البيت الكبير | الجزء الثالث – الحلقة الحادية عشرة

دهشان : فيه بيت محتاجين حد يكون معروف يشتريه

العمدة : مانت عارف اللي كان بيقوم بالعملية دي مفيش غيره الحاج كرم

دهشان : وانا هروح اجيب كرم من التربة ما تصحصح معايا يا عمدة

العمدة : طب ما تخلي حد من رجالتك هو اللي يشتري البيت يا دهشان

دهشان : وانت فكرك لو كان ينفع كنت جيت لغاية عندك وخبطت المشوار ده كلّه

مانت عارف انا ورجالتي مينفعش ولازم اللي يشتري البيت لازم يكون معروف انه من الأعيان ومعاه فلوس. وفوق كل ده لازم تبقى سمعته كويسة

العمدة : ماهو انا كمان مينفعش ارشحلكم اي حد والسلام علشان الشغلانة دي عايزة حد يكون معانا وعارف أسرارنا

دهشان : ماهو مفيش غير واحد بس هو اللي ينفع يبقى معانا بدل كرم، عصام ابن نعمان

العمدة : مين ؟ عصام .. لا لا ده بالذات مينفعش خالص

دهشان : ليه

العمدة : انت مشفتهوش كان بيتكلم معايا ازاي لما روحت اباركله في بيته .. ده كان ناقص يقولي قدام مراتي يا حرامي المساخيط

دهشان : ايوه بس البلد كلها تعرفه ومش بس بلدكم لا دي البلاد اللي حواليكم تعرفه وتعرف المرحوم ابوه. ومعروف ان عندهم فلوس ياما واذا اشترى البيت اللي عليه العين محدش هيشك ان فيه خير

العمدة : يعني انت عايزني اروح واقوله تعال اشتغل معانا في المساخيط

دهشان : وايه المشكلة؟

العمدة ‘: طب ماهو هيرفض وهيتأكد اني شغال معاك

دهشان : على اساس انه مش عارف ومش متأكد ده مش بعيد يكون كان شغال مع كرم من ورانا

العمدة : بعد اللي عرفت انه عارفه. مستبعدش

دهشان :خلاص اضرب عالحديد وهو سخن

احنا بقالنا كتير مريحين وعايزين الخير يعم علينا

 

……………….

سامية : صباح الخير يا ست زينب

زينب : صباح الفل يا سامية .. ايه من ساعة ما الست فاطمة ما اتحبست واحنا مبقيناش بنشوفك يعني

سامية : ابدا يا ست زينب كل الحكاية اني بطلع من صباحيه ربنا الف على البيوت بالجلاليب اللي ببيعها علشان اخر اليوم اكسبلي كام جنيه

أسماء : ازيك يا بت سامية عاش من شافك

سامية : تسلمي يا ست الكل ازيكي انتي وازاي سي حسين

أسماء : كلنا بخير ياختي كنتي غطسانة فين كل المدة دي

سامية : اهو من البيت ده للبيت ده واهي ماشيه .. امال الحاجة أمينة فين مش شيفاها يعني

أسماء : بتستحم

زينب : قومي يا بت يا سامية هاتي الملوخية من المطبخ واقعدي خرطيها

سامية : بس كده من عنيا ..

زينب : البت دي يا أسماء مش سهلة وخدي بالك منها عصام نبهني منها منتكلمش قدامها في اي حاجة تخص البيت

أسماء : حاجة زي ايه

زينب : اي حاجة عائلية.. اسكتي لحسن جت

سامية : وحشتني قعدكم اوي ..

زينب : ايه ده يا بت يا سامية اللي انا شوفته ده

سامية : ايه ؟؟

زينب : وانتي بتقعدي محستيش بهوا داخل من الجلبية

سامية : هههههههههه يا لهوي هو انتي اخدتي بالك

أسماء : في ايه ؟

زينب : هههههههه فيه كل خير .. الزفته مش لابسه كلوت تحت الجلبية

أسماء / زينب / سامية هههههههههههههههههه

سامية : وانا اقول حاسة بطراوه ليه طول ما انا ماشية

زينب : انتي جايّة منين بالظبط يا بت

سامية : من بيت الحاجة فاطمة

أسماء : الا هو انتي قاعدة دلوقت في بيت فاطمة

سامية : اهو بقول اقعد فيه بدل قفلته

زينب : وبيتك ؟

سامية : مالوا . اهو قاعد لا بياكل ولا بيشرب ولا هيخس

سامية : ماتيجي بعد ما نخلص عميل الطبيخ اعملك فتلة يا أسماء

أسماء : لا ياختي انا مش محتاجة

زينب : انتي ايدك خفيفه يا بت

سامية : ايوه امال ايه دي الحاجة فاطمة مكنتش بتخلي حد يهوب ناحية وشها غيري

خلاص بعد ما تخلصي اللي في ايدك ندخل الأوضة بتاعتي وابقي اعمليلي وشي

سامية : بس كده دانا هعملك أحلى فتلة ل احلى وش

أسماء : بعد ماتخلص وشك ابقي اديها كلوت من بتوعك تستر نفسها بيه هههههه

زينب : هههههههههههه سامية تطلب

سامية : والنبي خايفه بدل ما تديني كلوت من بتوعها تديني لباس من بتوع جوزها

زينب : بس يا واطيه .. وراحت قرصاها في ركبها

……………

عصام : الو ايوه يا عمدة

العمدة : انا عايز اقعد معاك

عصام : معلش يا عمدة مشغول في الأرض

وبعد الأرض رايح المحل

العمدة : معلش تعال على نفسك وتعال قابلني انا عايزك في خير لي وليك

عصام : خير ههههههه وانت هييجي من وراك خير بردو يا عمدة

العمدة : عيب يا عصام انا بردو كنت في يوم صاحب ابوك ودلوقتي حما اختك ونعتبر عيلة واحدة

عصام : عايزني في ايه يا عمدة واخلص علشان مش فاضيلك

العمدة : الكلام التليفون مش هينفع

عصام : خلاص انت اللي عايزني تعالالي المحل

العمدة : يا عصام افهم الكلام اللي عايزك فيه مينفعش حد غيرنا يسمعه

عصام : ماشي يا عمدة . انت فين دلوقت

العمدة : انا في الدوار. مستنيك

عصام : خلاص جايلك .. سلام

عصام قفل مع العمدة وراح يشوفه عايزة في ايه

 

عصام : ايوه يا عمدة عايزني في ايه

العمدة : طب اقعد خد نفسك الأول.. اطلبلك شاي ولا قهوة

عصام : لا شكرا مش عايز

العمدة : لا هتشرب يا عصام علشان الكلام اللي هقوله محتاج دماغ مركزة

عصام : اطرش الكلمتين اللي عندك يا عمدة

العمدة : كده؟ ماشيز دلوقتي انت عارف سرنا وانا عارف ومتأكد انك كنت شغال مع كرم في الخباثة .. وبصراحة انا معجب جدا بدماغك. محدش خالص حس بيك .. زي ما بيقولوا طلعت داهيه

عصام : كرم مين اللي اشتغل معاه يا عمدة؟ انت مصدق نفسك على كده

العمدة : هعمل نفسي مصدقك وانت مشتغلتش مع كرم بس انا عايزك معانا

عصام : معاكم ؟ انت ودهشان طبعا؟

وعايزني معاكم في ايه؟ ابيعلكم المساخيط اللي بتخرجوها

العمدة : لا انا عارف انك لا هتعرف تبيع ولا هتعرف تخرج حتى حتة واحدة من البلد

عصام : امال عايزني اعمل معاكم ايه

العمدة : كل اللي عايزينه منك انك هتشتري البيت اللي هنقولك عليه

عصام : انت اتخبطت في نافوخك؟ ولا شارب حاجة عالصبح؟

العمدة : أنا لا شارب حاجة ولا مسطول وانا واعي للي بقوله

عصام : لا مش واعي علشان لو واعي مش هتيجي تطلب مني انا طلب زي ده

العمدة : بص يا عصام من الأخر انت عرفت حاجات عننا مش من المفروض تعرفها .. وقدامك حاجة من اتنين يا تبقى معانا يا تبقى علينا .. وانت لسه متعرفش انا واصل لفين

وصدقني يا عصام هتزعل .. اه انا مش بهددك انا بوعيك

عصام : اعلى ما في خيلك انت واللي اسمه دهشان ده اعملوه

العمدة : دانت هتبقي شريك رابع واللي هيطلع هيبقى متقسم بينا احنا الأربعة

انا ودهشان والرجاله اللي بتحفر وانت

عصام دماغه لفت وبعد ما كان قام راح قاعد تاني وفكر شوية

عصام : طيب والفلوس اللي هشتري بيها البيت مين اللي هيدفعها

العمدة : متخفش الفلوس دي احنا ودهشان اللي هندفعها وبعد ما نخلص هنبيع البيت

وترجعلنا فلوسنا والفرق خده ليك

عصام : ليا شرطو ولو ما وافقتوش عليه انسوا اني ابقى معاكم

العمدة : شرط ايه

عصام : ابيع نصيبي بنفسي. واتعرف على اللي هيشتري منكم علشان ابيع نصيبي من غير ما حد يضحك عليا

العمدة : هشوف دهشان وارد عليك

عصام : ماشي وانا هستنى منك تليفون

………….

 

سامية : انا خلاص خلصت

زينب : طيب خشي الحمام اغسلي ايدك وانا هستناكي في الأوضة بتاعتي

سامية راحت غسلت ايدها. ودخلت الأوضة عند زينب

زينب : اقفلي الباب وراكي يا ختي

سامية قفلت الباب وطلعت قعدت قدام زينب

زينب : هههههههههه يا بت كسك باين يخرب بيتك

سامية : هههههه يا ختي خليه يتهوى. هو فيه حد معانا في الأوضة

زينب : ههههههههههه يا بت طب حطي حاجة مش هينفع تقعدي قدامي بالشكل ده خدي الفوطة دي حطها على رجليكي

سامية : فوطة ايه بس يا ست زينب مانا هتحرك وانا بعملك وشك

زينب : طب يلا هههههههه اخلصي ربنا يحرقك

سامية مسكت بكرة الخيط وبدأت تشتغل على وش زينب

زينب : بالراحة يا جزمة على حواجبي وبعدين مش عايزاهم رفيعين

سامية : حاضر. بس اثبتي

فضلت سامية شغاله في وش زينب وكل شوية تخبط بكسها في ايد زينب لغاية ما زينب بدأت تحس بالهيجان وافتكرت العلاقه اللي عملتها في المصيف مع الهام وبدأت من تحت تحرك صوابعها بالراحة وتحاول تلمس كس سامية

لغاية ما سامية خلصت وش زينب

زينب : طيب ناوليني المراية الصغيرة دي يا سامية

سامية : فين

زينب : على التسريحة

سامية قامت جابت المرايه وزينب وهي بتطلع شافت كس سامية هاجت عليها

زينب : يخرب بيتك يا بت ايه ده وراحت مدخله ايدها تحت جلبيه سامية ومسكت كسها

سامية فضلت تضحك وهي بتحاول تبعد ايد زينب من على كسها. لكن زينب بقت فوق منها وصباعها بقى جوه كسها وفجاءه سكتوا عن الضحك وعيونهم بقت في عيون بعض

وزينب مدخله صباعها في كس سامية

بدون اي تردد او خوف زينب نزلت واخدت شفايف سامية وبقت بتبوسها برقة وتمص شفايفها وصباعها غارز في كسها من تحت

في الاول سامية كانت مستغربه تصرف زينب لكن مع دخول وخروج صباع زينب في كسها ومص شفايفها بدأت تحس بالإثارة والهيجان وحضنت زينب وبقت عمالة ترفع كسها ووسطها لفوق علشان زينب تلعب اكتر

خمس دقايق متواصلين وشفايفهم بتقطع شفايف بعض وصوابع زينب بتهري كس سامية، وبعد دقايق كانت زينب رايحة قافله الباب بالمفتاح وراحت قالعه الجلبيه والكلوت وراحت لسامية اللي مكنتش قادرة تقوم من سيبان اعصابها ونامت على بطنها بين فخاد سامية وراحت فاتحه رجليها وقربت على كسها وفضلت تبوس فيه وصباعها اللي في النص عمال يلعب في زنبورها

اهات مكتومه بدأت تخرج من سامية ولسان زينب مش راحم اهاتها وعمال يلحس في كسها

اااااااححححححح ااححححح يا لهوووي يا لهوووووي . ااااااااح اااااااح

زينب : مال كسك يا بت سخن كده ليه

سامية : سخن .. سخن ازاي .. ده مولع يا ست زينب اااااااه لسانك ولع كسي اووي

زينب : انتي يا بت ما اتطهرتيش .. كل ده زنبور

انا بمص فيه حاسة اني بمص زبر جوزي

سامية : ااااااااه اااااااااه جميل اووووي

حاسة بمتعة ولذة كبيرة يا ست زينب اووووووووو يا خرابي يا خرابي نار نار قايدة في كسي وفي بزازي

زينب : وانا ميهنش عليا بزازك يا بت

زينب راحت طالعه ل سامية وقلعتها الجلبية

وكانت لابسه قميص من تحت بردو قلعتهولها

ومسكت بزها اليمين وراحت واخدة الحلمة في بوقها

زينب : الحلمة دي بتاكلك يا بت مممممم

سامية : مصي اووووي . ااااااه. امسكي بزازي ومصيهم حاسة بحرقان رهيب اووووو

اووووو

زينب : طيب والبزة دي كمان علشان متزعلش امممم ممممم حلوة اوي مممممممم ممممم

سامية : اااااااخ اااااااخ كمان ارضعي في بزازي كمان .. ارضعيهم اوووي

زينب : اوووي اووووي يا بت اااااااخ ااااااخ

اووووووف

زينب بقولك ايه تعالي الحسي كسي انا كمان

كسي مولع نار

سامية قامت وزينب نامت على ضهرها وسامية بقت بين فخادها ونزلت بلسانها على كسها وبقت عمالة تلحس في كس زينب

زينب من شدة هيجانها راحت ماسكه سامية من شعرها ولفته على ايدها وبقت عمالة تطلع بوسطها لوفوق وتتحرك بكسها حركه دائريه وهي هايجه وبتتأوه

اااااااه ااااااه الحسي يا بنت الكلب .. اوووووف اوووووف. الحسي يا متناكة اااااااه كسي كسي .. ناااااااار في كسي. ااااااااح ااااااااح

زينب قامت وراحت مفلئسة وخلت سامية تيجي من وراها وتلحس خرم طيزها

زينب : دخلي صباعك في طيزي وانتي بتلحسي كسي

سامية : كده ؟ حاسة بصباعي وهو في طيزك

زينب : ايووووه .. دخلي صباعك اوووي

عايزة احس كأنه زبر داخل خارج في طيزي

سامية : خرمك واسع اوي .. انتي شكلك بتتناكي في طيزك

زينب : وانتي يا لبوة مش بتتناكي في طيزك .. الحسي الحسي كسي بذمة يا شر موطة

سامية : تعالي انتي كمان بعبصيني في طيزي لحسن شكلها غارت من طيزك وبقت بتاكلني ..

زينب : لا استني.

وراحت جابت مشاطه من التسريحة. ايدها من تحت عاملة زي ايد الهون وناعمة مبتعورش

زينب : تعالي يا بت فلئسي على طرف السرير

سامية : اهو .. يلا بقى نيكيني في طيزي

زينب : مش هنيكك غير لما تقولي انا شر موطة

سامية : انتي شر موطة ااااااه

زينب : لا يا كسمك .. انتي اللي شر موطة

سامية : ااااه فهمت .. خلاص انا شر موطة

يلا بقى عايزة زبر في طيزي

زينب جابت زيت من بتاع شعرها ودلقت على كس سامية وطيزها وحطت ايد المشاطه في طيزها

ااااااااااااااي .. حطيها كلها في طيزي

زينب عمالة تدخل وتخرج المشاطه في طيز سامية وبالأيد التانيه بتدعك في كسها والزيت عامل أحلى زفلطة

شوية. زينب فلئست مكان سامية وبدلت معاها وسامية بقت هي اللي بتنيك طيز زينب وفضلو على كده لغاية ما أسماء خبطت عليهم

زينب وسامية بسرعه لبسوا هدومهم وفتحوا الباب ل أسماء

أسماء : تصدقي كده وشك نور يا بت يا زينب

انا كمان عايزة اعمل وشي

زينب وسامية بصوا لبعض وقعدوا يضحكوا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ