاتيليه بيقفل يوم الأحد
قضينا باقي اليوم بين الشغل والهزار والحكايات ورجعنا البيت واتصلت على بشرى فيديو كلمتها وبعدين عرفتها على إيمان وهويدا وأثناء الكلام سألتني بشرى وقالت يعني انا مليش حق فيك زي ايمان وهويدا طبعا بهزار
قولتلها لا طبعا ليكي حق زيهم وعشان كدا انا هفطر واتغدى معاكي يوم الاثنين
قالت بجد
قولتلها طبعا يا بشرتي
قالت وانا منتظراك من دلوقتي
قفلت معاها ولقيت ايمان وهويدا زعلانين عشان اتفاجئوا أني رايح عند بشرى
قولتلهم ناخد دوش كلنا ونلبس وننزل نتمشى سوا
قالوا حاضر وهما ظاهر عليهم الزعل اوي
اخدنا دوش وخرجنا نتمشى وقولتلهم مالكم بقا زعلانين ليه
ردت ايمان وقالت انت زهقت مننا ولا ايه
قولتلها بالعكس بس زي ما قولتلك إن بشرى دي ليها وضع خاص عندي وليها حقوق عندي ولازم اكون عادل بين نسواني وضحكت وهما فعلا ضحكوا
قالت هويدا حلوة منك كلمة نسواني دي يا جدو
قولتلها ماهو شكلكم وانتوا زعلانين كأني متجوزكم ورايح لمراتي التالتة وانتوا غيرانين
وانا هعتبر نفسي متجوزكم انتوا التلاتة بس بشرى هي الأولى وبعدين ده انا معاكم الاسبوع كله وهي راضية بيوم واحد في الاسبوع او كل اسبوعين كمان عشان المسافة بعيدة وهي بتخاف عليا من الارهاق والتعب
قالت هويدا سيدي يا سيدي ده حب بقا يا سي جدو
قولتلها زي ما انت بتحبي خطيبك وماما بتحب جوزها هي كمان بتحب جوزها
قالت اووبا وكمان جوزها
ضحكنا والأمور ماشية تمام وانبسطنا وغيرنا جو وبعدين رجعنا البيت اخدنا دوش وطبعا هما لبسوا قمصان نوم فاجرة وكأنهم بينافسوا بعض مين اللي تغريني اكتر واتعشينا وقعدنا في الصالة نتفرج على فيلم وبالصدفة كان فيلم رومانسي وهما يميني وشمالي وكل واحدة فيهم بتحضني اوي وانا واخدهم في حضني وكل شوية لما يكون فيه مشهد رومانسي في الفيلم هما يحضنوني اوي وأنا كمان احضنهم وابوس خدودهم وبعدين قولتلهم انتوا كأنكم متجوزين راجل وهو مسافر وكل واحدة فيكم عاوزاني ليها لوحدها وضحكنا
قالت هويدا لا يا حبيبي انت خطيبي انا وجوز ماما
قالت ايمان طالما اعترفتي إنه جوزي يبقا ممنوع ينام في حضنك إنما ينام في حضن مراته يا ضرتي وضحكنا
قالت هويدا كدا احنا ممكن نتخانق سوا
انا قولتلهم لا منعا للخناق يا احلى ضرتين انا هنام نص الليل في حضن ايمي مراتي ونص الليل التاني في حضن خطيبتي
قالت هويدا اه عشان انا أنام وانت تضحك عليا وتقول راحت عليك نومة لا يا سي جدو متضحكش عليا
قولتلها لا نامي براحتك وانا هصحيكي لأني مش هنام انا بس هسهر في حضن مراتي نتكلم ولما هي تنام اجيلك اصحيكي حتى لو سهرت للصبح معاها هجيلك ونقفل الباب علينا طول النهار!!
إيه رأيكم في الحل ده
الاتنين قالوا موافقين
قالت ايمان بس كدا يا عمو انت مش هتنام كتير وهتتعب
قولتلها احسن عشان انام طول الطريق وأكون فايق مع بشرى في النهار مش اروح انام هناك
قالت هويدا آه منك يا جوز التلاتة وضحكنا وبعدين قولت لايمان يالا بينا يا عروستي
قالت ايمان يالا يا عريسي
قالت هويدا بتغيظوني يعني
قولتلها لا طبعا بس عاوز قهوة من ايدك
قالت من عيوني ودخلت المطبخ وانا وإيمان دخلنا الاوضة ونمت على السرير واخدت إيمان في حضني وراسها على صدري ودقايق وهويدا بتخبط
وكانت ايمان عاوزة تتعدل قولتلها لا خليها تشوفنا كدا وبسرعه قولت لهويدا ادخلي يا دودو
دخلت هويدا بالقهوة وشافت أمها حاضناني كدا والقميص قصير طبعا ووراكها باينة وابتسمت هويدا وقالت فعلا عرسان
قالت ايمان أيوا هو عمي وحبيبي وجوزي وسبب فرحتي وراحتي وضحكتي ولا عندك اعتراض
قالت هويدا لا طبعا ماهو جدو حبيبي وخطيبي وجوز ماما وراحت ناحية الباب تخرج وقبل ما تخرج قالت شبع مراتك من حضنك وانا ادخل انتظر دوري إني اشبع زيها
وهي بتقفل علينا الباب قالت ليلة سعيدة يا عرسان وقفلت
ايمان لسة في حضني وانا بشرب القهوة والسيجارة وقالتلي البت دي بقت تتكلم بطريقة غريبة
أنا قولتلها طريقة كلامها ومفردات الكلام كأنها عارفة اللي بيحصل أو عندها شك
قالت ايمان صح أوي يا عمو
قولتلها وكمان تحسي إنها بتتكلم بهيجان أحياناً وبشرمطة أحياناً
قالت ايمان بردو صح
قولتلها وكمان بحس إنها عاوزة تهيجني بطريقة حضنها أو البوس أو اللبس
قالت ايمان حبيبي يا عمو ده انت واخد بالك من كل حاجه وانا فاكرة غير كدا
ضحكت وقولتلها لا طبعا أنا بركز أوي بس مش عارف هي عاوزة تهيجني عليكي ولا عليها
قالت ايمان أنا أعتقد الاتنين
وكدا تكون خلصت السلسلة الأولى من القصة وده نظرا لقوانين المنتدى وفي السلسلة التانية هنشوف ملاحظاتنا انا وإيمان على تصرفات هويدا
السلسلة التانية
أهلا بكم من جديد واحب افكركم إحنا وقفنا في السلسلة الأولى عند لما كنا بنتناقش لما كنت بشرب القهوة انا وإيمان عن تصرفات هويدا وطبعا انا بس بهيج إيمان على فكرة إنها تتناك مع بنتها ودلوقتي ندخل في القصة
الحلقة الأولى
خلصت مناقشة مع ايمان وشربت القهوة والسيجارة وقولتلها طيب انا هخرج اروح اجيب تيشيرت عشان أشوفها نامت ولا صاحية
وفعلاً خرجت ودخلت على هويدا لقيتها مشغلة سكس وبتتفرج
قعدت جنبها وقولتلها يا روحي اللي يشوف السكس على الطبيعة مينفعش يشوف افلام غير لو مع العشيق
قالت عندك حق طبعا بس انا عجبني الفيلم ده عشان كأنهم انت وماما
قولتلها طيب نامي عشان تصحصحي معايا
قالت حاضر بس لما اخلص الفيلم القصير ده
اخدت التيشيرت ورجعت اوضة إيمان وقفلت الباب ولقيت ايمان ملط ونايمة على بطنها ومولعة سيجارة وكانت هتتعدل قولتلها لا خليكي كملي السيجارة كدا وهي سمعت الكلام وبتهز طيزها وانا بقيت احسس على طيزها وبعدين بقيت ابوس كل حته من طيزها لحد ما وصلت لخرم طيزها وبقيت الحسه وابله بريقي وابعبصها وهي تقول احححح حلو اوي يا حبيبي
اقولها طيب خدي نفس سيجارة وهي تاخد النفس وانا في نفس اللحظة ابعبصها وتقول احححح والدخان طالع من بؤها وشكلها يهيج وبقيت الحس اوي ودخلت ايدي من تحتها ومسكت زنبورها ادعكه وهي خلصت السيجارة وبقت تقول احححح حلو اوي اوي يا روحي ده انا أول مرة احس الاحساس ده وكأن طيزي عاوزة تتناك زي كسي
قولتلها هيحصل بس مش النهاردة
قالت ليه
قولتلها عشان خرم الطيز بيكون صغير وبياخد وقت عشان اوسعه ويستحمل دخول الزب ولا انتي مستعجلة يا لبوة
قالت أنا نفسي اجرب كل حاجه مع جوزي حبيبي
قولتلها وانا تحت امر مراتي بس بردو محبش إنها تتألم
أنا عاوزها تتمتع بس
قالت وانا ملكك اعمل فيا اللي يعجبك واللي يمتعنا
قلبتها على ضهرها ورفعت رجلها وبدأت الحس كسها وابعبص طيزها وهي تصرخ بصوت واطي وتقول احححح إيه الجمال ده والمتعة دي وشوية تدوس على راسي وشوية تقفش بزازها وتقول احححح كمان يا حبيبي
وبقيت اعض الزنبور وامص شفايف كسها وابعبص طيزها وهي تصرخ وتقول احححح كمان هجيب احححح هجيب يا روحي
قولتلها هاتي يا شرموطة وفعلاً اترعشت وجابت وانا شغال لحس في كسها وبعبصة في طيزها وبعدين طلعت مسكت شفايفها ابوسها وهي تمص شفايفي وتزوم واقولها خدي عسل كسك من شفايفي وهي تشفط شفايفي تمصهم وتحضني اوي وبعدين قالت يا لهوي على المتعة ده انا جبت وانت لسة لابس الشورت
وقامت اتعدلت وقالت نام انت بقا وانا ادلع حبيبي شوية
نمت على ضهري وهي قلعتني الشورت ومسكتني بوس من راسي لخدودي لشفايفي لصدري وتدعك شعر صدري وتلحس حلماتي وتمصها وبقت تبوس وتنزل لتحت لحد ما وصلت لصوابع رجلي وبقت تبوس رجلي وتمص صوابعي وتحسس على زبي وتطلع تاني لفوق لحد ما وصلت عند زبي وبدأت تبوس كل حتة فيه حتي بضاني خدوا حقهم من البوس وبعدين بقت تلحس الراس دواير وبعدين دخلت الراس في بؤها تمصها وبتحسس على باقي زبي وبضاني وبعدين دخلت زبي كله في بؤها وبقت تمص اوي وتشفط بضاني تمصها وترجع تدخل زبي كله للاخر وتمص بسرعة وهي وانا بنذوم وبعدين لقيتها بتنام عليا بالعكس
عرفت إنها عاوزاني الحس طيزها وهي بتمص زبي وفعلا بقيت الحس طيزها وابوسها وابعبصها وهي تمص زبي وتقول احححح وتقول كمان يا جوزي يا حبيبي ولقيتها بتعصر زبي في بؤها وبتهز طيزها اوي وانا عرفت إنها هتجيب تاني وبقيت ادعك زنبورها والحس طيزها ولقيتها اتعدلت وضهرها ليا ومسكت زبي دخلته في كسها وصرخت صرخة حلوة وقالت احووووو ده النيك حلو اوي وانا شغال بعبصة في طيزها وهي بقت تتحرك على زبي ووطت بقت تمص صوابع رجلي وتتحرك بسرعة على زبي وتزوم وهي بتجيب مسكت صباع رجلي الكبير تمصه اوي عشان تكتم صرختها وبعدين نزلت من عليا ونامت على ضهرها وقالت تعال بسرعه نيك كسي إللي مولع ده
قولتلها ده كس شرموط زي صاحبته المتناكة
قالت ايوا انا شرموطة اوي النهاردة وجبت مرتين
قولتلها والتالتة هتكون معايا وبدأت انيكها بالراحة وامص حلماتها وشفايفها واقولها بقا بنتك عاوزة تهيجني عليكي وعليها اللبوة بنت اللبوة
قالت اه شكلها عاوزة تتناك منك وعاوزاك انت اللي تبدأ عشان خايفة
قولتلها وانا بقا اللي هخليها تهيج وتطلب هي إنها تتناك واقولها يا متناكة زي أمك
قالت اه يا عمو نيكها ومتعها عشان اتناك منك من غير خوف منها
قولتلها وانيكك وانيكها سوا وهي تقول احححح اه يا حبيبي تنيكنا سوا ونتشرمط سوا عليك
قولتلها طيب خدي زبي في كسك يا دودو
قالت ايمان هتفتح كسي يا جدو
قولتلها لا هدعك كسك بزبي وافتح طيزك
وتقول احححح يا جدو
احححح يا عمو
نيكني ونيك بنتي يا عمو نيك بنت اخوك وحفيدتك إللي بيعشقوا زبك وسرعت في النيك وهايجين اوي ومن غير ما نقول نزلنا سوا وبقينا نوحوح ونبوس بعض اوي لحد ما هدينا ونزلت من عليها وهي في حضني
قالتلي كان حلو اوي النهاردة
قولتلها يعني النهاردة بس اللي حلو
قالت صدقني كل مرة بقول لنفسي النهاردة حلو اوي
قولتلها ده عشان بنتك الهايجة مهيجاكي ومهيجاني
قالت يمكن فعلا
قولتلها لو إحساسنا صح إنها عارفة إللي بيحصل هنا وعاوزة تتناك زيك ده احنا هنشوف متعة جامدة
قالت بقا تسيب المتعة دي وتروح سامسون عشان تنيك بشرى
قولتلها زي ما قولتلك بشرى دي الحب اللي رجعني للدنيا والعشق اللي خلاني ارجع لشبابي ومراتي الأولى وليها حق عندي
قالتلي ماشي يا عمو وباستني وولعتلي سيجارة وقالت هقوم اعملك سندوتشين حلاوة عشان اللبن يزيد ويكفي بشرى وقبلها يمكن هويدا كمان وضحكنا فقولتلها بعد ما ناخد دوش الاول
قالت حاضر ودخلنا الحمام استحمينا سوا وخرجنا ملط وهي دخلت المطبخ وانا دخلت الاوضة وبعد دقيقتين جات ومعاها السندوتشات وشاي وأكلنا انا وهي وشربنا الشاي ونمت وهي جنبي في حضني ورأسها على صدري وكل شوية تبوسني وتحضني اوي وتبصلي وتقول هتوحشني اوي يا روحي اوعى تتأخر عليا أنا خلاص ادمنتك وادمنت حضنك
قولتلها لا يا روحي يوم التلات الصبح هتلاقيني في حضنك وحضن بنتك
قالت انت عاوز تهيجني يعني وضحكنا
قولتلها فكرتيني ببنتك الهايجة
اقوم أروح أنام في حضنها وانت لو صحيتي الصبح ولقيتي الباب مقفول اوعي تدخلي علينا خبطي بالراحة لو رديت عليكي ماشي أما لو مردتش عليكي متخبطيش تاني لحد ما اطلعلك
قالت يعني خلاص اكيد هتنيكها
قولتلها لا طبعا مش اكيد
لما اشوف هي نظامها ايه مش يمكن إحساسنا غلط مع اني اتمنى يكون صح ولا انتي خايفة عليها مني
قالت اولا انا كمان أتمنى إن يكون إحساسنا صح وثانيا انا اخاف عليها من اي حد الا انت يا حبيبي وسكتت