كافيه المتعة | الجزء الرّابع – الحلقة الخامسة

انا: بردو بتأسف لان دي. مش طريقتي ولا اسلوبي
كرستين: خلاص بقى يا شهاب خليني نايمه ف حضنك كدا ومتتكلمش بقى سيبني شويه

فضلنا على الارض كدا شويه لحد ما فوني رن ف بطلعه من البنطلون اشوف مين بيرن وكانت اللي بترن…….

انا: احااا بترن لي البنت دي واي فكرها بيا اصلا
كرستين: مين اللي بترن عليك اصلا دلوقت
انا: فاكره أميرة اللي كانت عايزه تنام معايا لما شافتني مع امها اللي اسمها نجوى.. حكيتلك انا تقريبا
كرستين: ايون ايون مش دي صاحبة دينا اللي كانت عايزاك تنام معاها ومع امها ف نفسي الوقت
انا: ايون بالظبط هي دي.. عايزه اي دي
كرستين: طب. ما ترد تشوف عايزه اي
انا: مليش مزاج ارد بصراحه.. هسيبها لو رنت تاني بقى
كرستين: يمكن يكون ف حاجه مهمه يا شهاب
انا: طب استني اشووف عايزه اي دي

رديت على أميرة…
انا: الو… ازيك يا أميرة
أميرة: ازيك يا شهاب.. اخبارك اي
انا: كله تمام وزي الفل… خير يا أميرة
أميرة: بصراحة انا واقعه ف مشكله وعارفه انك جدع وليك ناس معارف تقدر تخلص المشكله دي
انا: انتي متعرفينيش غير ف المشاكل بس
أميرة: اسفه يا شهاب اني اتصلت بيك بس انا مش عارفه اتصرف ازاي والموضوع كبير اوي
انا: قولي اي هي المشكله يا أميرة
أميرة: تمام… طبعا انت عارف ماما وكان بينكم كلام يعني وحاجات كدا…. المهم بعد اللي حصل ف الفيلا عندنا وانت مشيت ماما بقت حد تاني خالص لدرجة انها كانت بتخرج اوقات ونفضل بالايام بايته بره ومنعرفش عنها اي حاجه واكيد انت عارف كانت بتعمل اي…. المهم انا واختي بقينا ننصح فيها لحد ما زهقنا وكل دا بابا مسافر بره وميعرفش اي حاجه من اللي هي بتعملها
انا: مامتك فشخت الواقع يا أميرة.. انتو ليه مقولتوش ل باباكم اللي بيحصل دا ولا انتي واختك ساكتين علشان انتو كمان بتعملوا زيها والوضع بايظ اصلا
أميرة: مقولناش ع البيت ميخربش اكتر ما هو بايظ مهما حصل بس بردو في ام واب والبيت لسه واقف
انا: بصي مش مقتنع باللي قولتيه بس تمام.. اي المشكله
أميرة: ماما اتعرفت على واحد وحصل بينهم علاقه كذا مره وطلع انه بيصورها فيديو وقت العلاقه ودلوقت بيهددها انها يا تنام مع رجاله يا اما يفضحها وماما حاليا مش عارفه تعمل اي ولا احنا عارفين نعمل اي
انا: اممم يعني امك دلوقت واحد فاشخها… تنام مع رجاله من انهي نوع… مهو في واحد بيشغل نسوان كدا عادي لمصالحه زي مثلا مصلحة عايز يخلصها يقوم باعت واحده للراجل اللي عنده المصلحة وفي ناس تانيه بقى بتشتغل ف الدعارة اصلا… الخول اللي صور امك دا انهي فيهم عايز شغلها ف دعارة ولا مصالح كدا لنفسه
أميرة: بص اللي عرفته انه عنده كذا واحدة عمل معاهم كدا ومشغلهم لحسابه وياخد فلوس من الناس عليهم
انا: اه يعني شغل دعارة… ماشي يا أميرة اقفلي انتي وانا هكلمك بكره وهقولك حصل اي بس متقوليش ل نجوى انك كلمتيني ولا اي حاجه… بس عايزك تعرفي اسم الخول دا وعنوانه اللي امك بتقابله فيه ولو في مره عرفتي انها رايحة له تقوليلي
أميرة: لا لا مش هقولها حاجه…. تمام هجيب لك اسمه وعنوانه .. شكرا يا شهاب
انا: تمام يا أميرة… سلام

كرستين: حاسه كدا ان مامت أميرة عامله مصيبة كبيرة
انا: بسبب كسها دخلت نفسها ف حوار بضان… اتعرفت على واحد خول صورها وهي نايمه معاه ودلوقت بيبتزها يا توافق تشتغل ف الدعارة لحسابه يا يفضحها وينشر الفيديوهات بتاعتها وهي معاه ف السرير
كرستين: حاجه وسخه اووي.. طب انت هتحلها ازاي
انا: لحد دلوقت مفيش ف دماغي غير ماجد هو اللي مرقع واكيد يعرف حد له علاقة بالحوارات دي
كرستين: مش برتاح ل ماجد دا خالص خصوصا من يوم المشكله بتاعتك
انا: ولا انا واثق فيه اصلا بس بييجي من وراه مصالح ومش عايز اخسره بسهوله كدا
كرستين: المهم بس تكون واخد بالك منه
انا: متقلقيش يا مكنه… هقوم انا بقى اخد شاور واطير الساعه بقت 2 اهي كفايه كدا
كرستين: تمام يا قلبي.. هشوفك بكره ف السنتر
انا: اكيد.. هروح فين يعني غيره او الكافيه

قومت خدت شاور لذيذ وركبت عربيتي ومشيت ع البيت… وصلت وطلعت الشقه لاقيت الكل نايم… دخلت الاوضه غيرت هدومي ودخلت جمب نرمين على السرير لاقيتها فاقت خدتها ف حضني ونمنا سوا

تاني يوم الساعه 2 الضهر صحيت وخرجت بره لاقيتهم قاعدين كلهم بيجهزوا الغدا

انا: صباح الفل عليكم
نرمين: صباحك ورد يا قلبي.. كويس انك صحيت خلاص الغدا جهز وكنت هصحيك
انا: طب اخد شاور سريع كدا
نرمين: تمام بسرعه على ما السفره تتحضر

خدت شاور وخرجت اتغدينا وقعدت معاهم شويه لحد 5 كدا وقومت البس ع انزل السنتر ومعايا البنات…. وصلت السنتر والبنات دخلت كل واحده للقسم بتاعها وانا قعدت شويه الف ف السنتر وعمال اتفرج على النسوان حاجه اوووف جدا كل الاشكال والاجسام يا جدع حاجه فاخر من الاخر…. شوية ولاقيت دينا داخله السنتر ومعاها كذا بنت كدا شكلهم جايين يشتروا

دينا: مساء الخير يا هندسه
انا: مساء الخير يا دينا… منورين يا بنات
دينا: دول صحابي يا شهاب وجايين يتفرجوا على اللبس وانا عارفه انه هيعجبهم جدا
انا: منورين يا بنات والسنتر تحت امركم اكيد
بنت1: الله يخليك يا شهاب ودينا حكت لينا عنك كتير
انا: دينا دي مطلعه عيني بس بحبها جدا… اتفضلوا خدوا راحتكم ف المكان ودينا هتعرفكم السنتر كويس
دينا: متقلقش يا شهاب هبقى معاهم لحد ما يخلصوا
انا: تمام يا قمر… بعد اذنكم


خرجت بره السنتر اعمل مكالمه ل ماجد

انا: مساء الفل يا ريس
ماجد: مساء الخير يا شهاب عامل اي والمشروع اخباره اي معاك شغال ولا لسه
انا: كله تمام يا باشا… عايزك ف حوار مهم جدا وحساس بردو ومعلش بقى عارف اني متقل عليك جدا بكتر طلباتي دي
ماجد: ادخل ف الموضوع يا شهاب وبلاش كلامك دا بيزعلني لانك عارف انك زي ابني بالظبط
انا: حبيبي يا باشا… الحوار ان ف واحده انا اعرفها من فتره طويله… المهم انها غلطت مع واحد خول كدا وحصل بينهم علاقه والخول دا طلع مصورها فيديو وقت العلاقه وعايزها يا تشتغل لحسابه ف الدعارة يا ينشر الفيديوهات بتاعتها ويفضحها وانت فاهم بقى الحوارات دي وخصوصا انها متجوزة وعندها بنات كبار
ماجد: للاسف النسوان دي بيعملوا المصيبة وبعد كدا يعيطوا ويقرفونا احنا ع نحلها…. متقلقش انا ليا طريقتي مع الاشكال الوسخه دي وعندي اللي يعرف يوصل للخول دا هاتلي انت بس اسمه ولو معاك عنوان له تبقى تمام
انا: حبيبي يا باشا.. هعمل مكالمة صغيره اجيبلك اسمه ولو عنوانه كمان هجيبه ليك
ماجد: تمام هستنى مكالمه منك بالتفاصيل وانا هتصرف
انا: حبيب يا ريااسه.. مع السلامه

قفلت مع ماجد واتصلت ب أميرة

انا: ايون يا أميرة.. جيبتي اسمه وعنوانه؟
أميرة: ايون يا شهاب اسمه………. وهبعتلك عنوانه على الواتس اول ما اقفل معاك على طول
انا: تمام يا أميرة… سلام

قفلت مع أميرة ووصلني العنوان وكلمت ماجد اديتله البيانات كلها وهو قالي هيتصرف دلوقت على طول

كملت انا ف السنتر شويه لحد ما البنات كلهم اتجمعوا كرستين ودينا صحابها مشيوا

انا: اي الاخبار يا بنات عاملين اي.؟
كرستين: كله تمام يا شهاب… اخبارك اي انت
انا: كله تمام يا قمر…. اي يا دينا صحابك عجبهم حاجة
دينا: انت مشوفتش الفاتوره ولا اي يا شهاب
انا: لا مشوفتش حاجه… اشمعني يعني
دينا: البنات خارجه من هنا مبسوطين جدا وتقريبا اشتروا من كل حاجه وكمان حجزوا مساچ
انا: طب كويس جدا…. احبك وانتي مخلصه ههه
دينا: طول عمري جدعه وحلوه على فكره ههه
انا: حصل يا قمر ومقدرش انكر.. دا حتي ف واحد هيموت عليكي بس هفشخه ف دماغه شويه هههه
دينا: اي دا مين دا عرفني عليه بسرعه ههه
انا: واحد تعبان اسمه (برلين) خليكي تقيله يا بت شويه
دينا: خلاص هتقل اهو هههههه


وقفت شوية مع البنات ف السنتر الدنيا تمام والشغل شغال كويس… ركبت العربيه وروحت للكافيه اقعد هناك شويه كانت الساعه حوالي 8 لاقيت حسام اللي هناك

انا: اي الاخبار يا حساام
حسام: كل تمام يا ريس.. كنت لسه هرن عليك
انا: خير يا حساام ف مشكله ولا اي
حسام: لا لا بس ف واحده قاعده هناك اهي بقالها خوالي 10 دقايق مستنيااك لحد ما تيجي
انا: خلاص روح انت يا حساام.. هاتلي قهوه يا غالي
حبيبي: من عيوني يا باااشا

لاقيت امنيه اللي مستنياني… مشيت للترابيزه اللي هي قاعده عليها وقعدت قدامها على الكرسي

انا: خير يا امنيه.. ف مشكله ولا حاجه؟
امنيه: اسفه يا شهاب انا جايه ع اعتذر ليك من اللي حصل امباارح بس فعلا غصب عني وشهوتي اللي حركتني كدا نحيتك وخلتني ابوظ الدنيا
انا: حصل خير يا امنيه انا نسيت اللي حصل اصلا ومكنش له لزوم تيجي لحد هنا ع تقولي الكلمتين دول
امنيه: للدرجة دي مش طايق تشوفني يا شهاب
انا: لا مش كدا…. بس كانت مكالمة فون هتخلص الحوار كله وبعدين قولتلك انا شخصيا نسيت اي حاجه حصلت امبارح.. انسي اللي حصل يا امنيه احسن
امنيه: يعني لسه زعلان مني ولا لأ..؟
انا: بصي هي الحركه تخلي الواحد يمسكك يفشخك نصين حالا بس بردو كل حاجه وبيبقى ليها دافع وانا فاهم الدافع دا ع كدا هقدر تصرفك دا انه غصب عنك بس الغلط انك استخدمتي طريقه مش حلوه ع توصلي لكدا ودا اللي مضايقني بس عموما انسي يا امنيه وكأن مفيش حاجه حصلت واقفلي الكلام دا احسن
امنيه: تمام يا مهااب… متشكره انك فاهم اللي حصل ومحكمتش عليا اني شرموطه ولا وسخه
انا: مش حقي احكم على حد كدا… كل شخص وله ظروفه الخاصه يا امنيه اللي ممكن توصله لاي حاجه… المهم اولادك عاملين اي..!؟
امنيه: وبخير وكله تمام…. شكرا لسؤالك
انا: انتي لسه هنا من امبارح مرجعتيش ليهم.؟
امنيه: لا اتصلت ب بابا الصبح قولتله ان اجراءات البنك هتتاخر شويه ع اعرف اقعد كمان يوم واجيلك هنا اعتذر من اللي حصل امبارح واوضح لك لي حصل كدا
انا: قولتلك مكنتيش محتاجه كل دا كانت مكالمه فون هتلخص الحوار اللي انا شخصيا مش فاكرو
امنيه: لا انا كدا مرتاحه اكتر يا شهاب…. بس ممكن اعوضلك العشاء اللي باظ بعزومه تانيه؟
انا: دا انتي مصممه بقى يا امنيه 😂
امنيه: لا لا مش قصدي حاجه بجد… بس عايزه اعبر عن أسفي ليك بحاجه نفضل فاكرينها
انا: طب بصي يا امنيه… سيبي كل حاجه لوقتها احسن حاليا انا مش فاضي زي ما انتي شايفه
امنيه: براحتك يا شهاب بس خليني ف بالك
انا: مش بنسي حد يا امنيه متقلقيش… شربتي حاجه طيب ولا لسه
امنيه: انا تمام يا شهاب… هقوم امشي بقى ع احضر حاجتي لاني راجعه البيت بكره الصبح ع الاولاد
انا: تمام يا باشا وخدي بالك من نفسك ومن الاولاد وخليكي فاكره دايما لو معاكي مشكله هتلاقيني موجود
امنيه: عارفه كدا كويس ولو حصل حاجه هكلمك
انا: تمام يا امنيه… توصلي بالسلامه

قومت وصلتها لحد عربيتها وركبت ومشيت

دخلت الكافيه تاني وكملت على المكتب راجعت الفواتير بتاعة الشهر كله والدنيا تمام ولوز العنب

شوية ولاقيت باب المكتب بيخبط

انا: اتفضل ادخل
حسام: بقولك يا هندسه…. محتاج بس امشي بدري شوية لان مراتي عايزه تسافر لاهلها وعايز اوصلها الصبح
انا: اي المشكله طيب يا حسام…. غير هدومك انت واخلع من دلوقت وانا كدا كدا مسهر عادي
حسام: لا لا لسه بدري اوي يا ريس الساعه لسه 9 ونص يعني همشي على 2 كدا ولا 3 هيبقى كويس
انا: امشي يا حسام غير هدومك وانا موجود هنا
حسام: طب خلاص همشي على 12 بليل كويس
انا: حساام… معاك ربع ساعه وهخرج لو لاقيتك هنفخك
حسام: هههههه حبيبي يا ريس تسلم يا غالي
انا: امشي يا حسام ولو جيت من السفر بكره تعبان ونمت خليك نايم ووقت ما تصحى ابقى تعال متقلقش
حسام: الله يباركلك يا هندسه….

مشي حسام وانا خرجت لفيت ف الكافيه شويه ورجعت تاني ايام ما كنت لسه جديد وعامل زي الكوره الجلد بتنطط من الترابيزه دي ل دي وارمي كلمه ل الزبونه دي وكلمه للباشا دا… كانت ايام نوعا ما حلوه…. استمريت على الحال دا لحد الساعه 12 تقريبا وكلمت نرمين قولتلها اني هسهر ف الكافيه علشان حسام مشي وكدا يعني

كلمت كرستين تيجي الكافيه وبعد شويه وصلت

كرستين: خير يا شهاب ف حاجه ولا اي..؟
شهاب: مفيش حاجه يا بنتي انا باعتلك علشان تيجي تبصي على فواتير الشهر وتعرفي نصيبك كام الشهر دا
كرستين: حرام عليك يا شهاب بجد طريقة كلامك خلتني افتكر ان ف حاجه حصلت معاك ولا مشكله
انا: قلبك الضعيف دا سبب هلاكك يا بطل هههه
كرستين: بعدين يا شهاب ما انا قولتلك قبل كدا اي حاجه ليا تقولي دا نصيبك وخلاص مش لازم اراجع يعني
انا: امال تبقي صاحبة رأس مال ازاي ولا انتي عايزه تنامي على بطنك وكل حاجه تيجب لحد عندك
كرستين: لا عايزه انام على بطني وتحطهولي ف من ورا
انا: اطلعي بره يا بنت الجزمه 😂
كرستين: بقى كدا تاخد غرضك مني وترميني ف الشارع 😂اسكت يا شهاب انت موتني امبارح بجد
انا: متفكرينيش بقى يا بنتي يوم منيل وراح
كرستين: هي مفكرتش تكلمك تعتذر عن اللي عملته؟
انا: لا ما اتكلمتش خالص… هي جات لحد هنا بس
كرستين: بتهزر ولا بتتكلم جد… هي جات هنا؟
انا: هكذب يعني يسطي.. جات واعتذرت وعايزه تعزمني تاني على العشا ع يبقى اعتذار رسمي منها
كرستين: البت دي مش سهله تعزمك علشان تنيكها بمزاجك
انا: محسساني اني خلاص وافقت ولا حتى نيكتها… قولتلها تسيب الدنيا بظروفها بقى مع الوقت
كرستين: مبتريحش حد انت يا شهاب
انا: يا ستي اللي بيريح العباد الله… هتروحي ولا لسه مطوله ف القاعده هنا او في السنتر
كرستين: شويه كدا وهمشي… انت هتمشي امتى
انا: لا انا قاعد للصبح مكان حسام لانه روح بيته
كرستني: ماله ف حاجه عنده ف البيت.!؟
انا: لا عنده مشوار بكره الصبح وقولتله يروح هو وانا هقعد مكانه واهو نرجع ايام زمان تاني ذكريات هههههه
كرستين: ايون وقت ما كنت خارب الجو يا هوبا
انا: لا خارب ولا منيل.. على قد ما كنت بتعب بس كانت ايام حلوه جدا وكمان هي البدايه لكل اللي انا فيه دلوقت
كرستين: طب عموما انا سهرانه معاك بقى كدا كدا برجع الفيلا اقعد لوحدي وبزهق كتير ف اقضي اليوم هنا
انا: لو عايزه تنامي قومي روحي انتي انا عادي اصلا
كرستين: هو ف حد بينام دلوقت يا شهاب.. هقعد معاك

فضلت كرستين معايا نتكلم ف اي حاجه تيجي ف بالنا وخرجنا لفينا سوا ف الكافيه بره واشوف طلبات الناس زي زمان والوقت بيعدي كويس لحد ما رن فوني

انا: ياااه ماجد باشا صاحي لحد دلوقت..!
ماجد: بخلصلك حوارك يا عم صداع
انا: اي دا بالسرعه دي…. انت اجدع من ابويا ع فكره ههه
ماجد: المهم يا لمض…. الواد المعفن اللي مصور صاحبتك رجالتي قاموا بالواجب معاه واهو مربوط قدامي زي الكلب شوف عايز تعمل معاه اي وعرفني
انا: انت كدا تمام اوي… ينفع نجي لعندك يا ريس؟
ماجد: من غير ما تستأذن هبعتلك سواق من عندي يجيبك لحد هنا ربع ساعه ويكون قدامك
انا: حبيبي يا ريس تسلم وانا مستني.. سلام

انا: بقولك اي يا كريس هوصل مشوار صغير كدا واجي بسرعه عايزك تبقى مكاني هنا وكدا كدا الطقم معاكي اهو انتي بس تابعيهم لو في مشكله او حاجه
كرستين: رايح فين دلوقت يا شهاب دي الساعه 4 الفجر
انا: هخلص الحوار بتاع أميرة وامها ف السريع
كرستين: هتخلصه ازاي يعني مش فاهمه..!
انا: بثي يا ستي انا كلمت ماجد وهو قال هيتصرف ورن عليا دلوقت قالي انه جاب الخول دا ومربوط قدامه وهيبعلتي السواق بتاعه ياخدني له اشوف بقى هعمل فيه اي ابن العرص دا
كرستين: طب خد بالك وبلاش تدخل ف مشاكل يا شهاب
انا: لا مشاكل ولا حاجه يا ستي انا بس هذل كسمه شويه واعلمه الادب ع يعرف انه غلط جامد
كرستين: ماشي بس متتأخرش يا شهاب
انا: متقلقيش نص ساعه بالكتير… اشطا

شوية ووصل السواق بتاع ماجد بالعربيه ركبت معاه وطلعنا على مكان زي فيلا صغيره كدا بس متطرفه شويه… دخلت لاقيت واحد ف حدود 40 سنه مربوط وطالع عين اهله ضرب وخربان وواقف قدامه كذا واحد من الجارد بتوع ماجد بس ماجد مش معاهم

علي(جارد): نورتنا يا هندسه كان نفسنا نستقبل بطريقه احسن من كدا بس دا وقت شغل بقى وانت فاهم ههه
انا: حبيبي يا غالي دا انت عملت معايا جميل جامد جدا… امال الباشا فين مش ظاهر
علي: الباشا مستنيك ف المكتب جوا يا هندسه

شويه وخرج ماجد من مكتبه

ماجد: قولي بقى يا هندسه عايز تعمل اي ف الخول دا… أأمر بس وعلي مستني ينفذلك طلباته
علي: ياااه يا باشا من عنينا طبعا دا الغالي
انا: حبيبي يا علي….. عايز بس افهم هو بيعمل لي كدا
علي:(بيكلم الخول) ما ترد يا معرص على الباشا
الخول(اسمه كدا بقى 😂): يا باشا والله دي مش سكتي بس انا شغال ف شركه والمدير بتاعي بتاع نسوان وكان ف مره عايز واحده ينام معاها وقالي اتصرف وهيظبطني فلوس ف جيبتله واحده صاحبتي نامت معاه وادالها فلوس كتير وكمان غرقني فلوس ولما لاقيت الموضوع سهل بقيت اتعرف على نسوان وانام معاهم اصورهم علشان لو مديري طلب اي واحده يبقى اللي اقولها تروحله متقدرش تعترض ولا ترفض
انا: اممم يعني انت معرص وبقرون كمان …. قولي بقى انت مصور كم واحده وفين الفيديوهات دي
الخول: هما 3 بس والفيديوهات كلها مع الباشا الكبير اللي واقف جمبك والرجاله دي كسرت اللاب بتاعي وكل حاجه والله مش معايا اي نسخ تانيه منهم خالص
انا: اي يضمن بقى انك مش معاك نسخ تانيه
الخول: مش معايا والله… حتي لو معايا مش هقدر اعمل بيهم حاجه اصل………
ماجد: مكسوف يا خول تقول ان الرجاله عملوا عليك حفله وصوروك وانت بتتناك هههههه
انا: احا هههههههه اي يا علي انت ليك ف الخشن
علي: الضرورات تبيح الممنوع يا هندسه هههه
انا: عاش عليك يا علي يا جامد ههههه…. بص بقى يا خول انت … تطلع فونك دلوقت وتتصل بال 3 نسوان اللي نمت معاهم وتعتذر ليهم وتقولهم انك مش هترن عليهم تاني وان الفيديوهات بتاعتهم اتمسحت خالص
الخول: حاضر حاضر هعمل كدا بس فوني مع علي
علي: بتقول علي كدا حاف يا كسمك ( خبطه كف صعيدي يسطل الدماغ هههههه)
انا: معلش يا علي عندي دي… اديله فونه خليه يكلمهم

علي اداله الفون بتاعه واتصل ب واحده منهم وفتح الاسبيكر ع نسمع اللي هيتقال كله

الخول: الو.. ايوه يا سعاد هانم
سعاد: انت عايز مني اي وبتتصل ف الوقت دا لي حرام عليك هتخرب بيتي سيبني ف حالي بقى
الخول: يا سعاد هانم انا متصل بيكي ع اقولك ان الفيديوهات بتاعتك اتمسحت ومش هرن عليكي تاني خالص وتقدري تعيشي براحتك من غير خوف
سعاد: دا ملعوب تاني من الاعيبك القذره يا قذر
الخول: ابدآ والله خلاص ومش هتشوفي وشي ولا هتسمعي صوتي تاني خالص
سعاد: مش مصدقاك يا كداب يا قذر قول عايز اي خلصني يخربيت اليوم اللي شوفتك فيه

دخلت انا بقى ف على المكالمه…..

انا: بصي يا سعاد هانم… اللي الخول دا بيقول عليه صح ومتقلقيش فيديوهات اتمسحت وانا اللي مسحتها بايدي
سعاد: انت مين انت كمان تلاقيك وسخ زيه
انا: احترمي نفسك يا مره وشوفي بتتكلمي ازاي… انا مقدر الموقف اللي انتي فيه بس لو هتسوقي فيها هفشخك… انا شخص تاني خالص ومعرفش الخول دا اصلا بس عمل مع واحده تبعي نفس اللي عمله معاكي بس انا عرفت اجيبه وافشخ امه وخليته يكلمك انتي واللي عمل معاهم كدا ع تطمني ومتبقىش قلقانه لكن هتغلطي ف هفشخك انتي كمان
سعاد: انا اسفه والله اسفه انا فكراك واحد تبعه عايز يبتزني هو كمان… يا استاذ انت متعرفش الوسخ دا كان بيخليني اعمل اي سامحني وقدر موقفي
انا: يا ستي انا مقدر موقفك ع كدا خليته يتصل بيكي ع ترتاحي من القلق دا لان نفس موقفك دا شوفته بعيني مع الست اللي اعرفها وعمل معاها كدا
سعاد: طب حضرتك متأكد انه مسح الفيديوهات دا وسخ وممكن يكون معاه نسخه تانيه منها ومجرد ما تسيبه ينشرهم علشان ينتقم منك ومننا
انا: لو هو راجل يعمل كدا…. متقلقيش اللي عمله فيكم وصوركم اتعمل فيه واتصور بردو يعني دلوقت دا مش راجل دا واحد خول بيتناك
سعاد: يعني اي مش فاهمه معلش
انا: يعني متصور وهو مركوب ف طيزه زي النسوان…. مش عايزك تقلقي خلاص الموضوع انتهي والفون بتاعه دا هيفضل معايا كمان مش هياخدو يعني مش هيرن عليكي تاني ولا على اي حد خالص
سعاد: شكرا الله يريحك… طب ممكن اعرف انت مين؟
انا: مش هتفرق صدقيني.. المهم ترتاحي وتنسي اي حاجه عملتها قبل كدا وعيشي حياه نظيفه
سعاد: خلاص خلاص مش هتتكرر ابدأ تاني
انا: تمام يا باشا…. مع السلامه


قفلت مع الست دي وخليته يكلم الست التانيه وبردو انا دخلت ف النص ع أأكد ليها وبعدها كلم نجوى بس خليت علي اللي يتكلم مكاني ع اكيد هتعرف صوتي وانا مش عايز اديها فرصه لفتح كلامي تاني معايا

انا: كدا تمام يا باشا البشوات….
ماجد: مرضي كدا يعني يا هندسه وكله تمام
انا: فل الفل يا كبير ومش عايز من كسمه حاجه تانيه لكن لو انت عايز تفشخه فبراحتك طبعا
ماجد: ملوش لازمه كدا خلاص… يا علي فكه وارميه بره الفيلا زي الكلب خلي حد من السواقين يكتفه ويغمي عينه وياخده يرميه بعيد عن هنا
علي: تمام يا كبير اعتبره حصل
ماجد: افتح الواتس يا هندسه هيوصلك فيديو ليلة الدخله بتاعة الخول دا ع لو فكر يلعب بديله
انا: مع اني مبحبش النوع دا من النيك بس اهو نتفرج نشووف بيعملوها ازاي دووول ههههه

فضلت مع ماجد شويه حلوين وبعد كدا قومت مشيت وهو رجع للفيلا بتاعته الاساسيه وانا ماشي فوني رن طلعت الفون اشوف مين..

انا: احااا عل الخرا مش وقتك خالص بجد…..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ