العراف – السلسلة الأولى | الجزء الرابع

وقفنا المرة اللي فاتت لما فتحت باب الاوضة على نهى امي
بالراحة وهي كانت مغمضة عينيها ولقيت ايدها على كسها الجامد اللي انا واثق دلوقتي انه منهار وعايز حد يأكله ويحتويه في بوقه وينهش لحمه المبطرخ ده
ولا بزازها المدلدلة على جنابها بجد حاجة اخر شرمطة امي قدامي للمرة التانية عريانة ومن شوية كنت قربت انيكها خلاص وبدل ما تريحني دخلت تنيك نفسها في الاوضة المتناكة اللبوة.
قررت اني لازم انيكها واللي يحصل يحصل زوبري النهاردة لازم ينام في كسها وبين بزازها الشرموطة دي.
قلعت هدومي كلها و زوبري بقي قدامي وواقف شامخ للقمر المتناكة المرمية على السرير دي، اللي لازم تتناك من زبي وينهش لحمها ويفشخها.
قربت منها وقلبي بيدق بسرعة اوي وزوبري خلاص هينفجر، بقيت جنبها واقف وايدي قريبة اوي من بزازها وبقرب منهم بالراحة خالص لحد ما حطيت ايدي على بزها ولعبت في حلمتها الواقفة وكانت طرية اوي وجميلة وقد ايه هي چيلي وعايزة تتحط في بوقي وامصها اوي واكلها بين سناني وبين شفايفي.
بس اللحظة الحلوة مبتكملش لقيتها فاقت وقالتلي انت بتعمل ايه اخرج برة عيب كده اطلع برة انا امك انت اجننت اطلع برة بقولك وبتحاول تغطي جسمها باي حاجة جمبها وكل ده انا واقف جنب السرير وهي شايفة زوبري واقف عليها ازاي وهينفجر ازاي بسبب جسمها.
قولتلها اهدي يا ماما انا عارف انك تعبانة من زمان وانا حاسس بيكي ولازم اهتم بيكي واهتم بامورك الجنسية.
قالتلي اطلع برة بقولك وهي مخبية جسمها بايدها ومتعصبة اوي عليا وفي نفس الوقت انا واثق انها هايجة وهتموت على زوبري لان عينها متشالتش من عليه اصلا.
قولتلها اهدي يا نهى يا جميلة يا قلبي وحطيت ايدي تاني على بزها ولعبت في حلمتها بالراحة وضغطت عليها… بالراحة وشدتهم لبرة وهي تطلع منها ااااه جننتني بجد قولتها بحبك يا نهى انت جامدة اوي.
وطلعت فوقها وقربت من شفايفها وبوستها من شفايفها بوسة طويلة وهي عمالة تقاوم بس بحركات بسيطة ونزلت ايدي بين على بزها اليمين ولعبت فيه بالراحة اوي ونزلت بصوابعي واحدة واحدة على حلمتها الوردي اللي واقفة بكل ثقة وبتقولي وريني هتفشخني وتأكلني ازاي تعال ارضع من بزازي انا كُلي ملكك تعالى ارضع وانهش بزاز امك زي ما رضعتهم وانت صغير تعال اشرب لبن وعسل من بزاز امك حلمتها جننتني لدرجة اني حسيت انها بتكلمني وكل ده وانا ببوس في شفايفها، شفايف فراولة مينفعش تتساب لازم اكلها واستطعمها كمان.
فضلت العب في حلمتها وامسكها بين صوابعي واضغط عليها بالراحة واسيب واشد واسيب واشد وهي اهاتها مكتومة وانا ببوس شفايفها العسل دي امي لبوة اوي ولو سيبت بزازها أكيد هتحاول تفوق وتقوم من تحتي وانا مش هسمحلها المرادي تقوم وتجري لازم انيكها واكمل وسيبت بزازها مؤقتاً ونزلت حطيت ايدي على كسها اللي لقيته غرقان ومليان عسلها اللي بعد شوية هشربه ومش هسيبها غير وهي منهوش لحمها من بوقي كس كبير ومبطرخ وشفايفه مدلدلة وانا بعشق الست اللي كسها مدلدل مابالك بقي الست دي امي وتحت مني لازم اهتم بالكس اللي خرجت منه وجيت للدنيا علشان انيكه لما اكبر.
وهي بدأت تستجيب وحركاتها قلت خالص، وبدات ابوس رقبتها واخرج لساني والحسها وابوسها وانهش بسناني في لحمها لحد ما علمت علامات كتير في رقبتها واهاتها مولعاني وهي مكتومة ومكسوفة ولسه مش مستوعبة انها تحت ابنها بينكها وشوية وهيدخل زوبره الكبير في كسها وبقرب من ودنها بنفسي السخن وهي كل ده بتطلع اهات مكتومة وده بيجنني عليها اكتر وقربت من ودنها قولتلها انت لبوة اوي يا نهى وقتها نزلت عسلها على ايدي دعكت العسل في كسها وقولتلها ده انت تعبانة اوي يا لبوتي وكملت همس في ودنها قولتلها عسل سخن يا قلبي سمعيني اهاتك الممحونة وهي بقيت تقول اااااه حرام عليك سيبني حرام اللي بيحصل ده انا امك بس على مين مش هسيبك يا نهى انت لبوتي من النهاردة ولازم انيكك.
ونزلت ابوس في بداية بزازها من فوق وامسك البز التاني بايدي، وقربت نفسي من حلمتها ونفخت بنفسي السخن على حلمتها لقيتها بتقول احححححح بالراحة ارجوك انا تعبانة يا عمار يابني بالراحة علي امك حبيبتك.
قولتلها وانا هريحك يا قلب عمار وهريح كسك المبطرخ ده وخدت حلمتها في بوقي وفضلت امصها اوي واحطها بين سناني واشدها بالراحة ومع كل حركة هي تطلع اهات مكتومة لانها مكسوفة ومش جريئة لسه ومش قادرة تتجرئ في حضن ابنها اللي بينهش في لحمها. وفضلت اكل بزازها وبلف لساني حوالين حلمتها وبقيت اشد وارخي وحلمتها الوردي احمرت اوي من كتر اللحس والشد من سناني.
طلعت تاني عند ودنها وبهمس فيها بزازك نار يا نهى، وتجنن انت لبوة اوي يا نهى ولازم تصدقي ابنك في حضنك بيمص بزازك وايده على كسك اهي وروحت ضاربها بالراحة على كسها وسمعت احلى صوت طرقعة لكسها اللي مليان عسل وهي انفجرت وقتها وقالت اااااااااه احااااااااااااا انا بجيب يا عمار للمرة الثالثة.
كملت همس في ودنها قولتلها اكلمي براحتك وطلعي اهااااااتك يا قلبي براحتك انا بحبك وبحب بزازك الكبيرة ونزلت كملت مص في حلماتها الواقفة ومسكت البزة التانية وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل ولبن نهى بتتصفي تحت مني.
اااااااه ارضع يا عمار انا خلاص بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تقوم، انا خلاص تعبانة اوي وهموت عليك من وقت ما شوفت زوبرك وانا بحميك اخر مرة ارضع يا عمار افشخ امك يا حبيبي افشخني.
قولتلها امرك يا ملكة هفشخك سبيلي نفسك خالص واخيرا اجرتي يا لبوتي
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهى انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية وكملت كلام ونطقت قالتلي كفاية كده ريحني من تحت.
قولتلها تحت فين اسمه ايه اللي تحت ده، قالتلي تحت عندي واخلص بقي انا بقيت نار مولعة من تحت قولتلها مش هنزل تحت غير لما تنطقي اسمه، انسي انك هانم بقي واتعاملي زي الشراميط يا شرموطتي انت
وسمعت منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة حراااام عليك ريحني اااااااااااه احححححح بجيب يا عمار يخربيتك جننتني انا عمري ما اتمتعت كده في حياتي.
الحلو في بيتنا ان الاوض كلها عازلة للصوت وانا بقولها هنيكك يا شرموطة وطلعي صوتك براحتك محدش هيسمع.
وصوتها بدأ يعلى اكنها خدت الاذن تطلع صوتها
قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب عيل صغير من كتر ما هو واقف وكبير بجد ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني من عذاب السنين دي كلها الحس يا حبيبي افشخني بلسانك وانا فضلت طالع نازل بلساني بين شفايف كسها المبطرخ وايدي لسه مسبتش بزازها وبلعب في حلمتها وهي بتتلوي في السرير احححححح يا عمار كفاية انا نزلت كتير اوي كفاية يا حبيبي انا محتاجة بتاعك
وقتها سيبت كسها وقربت زوبري من بوقها وقولتلها يلا يا لبوتي افتحي بوقك وخدي زوبري فيه وهي ما صدقت فتحت بوقها وبدأت تلحس في رأس زوبري وتخرجها وبتقولي اي الزوبر الجامد ده كنت فين من بدري وسايبني كده مولعة نار هات زوبرك أكله وامصه وهو كبير وحلو اوووووي كده. واااااه يا جمال شفايفها وهي على زوبري وانا ماسكها من شعرها وبنيك بوقها وبدخله واطلعه ااااه احححححح يا نهى لسانك مولع نار على زوبري مصي حلو يا شرموطة طلعتي محترفة في المص، امي خبرة وشرموطة. كملي مص يا كسمك في زوبري عارف انك بتحبي الشتايم بامارة كسك كل لما اشتمك يجيب عسل انت هايجة اوي كده وتعبانة فضلت تمص وتلحس في زوبري وتدخله لاخر بوقها لحد ما خلاص مبقتش قادر من حركاتها امي شرموطة محترفة كنت مضيع الجمال ده كله مني كل ده.
قولتلها طب تعالي بقي نامي على حرف السرير على ضهرك وهي فهمت انا هعمل فيها ايه ورفعت رجليها على كتافي وقالتلي يلا دخل بتاعك، قولتلها ادخل ايه معرفش اسمه اي هو بتاعي ده قالتلي زوبرك يا حبيبي دخل زوبرك في كس امك يا قلبي قولتلها لا سبيني امتعك بمزاجي يا لبوتي انت.
وبدأت افرش كسها بزوبري واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة وفضلت كده بتاع عشر دقائق افرش في شفايف كسها الجامدة وهي كل اللي عليها ااااااه كفاية يا عمار بقي ودخل زوبرك حرام عليك انا تعبانة ومولعة لوحدي دخله بقى.
ودخلت زوبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زوبرك حلو اوي بس بالراحة علشان كسي ضيق بقالي سنين كتيرة متناكتش من وقت ما مات ابوك برراااااحة ااااااه يا عمار بالراحة ابوس ايدك واحدة واحدة وبعدين سرع، وفضلت رايح جاي بالراحة في كسها وكل ده رُبع زوبري اللي جواها، قولتلها هاا يا لبوة قادرة تستحملي باقي زوبري ولا لسه، قالتلي اه يلا دخل تاني وانا بدأت ادخل زوبري لجوا بالراحة خالص كسها ولا اكنه بنت بنوت متفتحش ضيق قوي وسخن مولع ناقصها غشاء البكارة وتبقي بنت بنوت رسمي اااااااه على كسك يا نهى اااااااه وبدأت ارزع في كسها وهي نزلت كتافها على ضهري وضمنتني عليها ااااااه يا عمار ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي انا من النهاردة مش هسيبك ابدا عوضني عن سنين الحرمان يا حبيبي احححححح بجيب يا عمار اوعي توقف ااااااه يا عمار نيك امك يا حبيبي نيك نيك اااااااااااااه.
انت تعبانة اوي كده يا قلبي بنيك اهووووو وهفشخك في كسك وطيزك البكر دي زي ما ابويا فتح كسك زمان ومات انا بقي اللي هفتح طيزك بس مش دلوقتي يا لبوتي خدي في كسك خدي اهووو.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زوبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوةة انت كسك مبطرخ وكنت هموت عليه لما نضفتي زوبري وقت ما حمتيني وكنت عايز انيكك خدي في كسك يا نهى يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زوبرك انا مش متعودة على كده انا تعبانة ومش هشبع منك خليك قادر عليا وافشخني يا عمار افشخني يا حبيبي ااااااه ارزع في كسي ارزع اوي نيك نيك امك نيكني اوي اوي يا عمار ااااااااه وجابت للمرة الخامسة على زوبري.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي. قومي اعملي وضع الكلبة يا لبوتي وقامت عملت كده دخلت زوبري في كسها من ورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها وانا اقولها لازم انيك طيزك الحلوة دي ومش هسيبك.
نيك كسي دلوقتي وخليني اخد على زوبرك وبعدين فكر في طيزي نيكني يا حبيبي ابوك مات وسابني وانا لسه صغيرة اااااااه نيك يا حبيبي انت طلعت جامد اوي مش هسيبك ولا هخليك تتجوز انت بتاعي انا وبس زوبرك ليا لوحدي.
بحبك يا نهى وحتى لو اجوزت هفضل انيكك واهتم بيكي مش هسيبك زوبري ليكي انت وبس يا لبوتي خدي في كسك يا شرموطة خدي يا لبوة.
قالتلي لا كفاية حرام عليك انا تعبت يلا هاتهم بقي قولتلها عايزاهم فين يا لبوتي قالتلي على بزازي قولتلها طب قومي مصيلي لحد ما اجيبهم ولفت جسمها وفضلت تمص في زوبري بتاع 10 دقائق لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت بوقها ورفعت بزازها ونزلت وقالتلي يلا هاتهم وانا نطرت لبني كله على وشها وبزازها.
وفردت ظهري على السرير وكنت خلاص هموت من التعب بقالنا ساعة ولا اكتر بنيك فيها وهي متناكة جامدة ميتشبعش منها خالص لبوة وانا اللي ههدها واطفئ نارها.
قامت وجت جنبي على السرير وحضنتها قولتلها انت جامدة اوي اوي اوي يا ماما.
قالتلي اسكت انا مش طايقة نفسي ازاي نعمل كده وازاي منعرفش نتحكم في نفسنا اللي حصل ده حرام ومينفعش يحصل انا كده زنيت مع ابني حرام عليك كنت سيبتني اكمل لعب في كسي.
ولقيتها هتعيط قولتلها بلاش العتاب انت تعبانة وانا بحبك وبريحك وحبيت اعمل كده احسن مانت تعبانة اوي كده. وكسك الجميل ده محروم من النيك يا قلبي انت وقولتلها بلاش كلام ولا عتاب ونامي في حضني يلا وجبت الغطاء واتغطينا.
قلقت من النوم لقيت نهى نايمة زي ما هي جنبي قومت بالراحة من جنبها ونزلت اشرب عصير ولقيت تليفوني بيرن بصيت في الساعة لقيتها 1 بليل ولميس اللي بتتصل قلقت ورديت.
لميس:عمار انا اسفة بجد اني اتصلت دلوقتي بس ماما تعبت جامد ومش عارفة اتصرف وبصراحة خايفة انزل بسبب القلق وانت كمان بعتلي حراسة بس مش هثق فيهم.
انا:اهدي طيب يا لميس انا هلبس بسرعة ومسافة السكة واكون عندك ومتقلقيش من حاجة جهزي مامتك وانا هكلمك اول ما اوصل.
طلعت سيبت ورقة لامي اني نزلت لشغل مهم وراجع تاني متقلقيش عليا لو صحيتي وملقتنيش
ودخلت خدت شاور بسرعة وظبطت نفسي ولبست حتى لو بيحصل ايه شياكتي رقم واحد ده انا العراف ولازم اخد بالي من كل خطوة بعملها.
وقبل ما اخرج من الفيلا خدت سلاحي وسحبت خزنة زيادة احتياطي غير اللي في العربية واللي موجودة في السلاح.
لأن انا همشي لوحدي هيكون معايا حراسة عادية لكن الظابط احمد خلاص روح وانا مش هجيبه تاني.
بس خرجت من الفيلا لقيت احمد برة
انا:مش قولتلك روح يابني واديتك أمر تمشي وتروح ترتاح انت بتستهبل قاعد ليه.
احمد:مينفعش اسيبك عندي اؤامر بكده من محسن بيه وفضل باشا
ماشي ياحمد انا هتصرف معاك بعدين يلا بينا على بيت لميس علشان مامتها تعبت وكلم الحراسة اللي هناك تأمن الدنيا كويس ومش عايز معايا غير عربية فيها 4 حراس وانت وشكرا على كده يلا بينا.
واتحركت على بيت لميس واول ما وصلت اتصلت عليها انزلي يا لميس انا تحت.
لميس:عمار انا اسفة بس ماما مش هتقدر تنزل ممكن تطلع تشيلها.
انا:حاضر يا لميس طالع افتحي الباب والدور الكام.
لميس:الدور ال5 يا عمار واسفة مفيش اسانسير.
قولت لاحمد ام الدنيا لازم اطلع اجيب مامت لميس وانزل وخلى الحراسة واقفة حوالين العربيات ومحدش يجي ورايا ولا انت حتى.
وطلعت عند لميس اللي لقيتها منهارة من العياط وعيونها محمرة اوي قولتلها اهدي بس في ايه هتبقي كويسة متقلقيش هي فين.
قالتلي جوا يا عمار في الاوضة تعال معايا.
بس دخلت ولقيت نبيلة مامتها جمال ايه وجسم ايه حتى وهي تعبانة ومش دريانة بالدنيا هي بطل برضو.
اوصفلكم نبيلة لابسة قميص نوم اسود قصير يدوب مغطي كسها بالعافية والاندر اسود نفس لون القميص وجسمها أبيض ومليان بزازها متوسطة وحلماتها من النوع النايم لازم تتمص وتترضع علشان توقف.وبشرتها البيضاء تخليها تنور في الضلمة.
نرجع للواقع كفاية سرحان بدل ما لميس تقتلنا.
انا:طب لازم نلبس طنط حاجة وبعدين ننزل ساعديني يا لميس وهاتي انت الهدوم اللي ينفع تلبسها من الدولاب وعلى مهلك وبالراحة وهتبقي كويس متخافيش.
لميس فاقت للوضع اللي احنا فيه وشافت مامتها كده فهمت انا قصدي ايه واكسفت
انا:يلا يا لميس بلاش تفكير كتير انجزي سرحانة في ايه.
لميس:حاضر يا عمار ثواني وراحت جابت هدوم من الدولاب.
لبسنا نبيلة الهدوم وخدنا بعضنا كلنا ونزلنا وانا شايل نبيلة بين احضاني وزبي عايز يقوم من مكانه من جمالها وجمال جسمها الطري.
دخلت نبيلة العربية بتاعتي واخت لميس قعدت ورا معاهم ولميس قعدت جنبي.
وسألت احمد على اللاسلكي اقرب مستشفي فين، عرفني الطريق واتحركنا على طول للمستشفي.
ونزلت شيلت نبيلة واحمد لقيته بيأمن مدخل المستشفى ووزع الحراسة على البوابة ودخل هو وحراسة لميس معايا ودخلناها الطوارئ.
وجيه الدكتور وقالنا كله يخرج برة وهنكشف عليها ونشوف عندها ايه.
ولميس منهارة هي واختها من العياط، بس قربت من لميس وخدتها في حضني وقولتلها اهدي هتبقي كويسة وهتطمني عليها دلوقتي.
وبعد نص ساعة خرج الدكتور وطمنا على نبيلة وعرفنا ان نبيلة كان عندها فقر في نسبة الاكسجين في الدم وده اللي سبب ليها الغيبوبة والدوخة اللي حصلت وان علاجها الأكل الكويس وراحة تامة من اي مجهود وممنوع تتحرك لمدة اسبوعين.
انا:شكرا يا دكتور تعبناك معنا. شوفتي بقي ياستي ادي طنط كويسة ومفيش حاجة الموضوع عد على خير وكلها شوية وهتفوق وتدخلي تطمني عليها انت واختك
الا صحيح انت اسمك ايه انا عمال اقول اختك اختك عرفيني عليكي بقي وكفاية عياط.
اخت لميس:اسمي نهال وانا عارفة انت مين من كلام لميس عليك.
انا:اي ده هي لميس بتحكي عني كتير ولا ايه قوليلي قالتلك ايه.
نهال:قالت كلام كتير حلو بعدين اقولك.
لميس:بس يا نهال بطلى رخامة.
انا:ماشي يا عسل يا صغيرة انت هنكلم كتير.
نهال بقي يا عزيزي القارئ حتة كيوت صغيرة كده جميلة في نفسها جسمها عود فرنساوي على بزاز بحجم الرمان الكبير وجسم رياضي وبشرتها برونزي بالشعر الناعم حاجة جنان كده تتأكل أكل.
بعد شوية فاقت نبيلة وسألت على لميس ونهال، ودخلنا كلنا ولميس عرفتني على نبيلة
انا:كويس انك بخير ووسطنا.
نبيلة:شكرا انك انقذتني ومسبتش لميس في ظرف زي ده يا عمار انا عرافك من حكاوي لميس عنك.
لميس:ياماما كفاية هو انت ونهال عليا.
انا:من الواضح كده اني اتشهرت عندكم في البيت اسيب حضرتك ترتاحي وهجيلك بكرة اطمن عليكي.
لميس:هوصل عمار واجي تاني يا ماما.
خرجت انا ولميس برة وكان احمد مستني وفضلت تشكرني وتقولي شكرا انك كنت جمبي وانا وقتها استغليت الفرصة بقي وقربت منها وقولتلها ولا يهمك هفضل جنبك وهكون معاكي وبوستها من رأسها وقولتلها الحراسة معاكي متقلقيش وتليفوني مفتوح اتصلي في اي وقت.
وسيبتها وروحت على الحسابات دفعت تكاليف المستشفى كلها وعديت على الكافتريا طلبت ليهم أكل هي ونهال علشان اكيد جعانين.
انا:احمد امن المستشفى كويس اكيد انا متراقب وعارفين ان لميس هنا هي ومامتها ومش عايز اي حاجة تحصلهم اطلب من محسن بيه حراسة كاملة على لميس واهلها من النهاردة ويجوا على المستشفى دلوقتي وانا هقدم لمحسن بيه تقرير بالطلب ده.
احمد:حاضر يا عمار متقلقش انا أمنت الدنيا كويس، المهم انك تروح انت ترتاح بقي علشان بكرة اليوم طويل.
رجعت البيت واحمد روح هو كمان دخلت الفيلا كانت الساعة 4 الفجر طلعت بهدوء لاوضة امي لقيتها نايمة لسه وشكلها مصحيتش قبل كده لأن الورقة زي ما هي.
دخلت قلعت هدومي ونمت جمبها زي ما كنت بس فضلت لابس الطقم البيتي بتاعي ونمت محستش بنفسي غير وهي نهى بتصحيني الساعة 9 وبتقولي قوم يا عمار يلا مش هتروح شغلك.
صحيت ولقيتها معيطة وباين عليها قولتلها مالك يا حبيبتي معيطة ليه مش قولنا منفكرش في حاجة بقي ونعيش حياتنا مبسوطين مع بعض.
ماما:عمار انت واخد الموضوع ببساطة كده ليه، احنا عملنا حاجة غلط وحرام مينفعش البساطة دي انا ندمانة بجد انت ازاي شيفني دلوقتي ونظرتي في عينك ايه انا اكيد قليت من نظرك.
انا:ششششش انت بتقولي ايه انت زي مانت عندي بحبك زي مانت وبحب كامي قبل اي حاجة وهعاملك كامي بؤة الاوضة دي غير كده انت مراتي وحبيبتي وموزتي ولبوتي وشرموطتي وكل حاجة.
لقيت وشها هدي شوية قولتلها طب تعالى بقي وانت حلوة اوي كده على الصبح علشان عايز افطر من جسمك الأول
ونزلت بوس في شفايفها زي المجنون اللي لاقي حاجة يأكلها وكان جعان اوي وانا فعلا جعان عايز اخليها تشبع وتشبعني معاها وفضلت ابوسها من كل حتة في وشها ونزلت بالراحة على رقبتها بلحس وببوس فيها بالراحة وبنهش فيها بسناني وبعلم في رقبتها وبنفخ فيها نفسي السخن المولع وبرفانها مجنني بنت اللبوة الجامدة دي.
ونزلت ابوس بداية صدرها من فوق ونزلت ليها حمالة القميص وظهر قدامي احلى بز شوفتي الاول وبعدها بز نبيلة ام لميس اللي اتمني أكله وارضعه هو كمان واجرب حلمتها النايمة بس خليني في حلمة نهى اللبوة الواقفة دي الاول ومسكت حلمتها بسناني وشدتهم لبرة وهي طلعت احلى ااااااااااااه منها بالراحة يا عمار بالراحة على بزازي يا حبيبي مش هتطير بزازي خلاص ملكك انت وبس انا تحت امرك يا روحي بس بالراحة على مامتك حبيبتك وانا برضو بمص في حلمتها بمزاجي وبلعبها بلساني وشفايفي اااااااه ارضع يا حبيبي انا هموت عليك و بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تاني، انا تعبانة اوي ومحتاجة دلعك ليا ونيكك فيا وعايزة زوبرك يدخل يفشخ كسي يلا كفاية انا سايحة لوحدي يلا انزل دخله في كسي افشخ امك يا حبيبي افشخني.
وانا دخلت زوبري في كسها وفضلت رايح جاي جواها وارزع في كسها السخن الجامد وفضلنا كده نص ساعة نبدل اوضاع وانيكها في كسها الجامد وهي تغرق الدنيا وتغرقني بعسلها الشهي والحلو ده لحد ما خرجت زوبري من كسها وجبتهم على بطنها من برة.
وبوستها من شفايفها ايه الجمدان ده يا نهى انت جامدة اوي
ماما:انت اللي جامد يا حبيبي وزوبرك جامد اوي وبيكفني وكبير اوي على كسي الضيق ده بس هاخد عليه واتكيف منه اوي يلا قوم بقي خد شاور.
انا:طب ما تيجي نستحمي سوا
ماما:لا كفاية ونبي انا كسي خلاص اتهري كفاية كده حرام عليك.
انا:تعالى ومش هنعمل حاجة.
قالتلي لا روح انت كفاية عليا كده وخلص وهتلاقي الفطر تحت اصلا وانا هقوم وراك.
قمت فعلا خدت شاور وفوقني اكتر ما انا فوقت من نيك نهى امي حبيبتي اللي فشختها علي الصبح وخرجت لبست وبصيت في الساعة لقيتها 11 قولت حلو اوي مدام الدنيا هادية كده يبقي مفيش جديد في الشغل.
ونزلت لقيت نهى لابسة طقم بيتي عادي زي اي طقم بوستها من شفايفها وقولتلها نورتي يا ماما قالتلي احنا قولنا ايه برة الاوضة انا ماما وبس خلى بالك يا عمار قولتلها حاضر متكسفيش اوي كده.
قالتلي عمار صحيح انت خرجت امبارح أصل الصبح قرأت الورقة واستغربت انك نايم جنبي ومخرجتش يعني.
انا:لا خرجت يا ماما لميس اتصلت بيا وحكتلها كل اللي حصل ماعدا طبعا اني شوفت نبيلة بقميص النوم وجسمها كله كان قدامي.
ماما:قالتلي كويس انك صحيت ورديت عليها شكل البنت دي يا عمار معجبة بيك وانا عايزة اتعرف عليها وافرح بيك قريب بقي.
ولقيت وشها اضايق فهمت على طول انها خايفة ابعد عنها بعد ما دوقتها طعم النيك تاني قولتلها متخافيش يا نهى حتى لو اجوزت مش همشي من هنا ولا هبطل انيكك حتى لو قدام مراتي وقتها لانك مراتي الأولي
ابتسمت وقالتلي طب بطل بكش وكُل واتغذي يلا.
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة

وبس كده نكمل الجزء الجاي يا تري مين اللي اتصل على عمار وضرب عليه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ