كافيه المتعة | الجزء الرّابع – الحلقة الرّابعة

نونو: اعتبر القهوة جاهزة تعال انت بس مستنياك
انا: تمام هركب العربية وجايلك دلوقت مش هتأخر
نونو: اوك يا شهاب مستنيه اهو… باي

قفلت مع نونو وخرجت كلمت حسام عرفته اني ماشي وممكن مش ارجع تاني الكافيه لان عندي. كذا مشوار هخلصهم وهتأخر…. ورنيت على نرمين بردو اطمن عليها وقولت ل نوال تفضل معاها في الشقة تبات معاها علشان لو محتاجة حاجة لاني هتأخر برة علشان أبقى مطمن.. كله تمام…. خرجت من الكافيه ركبت السيارة بتاعتي وقولت ابص على السنتر الاول.. وصلت للسنتر لاقيت الامور تمام وكله ماشي ونسوان داخله ونسوان خارجة انما اي حاجة كدا نشأت يقف ليهم احترام من جمالهم واجسامهم الفشيخة… فضلت شوية مع البنات اللي شغالة قيمة 5 دقايق وبعد كدا مشيت روحت ل نونو طلعت العمارة وصلت الشقة وخبطت على الباب نونو فتحتلي

نونو: يااه شهاب باشا لسه فاكرني
انا: انتي تتنسي بردو يا نونو عيب بجد
نونو: طب اتفضل ادخل على ما اجيب القهوة

دخلت الشقة وقفلت ورايا شكلها هتبقى ليلة كلها لبن نونو كانت لابسه روب وباين من تحته جسمها الابيض ولابسه قميص نوم لونه لبني قصير فوق الركبة

نونو: منورني يا شهاب من زمان مجيتش هنا
انا: من اخر مرة لما كنت معاكي انتي ونجوى
نونو: يااه انت لسه فاكر اهو مبتنساش انت
انا: أنا لا املك حاجة غير ذاكرتي مش بتنسى حاجة…. قوليلي صحيح نجوى فينها دلوقت وبتعمل ايه في حياتها
نونو: اخر مرة اتصلت بيا من شهر تقريبا… بس اخر مرة شوفتها كنت أنا وهيا بنتفسح وشوفتها خارجة من مول مع شاب صغير فهمت على طول انها لسه ماشية في السكة اياها واكيد كل يومين مع شخص مختلف.. مبقيتش بشغل نفسي بيها يا شهاب هي حرة
انا: مش هتهدى لحد ما تجيب لنفسها مصيبة او تتمسك مع حد وتبقى فضيحه… طب وبناتها يا نونو دنيتهم ايه
نونو: البنت بتطلع ل امها يا شهاب… بقوا زيها بردو
انا: صحيح عيلة متناكة هههه
نونو: ملناش دعوة بيهم.. طمني انت عامل ايه في حياتك
انا: بخير يا باشا ما بين الكافيه هنا واسكندرية والسنتر شوية والبيت مع نرمين مراتي.. كدا يعني
نونو: لسه مش ناوي تجيبلك نونو صغير كدا
انا: يا مسهل اهو نرمين طلعت حامل كنا نكشف النهارده
نونو: بجد… الف مبروك يا شهاب يتربي في عزك
انا: تسلمي يا نونو… هيا هترجع امتى بالضبط
نونو: على كلامها في المفروض توصل بكره الصبح
انا: تيجي بالسلامة… اتأقلمت على مصر ولا لسه
نونو: لا لا دي بقى ليها صحاب وبتخرج وكويسة
انا: دي حاجة كويسة جدا.. مع الوقت هتتأقلم اكتر
نونو: تصدق وحشتني جدا
انا: ربنا يباركلك فيها ياارب
نونو: هي ايه دي اللي يباركلي فيها
انا: صحتك يا نونو بطلي تفكير شمال ههه
نونو: لا الدعوة دي تقولها لحد تاني يا حلو… أنا عايزاك تهد صحتي مش عايزة اقدر اتحرك.. انت فاكرني هسيبك
انا: يا نهار اسود.. في ايه يا نونو اهدي أنا قد عيالك
نونو: عيالي مين يا شهاب .. دا جوزي معملش اللي انت عملته…. أنا مش على بعضي اصلا من وقت ما كلمتني
انا: طب اقعدي بس وقفتي لي اهدي شوية طيب
نونو: أنا هادية اهو بس هقلع الروب دا مش مستحملاه

قامت نونو قلعت الروب وظهر القميص اللبني القصير نيك لحد اول كسها واندر لبني ومفيش برا طبعآ

انا: لسه زي ما انتي يا نونو محافظة على جسمك
نونو: الست مننا لازم تهتم بنفسها وجسمها لحد ما تلاقي اللي يهتم بيها وبه ودا اللي هتسلم نفسها له
انا: دا أنا حظي جامد بقى
نونو: حظك جامد اه بس أنا حظي اجمد اني قابلتك مش بس علشان السرير لا علشان انت لفت نظري للي كان هيحصل لو استمريت مع نجوى كان زماني كل يومين مع واحد مختلف وكنت هضيع وبنتي هتضيع مني
انا: كلنا اسباب في حياة بعض وبنساعد بعض
نونو: طب أنا محتاجة مساعدة دلوقت حالا حتى شوف

لاقيت نونو رفعت القميص وخدت الاندر على جمب وكسها احمر دم ومتغرق عسل

انا: 🤦‍♂️ يا نونو متثيرش اعصابي واشيائي
نونو: لازم اثيرهم لاني على اخري يا جاحد
انا: دا أنا اللي جاحد بردو..!؟

قومت وقفت ومسكت نونو شديتها من وسطها ونزلت فيها بووس وتقفيش في بزازها اللي نصهم خارج من القميص وهي مصدقت مسكت فيا وبقت تدعك في ضهري وصدري وتبووس جامد كأنها محرومه وايديها بدأت تنزل على زوبري تدعك فيه من فوق البنطلون وانا دايس في شفايفها وبزازها بفرمهم دعك وتفعيص ونفسها بيعلي وصوتها بيطلع تدريجيآ اهاات لحد ما نيمتها على الانتريه ورفعت القميص بتاعها وقلعتها الاندر خالص وبقيت ابعبص واضرررب في كسها بطراطيف صوابعي وهي تصووت حرفيا لحد ما نزلت على كسها بلسااني الحسه وامصه جامد وهي تدوس على راسي جامد وانا امص اجمد اجمد ولساني يدخل كسها كله احركه جواها وايدي ماسكه طيزها افعص لحمها جامد وبقيت الف صوباعي ادخله في خرم طيزها وانا بلحس في كسها جامد نييك وصوباعي يدخل ويخرج في طيزها ابعبصها والحس كسها لحد ما نونو ضاعت مني وفضلت على الوضع دا لحد ما خلاص نونو جسمها سااب وافرزاتها بتزيد لحد ما نافورة عسل ضربت من كسها في وشي غرقتني بنت الجزمة

انا: ينفع كدا يا نونو بهدلتيني كدا
نونو: غصب عني يا شهاب مقدرتش امسك نفسي كنت على اخري وانت مجرم اوي في اللحس
انا: وهي دي اخرة الاجرام يا نونو اتبهدلت
نونو: طب اقلع التيشرت دا هغسله ليك يكون نشف على ما نخلص قعدتنا وأبقى البسهو
انا: مش هينفع لاني عندي مشوار كمان شوية
نونو: مشوار ايه يا شهاب انت لسه جاي مكملتش حاجة اصلا هتمشي تاني على طول كدا
انا: يا ستي مش دلوقت الساعة لسه 9 ونص والمشوار الساعة 12 لسه قدامنا وقت كتير
نونو: طب اقلع بس التيشرت دا أنا همسح مكان العسل
انا: هاتي بس قماشه مبلولة مياه وهمسحه واسيبه جنبي هنا شوية هيكون نشف مع الوقت
نونو: طب استني ثواني

قامت جابت القماشة وجات مسحت التيشرت وسبته في الهوا ينشف شوية

نونو: خلاص يا شهاب نص ساعة وهيكون نشف خالص
انا: اقولك ايه بس مش قادرة تمسكي نفسك
نونو: مش قادرة يا شهاب ومش هقدر اكتر من كدا

قامت نونو قلعت القميص خالص والاندر معاه واترمت على رجلي بقت تبووسني جامد وتحضن فيا وانا اندمجت معاها خلاص بقيت افعص في بزازها واهريهم تقريص خفيف وايدي تنزل على حلماتها اشدهم

نونو: شهاب قووم ندخل الاوضة جوا احسن

قومت بيها وانا شايلها قطمت ضهري… نزلتها على السرير وقلعت بنطلوني وعملت معاها وضع 69 بقيت بلحس كسها وابعبص طيزها وهي تمص في زوبري بعنف شديد وانا اصلا زوبري مش مستحمل ايه عنف خالص…. فضلنا على الوضع دا شوية حلوين لحد ما قومت من فوقها ونزلت على الارض قدام كسها ومسكت زوبري وبقيت بدعك كسها جامد بطرف زوبري اللي هينفجر من سخونته وسخونة اللبن جواه لحد ما نونو خلاص بتترجاني ارزع زوبري في كسها المولع… بدأت ادخل زوبري في كسها بشويش لحد ما رشقته الباقي منه مرة واحدة في كسها لاقيتها صوتت

انا: وطي صوتك يخربيتك هتفضحينا
نونو: كسم اللي يسمع يسمع مش فارقة معايا عايزة اتناك طول الليل يا شهاب كسي هيموتني من الهيجان
انا: طب استحملي بقى يا لبوة

قومت مخرج زوبري من كسها ومدخله تاني رزع كله مرة واحدة ونونو صوتها عالي فششخ وانا مش شاغل بالي بقى وبقيت انيكها بكل عنف ورزع في كسها كأني بنتقم وبحفر في كسها وايدي على بزازها بدعكهم وافعص فيهم وفي حلمتهم اللي وقفت جامد وايدي التانية على كسها مع زوبري بدعك في زنبورها جامد واشده

و يأتيك الخازوق الشفاف اللي مش بيتشاف من اتجاه لا تعلمه….. سمعت صوت بيقول انتي فين يا ماما

انا: احا نونو هي هيا هنا..!؟
نونو: هاا هيا مين…
انا: فوقي ابوس ايدك في حد برة بينادي

فجأة لاقيت هيا واقفة قدام باب الاوضة وانا واقف ملط ونونو نايمة على ضهرها ملط بردو وشكلنا زي الزفت

هيا: أنا اسفة اسفة معرفش ان حد معاكي

طبعا أنا واقف مش داري باللي بيحصل اصلا وواقف عريان ونشأت افندي عمال يتهز بس اتخض ونام وفوق كل دا هيا اللي بتعتذر ونونو نطت من على السرير تداري جسمها العريان قدام بنتها

انا: نونو انتي مش قولتي انها هتيجي بكره؟
نونو: ايوه هي قالتلي كدا امبارح معرفش جات النهارده ازاي وهنا من امتى اصلا
انا: طب قومي البسي هدومك ويلا نخرج بره
نونو: مليش وش يا شهاب اخرج ليها بعد ما شافتني عريانة وانت نايم معايا
انا: قومي يا نونو بنتك لسه متعودة على عيشة برة لدرجة ان هي اللي بتعتذر انها شافتنا كدا
نونو: طيب طيب هلبس اهو بس استني اخرج معايا لاني مش حاسة بحاجة من الخضة
انا: انتي مش حاسة بحاجة وانا حاسس اني اتخصيت

نونو لبست عباية واندر وبرا وانا لبست البوكسر والبنطلون وخارج ملط من فووق 🤷‍♂️ قعدنا في الانتريه وشوية لاقينا هيا غيرت هدومها وجات قعدت معانا

انا: هيا مش عايزك تفهمي غلط اولا أنا هقولك
هيا: يا شهاب من غير ما تقول حاجة اما بتأسف تاني لاني مكنتش اعرف ان ماما ليها بوي فريند… وكمان اني مقولتش ليها اني راجعه النهارده
انا: يا بنتي اللي انتي شوفتيه دا غلط بس مامتك ليها وضعها الخاص وظروف
هيا: يا شهاب أنا فاهمة ان ايه ست محتاجة الجنس في حياتها وماما معذورة لان بابا مش معاها بقاله كتير وانا مش بلومها أنا فرحانة انها مبسوطة
انا: دا انتي لقطه ومصلحة ههههه
هيا: يعني ايه الكلمة دي مش فاهمة
انا: يعني اقوى مسا عليكي يا بطل هههه…. خلاص يا نونو معاكي الضوء الاخضر
نونو: يعني انتي مش زعلانة يا هيا من اللي شوفتيه
هيا: هزعل لي يا نونو… ايه ست محتاجة كدا وبعدين شهاب جدع ومش هيأذيكي بالعكس هيبسطك دا لولا انك مرتبطة به كنت هصاحبه أنا ههههه
انا: خلاص انتي ليلة وهي ليلة مهي هيصه بقى ههه
نونو: بطل هزار يا شهاب بقى أنا لسه مخضوضة
هيا: لي بس يا نونو… عارفة في امريكا الست بتبقى متجوزة وليها بوي فريند كمان وجوزها بيبقى عارف وموافق المهم عنده تبقى مراته مبسوطة
انا: بقولك ايه ما تاخديني اعيش هناك هههه
هيا: دا انت بشكلك واللي شوفته عندك دا البنات هناك هتترمي عليك ههه
انا: ازاي دا.. أنا اعرف انهم مش بيميلوا للي شبههم في الشكل يعني عايزين اشكال مختلفة عنهم يعني السود او القمحي كدا يعني

هيا: انت اه قريب منهم في الشكل بس في اختلاف واضح.. انت ملون اه بس بشرتك مثلا غير بشرتهم خالص والشكل الخارجي مختلف تمامآ دا غير بقى الطباع هتخليهم يمسكوا فيك بسنانهم
نونو: ايوه يلا روح هناك وسيب الدنيا هنا تبوظ منك
انا: هو دا السبب اللي يخليني مش عارف اتحرك
هيا: طب أنا هنزل الف بالعربية شوية يا نونو اشم هوا
نونو: تنزلي لي خليكي قاعدة معانا شوية
هيا: شوية وهاجي طيب اسيبكم شوية مع بعض
انا: لا خلاص الموضوع باظ هههه
هيا: ايه دا يعني خلاص كدا
انا: شكرا كدا خلاص… اصل نشأت حساس شوية
هيا: نشأت مين.. هو كان في حد هنا غيركم
انا: بقولك يا نونو أبقى فهميها انتي بقى…. دي هتودينا في داهيه بنتك دي ههههه
هيا: لا لا عايزة افهم دلوقت بقى مليش دعوة
انا: طب استأذن أنا بقى كفاية كدا يدوب ابص على السنتر قبل ما ارجع البيت
هيا: سنتر ايه يا شهاب.؟
انا: مشروع جديد كدا… فيه ملابس بناتي وحريمي ومساج وساونا يعني شغل حلو يعحبك
هيا: ايه رايك يا نونو بقى نروح نشتري ونعمل مساج
نونو: طب بس ارتاحي من السفر ونبقى نروح
انا: بصي يا جميل وقت ما تحبي تروحي أبقى خلي نونو تكلمني وانا هاجي اخدكم من هنا
هيا: اوكي أنا موافقة.. تحب امتى
انا: اي وقت يا هيا وقت ما تحبوا… همشي أنا بقى
نونو: تمام يا شهاب… مش تنساني بقى وكلمنا
انا: حاضر يا نونو هتصل بيكم دايما.. سلام

مشيت من عند نونو نزلت كانت الساعة 11 تقريبا… بصيت على السنتر بردو لحد الساعة 12 كدا لاقيت أمنية بترن عليا بتشوفني اتأخرت لي

انا: الو.. ازيك يا أمنية
أمنية: بخير يا شهاب.. اتاخرت لي ولا مش ناوي تيجي
انا: لا لا هاجي هي الساعة كام
أمنية: الساعة دلوقت 12 وبعتلك عنوان الشقة
انا: معلش مخدتش بالي… هركب واجيلك دلوقت
أمنية: اوكي هتلاقي العمارة لونها برتقالي وانا هقف ليك في البلكونة وأبقى افتحلك الباب علشان تدخل على طول
انا: أنا فعلا دخلت خلاص… اوكي يا باشا
أمنية: هههههه لا لسه مدخلتش مستنياك… باي

يخربيت ام النسوان لو سلمت نفسك ليهم هيبلعووك بس بردو مهمين في حياتنا وحاجة حلوة 🖤
ركبت العربية وطلعت على العنوان وصلت هناك لاقيتها واقفة في البلكونة اول ما دخلت العمارة وطلعت لحد الدور الثالث لاقيتها واقفة قدام الشقة والباب مفتوح

أمنية: اهلا اهلا باللي بينسى.. اتفضل ادخل
انا: مش بنسى ولا حاجة بس ركزت في السنتر كان في شوية مشاكل صغيرة على ما اتحلت كان الوقت اتأخر شوية
أمنية: ميهمكش يا شهاب.. اتفضل اقعد على ما احضر السفرة ونقعد نتغدى سوا بس قولي رايك في الاكل
انا: ريحته باينة من دلوقت انك طباخة جبارة
أمنية: طب استنى دوق الاكل الاول هههه
انا: يا باشا الجواب باين من عنوانه

قعدت شوية وأمنية حضرت السفرة وكان اكل احا يعني لو انت حبل هتتحرك عبارة عن كل حاجة فسفور ( سبيط وبيض سبيط وكمان كافيار وجمبري كل دا معمول زي طاجن كدا وشوربة سي فود حاجة كدا تخليك تهد في حيطه)…. قعدت كلت وفعلا كان الاكل حلو بس أنا مليش في السي فود اوي في مكلتش كتير اوي يعني

انا: كدا أنا تمام جدا.. تسلم ايدك بجد
أمنية: ايه دا انت مأكلتش حاجة اصلا ولا الاكل وحش
انا: وحش ايه بس… جامد جدا بجد بس أنا مليش في الاسماك ولا السي فود عموما بيتعبني جدا
أمنية: بيتعبك ازاي يعني مش فاهمة
انا: مش لازم اشرح معلش ههههه بس بيتعبني وخلاص
أمنية: لا سوري لازم افهم بقى هههه
انا: يعني الاكل دا بيسخن جسمي وانا مراتي حامل ولسه في البداية والموضوع عندي متعقد شويتين تلاتة هههه
أمنية: بجد حامل. الف مبروك يا شهاب…… اول مرة اشوف حد مبيحبش السي فود وكمان راجل هههه
انا: مش كل الناس زي بعضها يا أمنية.. أنا الحاجات دي بتتعبني علشان كدا بحاول ابعد عنها
أمنية: مهو انت مش هتقوم غير لما الطاجن يخلص مليش دعوة بقى يتعبك او لا أنا مش هضيع العزومة
انا: يا ستي افهمي كلامي بجد هتعب والليلة هتبوظ
أمنية: مفيش حاجة هتبوظ ولو تعبت أنا هتصرف
انا: لا لا دي مفيهاش تتصرفي خالص الوضع هيبقى صعب وملوش ايه حل خالص ههههه
أمنية: انت مش واثق فيا ولا ايه يا عم
انا: ايه علاقة الموضوع دا بالثقه بس… بس فعلا مبقيتش قادر اكل كفاية كدا تسلم ايدك
أمنية: طب خد بس شوية الجمبري دول

قامت في ايدها شوية والا تأكلهوملي عافية وانا بتحرك علشان فعلا مش قادر فجأة لاقيتها وقعت قعدت على رجلي فوق نشات بالضبط وهو اصلا كان بيفوق لسه وجت توقع رحت لحقتها ومسكتها بسرعة

أمنية: اههه ينفع كدا كنت هتوقعني يا شهاب
انا: ما أنا قولتلك يا أمنية اني خلاص كلت ومبعرفش اكل حاجة غصب عني كدا بس اديني لحقتك اهو
أمنية: بس انت طلع كلامك صح ههههه
انا: كلام ايه اللي صح بالضبط
أمنية: حسيت بجسمك سخن وفي حاجات بتفوق وهتقوم من مكانها ههههه
انا: كلامي مبيتسمعش اصلا ههههه
أمنية: مبحبش اسمع الكلام اصلا هههه
انا: طب اسمعي الكلام واعملي قهوة هههه
أمنية: لا لا مفيش قهوة… أنا حبيت اجرب البيرة في جيبت زجاجتين نشربهم سوا ايه رأيك
انا: يا نهار اسود بيرة يا منى هههه.. لا لا مليش في الحاجات دي

أمنية: يعني هو أنا اللي ليا يا شهاب.. عايزة اجربها
انا: اشربي انتي يا ستي لكن أنا لا مش عايز
أمنية: انت على طول كدا مقفل دماغك يا شهاب
انا: فين تقفيل الدماغ دا… أنا مبحبش اعمل حاجة مجربتهاش قبل كدا وكمان مش هحب طعمها اكيد
أمنية: طب بس نجرب علشان خاطري مش هنخسر
انا: لا من ناحية هنخسر في هنخسر كتير
أمنية: هتخسر ايه يا شهاب دي زيها زي المياه
انا: دي فيها كحول يا أمنية وانا الحاجات دي بتأثر معايا
أمنية: تأثر ايه بس يا شهاب… دا أنا اللي هي انثى هشرب
انا: براحتك يا أمنية لكن أنا لا مش حابب
أمنية: لا بص بقى انت هتشرب معايا حتى لو كوباية واحدة أنا مش هشرب لوحدي يا شهاب
انا: علشان بس متزعليش هي نص كوباية دا ان قدرت
أمنية: متقلقش هتقدر… هقوم اصبلك كوباية معايا

مشبت أمنية دخلت المطبخ تصب الزفت وبعد شوية رجعت تاني معايا كوبايتين.. اخدت واحدة منهم بدأت ادوق طعمها لاقيته عادي بس فيها نسبة مراره

أمنية: طعمها عامل ايه في بوقك
انا: عاديه بس فيها نسبة مراره شوية
أمنية: أنا اسمع انها مرة كدا بس مش اوي يعني وكمان طعمها حلو خالص يا شهاب
انا: انتي مدمنه ولا ايه يا أمنية ههههه
أمنية: اول مرة اشربها بس أحمد كان بيجيبها ومرة خلاني اخد منها بوق واحد ومحبيتش اكملها
انا: يعني أحمد اللي عرفك عليها اصلا

فضلنا قاعدين شوية كدا عادي لحد ما شربت الكوباية كلها وبدأت احس بجسمي بيسخن اكتر والاسطي نشأت بقى واقف في البنطلون قولت مستحيل يكون دا تأثير البيره دي ملحقتش تشتغل اصلا

انا: بقولك يا أمنية عايز ادخل الحمام معلش
أمنية: تعال اوصلك للحمام

قومت دخلت الحمام وخرجت زوبري لاقيته احمر دم وواقف فشششخ… احا ايه دا مستحيل تكون البيرة اللي عملت كدا في حاجة غلط…. خرجت من الحمام قولت همشي لو قعدت هنا اكتر ممكن اغتصب أمنية

انا: معلش يا أمنية أنا لازم امشي…….
أمنية: انسي يا شهاب انك تمشي قبل ما تريحني واريحك

أمنية كانت واقفة لابسه اندر وبرا بس

انا: ايه اللي انتي عملاه دا يا أمنية
أمنية: سيبك من اللي عملاه وركز في اللي هيحصل… واضح ان الفياجرا اللي في الاكل اشتغلت معاك وانت جسمك بيتأثر بالحاجات دي بسرعة خصوصا ان بنطلونك منفوخ اوي واللي تحته متحدد وباين
انا: يعني انتي حاطه فياجرا في الاكل وكمان بيرة…. دا انتي مضبطة كل حاجة بقى وفاهمة اني هبقى مجبر
أمنية: لا مش هتبقى مجبر ولا حاجة بس كانت دي الطريقة الوحيدة اللي اقدر اوصلك بيها
انا: والطريقة دي متنفعش معايا خالص وانا هعتبر نفسي مجييتش هنا اصلا وهمشي حالا قبل ما اعمل مشكلة
أمنية: استني بس يا شهاب علشان خاطري… أنا اسفة وعارفة انها حركه من لطيفه بس مكنش قدامي غيرها
انا: خلاص يا أمنية لطيفه او لا مش هتفرق الحركة اتعملت وخلاص… أنا ماشي يا أمنية ومتحاوليش تقفي في طريقي والاحسن متتصليش بيا تاني علشان هتسمعي كلام مش لطيف خالص يا أمنية

مشبت من عند أمنية مبضون من الحركة دي بس نفس الوقت حاسس بنار بتولع فيا من الفياجرا بنت الوسخة دي وكمان بيره يعني حاجة اخر فشخاان

طلعت فوني ورنيت على حبيبة قلبي كرستين اللي عينيكوا منها كلكم.. بعينكم😜😂

انا: انتي فين..!؟
كرستين: مالك يا شهاب فيك حاجة
انا: مفيش حاجة يا بنتي.. انتي فين
كرستين: أنا لسه داخله البيت حالا راجعه من السنتر
انا: تمام أنا جايلك دلوقت… سلام

مشيت بالعربية روحت لكرستين البيت

كرستين: ايه يا ابني مالك وشك احمر كدا ليه
انا: حاسس بنار يا كرستين جسمي مولع
كرستين: انت تعبان يا شهاب شكلك
انا: يا ستي مش تعبان.. حوار غبي هبقى احكيهولك بس بعد ما تلحقيني وتقلعي حالا
كرستين: لا دا كدا حوار كبير شكله
انا: انتي لسه هتتكلمي يا بنت الجامدة

قومت ماسكها من بزازها ونازل تفعيص فيهم ومص في شفايفها واحنا واقفين لدرجة اني عورتها فيهم من هيجاني…. خدتها ونيمتها على الانتريه وهي اصلا كانت لابسه زي بيجامه خفيفة كدا بقيت اقلعها هدومها لحد ما بقت عريانة من نصها اللي فوق ونزلت على بزازها مص ورضاعه وهي سايحة معايا على الاخر ونزلت على بنطلونها قلعتها البنطلون والاندر بتاعها وبقيت بلحس كسها واشد فيه جامد وكرستين تتأوووه وضايعه مني لحد ما وقفت قدامها وقلعت هدومي كلها مرة واحدة اول ما كرستين شافت زوبري لاقيتها اتخضت

كرستين: ايه دا يا شهاب زوبرك احمر دم كدا ليه
انا: مش وقت كلام يا كرستين علشان خاطري

نزلت كرستين على زوبري دعك ومص فيه بعنف شديد وفضلت تمص فيه لحد ما خلاص أنا تعبت جدا قومت ماسكها مخليها وضع الدوچي على الكنبه بتاعة الانتريه وبقيت بحك زوبري في كسها من برة وهي تتأوووه واهاتها بقت عالية ومسموعه جامد

كرستين: لا لا مش وقت تعذيب فيا.. دخله بقى

قومت ماسك زوبري ومدخل راسه في كسها من ورا وبقيت ادخله حتة ب حتة لحد اخر جزء قومت زاقق زوبري كله في كسها قامت مصوته وبقيت بنيك في كسها وصوباعي في خرم طيزها ابعبصها واخربش في خرمها بضافري وانا برزع بكل وقتي في كسسها وبقيت بنزل بضافري على زنبورها ادعكه بسرعة واشد فيه بين صوابعي لحد ما لاقيت كرستين بتقولي هجيبهم يا شهاب قومت مخرج زوبري من كسها وبقيت بدعكه بإيدي وافرك زنبورها جامد لحد ما اترعشت وجابت عسلها غرقت الانتريه.. قومت مدخل زوبري على طول في كسها بدون راحه وفضلت انيك فيها بكل قووتي وعنف من الهيجان واستمر الوضع كدا لمدة ساعة الاربع بنغير كل شوية في وضع مرة دوچي ومرة نايمة على ضهرها على الكنبه وانا ماسك رجليها رافعها لفوق بنيك كسها ومرة وانا شايلها وبنططها علي زوبري لحد ما خلاص كرستين كانت بتمووت حرفيا وانا زوبري بيتقطع عايز اجيب لبني ومش عارف انزلهم

كرستين: لا لا انتي مش طبيعي يا شهاب في حاجة
انا: هموووت يا كرستين ومش عارف اجيبهم
كرستين: مالك يا شهاب ايه اللي حصل

مردتيش عليها وقومت منيمها على جنبها على الارض وبقيت أنا في ضهرها ورافع رجل بيها وزوبري في كسها وايدي حاضنه بزازها بشدهم وبقيت بنيك بكل عنف وقوتي جامد جامد كانت كرستين مش معايا حرفيا وجابت عسلها ييجي 4 مرات وانا خلاص بدأت احس بلبني هينزل وفضلت ارزع فيها لحد ما لبني نزل في كسها وكمية كبيرة عن الطبيعي… خلصنا واترمينا على الارض زي ما احنا محدش قادر يتحرك من مكانه من المجهود دا

بعد شوية بدات افوق وحركت جسم كرستين لاقيتها بترد بالعافية قومت فتحت الثلاجة جيبت عصير وشربتها وانا شربت بردو علشان نعوض

انا: بقيتي احسن دلوقت يا كرستين
كرستين: اه حاسة اني بدات افوق.. قولي بقى كان مالك يا شهاب وايه الوقت دا كله في حاجة غلط
انا: اسمعي يا ستي…

حكيت ل كرستين كل اللي حصل عند أمنية

كرستين: الشرموطة الوسخة… اوسخ حاجة لما الست تبقى عايزة تاخد حاجة مش بتاعتها وكمان بالغصب
انا: اهو اللي حصل بقى.. بس بردو مش هتطوله
كرستين: بس تعرف اني مبسوطة اوي… هي عملت فيا جميل حلو اوي اوي
انا: معلش يا كرستين عارف اني كنت غبي جامد
كرستين: غبي ايه بس ايه نعم انت فشختني لدرجة اني مش قادرة اتحرك بس اتمتعت معاك المرة دي بطريقة جميلة… أنا معاك دايما متمتعة بس المرة دي أنا مش فاكره جيبتهم كم مرة من كترهم ملحقتش اعدهم هههه

انا: بردو بتأسف لان دي. مش طريقتي ولا اسلوبي
كرستين: خلاص بقى يا شهاب خليني نايمة في حضنك كدا ومتتكلمش بقى سيبني شوية

فضلنا على الارض كدا شوية لحد ما فوني رن في بطلعه من البنطلون اشوف مين بيرن وكانت اللي بترن اخر شخص اتوقع انه يكلمني …….


نهاية الحلقة الرابعة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ