أنا وصاحبي واخواتنا البنات – ج4ح7

انا: طيب تمام .. عملتي معاها زي ما قلتلك لما عملتيلها حلاوه
ولاء: اه .. دا انا كيفتها على الاخر
انا: ازاي احكيلي
ولاء: بص يا سيدي

المشهد مع ماما وولاء

بعد ما ولاء وصلت خلود للجامعه وطلعت على طريق اسكندريه ووصلت اخيرا لڨيلا فؤاد والساعه داخله على ١ الضهر وقابلت ماما في الريسبشن . . . .
ماما: اتأخرتي ليه كدا يا ولاء
ولاء: معلش يا ست الكل .. البنت كانت تعبانه أوي ومكانش هاين عليا اسيبها
ماما: طب يلا عشان نلحق نخلص قبل ما فؤاد يجي
ولاء: طيب .. فين الحلاوه ؟
ماما: اهي ” ادتها علبة حلاوه اسمها The Sweetness Naoma “
ولاء: تمام .. اطلعي يلا على الحمام واجهزي وانا هحصلك
ماما راحت الحمام وولاء جهزت الحلاوه وعجنتها وراحت ورا أمها .. اول ما دخلت لقيت ماما واقفه بتبص في المرايه وهي ملط . . . .
ولاء بتصفر: اوووووووووو .. يا جمالو يا جمالو .. يا بخت عمو فؤاد بيكي بجد
ماما بتضحك بكسوف: اتلمي يا بت انتي
ولاء: اتلم اي بس .. بعدين انتي عايزه تشيلي شعر كسك ليه .. ماهو قصير ومش لحق يطول اصلا .. بعدين شكلو حلو كدا على فكره
ماما بصتلها: حافظي على الفاظك يا ولاء !!
ولاء: يا ستي انا غلطانالك .. طب على فكره بقا احمد جوزي بيحب يشوف كسي وهو عليه شعر خفيف .. بيهيج منو أوي
ماما مهتمه: بجد !!!
ولاء لاحظت: اه بجد .. دا بيقعد ينيك فيا وهو بيهرش في الشعر وبيهيجني جدا
ماما: امممممم .. طيب يلا خلينا نخلص وبلاش لك كتير
ولاء بدأت تفرد الحلاوه على دراعات ماما ورجليها وتحت باطها .. بعديت لما راحت على كسها وبدها تبدأ تعملها حلاوه ماما وقفتها . . . .
ماما: طب بقولك اي استني
ولاء: في اي
ماما: خليه زي ما هو وانا يبقى هخفف الشعر عن كدا شويه
ولاء ابتسمت: اقتنعتي يعني ” ولاء في نفسها: احيه .. دا شكل الموضوع حقيقي “
ماما: اه اقتنعت .. يلا بقا خليني استحم
ولاء مدت ايدها على كس امها وبقت تفرك في بظرها بالراحة . . . .
ماما: اووووف .. بتعملي اي يا ولاء ؟!
ولاء: كسك حلو أوي يا ماما
ولاء نزلت على كس امها تلحسو وتدخل صوابعها فيه . . . .
ماما: اححححححح .. لا لا .. بتعملي اي بس .. بطلي يا بت .. اااااااااه .. سيبيني بقا يا وسخه
ماما كانت قاعده على القعده وولاء على ركبها في الحمام وقدام كسها بتلحس فيه .. ماما حاولت تقوم لكن ولاء مسكتها من خصرها وثبتتها .. فضلت تلحس وتبعبص في كس امها وتعضعض بظرها وتدلك شفايف كسها الكبار . . . .
ماما هاجت وساحت في ايد ولاء: اوووووووف .. كمان .. الحسي كمان .. ااااااخخ يا كسي .. الحسي كسمك يا وسخه
ولاء رفعت راسها وصوابعها لسه جوا: دا انا هنيك كسك احلا نيك
ولاء حطت صباع في كس امها وبدأت تفرك وتلعب في كس امها بعفويه وبسرعه كبيره . . . .
ماما بتصوت: ااااااااااااه .. كماااااان نيييكيييينيييييي كماااااااااااان
ماما مسكت بزازها تلعب وتدعك فيهم وولاء مستلمه كسها لعب ودعك وبعبصه بسرعه لحد ما امها اتشنجت وجابت ميتها . . . .
ماما بتعب: ااااه .. مش قادره بجد .. انتي……
ولاء طلعت وكتمت صوت ماما ببوسه طويله وهاديه وكلها هيجان .. ولاء فضلت تبوس وتدعك بزاز امها وهي قاعده لحد ما ماما سابتها عشان تاخد نفسها . . . .
ماما بتنهج: اهدي يا بت مالك .. انتي هجتي مره وحده كدا لي
ولاء حضنتها وبنبره هاديه: عشان حاسه بيكي يا حبيبتي .. معتقدش ان عمو فؤاد بيكفيكي .. وحاسه بتعبك ومعاناتك وفكرت اساعدك
ماما: تسلمي يا قلبي .. انا مقدره مساعدتك دي بجد .. بس دا مينفعش يحصل بينا
ولاء: ولي لا .. انا وانتي ستات زي بعض وبنساعد بعض بعدين احسن ما تروحي لوحده غريبه .. انا بنتك وانتي ماما وسرنا مش هيطلع لحد
ماما: كلامك مقنع وواقعي بس……
ولاء قاطعتها: عشان خطري .. انا بقالي اسبوع منمتش مع احمد عشان متخانقين .. انا تعبانه أوي “بتحضنها جامد “
ماما: خلاص يا حبيبتي .. الي انتي عايزاه هنفذهولك .. بس محدش يعرف بالي بيحصل بينا
ولاء طلعت من حضنها وبصت ليها بفرح: تسلميلي يا احلا ام في الدنيا
ولاء وقفت تقلع هدومها . . . .
ماما: بتعملي اي
ولاء: مش بدي احميكي ؟! .. دا انا مش هسيبك من النهارده
ماما بتضحك: انتي مجنونه بجد !!

المشهد وولاء معايا على التليفون

انا: اها .. وبعدين ؟
ولاء: حميتها وليفتلها ضهرها ودهنتلها كريم تحت بطاتها مكان الحلاوه .. وطلبت منها انها تريحني زي ما ريحتها ووافقت ولحستلي كسي وخلتني اجيب شهوتي مرتين .. بس لاحظت انها كانت محترفه في لحس الكس .. ولما سألتها قالت انها اول مره .. بس دا مش شكل وحده اول مره تلحس كس .. دي كانت بتلحس بأحترافيه وخلتني اولع في ثواني
انا: شكل ماما دي وراها حوارات كتير .. اصلها برضو مطولتش معايا وقدرت انيكها برضاها في وقت قليل
ولاء: هنعرف مع الوقت
انا: طب بقولك اي .. انسخي الفيديوهات دي وابعتيهالي .. وزي ما قلتلك في الي هتعمليه مع احمد في السرير
ولاء: تمام ماشي .. احمد هيرجع من السفر بكره الصبح وهيبات في الڤيلا معايا .. هفهمو اني مسامحاه بس ميفتحش الموضوع وكدا واهيجو واجرب الي قلتلي عليه
انا: متنسيش ان ماما بدها تستفرد بيه وتاخد حقها في النيك برضو .. اصلها مش هتنضف كدا على الفاضي
ولاء: دا عند ام ترتر .. دا انا مش هخليه يطلع من البيت ولا حد يخشلو
انا بضحك: غيره دي ولا اي
ولاء: اه حاجه زي كدا .. بس برضو لازم احافظ عليه هايج عشان لما اعمل اي حاجه مش يتخض ولا يمنعني
انا: تمام .. اعملي الي انتي شايفاه مناسب .. يلا باي
ولاء: باي
قفلت معاها وبعد حوالي ساعه ولاء بعتتلي الفيديوهات وكانت كتير جدا والصوره واضحه ان ماما بتتناك برضاها وهي الي طالبه النيك كمان .. كان الفيديو مش بيزيد عن نص ساعه واحمد ينزل لبنه .. وكان زبه في الحجم المعقول ولما ينزل لبنه كان بينام ومش بيقف تاني ولا بيعمل واحد تاني .. وماما كان باين عليها بعد كل نيكه انها مشبعتش ولا اكتفت لسه .. خدت الفيديوهات وحطيتها على الفلاشه الي عليها فيديوهات فؤاد ومنة وخلود ” فيديوهات منة الي كانت مع عماد .. ما انا بعتتها لنفسي واحتفظت بيها ” .. بعد ما خلصت كل الكلام دا ريحت بدماغي عشان انام وانا بفكر ” يا ترا الي جاي شكلو اي .. معقول ماما وولاء واحمد وفؤاد يكونو على سرير واحد .. وانا كمان هكون معاهم .. دي هتبقا مليطه .. بس برضو فيها قلق .. انا معرفش دماغ احمد ماشيه ازاي ولا بتكلم معاه كتير .. ممكن يكون بيخطط لحاجه ” .. كنت بفكر واحاسيس الخوف والحماس والشهوه والفضول مسيطرين عليا وفي نفس الوقت مفعول الادويه والمسكات اشتغل ورحت في النوم وانا تفكيري بيجيبني ويوديني . . . .
………………..

الباب بيخبط
انا: ايوااا جاي
فتحت الباب . . . .
انا: اي يا جماعه التأخير دا .. انا كنت مستني على نار
احمد: ادينا جينا اهو .. هنقف هنا كتير ؟!
انا: لا ازاي .. اتفضلو ادخلو
احمد وولاء وماما وفؤاد دخلو . . . .
انا: على اوضة النوم مش تستنو
الاربعه دخلو الاوضه وانا قفلت باب الشقه ودخلت وراهم . . . .
انا: احاااا .. انتو لحقتو
الاربعه كانو قلعو هدومهم . . . .
ماما بتضحك: مش عايزين نضيع وقت
انا: على رأيك ” قلعت هدومي انا كمان ” ماما واحشاني أوي .. انا هنيكها شويه بعدين يبقى بدلو براحتكو
احمد: اشطا .. وانا هنيك ولاء
ولاء: وانا هنيك فؤاد
خدنا وضعيتنا وماما بقت قدامي في وضع الدوج ودخلت زبي في كسها وبدأت اتحرك .. فؤاد راح جنب أمي وبقا في وضع السجود .. ولاء لبست زب صناعي وراحد مدخلاه في طيز فؤاد واحمد من وراها دخل زبه في طيزها وبدأنا احنا الخمسه وصلة نيك . . . .
ماما: اححححححح كماااااان نيييكنيييييي .. كسي مش قاادر يستحمل .. ااااااااه
ولاء: ما تهدي يا شرموطه مالك
ماما: مش قادره .. بقالي كتير متنكتش بالقوه دي
ولاء: ماهو الذنب ذنبك .. كان زمانك متجوزه واحد من زمايلك في المدرسه الي قادرين يكفوكي .. بدل ما تجيبيلنا واحد خول وابنو معرص وهما التنين مش بيعرفو يعملو حاجه ” ضربت فؤاد على طيزو “
فؤاد: اححححح .. كمان نيكيني .. انا شرموطه نسوان .. بحب النيك .. اووووف
احمد: طيزك دافيه أوي يا لولا
ولاء: انت الي زبك حلو أوي يا حبيبي .. هو عاوز يكبر شويه بس مش بطال
فضلنا على كدا لحد ما جبت لبني في كس امي . . . .

ماما: احححححح .. يا حلاوة لبنك يا حبيبي
احمد كمان جاب لبنه في طيز ولاء وراح قعد على السرير .. ماما اترمت على جمبها وولاء فضلت مكمله نيك في فؤاد ونزلت تلعب في زبه وتدعكو لحد ما جاب لبنه في ايدها واترمى جمب أمي .. انا رحت قعدت على كرسي جمب السرير وولاء جات تمص في زبي . . . .
انا: مشبعتيش لسه ؟!
ولاء: احا انت عايز تسمي اللي حصل دا نيك .. دا بعبصه ياخويا .. زبك هو الوحيد الي بيكفيني
فضلت تمص وتدعك فيه لحد ما قام تاني وقفت ادتني ضهرها وانا قاعد ونزلت على زبي بكسها .. فضلت تطلع وتنزل وانا لفيد دراعاتي وحضنتها من ورا وبقيت ادعك بزازها وابوس ضهرها .. احمد وقف وراح نحية ماما ونام وراها ودخل زبه في كسها وهي نايمه وبدأ وصلة نيك هو كمان
صوت الخبط على باب الاوضه وحد بينده 🚪🔊 🗣️
انا صحيت من الحلم: .. ااااه يا رجلاااي .. احا هو دا كلو كان حلم ؟! .. مين على الباب ؟!🗣️
ناديه: ايوا يا بيه .. انا كنت بصحيك عشان الفطار والدوا
انا بصيت في الساعه لقيتها ٨ الصبح: اه ماشي .. تعالي هاتي الفطار يلا ” بصيت على زبي لقيته قايم وغرقان لبن ” احا اي ام الهيجان الي على الصبح دا
فطرت وخدت الدوا وقضيت باقي الاسبوع ما بين نيك خلود الصبح قبل ما تروح الكليه وبالليل مع ناديه .. رامي كان بيجي يقعد معايا عادي وفي مره قال ان زبي وحشو ونزل يمصو وانا ابعبص طيزو لحد ما جبت لبني في بقو وهو بلعو كلو .. جيه معاد الكشف ورحت للدكتور .. ولقي ان الجرح بقا زي الفل وفك الخيط .. لكن كان لسه في شوية كدمات في رجلي وموضوع المشي لوحدي كان صعب شويه لكن كنت بمشي .. ودراعي المكسور بقا زي الفل هو كمان والجبس اتفك عنو وبقيت جاهز اني ارجع اسكندريه يوم الخميس الجاي الي هو بعد تلت ايام . . . .
بعد ما رجعت من عند الدكتور كانت الساعه ٣ العصر .. ناديه طلعت معايا وانا كنت راجع تعبان بس مش زي الاول طبعا .. بقيت احسن بكتير وبقيت امشي لوحدي .. دخلت الشقه وقعدت على الكنبه برا في الصاله .. بعد شويه رامي ووليم وجودي ومريم دخلو عليا وقعدو معايا وبيباركولي اني فكيت الجبس والخيط وبقيت كويس .. واحنا قاعدين وبالظبط بعد نص ساعه خلود وايمن وريهام جوم ودخلو .. وقفنا سلمنا على بعض وقعدنا كلنا وكان الجو مليان فرحه ودفا وحب كبير جدا
(ريهام أم خلود ومرات ايمن ٤٨ سنه و١٦٠ سانتي .. جسمها كحلو حدا .. بزازها صغيره بالنسبه لجسمها لكن شكلهم يهيج جدا .. وطيزها مش كبيره بطريقه اوڤر لكن مناسبه لطولها وسنها .. مش محجبه .. شعرها اشقر وعيونها رمادي وشكلم جميل أوي .. متكلمناش عنها قبل كدا لانها مش بتقعد في البيت اولا .. ومكنتش بقابلها ولا بكلمها اصلا .. وحتى ايام لما كنت بروح لخالد على البيت وهي تكون موجوده بتكون قاعده في اوضتها ومش بقابلها .. ولو قابلتها صدفه في البيت او دخلت علينا كنت بسلم عليها بالكلام مش اكتر .. وغير كدا هي مشتركه في نادي سيدات وبتروح تلعب رياضه وتجري يومياً)
فضلنا قاعدين نهزر ونتكلم ونحكي لحد الساعه ٧ بالليل .. كنت ملاحظ ان جودي وبنتها مريم بيبصولي كتير جدا وهزارهم وضحكهم معايا كتير وملحوظ .. ممكن اي حد من الي قاعدين يبرر بأنهم جيراني وفرحانين اني بقية كويس لكن انا كنت ملاحظ طريقتهم المبالغ فيها وفي نفسي بقول ان في حاجه .. بالنسبه لريهام كانت كل شويه يجيلها تليفون ف تقعد تتكلم .. وما تكلمتش معايا او مع غيري كتير .. ندهت ناديه من تحت وطلعت تجهز عشا لينا وجودي وخلود ومريم كل وحده فيهم كانت بتدخل تعمل حاجه في المطبخ مع ناديه وترجع .. اتعشينا وشربنا عصاير و خلصنا قعدتنا وكل واحد راح لبيته مفضلش غيري انا وناديه في الشقه . . . .
ناديه جات ومعاها الدوا وكباية ميه وحطتهم قدامي . . . .
ناديه: الف حمدلله على سلامتك يا عمر بيه .. والله فرحنالك كلنا
انا: تسلمي يا ناديه .. معلش تعبتك معايا النهارده
ناديه: يابيه انت تأمر .. دا انت لو طلبت عنيا انا مش هتأخر
انا بعد ما خدت الدوا: تعالي اقعدي جمبي هنا
ناديه بصتلي وكانت متردده بحكم اني أعلى منها في المنزله .. وكنت بحاول اخليها تكون عاديه معايا وتناديني بأسمي وتعاملني طبيعي لكنها مش عايزه تتقبل الفكره .. ودي انا شايفها ميزه في ناديه .. اننا رغم اللي حصل بينا وعلاقتي بيها وهي لسه محترماني ومكبراني ومدياني قيمه كبيره .. ف لما حسيتها متردده تقعد جمبي على الكنبه ندهتها . . . .
انا: من فضلك يا ناديه اسمعي الكلام وتعالي اقعدي
ناديه: حاضر يا بيه ” قعدت جمبي ”
انا: كلميني بقا شويه عن السكان الباقيين في العماره .. انا ليه مش بشوفهم ولا بيتعاملو معايا كتير .. مفيش غير الاستاذ وليم بس هو وعيلتو الي بيتعاملو معايا
ناديه: دي طبيعة الناس الي هنا كلهم يا بيه .. يعني مثلا الشقتين الي في السادس واخدهم واحد محامي كبير ومعاه كذا واحد شغال معاه ومش بيقعد هنا كتير .. كل يوم بيكون في محكمه او مصلحه تانيه .. والي شغالين معاه منهم طلبة في الكليه ومنهم متخرجين ومحدش بيطلع من الشقه غير على شغل او وهو مروح .. ومش بيتعاملو معانا انا وجابر غير على قد الطلب بس .. والدور الخامس فيه الباشمهندس رأفت ومراتو مدام ساميه .. ودول متجوزين جديد وساكنين هنا من اقل من شهر .. وكل يوم الصبح مدام ساميه تنزل لشغلها في شركة قريبه من هنا .. والباشمهندس بيكون كل فتره في موقع ومش بيقعد في الشقه كتير .. ومعظم ايامه بيقضيها بره ومراتو لوحدها في الشقه
انا: طب دول نظامهم اي
ناديه: مش فاهمه
انا: اقصد يعني هما كويسين مع بعض ولا متخانقين مثلا .. اصل معتقدش عرسان جداد كدا ويقعدو بعيد عن بعض بدون مبرر
ناديه: والله يابيه ما نعرف .. هما مش بيتعاملو معانا كتير برضو .. مبنسمعش عنهم حاجه
انا: اممم .. طب مين قصادهم
ناديه: الحاج علي ومراته زينب هانم .. الحاج علي عنده حوالي ٨٠ سنه .. ومراتو زينب هانم في السبعينات تقريبا .. والحاج علي مريض وفي ممرضه بتيجي مرتين في اليوم .. الصبح وبالليل عشان تديلو الدوا وتهتم بأمور صحتو .. وانا بطلع لهم كل يومين اساعد زينب هانم في تنضيف البيت وغسيل الهدوم والصحون وكدا .. وزينب هانم اصلا ست على قدها ومش بتقدر تعمل حاجه غير انها تطبخ على قدها هي وجوزها وبس .. وولادهم مفيهمش بنات في منهم الي مسافر وشغال بره وفي منهم الي شغال هنا في البلد .. وبيجو يزوروهم كل فتره ويشوفو اي ناقصهم
انا: طب واي قصة المركز الطبي الي في الرابع دا
ناديه: دا للدكتور مدحت .. ودا استاذ في الجامعه ودكتور معروف جدا .. وواخد الشقتين دول تمليك مش ايجار زي باقي العماره .. وفاتحهم على بعض وجايب فيهم الطلبه الي عنده في الكليه والبنات الي في كلية تمريض شغالين فيه
انا: امممممم .. هو تخصص قلب بس .. صح ؟
ناديه: تخصص امراض القلب .. وبيعمل هنا عمليات في القلب واي حاجه تبع التخصص
انا: طب وباقي الشقق ؟!
ناديه: التالت فيه الاستاذ سامح .. ودا محاسب في شركه كبيره هنا .. وعايش مع مراتو وأبنو الصغير .. ليه بنت في كلية العلوم هنا بس دي مش بترضا تسكن معاهم ايام الدراسه .. منعرفش اي السبب .. وبتيجي هنا في الاجازه .. والي قصادهم شقه فاضيه كان ساكن فيها واحد ومراتو وعيالو ومشيو من اربع شهور .. والدور التاني فيه استاذ عمار ومراتو سماح هانم .. ومعاهم أم الاستاذ سامح عايشه معاهم .. ومعندهمش عيال .. ومعرفش اي السبب .. وقصادهم مكتب الباش مهندس عرفات .. ودا مهندس بترول .. مش بيقعد في الشقه كتير وبيكون كل فتره في موقع بره البلد .. والدور الاول دا فيه شقه متقسمه على المحلات الي على الاسفلت .. والشقه التانيه كان واخدها دكتور وعاملها عياده وسابها من سنه
انا: طب ولما فؤاد بيه جيه ياخدلي شقه مخادش اللي في التالت ولا الي في الاول ليه ؟!
ناديه: كانو بيقولو انهم عايزين يبعدوك عن دوشة الطريق ودوشة المركز الطبي الي تحت
انا: امممم .. طيب
ناديه: معلش يا بيه انا هنزل ضروري لان جابر عايزني تحت
انا: لا برحتك خالص انزليلو يلا
ناديه: ماشي يا بيه .. تأمرني بحاجه قبل ما انزل ؟
انا: لا انا لو حبيت اعمل حاجه هعملها .. ما انا بقيت كويس خلاص
ناديه: الله يديك الصحه
ناديه نزلت وانا دخلت الاوضه وقعدت على السرير واتصلت بولاء . . . .
انا: الو
ولاء بصوت واطي: ايوا يا عمر .. ثواني بس اطلع من الاوضه ” طلعت ” ايوا معاك
انا: اوضة اي الي انتي فيها
ولاء: كنت نايمه جمب احمد بعد وصلة نيك
انا: امممم .. طب عملتي الي قلتلك عليه
ولاء: ما انا لسه بدي اكملك .. وصلة النيك دي كنت انا الي بنيك فيها .. وكنا بنبدل على بعض .. يعني هو ينيكني شويه وانزل ميتي وانيكو شويه وانزللو لبنه
انا: احااا .. يعني طلع خول ؟!
ولاء: اها .. طلع مفتوح فعلا
انا: طب معرفتيش مين فتحو .. او اي كانت بدايتو وكدا
ولاء: لا .. انا سألتو لكنو مردش عليا او كان بيتوه عن الموضوع
انا: طيب .. يعني دلوقتي فؤاد وابنو خولات .. بس احمد بينيك بزبه وفؤاد لا
ولاء: بالظبط
انا: يبقى كدا مش فاضل غيرك انتي .. وافقتي على موضوع اننا نتجمع كلنا ولا لا
ولاء: الصراحه انا فكرت والفكره عجبتني .. ياخي دا انا الصبح بنيك في كس أمي واكيفها وهي بتلحسلي وبتكيفني برضو .. وبالليل مع احمد بنبدل على بعض .. بيتهيألي هنرتاح كلنا لو اتجمعنا مع بعض .. وبقا كل واحد ينيك او يتناك من الي هو عايزو
انا: يعني موافقه ؟!
ولاء: ايوه موافقه .. بس هنعملها ازاي
انا: انا اصلا مش بحضر في الكليه وهاخد اجازه الاسبوع الجاي كامل بحجة ان رجلي تاعباني وكدا .. وهاجي اسكندريه ويبقى نرتبها سوا .. ومش هرجع هنا غير وانا نايككو كلكو على سرير واحد ” بنضحك انا وولاء “
ولاء: اشطا يسطا .. مستنياك على نار .. بقولك اي .. انا صورت احمد وانا بنيكو كذا فيديو .. ابعتهملك ؟!
انا: ابعتيهم خليني احطهم مع اخواتهم
ولاء: تمام ماشي
قفلت مع ولاء وبعد شويه وصلني اربع فيديوهات لولاء وهي بتنيك احمد بزب صناعي اسود .. وكان باين عليه انو مستمتع جدا بالي بيحصل .. حطيتهم على الفلاشه مع باقي الفيديوهات وقعدت على السرير افكر . . . .
انا: احا .. دي شكلها هتحلو على الاخر .. شكل الحلم الي حلمتو هيتحقق بجد
بعدين حسيت بنشوه جنسيه كبيره وانا قاعد .. فكرت انده على ناديه بس رجعت في كلامي وقلت بلاش اتقل عليها .. وكمان محبتش انده رامي وكنت عايز حاجه ناعمه .. وجاتلي فكره .. طلعت تليفوني اقلب فيه وبعدين اتصلت على رقم . . . .
انا: الو
بسمه: الو .. مين
انا: معقول مش مسجلاني
بسمه: يااااااه .. والله زمان يا سي عمر .. خير ؟!
انا: مالك يا بسمه بتكلميني كدا ليه
بسمه: اصل بقالي كتير مش قابلتك ولا اتكلمنا ف بستغرب يعني اي المناسبه
انا: لا مفيش حاجه بس حبيت اقولك اني كنت عامل حادثه بسببك والنهارده فكيت الجبس وجروحي هديت وبقيت كويس .. قولت افكرك يمكن تحبي تيجي تزوريني وتطمني .. ونقعد نفتكر ايام المرحومه ” بضحك “
بسمه: امممممم .. طب عايزني انا بس ولا عايز حد تاني
انا: حد زي مين
بسمه: علياء
انا: اه ماشي هاتيها معاكي
بسمه: بس على فكره .. احنا مبقيناش بنعمل كدا وخلاص .. احنا لينا طلبات قبل اي حاجه
انا: طلبات اي
بسمه: احنا هنقضي الليله يبقى كل وحده ٥٠٠ جنيه
انا: ياااااه .. دا انتي طلبك تافه خالص .. عموما انتو مش هتطولو معايا .. وهتاخدو زياده عن الي طالبينو كمان
بسمه: اشطا .. العنوان فين بقا ؟!
انا: تعالي على ******** الدور السابع
بسمه: تمام ماشي .. ساعه كدا وهنكون عندك
انا: اشطا .. يلا باي
قفلت معاهم وطلعت على الصاله وفضلت اقلب في التليفون وافتح في صوري القديمه وكان من ضمنهم صور مع خالد ومع منة .. افتكرت الاوقات دي وبكلم نفسي . . . .
انا: يااااااااااااه .. للدرجادي الواحد ممكن يتغير وينسا !!!!!!!!!
بعد ساعه بالظبط الباب خبط . . . .
انا: ايوا ثواني🗣️
رحت وفتحت الباب . . . .
انا: يا اهلا وسهلا .. والله زمان يا قمرات
بسمه: تسدق كنت واحشني
انا: اسكتي انتي خالص عشان مكالمتك يومها خلتني قاعد اسبوع بحالو مش قادر اقوم
بسمه: وانا مالي ياعم
انا: ازيك يا علياء
عليا بصتلي وبأبتسامه خفيفه: كويسه .. هو احنا هنفضل على الباب ؟!
انا: لا طبعا .. اتفضلو
الاتنين دخلو وكانو لابسين عبايات سودا وفوقها طرح وعلياء شايله شنطة هدوم صغيره . . . .
بسمه: ياااااه .. اي الفخامه دي .. انت ورثت ولا اي يا عموره
انا بضحك: يعني حاجه زي كدا
علياء: انتي مجيتيش معايا لبيت الدكتور سعيد .. بيته كان زي كدا برضو
انا: سعيد مين دا ؟
بسمه: زبون
انا: زبون اي ؟!
بسمه: زيك كدا .. بيدفع ونديلو الي هو عايزو
انا: انتو اشتغلتو شراميط ولا اي
علياء قربت مني بدلع: اه اشتغلنا شراميط .. ماهو الي بتجرب حاجه زي كدا وهي معندهاش الي يكفيها ويسكتها بتفضح نفسها بنفسها
بسمه: ما انا اتفتحت انا كمان .. وعلى ايد الدكتور بتاعي في الكليه
انا: هو انتو مش بتروحو غير لدكاتره بس ولا اي
بسمه: لا الدكاتره دول بيكونو دكاترتنا في كلية اداب .. عشان ينجحونا وكدا .. ومبناخدش منهم فلوس .. لكن في بقا المعيدين او الطلبه الي اهاليهم صارفه عليهم وكدا .. ولو في واحد من طرف دكتور او طالب بنظبطو وكلو بحسابو
انا بضحك: دا انتو بقيتو شراميط برخص
علياء: طب عشان نختصر في الوقت بس .. الحمام فين ؟!
انا: هناك اهو
علياء: طب شوف انت عايز تروح فين يلا لحد ما نغير .. يلا يا بسمه
بسمه: يلا يا حبيبتي
بسمه وعلياء دخلو الحمام وانا دخلت المطبخ عملت نسكافيه وقعدت في الصاله اشرب فيه وبعد نص ساعه الاتنين طلعو من الحمام .. واحيه على المنظر .. هما التنين لابسين نفس قمصان النوم .. القميص لونو احمر وشفاف من كل حته .. وتحتو برا وكلوت اسود وحاطين ميكب خفيف وشكلو سيكسي جدا وبارفان يهيج الصخر . . . .
انا بصفر بأعجاب: يا جمالو يا جمالو .. اي الجمال والدلال دا كلو
علياء قربت مني وشدتني من على الكنبه وقربت شفايفها مني . . . .
علياء: كلو عشان خاطر عيونك
غبنا في بوسه طويله في بدايتها كانت هاديه ورومانسيه .. لكن في نصها قلبت عنف وبقت علياء تبوس وتمصمص شفايفي بعنف وبسرعه وكأنها ميته من الجوع ولقيت الاكل بتاعها .. فضلت تبوس وتلحس لساني .. بسمه جات هي كمان ونزلت البنطلون بتاعي في ثواني وظهر زبي الي كان واقف حديد .. خدتو في بقها و فضلت تمص وتلحس وتدعك فيه وانا واقف وعلياء واقفه فوقها بتبوس فيا .. بعديت علياء سابت شفايفي وسألتني على اوضة النوم .. شاورتلها عليها وشدتني ودخلنا احنا التلاته .. دخلنا واول ما قفلنا الباب علياء زقتني على السرير ونمت على ضهري .. علياء هجمت على زبي وخدتو في بقها وبقت تمص بجنون .. بسمه جات عليا قلعتني التيشيرت والي تحتو وراحت قلعتني البنطلون الي كان متعلق في رجلي وبقيت ملط قدامهم وظهرت الكدمات والجرح . . . .
انا: بالراحة عليا انتو معاكو واحد مصاب
بسمه قربت وبدلع: متخافش انت في عنينا .. نزلت تبوسني وكانت هاديه عن علياء حدا وكانت بتبوس برومانسية .. فضلنا شويه بعدين بسمه وقفت وقلعت الاندر ورفعت القميص وقعدت على وشي بكسها .. بقيت الحس وابعبص فيه واطلع على خرمها الحسه وادخل صوابعي فيه .. علياء غرقت زبي كويس وطلعت عليه جابت الاندر على جنب وقعدت عليه وكسها بلع زبي وكأنو مفيش حاجه دخلت اصلا .. فضلت تطلع وتنزل وتتأوه وهي بتمسك في بزازها وتدعكهم .. في الجهه التانيه بسمه على وشي بكسها حضنت علياء وفضلو يدعكو بزاز بعض ويبوسو بعض .. وانا تحت بسمه بنيك كسها بلساني وطيزها بصوابعي .. فضلت شويه وحسيت اني هجيب . . . .
انا: انا هيجب
علياء: نزل فيا عادي .. احنا التنين مركبين لولب
اتشنجت ونزلت لبني في كس علياء .. علياء وبسمه قامو من عليا واستلمو بعض .. بسمه نامت على ضهرها وطيزها على حرف السرير .. علياء جات فوقها وبقو في وضع 69 بسمه قلعت علياء الكلوت وبقت تبعبص وتلحس في طيزها وكسها بجنون وعلياء كذلك .. فضلو ينيكو في بعض فتره .. انا كنت بتفرج ومنظرهم في القمصان الشفافه وهما فوق بعض هيجني جدا .. زبي وقف تاني ونزلت من على السرير ورحت ورا بسمه .. علياء مسكت زبي وحطتو على باب طيز بسمه .. انا بدفعه كبيره ومره وحده دخلت زبي كلو في طيز بسمه . . . .
بسمه بتتوجع: اااااااه .. بالراحة طيزي هتتعور
علياء ضربتها على طيزها: اخرسي يا شرموطه
فضلت انيك في طيز بسمه بقوه وعلياء بتنيك كسها بصوابعها وبسمه بتصوت تحتها .. طلعت زبي من طيزها ودخلتو في كسها شويه وفضلت ابدل بين طيزها وكسها لحد ما جبت لبني في طيزها . . . .

فضلت طول الليله ابدل على علياء وبسمه ونزلت مرتين كمان .. مره في طيز علياء ومره في كس بسمه .. بعد ما صفوني من اللبن خدو مني ١٥٠٠ جنيه ولبسوا هدومهم و مشيو وانا نمت ملط زي مانا من التعب . .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!