كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة السادسة

نونو: خلاص هجيلك على الساعة 2
انا: قصدك تيجي الكافيه يعني… اوك تنوري في اي وقت طبعا
نونو: تمام يا شهاب سلام
قفلت معاها وانا فاهم انها بتحك وعايزة تتناك وحبيت اخليها تاكل في نفسها اكتر واكتر هي اه وتكه بالرغم من سنها لكنها واخده بالها من نفسها فشخ بس بردو لازم تستوي على الاخر علشان تبقى على اخرها
شوية ولاقيت الويتر رايح اتجاه البنات اللي كان معاهم مشكلة تقريبا طلبوا الشيك فضلت متابعهم لاقيت البنت2 اللي بلغت بيها الويتر يشيل حسابها بتبصلي.. بصيت لها وشاورتلها ان خلاص حسابها واصل
لاقيتها جاية عندي
البنت2: تسمحلي اتكلم ولا لسه مشغول
انا: حتى لو مشغول طالما جيتي لحد عندي ولوحدك هبقى فاضي
البنت2: اولا شكرا على اللي عملته وكمان بتأسف تاني على الغلط اللي حصل وياريت متفضلش زعلان.. مريم غلبانة بس عصبيه شوية ولما بتتعصب بتقول ايه كلام مبتبقاش حاسة بتنيل اي
انا: اسفك مقبول من اول مرة خلاص بس صاحبتك دي لسانها طويل ومبتعرفش تتكلم وغلطت فيا ودي حاجة أنا عمري ما اقبلها أنا كنت قادر امسخرها بس سكتت علشانك انتي جاية معاها وانتي كمان اللي اتأسفتي مش هي ودا خلاني اقلب وشي
البنت2: انت بردو مسكتلهاش دا انت بهدلتها بس بالادب ودا اللي عجبني فيك بتاخد حقك بالاحترام وبتخلي اللي قدامك ملوش لازمة ولا قادر يرد
انا: عموما أنا كده يعتبر معملتش حاجة بس وجودك خلاني اسكت واقفل الكلام
البنت2: حصل خير يا استاذ…
انا: اسمي شهاب
البنت2: تمام يا شهاب وانا اسمي نسرين
انا: اسم جميل…. ونورتي الكافيه واتمنى متكونش اخر زيارة
نسرين: لا خلاص أنا بقيت مقيمة هنا وهجيب الشلة كلها معايا
انا: تنوروا في اي وقت طبعا
نسرين: شكرا جدا لذوقك… مع السلامة
انا: سلام يا نسرين
مشيت نسرين والبنات اللي معاها ومريم دي هتفرقع من الغيظ وانا تعمدت اشيل حساب نسرين علشان مريم تتغاظ مني اكتر
قضيت باقي الوقت عادي اسلم على دا واتكلم مع دا شوية يعني بعدي الوقت واطمن على الناس كدا
ع الساعة 9 ونص لاقيت نرمين بترن عليا بتقولي انها لبست وهتنزل تيجي الكافيه قولتلها طيب تعالي…. بعد شوية وصلت نرمين الكافيه ولاقيتها جاية ناحيتي
انا: تعالي يا قمر اقعدي معايا هنا
نرمين: قعدت اهو ها هتشربني ايه بقى
انا: شوفي اللي انتي تحبيه قوليلي عليه وثواني ويكون موجود قدامك
نرمين: بص أنا عايزة اطلب طلب بس مش عارفة هتوافق عليه ولا لا
انا: اطلبي اللي تحبيه بقولك
نرمين: بصراحة كنت بشرب شيشة مع جوزي زمان ودلوقت نفسي اشرب
انا: (ناديت أشرف الويتر) أشرف هاتلي قهوة وعصير مانجا وشيشة كريز للهانم
أشرف: حالا يا هندسة وتكون الطلبات موجودة
انا: تسلم يا أشرف اتفضل انت
بصيت لنرمين وكلمتها
انا: ها مبسوطة كده.. احلى شيشة للهانم
نرمين: انت جامد فشخ يا شهاب وليك هيبه كدا بحب اقعد ابص عليك كدا واشوف الناس بتسمع كلامك وبينفذوه وهما مبسوطين مش مجبرين يعملوه على انت مديرهم لا دول بيتمنوا انك تنادي على حد منهم وتطلب منه حاجة بيبقى فرحان
انا: ايه دا ايه دا مالك يا نرمين حللتيني في ثواني كده دا انتي لسه داخله الكافيه
نرمين: (بصوت واطي) احب افكرك انك عايش معايا في بيت واحد
انا: وانا مش ناسي اكيد يا ست الكل بس ايه الكلام الجامد دا كله أنا كده الغرور هيمسكني ومحدش هيعرف يكلمني
نرمين: حقك الصراحة وانا هدعمك ههه
شوية والطلبات نزلت وأشرف مشي
انا: الشيشة اهي يا ستي هتعرفي تشربي ولا هتكحي وتفرجي علينا الكافيه هههه
نرمين: عيب عليك دا أنا بشيش من زمان وخبرة
انا: يا خووفي منك طب بصي كوباية الميه جنبك اهي على لو حصل وكحيتي تلحقي نفسك هههههههه
نرمين: متقلقش أنا بشرب بالراحة يعني مش هكح خالص وقولتلك خبرة هههه
انا: تحبي تخرجي في مكان تاني غير الكافيه
نرمين: ليه ماله الكافيه لا أنا عايزة افضل قاعدة معاك واشوفك وانت بتكلم الناس وتتعامل معاهم وهما عينهم منك يا شقي
انا: لا دا انتي جاية تراقبيني كدا هههههه
نرمين: لا لا اعتبرني مش قاعدة هههههه
انا: انتو الحريم عليكو حركات صعبة فشخ جاية تشمي هوا وتشيشي وكمان تراقبيني يعني بتستغلي كل الظروف ههههه
نرمين: لا خالص أنا غلبانة وكيوت جدا
انا: عارفها أنا كلمة غلبانة دي ههههههه
نرمين: مهي كلمتك يا شهاب بس مين دا اللي غلبان دا انت يا ساتر عليك مجررم هههه
انا: مبسوطة يا نرمين؟؟
نرمين: اوي اوي يا شهاب وخايفة ييجي وقت وتختفي زي ما حصل معايا قبل كدا
انا: متقلقيش أنا مبختفيش مرة واحدة كدا وكمان طالما شايف ان في حد مبسوط بسببي ببقى أنا كمان مبسوط… فليه بقى اسيب انبساطي دا واختفي
نرمين: يعني وعد انك تفضل معايا ووقت ما احتاجك الاقيك جنبي كالعادة
انا: وعد يا قمر وهتلاقيني لازق فيكي دايما مش جنبك بس اللي يستحمل هههه
نرمين: سافل سافل بس قمر 😘
انا: ههههه طب اشربي اشربي
فضلنا قاعدين أنا ونرمين نتكلم في اي حاجة وباين عليها انها مبسوطة جدا ودا شئ مخليني أنا شخصيا فرحان من جوايا بقيت حاسس انها مسؤولة مني جدا وبخاف عليها قررت ان اخلي كل اوقاتها سعادة وانبساط على قد ما اقدر وكنت معاها فعلا بضحك من قلبي ومبسوط جدا وهي لاحظت دا وسألتني
نرمين: حساك مبسوط اوي يا شهاب
انا: فعلا مبسوط جدا وفرحان بسبب انك مبسوطة من هنا ورايح اي حاجة عايزة تعمليها او مكان عايزة تروحيه تقولي عليه على طول من غير تفكير أنا هعملك كل حاجة تبسطك وبفكر في حاجة كده اعملهالك بس مش وقتها دلوقت ومتسأليش ايه هي غير في وقتها هقولك
نرمين: طب قولي وهعمل نفسي معرفتش
انا: هههه فضولك هيموتك… لا مش هقولك دلوقت لانها مفاجأة واكيد هتعجبك بس سيبها لوقتها يا نرمين وهقولك عليها
نرمين: انت متعب على فكرة ورخم اوي
انا: ايون رخم بردو مش هقولك دلوقت
نرمين: أنا مستنيه اعرف ويارب متنساش
انا: تعرفي عني اني بنسي حاجة
نرمين: لا مبتنساش وهستنى وقتها
انا: شطوره كده احبك اكتر واكتر
نرمين: يعني انت بتحبني
انا: اكيد طبعا هو ايه حد يقعد معايا كده دا بالواسطة يا بنتي ههههههه
نرمين: ايه دا انت بدأت تبقى مغرور اهو
انا: انتي قولتيلي براحتك وهتدعميني
نرمين: اه قولتلك بس متتغرش عليا بقى
انا: لا يا قمر مقدرش انت حبيبي
نرمين: انت اللي حبيبي ومبقتش عايزة اعيش من غير ما تكون جنبي
انا: وانا جنبك على طول متقلقيش
طبعا لازم ايه لحظة حلوة يطلعلك فيها خازوق شفاف مش بيتشاف
لاقيت دينا ومعاها ليلى داخلين الكافيه وبتنادي عليا… قولت لنرمين ثواني هشوف الزفتة دي ودي يا ستي دينا اللي صحتني من النوم
نرمين: هي دي اللي صاحبتها معاها مشكلة وانت بتحلها
انا: ايون دي اللي بسببها بوزك كان مترين
نرمين: خلاص بقى… روح شوفها طيب
قومت روحت لدينا وليلى على ترابيزتهم
انا: ازيك يا دينا.. ازيك يا ليلى
دينا..ليلى: تمام يا شهاب
انا: عملتي ايه يا ليلى خلصتي الحوار؟
ليلى: عيب يا شهاب دا واد خرع ساعة وكان تحت مني ومتصور كمان وفيديو بجوده عالية ووشه منور فيه
انا: اهم حاجة وشك ظهر في الفيديو؟
ليلى: لا هو جسمي بس اللي ظاهر وانا قولتله اني بحب أبقى ماستر في العلاقة ولبست ماسك معايا مخبي الوش ما عدا العيون كأحتياط بس وشي مظهرش ودا الفيديو اهو شوف كدا…
طلعت ليلى فونها وشغلت الفيديو وكان بجوده بنت حرام مش تصوير فون خالص البنت كانت فشخاه حرفيا وشكله اصلا خول لانه مستمتع باللي بيحصل فيه وهي وشها مظهرش منه حاجة بس جسمها كان ابن وسخة جامد نييك.. بردو يا جدع الهدوم بتخبي بلاوي ههههه
انا: التصوير دا مش تصوير فون
ليلى: لا دا تصوير كاميرا كانون بتاعتي لما دينا قالتلي نروح الكافيه اللي بيقعد فيه علشان اشوف شكله خدتها وروحنا البيت عندي الاول جيبت الكاميرا علشان لو حصل وروحت بيته اكون جاهزة بالكاميرا
انا: كدا انتي تمام جدا وعملتي اللي مطلوب منك بالحرف
دينا: هتعمل ايه بقى بالفيديو دا يا شهاب
انا: اهدي يا دينا سيبيه يوم ولا حاجة وبعد كدا هتعرفي عملت ايه
ليلى: طب أنا عملت اللي قولتلي عليه.. الطلب بتاعي هتعمله انت كمان؟؟
انا: متقلقيش يا ليلى هعملك اللي انتي عايزاه خصوصا ان الفيديو فشيخ وانتي مقصرتيش في حاجة يبقى هتاخدي اللي عايزاه كله وزيادة كمان بس سيبيني يوم واحد اظبط نفسي وأبقى فاضي
ليلى: اوكي وانا مستنيه اليوم دا
انا: دينا اطلبي انتي وليلى اللي تحبوه واللي هينزل كله على حسابي
دينا: تسلم يا رجوله ههههه
انا: اسكت يا وحش صوتك عامل مشاكل
دينا: قولي بقى المزة اللي قاعدة معاك دي اللي كانت معيطة من فترة
انا: اه…بس نفسي افهم مركزة معاها ليه.. قولتلك ملهاش في الليز يا زفت ههههههه
دينا: أنا بطمن بس ان الميه رجعت لمجاريها وكله تمام
انا: لا اطمني كله فل الفل ههه
دينا: بس قمر فشخ بنت اللذين يا بختك بيها ما تعرفني عليها يسطى علشان خاطري
انا: هعرفك عليها حاضر بس لو عملتي حركه كدا ولا كدا هفششخك يا دينا
دينا: طب أنا هروح اجيبها تقعد معانا
انا: مش مطمنلك بس ماشي
مشيت دينا راحت لنرمين سلمت عليها
دينا: اهلا وسهلا انتي نرمين صح؟
نرمين: اه.. مين حضرتك؟
دينا: أنا دينا صاحبة شهاب وعرفتك من وصفه ليكي دا مبيبطلش كلام عن جمالك وحلاوتك وبصراحة عنده حق انتي قمر
نرمين: ميرسي جدا ليكي.. شهاب كان قالي ان له صاحبه اسمها دينا بردو
دينا: طيب تعالي اقعدي معانا هناك بدل ما انتي قاعدة لوحدك هنا
نرمين: اوكي مفيش مشكلة
جات دينا ومعاها نرمين قعدوا معانا ونرمين مكسوفة
انا: منورة يا دينا… مش هتمشي بقى؟
دينا: عاجبك كده يا نرمين اهو معايا كده على طول عمال يرخم عليا ويكسفني
نرمين: هههه عيب يا شهاب دي تقعد على راسنا هي وصاحبتها
انا: صاحبتها ماشي لكن هي لا دي رخمة… دي ليلى يا نرمين صاحبتها
نرمين: اهلا بيكي يا ليلى منورة
ليلى: اهلا يا نرمين تسلمي يا حبي
نرمين: لا الاتنين يقعدوا طبعا ومنورين المكان كله بطل ترخم عليها بس
انا: يعني أنا بقيت وحش دلوقت.. طب حلو الكلام دا اوي خليها تنفعك
دينا: هنفعها يخويا ملكش دعوة انت
انا: لا في دي بالذات ليا دعوة دي تخصني واللي يفكر يقربلها افشخه
نرمين: (بكسوف فشيخ) سوري يا دينا هو له دعوة اوي اوي وبلاش تعصبيه يا دينا هيقلب وشه ومحدش هيعرف يسكته
دينا: يبختك يا عم نرمين بنفسها بتدافع عنك مين قدك دلوقت
كل دا وليلى قاعدة ساكتة خالص
انا: صوتك مش طالع ليه يا ليلى
ليلى: اقول ايه ما انتو عاملين زي ناقر ونقير كل اما اقعد معاكو تفضلوا ترخموا على بعض فبسكت بدل ما ترخموا عليا انا
انا: احلى حاجة فيكي الصمت حلو بردو
فضلت قاعد معاهم شوية وبعدين قولتلهم طب مع نفسكو بقى هخلص كم حاجة وارجعلكوا تكونوا اتعرفتوا على بعض اكتر
دينا: مع السلامة انت اخلع
انا: ماشي يا جزمة ليكي وقت هتتزنقي
مشيت قعدت مع نفسي شوية طلعت الفيديو اللي ليلى صورته للواد دا قولت اشوفه تاني قبل ما ابعته له لفت نظري جسم ليلى بصراحة من غير هدوم هي بطل جدا جدا وصفها
هي اكبر من دينا واتعرفوا على بعض من النت عن طريق السحاق وبقوا بيتقابلوا ويناموا مع بعض عندها 27 سنة طولها حوالي 165 ووزنها 70 جسمها مظبوط جدا بزازها اكبر من المتوسط بس مبلن جدا مع كل حركه ليها يتهزوا تبقى عايز تاكلهم من شكلهم واقفين زي الجبل جسمها ابيض جدا ومفيش فيه شعره طيزها مدوره وتعتبر اكبر حاجة في جسمها وكسها من برة ابيض والشفرات لونها احمر خفيف شعرها طويل وصبغاه احمر
سرحت شوية في جسمها وبعد كدا كملت الفيديو وطلع مظبوط تمام يدوب ابعته للمحروس افشخ دماغه شوية
الساعة بقت 12 ونص روحت لنرمين وهي مع دينا وليلى وكلمتها
انا: نرمين الساعة بقت 12 ونص مش هتروحي بقى ولا حبيتي القعدة مع دينا
نرمين: بجد بقت 12 ونص محسيتش بالوقت خالص وانا قاعدة مع البنات
انا: لو عايزة تفضلي كمان شوية اوكي وانا كدا كدا هوصلك
نرمين: لا يدوب اروح علشان عايزة انام دا أنا كدا سهرت النهارده عن كل يوم
دينا: ما تسيبها يا عم قاعدة هي هتروح تعمل ايه يعني البيت قعدته خنقه
انا: انتي حماره يا بنتي ما أنا قولتلها لو عايزة تقعد كمان مفيش مشكلة
نرمين: معلش يا دينا بس أنا بنام بدري عن كدا بس النهارده يعتبر سهرت
دينا: خلاص يا حبيبتي براحتك بس أبقى خلينا نشوفك دايما
نرمين: حاضر هبقى اجي هنا نقعد سوا
سلمت نرمين على دينا وليلى وخدوا ارقام بعض وانا ناديت على أشرف الويتر قولتله هوصل مشوار صغير واجي بسرعة
ركبت عربية نرمين وهي معايا على اوصلها للبيت وهرجع أنا بالعربية تاني
انا: اعتقد النهارده كان يوم حلو
نرمين: اوي يا شهاب كنت محتاجة اخرج اقعد مع ناس واتكلم وكان يوم جميل
انا: وقت ما تحبي تخرجي سواء في الكافيه او أي مكان تاني عرفيني من غير تردد لازم تنبسطي وتعيشي حياتك
نرمين: حاضر يا حبيبي.. بس دينا دي مسخرة وسافلة اوي على فكرة
انا: هههههه عملت معاكي اي
نرمين: يعني معظم كلامها فيه سفالة وبتتكلم في اي حاجة مبيهمهاش
انا: طب خدي بالك بقى اصلها ليز ههه
نرمين: ايه انت بتتكلم جد ولا بتهزر
انا: وحياتك بتكلم جد وباين عليها عينيها منك يا جميل خد بالك لتاكلك ههههههه
نرمين: انت هتخوفني منها ليه بقى
انا: لا تخافي ولا حاجة هي بس لو حاولت معاكي بأي حركه عرفيني وانا هفشخها حرفيا وكدا كدا أنا محذرها انها تعمل معاكي ايه حركه من بتوعها دول
وصلت العمارة ونزلنا طلعت معاها لحد الشقة ودخلنا واطمنت عليها
انا: هتنامي على طول ولا هتقعدي شوية
نرمين: لا هغير وانام لاني عايزة انام جدا
انا: طيب يا حبيبي تصبح على خير وبوستها من شفايفها وخرجت نزلت ركبت العربية ورجعت تاني الكافيه كانت دينا وليلى لسه قاعدين بيتكلموا
انا: انتو لسه قاعدين مزهقتوش ولا ايه
دينا: هنروح فين يعني ما انت عارف دايما دي قعدتنا وكمان شروق ونهى مبيخرجوش زي الاول واميرة انت عارف ظروفها والحالة اللي هي فيها
انا: صحيح هي اخبارها ايه دلوقت
دينا: يعني لسه شوية على ما تفك وترجع لحياتها الطبيعية وتنسى اللي حصل
انا: متقلقيش أنا هخليها تنسى وهخلي الواد دا يعتذرلها كمان ويترجي انها تسامحه
دينا: اتمنى دا بس هتعمله ازاي
انا: متقلقيش هيحصل بس اصبري شوية
ساكتة لي يا ليلى؟
ليلى: هقول ايه يا شهاب.. بفكر هتوفي بوعدك امتى
دينا: يا بنتي اهدي شوية شهاب طالما وعدك مش هيخلف وعده وهيظبطك
انا: متقلقيش يا ليلى قريب جدا هعملك اللي عايزاه واكتر كمان
ليلى: أنا مستنيه اهو بس ياريت بسرعة لاني خلاص على اخري بجد
انا: هي دينا مش قايمة بالواجب ولا ايه
ليلى: دينا ايه بس.. مهما يكن بردو احنا بنات زي بعض
قعدت معاهم شوية وبعد كده سيبتهم روحت على مكتبي قعدت مع نفسي شربت قهوة وسيجارة وشوية لاقيت دينا جاية تقولي انهم هيمشوا قولتلهم تمام وليلى طلبت رقمي قولتلها اكتبيلي رقمك في الورقه دي وانا هكلمك قريب
كانت الساعة وصلت ل 2 وشوية لاقيت نونو داخله الكافيه قعدت على ترابيزة راحلها أشرف الويتر طلبت عصير وطبعا لازم تسأل عليا جالي أشرف قالي انها سألت عليا قولتله تمام أنا هروحلها بعد شوية روحت لترابيزتها قعدت معاها
انا: نونو منورة الكافيه اخبارك ايه
نونو: أنا تمام انت اخبارك ايه
انا: تمام يا قمر… امال فين صاحبتك اللي كانت معاكي (نجوى) مش معاكي ليه
نونو: لا أنا جاية اقعد لوحدي شوية وهي في بيتها تلاقيها نايمة
انا: تمام يا قمر.. اسيبك طيب مع نفسك شوية علشان تقعدي لوحدك
نونو: خليك قاعد معايا اهو نتكلم شوية
انا: علشان لو حابة تقعدي لوحدك زي ما قولتي مابقاش مضايقك بس
نونو: لا خالص أنا حابة شخصيتك وبحب اقعد معاك نتكلم
انا: طب كدا بقى يبقى تحكيلي عن نفسك شوية اهو ايه كلام يعدي الوقت
نونو: طيب يا سيدي انت طبعا عارف اسمي وسني بس اللي متعرفوش ان أنا صاحبة العمارة اللي فيها الكافيه بتاعكو
انا: ايه دا بجد
نونو: اه بجد هي والعمارتين اللي بعدها
انا: يعني احنا ضيوف عندك بقى هههه
نونو: لا انت صاحب مكان.. أنا اللي ضيفة دلوقت ولازم تكرم ضيوفك هههههه
انا: يا باشا انت تأمر بس واحنا نكرمك اعلى كرم في الدنيا كلها
نونو: المهم جوزي كتبهوملي قبل ما يموت علشان أنا مراته التانية بيضمن حقي يعني
انا: راجل محترم وفكر صح جدا
نونو: فعلا كان محترم جدا بس في السرير كان قليل الادب اوي ههههههه
انا: حقه الصراحة اللي معاه ست زيك لازم يكسر كل قواعد الاحترام ههههه
نونو: بجد يعني أنا حلوة لسه
انا: اه طبعا حلوة وكل حاجة وأي راجل يحب يبقى معاكي
نونو: اي راجل اي راجل.. انت يعني تحب تكون معايا
انا: هو أنا اطول يا باشا ههه…. كان عندي سؤال كده محرج شوية
نونو: اسأل براحتك مفيش احراج
انا: هو مين مدحت اللي كنتوا مستنيينه
نونو: اممممم… مدحت دا صديق لينا لما نكون مخنوقين بنكلمه نخرج سوا نتمشى
انا: متأكده يا نونو؟؟ كنت اتمنى تبقى صريحة بس تمام اللي، يريحك
نونو: هكذب لي يا شهاب فعلا هو صديق
انا: صاحبكم من زمان يعني
نونو: يعني من سنة كده
انا: شوفتي بقى انك بتكذبي يا نونو… لو صاحبكم من سنة ازاي صاحبتك متعرفش شكله وافتكرتني هو.. ولما جيتي تمشي من الكافيه يومها جالك تليفون وقومتوا مشيتوا وفي شاب ركب معاكو من اول الشارع كان مستني تقريبا هو دا مدحت
نونو: هاا… عرفت ازاي
انا: خلاص يا نونو ما علينا
نونو: لا بليز قولي عرفت ازاي
انا: طبيعي ببقى قاعد. مركز مع كل اللي في الكافيه وكمان شفتكوا لما مشيتوا بالعربية وقفتوا على اول الشارع وشاب ركب معاكو من هناك ومشيتوا بعدها
نونو: فعلا دماغك دي مش سهلة
انا: سهلة جدا وبحب الصراحة اوي
نونو: بص يا شهاب بعد موت جوزي أنا بقيت عايشة لوحدي خالص وبقيت بروح النادي اقعد هناك لحد ما اتعرفت على نجوى وبقينا صحاب جدا وهي ليها شلة صحاب كتير بقيت بقعد معاهم واتعرفنا على بعض وعلاقتي أنا ونجوى زادت اوي لدرجة انها كانت بتحكيلي حاجات مينفعش تقولها زي انها كانت بتخون جوزها مع مدرب السباحة في النادي وانا كنت بقولها دا مينفعش انتي متجوزة وصممت في يوم اني اروح شقتها اشوفها هي والمدرب مع بعض وفعلا روحت قبل المدرب ما يوصل ودخلت اوضة نوم وهي والمدرب دخلوا الاوضة التانية وقلعوا هدومهم وبدأ بينهم علاقة وهي كان باين عليها مبسوطة اوي وانا بسبب اني كنت بقالي فترة مبعملش علاقات اول ما شوفت بتاعه (زوبره) بقيت هايجة اوي ولعبت في نفسي لحد ما نزلت شهوتي يومها مرتين عليهم وبعد كده المدرب مشي وهي قعدت معايا واقنعتني اني انام مع المدرب دا وحصل بعدها بكم يوم والمدرب نام معايا وانا كنت تعبانة اوي بصراحة متعني اوي وبقينا احنا الاتنين اي واحدة فينا تعرف راجل بقينا ننام معاه سوا ومدحت دا معرفتي أنا من النت وقابلته مرة لوحدي في شقتي وبعد كده يوم ما كنا هنا كنا مستنيينه وهو وصل هنا قابلناه برة وطلعنا شقة ليا في اخر عمارة ونام معانا سوا
انا: على فكرة أنا عارف ان الموضوع فيه علاقة بينكم من يومها بسبب ان لما صحبتك قالت عليا مدحت انتي اتلغبطتي في الكلام وبان عليكي توتر وقلق… بس عموما أنا مليش دعوة بتصرفاتكو كل شخص حر في حياته أنا بس بدردش معاكي مش اكتر
نونو: أنا عارفة ان دي دردشة وانك معتبر نفسك مسمعتش ايه كلام مني ودا مطمني من ناحيتك وخلاني اتكلم معاك واحكيلك كل حاجة بدون قلق
انا: وانا فعلا معتبر اني مسمعتش حاجة
بس خدي بالك يا نونو لان في رجالة بتستغل ظروف ناس زيكم معاهم فلوس وممكن يصوركوا ويبتزكوا وهتبقى حوار بضان ملوش حل
نونو: متقلقش احنا واخدين بالنا كويس وكمان مدحت دا هو الراجل الوحيد اللي نعرفه حاليا وكمان مبقيناش هنقابله خلاص
انا: اشمعنى يعني حصل حاجة؟
نونو: طلع مبيعرفش ومش قادر علينا ههههه
انا: معذور مهو انتو الاتنين محدش يقدر عليكو بسهولة هههه
نونو: انت متجوز يا شهاب؟
انا: لا مش متجوز ومش هتجوز هههههه
نونو: لي كد دا الجواز حلو وممتع
انا: مبفكرش في الجواز اصلي مبعرفش هههه
نونو: متخافش مش بحسد هههههه
انا: لا متقلقيش مش خايف.. هو فين جوز نجوى دي..
نونو: جوزها مسافر برة معظم الوقت
انا: على كده واخده راحتها على الاخر ومقضياها علاقات وخاربه الدنيا
نونو: دي مشكلة دي عايزة كل يوم علاقة مبتهمدش خالص هايجة على طول
انا: وانتي مش هايجة يعني طول الوقت
نونو: ببقى هايجة عادي بس لما اشوف شخص عاجبني جدا
انا: الموضوع عندك مزاج يعني
نونو: بالضبط كدا…. انت ليك علاقات؟
انا: مفيش شاب ملوش علاقات او مجربش ينام مع واحدة
نونو: جربت كتير يعني
انا: لا مش كتير اوي الموضوع عندي مش مهم فشخ يعني بالمزاج كدا
نونو: اخر مرة عملت علاقة امتى
انا: يعني من اسبوع تقريبا
نونو: مع مين وكانت حلوة..احكيلي طيب
انا: اهدي اهدي احكي ايه لا أنا مبحكيش حاجة من دي مع حد سووري
نونو: عادي أنا حكيت لك كل حاجة عني
انا: وانا مقدر دا بس كل واحد له طبعه وانا طبيعي مبحكيش مع ايه حد في خصوصيات زي دي بالذات لما تكون تخص حد تاني معايا مش تخصني أنا بس يعني الشخص دا مأمني على نفسه وانا مينفعش اكسر ثقته فيا واحكي للناس عنه وعن اللي بيحصل بينا… سوري يا نونو
نونو: فهمتك يا شهاب ودي حاجة جميلة انك تحافظ على اسرار اللي معاك
انا: اتمنى تكوني فهمتيني ومش زعلانة… قوليلي بقى انتي عايشة في عمارة من دول ولا ليكي بيت تاني غيرهم
نونو: ليا في كل عمارة دور كامل بس معظم الاوقات بقعد في العمارة الأخيرة
انا: سوري على السؤال دا.. معندكيش اولاد؟
نونو: عندي بنت واحدة بتدرس في امريكا بتنزل هنا اجازات بس هي قربت تخلص دراسة وهتنزل تعيش معايا هنا
انا: أنا لو منها هفضل في امريكا طبعا احسن من هنا مليون مره
نونو: دا هي اللي عايزة تعيش هنا بتحب مصر اكتر من امريكا وبتحب جوها
انا: الاهم من كل دا لان مامتها فيها
نونو: بالضبط لانها مرتبطة بيا جدا ولازم كل يوم نتكلم فيديو مرتين او تلاتة
انا: ربنا يخليهالك وتفرحي بيها قريب
نونو: ما اظنش يا شهاب لانها رافضه الجواز خالص كذا مرة تقولي مش هتتجوز
انا: بس انتي عارفة ان كل ست محتاجة راجل في حياتها لو مش علشان يهتم بيها يبقى علشان يلبي رغباتها الانثويه
نونو: شهاب.. امريكا غير هنا… البنت هناك بتختار حبيبها وبتعمل معاه كل حاجة من غير جواز الدنيا مفتوحة جامد عن هنا
انا: عارف دا كويس.. يعني بنتك بتعمل كدا بردو وليها حبيب وعلاقة بردو
نونو: اكيد… دي كل فترة تقولي انها ارتبطت بحد جديد
انا: لا دا انتي تاخدي بالك منها بقى لما تعيش معاكي مش هتعرف تتأقلم على مصر
نونو: لما تيجي بقى نشوف لها حل
انا: الساعة بقت 4 ونص يا نونو مزهقتيش مني ولا ايه ههههههه
نونو: بجد محستش بالوقت والقعدة معاك حلوة بجد بتعدي الوقت بسرعة
انا: خدي بالك بقى على مع الوقت هتبقي مدمنة شهاب هههههههه
نونو: بقيت خلاص مدمنة هههه على فكرة أنا خلاص هنقل اعيش في العمارة دي
انا: يا باشا دي العمارة هتنور طبعا واهو نبقى جيران بقى ههههه
نونو: خلاص هستناك في يوم تطلع تتعشى معايا
انا: كتير عليا يا نونو بجد.. بس سيبيها للوقت المناسب ولو في فرصة مش هتأخر
نونو: تمام اسيبك بقى تتابع شغلك واطلع اريح شوية لان حاسة جسمي تاعبني
انا: تمام يا نونو الف سلامه عليكي
مشيت نونو وانا قعدت مع نفسي شوية افتكرت الواد الخول اللي ليلى مصوراه.. نديت على أشرف الويتر قولتله هروح مشوار صغير خد بالك من الكافيه (خرجت من الكافيه ركبت عربية نرمين ومشيت بعيد عن الكافيه بمسافه كبيرة تعتبر على الطريق برة خالص علشان لو الواد دا له في تحديد المواقع او كده حتى لو عرف يوصل لمكاني هيبقى بعيد عن المنطقة خالص) طلعت رقم معايا مبشغلوش كتير ومش مع حد خالص كنت عامل عليه وتساب وحاطط صورة (راجنر لوثبروك).. ركبته في الفون وكنت قايل ل ليلى تاخد رقمه بس متخليهوش ياخد رقمها الواد دا اسمه (ساهر)… سجلت رقمه عندي ولاقيته عامل وتساب قومت باعتله ماسج اشوفه فاتح ولا لا
انا: مساء الخير
ساهر: مين معايا
انا: طب رد السلام الاول
ساهر: انت هتصاحبني يا حلو ما تنجز قول عايز ايه
انا: تصدق انك عيل خول ومتناك أنا غلطان
ساهر: هو مين دا اللي خول ومتناك ياله
انا: خد الفيديو الصغير دا يا كسمك وانت تعرف مين اللي متناك (بعتله جزء من الفيديو اللي معايا بس كان وشه ظاهر)
ساهر: انت مين وجيبت الفيديو دا منين
انا: جرا ايه يا كسمك قلبت مرة متناكة ليه؟ مش كنت شبح من شوية يا خول؟ دول بس 10 ثواني من فيديو مدته 10 دقايق ووشك منورة فيه زي الشرموطة
ساهر: انت مين وعايز اي
انا: هقولك أنا مين بس لما الفيديو دا يتنشر على النت بكره وتبقى فضيحتك انت وابوك كبيرة.. وابوك يبقى ابو المتناكة
ساهر: استنى بس متنزلهوش علشان خاطري وهعملك اللي انت عاوزه كله
انا: ملكش خاطر عندي يا متناك علشان تبقى تتشبحن كويس وتعيش دور البطل
ساهر: أنا اسف معلش بس بلاش تنزله
انا: مش هنزله ماشي بس تنفذ اللي اقولك عليه بدون نقاش
ساهر: اي حاجة تقولها هعملها بس الفيديو مينزلش دا ابويا ممكن يقتلني لو شافه
انا: ويترفد من شغله كمان يا متناك
ساهر: اه اه هيترفد قولي عايز ايه وانا هعمله ليك بالحرف الواحد بدون نقاش
انا: بس كلامنا دا لو حد عرفه هنيكك
ساهر: لا محدش هيعرف حاجة
انا: كده تعجبني اسمع بقى يا خول
اميرة البنت اللي انت نمت معاها يا معرص وكنت مفهمها انك بتحبها وهتتجوزها لحد ما سلمت نفسها ليك وبعد كده سيبتها وكمان طلعت مصورها وانت نايم معاها وبتهددها انك هتفضحها لو مسكتتش طبعا عارفها
ساهر: اه عارفها وهعمل اللي تقولي عليه
انا: تتصل بيها حالا تعتذرلها وتطلب منها تسامحك والفيديوهات اللي معاك دي تتمسح ولو انت بعتهم لحد تخليه يمسحهم بدل ما اخلي النت كله يتفرج على المتناك ابن الباشا والبنت بتفشخه في طيزه وشوف ابوك بقى هيعمل فيك اي.. وصدقني لو ممسحتش الفيديوهات اللي انت مصورها هعرف ووقتها مش هتعرف ممكن اعمل فيك ايه اكتر من اللي قولتلك عليه
ساهر: حاضر حاضر همسحهم وانا مبعتهمش لحد خالص وهتصل بيها دلوقت
انا: ماشي يا حيلتها ومتحاولش ترن على الرقم دا لانه هيتقفل بكره هكلمك اقولك اني نزلت الفيديو لو اللي قولتلك عليه متعملش يا اقولك خلاص كده انت تمام ومش هأذيك.. يلا غور اعمل اللي قولتلك عليه….
خلصت كلام وشيلت الخط وركبت الخط الاساسي ورجعت تاني الكافيه كملت قاعدة عادي شربت قهوتي مع سيجارة وقاعد مستني دينا تتصل عليا.. لأنه طبيعي الواد دا هيكلم اميرة واميرة هتكلم دينا تحكي لها اللي حصل فدينا مش فاهمة اصلا وهترن عليا تفهم كل حاجة.. بعد ساعة لاقيت دينا بترن عليا
انا: عارف انك هترني دلوقت وهتفضلي تسألي وتاكلي دماغي
دينا: طب. ما انت متوقع كل حاجة اهو.. قولي بقى عملت كده ازاي
انا: انتي مالك عملت كدا ازاي.. المهم اللي أنا قولتلك عليه حصل ولا لا
دينا: متبقاش رخم يا شهاب واحكيلي عملت كدا ازاي دا اميرة هتتشل من الفرحة وعمالة تتنطط زي العيال الصغيرة بعد ما كانت هتنتحر بقت مبسوطة
انا: ايه خدمة يا شوية بنات هايفة
دينا: احكيلي بقى يا شهاب… لا بص أنا جيالك الكافيه حالا… سلام
ملحقتش ارد عليها لاقيتها قفلت المكالمة
بعد شوية لاقيتها داخله من الكافيه
دينا: ها احكيلي بقى وحياتك
انا: اهدي طيب اطفحي حاجة الاول
دينا: مش عايزة اطفح عايزة اعرف
انا: طيب يا ستي اسمعي (حكيت لها كل حاجة حصلت بيني وبينه) بس يا ستي بس اوعي حد يعرف ان معايا خط تاني والجو دا اقطمي على الكلام خالص
دينا: حاضر حاضر بس لو اميرة سألتني اقولها ايه وهي عارفة ان محدش غيري يعرف بالحوار دا حتى نهى وشروق ميعرفوش حاجة خالص واكيد هتسأل
انا: طيب بصي احكي ل اميرة بس
دينا: كدا اتفقنا… بس انت طلعت كارثه
انا: طب يلا اتكلي من هنا بقى
دينا: لا عايزة اشرب شيشة
انا: انتي مش قولتي مش هتطفحي حاجة ولا هو كلام عيال
دينا: لا ما أنا عرفت اللي كنت عايزاه بقى ونفسي اتفتحت
انا: يا أشرف هات شيشة لدينا خليها ترحمني من الصداع دا

نهاية الحلقة السادسة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ