الحاجة فاقت بعد ما شبعت نيك من أحمد وحست قد ايه هي عملت مصيبة وخانت جوزها وعرفت قد ايه الشهوة كانت مسيطرة عليها ومقدرتش تتحكم في نفسها ولا في تصرفاتها بكت وهي في حضن أحمد وحاولت تهرب منه، لكن أحمد كان ذكي وكان عارف إن ده هيحصل وعرف يحتويها ويقنعها إن في بلاد بره في حرية عن هنا وان الست من حقها تدور على الشيء اللي ناقصها وان الغرب بيحترموا ده جدا
طبعا الحاجة مكنتش مقتنعة الصراحة لكن ما صدقت لقت لنفسها مبرر، على الأقل قدام أحمد اللي كانت بتعبرة زي ابنها حسين،
حتى الحاج نعمان عارف ده وعارف إن أحمد بالنسبة للحاجة زي روحها وبتعتبره ابن ليها
الأيام مرت وأحمد كان بينيك مرتات عمه الاتنين، وكان بيعرف يظبط وقتة كويس بحيث إن مفيش واحدة فيهم تطلع في الوقت اللي بيكون فيه مع التانية
الفرح مش فاضل عليه غير اسبوع والبيت كله مشغول في التحضيرات بتاعته، والحاج نعمان جاب كل حاجة خاصة بالبنات والحاجة كمان اشترت كل لوازم البنات من قمصان نوم وهدوم والخ الخ
حتى بيت العمدة كانوا مشغولين في جهاز ابنهم اللي هيتجوز الهام بنت الحاج نعمان، الشقة بتاعته ادهنت واتفرشت احسن فرش
والعمدة اشتري العجول اللي هتتدبح في الفرح وزبط مع الحاج نعمان على انهم هيعملوا صيوان كبير يسع كل أهل البلد وهيجيبوا مطربين من مصر يحيوا الفرح
من الجهة التانية الحاج كرم عمال يلف في البلد على كل العائلات الكبيرة علشان الدعاية الأنتخابية، وبرغم انه كان عارف نفسه ناجح ناجح بالغش والتزوير والفلوس الا انه كان حابب يظهر لكل أهل البلد، وطبعا في الايام دي بقى بيساعد ناس ويخدم كل اللي له مصلحة في سبيل انهم يقفوا معاه ويروحوا ينتخبوه
وكان فاضل على التصويت في الأنتخابات بردو اسبوع ويمكن ده كان في مصلحة الحاج كرم لان العمدة والحاج نعمان اهم اتنين كان ممكن يقفوا له في الانتخابات، لكن من حسن حظه انهم كانوا منشغلين في تحضيرات الفرح
الحاجة أمينة :: بت يا فتحية انتي يابت يا فتحية
الهام :: فتحية في الزريبة يما بتأكل الفراخ
الحاجة أمينة :: طيب روحي اندهي عليها علشان عايزاها توصل لسعدية الخياطة تشوفها خلصت الكام جلبية بتوعتكم انتي واختك ولا لا
الهام :: حاضر بس اخلص بس الكام طبق اللي في ايدي وبعدين اروح انده عليها
الحاجة :: لا روحي اندهي عليها الاول وبعدين ارجعي كملي غسيل
زينب :: يا مرات عمي انا هغسل كام هدمة لعصام جوزي مفيش غسيل عنديكم عايز يتغسل
الحاجة :: اه يابنتي اطلعي الأوضة فيه كام جلبية على كام غيار بتوع الحاج عايزين يتغسلوا
زينب :: حاضر من عنيا
الحاجة :: تسلم عنيكي يا زينب
فتحية :: ايوة يا حاجة انتي بعتيلي ؟
الحاجة :: ايوة يا فتحية عايزكي تلبسي وتروحي لسعدية الخياطة وتشوفيها خلصت الهدوم ولا لا
فتحية :: حاضر يا حاجة
اسماء :: فتحية بقولك ايه عايزاكي تجبيلي حاجات معاكي وانتي بره بالمرة
فتحية :: عايزة ايه اجبهولك ؟
اسماء :: بصي انا عايزكي تجبيلي البتاع ده اللي بيتحط منه على الشفايف معرفش اسمة ابصر ايه كده
فتحية :: ايوة ايوة روج ده اسمه روج
اسماء :: ايوة هو البتاع ده وكمان فيه بودره كده بتخلي الوش ينور عايزة منها دي
فتحية :: حاضر يا اسماء من عنيا ياختي
الحاجة فتحية :: خدي يابت يا اسماء انتي وفتحية هو ايه البتاع ده اللي بتقولي عليه ده
فتحية :: ههههههه ده احمر شفايف يا حاجة
الحاجة :: ايوة ايوة عرفاه بقولك ايه خدي يابت الفلوس دي وهاتي لكل نساوين البيت، وهاتي كمان للعرايس شوية حاجات كده على زوقك علشان ليلة دخلتهم يبقوا قمرات كده
فتحية :: بس كده حاضر بس الفلوس دي قليلة اوي
الحاجة :: خلاص استني هطلع اجيب لك فلوس من فوق
الحاجة طلعت جابت فلوس لفتحية من فوق
ونزلت
فتحية راحت اشترت كل الطلبات وطبعا اشترت لنفسها اكتر حاجة وبعدين عدت على الخياطة وجابت منها الهدوم وهي راجعة عدت على صاحبتها سامية
فتحية :: سلام عليكم
سامبو :: وعليكم السلام الست فتحية ازيك
فتحية :: تمام نحمد ربنا امال فين سامية
سامبو :: في اوضتها تعالي اوديكي ليها
سامية :: فتحية ازيك يا حبيبتي
فتحية :: تمام انتي عاملة ايه امال مش بتعدي عليا يعني
سامية :: مانتي اكيد عارفة إن الحاج كرم نازل الإنتخابات وانا مش فاضية كل شوية عزومات ووجع قلب
فتحية :: ايوة عرفت ربنا يعينك
سامية :: عاملة ايه مع جوزك عملتي اللي قولتلك عليه ؟
فتحية :: اهو عملت اللي قولتيلي عليه وخنصرت من ورا الحاج مبلغ 10000جنيه
بس انا خايفة ل يعرف وساعتها طلاقي هيبقى على يدك.
سامية :: المهم شليهم في مكان الدبان الازرق ميعرفش طريقهم
فتحية :: مانا ناوية اعمل كده
سامية :: مقولتيش لسه محبلتيش يابت
فتحية :: لا لسه، بس فاتحت الحج في الموضوع ده وهو معندوش مانع
سامية :: امال ايه اللي معطلك لغاية دلوقت
فتحية :: لسه ربنا مأردش
سامية :: بت يا فتحية جوزك شكلة عجز وخلاص مش هيخلف
فتحية :: يالهوي . طب وبعدين
سامية :: مفيش غير حل واحد بس انتي ممكن متقبليش بيه
فتحية :: ايه هو
سامية :: تخلفي من غيره هو ده الحل الوحيد
فتحية :: اخلف ازاي من غيره يا مقصوفة الرقبة انتي
سامية :: يعني تشوفي حد امين تشاغليه وتوقعيه في حبك وتنامي معاه وتحبلي منه، وتفهمي جوزك انك حامل منه طبعا
فتحية :: يالهوي انتي عيزاني انام مع راجل في الحرام
سامية :: الضرورات تبيح المحظورات ياحبيبتي انا قولتلك على الصح وانتي حرة. مش احسن ما تلاقي نفسك رجعتي خدامة بعد عمر طويل
فتحية سرحت شوية وجه في دماغها أحمد
سامية :: سرحتي في ايه يابت في حد في دماغك
فتحية :: مفيش غيره
سامية :: مين ده ؟
فتحية :: أحمد ابن اخوه . اصل فيه بينا حاجات كده
سامية :: وعملالي فيها شريفة هههههه
فتحية :: بس بقى يابت
فجاءة الباب اتفتح عليهم وسامبو دخل عليهم الأوضة
سامية :: في ايه يا منيل على عينك مش تخبط قبل ما تدخل ايه عايز ايه
سامبو :: مفيش بس انا سمعت كل كلمة اتقالت بينكم
فتحية :: يالهوي يالهوي
سامبو :: ايه رأيكم إن أنا اللي هنام معاكي يا فتحية
فتحية :: انت بتقول ايه يا مجنون انت
سامية :: انت اتجننت يا ولاا ؟
ساميو :: بصوا بقى من الاخر انا فتحية عجباني وانا سمعت الكلام اللي ممكن يوديكم في داهية انتوا الاتنين يا انام معاها يا هروح للحاج نعمان وافضحها
سامية :: سامبو. مينفعش الكلام اللي بتقوله ده
سامبو :: انا قولت اللي عندي وقدامكم فرصة أسبوع . يا توافقي يا ست فتحية يا اروح لجوزك احكيله على كل اللي سمعته اسيبكم انا
فتحية :: عاجبك كده . يخرب بيتك يا شيخة يخرب بيتك
سامية :: طب وفيها ايه ووالله فكرة على الأقل سامبو مننا وعلينا
فتحية :: انتي بتقولي ايه منك لله ياشيخة منك لله
في العيادة
العيادة اشتغلت وبقى فيها زباين وستات البلد بقت بتروح تكشف عند الدكتور أحمد والأشية بقت معدن زي ما بيقولوا والفضل طبعا بيرجع ل اخلاق الدكتور أحمد او زي ما هو مبين للناس كده
الدكتور في اوضة الكشف معاه رشا خطيبته وبره نعمة هي اللي بتحجز للستات
أحمد :: فيه حالات تاني بره يانعمة
نعمة :: هي حالة واحدة بس اللي فاضلة
أحمد :: ماشي دخليها
نعمة :: حاضر
أحمد بعد ما نعمة خرجت بقولك ايه يا رشا، بعد آخر حالة ما تخلص كشف عايزك في الدور اللي فوق في غرفة الولادة
رشا :: ليه ؟
أحمد :: اعملي بس اللي بقولك عليه
بعد ما الكشوفات كلها خلصت رشا طلعت غرفة الولادة زي ما أحمد قالها وأحمد طلع وراها، واول ما بقوا في الغرفة أحمد راح زائقها على سرير العمليات وحضنها
أحمد :: انتي وحشااااااني اووووووي اوووووي يارشا
رشا :: لا يا أحمد لا يا أحمد. حد يشوفنا يا أحمد
أحمد :: يا بت بقولك وحشاني وكمان نعمة سايبها قاعدة مع الدكتور وجدي تحت في الأوضة بتاعته
أحمد مسك رشا من بزازها وبقى شغال يفعص ويقفش فيهم وشفايفه هارية شفايفها بوس
نعمة :: رشا رشا هي البت دي راحت فين
راحت ل اوضة الكشف بتاعة الدكتور أحمد
أحمد هي رشا ايه ده الدكتور أحمد كمان فين ؟
فضلت تدور على رشا ولما ملقتهاش خالص تحت قالت تطلع تبص عليها يمكن تكون بتجيب حاجة من فوق، وفعلا طلعت ولما قربت من اوضة الولادة ويدوب حطت ايدها على مقبض الباب سمعت صوت اهات خارجة من الأوضة، أحمد مقلع رشا الچيبة ومخليها نايمة على السرير وهي واقفة على الأرض ورجل على السرير وماسك زبه وعمال يمشيه على كسها من فوق الكلوت
رشا ااااااااه يا أحمد اااااااه يا حبيبي .
حرام عليك ولعتني اووووي
نعمة عرفت إن أحمد زانق رشا جوه وراحت نازلة على ركبها وبصت من خرم الباب وشافت أحمد وهو بيمشي زبه على كس اختها اتجننت وولعت
أحمد نيم رشا على سرير العمليات وقلع رشا الكلوت
رشا :: لا يا أحمد لا يا أحمد مش هينفع
أحمد :: متخفيش يا رشا انا مش هعمل حاجة انا بس عايز الحسه
وفتح رجليها وبلسانه وبقى عمال يلحس كسها ورشا مش قادره خالص وحاطة ايدها على وشها وبتعض بسنانها على شفايفها
مش قادرة يا أحمد . مش قادرة حرام عليك
أحمد :: ممممم مممممم كسك جميل اوووي جميل اوي يارشا
رشا :: كفاية ابوس ايدك مش قادرة ااااااااااخ ااااااااااااخ يالهوووي يا أحمد يالهووووي
أحمد فضل يبوس ويلحس بلسانه في كس رشا ونعمة بتتفرج من بره وتعبت على الأخر ومبقتش قادرة، بعد ما أحمد شبع من لحس كس رشا كان محضر ازازة چيل في غرفة العمليات، جابها ورشا شافتها وسألته
ايه دي يا أحمد
أحمد :: هتعرفي حالا عايزك تلفي بقى وتديني ضهرك
رشا :: هتعمل ايه يا مجنون
أحمد :: اديني بس ضهرك ايوة كده فلئسي بقى كده . ايوووة شطوره
وحط على خرم طيزها چيل من العلبة وحط على راس زبه. وحط زبه على خرم طيزها
رشا :: اوعى يا أحمد تغلط وينزل منك تحت
أحمد :: لا متخفيش
نعمة مقدرتش تفضل مراقبة اكتر من كده لانها حست بشهوة رهيبة في كل جسمها وكمان خافت الدكتور وجدي ياخد بالو إن مفيش حد في العيادة
قامت ونزلت برغم انها مكانتش قادرة تقف على رجليها بسبب اعصابها البايظة ونزلت بسرعة
رشا :: اااااااه ااااااااه يراحة بالراحة علشان خاطري اااااااااه اووووووف بيوجع بيوجع اوي يا أحمد
أحمد :: معلش ياحبيبتي استحملي هو بيوجع في الأول بس
اااااااااوف اوووووووف اوووووووف
يالهوووووي خلاص ابوس ايدك شيلو مش متحملاه
أحمد :: معلش ياقلبي انا تعبان اوووي وعايز اجيبهم
رشا :: طب بالراحة بالراحة اااااااه مش قادرة بجد . عورتني يا أحمد اااااااايييي
أحمد فضل ينيك في رشا في طيزها لغاية ما جاب لبنه فيها وارتاح وبعدين راح لابس مدخل زبه جوه بنطلونه ورشا مكنتش قادرة تقف على رجليها ولا حتى عارفة تمشي وكانت حاسة بوجع رهيب في طيزها
لبست هدومها ونزلت ورا الدكتور أحمد
سامبو :: بت يا سامية بعد ما تخلصي ترويق .تعالي عايزك
سامية. :: عايز ايه انا مش فاضية انا عايز الحق اخلص اللي في ايدي علشان لسه ورايا هم ما يتلم
سامبو :: يابت عايزك في الأوضة أنا تعبان وعلى اخري
سامية :: يخرب بيتك هو انت مبتشبعش خالص انت ايه ارحمني شوية
سامبو :: اعمل ايه ما انتي اللي جامدة وميتشبعش منك
سامية :: ايوة يا خويا علشان كده عايز كمان تنام مع البت فتحية ومصدقت مسكت علينا زلة
سامبو :: بصراحة صاحبتك بردو جامدة وابقى مغفل لو سبت الفرصة دي تضيع من ايدي
سامية :: طيب روح شوف وراك ايه ومتعطلنيش . الحاج ممكن يجي في اي وقت وانا مش ناقصة تقطيم منه
سامبو :: طيب خلصي وتعالي مستنيكي
سامية :: يعني اصرخ واقول يالهوي انا ورايا هم ما يتلم وانت همك على بتاعك
فتحية من ساعة ما روحت البيت وهي رايحة جاية في الأوضة بتاعتها وعمالة تلطم على وشها ومش عارفة تعمل ايه في المصيبة اللي اتحطت فيها
ساميو لو منمش معاها ممكن يفضحها وساعتها الحاج ممكن يقتلها لانها حطت راسه في التراب ودنست شرفة
فتحية :: طب انا اعمل ايه ياربي دلوقت
علي اخرة الزمن انام مع المعفن ده وكمان اخلف منه ولو رفضت هيعملي مصيبة
اروح فين واجي منين ياربي
انتظروا الحلقة الرابعة عشرة