احلام وصلت البلد بتاعة كرم والراجل اللي معاها قالها انا هستناكي يالعربية في المكان الفلاني
احلام دخلت البلد وبقت بتسأل على سامية زي ما الحاج كرم قالها. وفيه ناس وصفتلها بيت الحاجة فاطمة وهناك اللي فتحتلها الباب سامية
احلام :: مسالخير
ساميه :: مسالنور . مين ؟
احلام :: انا واحدة قريبة سامية من بلد جاركم كدة وكنت جاية عايزها في موضوع
سامية :: نعم ياختي انتي قريبة سامية
احلام :: بصوت واطي هو انتي سامية
سامية :: ايوة انا سامية انتي مين وصعايزه ايه
احلام :: انا جيالك من طرف الحاج كرم
الحاجة فاطمة :: مين يا سامية عالباب
سامية :: دي واحدة قريبتي يا حاجة فاطمة
وجاية تزورني
الحاجة :: طب خليها تدخل هتسبيها عالباب
سامية :: ادخلي ومتتكلميش في حاجة غير لما اخدك ونطلع فوق
الحاجة فاطمة :: اهلا وسهلا
احلام :: اهلا بيكي يا حاجة
الحاجة فاطمة :: خدي قريبتك يا سامية وضيفيها واتكلموا براحتكم في الدور الفوقاني
سامية :: حاضر ياحاجة
سامية اخدت احلام فوق . انتي مين وكرم مين اللي انتي جاية من طرفه
احلام : انا صديقة للحاج كرم وهو عايزك تروحي معايا له دلوقت علشان تقابليه
سامية :: اروح اقابلة فين في السجن ؟ ودلوقت ؟
احلام :: لا ماهو هرب وبيقولك لو مجتيش معايا هو هيعرف يجيبك لغاية عنده بطريقتة بس ساعتها رقبتك الحلوة دي هتفارق جسمك
سامية :: الحاج كرم هرب ؟ امتي وازاي وانا كمان ايش ضمني انك من طرفه
احلام :: هو كان عارف انك مش هتصدقي
طيب بأماره ما خليتي سامبو ينام مع فتحية مرات الحاج نعمان وحبلت منة
سامية سكتت لان احلام قالتلها على سر محدش يعرفة خالص غيرها وغير كرم. والحاج نعمان بعد ماهي قالتله
سامية حطت ايدها على رقبتها وخافت من كرم لانة قادر ويعملها وممكن يقتلها لو مارحتش
سامية :: طيب انا اروحلة فين ؟ اصل دلوقت مينفعش اجي معاكي
احلام :: لا هو شارط عليا مقولكيش وانتي لازم تروحي معايا دلوقت
سامية :: كدة ؟ طب خليكي هنا وانا هنزل اقول للحاجة فاطمة انك بنت خالي. وان امك عيانة اوي وطالبة تشوفني وانا رايحة ابص عليها
سامية نزلت وقالت للحاجة فاطمة وبعدين طلعت ل احلام وقالتلها يلا بينا
احلام وسامية خرجوا بره البلد وسامية اول ما لقت احلام بتقولها اركبي العربية وشافت الراجل اللي جوه العربية حست بخوف شديد امتلكها وكانت عايزه تهرب لكن تهرب تروح فين ركبت العربية والراجل مشي بيهم واول ما خرج خالص من البلد وبعد عنها وقف في نص الطريق ونزل من العربية وفتح الباب ونزل سامية
سامية :: ايه في ايه . انت هتعمل معايا ايه
الراجل :: متخفيش انا بس هغمي عنيكي بالأشرب ده علشان متعرفيش احنا رايحين فين
الراجل غمي عنين سامية بالأشرب وبعدين
ركبها تاني العربية وراح ماشي بسرعة بالعربية
دخلوا الفيلا بالعربية وكان الحاج كرم والمعلم دهشان قاعدين في جنينة الفيلا
كرم :: الغندورة وصلت
المعلم دهشان :: طيب براحة عليها ياكرم علشان توصل للي عايزه وانا همشي علشان عندي كام مصلحة عايز اخلصهم
كرم :: بالسلامة انت
الراجل نزل سامية من العربية
الحاج كرم :: براوا عليكي يا احلام مخيبتيش ظني وانتي ياسامية. نورتي
فك الأشرب من على عنيها
سامية :: بصوت مليان خوف وقلق . انا اول ما احلام قالتلي جيتلك على طول انت عايز مني ايه
الحاج :: مش لما ترتاحي شوية نتكلم
خدوها على البدروم
اتنين رجالة اخدو سامية ونزلوا بيها اوضة في البدروم
وكرم قعد مع احلام
احلام :: ايه رئيك بقي عجبتك
كرم :: لا بصراحة برافو عليكي وانا عملت معاكي دور واجب. بعتلك واحد مصر يسأل ويطقس في المصحة على عباس ويشوف
عملو معاه ايه هو التمرجي التاني
احلام :: يخليك يا حاج ابو الواجب كلة
بس انت هتعمل مع سامية ايه . وعايزها في ايه
كرم :: هسبها كدة تاخد وتدي مع نفسها علشان فيه سؤال محيرني والاجابة بتاعتة انا متأكد انه عندها
احلام :: سؤال ايه ؟
كرم :: علشان انتي بس بقيتي مننا وعلينا هقولك مين اللي بلغ عني وهي ايه علاقتها بسجني
احلام :: تقصد انها هي اللي بلغت
كرم : معرفش لكنها اختفت من البلد قبل ما يتقبض عليا بتلات شهور . انا بقي عايز اعرف هي اختفت ليه وراحت فين ؟ ورجعت البلد ليه بعد ما اتحبست
بعد مرور اربع ساعات على حبس سامية في البدروم نزلها الحاج كرم
اول ما الحاج كرم دخل الأوضة. سامية كانا قاعدة على الأرض وخايفة منه ومرعوبة. قامت وراحت نازلة على رجل كرم تبوسها وتترجاه يسبها تمشي لانها معملتش حاجة
كرم :: هو انا اصلا قولت انتي عملتي حاجة ؟ انتي خايفة كدة ليه ؟
سامية :: امال انت جايبني وحابسني هنا ليه
كرم :: مش يمكن وحشاني كرم قرب منها وراح ماسكها شعرها انتي هربتي من البلد ليه
سامية ،: انا . انا مهربتش
كرم :: امال روحتي فين التلات شهور قبل ما يتقبض عليا بصي وديني لقتلك لو ماقولتلي انتي هربتي ليه ؟ وليه بلغتي عني
سامية :: انا مبلغتش عنك انا مليش دعوة بحبستك انا سبت البلد كلها لما لقيتك بتفضل عليا البت فتحية وضربتني قدامها
وقولتلي اني خدامة . كنت عايزني افضل في البلد اعمل ايه
كرم شد شعر سامية اكتر وساميه كانت بتتألم مين اللي بلغ عني
سامية :: معرفش اقسملك ما اعرف
الحاج كرم :: كدة ؟ ماشي
كرام :: يا دهشوري . انت يازفت
دهشوري :: ايوة ياحاج كرم
كرم :: روح هات اللي قولتلك عليه واندهلي
سلمان معاك
سامية :: هتعمل ايه يا حاج كرم ابوس رجليك انا مش بكدب عليك
دهشان خرج ورجع بعد شوية بسلك كهربا طويل. وسلمان دخل ايوة ياحاج كرم
كرم :: قلعولي البت دي عايزها عريانة ملط
دهشان وسلمان راحو مسكوا ساميه وبقوا بيقلعوها هدومها وهي بتعافر وبتترجا الحاج كرم يسبها
كرم :: لما اوصل طرف من اطراف السلك ده في طيزك والتاني في كسك يمكن ساعتها تعرفي مين اللي بلغ عني
سامية :: الحاج نعمان هو اللي بلغ عنك
كرم :: ايوووة ازاي بقي عرفتي انه هو
سامية بدات تحكي للحاج كرم انه من ساعة ماضربها قدام فتحية وقالها انها مش اكتر من خدامة قررت تكشف له مراته وراحت حكت له على كل حاجة فتحية عملتها وعلاقتها بسامبو والعيل اللي في بطنها مش من صلبة
وانا كانت عايزة تنتقم بس من فتحية
وسابت البيت وهربت. ولما رجعت البلد تاني
عرفت ان اللي حبسه هو الحاج نعمان
كرم :: ومين اللي قالوا على البيت اللي كنا بنحفر فيه
سامية :: اللي عرفتة بعدين انه كان ممشي وراك حد والحد ده هو اللي بلغ عنك
كرم :: بقي كدة ياحاج نعمان ماشي
سبوها يارجالة انا خلاص عرفت اللي كنت عايز اعرفة
سامية :: يعني هتسبوني اروح
كرم :: لا هتقعدي يومين هنا تشوفي مذاج الرجالة يرضيكي يعني الرجالة مدوقش لحمك يلا يا رجالة عايزكم تتبسطوا مع سامية وانتي يابت متعفرفيش مع الرجالة
عايزك تبسطيهم اخر انبساط
كرم طلع وساب الرجالة مع سامية
حسين قفل المحل الساعة عشر بالليل وكان زي العريس الجديد اللي عايز يفتح عين ويغمضها يلاقي نفسه في حضن عروسته
اشتري شوية فاكهة وروح البيت ومكنش لسة احمد ومراته رشا جم من العياده
دخل البيت وحط الفاكهة على طرابيزه السفرة ومشي على طراطيف صوابعة بيدور على زينب لغاية ما سمع صوت كركبة جاية من المطبخ
مشي براحة وبص عليها لاقها بتغسل المواعين ومعلقة على النار الطبيخ
دخل براحة عليها المطبخ وراح لذق فيها من ورا زينب اتخضت. وبصت لقت حسين اللي لاذق فيها
حسين :: وحشتيني اوي يا زينب برغم اني مش سايبك غير من كام ساعة بس
زينب :: حسين مش هينفع اللي بتعملة ده
احمد ورشا على وصول
حسين :: انتي وحشاني اووي يا زينب. . متعرفيش انا من ساعة ما سبتك وانا عامل ازاي لانا عارف اقف في المحل ولا عارف ابيع وعايز اجيلك جري
زينب كانت مبسوطة بمشاعر حسين ناحيتها وكانت لهفتة عليها حاجة جديدة وجميلة. لان عصام مكنش بيعمل كدة معاها
حسين :: بقولك ايه في فاكهة انا جايبها خديها وحطيها في الأوضه بتاعتك علشان سهرة الليلة
زينب :: لا مش هينفع عمر وامير ممكن يصحوا في اي وقت ولو شفوك في الأوضة
ممكن عيل منهم يقع بلسانة
حسين :: دول عيال هما فاهمين حاجة يازينب
زينب :: لا معلش ياحسين مش هينفع بجد
حسين :: خلاص دخليهم الأوضة بتاعتي وانا بعد ما احمد ورشا يطلعوا شقتهم ابقي تعاليلي الأوضة هستناكي
زينب خرجت واخدت الفاكهة وراحت دخلتهظ اوضة حسين وحسين قعد في الصالة يتفرج على التليفزيون
شوية احمد ورشا جم من العياده
احمد ورشا طلعوا شقتهم غيرو هدومهم وبعدين نزلوا اتعشوا كلهم مع بعض وسهرو شوية وبعدين احمد اخد رشا مراته وطلعوا
وحسين دخل الاوضة بتاعتة عمل نفسه
داخل ينام وفضل مستني زينب تجيلة
زينب بعد ما اتأكدت ان عيالها راحوا في النوم اخدت دوش حلو ولبست قميص نوم برتقالي ولبست فوق منه روب وخرجت متسحبة ودخلت اوضة حسين
حسين :: اتأخرتي ليه
زينب :: على ما اتأكدت ان العيال نامو
حسين :: طب تعالي في حضني انتي وحشاني اووي
ااااااااه ياخرابي على حضنك يا زينب فيه حنيه الدنيا كلها
زينب حاسة بالدفئ والحنية بجد في حضن حسين لدرجة انها كانت عايزه تدخل في ضلوعة وشفايف حسين بقت عمالة تمص في شفايفها وايده رايحة جايه على ضهرها
وعمال يحسس ويحضن في زينب وشفايفة مش شبعانة من شفايفها
زينب اعصابها باظت جسمها كلة بقي ملك ايد وطوع حسين وكسها بقي من تحت بينفض وبيحرقها وعسلها بدأ في النزول
فك حزام الروب وايده راحت تحسس على بزازها من فوق القميص وشفايفة بتمص في لسانها
نزل بأيده لغاية بطنها وراح نازل لغاية ما ايده دخلت بين فخاد زينب اللي فتحتهم علشان تحس بلمساتة على كسها وايدها راحت لزبه ومسكتة من فوق اللباس وبقت عمالة تدعكه في ايدها وانفاسها بدأت في التسارع
حسين قام وفتح رجل زينب. وشد الكلوت بتاعها وقلعولها وراح نايم على بطنة تحت كسها وبلسانة لمس كسها
زينب غمضت عنيها ولسانها طلع وبقي بيتحرك على شفايفها وتأثير وشها بقي كلة هيجان
ااااااه اااااااه ااااااااااااخ اااااااااخ جمييييييييل جمييييييييل .اااااااااااااااااه
حسين شغال يحرك لسانة شمال ويمين وحولين كسها وبعدين فتح كسها بصوابعة
وحط صباعه جوه كسها ولسانة طلع لزنبورها وبقي عمال يلحس فيه
زينب بقت عمالة تهرس في بزازها وتفعص فيهم وتتأوه بسبب لسان حسين اللي بيتحرك على كسها وصوابعة اللي داخلة فيها وعمال يخرجهم ويدخلهم في كسها
وبعدين راح رافعها لفوق اوي وسحب مخده صغيرة من على السرير وحطها تحت زينب
وبلسانة نزل على خرم طيزها
بعد ما حسين لحس وبعبص في طيز زينب
وقف على ركبة وشد زينب عليه ومسك زبره وحطه على كسها من فوق وبقي عمال يمشي زبره وزينب شغالة تفعص في بزازها
ااااااه اااااااااه جمييييبيل ياحسين . جميل اووووي
مسك زبره وراح مدخلة في كسها وبقي شغال يدخل زبه للأخر ويخرجة وزينب
عمالة تقولوا
ااااااه اااااااااه يا حسين كمان كمان ياحسين
نكني اووووي ااااااااااااه اااااااااااه
حسين شال زبره من كسها وراح حطه على خرم طيزها من تحت. وبراحة بقي عمال يحاول يدخل زبره في طيزها وزينب مبرقة عنيها وفاتحة بوقها وحاطه صوابعهة على بوقها وبتتوجع بصوت واطي
حسين قدر يدخل زبره في كـس زينب وواحدة واحدة بقي عمال يدخل زبره للأخر ويخرجة. لغاية ما طيزها وسعت وزبره بقي بيدخل بسهولة ويطلع براحة
حسين قام وخلي زينب تفلئس على طرف السرير وجه وراها ووقف على الأرض ونزل لحس كسها شوية وبعدين مسك زبره ودخلة فيها
اااااااحححححح احححححححح
يالهوووي عليك يا حسين ااااححححححح
زبرك داخل كسي مولعني اااااااااه ااااااااه
حسين عمال يرزع زبره بكل قوه وصوت ارتطام لحمة في لحمها مولع الدنيا
والسرير بيروح وبيجي بيهم. واهات وغنج زينب مخليين حسين في كامل انتصاب زبره
وفضل ينيك في زينب لغايه ما طلع زبره وحطه في طيزها بسرعه وغرقها بلبنة الدافي وبعدين راح نام جنبها على السرير وولع سيجارة
زينب :: ايه ده انت بتشرب سجاير؟
حسين :: اه يا زينب بس محدش يعرف
زينب :: بقولك ايه ياحسين. هو احنا هنعمل ايه لما عصام يرجع من السفر
حسين :: هنتقابل في الزريبة انا من يوم ما شفتك في الزريبة وانا نفسي انام معاكي هنا
زينب :: تصدق انا كتير كنت بخلي عصام ينام معايا هناك
حسين :: ايه ده بجد ؟
زينب :: ايوة بجد
. في نفس الليلة بين نعمة ووجدي.
ونعمة على السرير نايمة جنب جوزها وجدي
تعرف يا وجدي انا عايزه اقولك على حاجة بس خايفة تزعل وتفكر اني مش كويسة
وجدي :: ايه يانعمة عايزه تقولي ايه
نعمة النهاردة وانا في العياده والدكتور احمد بيكشف على حالة كانت رشا بره احمد طلب منها تجبلة تقرير الحالة
وجدي :: اه حصل ايه
نعمه :: كنت انا اللي واقفة معاه في الأوضة مع الحالة. وهو بيقيس الغضط بتاعك الست
شوفت احمد وهو بيك بتاعة في ايدها
وجدي :: انتي هتهزري احمد استحالة يعمل كدة
نعمة :: استحالة هههههههه ليه وانت فاكر احمد ده ملاك ولا اول مره الحركة دي على طول بشوفة بيعملها مع الستات
وجدي :: احا ده ممكن بسببة نقفل العيادة دي ونروح كلنا في ستين داهية
نعمة :: هههههههههه مش لما الستات تكون مش عاجبها اللي بيعمله دول ياخويا زي ما يكونوا مبسوطين
وجدي :: دانتي مراقبة بقي من فترة ؟
نعمة :: ههههههه لا انا بشوف غصب عني بحكم اني بكون في الوقت ده معاه في الأوضة
وجدي :: ورشا عمرها ما خدت بالها ؟
نعمة :: مأظنش انه بيعمل كدة ومراته معاه
وجدي :: ااااه بيعملها بس انتي معاه ؟ عارفة ده معناه ايه
نعمة :: لا معرفش هههههههه
وجدي :: لا انتي عارفة وشكلك كدة الموضوع ده بيثيرك
نعمة :: عايز الحق من غير ما تزعل
وجدي :: بت انتي شكلك كدة هضايقني بجد
نعمة :: خلاص ياحبيبي خلاص يا كتموتو اموووووه
وجدي :: طب بصراحة كدة وسيبك من الهزار والتخيل انتي فعلا شوفتي كذا مره احمد وهو بيخبط بتاعة في الستات اللي بتكشف عنده ولا الكلام ده علشان تهيجيني
نعمة :: اقسملك كل كلمة قولتهالك حصلت ومش بكدب عليك
وجدي :: وانتي كنتي بتتفرجي
نعمة :: بصراحة ولاننا متفقين نتكلم بصراحة مع بعض مهما كانت الصراحة دي ايوة كنت بتفرج
وجدي :: ياتري التخيلات بتاعتنا. هي السبب اللي خلتك تستبسطي ده وخلتك مستمتعة بأنك تشوفي بتاع واحد تاني مش جوزك وهو بيتحرش بواحده
نعمة :: يمكن. معرفش بس بصراحة حسيت بأثاره رهيبة وانا شايفة احمد بيخبط بتاعة في ايد الست وهي نايمة. وهي عاملة انها مش حاسة
وجدي :: طيب يانعمة انا هقولك على حاجة
انا لما طلبت منك زمان نتفرج على افلام سكـس ونتخيل واحنا بنتفرج اننا الابطال
وتطور التخيل اننا بقينا نتخيل بعض منعرفش بعض وبنمارس الجنس في اكتر من موقف. وبعديها الموضوع تطور وبيقينا بنمارس الجنس مع بعض على اني واحد تاني والحد ده حد نعرفة واخر مره تخليتي اني الدكتور احمد هو اللي بينام معاكي
كل ده مش معناه اني ممكن اقبل في يوم من الايام انك تمارسي بجد مع حد
نعمة :: يعني انا غلطانة اني اتكلمت معاك بصراحة
وجدي :: بالعكس وانا مش مضايق بس بفكرك اني مش هقبل ان مراتي ممكن تنام مع واحد غيىي بجد
بصي اتخيلي نفسك زي ما انتي عايزه ونامي مع اي حد غيري. بس في حدود الخيال وده على فكره بيثرني انا كمان
لكن انك ممكن تتوقعي في لحظة اني ممكن اقبل ان غيري يلمسك بجد لا يا نعمة
نعمة :: انا فعلا غلطانة اني اتكلمت معاك من غير ما اخبي عليك
وجدي :: مانا قولتلك كل اللي قولتيه مش مضايقني بالعكس عارفة انا لو شوفت احمد بينيك واحدة. هندهلك تتفرجي معايا
بس انا اللي هنيكك لما تهيجي. ولما تتمني زبر احمد يبقي في كسك مش هتلاقي غيري زبري اللي بينيكك انتي فهماني
نعمة :: ايوة فهماك يا وجدي
وجدي :: كدة نتكلم براحتنا قوليلي بقي انتي شوفتي شكل زبره في البنطلون
نعمة :: اقول ؟
وجدي :: هههههههه ايوة مانا قولتلك تشوفي براحتك معنديش مشكلة
نعمة :: ايوة شفتة وكان باين شكلة اوي وهو بيخبط في صوابع الست لدرجة اني حسيت بيه في صوابعي انا
وجدي :: للدرجة دي اتثارتي ؟
نعمة :: اووووف يا وجدي دانا حسيت اني ولعت من تحت
وجدي :: دانا اللي ولعت يابنت الجزمة ههههههه
مرت الأيام والحاج نعمان وعصام في مصر كدة بقالهم تلات ايام وطول التلات ايام دول عصام وابوه نعمان بيدوروا على بيت حلو في مكان كويس وفعلا الحاج نعمان قعد ما صاحب البيت وخلص معاه في السعر ومضو العقود والحاج ادالة التمن وبقي له خمسين الف لحين التسجيل في الشهر العقاري واتفقوا انهم هيتقابلوا بكره عند الشهر العقاري
عصام كان نفسه يشتري فيلا وكان بيسأل السماسرة على فيلا لغاية ما لقي فيلا بسعر مناسب ومتشطبة عصام اخد رقم السمسار وبدأ يتواصل معاه كل ما يكون بعيد عن ابوه
بس فيه مشكلة ان صاحب الفيلا مسافر ومش هيرجع غير بعد شهر وعصام قالوا خلاص لما صاحب الفيلا يرجع من السفر ابقي اتصل عليا
تاني يوم عصام والحاج نعمان اتقابلوا مع صاحب البيت عند الشهر العقاري وخلصو في البيت الحاج نعمان قال لعصام هنقعد هنا كمان يومين علشان عايزين نغير الباب الحديد ده
عصام مش هينفع يابا الباب الحديد اكيد هياخد وقت خلينا نروح للحداد يصلح اللي فيه وكدة كدة التصليح لوحدة هياخد اليومين دول وبعدين نبقي نغيره براحتنا