انا: خلاص يا بنات ماهر وافق يبيع الكافيه بمليون وبكره الساعة 9 هروح امضي العقد ياخد نص المبلغ وبعدين نروح نسجله وياخد النص التاني على طول
كرستين: كويس جدا… بكره الصبح هروح البنك اجيبلك المبلغ كله… تاخد نصه وانت رايح وبعد كدا تاخد الباقي بعد التسجيل
انا: هتجيبي المبلغ دا كله مرة واحدة ازاي
كرستين: أنا كلمت بابا وقولتله.. قالي هيكلم حد في البنك يحضر المبلغ في اي وقت واداني رقم الشخص اللي في البنك اكلمه وقت ما اعوز المبلغ
انا: خلاص كلميه دلوقت قوليلة يجهز المبلغ الصبح وانك هتروحيله على 8 ونص يكون المبلغ جاهز
كرستين: طب استني هكلمه حالا
خمس دقايق كانت كرستين كلمت الراجل دا واتفقت معاه يحضر المبلغ كله علشان تروح تسحبه بكره الصبح…. اتفقت معاها هاخد 500 الف وانا رايح امضي العقد مع ماهر ولما نخلص تسجيل العقد هتستناني في الكافيه ومعاها الباقي
دخلنا سينما كلنا وبعد كدا روحنا مطعم نتعشى وكنت مركز مع نرمين جدا شايف انها مبسوطة وفرحانة بطريقة طفولية بقيت كل شوية اسألها محتاجة حاجة اعملها ليها واي حاجة هي بتحتاجها كنت بنفذها على طول… كملنا باقي اليوم نتمشى بالعربية شوية وقعدنا في كافيه على النيل وكان جو جميل جدا ونرمين مبسوطة… وصلت الساعة ل 11 بالليل كنا تقريبا عملنا كل حاجة وانبسطنا جدا خصوصا نرمين بقالها فترة مبتخرجش وكنا متفقين نسافر بس حصل وأخرنا السفر فكان لازم اعوضها بأي خروجة لحد ما نسافر
انا: اظن كدا مبقاش في حاجة تانية تتعمل ولا مكان تقعدوا فيه.. انتو مسيبتوش مكان غير وعملتوا زيارة له
نرمين: بصراحة كانت خروجة جميلة جدا
دينا: كل دا علشانك انتي يا قمر.. كنتي وحشاني كتير
نرمين: وانتي كمان يا دوندون كلكم يا بنات وحشتوني بجد.. امال هي اميرة فين
دينا: اميرة سافرت برة لباباها ومش عارفة هتنزل امتى بس شكلها هتطول برة لانها بتحب تسافر لباباها اصلا
نرمين: تيجي بالسلامة
كرستين: المهم يا شهاب هتروح ل ماهر امتى
انا: يعني على 9 الصبح نمضي العقد وياخد نص الفلوس وبعد كدا لما نسجل يبقى ياخد النص التاني
كرستين: يا مسهل بقى… هتغير حاجة في الديكور طيب ولا هتسيبه زي ما هو كدا
انا: هو الديكورات حلوة في الكافيه وشكلها لسه جديدة من فترة قليلة يعني مش هتحتاج تغيير
دينا: هتغير الناس طيب اللي شغالة دي ولا هتسيبهم
نرمين: لا حرام يمشوا حد خليهم زي ما هما اكيد دول محتاجين فلوس علشان كدا بيشتغلوا فخليهم يا شهاب معاك
انا: يا باشا محدش هيمشي أنا بس ناوي اغير نظام الشغل في الكافيه شوية.. واضح انهم بيشتغلوا ورديه واحدة بس يعني بيفتحوا بعد العصر لحد الصبح وبعد كدا بيقفلوا الكافيه… أنا بقى هخلي حسام يمسك وردية الصبح مع الطقم اللي معاه دول يعني من 8 الصبح لحد 8 بالليل وهجيب ناس تانية تمسك من 8 بالليل ل 8 الصبح ويبقى الكافيه مفتوح 24 ساعة
كرستين: فكرة حلوة جدا بس هتجيب مين يمسك وردية بالليل وبعدين انت عايز حد كويس وتكون واثق فيه ويعرف يتعامل مع الناس لان معظم الشغل بالليل
انا: متقلقيش في واحد موجود ومستني اكلمه علشان ييجي يشتغل على طول وانتو عارفينو
نرمين: انت تقصد الشاب اللي كان معاك في الكافيه القديم… صح؟
انا: صح يا قمر.. أشرف اللي هييجي يمسك وردية الليل لانه متعلم مني كتير وفاهم نظامي في الشغل
دينا: أشرف كويس يا شهاب بس تفتكر هيسيب الكافيه بتاع أحمد وييجي معاك؟
انا: يا بنتي أشرف والطقم اللي معاه كله مستنيين اني اتصل بيهم اصلا لان أحمد بقى بيعاملهم وحش وهما بس مستحملين لحد ما اخد الكافيه واكلمهم
كرستين: انت عرفت كل دا منين؟
انا: بتكلم مع أشرف باستمرار اصلا وهو مفهمني انهم مستنيين مكالمة مني والمفروض اني اكلمهم النهارده اعرفهم يجهزوا نفسهم علشان يبقوا معايا
نهاد: دا أنا قولت انك مشيت من الكافيه ونسيت كل اللي فيه خلاص ومش هتكلم حد منهم
انا: أنا نسيت انك قاعدة معانا هههه.. لا يا نهاد في ناس منهم مينفعش انساهم لانهم كانوا كويسين معايا وهما محترمين بجد ولازم يبقوا معايا في الكافيه الجديد
نرمين: بصراحة الناس اللي كانت شغالة بالليل معاك كلهم محترمين ومكنتش بسمع حد يشتكي منهم خصوصا أشرف دا كان لبق في الكلام وبيضحك وكل حاجة
دينا: لبق ايه دا نيلة خالص ههههه
انا: نيلة علشان أنا كنت مسكته عنك وهو مبيرضاش يرد عليكي بسببي أنا يا جزمة
كرستين: طب هتكلمهم امتى؟
انا: بفكر ارن على أشرف دلوقت اشوفه
دينا: كلمه دلوقت عرفه انه معاك علشان يبقى جاهز
طلعت فوني ورنيت على أشرف وفتحت الاسبيكر
انا: الوو يا سي زفت هه
أشرف: الووو… ايون يا هندسة اخبارك يا باشا
انا: تمام يا معلم… عامل ايه انت والناس كلهم
أشرف: مستنيين مكالمتك من بدري يا باشا
دينا: ازيك يا ياض يا أشرف
أشرف: الصوت الغبي دا مش غريب عليا يا هندسة
دينا: بقى صوتي غبي يا جزمة
أشرف: هو انتي يا دينا.. اهرب منك فين يا شيخة
انا: اهدي يا دينا…. ايه يا أشرف الجو عندك عامل ايه والناس اخبارها ايه في الشغل
أشرف: الناس جابت اخرها يا هندسة خلاص
انا: لي يبني هو أحمد بيعذبكم ولا ايه
أشرف: ياريت بيعذبنا…. بقى رخم اوي واسلوبه اتغير مع الشيفت بتاعنا من يوم ما انت مشيت
انا: بيطلع اللي عملته فيه عليكم انتو هههه
أشرف: أحمد تنك ومغرور ومكنش يتوقع انك تسيبه وتمشي مهما يعمل ولما انت مشيت الناس بدأت تمشي ومنهم ناس بتكلمني تسأل عليك وتشوفك لو فتحت كافيه تيجي تقعد عندك… أحمد بقى بيتراخم مع الكل سواء احنا او الزباين والناس كانت متعودة على الضحك والهزار منك ولما انت مشيت هما مشيوا
انا: عموما أنا خلاص اشتريت كافيه قبلكم بشارعين كدا وبكره هروح اكتب العقد واسجله.. حضر نفسك انت والطقم كله علشان هتيجوا معايا تمسكو شيفت بالليل
أشرف: فينك من بدري يا ريس ايون هو دا الكلام
انا: انتو اخدتم مرتبكم من أحمد ولا لسه؟
أشرف: هو برة دلوقت.. لما ييجي المفروض نقبض
انا: خلاص متتكلمش مع حد من الناس اللي شغالة معاك اني قولتلك كدا لحد ما تقبضوا وبعد كدا قولهم علشان محدش منهم يقع بلسانه ويروح عليه مرتبه
أشرف: تمام يا ريس اول ما نسلم شغل واحنا ماشيين هحكيلهم كل حاجة واخليهم يجهزوا نفسهم
انا: كدا تمام جدا…. لو عايزين تكملوا اليومين دول مع أحمد لحد ما اظبط كل حاجة اشطا
أشرف: اصلا الناس مجرد ما اقولهم انك عايزهم هيكلموا أحمد يقولوا انهم هيمشوا بدون تفكير
انا: خلاص سهلة لو حصل كدا تجيبهم بكره بالليل وهقابلكم ونروح الكافيه سوا
أشرف: تمام يا هندسة لو كدا هكلمك بكره
انا: تمام… يلا سلام
عند أشرف في الكافيه
أحمد: انت واقف برة بتعمل اي؟
أشرف: معايا مكالمة من البيت.. محتاج حاجة؟
أحمد: عايزك تركز في الشغل شوية ولا اللي كان بيشغلك مشي خلاص وهتبوظلي الشغل
أشرف: أحمد باشا ياريت تهدي شوية الشغل ماشي وكله تمام يعني ملوش لازمة ايه كلام هتقوله
أحمد: كمان بقيت بترد عليا.. العيب على النطع اللي كان مسئول عنك لو كان قادر يحكمك مكنتش هترد كدا
أشرف: طب خد بالك ان انت اللي مسئول عني
أحمد: انت اتجننت ياله انت
أشرف: لا واضح ان انت اللي دماغك هربت منك ومبقيتش عارف انت بتتكلم ازاي من يوم ما الهندسة مشي وانت مش على بعضك
أحمد: متجيبش سيرة العيل دا قدامي احسنلك… واعمل حسابك انت مخصوملك يومين ولو اتكلمت تاني هيبقوا اسبوع ولو مش عاجبك الباب مفتوح
أشرف: مش لما نقبض الشهر اللي فات الاول تبقى تخصملي يا باشا….قبضني فلوسي ومش هتلاقيني تاني
أحمد: فلوسك ايه يا ابو فلوس انت مسمي الفكه دي فلوس وبقى ليك لسان تتكلم وترد عليا كمان
أشرف: اديني الفكه بتاعتي ومش هتشوف وشي
استمر أحمد وأشرف يتكلموا ويردوا على بعض وأحمد يلغبط بالكلام لحد ما أشرف خد فلوسه وفعلا خصم يومين من الفلوس بتاعته.. كل دا والطقم اللي شغال مع أشرف سامع الكلام ومش عاجبهم تصرفات أحمد ولا طريقته بس مستحملين لحد ما يلاقوا الاحسن
خد أشرف فلوسه ودخل يغير هدومه علشان يمشي وباقي الطقم عمالين يهدوا فيه وانه يستحمل شوية لحد ما يلاقوا الاحسن ويمشوا من وش أحمد دا
أشرف: يا جدعان أنا قاصد اعمل كدا.. شهاب كلمني من شوية وقالي انه خلاص اشترى كافيه ومحتاجنا كلنا معاه هنمسك شيفت ليلى هناك بس قالي مش اقول ليكو لحد ما تمسكوا فلوسكم من أحمد علشان محدش يتهور معاه بالكلام وأحمد ياكل الفلوس على حد منكم
بنت1 : شهاب كلمك بجد يا أشرف؟
أشرف: هو لو مكنش كلمني كان زماني اتخانقت مع أحمد وقولتله اني همشي… ركزي شوية يا بنتي
بنت2 : احنا كمان عايزين نمشي ونروح معاك لشهاب
أشرف: قولتلكم لما تاخدوا فلوسكم الاول علشان نمشي واحنا ملناش اي حاجة هنا وكمان الفلوس دي حقنا
شاب1 : خلاص احنا نقبض النهارده ولما الكل ياخد فلوسه نعرفه اننا مش هنكمل وهنمشي زيك
أشرف: المهم بس تمسكوا الفلوس وبعد كدا لو عايزين تضربوه افشخوه وشهاب كان متوقع انكم هتعملوا كدا.. وقالي لو حصل هنقابله بكره بالليل ونروح معاه للكافيه
شاب 2 : أنا هروح له دلوقت اخد فلوسي
أشرف: لا اهدوا بعد الشيفت ما يخلص وانتو ماشيين تاخدوا فلوسكم وبعد كدا كلموه انكم مش هترجعوا تاني
بنت 2 : أشرف عنده حق.. نمسك فلوسنا الاول وبعدين نعمل اللي احنا عايزينه
أشرف: أنا همشي دلوقت وانتو ابقوا كلموني لما تخلصوا
طبعا أشرف عمل عكس اللي قولتله عليه… مشي أشرف بعد ما اخد فلوسه وباقي الطقم كملوا الشغل لحد ما يقبضوا فلوسهم وبعدين يبقوا يمشوا
عندي أنا والبنات
انا: مش يلا نمشي بقى ولا ايه الساعة بقت 12
نرمين: ما تخلينا قاعدين شوية كمان يا شهاب
انا: يا حبيبي عندي مشوار الصبح يدوب كدا علشان احاول انام شوية وأبقى فايق الصبح للراجل دا
كرستين: طب ايه رايك نروح نكمل السهرة في الفيلا عندي وانت لو عايز تنام تبقى تنام هناك الاوض كتير
دينا: حل جميل جدا يا شهاب
انا: ايه رايك يا نرمين؟
نرمين: أنا موافقة بس شوف انت تحب اي
انا: مش فارقة عندي عادي… خلاص يلا نروح عند كرستين وانا لو طلبت معايا نوم هشوف أي مكان انام فيه شوية وانتي اسهري مع البنات
كرستين: طب يلا بينا على الفيلا نبقى براحتنا
قومنا مشينا ركبنا العربيات… وصلنا الفيلا عند كرستين ودخلنا قعدنا في الانتريه وانا طلبت قهوة من كرستين قامت تعمل لينا كلنا
كرستين: بص يا شهاب في اوضة فوق على اليمين نضيفة وجاهزة وقت ما تحب تنام اطلع فيها
انا: تمام شوية كدا لو حبيت انام هبقى اطلع
دينا: بقولك ايه يا شهاب أنا مبعرفش اقعد في البيت متكتفه كدا عايزة اخف هدومي دي شوية
انا: اعملك ايه يعني… اجي اقلعك ولا ايه
دينا: يا عم أنا بقولك اني هقعد بهدوم خفيفة علشان متبقاش قاعد محروج ولا حاجة
انا: يا ستي انتي حرة اقلعي ملط لو عايزة
نرمين: احترم نفسك يا قليل الادب
كرستين: ايوون اديله على دماغه
انا: قليل ادب ايه وانا مالي… بصوا أنا هخرج اقعد برة في الجنينة اشرب قهوتي وانتو اقلعوا واعملوا اللي يريحكم
خرجت أنا في الجنينة أشرف القهوة وهما فضلوا قاعدين جوا الفيلا… طلعت فوني ورنيت على نوال (ام نرمين)
انا: ازيك يا نوال اخبارك ايه انتي والبنات
نوال: اهلا باللي ناسينا… ازيك يا شهاب
انا: تمام يا باشا.. المهم انتو عاملين اي
نوال: كلنا كويسين وتمام
انا: مش محتاجين اي حاجة اجيبها ليكو
نوال: مش محتاجين غير حاجة واحدة بس
انا: يا نوال اللي انتي عايزاه دا مينفعش فعلا وانا مقدرش اعمل كدا بجد.. ياريت تفهمي كلامي دا كويس
نوال: يا شهاب أنا ست بردو وليا احتياجي وانت عارف حياتي الجنسية كانت ازاي قبل ما نعرفك
انا: مهو مش معنى كدا اني أنا اشيل ذنبك وكمان أنا اللي اعوضك عن اللي كنتي بتعمليه… يا نوال أنا جوز بنتك يعني اللي بتفكري فيه دا مستحيل يحصل
نوال: طب ايه الحل دلوقت بقى في وضعي دا
انا: مفكرتيش تتجوزي يا نوال؟؟
نوال: اتجوز مين يا شهاب ما أنا سيبت البلد كلها ومن يوم ما نقلنا هنا واحنا مبنخرجش غير لو هنجيب طلب
انا: يا نوال عيب عليكي انتي لو في حد عاجبك مش هتسيبيه وهتفضلي وراه لحد ما توقعيه…
نوال: يا خويا كلهم عواجيز وجايبين اخرهم
انا: طب اهدي يا ست انتي وحاولي متفكريش في حوار السكس دا كتير علشان متتعبيش نفسك وخلاص
نوال: لسه مقولتش لنرمين اننا هنا؟
انا: لا لسه الموضوع مش سهل زي ما انتي فاهمة
نوال: عارفة انو صعب بس حاول تقولها بطريقة كويسة وتخلينا نشوفها لانها وحشتني اوي يا شهاب
انا: سيبيها عليا وانا هتصرف ومتقلقيش قريب جدا هتشوفيها بس أنا لسه عند كلامي لو رجعتي لشغل زمان دا مش هخليكي تلمسي شعره منها
نوال: لا خلاص… قول للزمان ارجع يا زمان
انا: بلاش يرجع احسن.. قوليلي صحيح هو انتي كنتي بتنامي مع كمية الرجالة دي ازاي هههه
نوال: يخويا اسكت متفكرنيش بشوية الخولات دول
انا: ههههه بس بس يخربيت لسانك دا
نوال: زي ما بقولك كدا مكنش ليهم ايه لازمة غير فلوسهم بس فكان لازم اعمل نفسي مبسوطة على فلوسهم
انا: ما خلاص يا ولييه هههه…. المهم أبقى سلميلي على هالة واماني ولو احتجتم اي حاجة كلميني على طول
نوال: ماشي يا شهاب تسلم
انا: سلام يا باشا
قفلت مع نوال وقعدت شوية مع نفسي مولع سيجارة
نرمين: شهاب..!؟
انا: ايه يا نرمين خضتيني… في حاجة ولا ايه
نرمين: كنت جاية اسألك لو عايز تروح
انا: انتي عايزة تمشي ولا ايه
نرمين: كرستين بتقولي نبات عندها النهارده علشان لما انت تروح تقابل الراجل وهي تروح معاك أبقى أنا مع نهاد ودينا ونسرين هنا بدل قعدتي لوحدي في البيت
انا: بالنسبة ليا عادي… عايزة تفضلي ولا تروحي
نرمين: خلينا هنا النهارده لحد ما تخلص مشوارك
انا: خلاص يا باشا نفضل هنا عادي
نرمين: طب انت مش هتنام شوية علشان تصحى فايق
انا: بفكر اقوم انام وانتي لو فضلتي صاحية أبقى صحيني على الساعة 8 كدا اقوم البس واروح للراجل دا
نرمين: تمام يا حبيبي.. تصبح على خير
انا: وانتي من اهل الخير
طلعت نمت والبنات فضلوا قاعدين مع بعض تحت لحد ما ناموا على نفسهم….
الساعة 8 الصبح حسيت بحد بيصحيني وكانت كرستين
انا: ايه يا كرستين هي الساعة كام دلوقت
كرستين: الساعة بقت 8 وانا جهزت ونازلة البنك علشان اقابل الراجل واجيب الفلوس منه
انا: امال نرمين فين كنت قايلها تصحيني
كرستين: البنات كلهم ناموا وانا محبيتش اصحي حد منهم وطلعت صحيتك وعملتلك قهوة اهي تلبس وتشرب قهوتك وانا همشي دلوقت لان الراجل اتصل عليا
انا: خلاص تمام تجيبي الفلوس وتيجي هنا تسيبي نصهم وتجيبي الباقي وتيجي ليا على الكافيه
كرستين: تمام اتفقنا اول ما استلم الفلوس هكلمك
انا: خلاص تمام
قومت خدت شاور ولبست وشربت القهوة ونزلت الدور الاول لاقيت نرمين ودينا ونهاد ونسرين مقتولين نووم.. سيبتهم وخرجت خدت العربية كانت الساعة بقت 8 ونص.. وصلت للكافيه عند ماهر لاقيته لسه موصلش وقابلني حسام طلبت منه قهوة وجاب القهوة وقعد معايا لحد ما ماهر يوصل الكافيه
انا: بقولك ايه يا حسام.. هو الكافيه بيفتح امتى
حسام: بيفتح العصر او بعد العصر بشوية لحد تاني يوم الصبح وبعد كدا بنقفله لحد العصر
انا: يعني الفترة من الصبح للعصر دي ضايعه
حسام: مهو مفيش حد يشتغل في الفترة دي يا هندسة
انا: اعمل حسابك انك هتبقى معايا في الكافيه لما استلمه
حسام: دا شرف ليا يا باشا اني اشتغل معاك
انا: حبيبي يا حسام انت طريقتك عجباني وكويسة وهتمسك وردية كاملة انت والناس اللي معاك حاليا هتشتغل من 8 الصبح ل 8 بالليل
حسام: اللي تشوفه يا هندسة أنا معاك فيه
انا: مرتباتكم كام هنا يا حسام
حسام: كلنا مرتب واحد 3000 جنيه في الشهر
انا: تمام يا غالي… الدنيا تظبط معايا بس وكله هيتظبط
حسام: يكفي اننا هنكون تبعك يا هندسة
انا: حبيبي… هو ماهر لسه قدامه كتير ولا ايه
حسام: مش عارف لي اتأخر كدا كان قايل هييجي بدري
وانا قاعد مع حسام فوني رن وكانت كرستين
انا: ايون يا كرستين.. انتي فين؟
حسام: هستأذن أنا يا هندسة
انا: تمام يا حوووس
كرستين: أنا في الفيلا اهو… سيبت نص الفلوس وجايبة النص التاني وهركب العربية واجيلك الكافيه دلوقت
انا: طيب تعالي أنا مستنيكي اهو
كرستين: عشر دقايق واكون عندك.. سلام
قفلت مع كرستين وكان ماهر داخل الكافيه قومت سلمت عليه ودخلنا مكتبه وانا قولت لحسام ان في بنت هتيجي تسأل عليا ياريت تخليها تدخل المكتب عندنا
ماهر: أنا جاهز يا هندسة تحب تمضي العقد دلوقت
انا: ثواني بس الفلوس توصل وتستلم نص المبلغ وبعد ما نسجل تستلم النص التاني ويبقى كدا تمام
ماهر: نمضي الاول يا هندسة وكدا كدا الفلوس هتوصل
انا: معلش برضو حقي وحقك
قعدنا خمس دقايق كانت كرستين وصلت بالمبلغ ودخلت لينا المكتب وماهر استلم فلوسه ومضينا العقد وانا وهو روحنا نسجل العقد وكرستين رجعت الفيلا تجيب باقي الفلوس وتستنى لحد ما اكلمها اقولها تروح الكافيه تستني هناك لحد ما نوصل
انا: كرستين أنا قدامي 10 دقايق واوصل الكافيه
كرستين: تمام أنا هاخد الفلوس وهستناكم هناك
انا: اول ما توصلي ادخلي المكتب استني فيه
كرستين: خلاص تمام
سجلت العقد وكله تمام وخرجت ركبت العربية أنا وماهر وصلنا الكافيه دخلنا المكتب لاقيت كرستين مستنيه ومعاها الفلوس
انا: اتفضل يا استاذ ماهر باقي المبلغ اهو
ماهر: كدا تمام جدا يا هندسة واتمنى تكون معرفة خير والكافيه يشتغل على ايدك ويرزقك
انا: حبيبي يا باشا وتشرفت بمعرفتك جدا
ماهر: استأذن أنا علشان الحق البنك واكيد هنتقابل تاني
انا: في اي وقت يا باشا الكافيه بتاعك وتشرفني
ماهر: شكرا لزوقك جدا.. مع السلامة
انا: الف سلامه يا غالي
مشي ماهر وقعدت أنا وكرستين في المكتب
كرستين: أنا مش مصدقه ان الموضوع خلص والكافيه بقى بتاعك يا شهاب…
انا: متنسيش انك شريكه والعقد اللي مضيته النهارده هغيره تاني لسه
كرستين: هتغيره لي
انا: علشان هضيفك معايا في العقد لانك شريكة
كرستين: لا لا مفيش الكلام دا.. أنا شريكه بالاسم كدا لكن العقد هيفضل زي ما هو ولو سمحت ياريت متفتحش الموضوع دا تاني أنا واثقة فيك
انا: الشغل حاجة والصداقة حاجة تانية يا كرستين
كرستين: شهاب علشان خاطري تقفل على الكلام دا
انا: تمام هقفل عليه دلوقت بس الحوار هيفضل في بالي
كرستين: ماشي سيب الكلام لوقته
ناديت على حسام يجيلي المكتب
حسام: امرني يا هندسة
انا: بص يا حسام عايزين نعدل مكان الترابيزات شوية وبعد كدا تقفل الكافيه وتروح انت تريح وبكره الصبح تيجي انت والطقم اللي شغال معاك
حسام: تمام يا ريس اللي تشوفه
فضلت أنا وحسام نعدل في المكان وبقى شكله احسن من الاول نوعا ما وقفلنا الكافيه كانت الساعة بقت 12 الضهر وركبت العربية أنا وكرستين وروحنا الفيلا لاقيت البنات لسه نايمة زي ما هما ولا كأنهم بقالهم سنة مناموش
انا: ايه دا كل دا ولسه نايمين
كرستين: شكلهم كوميدي اووي ههههه
انا: صحيهم يا كرستين كفاية كدا نوم الساعة 12
كرستين: قومي يا بنتي انتي وهي الساعة بقت 12
نرمين: الساعة كام بتقولي
انا: الساعة 12 يا نرمين كفاية كدا
نرمين: شهاب أنا راحت عليا نومه ونسيت اصحيك
انا: واضح واضح وانا اللي بصحيكي اهو
دينا: طب قولنا عملت ايه مع الراجل
انا: خلصت كل حاجة والعقد معايا وهو خد فلوسه
نرمين: طب كويس جدا يعني كدا الكافيه بتاعك انت وكرستين رسمي وسجلت العقد
كرستين: بتاعه هو لوحده أنا مجرد شريكه بالفلوس
دينا: مبروك يا شهاب.. هتكلم بقى الشباب تيجي تشتغل امتى… واللي هناك هيشتغلوا ازاي
انا: عادي هجيب أشرف والطقم القديم النهارده بالليل معايا وبكره الصبح الطقم اللي شغال زي ما هو
نسرين: مبرووك عليك يا شهاب عايزينو يبقى احلى من الكافيه القديم وكدا كدا الناس هتيجي اول ما تعرف ان الكافيه بتاعك وانا هكلم صحابي كلهم ييجوا
انا: تسلمي يا نسرين… اهم حاجة عندي ان الناس تعرف الكافيه ويشتغل كويس
نهاد: متقلقش في اقل وقت هيشتغل ويبقى تمام
انا: يا مسهل الحال… مش يلا نروح بقى ولا ايه يا نرمين
نرمين: يلا يا حبيبي…
كرستين: ما تخليكو قاعدين معانا يا شهاب
انا: كفاية كدا بقى وبعدين عايز مراتي في موضوع
دينا: لا مراتك مش عايزاك في موضوع سيبها
نرمين: مينفعش يا دينا لازم اشوفه عايز اي
دينا: بقى كدا تبيعينا يا نرمين علشان خاطر ده
انا: ما تهدي يا بنت انتي بدل ما افشخك
نهاد: خلاص خلاص يخربيت الصداع… ما تسيبيهم في حالهم يا دينا يا رخمة
انا: يلا يا نرمين بدل ما اعلقها من لسانها
نرمين: يلا بينا… باي يا بنات
كرستين: باي يا قمر نتقابل بالليل بقى في الكافيه
انا: اعملوا حسابكم بعد المغرب كله يتجمع في الكافيه
كلهم: تمام يا مدير ههههه
انا: يلا سلام
خرجت أنا ونرمين ركبنا العربية ومشينا
انا: تحبي تروحي في أي مكان ولا نروح البيت
نرمين: كفاية خروج كدا… تعال نروح البيت
انا: انتي صح.. لاني عايزك في موضوع مهم فشخ ههه
نرمين: عارفة أنا الموضوع دا ههه…. بس خليك حنين علشان خاطري يا شهاب انت بتتعبني اووي بجد
انا: طول عمري حنين على فكرة
نرمين: انت حنين ايون بس في الموضوع دا بتموتني
انا: خلاص هبقى حنين شوية كمان يا ستي
نرمين: تسلملي… ايوون كدا
وصلنا العمارة وطلعنا فووق دخلنا الشقة واول ما قفلت الباب مسكت نرمين بووس على طوول
نرمين: اهوو شوف بدأت تتعبني اهو
انا: لا بصي أنا بقالي اسبوع بعيد عنك وانتي وحشاني
نرمين: انت كمان واحشني بس بالراحة علشان خاطري
مسكت نرمين من وسطها وقربتها عليا ونزلت في شفايفها بووس وعض ولاقيتها معايا في المود مش زي الطبيعي بتاعها بتبقى مكسووفه جدا
انا: ايه الحلاوة دي دا انتي بقيتي شرسه
نرمين: مش عايزاك تتكلم انت واحشني وعايزة اشبع منك كلك على بعضك كدا
انا: يبقى سيبيني بقى اشبع منك أنا كمان
نرمين: أنا ملكك اعمل اللي تحبه
كملت بووس فيها وهي بقت تبووس فيا بشوق جامد وفضلنا نتحرك لحد ما وصلنا للانتريه.. نيمتها على ضهرها وبقيت فوقها وابوس في رقبتها وودنها وكل جزء فيها بوسته وبدأت اقلعها هدومها كلها لحد ما بقت بالاندر والبرا بس قومت مقلعها البرا كمان وماسك بزازها بإيدي افعصهم وارضعهم جامد ونرمين تتأوووه واهااتها شوية شوية تبقى عالية وانا مش سايب بزازها خالص ونزلت بإيدي على الاندر بتاعها بقيت بدعك كسها وشفراته من فوق الاندر بشويش وبقيت بزود سرعة ايدي لحد ما بقيت برضع بزازها جامد وايدي بتتحرك على كسها فوق الاندر بسرعة جدا… 5 دقايق على الوضع دا وحسيت بنرمين جسمها بيترعش وتتهز جامد وتنزل في شهوتها اللي غرقت ايدي من فوق اندرها.. سيبتها تهدي شوية وقومت أنا قلعت كل هدومي في الانتريه وقلعتها الاندر بتاعها وشيلتها دخلنا اوضة النوم ونيمتها على السرير ونمت جمبها بكلمها في ودنها
انا: القمر تعب ولا ايه؟؟
نرمين: بقالي كتير محسيتش بالمتعة دي يا شهاب وحاسة جسمي سايب خالص مش قادرة اتحرك
انا: سيبي نفسك ليا وملكيش دعوة بأي حاجة
قومت من على السرير ونزلت بين رجليها فتحتهم ونزلت بلساني على كس نرمين اللي كان لسه عسلها عليه وبقيت امشي بلساني بين شفرات كسها الحس عسلها واحرك طرف لساني علي زنبورها اللي وقف… بقت نرمين ماسكه راسي وتضغط عليها بين رجليها لحد ما دخلت لساني جوا كسها وبقيت بحرركه بشويش وسناني تخبط في زنبورها وهي اهااتها طالعة شديدة وعالية وايدي بتتحرك على جسمها كله حتة حتة بدعكه وامسك حلمة بزازها بإيدي افركهم بين صوباعين
نرمين: شهاب خلاص مش قادرة قووم يلا يا شهاب
انا: اقوم اعمل يا نرمين
نرمين: انت عارف يا شهاب قوم يلا علشان خاطري
انا: لا مش هقوم أنا حابب كدا بحب الحسه
نرمين: طب قوم دخل بتاعك وبعدين اعمل اللي تحبه
قومت من بين رجليها وطلعت فوقها مسكت زوبري وحطيته عند شفايفها لاقيتها خدته في بوقها بسرعة فشخ وبقت تمصه جامد كأنها هتاكله واستمرت تمص في زوبري شوية لحد ما زوبري وقف على اخره في بوقها… نزلت وقفت قدام كسها وثبتت زوبري على اول كسها وبقيت بدخل راس زوبري واحدة واحدة ونرمين تتلووي وتمسك في ملاية السرير وفضلت ادخل زوبري لحد ما بقى نصه في كسها وبدأت اتحرك بجسمي عليها بقى زوبري يدخل لحد نصه واخرجه تاني بهدوء لحد ما لاقيتها بتشدني عليها قومت مكمل نييك في كسها بزوبري كله بقى جواها وبقيت بدخله واخرجه كله ونرمين شدتني بقيت في حضنها فوقها وهي على السرير وبتحرك بوسطي عليها وبدأت اسرع في النيك اكتر ونرمين ماسكه في دراعي جامد وقفلت برجليها عليا لحد ما هديت سرعتي شوية وبقيت هادي معاها شوية وايدي بتدعك في زنبورها واقرصها منه وهي تصووت في ودني قومت مسرع دخول زوبري في كسها وانا بدعك في زنبورها وشفراتها… استمريت انييك في كسها وادعك زنبورها لشوية وقت لحد ما لاقيت كسها بيقفل على زوبري عرفت انها هتجيب.. قومت مخرج زوبري ونازل على كسها بإيدي مدخل صوباعين فيه وبقيت بدخلهم بسرعة وبدعكه اووي لحد ما نرمين صوتت وبتنزل في عسلها وكان كتير جدا قومت وقفت ودخلت زوبري جواها تاني وبقيت بنيكها بسرعة وانا ماسك رجليها وبرزع زوبري في كسها بكل قووتي كنت عايز انزل لبني خلاص زوبري نار… استمريت في نييك كسها ربع ساعة تقريبا لحد ما حسيت خلاص لبني هينزل بقيت اسررع اكتر في النيك لحد ما زوبري بدأ يخرج اللبن في كسها ونرمين توحوح من سخونته جواها… خلصت تنزيل لبني في نرمين فضلت نايم فوقها وزوبري لسه في كسها واحنا الاتنين بننهج من النيكة الجميلة دي بعد شووق وحرفيا كانت جميلة جدا….
انا: نرمين… انتي نمتي ولا ايه
نرمين: مش قادرة خلاص يا شهاب أنا اعصابي سايبة وحاسة بنفسي طايرة ومش عايزة افووق من الاحساس
انا: يعني هنفضل كدا ولا ايه ههههه
نرمين: اوعي تتحرك من فوقي ولا تخرجه من جوايا
انا: اقطعه واسيبه جواكي طيب ههههه
نرمين: بعد الشر اوعي تقول كدا تاني…
انا: بهزر معاك يا عم.. مالك في اي
نرمين: لا علشان خاطري بلاش الهزار دا
انا: ماشي يا بطل متزعلش
فضلنا شوية على الوضع دا لحد ما خلاص هدينا ونرمين فاقت من الغيبوبة …
انا: بقولك ايه يا نرمين ما تقومي تعملي 2 قهوة وتيجي نقعد برة علشان عايزك في موضوع كدا. هاخد رأيك فيه
نرمين: طب هقوم اخد شاور واخرج اعمل القهوة على ما تاخد شاور انت كمان
انا: تمام يلا بينا..
قامت نرمين خدت شاور وخرجت تعمل قهوة وانا دخلت اخد شاور بسرعة.. خلصت الشاور وخرجت لنرمين لاقيتها قاعدة في الانتريه قعدت معاها
نرمين: موضوع ايه بقى اللي هتاخد رأيي فيه
انا: أنا بفكر…………
نرمين: ايي انت بتتكلم بجد يا شهاب!؟
نهاية الحلقة الثالثة