الحاجة صباح :: هو انتي مين يومين ياسعاد بيتي في البيت ؟
سعاد :: لا ياست صباح هو انا من امتي ببات في البيت
الحاجة صباح :: يبقي اكيد انا كان بيتهيئالي
سعاد :: بيتهيألك ايه يا ست صباح اصل انتي بيتهيألك حاجات كتير اليومين دول
صباح خدت بالها ان سعاد بتلقح عليها بالكلام
ماهي شافتها وشاركت معاها السرير مع ابنها جلال
الحاجة صباح :: لا ولا حاجة ياسعاد . انتي فعلا عندك حق
سعاد بصوت كلة مرقعة وكهن نسوان الا صحيح ياست صباح سي جلال دلوقت عامل ايه مع مراته ياتري مبسوط ولا مش هيقدر على بعادك هههههههههه
الحاجة معرفتش ترد لا من فوق ولا من تحت
ماهي خلاص بقت ماسكة عليها اللي يذلها وانهي ذلة دي اتناكت من ابنها
العمدة مصلحي :: ياسعاد
سعاد :: ده العمده جه اما اروح اشوفه عايز ايه هههههههه
الحاجة صباح كان قدامها براد وكوبايات شاي فاضية راحت خبطاهم بأيدها وقعتهم من على الطرابيزه
سعاد :: ايوة ياعمدة
العمدة :: فين ستك صباح
سعاد :: في الدور اللي فوق ياعمدة
العمدة بصوت واطي ماتيجي تدلكيلي ضهري يابت
سعاد :: يوه عليك ياعمده الحاجة فوق
بالليل هعملك كل اللي انت عايزه
صباح نزلت على السلم وشافت العمده وهو بيقرص سعاد في طيزها وهي بتضحك
العمده اول ماشافها نازلة على السلم امشي اعملي الشاي اللي قولتلك عليه
تعالي ياحاجة. اقعدي جنبي
الحاجة صباح :: رجعت بدري يعني ياعمده
العمدة :: ابدا النهاردة البلد هادية قولت اجي اريح شوية
الحاجة صباح :: متصلتش بجلال ؟
العمدة :: وهتصل بيه ليه خليه يعيشلة يومين مع مراته احنا ماصدقنا انها رجعتلة
الحاجة صباح :: يعني نطمن عليه ونشوفة مبسوط ولا لا
العمدة :: حاضر ياستي على بالليل هتصل بيه ونطمن عليه سوا
صباح :: ماشي اما اقوم انا اريح شوية لحسن صاحية من بدري
العمدة :: مش هتقعدي معايا شوية ؟
صباح :: ابقي اقعد مع سعاد قصدي هتشوف طلباتك
العمدة قال في باله هي مالها دي بتتكلم معايا من تحت ضرسها ليه ؟ياتري ممكن تكون حست بحاجة
.
جلال دخل الأوضة بتاعة النوم وفتح الشبابيك والنور صحي الهام من النوم
الهام :: صباح الخير
جلال :: ياصباح النور ياصباح العسل ايه النوم ده كلة
الهام :: ليه هي الساعة كام ؟
جلال :: الساعة 11 الضهر ايه كل ده نوم
الهام :: ياخبر انا نمت كتير فعلا
جلال :: طب يلا بقي قومي اغسلي وشك على ما احضرلك الفطار يا ملكة
الهام قامت ووقفت في بلكونة الشاليه
جلال :: ايه ده هو انتي من امتي بتقفي بالكلوت والسنتيان كده
الهام :: يالهوي دانا مخدتش بالي خالص وراحت داخلة الاوضة جري
جلال :: مالك اتخضيتي كدة ليه طب ايه رئيك بقي انا عايز اقف انا وانتي كدة في البلكونة
الهام بصت كدة ل جلال وقالت مانا عارفة انت الود ودك اقف عريانة خالص
جلال :: هههههههههههه طب انا بتكلم بجد ايه رئيك انا ليا مذاج نقعد انا وانتي في البلكونة
وياستي انا هروح اجيب الفطار ونفطر سوا في الهوا
الهام :: ماشي روح انت هات الفطار وانا هدخل اغسل وشي
جلال نزل جري حضر الفطار وطلع بيه لقي الهام لبست الشورت الأسترتش والبضي الحملات
جلال :: ضحكتي عليا ولبستي بردو
الهام :: معلش بقي خليها عليك المرة دي
جلال قعد فطر هو والهام وبعدين قال ل الهام مش يلا بينا بقي
الهام :: بردو عايزني انزل بالشكل ده ؟
جلال :: علشان خاطري ما تقولي لا
الهام :: انا مش عارفة انا قابلة ليه اوفق على طلباتك دي
جلال :: علشان انتي مراتي حبيبتي . لا انتي الملكة بتاعتي
الهام :: ماشي يا جلال لما نشوف اخرتها معاك انا حاسة في يوم هتقولي انزلي البحر من غير هدوم خالص
جلال :: ههههههه لا مش للدرجة دي يعني
بس ممكن بكلةت فتلة
الهام :: ايوة اهي الفتلة ستره بردو
جلال :: ههههههه يوه جتك ايه يا الهام ضحكتيني
جلال راح هو والهام البحر والهام لابسة الشورت الأسترتش من غير كلوت تحتة ولابسة بضي ازرق حملات وحلمة بزها باين منه لانها مكنتش لابسة سنتيان
جلال مش مصدق ان الهام وافقت البس اللبس ده وتنزل معاه الميا. واللي مكنتش تعرفة الهام ان الشورت برغم لونة الاسمر الا انه كان شبه شفاف وباين للأعمي انها مش لابسة كلوت من تحت
عيون الشباب والمصيفين كانوا عليها وهي مش واخدة بالها
نزلت الميا مع جلال. اللي كان مبسوط وفرحان وهو شايف الشباب بياكلوها بعيونهم
مفيش نص ساعة والهام في الميا وحست ببعبوص ابن متناكة راشق في نص طيزها
اتخضت لأن جلال المرة دي مكنش واقف جنبها كان بعيد عنها بيجي متر
بصت وراها بسرعة لقتة الشاب اللي بيعاكسها معرفتش تعمل ايه ولا تتصرف ازاي والشاب واقف جنبها ومبتسم وصباعه
بين فلقة طيزها وعمال يدخل صباعة
الشاب :: حلو الشورت اللي انتي لابساه ده
والأحلي انك مش لابسة من تحتة كلوت
الهام :: انت حيوان. يا جلال. يا جلال
الشاب شال ايده وبعد شوية وجلال جالها بسرعة
جلال :: ايوه يا حبيبتي .
الهام :: خليك واقف جنبي هنا انت سبتني وروحت بعيد ليه
الهام كل شوية تبص وراها وتبص على الشاب اللي كان قريب جدا منها وعينة عليها وابتسامتة مش مفارقة وشه
الهام :: تعالا نبعد شوية عن هنا
جلال :: هنروح بعيد ليه ما تخلينا قريبين من الشط وفي وسط الناس على الأقل لو حصل حاجة الناس هنا حوالينا كتير
الشاب لما لقي الهام مقالتش لجوزها ده خلاه يتجرأ ويقرب من الهام تاني
وكل ما جلال يودي وشه بعيد عن الهام
الشاب يقرب من الهام ويلمس طيزها واحدة واحدة والهام تبعد وهو يقرب ومش قادرة تقول لجلال اللي عارفة ومتأكدة انه هتبسط مش هيدافع عنها
الشاب فضل يقرب منها لغاية ما بقي جنبها على شمالها و سابقها بخطوه وايده من تحت الميا راحت ولمست كسها
الهام في اللحظة دي ومن المفاجئة من جراءة الشاي الغير متوقعة كانت الهام شبه مشلولة
مش عارفة تتحرك ولا عارفة تبعد
وفضل كل شوية يلمس كسها بصوابعة
جلال :: ايه ياحبيبتي مالك
الهام :: لا لا مفيش انا بس حاسة بدوخة
جلال :: طيب تعالي نطلع من المياه ولما تبقي كويسة ننزل تاني
الهام :: ياريت يكون احسن
جلال سند الهام لانة كان فاكره فعلا دايخة
وهي خارجة من الميا كسها كان مرسوم رسمة بنت متناكة على الشورت. وبزازها كانها عريانة بسبب البضي اللي لاذق فيها وكلة مايه
الهام اخدت بالها من نظرات بعض الشباب لجسمها وراحت قعدت هي وجلال
الهام :: يااخي مش عارفة ادعي عليك بايه
ينفع المنظر الزبالة اللي انا فيه ده مفيش حد هنا مبصش على جسمي
جلال :: حبيبتي متكبريش الموضوع ابوس ايدك مش كل شوية هنعيد ونذيد فيه انا مصدقت انك رضيتي تخرجي كدة
الهام :: اوووووف بص انا مش هتكلم انا لحمك وعارك وانت حر
جلال :: طيب اهدي ياحبيبتي انا هروح اجبلك حاجة تشربيها
جلال مشي والهام قاعدة مش مصدقة اللي حصل في المياه ده. وباين كدة الشاب ده مش ناوي يسبها في حالها
جلال رجع بأتنين كنز وقعد مع الهام
اتفضلي ياحبيبتي
الهام شربت الساقع وبعدين طلبت من جلال يوديها الشاليه
جلال حاول يفهم في ايه لكن الهام صممت على انها تروح الشاليه يا اما هتمشي لوحدها
جلال ملقاش قدامة غير انه يطاوع الهام وروحها الشاليه وهناك الهام قررت تواجه جلال لانها عايز تضع حل للي شيفاه
الهام :: على فكرة يا جلال انا فيه حد كان بيتحرش بيا واحنا في المياه
جلال :: فكر لثواني وبعدين ضحك ههههه المرة دي عرفت اخليكي تشكي ان حد هو اللي عمل فيكي كدة
الهام :: بعصبية لا المرة دي انت ولا اللي فاتت كنت انت ماشي وانا شفت اللي كان بيلمسني عارف مين
جلال :: مش عارف يرد ويقول ايه
الهام :: هو انت معرص بجد يا جلال ؟
قد كدة انت مريض ؟ هو انت ايه مفيش دم خالص ولا احساس
جلال :: اه يا الهام انا مريض انا مريض علشان عرفت الحقيقية اللي انتي وامي وسعاد الخدامة خبتوها عليا. بس عرفت
عرفت موضوع الشيخ واللي عملوا فيكي
ومش مرة واحدة علشان متقوليش انه مكنش بمذاجك. ولا برضاكي عرفت انه ناكك ومش بس انتي ده ناكك وناك امي وناك الخدامة عرفتي انا بقيت كدة ليه
الهام اتفاجئت ان جلال عارف كل حاجة. وعارف كمان انها فعلا اتناكت بعد كدة من الشيخ بمذاجها سكتت ومقدرتش ترد عليه
جلال :: على فكرة انا مكنتش ناوي اتكلم ولا ابينلك اني عارف حاجة. انا بحبك يا الهام
وبعشقك عشق. بس غصب عني. انا مبقتش بستمتع غير بكدة وانتي كمان في لحظة. ضعفتي وبررتي ده بعجزي لكنك ضعفتي واستمتعتي وفيه واحد تاني غير جوزك بينكك وبيعوضك عن اللي كنتي محرومة منة
انا دلوقت خفيت بس بقيت مريض بحاجة اوسخ وهي اني مش بتمتع غير لو اتخيلت ان في حد تاني بينكك ومش بس بتخيل
دانا نفسي اشوفك وانتي نايمة تحت راجل تاني وبيرزع زبه فيكي وانتي مستمتعة
لو عايزة تتطلقي يا الهام انا معنديش مانع ومتخفيش انا مش هجيب سيرة الشيخ
لاني عارف انك ملكيش ذنب
جلال لبس هدومة وخرج والهام قعدة مكانها مش مصدقة اللي حاصل ده جلال طلع عارف كل حاجة. وطلع كمان معرص فعلا مش بس كلامة مختصر على الخيال
طب تطلق ؟ طب لو اطلقت من جوزها
هتطلق ليه ماهي هي كمان خاينة. ومارست الجنس معاه ومع الدكتور احمد جوز اختها
فضلت قاعدة وحاطة ايدها على راسها وحاسة ان دماغها هتتشل ومش عارفه تعمل ايه
جلال سابها بتاع تلات ساعات عمال يلف في شوارع الأسكندريه محبط مهموم وحاسس انه خلاص الدنيا هترجع تقفل في وشه تاني
وحس انه اتسرع في كشف ميوله لمراته
وفي كشف اللي يعرفة عنها وعن امة
وبعد تلات ساعات رجع الشاليه. لقي مراته قاعدة في الشاليه زي ما هي. حتي هدومها مغيرتهاش
جلال نزل تحت رجلين الهام وبقي بيعيط زي العيال الصغيرة وبيترجاها انها متسبوش وتمشي وانة مستعد يكون خدام تحت رجليها العمر كلة
الهام :: انا مخنوقة اوي يا جلال وعايزه اخرج عايزة اشم هوا
جلال :: بس كدة انتي تؤمري غيري هدومك ويلا بينا
الحاج كرم :: بقولك ايه يا احلام انا عايز اطلب منك خدمة وهتاخدي في مقابلها 2000 جنيه لا هديكي. 5000 جنيه
احلام :: خدمة ايه ؟ انت تؤمرني
الحاج كرم :: عايزك تخطفي رجلك لغاية البلد عندي وتدوري على واحدة اسمها سامية واذا كانت في البلد وعرفتي توصلي ليها. عرفيها انك من طرفي واني عايز اشوفها . ومتقوليش ليها على مطرحي خليها تيجي معاكي واذا رفضت تيجي معاكي بلغيها لو حاولت تهرب او استخبت مني هوصلها حتي لو في بطن امها ونبهي عليها اي حركة غدر او خيانة منها وفكرت تبلغ الشرطة رقبتها مش بعيدة عن ايدي
احلام :: ماشي هوصلها متخفش بس الموضوع ده فيه خطر خصوصا اني هروح بلد كلها فلاحين والفلاحين كلهم عارفين بعضهم وانا هكون غريبة عن البلد يعني بمجرد ما رجلي تخطي بلدكم هتعرف اني غريبة
كرم :: متخفيش بلدنا ناسها طيبين وكلهم في حالهم
احلام :: انا هاخد 7000 وهروح حالا
كرم :: وانا مش هقولك لا موافق
احلام : بس جت او مجتش انا مليش دعوة
كرم :: اه طبعا دي حاجة مفروغ منها انتي تعملي اللي عليكي وحقك هتاخديه وهي هتيجي هتيجي علشان عارفة انا ايدي طايلة خصوصا اني دلوقت بره السجن
احلام :: خلاص ايدك على الأوبيج
كرم :: اوبيج ؟
احلام :: يعني الفلوس هههههه
كرم :: تروحي وترجعي هتلاقي فلوسك بالحفظ والصون وانا هبعت معاكي واحد من رجالتنا هيوصلك لبره البلد. تروحي تجيبي سامية وهتلاقيه مستنيكي بره هيجبكم تاني لغاية هنا
احلام :: لا ياحاج اللي اوله شرط اخره نور
واحد يجي معايا ماشي. لكن فلوسي هخدها قبل ما اتحرك
كرم :: ماشي مع ان الحاج كرم كلمتة سيف على رقبتة لكن اقول ايه حقك مانتي متعرفنيش وفيه اماره لما هتقوليها ليها هتصدق انك من طرفي
قولي ليها بأماره انك خليتي الولا سامبو ينام مع فتحيه مرات الحاج نعمان وخلتيها تحبل منة
كرم طلع الفلوس ل احلام وداهملها ولسة احلام هتمشي
كرم :: استني انتي هتروحي بهدومك دي ؟
احلام :: امال هروح بأيه
كرم :: انا مش عايز الفت الانظار ليكي انتي لازم تروحي ولابسة لبس فلاحي علشان محدش ياخد باله منك
احلام :: وانا هجيب لبس فلاحي منين
كرم :: متشغليش بالك دقايق وهيكون اللبس عندك
مفيش نص ساعة وكان كرم جاب ل احلام اللبس اللي هتروح بيه لبسته ومشيت هي والراجل
الهام :: بص يا جلال انا عايزه اوضحلك حاجة انا لما روحت للشيخ ده مكنتش رايحة علشان ينام معايا . انا روحت بعد زن امك على وداني ليل ونهار. وانا مكنتش موافقة اروح برغم اني فضلت مستحملة الغلب والجواز اللي كان مع ايقاف التنفيذ
كنت راضية واقول يابت استحملي
جلال :: انا عارف يا الهام
الهام :: جلال بعد اذنك متقطعنيش انت ممكن تكون شايفني ست مش كويسة سبني بقي افهمك اللي حصل ده حصل ازاي
امك هي اللي فضلت تزن وتزن عليا وتقولي ان معمولي عمل ولازم اروح للشيخ
ومش هقولك ان الشيخ معملش معايا حاجة
لا عمل. بس عمل اللي عملة وانا متخدرة
مش بطوعي ولا بأرداتي ياجلال
ومعرفتش ان عمل فيا اللي عملة غير بعد ما فوقت ولما امك طلبت مني اكمل باقي الجلسات خوفت اقولها عمل فيا كذا تقوم تخليك تتطلقني وانا كنت باقية عليك وفي نفس الوقت كنت خايفة من الفضيحة
وحصل اللي حصل مرتين كمان. ومش هكدب عليك واقولك اني مكنتش عارفة اللي هيحصل فيا كل ما اروح لا كنت عارفة
وكنت بحس بكل حاجة وهو بيعملها فيا
بس خليك مكاني لو اللي حصل ده كان حصل معاك وانت مثلا ست هتكمل المرتين اللي باقين وتقول لنفسك يحصل اللي يحصل ولا تقول لا وتتفضح وتجيب ل اهلك العار وتبقي لبانة على لسان اللي رايح واللي جاي
اذا كانت امك بذات نفسها اللي حصل فيا حصل فيها. ومقدرتش تفتح بوقها. بالعكس
دي هي اللي كانت بتجيلي البيت وبتترجاني ارجعلك
جلال :: كل اللي بتقوليه ده انا مقدره وصدقيني انا مش قصدي اذلك وهذلك ليه اذا كنت بقولك انا بحبك واللي حصل ده هو اللي خلاني خفيت
الهام : اهو هو ده بقي اللي مضايقني ومزعلني. انت ازاي كدة ازاي عايزني اخونك
جلال :: انا مش عايز منك غير اننا نستمتع بحياتنا. بستمتع بيها من غير قيود او حدود
الهام :: مينفعش يا جلال. مينفعش. لازم يكون فيه قيود على تصرفاتنا مينفعش تتساب كدة
جلال :: ياحبيبتي انا عايزك بس تفكيها شوية نلبس براحتنا. مش لازم نراعي كلام الناس
الهام : يعني انت عايزني ابقي في البلد زي هنا
جلال :: لا طبعا. هنا محدش يعرفنا لكن البلد مينفعش
الهام :: يعني انت هتخاف من كلام الناس في البلد بس ؟
جلال :: ياحبيبتي. ممكن طيب تفهميني
انا عايزك هنا تستمتعي بحياتك وتفكي قيودك اللي مقيداكي
انا بحب اعيش انا ومراتي بحرية. وعايزك تتعاملي معايا مش كاني جوزك لا كأني صاحبتك. تحكيلي على اقل حاجة نفسك فيها واكبر حاجة بتحلمي بيها
عايزك متخفيش مني. ولو حصل اي حاجة
تيجي تقوليلي عليها
الهام :: طيب ممكن اسألك سؤال
جلال :: اسألي
الهام :: انا لو جيت في يوم مثلا قولتلك اني معجبة بحد ونفسي فيه انت ساعتها احساسك هيكون ايه
جلال سكت وبص في الأرض
الهام :: انا كدة عرفت ردك انت معندكش مانع يا جلال اني ابقي لغيرك بجسمي
ماشي يا جلال. وانا اوعدك يا جلال اني قريب هقولك انا نفسي في فولان بس ساعتها مش هيكون قدامك حرية الرفض
وهتقبل
طبعا الهام قالت كدة لجلال لكن مكنش ينفع انها ممكن تطلب منه بجد انها تنام مع حد او تبين له اعجابها بحد
الهام :: جلال وصلني الشاليه وياريت الليلة دي تسبني في حالي ومتتكلمش معايا
جلال :: انتي مصممة على الزعل ؟ طب اعمل ايه علشان ترضي عني
الهام :: مفيش زعل يا جلال بس سبني النهاردة ابوس ايدك
جلال :: لا مش هسيبك انا مقدرش على زعلك
الهام :: طب وصلني للشاليه ياجلال